Cyfryzacja urzędów przez KatarzynaBatkoToluc
Opis
Pandemia COVID-19 na nowo wywołała temat cyfryzacji usług. Mieszkańcy obawiali się wchodzić do urzędów, wiele urzędów zamknęło się dla mieszkańców. Czasem jedyną możliwością złożenia wniosku było wrzucenie go do skrzynki przed urzędem. Ta nowa sytuacja spowodowała, że możliwość cyfrowego "załatwiania spraw" okazała się zrozumiała dla szerszej grupy odbiorców, niż dotychczas. Sprawdzamy na jakim etapie cyfryzacji są polskie gminy. Zdajemy sobie sprawę z tego, że cyfryzacja nie jest panaceum na wszystko. Ale bardzo pomaga rozładować zatłoczenie w urzędach, w środkach komunikacji (wszak do urzędu czasem trzeba dojechać), zaoszczędzić czas, zadbać o środowisko. A zatem sprawdzamy, jak funkcjonuje ta sfera w polskich gminach.
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 168 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 144 | 0 |
Lubelskie | 211 | 0 |
Lubuskie | 82 | 0 |
Łódzkie | 177 | 0 |
Małopolskie | 182 | 0 |
Mazowieckie | 313 | 0 |
Opolskie | 71 | 0 |
Podkarpackie | 159 | 0 |
Podlaskie | 118 | 0 |
Pomorskie | 121 | 0 |
Śląskie | 167 | 0 |
Świętokrzyskie | 101 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 116 | 0 |
Wielkopolskie | 224 | 0 |
Zachodniopomorskie | 111 | 0 |
Listy
odpowiedź na wniosek przez KRZANOWICE w sprawie Cyfryzacja urzędów #1837
W odpowiedzi na wniosek z dnia 28.09.202 r. przesyłam w załączeniu
wypełnioną ankietę.
--
Joanna Tkocz
Sekretarz Gminy Krzanowice
Gmina Krzanowice
ul. Morawska 5
47-470 Krzanowice
tel.: 324108202, 324108207
fax: 324108042
Treść tej informacji może być poufna, w związku z czym powinna trafić bezpośrednio do rąk adresata. Jakiekolwiek jej ujawnianie, rozpowszechnianie, bądź kopiowanie jest zabronione. W przypadku omyłkowego otrzymania niniejszej informacji prosimy o poinformowanie nadawcy i usunięcie jej z komputera.
Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (RODO) informujemy, że Administratorem Państwa danych jest Urząd Miejski w Krzanowicach, ul. Morawska 5, 47-470 Krzanowice.
Klauzula informacyjna znajduje się pod adresem: http://bip.umkrzanowice.madkom.pl/m,758,rodo.html
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej - znak sprawy Or.1431.49.2020 przez NOWOSOLNA w sprawie Cyfryzacja urzędów #806
Szanowni Państwo,
W załączeniu przesyłamy odpowiedź na Państwa wniosek z dnia 02.10.2020.
Z wyrazami szacunku
Monika Perek-Jura
Kierownik Referatu
Komunikacji Społecznej, Promocji i Obsługi Klienta
Urząd Gminy Nowosolna
92-703 Łódź, Rynek Nowosolna 1
tel: 42 616 45 14
fax: 42 616 45 44
www.gminanowosolna.pl
--
Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Nowosolna
Kontakt do inspektora ochrony danych: magdalena@kuszmider.com.pl
Dane osobowe przetwarzane będą w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość a także w celu (art. 6 ust. 1 lit. b RODO w związku z realizacją umowy lub w związku z art. 6 ust. 1 lit c w związku z obowiązkiem prawnym, art. 6 ust.1 lit e - przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi;) przez okres niezbędny do udzielenia odpowiedzi oraz zabezpieczenia ewentualnych roszczeń.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści danych, sprostowania, usunięcia, a także prawo wniesienia skargi Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Więcej informacji na stronie: http://gminanowosolna.pl/artykuly/pokaz/klauzula-informacyjna-rodo
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, a konsekwencją ich nie podania będzie brak możliwości udzielenia odpowiedzi na wiadomość. Dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą podlegały automatycznemu profilowaniu.
