Opis

Pandemia COVID-19 na nowo wywołała temat cyfryzacji usług. Mieszkańcy obawiali się wchodzić do urzędów, wiele urzędów zamknęło się dla mieszkańców. Czasem jedyną możliwością złożenia wniosku było wrzucenie go do skrzynki przed urzędem. Ta nowa sytuacja spowodowała, że możliwość cyfrowego "załatwiania spraw" okazała się zrozumiała dla szerszej grupy odbiorców, niż dotychczas. Sprawdzamy na jakim etapie cyfryzacji są polskie gminy. Zdajemy sobie sprawę z tego, że cyfryzacja nie jest panaceum na wszystko. Ale bardzo pomaga rozładować zatłoczenie w urzędach, w środkach komunikacji (wszak do urzędu czasem trzeba dojechać), zaoszczędzić czas, zadbać o środowisko. A zatem sprawdzamy, jak funkcjonuje ta sfera w polskich gminach.

Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1680
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie2110
Lubuskie820
Łódzkie1770
Małopolskie1820
Mazowieckie3130
Opolskie710
Podkarpackie1590
Podlaskie1180
Pomorskie1210
Śląskie1670
Świętokrzyskie1010
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2240
Zachodniopomorskie1110

Listy

Odpowiedź o udostępnienie informacji publicznej - Cyfryzacja gmin - Gmina Stubno przez STUBNO w sprawie Cyfryzacja urzędów #1492

Odpowiedź o udostępnienie informacji publicznej:

Ad1)a.

Ad2)d.

Ad3)b.

Ad4)d.

Ad5)b.

Piotr Michałowski
Urząd Gminy w Stubnie
Stubno 69A
37-723 Stubno
tel. 16 7354004

Przeczytano: Cyfryzacja gmin przez LEŚNAPODLASKA w sprawie Cyfryzacja urzędów #525

Twoja wiadomość

Do: ug@lesnapodlaska.pl
Temat: Cyfryzacja gmin
Wysłano: 28.09.2020 07:47

odczytano w dniu 28.09.2020 12:50.

Re: Cyfryzacja gmin przez TCZEW w sprawie Cyfryzacja urzędów #1658

Dzień dobry,

w odpowiedzi na złożony wniosek informuję jak w załączonym piśmie.

Z poważaniem,
Maciej Schwager

kier. Centrum Informatycznego
Gmina Miejska Tczew
Urząd Miejski
Plac Piłsudskiego 1
83-110 Tczew
NIP 593 000 5678

1

Przeczytano: Cyfryzacja gmin przez CZARNKÓW w sprawie Cyfryzacja urzędów #2225

Twoja wiadomość

Do: sekretarz@czarnkowgmina.pl
Temat: Cyfryzacja gmin
Wysłano: 28.09.2020 07:53

odczytano w dniu 28.09.2020 10:35.

Odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej przez RUTKI w sprawie Cyfryzacja urzędów #1590

Dzień dobry

W załączeniu przekazuje odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji
publicznej

Paweł Szeligowski
Informatyk
Urząd Gminy Rutki
tel.: (86) 276 31 67

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016r. - tzw. RODO informujemy, iż:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie
Gminy Rutki jest Wójt Gminy Rutki, z siedzibą w Rutkach-Kossakach przy ul.
11 Listopada 7.

2. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych: pod adresem siedziby
administratora lub adresem e-mail: iod@gminarutki.pl.

3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu prowadzenia
korespondencji, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tj. wynikających z
przepisów prawa niezbędnych do realizacji zadań ustawowych, w szczególności
ustawy z dn. 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, ustawy z dn. 14 czerwca
1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego oraz innych przepisów prawa.

4. Pani/Pana dane będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji
celów określonych w pkt 3, następnie przez okres wynikający z przepisów
prawa dotyczących archiwizacji .

5. W związku z przetwarzaniem danych w celach wskazanych w pkt. 3,
Pani/Pana dane osobowe nie będą ujawniane odbiorcom innym, niż uprawnieni na
podstawie przepisów prawa oraz podmiotom, którym dane zostały powierzone do
przetwarzania.

6. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich
sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia
sprzeciwu wobec przetwarzania danych - w granicach określonych w przepisach
prawa.

7. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa
Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

8. W zakresie, w jakim przetwarzanie Pani/Pana danych następuje w celu
realizacji pkt 3, podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest
obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest
dobrowolne.

2

Potwierdzenie otrzymania: Cyfryzacja gmin przez KUŹNIA RACIBORSKA w sprawie Cyfryzacja urzędów #1805

To jest potwierdzenie dostarczenia Twojej wiadomości

Do: poczta@kuzniaraciborska.pl
Temat: Cyfryzacja gmin
Data: 28.09.2020 07:51

Uwaga: To potwierdzenie dostarczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość
została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że
odbiorca przeczytał czy też zrozumiał treść wiadomości.

