Cyfryzacja urzędów przez KatarzynaBatkoToluc
Opis
Pandemia COVID-19 na nowo wywołała temat cyfryzacji usług. Mieszkańcy obawiali się wchodzić do urzędów, wiele urzędów zamknęło się dla mieszkańców. Czasem jedyną możliwością złożenia wniosku było wrzucenie go do skrzynki przed urzędem. Ta nowa sytuacja spowodowała, że możliwość cyfrowego "załatwiania spraw" okazała się zrozumiała dla szerszej grupy odbiorców, niż dotychczas. Sprawdzamy na jakim etapie cyfryzacji są polskie gminy. Zdajemy sobie sprawę z tego, że cyfryzacja nie jest panaceum na wszystko. Ale bardzo pomaga rozładować zatłoczenie w urzędach, w środkach komunikacji (wszak do urzędu czasem trzeba dojechać), zaoszczędzić czas, zadbać o środowisko. A zatem sprawdzamy, jak funkcjonuje ta sfera w polskich gminach.
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 168 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 144 | 0 |
Lubelskie | 211 | 0 |
Lubuskie | 82 | 0 |
Łódzkie | 177 | 0 |
Małopolskie | 182 | 0 |
Mazowieckie | 313 | 0 |
Opolskie | 71 | 0 |
Podkarpackie | 159 | 0 |
Podlaskie | 118 | 0 |
Pomorskie | 121 | 0 |
Śląskie | 167 | 0 |
Świętokrzyskie | 101 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 116 | 0 |
Wielkopolskie | 224 | 0 |
Zachodniopomorskie | 111 | 0 |
Listy
Odpowiedz do informacji publicznej przez ZAGÓRZ w sprawie Cyfryzacja urzędów #1526
Dzień dobry,
Poniżej odpowiedzi na pytania:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom?
- Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
- Poprzez stronę obywatel.gov.pl
- Zwykłym mailem
2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w
Państwa urzędzie.
- Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ok 50 %)
3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
Tak
4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
- Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji
urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
- Nie, choć byłaby taka potrzeba
z poważaniem
Piotr Bezyk
Urząd Miasta i Gminy w Zagórzu
Referat Organizacyjny i Spraw Obywatelskich
tel. 13-46-22-062 w.76
e-mail: obsluga@zagorz.pl
odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej - NS.1431.69.2020 przez NEKLA w sprawie Cyfryzacja urzędów #2181
NS.1431.69.2020
Stowarzyszenie
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
Urząd Miasta i Gminy Nekla przesyła odpowiedź Burmistrza Miasta i Gminy
Nekla na wniosek o udostępnienie informacji publicznej złożony w dniu 28
września 2020 r. za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Z poważaniem,
Katarzyna Nowaczyk
Sekretarz Gminy Nekla
tel. +48 61 4373 174
<mailto:k.nowaczyk@gminanekla.pl> k.nowaczyk@gminanekla.pl
<http://www.nekla.eu/> www.nekla.eu
Administratorem Państwa danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy
Nekla, mający siedzibę w Urzędzie Miasta i Gminy Nekla ul. Dworcowa 10,
62-330 Nekla, tel.: 61 43-86-011, adres e-mail:
<mailto:nekla@gminanekla.pl> nekla@gminanekla.pl. Szczegółowa informacja o
obowiązku informacyjnym dostępna jest na stronie internetowej www.nekla.eu w
zakładce Gmina.
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez SKARŻYSKO-KOŚCIELNE w sprawie Cyfryzacja urzędów #1949
Dzień dobry
Urząd Gminy w Skarżysku Kościelnym w odpowiedzi na Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przesyła w załączeniu żądane informacje.