wniosek o dostęp do informacji publicznej - odpowiedź Urzędu Miasta Gdyni przez Gdynia w sprawie Cyfryzacja urzędów #1736
SOO.1431.11.2020
W odpowiedzi na Państwa wniosek, który wpłynął do tut. Urzędu w dniu 28
września 2020 r., uprzejmie informuję, co następuje:
1\. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór
kilku odpowiedzi)
**a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap**
**b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym***
**c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski
sposób.**
**d) Zwykłym mailem**
e) Inny sposób: **Za pomocą aplikacji miejskiej _gdynia.pl_ w zakresie
zgłoszeń dotyczących usterek miejskiej infrastruktury**
_* - platforma „Cyfrowy Urząd”_
2\. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w
Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
**b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)**
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
3\. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
**a) Tak***
b) Nie
c) Trudno powiedzieć
_* - w przepisach normujących wykonywanie czynności kancelaryjnych nie
funkcjonuje pojęcie „elektroniczny obieg dokumentw”, stąd nie wiemy, czy
pytacie Państwo o system teleinformatyczny do elektronicznego zarządzania
dokumentacją umożliwiający wykonywanie w nim czynności kancelaryjnych,
dokumentowanie przebiegu załatwiania spraw oraz gromadzenie i tworzenie
dokumentów elektronicznych czy też o sposób dystrybucji pism w podmiocie. W
tut. Urzędzie obowiązuje tradycyjny (papierowy) system wykonywania czynności,
ale wspierany narzędziem informatycznym zapewniającym elektroniczny obieg
dokumentów w podmiocie._
4\. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
(możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i
wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją **
** b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
**c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji**
**d)** **Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową**
e) Inne, jakie?
5\. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji
urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
**a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany**
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.
podmiot udostępniający informację – Prezydent Miasta Gdyni
osoby, które odpowiadają za treść informacji – Małgorzata Czaja, Piotr
Wiśniewski
osoba, która udostępniła informację – Aleksandra Kucia-Maćkowska
data udostępnienia – 8 października 2020 r.
\--
![](cid:part1.F4E832BE.5DBC02AD@gdynia.pl)
FW: Cyfryzacja gmin - odpowiedź na wniosek BBM.1431.80.2020 przez SULEJÓWEK w sprawie Cyfryzacja urzędów #1101
Szanowni Państwo,
Odpowiadając na wniosek o udostępnienie informacji publicznej, który wpłynął w dniu 28 września 2020 r. informuję co następuje:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób
2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć
4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie? Brak problemów
5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.
Z poważaniem,
Remigiusz Górniak
Zastępca Burmistrza Miasta Sulejówek
---------------------------------------------
Treść tej wiadomości, wraz z ewentualnymi załącznikami, zawiera informacje przeznaczone tylko dla wymienionego adresata i może zawierać informacje, które są prawnie chronione. Jeżeli nie są Państwo jej adresatem, bądź otrzymali ją przez pomyłkę, należy: powiadomić niezwłocznie nadawcę poprzez odesłanie zwrotnej odpowiedzi na tę wiadomość, usunąć wiadomość w całości, nie ujawniać, nie rozpowszechniać, nie powielać i nie używać jej w jakikolwiek sposób w całości lub w jej jakiejkolwiek formie.
Administratorem danych osobowych przekazanych w korespondencji mailowej jest Miasto Sulejówek z siedzibą przy ul. Dworcowej 55, 05-070 Sulejówek.
Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych przez Urząd Miasta Sulejówek znajduje się na stronie: <https://www.sulejowek.pl/200,polityka-prywatnosci> https://www.sulejowek.pl/200,polityka-prywatnosci. W sprawach ochrony danych osobowych możliwy jest kontakt z inspektorem ochrony danych pod adresem mailowym <mailto:iod@umsulejowek.pl> iod@umsulejowek.pl
2
From: Urząd Miasta Sulejówek [mailto:urzad@umsulejowek.pl]
Sent: Monday, September 28, 2020 10:40 AM
To: 'Sekretariat UMS' <sekretariat@umsulejowek.pl>
Subject: FW: Cyfryzacja gmin
From: sprawa-29667@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-29667@fedrowanie.siecobywatelska.pl> [mailto:sprawa-29667@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Monday, September 28, 2020 7:49 AM
To: urzad@umsulejowek.pl <mailto:urzad@umsulejowek.pl>
Subject: Cyfryzacja gmin
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-29667@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-29667@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
adres email: biuro@siecobywatelska.pl <mailto:biuro@siecobywatelska.pl>
skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Re: Cyfryzacja gmin przez SIERADZ w sprawie Cyfryzacja urzędów #680
W załączeniu odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.
Z poważaniem
Anna Ograbek
Urząd Gminy Sieradz
W dniu 28.09.2020 o 07:47, sprawa-29246@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
1
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
> wybór kilku odpowiedzi)
> a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
> b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
> podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
> c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
> autorski sposób.
