Cyfryzacja urzędów przez KatarzynaBatkoToluc
Opis
Pandemia COVID-19 na nowo wywołała temat cyfryzacji usług. Mieszkańcy obawiali się wchodzić do urzędów, wiele urzędów zamknęło się dla mieszkańców. Czasem jedyną możliwością złożenia wniosku było wrzucenie go do skrzynki przed urzędem. Ta nowa sytuacja spowodowała, że możliwość cyfrowego "załatwiania spraw" okazała się zrozumiała dla szerszej grupy odbiorców, niż dotychczas. Sprawdzamy na jakim etapie cyfryzacji są polskie gminy. Zdajemy sobie sprawę z tego, że cyfryzacja nie jest panaceum na wszystko. Ale bardzo pomaga rozładować zatłoczenie w urzędach, w środkach komunikacji (wszak do urzędu czasem trzeba dojechać), zaoszczędzić czas, zadbać o środowisko. A zatem sprawdzamy, jak funkcjonuje ta sfera w polskich gminach.
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 168 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 144 | 0 |
Lubelskie | 211 | 0 |
Lubuskie | 82 | 0 |
Łódzkie | 177 | 0 |
Małopolskie | 182 | 0 |
Mazowieckie | 313 | 0 |
Opolskie | 71 | 0 |
Podkarpackie | 159 | 0 |
Podlaskie | 118 | 0 |
Pomorskie | 121 | 0 |
Śląskie | 167 | 0 |
Świętokrzyskie | 101 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 116 | 0 |
Wielkopolskie | 224 | 0 |
Zachodniopomorskie | 111 | 0 |
Listy
RE: Cyfryzacja gmin przez OLEŚNICA w sprawie Cyfryzacja urzędów #1987
Witam,
Gmina Oleśnica przesyła odpowiedź na wniosek z dnia 28.09.2020 r.
Pozdrawiam,
Paulina Bucka
Sekretariat UMiG Oleśnica
ul.Nadstawie 1
28-220 Oleśnica
From: sprawa-30553@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-30553@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Monday, September 28, 2020 7:52 AM
To: sekretariat@gminaolesnica.pl
Subject: Cyfryzacja gmin
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-30553@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
adres email: biuro@siecobywatelska.pl
skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
www.siecobywatelska.pl
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego<http://siecobywatelska.emaillabs.co/open/?ot=MTYwMTI3MjMxNjIyLjI0ODE4LjExNjIxMjM2OTc5ODAzNDc2MjQxQGZlZHJvd2FuaWUuc2llY29ieXdhdGVsc2thLnBsfE1vbiwgMjggU2VwIDIwMjAgMDU6NTE6NTYgLTAwMDB8c2VrcmV0YXJpYXRAZ21pbmFvbGVzbmljYS5wbHwxLnNpZWNvYnl3YXRlbHNrYS5zbXRwfHJlZGdyaWQxfDB8MS5kNDgzYzgwNTRhYjljZjQ5MjA4YjQ5NTgwZGY1MDYwYw%3D%3D>
Odpowiedź na wniosek przez BRODY (woj. świętokrzyskie) w sprawie Cyfryzacja urzędów #1929
Dzień Dobry
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.
Pozdrawiam
Paweł Zięba
Urząd Gminy Brody
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej - Gmina Przyrów przez PRZYRÓW w sprawie Cyfryzacja urzędów #1811
Dzień dobry,
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.
Pozdrawiam
------
Tomasz Korgól
Informatyk
tel.: (34) 355 41 21 wew. 29
e-mail: informatyk@przyrow.pl
Logo-UG_Przyrow
Administratorem Państwa danych osobowych jest Gmina Przyrów z siedzibą: ul.
Częstochowska 7, 42-248 Przyrów.
Dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia z Państwem korespondencji oraz
w celu, dla którego zostały nam udostępnione.
Pełna treść klauzuli informacyjnej dostępna jest pod adresem:
http://www.przyrow.pl/klauzula-korespondencja.