Z poważaniem
Katarzyna Kotwica
Wysyłanie wiadomości e-mail: inf publ przez REŃSKA WIEŚ w sprawie Cyfryzacja urzędów #1329
Wiadomość jest gotowa do wysłania wraz z następującymi załącznikami (plikami
lub linkami):
inf publ
[ePUAP] Nowa korespondencja przez Poznań w sprawie Cyfryzacja urzędów #2191
Na Twoją wirtualną skrzynkę ePUAP wpłynął nowy dokument. Aby go odczytać skorzystaj z odnośnika:
* do dokumentu: https://epuap.gov.pl/wps/portal/aplikacje/skrzynka?documentGuid=34c32e9a-f1b8-43a2-874c-d424ebe83686
--
http://epuap.gov.pl
Odpowiedz na zapytanie o informacje publiczną - cyfryzacja gmin. przez WIELGIE w sprawie Cyfryzacja urzędów #258
02-10-2020 r.
Urząd Gminy Wielgie
ul. Starowiejska 8
87-603 Wielgie
GSO.1431.36.2020.WZ
Odpowiedź na zapytanie o informacje publiczną W odpowiedzi na Państwa zapytanie w trybie ustawy o informacji publicznej z dnia 28 września 2020 r. przekazuję odpowiedzi na poszczególne pytania: 1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi) a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap - TAK b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym – TAK ( https://eurzad.wielgie.pl) c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób. - https://eurzad.wielgie.pl d) Zwykłym mailem – TAK ( informacja publiczna, petycje) e) Inny sposób - brak 2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź) c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%) 3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów? a) Tak 4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi) b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań 5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie? b) Tak, infostrada 2.0 ale mam obawy Odpowiedzi udzielił: Wiesław Zając Sekretarz Gminy Wielgie /-/Krzysztof Kalka
Gmina Wielgie
ul. Starowiejska 8, 87-603 Wielgie
tel: 542897380 | fax: 542897795
gmina@wielgie.pl | www.wielgie.pl
Administratorem Państwa danych osobowych jest Gmina Wielgie z siedzibą w Wielgiem (87-603) przy ul. Starowiejskiej 8, adres e-mail: gmina@wielgie.pl, numer telefonu 54 289 73 80. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu prowadzenia korespondencji oraz obsługi Państwa zapytań. Więcej na temat przysługujących Państwu praw, w tym informacji na temat przetwarzania danych osobowych przez Gminę Wielgie można uzyskać na stronie internetowej bip.wielgie.pl w zakładce Ochrona Danych Osobowych.
RE: Cyfryzacja gmin - Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez NOWE MIASTO w sprawie Cyfryzacja urzędów #1287
Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.
Z poważaniem
Joanna Jankowska
Urząd Gminy Nowe Miasto
Ul. Apteczna 8
09-120 Nowe Miasto
2
From: sprawa-29853@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-29853@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Monday, September 28, 2020 7:49 AM
To: info@ugnowemiasto.pl
Subject: Cyfryzacja gmin
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-29853@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
adres email: biuro@siecobywatelska.pl
skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
www.siecobywatelska.pl
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Re: Cyfryzacja gmin przez WILCZYN w sprawie Cyfryzacja urzędów #2155
W dniu 2020-09-28 o 07:53, sprawa-30721@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
--
Urząd Gminy w Wilczynie
ul. Strzelińska 12D
62-550 Wilczyn
tel. 63 268-30-32
www.wilczyn.pl
e-mail: gmina@wilczyn.pl
W dniu 2020-09-28 o 07:53, sprawa-30721@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
> wybór kilku odpowiedzi)
> a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
> b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
> podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
> c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
> autorski sposób.
> _d) Zwykłym mailem_
> e) Inny sposób
>
> 2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
> Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
> a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
> mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
> b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
> c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
> d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
> _e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet_
>
> 3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa
> urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
> a) Tak
> _b) Nie_
> c) Trudno powiedzieć
>
> 4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
> (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
>
> a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania
> i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
> b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
> _c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji_
> d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
> e) Inne, jakie?
>
> 5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
> transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
> a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
> b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
> c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
> _d) Nie, choć byłaby taka potrzeba_
> e) Inne, jakie.