> d) Zwykłym mailem
> e) Inny sposób
>
> 2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
> Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
> a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
> mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
> b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
> c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
> d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
> e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
>
> 3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa
> urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
> a) Tak
> b) Nie
> c) Trudno powiedzieć
>
> 4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
> (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
>
> a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania
> i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
> b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
> c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
> d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
> e) Inne, jakie?
>
> 5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
> transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
> a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
> b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
> c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
> d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
> e) Inne, jakie.
>
> Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na
> udzielone odpowiedzi.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-29246@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> adres email: biuro@siecobywatelska.pl
> skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
> www.siecobywatelska.pl
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII
> Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>
FW: IP 57- Cyfryzacja gmin przez CEDYNIA w sprawie Cyfryzacja urzędów #2372
Dzień dobry
Odpowiadając na wniosek o udostępnienie informacji publicznej, który wpłynął do Urzędu Miejskiego w Cedyni dnia 28 września 2020 roku uprzejmie informuję, że:
1. a i d
2. d
3. b
4. c
5. d
Obowiązek informacyjny wynikający z RODO znajduje się na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego: http://bip.cedynia.pl/cedynia,m,1058,ochrona-danych-osobowych-rodo.html.
Zgodnie z § 8. Zarządzenia nr 94/2016 Burmistrza Cedyni z dnia 14 czerwca 2016 r. w sprawie zasad udostępniania informacji publicznej oraz wysokości opłat, podmiot wykorzystujący i przetwarzający informacje publiczne udostępnione przez Burmistrza Cedyni ponosi odpowiedzialność za ich wykorzystanie w sposób niezgodny z obowiązującym prawem.
Pozdrawiamy
Urząd Miejski w Cedyni
Tel. 91 4317 817
<mailto:info@cedynia.pl> info@cedynia.pl
- - - - - - - - - - - - -
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Gmina Cedynia reprezentowana przez Burmistrza Cedyni, z siedzibą w Cedyni, plac Wolności 1, 74-520 Cedynia, tel. 91 4144 006, e-mail: <mailto:cedynia@cedynia.pl> cedynia@cedynia.pl. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Cedynia - http://bip.cedynia.pl/Article/id,1058.html
1
From: sprawa-30938@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-30938@fedrowanie.siecobywatelska.pl> [mailto:sprawa-30938@fedrowanie.siecobywatelska.pl] Sent: Monday, September 28, 2020 7:54 AM
To: info@cedynia.pl <mailto:info@cedynia.pl>
Subject: Cyfryzacja gminNa podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie? a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-30938@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-30938@fedrowanie.siecobywatelska.pl> <mailto:sprawa-30938@fedrowanie.siecobywatelska.pl> <mailto:sprawa-30938@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
adres email: biuro@siecobywatelska.pl <mailto:biuro@siecobywatelska.pl> <mailto:biuro@siecobywatelska.pl> <mailto:biuro@siecobywatelska.pl> skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl> <http://www.siecobywatelska.pl> <http://www.siecobywatelska.pl> NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego<http://siecobywatelska.emaillabs.co/open/?ot=MTYwMTI3MjQ1MTAxLjI0ODE4LjE0NjA5OTg1ODc4NjAyNjA4MDIwQGZlZHJvd2FuaWUuc2llY29ieXdhdGVsc2thLnBsfE1vbiwgMjggU2VwIDIwMjAgMDU6NTQ6MTEgLTAwMDB8aW5mb0BjZWR5bmlhLnBsfDEuc2llY29ieXdhdGVsc2thLnNtdHB8cmVkZ3JpZDF8MHwxLmQ0ODNjODA1NGFiOWNmNDkyMDhiNDk1ODBkZjUwNjBj> <http://siecobywatelska.emaillabs.co/open/?ot=MTYwMTI3MjQ1MTAxLjI0ODE4LjE0NjA5OTg1ODc4NjAyNjA4MDIwQGZlZHJvd2FuaWUuc2llY29ieXdhdGVsc2thLnBsfE1vbiwgMjggU2VwIDIwMjAgMDU6NTQ6MTEgLTAwMDB8aW5mb0BjZWR5bmlhLnBsfDEuc2llY29ieXdhdGVsc2thLnNtdHB8cmVkZ3JpZDF8MHwxLmQ0ODNjODA1NGFiOWNmNDkyMDhiNDk1ODBkZjUwNjBj>
odpowiedź przez MŁYNARZE w sprawie Cyfryzacja urzędów #1202
Dzień dobry.
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej z dnia 28 września 2020 r.