Re: Fwd: Cyfryzacja gmin przez MICHAŁÓW w sprawie Cyfryzacja urzędów #1954
Poniżej przesyłam odpowiedź na wniosek
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
d) Zwykłym mailem
2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak - na poziomie dekretacji
4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
(możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
--
Pozdrawiam
Marcin Panek
UG Michałów
tel. 41 3565243 w34
kom. 695431173
www.michalow.pl
W dniu 2020-09-29 o 11:56, UG Michałów pisze:
>
>
>
>
> --- Treść przekazanej wiadomości ---
> Temat: Cyfryzacja gmin
> Data: Mon, 28 Sep 2020 05:51:54 -0000
> Nadawca: sprawa-30520@fedrowanie.siecobywatelska.pl
> Odpowiedź-Do: sprawa-30520@fedrowanie.siecobywatelska.pl
> Adresat: michalow@op.pl
>
>
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
> wybór kilku odpowiedzi)
> a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
> b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
> podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
> c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
> autorski sposób.
> d) Zwykłym mailem
> e) Inny sposób
>
> 2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
> Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
> a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
> mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
> b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
> c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
> d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
> e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
>
> 3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa
> urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
> a) Tak
> b) Nie
> c) Trudno powiedzieć
>
> 4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
> (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
>
> a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania
> i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
> b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
> c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
> d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
> e) Inne, jakie?
>
> 5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
> transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
> a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
> b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
> c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
> d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
> e) Inne, jakie.
>
> Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na
> udzielone odpowiedzi.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-30520@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> adres email: biuro@siecobywatelska.pl
> skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
> www.siecobywatelska.pl
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII
> Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>
Odpowiedz z Urzędu Miejskie w Kwidzynie przez KWIDZYN w sprawie Cyfryzacja urzędów #1656
\--
Dzień dobry,
W załączniku przesyłamy odpowiedzi na wniosek o udostępnieniem informacji
publicznej, który wpłynął do Urzędu Miejskiego w Kwidzynie w dniu 28.09.2020
Z poważaniem
Aleksander Łubiński
Urząd Miejski Kwidzyn
tel +48 55 64 64 781
tel mob. +48 601 415 102
[www.kwidzyn.pl](http://www.kwidzyn.pl)
![](cid:part1.7E199F7F.269BD306@kwidzyn.pl)
informacja publiczna przez PACZKÓW w sprawie Cyfryzacja urzędów #1326
--
Z poważaniem
Joanna Bodyk
Urząd Miejski w Paczkowie
tel. 77 431 67 91 wew. 102
Odp.: Cyfryzacja gmin przez ZDUŃSKA WOLA w sprawie Cyfryzacja urzędów #812
Dzień dobry. W załączeniu Urząd Miasta Zduńska Wola przesyła odpowiedź na informację publiczną. Z poważaniem Anna Lis.
--
[cid:herb_baa889f2-7939-40f8-9353-3051fcb70380111.png]
________________________________
Urząd Miasta Zduńska Wola
+48 43 825 02 00
urzad_miasta@zdunskawola.pl
NIP: 829-17-08-273, REGON: 730934424
Kod terytorialny: 1019011
www.bip.zdunskawola.pl
www.facebook.com/zdunska.wola.42437
Urząd Miasta Zduńska Wola
Stefana Złotnickiego 12
98-220 Zduńska Wola,
Tel. +48 43 825 02 00
urzad_miasta@zdunskawola.pl
OBOWIĄZEK INFORMACYJNY
https://www.zdunskawola.pl/pl/komunikaty/915-obowiazek-informacyjny
INFORMACJA O POUFNOŚCI
Ten e-mail jest przeznaczony wyłącznie dla jego adresata i może zawierać poufne informacje.
Jeśli nie jest Pan/Pani zamierzonym odbiorcą tej wiadomości prosimy o poinformowanie o tym nadawcy
i usunięcie tej wiadomości wraz ze wszystkimi załącznikami.
CONFIDENTIAL AND DISCLAIMER NOTICE
This e-mail is intended solely for the addressee and may contain proprietary and legally privileged information.
If you are not intended recipient of this e-mail we ask you to notify the sender and delete this e-mail along with all attachments.
________________________________
Od: sprawa-29378@fedrowanie.siecobywatelska.pl <sprawa-29378@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Wysłane: 28 września 2020 07:48
Do: Urząd Miasta Zduńska Wola
Temat: Cyfryzacja gmin
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób
2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć
4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?