Przeczytano: *** SPAM *** *** SPAM *** Cyfryzacja gmin przez JEŻÓW w sprawie Cyfryzacja urzędów #737

Twoja wiadomość

Do: sekretarz@jezow.pl
Temat: *** SPAM *** *** SPAM *** Cyfryzacja gmin
Wysłano: 28.09.2020 07:48

odczytano w dniu 28.09.2020 12:47.

Wysyłanie wiadomości e-mail: odpowiedz.pdf przez TUPLICE w sprawie Cyfryzacja urzędów #585

Wiadomość jest gotowa do wysłania wraz z następującymi załącznikami
(plikami lub linkami):
odpowiedz.pdf

--

------------------------------------------------------------------------
*Dominika Florjan*
sekretariat

*ADRES |* Mickiewicza 27 68-219 Tuplice
*TEL |* 68 362 57 20
*EMAIL |* gmina(@)tuplice.pl <mailto:gmina@tuplice.pl>
*WEB |* www.tuplice.pl <http://www.tuplice.pl>
*BIP |* www.bip.tuplice.pl <http://www.bip.wrota.lubuskie.pl/ugtuplice/>
*EPUAP |* /7050aubqdc/skrytka <https://epuap.gov.pl/wps/portal>

1

Odpowiedź na wniosek przez UNIEJÓW w sprawie Cyfryzacja urzędów #808

Dzień dobry, w nawiązaniu do wniosku o udostepnienie informacji publicznej – udzielam odpowiedzi:

1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
d) Zwykłym mailem

2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)

3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak

4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie? - prowadzenie systemu obiegu dokumentów wymaga poświęcenia dodatkowego czasu co zniechęca pracowników.

5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie. – PL.id ( źródło )

Proszę o zachowanie ciągłości korespondencji

***************************************************

Z poważaniem

Masandro Wszołek

insp. ds. Informatyki

Urząd Miasta w Uniejowie

ul. Bł. Bogumiła 13, 99-210 Uniejów

tel. 63 288 97 92, fax 63 288 97 43

e-mail: urzad@uniejow.pl <mailto:urzad@uniejow.pl>

www.uniejow.pl <http://www.uniejow.pl/> , www.bip.uniejow.pl <http://www.bip.uniejow.pl/> , www.facebook.com/uniejow <http://www.facebook.com/uniejow>

Niniejsza wiadomość stanowi własność Urzędu Miasta w Uniejowie i skierowana jest wyłącznie do adresata (osoby/firmy wymienionej wyżej). Zawarte w niej informacje, wraz z wszelkimi załączonymi plikami są poufne i mogą podlegać ochronie prawnej. W przypadku dostarczenia wiadomości pod błędny adres, prosimy o natychmiastowe poinformowanie o tym nadawcy oraz jej usunięcie. Jeżeli nie jest Pan/Pani właściwym adresatem, nie wolno Panu/Pani ujawniać, kopiować, dystrybuować ani wykorzystywać jakichkolwiek zawartych w powyższej wiadomości informacji.

Urząd Miasta w Uniejowie nie ponosi odpowiedzialności za straty spowodowane działalnością wirusów komputerowych.

This e-mail is the property of Municipality Uniejów and intended solely for the use of addressee (individual or entity mentioned above). The enclosed information and any attached files are confidential and may be legally privileged. If you have received this e-mail in error, please notify the sender immediately, and then delete it. If you are not the intended recipient, please be advised that any disclosure, copying, distribution, or other dissemination or use of the information above, is strictly prohibited.

Municipality of Uniejów accepts no liability for any loss or damage caused by the activity of software viruses.

Pomyśl, czy musisz wydrukować ten e-mail | Think before you print this e-mail

Przeczytano: ***SPAM*** Cyfryzacja gmin przez RADZANÓW w sprawie Cyfryzacja urzędów #1212

Twoja wiadomość

Do: ugradzanow@hot.pl
Temat: ***SPAM*** Cyfryzacja gmin
Wysłano: 2020-09-28 07:49

odczytano w dniu 2020-09-28 12:33.

Gmina Jaśliska przez JAŚLISKA w sprawie Cyfryzacja urzędów #1468

W odpowiedzi na wniosek o dostęp do informacji publicznych z dnia
28-09-2020 informuję:

1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy
jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której
można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób

Odpowiedz a,d

2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej
50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji
bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25%
usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet

Odpowiedz: c

3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa
urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć

Odpowiedz: a

4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
(możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do
zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z
transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?

Odpowiedz: c

5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym
samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest
wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.

