Opis

Pandemia COVID-19 na nowo wywołała temat cyfryzacji usług. Mieszkańcy obawiali się wchodzić do urzędów, wiele urzędów zamknęło się dla mieszkańców. Czasem jedyną możliwością złożenia wniosku było wrzucenie go do skrzynki przed urzędem. Ta nowa sytuacja spowodowała, że możliwość cyfrowego "załatwiania spraw" okazała się zrozumiała dla szerszej grupy odbiorców, niż dotychczas. Sprawdzamy na jakim etapie cyfryzacji są polskie gminy. Zdajemy sobie sprawę z tego, że cyfryzacja nie jest panaceum na wszystko. Ale bardzo pomaga rozładować zatłoczenie w urzędach, w środkach komunikacji (wszak do urzędu czasem trzeba dojechać), zaoszczędzić czas, zadbać o środowisko. A zatem sprawdzamy, jak funkcjonuje ta sfera w polskich gminach.

Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1680
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie2110
Lubuskie820
Łódzkie1770
Małopolskie1820
Mazowieckie3130
Opolskie710
Podkarpackie1590
Podlaskie1180
Pomorskie1210
Śląskie1670
Świętokrzyskie1010
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2240
Zachodniopomorskie1110

Listy

odpowiedź przez ŻARY w sprawie Cyfryzacja urzędów #590

Dzień dobry, w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek z dnia 28.09.2020r.

Magdalena Witchen

Inspektor

e-mail: <mailto:magdalena.witchen@um.zary.pl> magdalena.witchen@um.zary.pl

tel. 68 470 83 05

cid:image006.gif@01D107E7.3985B9C0

Logo: &Zdot;aryUrząd Miejski w Żarach

pl. Rynek 1 - 5

68 - 200 Żary

4

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej - Cyfryzacja gmin przez LĘDZINY w sprawie Cyfryzacja urzędów #1880

Dzień dobry,

w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 28.09.2020 r.

Z poważaniem
Sonia Hachuła
Wydział Organizacyjny i Kadr
Urząd Miasta Lędziny
32/216 65 11

1

Gmina Godów - Odpowiedź na informację publiczną przez GODÓW w sprawie Cyfryzacja urzędów #1768

Dzień Dobry

Urząd Gminy w Godowie w załączeniu przesyła odpowiedź na wniosek o
udostępnienie informacji publicznej.

Pozdrawiam



--
Marcin Duda
Informatyk Urzędu

Urząd Gminy Godów
ul. 1 Maja 53
44-340 Godów

1

Odpowiedź przez PONIEC w sprawie Cyfryzacja urzędów #2309

Dzień dobry

W odpowiedzi na Państwa wniosek uprzejmie informuję:

Ad 1. a,d,

Ad 2. C,

Ad 3. B,

Ad 4 Brak zainteresowania mieszkańców,

Ad 5. D

Z poważaniem

Marcin Pazdaj

UM Poniec

odpowiedź na wniosek o udostępnienie inf. publ. przez JAWORZYNA ŚLĄSKA w sprawie Cyfryzacja urzędów #201

Dzień dobry,

W załączeniu przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek o udostępnienie
informacji publicznej.

Zpoważaniem

Tomasz Strzałkowski

Sekretarz Gminy Jaworzyna Śląska

strzalkowski@jaworzyna.net

1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez MIASTECZKO ŚLĄSKIE w sprawie Cyfryzacja urzędów #1882

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej. Proszę o potwierdzenie otrzymania wiadomości na e-mail emiozga@miasteczko-slaskie.pl

2

Re: Cyfryzacja gmin przez ZŁOCZEW w sprawie Cyfryzacja urzędów #673

Przesyłamy odpowiedzi na wniosek.

1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
d) Zwykłym mailem

2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)

c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)

3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?

b) Nie

4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
(możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową

5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?

d) Nie, choć byłaby taka potrzeba

W dniu 28.09.2020 o 07:47, sprawa-29239@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
--



Radosław Radwański
Inspektor ds. obsługi informatycznej

Urząd Miejski w Złoczewie
Szkolna 16, 98-270 Złoczew
tel.(43) 820-22-70
e-mail:admin@zloczew.pl <mailto:admin@zloczew.pl>
www.zloczew.pl <http://zloczew.pl>

------------------------------------------------------------------------
/Pomyśl o środowisku. Nie drukuj tej wiadomości, jeśli nie musisz.

Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Miasta Złoczew z
siedzibą ul. Szkolna 16, 98-270 Złoczew. Kontakt z Inspektorem ochrony
danych możliwy jest drogą mailową: rodo@zloczew.pl. Dane będą
przetwarzane w celu odpowiedzi na przesłaną korespondencje. Szczegółowa
treść klauzuli informacyjnej znajduje się w pod danymi kontaktowymi na
stronie internetowej Administratora danych pod adresem:
www.zloczew.pl/kontakt <https://zloczew.pl/kontakt>

Ta wiadomość jest przeznaczona do wyłącznego użytku jej adresata. Jeśli
otrzymali Państwo tę wiadomość przez pomyłkę, prosimy o bezzwłoczne
skontaktowanie się z nadawcą oraz jej usunięcie. Jeśli nie są Państwo
adresatem tej wiadomości, to jej wykorzystanie, w szczególności poprzez
rozpowszechnianie, dystrybucję, powielanie, publikację wiadomości lub
zawartych w niej informacji i/lub dokumentów, jest zabronione. /

1

Odpowiedź na wniosek przez PAŁECZNICA w sprawie Cyfryzacja urzędów #986

Szanowni Państwo,

w odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji, który wpłynął do
tutejszego urzędu 28.09.2020 r. uprzejmie informuję, iż:

AD.1 a, d

AD.2 c

AD.3 a

AD.4 b, c

AD.5 d

z poważaniem

--

Udostępnienie Informacji Publicznej ROS.1431.55.2020.OS przez BARCIN w sprawie Cyfryzacja urzędów #277

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 28.09.2020 r. Proszę o zwrotne potwierdzenie odbioru.

Z poważaniem

D. Skrzyńska

Urząd Miejski w Barcinie

<http://siecobywatelska.emaillabs.co/open/?ot=MTYwMTI3MTk5Mjc4LjI0ODE4LjExMTE1Njg0MTQwMTM4NDUzNTQ1QGZlZHJvd2FuaWUuc2llY29ieXdhdGVsc2thLnBsfE1vbiwgMjggU2VwIDIwMjAgMDU6NDY6MzIgLTAwMDB8c2VrcmV0YXJpYXRAYmFyY2luLnBsfDEuc2llY29ieXdhdGVsc2thLnNtdHB8cmVkZ3JpZDF8MH>

1

Cyfryzacja gmin - UM Bytom przez Bytom w sprawie Cyfryzacja urzędów #1893

W załączeniu przesyłamy odpowiedź na maila z 28.09.2020 z wnioskiem o udostępnienie informacji publicznej.

--
Wydział Informatyki
Urząd Miejski w Bytomiu
ul. Parkowa 2
41-902 Bytom
tel. +48 32 7868107
-------------------------------------------------------------
Administratorem danych osobowych
w Urzędzie Miejskim w Bytomiu jest Prezydent Miasta Bytomia.
41-902 Bytom ul. Parkowa 2.
Dane kontaktowe Inspektora IOD; UM Bytom ul. Parkowa 2 mail pi@um.bytom.pl
Dane osobowe są przetwarzane przez Administratora danych:
1/ w celu realizacji zadań Administratora na podstawie przepisów prawa: ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności.
2/ odbiorcami danych osobowych są osoby fizyczne i prawne na podstawie przepisów prawa.
3/ dane osobowe będą przetwarzane przez czas określony przepisami prawa w szczególności w celach archiwalnych;
4/ osoba, której dane dotyczą ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do Organu nadzorczego, gdy uzna, iż przetwarzanie danych osobowych jego dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r. (UE 2016/679).
5/ dane osobowe nie będą podlegać decyzji, która opiera się na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu.
6/ podawanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże w celu realizacji zadań objętych przepisami prawa niezbędne.