Dzwonkowska Elżbieta – Urząd Gminy Młynarze
FW: Cyfryzacja gmin- wniosek o udostępnienie informacji przez OŻARÓW w sprawie Cyfryzacja urzędów #1978
Sprawa nr AD.1431.4.2020.SZ w eZD
2
From: Sławomir Zapalski
Sent: Thursday, October 08, 2020 12:44 PM
To: 'sprawa-30544@fedrowanie.siecobywatelska.pl'
Subject: FW: Cyfryzacja gmin
Dzień dobry, poniżej przesyłam uzupełniony wniosek na temat cyfryzacji naszej gminy. Pogrubieniem zaznaczone zostały właściwe odpowiedzi.
--
Sławomir Rafał Zapalski
Informatyk
Urząd Miejski w Ożarowie
ul. Stodolna 1, 27-530 Ożarów
woj. świętokrzyskie
tel. 15 86 10 700 do 702
fax. 15 86 11 136
kom. 730 504 404
e-mail: <mailto:Slawomir.Zapalski@ozarow.pl> Slawomir.Zapalski@ozarow.pl
e-mail: <mailto:informatyk@ozarow.pl> informatyk@ozarow.pl
e-mail UM Ożarów: <mailto:urzad@ozarow.pl> urzad@ozarow.pl
strona UM Ożarów: <http://www.ozarow.pl/> www.ozarow.pl
From: Sekretariat Urzędu Miejskiego w Ożarowie [mailto:urzad@ozarow.pl]
Sent: Monday, September 28, 2020 1:10 PM
To: ezd@ozarow.pl <mailto:ezd@ozarow.pl> ; informatyk@ozarow.pl <mailto:informatyk@ozarow.pl>
Subject: FW: Cyfryzacja gmin
From: sprawa-30544@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-30544@fedrowanie.siecobywatelska.pl> <sprawa-30544@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-30544@fedrowanie.siecobywatelska.pl> >
Sent: Monday, September 28, 2020 7:52 AM
To: urzad@ozarow.pl <mailto:urzad@ozarow.pl>
Subject: Cyfryzacja gmin
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym – eurzad.ozarow.pl
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)20 usług, min. III poziom dojrzałości.
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak eZD firmy e-Instytucja sp. z o.o.
b) Nie
c) Trudno powiedzieć4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?Rozwojowe, z roku na rok społeczeństwo coraz więcej zaczyna korzystać z eusług i jest bardziej świadome.
5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-30544@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-30544@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
adres email: biuro@siecobywatelska.pl <mailto:biuro@siecobywatelska.pl>
skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
_____
<https://www.avast.com/antivirus>
Ta wiadomość została sprawdzona na obecność wirusów przez oprogramowanie antywirusowe Avast.
www.avast.com <https://www.avast.com/antivirus>
Treść wiadomości zostaje przekazana z zastrzeżeniem poufności, nie może być ujawniana i przekazywana osobom trzecim, także w formie ustnej. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych: http://www.ozarow.pl/strona-323-rodo.html
--
Ta wiadomość została sprawdzona na obecność wirusów przez oprogramowanie antywirusowe Avast.
https://www.avast.com/antivirus
UM Kościan przez KOŚCIAN w sprawie Cyfryzacja urzędów #2173
Urząd Miejski Kościana
Kościan 08.10.2020 r.
Al. Kościuszki 22
64-000 Kościan
BI.1431.04.2020
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska
Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2
02-605 Warszawa
W związku ze złożonym wnioskiem o udostępnienie informacji publicznej,
przekazuję odpowiedzi na zadane pytania:
Ad. 1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
wybór kilku odpowiedzi)
a) TAK - Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) TAK - Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski
sposób.
d) TAK Zwykłym mailem
e) Inny sposób
Ad. 2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
Ad. 3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak - system wspomagający
b) Nie
c) Trudno powiedzieć
4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
(możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i
wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie? Brak jednolitych procedur na poziomie centralnym.
5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji
urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.
Z poważaniem
Rafał Sołtysiak
Kierownik Biura Informatyki
Urzędu Miejskiego w Kościanie
Al. Kościuszki 22
64-000 Kościan
Pomyśl o środowisku. Nie drukuj tej wiadomości jeśli nie musisz.
Ta wiadomość jest przeznaczona do wyłącznego użytku jej adresata. Jeśli
otrzymali Państwo tę wiadomość przez pomyłkę, prosimy o bezzwłoczne
skontaktowanie się z nadawcą oraz jej usunięcie. Jeśli nie są Państwo
adresatem tej wiadomości, to jej wykorzystanie, w szczególności poprzez
rozpowszechnianie, dystrybucję, powielanie, publikację wiadomości lub
zawartych w niej informacji i/lub dokumentów, jest zabronione.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie
Miejskim Kościana jest: Burmistrz Miasta Kościana , Al. Tadeusza Kościuszki
22 , 64-000 Kościan.