>
> Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na
> udzielone odpowiedzi.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-30721@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> adres email: biuro@siecobywatelska.pl
> skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
> www.siecobywatelska.pl
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII
> Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>--
Urząd Gminy w Wilczynie
ul. Strzelińska 12D
62-550 Wilczyn
tel. 63 268-30-32
www.wilczyn.pl
e-mail: gmina@wilczyn.pl
Re: Cyfryzacja gmin przez SZERZYNY w sprawie Cyfryzacja urzędów #48
W odpowiedzi na pytania zadane we wniosku o dostęp do informacji
publicznej odpowiadam:
1. Odpowiedzi a, oraz d.
2. Odpowiedzi b,
3. Odpowiedź b
4. Odpowiedź c,
5. Odpowiedź d,
Pozdrawiam
Bogusław Garbuliński
W dniu 14.09.2020 o 08:05, sprawa-28614@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
--
Urząd Gminy Szerzyny
tel. 146517300
fax 146517901
www.szerzyny.pl
Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (RODO) oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE, informujemy, że administratorem Państwa danych
osobowych jest Urząd Gminy Szerzyny reprezentowany przez Wójta Gminy.
Więcej informacji znajdą Państwo na stronie:
https://bip.malopolska.pl/ugszerzyny,m,305707,ochrona-danych-osobowych.html
W odpowiedzi na pytania zadane we wniosku o dostęp do informacji
publicznej odpowiadam:1. Odpowiedzi a, oraz d.
2. Odpowiedzi b,
3. Odpowiedź b
4. Odpowiedź c,
5. Odpowiedź d,
Pozdrawiam
Bogusław GarbulińskiW dniu 14.09.2020 o 08:05, sprawa-28614@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
> wybór kilku odpowiedzi)
> a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
> b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
> podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
> c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
> autorski sposób.
> d) Zwykłym mailem
> e) Inny sposób
>
> 2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
> Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
> a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
> mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
> b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
> c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
> d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
> e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
>
> 3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa
> urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
> a) Tak
> b) Nie
> c) Trudno powiedzieć
>
> 4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
> (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
>
> a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania
> i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
> b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
> c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
> d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
> e) Inne, jakie?
>
> 5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
> transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
> a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
> b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
> c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
> d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
> e) Inne, jakie.
>
> Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na
> udzielone odpowiedzi.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-28614@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> adres email: biuro@siecobywatelska.pl
> skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
> www.siecobywatelska.pl
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII
> Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>--
Urząd Gminy Szerzyny
tel. 146517300
fax 146517901
www.szerzyny.plZgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (RODO) oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE, informujemy, że administratorem Państwa danych
osobowych jest Urząd Gminy Szerzyny reprezentowany przez Wójta Gminy.Więcej informacji znajdą Państwo na stronie:
https://bip.malopolska.pl/ugszerzyny,m,305707,ochrona-danych-osobowych.html
Re: Cyfryzacja gmin przez CHMIELNO w sprawie Cyfryzacja urzędów #1684
Dzień dobry.
W odpowiedzi na wiadomość e-mail skierowaną w dniu 28 września 2020 roku
do Gminy Chmielno z prośbą o udzielenie informacji publicznej na
podstawie Konstytucji oraz ustawy z dnia 6 września 2001 roku o dostępie
do informacji publicznej (Dz.U.2019, poz.1429 ze zm.), poniżej
przekazuję odpowiedź na poszczególne pytania zawarte we wniosku:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
wybór kilku odpowiedzi)
*_a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap_*
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
autorski sposób.
*_d) Zwykłym mailem_*
e) Inny sposób
2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
*_c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)_*
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
*_a) Tak_*
b) Nie
c) Trudno powiedzieć
4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
(możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
*_a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania
i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją._*
*_b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań_*
*_c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji_*
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?