1

Re: Cyfryzacja gmin przez BOJANÓW w sprawie Cyfryzacja urzędów #1463

W odpowiedzi na maila przesyłamy odpowiedzi na zadane pytania:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór
kilku odpowiedzi)

*a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap*
*d) Zwykłym mailem*

2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet
w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
*c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)*

3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
*a) Tak*

4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
(możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
*d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową*

5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
*a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany*

*Urząd Gminy Bojanów*
*ul. Parkowa 5**37-433 Bojanów*

pon., 28 wrz 2020 o 07:50 <sprawa-30029@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
napisał(a):

FW: Hasło przez WYSZKÓW w sprawie Cyfryzacja urzędów #1034

Hasło do pliku: qazWSXmn

Pozdrawiam

Adrian Sielski

--

Adrian Sielski

Wydział Informatyzacji i Ochrony Danych

Urząd Miejski w Wyszkowie

Aleja Róż 2

07-200 Wyszków

tel. 29 743 77 41

e-mail: adrian.sielski@wyszkow.pl

www.wyszkow.pl

herb

Informujemy, iż Pani/Pana dane osobowe przekazane nam za pośrednictwem
poczty elektronicznej są przetwarzane w celu prowadzenia korespondencji z
Państwem i w celu, dla którego zostały nam udostępnione. Administratorem
Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Wyszkowa. Przysługują Pani/Panu
prawa dostępu do danych osobowych. Pełna treść klauzuli dostępna jest w BIP
Gminy Wyszków
<https://bip.wyszkow.pl/index.php?cmd=zawartosc&opt=pokaz&id=15982> .

Ta wiadomość pocztowa i wszelkie załączone do niej pliki są poufne i
podlegają ochronie prawnej. Jeśli nie jest Pani/Pan jej prawidłowym
adresatem, jakiekolwiek jej ujawnienie, reprodukcja, dystrybucja lub inne
rozpowszechnienie, są ściśle zabronione. Jeśli otrzymała Pani/Pan niniejszy
przekaz wskutek błędu, proszę o niezwłocznie powiadomienie nadawcy i
usunięcie otrzymanych informacji.

1

FW: Informacja publiczna przez WYSZKÓW w sprawie Cyfryzacja urzędów #1034

W załączeniu wniosek o udostępnienie informacji publicznej

Hasło do pliku w kolejnym mailu

Pozdrawiam

Adrian Sielski

--

Adrian Sielski

Wydział Informatyzacji i Ochrony Danych

Urząd Miejski w Wyszkowie

Aleja Róż 2

07-200 Wyszków

tel. 29 743 77 41

e-mail: adrian.sielski@wyszkow.pl

www.wyszkow.pl

herb

Informujemy, iż Pani/Pana dane osobowe przekazane nam za pośrednictwem
poczty elektronicznej są przetwarzane w celu prowadzenia korespondencji z
Państwem i w celu, dla którego zostały nam udostępnione. Administratorem
Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Wyszkowa. Przysługują Pani/Panu
prawa dostępu do danych osobowych. Pełna treść klauzuli dostępna jest w BIP
Gminy Wyszków
<https://bip.wyszkow.pl/index.php?cmd=zawartosc&opt=pokaz&id=15982> .

Ta wiadomość pocztowa i wszelkie załączone do niej pliki są poufne i
podlegają ochronie prawnej. Jeśli nie jest Pani/Pan jej prawidłowym
adresatem, jakiekolwiek jej ujawnienie, reprodukcja, dystrybucja lub inne
rozpowszechnienie, są ściśle zabronione. Jeśli otrzymała Pani/Pan niniejszy
przekaz wskutek błędu, proszę o niezwłocznie powiadomienie nadawcy i
usunięcie otrzymanych informacji.

2

odpowiedź na informację publiczną przez JANÓW w sprawie Cyfryzacja urzędów #1770

Dzień dobry

W załączeniu odpowiedź na informację publiczną.

Z poważaniem

--
Monika Gałązka

Sekretarz Gminy Janów

Urząd Gminy Janów
ul. Częstochowska 1; 42-253 Janów
tel. 34 3278048 w. 21, 34 3278501 fax 34 3278081

www.janow.pl

Pomyśl o środowisku, zanim wydrukujesz ten e-mail.