Kontakt do naszego inspektora ochrony danych:
<mailto:szymon.slusarek@koscian.eu> szymon.slusarek@koscian.eu telefon: 65
512 28 22 .
Szczegółowe informacje o regułach przetwarzania danych dostępne w
Kancelarii/sekretariacie Urzędu Miejskiego Kościana oraz na
<http://bip.koscian.pl/> http://bip.koscian.pl/
udostępnienie informacji publicznej (dot wnioskuz dn. 28.09.2020) przez WILCZYCE w sprawie Cyfryzacja urzędów #1981
w załączniku
Z poważaniem
Wojciech Kondrat
Re: Cyfryzacja gmin przez ALEKSANDRÓW KUJAWSKI w sprawie Cyfryzacja urzędów #347
W odpowiedzi na pismo z dnia 28 września 2020 roku w sprawie
udostępnienia informacji publicznej Urząd Miejski w Aleksandrowie
Kujawskim odsyła wypełnioną ankietę.
1> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
> wybór kilku odpowiedzi)
> a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
> b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
> podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
> c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
> autorski sposób.
> d) Zwykłym mailem
> e) Inny sposób
>
> 2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
> Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
> a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
> mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
> b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
> się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
> c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
> d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
> e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
>
> 3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
> funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
> a) Tak
> b) Nie
> c) Trudno powiedzieć
>
> 4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
> (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
>
> a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania
> i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
> b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
> c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
> d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
> e) Inne, jakie?
>
> 5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
> transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym
> samodzielnie?
> a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
> b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
> c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
> d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
> e) Inne, jakie.
>
> Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na
> udzielone odpowiedzi.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-28913@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji --
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> adres email: biuro@siecobywatelska.pl
> skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
> www.siecobywatelska.pl
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII
> Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Fwd: odpowiedź na wniosek w sprawie udostępnienia informacji publicznej przez BULKOWO w sprawie Cyfryzacja urzędów #1113
Pozdrawiam,
Robert Wiśniewski
1> ---------- Pierwotna wiadomość ----------
> Od: Robert Wiśniewski <r.wisniewski@bulkowo.home.pl>
> Do: "biuro@siecobywatelska.pl" <biuro@siecobywatelska.pl>
> Data: 1 października 2020 12:41
> Temat: odpowiedź na wniosek w sprawie udostępnienia informacji publicznej
>
>
> Bulkowo, dnia 01.10.2020 r.
>
> USC.KU.1431.54.2020
>
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2
> 02-605 Warszawa
>
> W odpowiedzi na wniosek w sprawie udostępnienia informacji publicznej z dnia 28.09.2020 r. przesyłam w załączeniu wypełnioną ankietę.
>
>
>
> Z poważaniem
>
> Z up. Wójta Gminy
> Robert Wiśniewski
> Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego w Bulkowie
Cyfryzacja gmin - odpowiedź przez ŁOSOSINA DOLNA w sprawie Cyfryzacja urzędów #944
Dzień dobry,
przesyłam informację publiczną na wniosek z dnia 28.09.2020 r.
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom?
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
d) Zwykłym mailem
2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
b) Nie, ale występujemy w formie testowej
4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym
samodzielnie?
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
Z poważaniem
--
Agnieszka Zelek
Referent referatu spraw organizacyjnych
akocon@lososina.pl | tel. wew. 512
-------------------------
Urząd Gminy Łososina Dolna
Łososina Dolna 300, 33-314
tel. +48 (18) 444 80 02
www.lososina.pl [1] | ug@lososina.pl
godziny urzędowania: Pn: 8:00 - 17:00 | Wt-Cz: 7:00 - 15:00 | Pt: 7:00 -
14:00
-------------------------
Zanim wydrukujesz ten e-mail pomyśl o środowisku
Niniejsza korespondencja przeznaczona jest wyłącznie dla osoby lub
podmiotu, do którego jest zaadresowana. Wgląd w treść wiadomości
otrzymanej omyłkowo, dalsze jej przekazywanie, rozpowszechnianie lub
innego rodzaju wykorzystanie, przez osobę lub podmiot nie będący
adresatem, jest niedozwolone. Odbiorca korespondencji, który otrzymał ją
omyłkowo, proszony jest o zawiadomienie nadawcy i usunięcie jej z
komputera.
RODO - Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych znajduje się
w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy [2]
Links:
------
[1] http://www.lososina.pl
[2]
https://bip.malopolska.pl/uglososinadolna,m,305710,ochrona-danych-osobowych.html
informacja publiczna przez ALWERNIA w sprawie Cyfryzacja urzędów #980
Witam!