5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.
Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-29378@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
adres email: biuro@siecobywatelska.pl
skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
www.siecobywatelska.pl
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
UM Koszalin – Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej w spr. rozwiązań cyfrowych w Urzędzie Miejskim w Koszalinie przez Koszalin w sprawie Cyfryzacja urzędów #2440
Dzień dobry
w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 28 września 2020 r. w sprawie rozwiązań cyfrowych w Urzędzie Miejskim w Koszalinie.
Proszę o potwierdzenie otrzymania odpowiedzi.
mgr Mariola Raniszewska
Główny specjalista
Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Urząd Miejski w Koszalinie
75-007 Koszalin; Rynek Staromiejski 6-7
tel. 94 34 88 613; fax 94 34 88 625
e-mail: mariola.raniszewska@um.koszalin.pl
[ https://poczta.um.koszalin.pl/www.koszalin.pl | www.koszalin.pl ]
odpowiedź przez WAŚNIÓW w sprawie Cyfryzacja urzędów #1972
Poniżej podaję odpowiedzi na Pana wniosek z dnia 28 września 2020r.
(właściwa odpowiedź została zaznaczona “ “)
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób
2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć
4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie? Brak darmowych szkoleń podnoszących kwalifikacje pracowników
5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.
Z poważaniem
Joanna Zajączkowska
Sekretarz Gminy Waśniów
Urząd Gminy w Waśniowie
ul. Rynek 24 27 – 425 Waśniów
tel: 41 2646026
fax: 41 2646028
Realizując wymogi Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE prosimy o zapoznanie się z udostępnioną na stronie internetowej http://www.wasniow.pl/asp/pl_start.asp?typ=14&menu=110&strona=1 informacją na temat przetwarzania przez Urząd Gminy w Waśniowie.
RE: Cyfryzacja gmin przez PLESZEW w sprawie Cyfryzacja urzędów #2212
Dzień dobry
W związku z wpłynięciem zapytania o udostępnienie informacji publicznej odpowiadamy na pytania:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób
3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć
z poważaniem
Michał Grobelny
Podinspektor Referatu Informatyki
tel. (62) 74 28 356
fax. (62) 74 28 301
www.pleszew.pl<http://www.pleszew.pl/>
[cid:image002.jpg@01D69BD1.8E6AC380]
Urząd Miasta i Gminy w Pleszewie,
63-300 Pleszew, ul Rynek 1, NIP: 608-00-74-221 (Miasto i Gmina Pleszew)
2From: sprawa-30778@fedrowanie.siecobywatelska.pl<mailto:sprawa-30778@fedrowanie.siecobywatelska.pl> <sprawa-30778@fedrowanie.siecobywatelska.pl<mailto:sprawa-30778@fedrowanie.siecobywatelska.pl>>
Sent: Monday, September 28, 2020 7:53 AM
To: Sekretariat UMiG PLESZEW <sekretariat@pleszew.pl<mailto:sekretariat@pleszew.pl>>
Subject: Cyfryzacja gminNa podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-30778@fedrowanie.siecobywatelska.pl<mailto:sprawa-30778@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
adres email: biuro@siecobywatelska.pl<mailto:biuro@siecobywatelska.pl>
skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
www.siecobywatelska.pl<http://www.siecobywatelska.pl>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Fwd: FW: Cyfryzacja gmin przez ZBUCZYN w sprawie Cyfryzacja urzędów #1173
W nawiązaniu do pisma z dnia 28 września 2020 r. o udostępnieniu
informacji publicznej, Urząd Gminy Zbuczyn przesyła odpowiedź na pytania
(wytłuszczone i podkreślone)
--- Treść przekazanej wiadomości ---
Temat: FW: Cyfryzacja gmin
Data: Tue, 6 Oct 2020 10:47:38 +0200
Nadawca: Urząd Gminy Zbuczyn <ug@zbuczyn.pl>
Adresat: 'Paweł Wiśniewski' <pawel.wisniewski@zbuczyn.pl>
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
wybór kilku odpowiedzi)
_*a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap*_
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
autorski sposób.
_*d) Zwykłym mailem*_
e) Inny sposób
2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
_*c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)*_
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
_*b) Nie*_
c) Trudno powiedzieć
4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
(możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i
wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
_*c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji*_
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?