Odpowiedz: b

--
Pozdrawiam,
Rafał Majdosz Informatyk
534-450-223
informatyk@jasliska.info

Spełniając obowiązek informacyjny wynikający z ogólnego rozporządzenia o
ochronie danych (RODO) niniejszym informujemy, że Administratorem
Państwa danych osobowych jest Wójt Gminy Jaśliska, 38-485 Jaśliska 171,
a przetwarzanie danych odbywa się celem realizacji obowiązków
statutowych administratora na podstawie przesłanek określonych w art. 6
ust. 1 lit a, b, c, e RODO, art. 9. ust. 2 lit. b, e, g. Szczegółowe
klauzule informacyjne dostępne są pod adresem: www.jasliska.info w
zakładce „ochrona danych osobowych" oraz w Urzędzie Gminy w Jaśliskach.
Na ww. stronie internetowej dostępna jest również polityka prywatności.

Przeczytano: Cyfryzacja gmin przez ZDUŃSKA WOLA w sprawie Cyfryzacja urzędów #749

Twoja wiadomość

Do: sekretarz@ugzw.com.pl
Temat: Cyfryzacja gmin
Wysłano: 28.09.2020 07:48

odczytano w dniu 28.09.2020 12:29.

Re: FW: Cyfryzacja gmin przez PARCZEW w sprawie Cyfryzacja urzędów #482

Dzień dobry,

w odpowiedzi na Państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznej z
dnia 28 września 2020 r. uprzejmi informuję:

ad.1 Rozwiązania cyfrowe oferuje Urząd Miejski w Parczewie mieszkańcom:

a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Zwykłym mailem.

ad. 2 Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w Urzędzie (od 50 do 75%).

ad. 3 Problemy jakie napotyka Urząd Miejski w  Parczewie w transformacji
cyfrowej: brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji.

ad. 4 W Urzędzie Miejskim w Parczewie nie funkcjonuje Elektroniczny
Obieg Dokumentów.

ad. 5 Urząd Miejski w  Parczewie nie uczestniczy obecnie w programie
cyfrowej transformacji, choć byłaby taka potrzeba.

z poważaniem

Agnieszka Hawryluk

Sekretarz Gminy

Urząd Miejski w  Parczewie

W dniu 2020-09-28 o 08:20, sekretariat@parczew.com pisze:
--
*Z poważaniem

Agnieszka Hawryluk
Sekretarz Gminy*
Urząd Miejski w Parczewie
ul. Warszawska 24
21-200 Parczew
tel. +48833551224
fax. +48833551224

e-mail: sekretarz@parczew.com
www.parczew.com

1

Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) - Cyfryzacja gmin przez KLECZEW w sprawie Cyfryzacja urzędów #2291

To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres sod@kleczew.pl.
Uwaga: To potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.

Urząd Gminy i Miasta Kleczew

FW: Cyfryzacja gmin przez RACIĄŻ w sprawie Cyfryzacja urzędów #1294

Dzień dobry.

Poniżej przedstawiamy nasze odpowiedzi

1 a

2c

3 a

4 c

5 c

Pozdrawiam

Marcin Buras

Inspektor ds. informatycznych i informacji niejawnych

Urząd Gminy Raciąż
ul. Kilińskiego 2
09-140 Raciąż
tel. (23) 679-12-80 wew.110
www.gminaraciaz.pl <http://www.raciaz.iap.pl/>

1

Przeczytano: Cyfryzacja gmin przez BEŁŻEC w sprawie Cyfryzacja urzędów #494

Twoja wiadomość

Do: sekretarz@belzec.pl
Temat: Cyfryzacja gmin
Wysłano: 2020-09-28 07:47

odczytano w dniu 2020-09-28 12:24.

Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) -Cyfryzacja gmin przez MIASTKOWO w sprawie Cyfryzacja urzędów #1538

To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres gmina.miastkowo@gmail.com.

Uwaga: to potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.

1

Re: Cyfryzacja gmin - odpowiedź przez MIASTKOWO w sprawie Cyfryzacja urzędów #1538

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek.

Pozdrawiam

Dorota Prytuła - Sekretarz Gminy

W dniu 28.09.2020 o 07:50, sprawa-30104@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:

1

Przeczytano: Cyfryzacja gmin przez IZBICA w sprawie Cyfryzacja urzędów #533

Twoja wiadomość

Do: ugizbica@mbnet.pl
Temat: Cyfryzacja gmin
Wysłano: 28.09.2020 07:47

odczytano w dniu 28.09.2020 12:20.

RE: Cyfryzacja gmin przez KALINOWO w sprawie Cyfryzacja urzędów #2091

Poniżej odpowiedzi na przesłany wniosek

Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób

Odpowiedź: a), d)

2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet

Odpowiedź:d)

3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć

Odpowiedź: b)

4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?

Odpowiedź:c) i d)

5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.