W załączeniu przesyłam skan odpowiedzi na informację publiczną dotyczącą
cyfrowej obsługi urzędu.
Pozdrawiam.
Jadwiga Świerczek
Inspektor ds. administracyjnych i współpracy z jednostakmi pomocniczymi.
Urząd Miejski w Alwerni
ul. Zbigniewa Gęsikowskiego 7
32-566 Alwernia
tel. 12 283 11 15 w. 340
Cyfryzacja gmin przez WOLANÓW w sprawie Cyfryzacja urzędów #1033
W załączeniu przekazuję odpowiedź na wniosek z dnia 28.09.2020r. dot.
cyfryzacji gmin i proszę o potwierdzenie jego otrzymania.
Małgorzata Szczepaniak
--
Urząd Gminy Wolanów
Małgorzata Szczepaniak
tel.48-618-60-67
Udostępnienie informacji publicznej - wyznaczenie nowego terminu przez GOSTYŃ w sprawie Cyfryzacja urzędów #2299
O.1431.80.2020
Szanowni Państwo,
nawiązując do wniosku o udostępnienie informacji publicznej z dnia 28
września 2020 roku w załączniku przesyłam pismo dotyczące wyznaczenia
nowego terminu.
Proszę o potwierdzenie otrzymania niniejszej wiadomości.
Z poważaniem
--
Ewa Dąbrowska-Gulcz
Wydział Organizacyjny
Urząd Miejski w Gostyniu
tel. 65 5752113
-------------------------
_Wiadomość ta zawiera informacje poufne, przeznaczone do wyłącznej
wiadomości adresata. Przeglądanie, przesyłanie, powielanie lub
jakiekolwiek inne wykorzystanie tych informacji przez osoby inne, niż
te, dla których wiadomość była przeznaczona jest zabronione. W przypadku
otrzymania tej wiadomości w wyniku błędu proszę poinformować nadawcę i
wykasować wiadomość._
Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Gostynia, dane osobowe
będą przetwarzane na podstawie art.6 ust.1 lit.c RODO w celu prowadzenia
korespondencji. Pełna treść klauzuli informacyjnej dostępna jest w
Biuletynie Informacji Publicznej www.biuletyn.gostyn.pl [1].
Links:
------
[1] http://www.biuletyn.gostyn.pl
FW: Cyfryzacja gmin przez OŻARÓW w sprawie Cyfryzacja urzędów #1978
Dzień dobry, poniżej przesyłam uzupełniony wniosek na temat cyfryzacji naszej gminy. Pogrubieniem zaznaczone zostały właściwe odpowiedzi.
--
Sławomir Rafał Zapalski
Informatyk
Urząd Miejski w Ożarowie
ul. Stodolna 1, 27-530 Ożarów
woj. świętokrzyskie
tel. 15 86 10 700 do 702
fax. 15 86 11 136
kom. 730 504 404
e-mail: Slawomir.Zapalski@ozarow.pl<mailto:Slawomir.Zapalski@ozarow.pl>
e-mail: informatyk@ozarow.pl<mailto:informatyk@ozarow.pl>
e-mail UM Ożarów: urzad@ozarow.pl<mailto:urzad@ozarow.pl>
strona UM Ożarów: www.ozarow.pl<http://www.ozarow.pl/>
2From: Sekretariat Urzędu Miejskiego w Ożarowie [mailto:urzad@ozarow.pl]
Sent: Monday, September 28, 2020 1:10 PM
To: ezd@ozarow.pl; informatyk@ozarow.pl
Subject: FW: Cyfryzacja gminFrom: sprawa-30544@fedrowanie.siecobywatelska.pl <sprawa-30544@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Sent: Monday, September 28, 2020 7:52 AM
To: urzad@ozarow.pl
Subject: Cyfryzacja gminNa podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym – eurzad.ozarow.pl
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)20 usług, min. III poziom dojrzałości.
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak eZD firmy e-Instytucja sp. z o.o.
b) Nie
c) Trudno powiedzieć4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?Rozwojowe, z roku na rok społeczeństwo coraz więcej zaczyna korzystać z eusług i jest bardziej świadome.