5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
_*b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy*_
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.
odpowiedź na wniosek przez STRZELCE WIELKIE w sprawie Cyfryzacja urzędów #787
Dzień dobry,
w załączeniu przesyłamy odpowiedź na wniosek o dostęp do informacji
publicznej.
Urząd Gminy w Strzelcach Wielkich.
Odpowiedź w sprawie udostępnienia informacji puiblicznej dotyczącej cyfrowych usług dostępnych w jednostce samorządu terytorialnego.Sz.Osowski. [Sprawa#DU-OR.1431.62.2020] przez CZELADŹ w sprawie Cyfryzacja urzędów #1764
Dokumenty: DU-OR.KW.000504.2020
Znak sprawy: DU-OR.1431.62.2020
Rej. koresp. wych.: KWemail.0068.2020
Wysłane przez: Arkadiusz Olechwieruk
--
Urząd Miasta Czeladź
ul. Katowicka 45
41-250 Czeladź
--
tel. 032 76 37 900
fax. 032 76 33 694
email: czeladz@um.czeladz.pl
Wysłano z systemu FINN 8 SQL
Fwd: Cyfryzacja gmin przez TOSZEK w sprawie Cyfryzacja urzędów #1786
---------- Forwarded message ---------
Od: Iwona Filip <zrp@toszek.pl>
Date: pon., 5 paź 2020 o 13:50
Subject: Cyfryzacja gmin
To: <biuro@siecobywatelska.pl>
W nawiązaniu do korespondencji e-mail z dnia 28 września br. przedkładam
informację wg. poniższego.
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór
kilku odpowiedzi)
*a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap*
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób
2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet
w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
*d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)*
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
*a) Tak*
b) Nie
c) Trudno powiedzieć
4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
(możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i
wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
*c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji*
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?
5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d*) Nie, choć byłaby taka potrzeba*
e) Inne, jakie.
Z pozdrowieniami
Iwona Filip
Fwd: Cyfryzacja gmin - odpowiedzi na ankietę ( 0R 1431.31.2020) przez STRYSZÓW w sprawie Cyfryzacja urzędów #861
---------- Forwarded message ---------
Od: Wacław Radoń <sekretarz@stryszow.pl>
Date: pon., 5 paź 2020 o 14:43
Subject: Cyfryzacja gmin - odpowiedzi na ankietę ( 0R 1431.31.2020)
To: <biuro@siecobywatelska.pl>
Dzień dobry,
Poniżej przesyłamy odpowiedzi udzielone na Państwa Ankietę :
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór
kilku odpowiedzi)
*a) Załatwianie spraw za pośrednictwem e-PUAP *b) Załatwianie spraw za
pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem
zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
autorski sposób.
*d) Zwykłym mailem*
e) Inny sposób
2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet
w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
*c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%) *d) Niewielka
część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
*b) Nie*
c) Trudno powiedzieć
4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
(możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i
wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
*c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji *d) Problemy z
dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?
5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
*a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany *b) Tak, ale mają
Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.
Z poważaniem
*Wacław Radoń **Sekretarz Gminy*
Urząd Gminy Stryszów
34-146 Stryszów 149
tel. 33 8797412; fax 338797423
NIP : 5511690907
email: gmina@stryszow.pl http://www.stryszow.pl
------------------------------
*Urząd Gminy Stryszów 34-146 Stryszów 149 tel. 33 8797412; fax 338797423
NIP : 5511690907 email: *gmina@stryszow.pl
Wiadomość przekazana
Od: sprawa-29427@fedrowanie.siecobywatelska.pl
<sprawa-29427@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
<sprawa-29427@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Do: gmina@stryszow.pl
Data: 28 września 2020, 07:48:30
Temat: Cyfryzacja gmin
===8<===============Treść oryginalnej wiadomości===============
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog
Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór
kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób
2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet
w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć
4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
(możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i
wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?
5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.
Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone
odpowiedzi.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na
adres: sprawa-29427@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
zasadami reprezentacji
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
adres email: biuro@siecobywatelska.pl
skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
www.siecobywatelska.pl
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział
Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
===8<===========Koniec treści oryginalnej wiadomości===========
Fwd: odpowiedź na wniosek o dostęp do informacji publicznej przez KOZY w sprawie Cyfryzacja urzędów #1836
---------- Forwarded message ---------
Od: Monika Olma Sekretarz UG Kozy <monika.olma@kozy.pl>
Date: wt., 6 paź 2020 o 09:55
Subject: odpowiedź na wniosek o dostęp do informacji publicznej
To: <biuro@siecobywatelska.pl>
Dzień dobry
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek z dnia 28 września 2020 r. o
udostępnienie informacji publicznej.
*Pozdrawiam*
*Monika Olma*
*Sekretarz Gminy*
Urząd Gminy Kozy
ul. Krakowska 4, 43-340 Kozy
tel. 33 829 86 50 (672)
*-------------------------------------------------------------------------*
P Czy musisz drukować tę wiadomość? Pomyśl o środowisku.
*-------------------------------------------------------------------------*
RE: Cyfryzacja gmin przez KOWAL w sprawie Cyfryzacja urzędów #259
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznych otrzymany dnia 28.09.2020 r. informujemy, że:
Ad. 1
a, d
Ad. 2
d
Ad. 3
b
Ad. 4
c
Ad. 5
d
Z up. Burmistrza Miasta Kowal
Szymon Struciński
Sekretarz Miasta Kowal
tel. 54 2841 330
-----------------------------------------------------------------------------------------
Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu prowadzenia z Państwem korespondencji e-mail, w związku z korzystaniem z naszych usług, a także w celu odpowiedzi na wiadomości przychodzące. Administratorem Państwa danych jest Urząd Miasta Kowal, z siedzibą: ul. Piwna 24, 87-820 Kowal, reprezentowany przez Burmistrza Miasta. Kontakt z Administratorem: <mailto:kowal@kowal.eu> kowal@kowal.eu.
Przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody, którą wyrażają Państwo (także poprzez wyraźne działanie -wysłanie do nas wiadomości e-mail z żądaniem odpowiedzi), zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Podanie danych i wyrażenie zgody jest dobrowolne. Więcej informacji mogą uzyskać Państwo czytając klauzulę informacyjną znajdującą się na naszej stronie: <http://www.kowal.eu/asp/pl_start.asp?typ=14&menu=85&strona=1> http://www.kowal.eu/asp/pl_start.asp?typ=14&menu=85&strona=1
Uwaga: Treść niniejszej wiadomości może być poufna i objęta zakazem jej ujawniania. Jeśli czytelnik niniejszej wiadomości nie jest jej zamierzonym adresatem, pracownikiem lub pośrednikiem upoważnionym do jej przekazania adresatowi, niniejszym informujemy, że wszelkie rozprowadzanie, dystrybucja lub powielanie niniejszej wiadomości jest zabronione. Jeżeli otrzymałeś tę wiadomość omyłkowo, proszę bezzwłocznie zawiadomić nadawcę wysyłając odpowiedź na niniejszą wiadomość i usunąć ją z poczty. Dziękujemy.
From: sprawa-28825@fedrowanie.siecobywatelska.pl <sprawa-28825@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Sent: Monday, September 28, 2020 7:47 AM
To: kowal@kowal.eu
Subject: Cyfryzacja gmin
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-28825@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-28825@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
adres email: biuro@siecobywatelska.pl <mailto:biuro@siecobywatelska.pl>
skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego<http://siecobywatelska.emaillabs.co/open/?ot=MTYwMTI3MTk5MTgyLjI0ODE4LjE2ODg0ODg1NTg0Nzk5ODY0MDRAZmVkcm93YW5pZS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2EucGx8TW9uLCAyOCBTZXAgMjAyMCAwNTo0NjozMSAtMDAwMHxrb3dhbEBrb3dhbC5ldXwxLnNpZWNvYnl3YXRlbHNrYS5zbXRwfHJlZGdyaWQxfDB8MS5kNDgzYz>
Odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej. przez None w sprawie Cyfryzacja urzędów #2355
Dzień dobry,
W załączniku przesyłam odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji
publicznej.