5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie: *Aktualnie nie uczestniczymy. Gmina Chmielno
uczestniczyła w projekcie z Działania 2.18 POPC. Deklaracja uczestnictwa
w projekcie uzależniona jest od zakresu przedmiotowego przedsięwzięcia.*
*Z poważaniem*
*Magdalena Kreft-Mielewczyk*
*nr sprawy: SEK.1431.3.2020*
*
*
*
*
W dniu 28.09.2020 o 07:50, sprawa-30250@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
--
1Dzień dobry.
W odpowiedzi na wiadomość e-mail skierowaną w dniu 28 września 2020 roku
do Gminy Chmielno z prośbą o udzielenie informacji publicznej na
podstawie Konstytucji oraz ustawy z dnia 6 września 2001 roku o dostępie
do informacji publicznej (Dz.U.2019, poz.1429 ze zm.), poniżej
przekazuję odpowiedź na poszczególne pytania zawarte we wniosku:1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
wybór kilku odpowiedzi)
*_a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap_*
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
autorski sposób.
*_d) Zwykłym mailem_*
e) Inny sposób2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
*_c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)_*
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
*_a) Tak_*
b) Nie
c) Trudno powiedzieć4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
(możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)*_a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania
i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją._*
*_b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań_*
*_c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji_*
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie: *Aktualnie nie uczestniczymy. Gmina Chmielno
uczestniczyła w projekcie z Działania 2.18 POPC. Deklaracja uczestnictwa
w projekcie uzależniona jest od zakresu przedmiotowego przedsięwzięcia.**Z poważaniem*
*Magdalena Kreft-Mielewczyk*
*nr sprawy: SEK.1431.3.2020*
*
**
*W dniu 28.09.2020 o 07:50, sprawa-30250@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
> wybór kilku odpowiedzi)
> a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
> b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
> podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
> c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
> autorski sposób.
> d) Zwykłym mailem
> e) Inny sposób
>
> 2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
> Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
> a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
> mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
> b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
> c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
> d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
> e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
>
> 3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa
> urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
> a) Tak
> b) Nie
> c) Trudno powiedzieć
>
> 4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
> (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
>
> a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania
> i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
> b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
> c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
> d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
> e) Inne, jakie?
>
> 5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
> transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
> a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
> b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
> c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
> d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
> e) Inne, jakie.
>
> Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na
> udzielone odpowiedzi.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-30250@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> adres email: biuro@siecobywatelska.pl
> skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
> www.siecobywatelska.pl
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII
> Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>
--
Odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej - Gmina Jaświły przez JAŚWIŁY w sprawie Cyfryzacja urzędów #1544
Jaświły, 2020-10-02
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie
informacji publicznej
W odpowiedzi na wniosek o udzielenie informacji publicznej z dnia 28
września 2020 roku, informuję, że
1.Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom?
a)Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
d)Zwykłym mailem
2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
Internet w Państwa urzędzie?
c)Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a)Tak
4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
c)Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym
samodzielnie?
b)Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
Wysyłanie wiadomości e-mail: SKM_C25820100214010.pdf przez WYSOKA w sprawie Cyfryzacja urzędów #2351
W załączeniu odpowiedz na informację publiczną.
UMiG Wysoka
Wiadomość jest gotowa do wysłania wraz z następującymi załącznikami (plikami
lub linkami):
SKM_C25820100214010.pdf
dot. WOK-IP.1431.153.2020 odpowiedź na wniosek przez Wrocław w sprawie Cyfryzacja urzędów #106
Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej przesłany do Urzędu Miejskiego Wrocławia drogą elektroniczną w
dniu 28 września br.
Proszę o potwierdzenie odebrania niniejszej wiadomości.
Z wyrazami szacunku,
Wioletta Horbacz
Specjalista
Zespół ds. Regulacji Prawno-Organizacyjnych
Wydział Organizacyjny i Kadr
MIEJSKIE BIURO WYBORCZE
tel. 71 777 74 77
Administratorem Twoich danych osobowych jest: Prezydent Wrocławia, pl. Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław, Polska | Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: iod@um.wroc.pl | Cel przetwarzania Twoich danych osobowych: wymiana korespondencji w celu wypełnienia obowiązku prawnego, wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub sprawowania władzy publicznej (art. 6 ust. 1 lit. c oraz e RODO) | Informacje szczegółowe: http://bip.um.wroc.pl/daneosobowe
Wysyłanie wiadomości e-mail: Informacja publiczna Męcinka przez MĘCINKA w sprawie Cyfryzacja urzędów #164
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek z dnia 28 września 2020 r.