Odpowiedź:b)

Pozdrawiam

Mariusz Klepacki

Sekretarz Gminy Kalinowo

tel. 87 621 87 60

Urząd Gminy Kalinowo

ul. Mazurska 11

19-314 Kalinowo

Ta wiadomość i jakiekolwiek pliki przesłane wraz z nią, są poufne i przeznaczone wyłącznie do użytku osób i jednostek, do których wiadomość została adresowana. Może być również objęta tajemnicą zawodową lub być chroniona innymi przepisami prawnymi. Jeśli nie jesteś wymienionym adresatem tej wiadomości, nie powinieneś jej rozpowszechniać, rozsyłać ani kopiować. Prosimy o natychmiastowe powiadomienie, za pośrednictwem poczty elektronicznej, nadawcy o pomyłkowym otrzymaniu tej wiadomości i usunięcie jej z komputera.

Z powodu możliwego przechwycenia, uszkodzenia, zgubienia, zniszczenia danych, opóźnień lub niepełnej transmisji oraz obecności wirusów, proces przesyłania poczty elektronicznej nie gwarantuje bezpieczeństwa i braku błędów. Dlatego nadawca nie bierze odpowiedzialności za jakiekolwiek błędy i pominięcia występujące w treści tej wiadomości, które powstały na skutek jej przesyłania. Jeżeli konieczna jest weryfikacja treści tej wiadomości, prosimy przesłać wersję drukowaną.

2

Potwierdzenie otrzymania: Cyfryzacja gmin przez ZBÓJNO w sprawie Cyfryzacja urzędów #231

To jest potwierdzenie dostarczenia Twojej wiadomości

Do: bip@zbojno.pl
Temat: Cyfryzacja gmin
Data: 2020-09-28 07:46

Uwaga: To potwierdzenie dostarczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość
została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że
odbiorca przeczytał czy też zrozumiał treść wiadomości.

RE: Cyfryzacja gmin przez NOWOGRODZIEC w sprawie Cyfryzacja urzędów #210

Dzień dobry,

Odpowiadając na wniosek o udostępnienie informacji publicznej, Urząd Miejski przekazuje odpowiedzi na pytania.

1. AC

2. B

3. A

4. B

5. C

Z poważaniem

Michał Michałaciuk

Administrator Systemu Informatycznego

Urząd Miejski w Nowogrodźcu

ul. Rynek 1, 59-730 Nowogrodziec

tel. 75 738 0680

Ta wiadomość zawiera informacje poufne i jest przeznaczona wyłącznie dla wymienionej osoby. Jeśli nie jesteś wymienionym adresatem tej wiadomości, nie powinieneś jej rozpowszechniać, rozsyłać ani kopiować. Prosimy o natychmiastowe powiadomienie, za pośrednictwem poczty elektronicznej, nadawcy o pomyłkowym otrzymaniu tej wiadomości i usunięcie jej z komputera. Jeśli nie jesteś zamierzonym odbiorcą tej wiadomości, informujemy, że jej ujawnienie, kopiowanie, przesyłanie lub podejmowanie jakichkolwiek działań w związku z treścią tej wiadomości jest surowo wzbronione.

Jednocześnie zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 oraz art. 14 ust. 1 i ust. 2 Ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 roku., informuję, że: 1. Administratorem podanych przez Państwa danych osobowych jest Burmistrz Nowogrodźca 2. Z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Spółce można kontaktować się poprzez adres mail <mailto:iod@nowogrodziec.pl> iod@nowogrodziec.pl ; 3. Podane przez Państwa dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom; 4. Podane przez Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do Państwa trzeciego; 5. Podane przez Państwa dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody lub przez czas niezbędny do realizacji zawartych umów lub przez cza, który wynika z przepisów prawa; 6. Mają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem; 7.Posiadają Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego gdy uznają Państwo, iż przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 roku; 8. Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne.

1

Przeczytano: Cyfryzacja gmin przez KAZIMIERZA WIELKA w sprawie Cyfryzacja urzędów #1974

Twoja wiadomość

Do: umig@kazimierzawielka.pl
Temat: Cyfryzacja gmin
Wysłano: 2020-09-28 07:51

odczytano w dniu 2020-09-28 12:13.

Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) -Cyfryzacja gmin przez ZAKRZEWO w sprawie Cyfryzacja urzędów #2267

To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres sekretarz@zakrzewo.org.pl.

Uwaga: to potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.

1

Przeczytano: Cyfryzacja gmin przez SOKOŁÓW PODLASKI w sprawie Cyfryzacja urzędów #1232

Twoja wiadomość

Do: um@sokolowpodl.pl
Temat: Cyfryzacja gmin
Wysłano: 28-09-2020 07:49

odczytano w dniu 28-09-2020 12:12.