Z poważaniem,
Sylwia Kamieńska
Podinspektor ds. kancelaryjnych
Urząd Miejski w Zdunach
Rynek 2, 63-760 Zduny
tel. (+48) 62 721 50 01, faks (+48) 62 721 52 43
Re: Fwd: Cyfryzacja gmin przez USTKA w sprawie Cyfryzacja urzędów #1709
W dniu 28-09-2020 o 08:11, Urzad pisze:
>
> Dzień dobry.
>
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.
Grzegorz Gralak
Gmina Ustka
>
>
> --- Treść przekazanej wiadomości ---
> From: 24 2020 <>
> X-Account-Key: account2
> X-UIDL: 1601272247.M529777P5870.s28-mail,S=10094,W=10240
> X-Mozilla-Status: 0001
> X-Mozilla-Status2: 00000000
> X-Mozilla-Keys:
> Return-Path:
> <el.14a2e5b74f9ff54c2e758a4ecf354d0e.1.siecobywatelska.smtp@news.emaillabs.co>
>
> Delivered-To: <urzad.gminaustka@s28-local.ogicom.net>
> Received: from s28-mx.ogicom.net ([93.157.100.48]) by
> s28-mail.ogicom.net (Dovecot) with LMTP id HrOoBrF5cV/uFgAAwmqP1g for
> <urzad.gminaustka@s28-local.ogicom.net>; Mon, 28 Sep 2020 07:50:47 +0200
> Received: from localhost (localhost [127.0.0.1]) by s28-mx.ogicom.net
> (Postfix) with ESMTP id 6436037404CD for <urzad@ustka.ug.gov.pl>; Mon,
> 28 Sep 2020 07:50:47 +0200 (CEST)
> Received: from s28-mx.ogicom.net ([93.157.100.48]) by localhost
> (s28-mx.ogicom.net [127.0.0.1]) (amavisd-new, port 10024) with ESMTP
> id aNTnBsftQwm1 for <urzad@ustka.ug.gov.pl>; Mon, 28 Sep 2020 07:50:44
> +0200 (CEST)
> Received: from smtp2-2131.emaillabs.co (smtp2-2131.emaillabs.co
> [185.243.31.151]) (using TLSv1.2 with cipher AECDH-AES256-SHA (256/256
> bits)) (No client certificate requested) by s28-mx.ogicom.net
> (Postfix) with ESMTPS id B661537405FA for <urzad@ustka.ug.gov.pl>;
> Mon, 28 Sep 2020 07:50:44 +0200 (CEST)
> Received: from smtp2-2131 (smtp2-2131.emaillabs.co [185.243.31.151])
> by smtp2-2131.emaillabs.co (SMTP) with ESMTP id 4C0BT03gJdz8RvWc for
> <urzad@ustka.ug.gov.pl>; Mon, 28 Sep 2020 05:50:44 +0000 (UTC)
> DKIM-Signature: v=1; a=rsa-sha1; c=relaxed/relaxed; d=emaillabs.co;
> s=emaillabs; t=1601272244; bh=Hzys8IbnXuM7LiaFYclQtuJBKFU=;
> h=Subject:From:To:Reply-To:Date;
> b=D+4hLAU+AEGuLJASgTHHUBIahNzqv/1WXjRtKlXMgBDvW/wx0GpPIkAA2G1KPkO+M
> P3hcJuvSPOPrN9E3Hce/zzXfJrLFD5FyhcDayN6TCNUgBRICBYIEhwGV4rId57TEJY
> sZOVuRcJdr9Et8KEHjPbSAyTHztfO7DD8csjQib4=
> Received: from app-prod.watchdog.internal (localhost [127.0.0.1]) by
> app-prod.watchdog.internal (SMTP) with ESMTP id 3B04E28C0E for
> <urzad@ustka.ug.gov.pl>; Mon, 28 Sep 2020 07:50:44 +0200 (CEST)
> Content-Type: multipart/alternative;
> boundary="===============3654110598582636029=="
> MIME-Version: 1.0
> Subject: Cyfryzacja gmin
> From: sprawa-30275@fedrowanie.siecobywatelska.pl
> To: urzad@ustka.ug.gov.pl
> Reply-To: sprawa-30275@fedrowanie.siecobywatelska.pl
> Date: Mon, 28 Sep 2020 05:50:44 -0000
> Return-Receipt-To: sprawa-30275@fedrowanie.siecobywatelska.pl
> Disposition-Notification-To: sprawa-30275@fedrowanie.siecobywatelska.pl
> Message-ID:
> <160127224420.24818.11524293670177578232@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
> Feedback-ID:
> :siecobywatelska.emaillabs.co:1.siecobywatelska.smtp:emaillabs
> X-Sid: 14a2e5b74f9ff54c2e758a4ecf354d0e@emaillabs.co
> X-Return-Path:
> <el.14a2e5b74f9ff54c2e758a4ecf354d0e.1.siecobywatelska.smtp@news.emaillabs.co>
>
> X-Virus-Scanned: clamav-milter 0.102.4 at s28-mx.ogicom.net
> X-Virus-Status: Clean
> X-EsetId: 37303A29B61814686C7162
>
>
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
> wybór kilku odpowiedzi)
> *a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap*
> *b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której
> można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym*
> c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
> autorski sposób.