Powyższa wiadomość oraz wszelkie przesłane wraz z nią załączniki przeznaczone są wyłącznie do wiadomości osób lub podmiotów, do których zostały zaadresowane.
Jeśli nie są Państwo adresatem tej wiadomości, to jej wykorzystanie w szczególności poprzez dystrybucję, powielanie, rozpowszechnianie, publikację lub zawartych w niej informacji i/lub dokumentów, jest zabronione.
Jeśli uzyskali Państwo dostęp do tej wiadomości lub jej załączników, nie będąc jej adresatem, prosimy o niezwłoczne powiadomienie nadawcy zwrotną pocztą elektroniczną oraz usunięcie otrzymanej wiadomości i ewentualnych załączników, także w stanie przetworzonym. Fakt otrzymania powyższej wiadomości nie może stanowić podstawy do jakichkolwiek zobowiązań nadawcy wobec osób lub podmiotów nie będących jej zamierzonymi adresatami.


Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej: RODO) informujemy, że Administratorem Państwa danych
osobowych jest Wójt Gminy Janów, ul. Częstochowska 1, 42-253 Janów.

Z administratorem można się skontaktować poprzez adres email: kmacherzynska.iod@gmail.com. Dane będą przetwarzane w celu rozpatrzenia przesłanej korespondencji.
Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby,
której dane dotyczą, przed zawarciem umowy). Państwa dane osobowe mogą zostać przekazane innym odbiorcom, tj. podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora
tj. dostawcom usług IT, podmiotom obsługującym korespondencję w tym poczta (kurierzy), a także innym podmiotom na podstawie obowiązujących przepisów (przykład: na wniosek Sądu, Policji).
Dane będą przetwarzane w okresie przewidzianym dla archiwizacji dokumentów wchodzących do narodowego zasobu archiwalnego. Przysługuje Państwu prawo dostępu do Państwa danych
oraz prawo żądania ich sprostowania, sprzeciwu, ich usunięcia po upływie wskazanych okresów lub ograniczenia ich przetwarzania. Przysługuje Państwu również prawo wniesienia skargi
do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże ich podanie jest warunkiem zawarcia umowy,
czy odpowiedzi na korespondencję.

1

Cyfryzacja gmin przez BRZESKO w sprawie Cyfryzacja urzędów #826

Dzień dobry,

odpowiadając na złożony wniosek o informację publiczną przesyłam
poniższe odpowiedzi:

1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
wybór kilku odpowiedzi)
_a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap_
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
autorski sposób.
_d) Zwykłym mailem_
e) Inny sposób

2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
_d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)_
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet

3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
_b) Nie_

Nie wprowadziliśmy EZD, natomiast pomocniczo stosujemy elektroniczny
obieg dokumentów.

c) Trudno powiedzieć

4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
(możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

_a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania
i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją_.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
_c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji_
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?

5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
_d) Nie, choć byłaby taka potrzeba_
e) Inne, jakie.

Z poważaniem

Stanisław Sułek

Sekretarz Gminy Brzesko

--- Treść przekazanej wiadomości ---
Temat: Fwd: Cyfryzacja gmin
Data: Mon, 28 Sep 2020 07:50:31 +0200
Nadawca: Sekretariat UM w Brzesku <umbrzesko@brzesko.pl>
Adresat: Sułek Stanisław <sekretarz@brzesko.pl>

--- Treść przekazanej wiadomości ---
Temat: Cyfryzacja gmin
Data: Mon, 28 Sep 2020 05:48:28 -0000
Nadawca: sprawa-29392@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Odpowiedź-Do: sprawa-29392@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Adresat: umbrzesko@brzesko.pl

Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób

2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet

3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć

4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
(możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i
wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?

5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.

Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na
udzielone odpowiedzi.

Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na
adres: sprawa-29392@fedrowanie.siecobywatelska.pl

Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
zasadami reprezentacji

--

Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
adres email: biuro@siecobywatelska.pl
skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
www.siecobywatelska.pl
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII
Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

Web Bug from
http://siecobywatelska.emaillabs.co/open/?ot=MTYwMTI3MjEwODQ2LjI0ODE4LjY2MjA5MTA5NTkwODMyOTM1NzhAZmVkcm93YW5pZS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2EucGx8TW9uLCAyOCBTZXAgMjAyMCAwNTo0ODoyOCAtMDAwMHx1bWJyemVza29AYnJ6ZXNrby5wbHwxLnNpZWNvYnl3YXRlbHNrYS5zbXRwfHJlZGdyaWQxfDB8MS5kNDgzYzgwNTRhYjljZjQ5MjA4YjQ5NTgwZGY1MDYwYw%3D%3D

Re: Cyfryzacja gmin przez RAKÓW w sprawie Cyfryzacja urzędów #2014

Szanowni Państwo,

Urząd Gminy Raków w nawiązaniu do Państwa wniosku z dnia 28.09.20202 r.
o udostępnienie informacji publicznych w załączeniu przesyła żądane
informacje.

_________________________
Pozdrawiam
Sławomir Stanek
Starszy informatyk
___________________
Urząd Gminy Raków
ul. Ogrodowa 1
26-035 Raków
tel. 41 35 35 018 wew. 27
www.rakow.pl

Ta wiadomość i jakiekolwiek pliki przesłane wraz z nią, są poufne i przeznaczone wyłącznie do użytku osób i jednostek, do których wiadomość została adresowana.
Jeśli wiadomość została otrzymana pomyłkowo, prosimy o powiadomienie o tym nadawcy i usunięcie wiadomości.

Klauzula informacyjna
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Raków, ul. Ogrodowa 1, 26-035 Raków dalej ADO.
2. ADO przetwarza Pani/Pana adres e-mail wyłącznie w celu wymiany informacji drogą elektroniczną.
3. Jeśli kontaktujemy się z Panią/Panem za pomocą poczty elektronicznej, oznacza to że otrzymaliśmy adres konta mailowego bezpośrednio od Pani/Pana w celu kontaktu, bądź pozyskaliśmy adres poczty z legalnego źródła uprawniającego do kontaktu z Panią/Panem.
4. Nie będziemy udostępniać innym podmiotom Pani/Pana adresu e-mail, chyba że będzie to wynikać z przepisu prawa.
5. Ma Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych, ich poprawiania, usunięcia, cofnięcia zgody, ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu.
6. Pani/Pana adres poczty elektronicznej będzie figurował w naszej bazie do momentu cofnięcia zgody na jego przetwarzanie.

W dniu 2020-09-28 o 07:51, sprawa-30580@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:

2

odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej - OR.1431.49.2020 przez ADAMÓW (pow. zamojski) w sprawie Cyfryzacja urzędów #445

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 28
września 2020 r. dot. cyfryzacji gmin Urząd Gminy Adamów (powiat
zamojski) udziela odpowiedzi na zadane pytania:

1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
wybór kilku odpowiedzi)
_*a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap*_
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
autorski sposób.
_*d) Zwykłym mailem*_
e) Inny sposób

2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
_*d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)*_
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet

3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
_*b) Nie*_
c) Trudno powiedzieć

4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
(możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

_*a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania
i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.*_
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
_*c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji*_
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
*_e) Inne, jakie?- brak dostępu do szerokopasmowego internetu_
*

5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
_*d) Nie, choć byłaby taka potrzeba*_
e) Inne, jakie.

W dniu 2020-09-28 o 07:47, sprawa-29011@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:

1

udostępnienie_informacji_na_wniosek przez KCYNIA w sprawie Cyfryzacja urzędów #359

Urząd Miejski w Kcyni
ul. Rynek 23
89-240 Kcynia

Znak: ROO.1431.19.2020

dotyczy: udostępnienia informacji publicznej na wniosek

Działając na zasadzie art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o
dostępie do informacji publicznej (Dz.U.2019.1429 ze zm.), przekazuję
poniższe informacje w sposób i w formie zgodnych z wnioskiem, tj. w
formie elektronicznej, poprzez przesłanie na wskazany adres e-mail

- załącznik: informacja

Andrzeja Ćwiklińska
Urząd Miejski w Kcyni

1

Odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej przez ĆMIELÓW w sprawie Cyfryzacja urzędów #2008

Szanowni Państwo,

W odpowiedzi na wniosek o udzielenie informacji publicznej z dnia 28.09.2020r. Urząd Miasta i Gminy w Ćmielowie przesyła informacje jn:.