5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-30544@fedrowanie.siecobywatelska.pl<mailto:sprawa-30544@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
adres email: biuro@siecobywatelska.pl<mailto:biuro@siecobywatelska.pl>
skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
www.siecobywatelska.pl<http://www.siecobywatelska.pl>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego________________________________
[Obraz usunięty przez nadawcę. Avast logo]<https://www.avast.com/antivirus>Ta wiadomość została sprawdzona na obecność wirusów przez oprogramowanie antywirusowe Avast.
www.avast.com<https://www.avast.com/antivirus>Treść wiadomości zostaje przekazana z zastrzeżeniem poufności, nie może być ujawniana i przekazywana osobom trzecim, także w formie ustnej. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych: http://www.ozarow.pl/strona-323-rodo.html
informacja publiczna przez SŁAWNO w sprawie Cyfryzacja urzędów #717
Sławno, 08.10.2020 r.
Nr OP.1431.49.2020
W odpowiedzi na Państwa pismo z dnia 28.09.2020 r. w sprawie udostępnienia informacji publicznej przesyłam odpowiedzi na przesłane pytania:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
- Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
- Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
- Nie
4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
- Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
- Nie, choć byłaby taka potrzeba
A. Mazur
UG w Sławnie
odp. na inf. publiczna przez ŚWIĄTNIKI GÓRNE w sprawie Cyfryzacja urzędów #975
Dzień dobry,
W odpowiedzi na wniosek dot. udostępnienia informacji publicznej z dnia
28.09.2020 r.( data wpływu: 28.09.2020 r. ) przesyłam odpowiedzi na
zadane pytania:
*ORG.1431.55.2020*
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
(możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i
wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
--
Łączę pozdrowienia
Marzena Sławińska
/Podinspektor ds. organizacyjnych/
tel: 12 270-40-30 wew. 39
/Urząd Miasta i Gminy Świątniki Górne
ul. K. Bruchnalskiego 36
32-040 Świątniki Górne
www.swiatniki-gorne.pl/
<http://www.swiatniki-gorne.pl>
INFORMACJA JAK PRZETWARZAMY TWOJE DANE OSOBOWE
<http://swiatniki-gorne.pl/data/other/klauzula_informacyjnasg.pdf>
odp. Informacja publiczna Cyfryzacja Gmin przez MIŁOSŁAW w sprawie Cyfryzacja urzędów #2208
Nr sprawy: OK.1431.15.2020
Udzielam informacji publicznej w odpowiedzi na zapytanie z dnia 28.09.2020r.
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom ?
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
d) zwykłym mailem
2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w
Państwa urzędzie
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawienia się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
3. Czy w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów ?
b) Nie
4. Jakie problemy napotykają państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji
urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie ?
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
z poważaniem
Paweł Mazurkiewicz
informatyk
tel. 61 438 37 41
Referat Organizacyjny, Kadr i Edukacji
Urząd Gminy Miłosław
ul. Wrzesińska 19
62-320 Miłosław
"Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informuję
Pana/Panią, że:
Administratorem przetwarzanych Pana/ Pani danych osobowych jest: Burmistrz
Gminy Miłosław z siedzibą:ul. Wrzesińska 19, 62-320 Miłosław, tel.: 61 438
20 21, e-mail:sekretariat@miloslaw.info.pl
Dodatkowe informacje dotyczące ochrony danych osobowych mogą Państwo znaleźć
na stronie: <http://www.miloslaw.bip.net.pl/?a=2641>
http://www.miloslaw.bip.net.pl/?a=2641
Urząd Miasta Zakopane - odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez ZAKOPANE w sprawie Cyfryzacja urzędów #885
Dzień Dobry
W załączeniu niniejszego maila przesyła się odpowiedź na wniosek z dnia 28.09.2020r o udzielenie informacji publicznej.
Wydział Organizacyjny
Urząd Miasta Zakopane
ul. Kościuszki 13
34-500 Zakopane
tel. 18 20 20 432
Re: Cyfryzacja gmin przez PADEW NARODOWA w sprawie Cyfryzacja urzędów #1386
Szanowni Państwo,
W załączniku do niniejszej wiadomości znajdują się odpowiedzi na pytania
zawarte w Państwa wniosku o udostepnienie informacji publicznej.
Z wyrazami szacunku,
Dariusz Rzeźnik
Inspektor ds. Promocji i Rozwoju Gminy
Urząd Gminy w Padwi Narodowej
ul. Grunwaldzka 2
39 - 340 Padew Narodowa
tel. 15 851 44 73
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog
Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór
kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski
sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób
2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w
Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć
4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
(możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i
wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?
5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji
urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.
Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone
odpowiedzi.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na
adres: sprawa-29952@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
zasadami reprezentacji
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
adres email: biuro@siecobywatelska.pl
skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
www.siecobywatelska.pl
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział
Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
odpowiedź na złożony wniosek przez WOŁÓW w sprawie Cyfryzacja urzędów #150
Dzień dobry,
przesyłam w załączeniu odpowiedź na złożony przez Państwa wniosek
o udostępnienie informacji publicznej.