> d) Zwykłym mailem
> e) Inny sposób
>
> 2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
> Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
> a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
> mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
> b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
> *c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)*
> d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
> e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
>
> 3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa
> urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
> *a) Tak*
> b) Nie
> c) Trudno powiedzieć
>
> 4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
> (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
>
> a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania
> i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
> b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
> *c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji*
> d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
> e) Inne, jakie?
>
> 5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
> transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
> a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
> b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
> c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
> *d) Nie, choć byłaby taka potrzeba*
> e) Inne, jakie.
>
> Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na
> udzielone odpowiedzi.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-30275@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> adres email: biuro@siecobywatelska.pl
> skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
> www.siecobywatelska.pl
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII
> Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>
cyfryzacja gmin odp przez KŁECKO w sprawie Cyfryzacja urzędów #2170
Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam odpowiedź
-----------------------------------------
*Z poważaniem*
Jolanta Harrison
Referat organizacyjny, promocji, spraw obywatelskich, kultury i sportu
Urząd Miejski Gminy Kłecko
62-270 Kłecko ul.Dworcowa 14
tel: +48 61 427 01 25 wew 204
e-mail: *j.harrison@klecko.pl* <mailto:j.harrison@klecko.pl>
*www.klecko.pl* <http://www.klecko.pl>
Jesteśmy do Państwa dyspozycji
w pn w godzinach 8:00-16:00
od wt-pt w godzinach 7:00-15:00
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informuje
Pana/Panią, że:
Administratorem przetwarzanych Pana/ Pani danych osobowych jest:
(podanie nazwy administratora i jego adresu)
Dodatkowe informacje dotyczące ochrony danych osobowych mogą Państwo
znaleźć na stronie:
*http://bip.klecko.pl/biuletyn-informacji-publicznej/ochrona-danych-osobowych.html?pid=4452*
odpowiedź na wniosek przez None w sprawie Cyfryzacja urzędów #1662
W odpowiedzi na wniosek w sprawie informacji publicznej informuję:
Ad. 1 a/ ePUAP, zwykły email, platforma e-Urząd
Ad. 2 2c
Ad. 3 jesteśmy w trakcie wdrażanie EZD
Ad. 4 2e -brak środków finansowych powodował, że EZD zostanie wdrożone
dopiero w tym momencie.
Ad. 5 5e - realizowaliśmy projekt i właśnie rozszerzamy o EZD
Pozdrawiam
Maria Żywicka
Sekretarz Gminy
586874515
maria.zywicka@lipusz.pl
Fwd: osp na wniosek przez SARNAKI w sprawie Cyfryzacja urzędów #1085
---------- Forwarded message ---------
Od: Urząd Gminy Sarnaki <gmina@sarnaki.pl>
Date: wt., 6 paź 2020 o 09:29
Subject: osp na wniosek
To: <biuro@siecobywatelska.pl>
Urząd Gminy Sarnaki
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o informację publiczną.