Zygmunt Melner
Sekretarz Gminy Męcinka
sekretarz@mecinka.pl
tel. (76) 8713450
Re: Fwd: Cyfryzacja gmin przez KOWALEWO POMORSKIE w sprawie Cyfryzacja urzędów #361
Szanowni Państwo,
udzielamy odpowiedzi na wniosek o dostęp do informacji publicznej (nasze
odpowiedzi oznaczono X):
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
wybór kilku odpowiedzi)
*X a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap*
*X b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której
można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym*
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
autorski sposób.
*X d) Zwykłym mailem*
e) Inny sposób
2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
*X **d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)*
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
*X[Wykorzystujemy EOD do prowadzenia elektronicznego rejestru
korespondencji] c) Trudno powiedzieć*
4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
(możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i
wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
*X d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową*
*X[Problemy z integracją ePUAP/EOD z oprogramowaniem dziedzinowym,
których autorami są firmy komercyjne. Wydaje mi się, że dostawcy ledwie
dają radę z bieżącą aktualizacją oprogramowania i nie widzą potrzeby
rozwoju w kierunku integracji z ePUAP/EOD. Brak stałych i jednolitych
interfejsów w systemach ePUAP/EOD/PZ] e) Inne, jakie?*
5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
*X[Jesteśmy partnerem w projekcie "Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0]* b)
Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.
Z poważaniem
------------------------------------
Marcin Dębiński
Inspektor w Referacie
Administracji i Obsługi
Urzędu Miejskiego w Kowalewie Pomorskim
tel. 56 4756 519
W dniu 2020-10-02 o 10:07, Urząd Miejski w Kowalewie Pomorskim pisze:
> --- Treść przekazanej wiadomości ---
> Temat: Cyfryzacja gmin
> Data: Mon, 28 Sep 2020 05:46:37 -0000
> Nadawca: sprawa-28927@fedrowanie.siecobywatelska.pl
> Odpowiedź-Do: sprawa-28927@fedrowanie.siecobywatelska.pl
> Adresat: urzad@kowalewopomorskie.pl
>> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
> wybór kilku odpowiedzi)
> a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
> b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
> podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
> c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
> autorski sposób.
> d) Zwykłym mailem
> e) Inny sposób
>
> 2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
> Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
> a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
> mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
> b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
> c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
> d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
> e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
>
> 3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa
> urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
> a) Tak
> b) Nie
> c) Trudno powiedzieć
>
> 4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
> (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
>
> a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania
> i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
> b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
> c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
> d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
> e) Inne, jakie?
>
> 5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
> transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
> a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
> b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
> c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
> d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
> e) Inne, jakie.
>
> Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na
> udzielone odpowiedzi.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-28927@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> adres email: biuro@siecobywatelska.pl
> skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
> www.siecobywatelska.pl
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII
> Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>
Odpowiedź na wniosek o informację publiczną przez None w sprawie Cyfryzacja urzędów #1613
Piątnica Poduchowna 2020-10-02
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska
Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2
02-265 Warszawa
Przesyłam w załączniku odpowiedź Wójta Gminy Piątnica na wniosek z dnia 28
września 2020 r. o udostepnienie informacji publicznej.