--
Z poważaniem
Anna Mądrzycka
Kierownik Wydziału Organizacyjnego
i Spraw Obywatelskich
Urząd Miejski w Wołowie
Rynek 34
56-100 Wołów
tel. 71 319 13 28
Odpowiedź na zapytanie w trybie informacji publicznej przez SZYDŁOWO (woj. wielkopolskie) w sprawie Cyfryzacja urzędów #2259
W odpowiedzi na zapytanie w trybie informacji publicznej informuję co
następuje:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
wybór kilku odpowiedzi)
*_a)_*_Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap_
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
autorski sposób.
*_d)_*_Zwykłym mailem_
*_e)_*_Inny sposób np. kontakt przez socjal media_
2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
*_d)_*_Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
_e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
*_a)_*_Tak – System Obiegu Spraw lecz nie System Obiegu Dokumentów
b) Nie
c) Trudno powiedzieć
_
4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
(możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
*_a)_*_Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do
zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją._
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
*_c)_*_Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji_
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
*_e)_*_Inne, jakie ? brak odpowiedniej ilości kadry pracowniczej_
5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
*_a)_*_Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany_
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba_
*e)* Inne, jakie. Jesteśmy w trakcie składania wniosku o wdrożenie e-usług._
Proszę o zwrotne przesłanie potwierdzenia udzielenia odpowiedzi.
Z poważaniem
Dariusz Furgała
Urząd Gminy Szydłowo
Jaraczewo 2, 64-930 Szydłowo
W dniu 29.09.2020 o 12:07, Dorota Grochocka pisze:
--
1W odpowiedzi na zapytanie w trybie informacji publicznej informuję co
następuje:1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
wybór kilku odpowiedzi)
*_a)_*_Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap_
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
autorski sposób.
*_d)_*_Zwykłym mailem_
*_e)_*_Inny sposób np. kontakt przez socjal media_2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
*_d)_*_Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
_e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
*_a)_*_Tak – System Obiegu Spraw lecz nie System Obiegu Dokumentów
b) Nie
c) Trudno powiedzieć
_4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
(możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)*_a)_*_Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do
zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją._
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
*_c)_*_Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji_
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
*_e)_*_Inne, jakie ? brak odpowiedniej ilości kadry pracowniczej_5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
*_a)_*_Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany_
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba_
*e)* Inne, jakie. Jesteśmy w trakcie składania wniosku o wdrożenie e-usług._Proszę o zwrotne przesłanie potwierdzenia udzielenia odpowiedzi.
Z poważaniemDariusz Furgała
Urząd Gminy Szydłowo
Jaraczewo 2, 64-930 SzydłowoW dniu 29.09.2020 o 12:07, Dorota Grochocka pisze:
>
>
>
>
> --- Treść przekazanej wiadomości ---
> Temat: Cyfryzacja gmin
> Data: Mon, 28 Sep 2020 05:53:26 -0000
> Nadawca: sprawa-30825@fedrowanie.siecobywatelska.pl
> Odpowiedź-Do: sprawa-30825@fedrowanie.siecobywatelska.pl
> Adresat: urzad@szydlowo.pl
>
>
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
> wybór kilku odpowiedzi)
> a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
> b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
> podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
> c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
> autorski sposób.
> d) Zwykłym mailem
> e) Inny sposób
>
> 2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
> Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
> a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
> mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
> b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
> c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
> d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
> e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
>
> 3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa
> urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
> a) Tak
> b) Nie
> c) Trudno powiedzieć
>
> 4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
> (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
>
> a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania
> i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
> b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
> c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
> d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
> e) Inne, jakie?
>
> 5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
> transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
> a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
> b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
> c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
> d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
> e) Inne, jakie.
>
> Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na
> udzielone odpowiedzi.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-30825@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> adres email: biuro@siecobywatelska.pl
> skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
> www.siecobywatelska.pl
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII
> Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>
--
odpwoeidź na pytanie o informację publiczną przez CHOJNÓW w sprawie Cyfryzacja urzędów #198
Dzień dobry,
W załączniku przesyłam odpowiedź na informację publiczną.
Z poważaniem
Katarzyna Burzmińska
Podinsp. ds. administracyjnych i promocji
Urząd Miejski w Chojnowie
Wydział Organizacyjny
Pl. Zamkowy 1
59-225 Chojnów
Tel. (76) 8186 - 683
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187
- 188
- 189
- 190
- 191
- 192
- 193
- 194
- 195
- 196
- 197
- 198
- 199
- 200