Z poważaniem
Paweł Kordaczuk
odpowiedż na wniosek o udzielenie informacji publlicznej przez TWARDOGÓRA w sprawie Cyfryzacja urzędów #125
Witam,
Dołączam plik z odpowiedzią na wniosek o udzielenie informacji publicznej
z dnia 28.09.2020r.
pozdrowienia
Grzegorz Berkowski
Gł. specjalista ds. informatyki
Referat Organizacyjny
Urząd Miasta i Gminy Twardogóra
ul. Ratuszowa 14, 56-416 Twardogóra
tel. 71 3992 231; fax. 71 3158 142
e-mail: informatyk1@twardogora.pl
Niniejsza wiadomość jest skierowana do Państwa wyłącznie w celu
korespondencji z Urzędem Miasta i Gminy w Twardogórze.
Administratorem Państwa danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy
Twardogóra (Urząd Miasta i Gminy w Twardogórze, ul. Ratuszowa 14, 56-416
Twardogóra ). Dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji ustawowych
zadań gminy i nie są udostępniane podmiotom innym niż upoważnione na
podstawie przepisów prawa. W każdej chwili przysługuje Państwu prawo do
sprostowania lub usuwania danych osobowych, do "bycia zapomnianym", do
ograniczenia przetwarzania , do przenoszenia danych i do sprzeciwu oraz do
wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych.
Re: Cyfryzacja gmin przez PYSZNICA w sprawie Cyfryzacja urzędów #1471
Dzień dobry,
w załączniku przesyłam odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji
publicznej.
W dniu 2020-09-28 o 07:50, sprawa-30037@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
--
Z poważaniem
Sylwia Krawiec
stanowisko ds. administracyjno - gospodarczych
Urząd Gminy Pysznica
ul. Wolności 322
37-403 Pysznica
tel.15-841-00-04, fax 15-841-00-17
Klauzula informacyjna RODO
<http://pysznica.pl/aktualnosci/rodo-zasady-przetwarzania-danych-osobowych/>
Wiadomość przeznaczona jest wyłącznie dla osoby lub podmiotu, do którego
jest adresowana i może zawierać informacje prawnie chronione.
Nieuprawnione wykorzystanie informacji zawartych w wiadomości e-mail
przez osobę lub podmiot nie będący jej adresatem jest zabronione
odpowiednimi przepisami prawa. Odbiorca korespondencji, który otrzymał
ją omyłkowo, proszony jest o niezwłoczne zawiadomienie nadawcy drogą
elektroniczną lub telefonicznie i usunięcie tej treści z poczty
elektronicznej.
2Dzień dobry,
w załączniku przesyłam odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji
publicznej.W dniu 2020-09-28 o 07:50, sprawa-30037@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
> wybór kilku odpowiedzi)
> a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
> b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
> podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
> c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
> autorski sposób.
> d) Zwykłym mailem
> e) Inny sposób
>
> 2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
> Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
> a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
> mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
> b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
> c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
> d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
> e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
>
> 3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa
> urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
> a) Tak
> b) Nie
> c) Trudno powiedzieć
>
> 4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
> (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
>
> a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania
> i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
> b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
> c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
> d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
> e) Inne, jakie?
>
> 5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
> transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
> a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
> b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
> c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
> d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
> e) Inne, jakie.
>
> Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na
> udzielone odpowiedzi.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-30037@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> adres email: biuro@siecobywatelska.pl
> skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
> www.siecobywatelska.pl
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII
> Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>
--Z poważaniem
Sylwia Krawiec
stanowisko ds. administracyjno - gospodarczychUrząd Gminy Pysznica
ul. Wolności 322
37-403 Pysznica
tel.15-841-00-04, fax 15-841-00-17
Klauzula informacyjna RODO
<http://pysznica.pl/aktualnosci/rodo-zasady-przetwarzania-danych-osobowych/>
Wiadomość przeznaczona jest wyłącznie dla osoby lub podmiotu, do którego
jest adresowana i może zawierać informacje prawnie chronione.
Nieuprawnione wykorzystanie informacji zawartych w wiadomości e-mail
przez osobę lub podmiot nie będący jej adresatem jest zabronione
odpowiednimi przepisami prawa. Odbiorca korespondencji, który otrzymał
ją omyłkowo, proszony jest o niezwłoczne zawiadomienie nadawcy drogą
elektroniczną lub telefonicznie i usunięcie tej treści z poczty
elektronicznej.
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187
- 188
- 189
- 190
- 191
- 192
- 193
- 194
- 195
- 196
- 197
- 198
- 199
- 200