1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
d) Zwykłym mailem

2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)

3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak

4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji

5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?

b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy

Z poważaniem

Emil Stan

UMiG w Ćmielowie

Re: Cyfryzacja gmin przez PĘCŁAW w sprawie Cyfryzacja urzędów #116

Dzień dobry,

W załączeniu Urząd Gminy Pęcław przesyła odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 28 września 2020r.

Julita Krzykała
Urząd Gminy Pęcław
Pęcław 28
67-221 Białołęka
tel. 76 831 71 35
www.peclaw.eu

------------------------------------------------------------------------------------------------------
Administratorem Państwa Danych Osobowych jest Urząd Gminy Pęcław.
Przed podjęciem kontaktu prosimy o zapoznanie się z informacjami
zawartymi w zakładce "Ochrona danych osobowych" na stronie

1

Re: Cyfryzacja gmin-gm.Osiek Mały przez OSIEK MAŁY w sprawie Cyfryzacja urzędów #2187

Szanowni Państwo

Urząd Gminy w Osieku Małym przesyła odpowiedź na n/w pytania:

1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
wybór kilku odpowiedzi)
_a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap_
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
autorski sposób.
_d) Zwykłym mailem_
e) Inny sposób

2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
_d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)_
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet

3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
_b) Nie_
c) Trudno powiedzieć

4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
(możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

_a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania
i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją._
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
_c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji_
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?

5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
_d) Nie, choć byłaby taka potrzeba_
e) Inne, jakie.

Z poważaniem

/-/ Marek Górczewski

Wójt Gminy Osiek Mały

W dniu 2020-09-28 o 07:53, sprawa-30753@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:

Re: Fwd: Fwd: Cyfryzacja gmin przez ODOLANÓW w sprawie Cyfryzacja urzędów #2211

Dzień dobry,
poniżej przesyłam odpowiedzi na Państwa wniosek o udostępnienie
informacji publicznej:

Ad.1 : a,d
Ad.2 : c
Ad.3 : W Urzędzie funkcjonuje elektroniczna rejestracja korespondecji
wpływającej za pośrednictwem systemu Finn.
Ad.4 : e- problem stanowią niejednoznaczne przepisy prawa, które w
związku z różnymi zmianami generują duże koszta i utrudniają
wprowadzania nowych technologii
Ad.5 : b.

Z wyrazami szacunku

Mateusz Feckowicz
Urząd Gminy i Miasta Odolanów
ul. Rynek 11
63-430 Odolanów

odp informacja publiczna przez BOGUSZÓW-GORCE w sprawie Cyfryzacja urzędów #128

Witam

W załączeniu odpowiedź na wniosek o dostęp do informacji publicznej.

--

3

RE: Cyfryzacja gmin przez CMOLAS w sprawie Cyfryzacja urzędów #1374

Dzień dobry,

W załączeniu przekazuję odpowiedź na poniższy wniosek.

Z poważaniem

Maran Posłuszny

Sekretarz Gminy Cmolas

1

FW: odpowiedź sprawa -28782 przez WĄDROŻEWIELKIE w sprawie Cyfryzacja urzędów #216

Odpowiadając na Państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznej dot.
rozwiązań cyfrowych, poniżej przedstawiam odpowiedzi na postawione pytania:

Pytanie 1

Odpowiedź: a); d)

Pytanie 2

Odpowiedź: b)

Pytanie 3

Odpowiedź: a)

Pytanie 4

Odpowiedź: a); c)

Pytanie 5

Odpowiedź: d)

Tomasz Głąbicki

Sekretarz Gminy

Urząd Gminy Wądroże Wielkie

tel.: 76 887 43 23, fax.: 76 887 43 25

www.wadrozewielkie.pl