Dariusz Wojewoda
Urząd Gminy Piątnica
Re: Cyfryzacja gmin przez DAMNICA w sprawie Cyfryzacja urzędów #1716
W odpowiedzi na wniosek udostępnienie następujących informacji
publicznych informuję:
1:
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
d) Zwykłym mailem
2:
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
3:
a) Tak
4:
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
5:
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
Urząd Gminy Damnica
pozdrawiam,
Łukasz Śmielak
*tel.:*+48 59 848 44 30
*e-mail: *ug@damnica.pl <mailto:ug@damnica.pl>
*Urząd Gminy Damnica*
ul.Górna 1
76-231 Damnica *tel.:* +48 59 848 44 30
*fax:* +48 59 848 44 35
*web:* *www.damnica.pl* <http://www.damnica.pl/>
W dniu 2020-09-28 o 07:50, sprawa-30282@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
> wybór kilku odpowiedzi)
> a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
> b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
> podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
> c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
> autorski sposób.
> d) Zwykłym mailem
> e) Inny sposób
>
> 2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
> Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
> a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
> mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
> b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
> c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
> d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
> e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
>
> 3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa
> urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
> a) Tak
> b) Nie
> c) Trudno powiedzieć
>
> 4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
> (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
>
> a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania
> i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
> b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
> c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
> d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
> e) Inne, jakie?
>
> 5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
> transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
> a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
> b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
> c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
> d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
> e) Inne, jakie.
>
> Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na
> udzielone odpowiedzi.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-30282@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> adres email: biuro@siecobywatelska.pl
> skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
> www.siecobywatelska.pl
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII
> Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>
Fwd: Cyfryzacja gmin przez KLUKOWO w sprawie Cyfryzacja urzędów #1592
OGK.1431.44.2020
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznych, Urząd
Gminy Klukowo informuje:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
wybór kilku odpowiedzi)
*_a) __Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap_
*b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
autorski sposób.
*_d) Zwykłym mailem_
*e) Inny sposób**
2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
*_d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)_
*e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
_*a) Tak*_
b) Nie
c) Trudno powiedzieć
4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
(możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i
wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
*_d) _**_Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową_
*e) Inne, jakie?
5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
*_a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany_
*b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.
Uważamy , że centralnie powinien być stworzy i wdrożony jeden, dobry
model cyfryzacji, z rózymi modulami, których samorządy potrzebują bądź nie.
*Jerzy Leszczyński*
Sekretarz Gminy
Urząd Gminy Klukowo
ul. Mazowiecka 14
18-214 Klukowo
tel. 86 277 45 20
www.klukowo.pl
--- Treść przekazanej wiadomości ---
Temat: Cyfryzacja gmin
Data: Mon, 28 Sep 2020 05:50:37 -0000
Nadawca: sprawa-30158@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Odpowiedź-Do: sprawa-30158@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Adresat: ug@klukowo.pl
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób
2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć
4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
(możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i
wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?
5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.
Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na
udzielone odpowiedzi.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na
adres: sprawa-30158@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
zasadami reprezentacji
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
adres email: biuro@siecobywatelska.pl
skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
www.siecobywatelska.pl
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII
Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Re: Cyfryzacja gmin przez MIRZEC w sprawie Cyfryzacja urzędów #1993
Dzień dobry, Urząd Gminy w Mircu przekazuje odpowiedź na informację
publiczną z dnia 28.09.2020 r.
Katarzyna Kąpała
---
Urząd Gminy w Mircu
Mirzec Stary 9
27-220 Mirzec
tel. 041 276-71-70
fax. 041 276-71-90
1W dniu 2020-10-02 07:52, ug_mirzec@poczta.onet.pl napisał(a):
> W dniu 2020-09-28 07:51:57 użytkownik
> sprawa-30559@fedrowanie.siecobywatelska.pl napisał:
>
>> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy
>> o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć
>> Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących
>> informacji publicznych:
>>
>> 1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy
>> jest wybór kilku odpowiedzi)
>> a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
>> b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której
>> można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
>> c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona
>> w autorski sposób.
>> d) Zwykłym mailem
>> e) Inny sposób
>>
>> 2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy
>> przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną
>> odpowiedź)
>> a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez
>> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
>> b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
>> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
>> c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji
>> bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do
>> poniżej 50%)
>> d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do
>> realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie
>> (poniżej 25% usług)
>> e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
>>
>> 3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa
>> urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
>> a) Tak
>> b) Nie
>> c) Trudno powiedzieć
>>
>> 4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej
>> urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
>>
>> a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do
>> zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z
>> transformacją.
>> b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już
>> rozwiązań
>> c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
>> d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub
>> państwową
>> e) Inne, jakie?
>>
>> 5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
>> transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym
>> samodzielnie?
>> a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
>> b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
>> c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest
>> wdrożona
>> d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
>> e) Inne, jakie.
>>
>> Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na
>> udzielone odpowiedzi.
>>
>> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie
>> elektronicznej na adres: sprawa-30559@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>>
>> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu,
>> zgodnie z zasadami reprezentacji --
>> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
>> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
>> tel: 22 844 73 55
>> adres email: biuro@siecobywatelska.pl
>> skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
>> www.siecobywatelska.pl [1]
>> NIP 526282872
>> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII
>> Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>
> --
>
> Pozdrawiam
>
> Urząd Gminy w Mircu
> Mirzec Stary 9
> 27-220 Mirzec
>
> tel. 041 2713-033
> fax.: 041 276-71-90
>
> Links:
> ------
> [1] http://www.siecobywatelska.pl
odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej RO.1431.13.2020.WK przez NIECHLÓW w sprawie Cyfryzacja urzędów #209
Dzień dobry,
w odpowiedzi na złożony przez Państwa wniosek o udostępnienie informacji
publicznej dnia 23.09.2020r. w imieniu Sekretarza Gminy przekazuję w
załączniku oficjalną odpowiedź na Państwa zapytania.
Z wyrazami szacunku,
Julia Michalska - Młodszy Referent ds. obsługi sekretariatu
udostępnienie informacji publicznej przez WLEŃ w sprawie Cyfryzacja urzędów #149
Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji
publicznej.
Pozdrawiam
Adam Kondratowicz
Urząd Miasta i Gminy Wleń
www.wlen.pl
Polub nas na Facebooku / www.facebook.com/wlengmina/
RE: Cyfryzacja gmin przez NOWA KARCZMA w sprawie Cyfryzacja urzędów #1744
W nawiązaniu do maila przedstawiamy odpowiedzi:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
d) Zwykłym mailem
2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
b) Nie - w trakcie wdrażania
4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
Sekretarz Gminy
Nowa Karczma
Piotr Turzyński
RE: Cyfryzacja gmin przez HANNA w sprawie Cyfryzacja urzędów #384
W załączeniu odpowiedź na wniosek
Jolanta Goleman
Urząd Gminy Hanna
1
From: sprawa-28950@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-28950@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Monday, September 28, 2020 7:47 AM
To: gmina@gminahanna.pl
Subject: Cyfryzacja gmin
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-28950@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
adres email: biuro@siecobywatelska.pl
skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
www.siecobywatelska.pl
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru SądowegoObraz usunięty przez nadawcę.
Odpowiedź - Cyfryzacja gmin przez OSTRORÓG w sprawie Cyfryzacja urzędów #2188
W odpowiedzi na złożony wniosek o udostępnienie informacji publicznej:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
Załatwianie spraw zwykłym mailem
2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
Nie
4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
Jesteśmy na etapie składania wniosku
Z poważaniem
Joanna Nowakowska
Kierownik Referatu Organizacyjnego i Spraw Pracowniczych
Urzędu Miasta i Gminy Ostroróg
Przeczytane: Cyfryzacja gmin przez CIESZANÓW w sprawie Cyfryzacja urzędów #1373
To jest potwierdzenie dla wiadomości e-mail wysłanej przez Ciebie do
<cieszanow@vp.pl> o 2020-09-28 07:50
To potwierdzenie mówi, że wiadomość została wyświetlona na komputerze
adresata o2020-10-02 13:01
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187
- 188
- 189
- 190
- 191
- 192
- 193
- 194
- 195
- 196
- 197
- 198
- 199
- 200