Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1690
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie2130
Lubuskie820
Łódzkie1770
Małopolskie1820
Mazowieckie3140
Opolskie710
Podkarpackie1600
Podlaskie1180
Pomorskie1230
Śląskie1670
Świętokrzyskie1020
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2260
Zachodniopomorskie1130

Listy

wniosek o udostępnienie informacji publicznej dot. raport o stanie gminy za 2020 r. przez TARNOWO PODGÓRNE w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #2220

Szanowni Państwo,

Nawiązując do nadesłanego pocztą elektroniczną wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dn. 5 listopada 2021 r. przekazuję, co następuje.
1. Jakie osoby miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie gminy za 2020 rok?
a) radni, podejmując uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym,
x wójt (burmistrz, prezydent miasta),
x urzędnicy, którym powierzono przygotowanie raportu,
d) mieszkańcy w konsultacjach, debatach, podczas spotkań,
e) pracownicy firmy zewnętrznej, którym powierzono przygotowanie raportu,
f) inne osoby - jakie?
g) nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie.
2. Jakie czynniki miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie gminy za 2020 rok?
x dostępność wskaźników, danych i informacji,
b) treść raportu za 2019 rok i wcześniejszych raportów,
c) inne czynniki - jakie?
d) nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie.
3. Jakie działania podjął urząd, by zbadać, jakich danych w raporcie za 2020 r. oczekują mieszkańcy?
a) przygotował i przeprowadził ankietę konsultacyjną,
b) zorganizował fizyczne spotkanie/a z mieszkańcami,
c) zorganizował spotkanie/a z mieszkańcami w Internecie,
d) współpracował z organizacjami społecznymi,
x współpracował z radnymi,
f) analizował, o co pytają mieszkańcy we wnioskach o informację publiczną,
g) inne - jakie?
h) nie podjęto żadnych działań.
4. Jaka była rola radnych przy przygotowaniu raportu o stanie gminy za 2020 rok?
a) radni przygotowali uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym,
b) radni aktywnie włączali się w dyskusję na temat raportu w czasie debaty,
c) radni sami pozyskiwali dane do raportu,
d) radni podpowiadali urzędnikom, co interesuje mieszkańców,
e) radni sami pytali mieszkańców, co ich interesuje,
x inne - jakie? Przyjęto wnioski radnych z debaty nad poprzednim raportem i uwzględniono w obecnym
g) radni nie byli zaangażowani w przygotowanie raportu na żadnym etapie,
5. Na jakie problemy napotkał urząd przy przygotowywaniu raportu za 2020 rok?
x brak dostępu do danych i informacji, szczególnie w zakresie danych statystycznych za ubiegły rok, które publikowane są później
b) brak informacji zwrotnej od mieszkańców,
c) brak zaangażowania się organizacji społecznych,
d) trudności komunikacyjne – wytłumaczenie mieszkańcom czemu służy raport,
e) niejasność po stronie urzędu, czemu służy raport,
f) raport jest za długi i trudno zdecydować, z jakich treści zrezygnować,
g) inne - jakie?
h) urząd nie napotkał żadnych problemów.
6. Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści raportu o stanie gminy za 2020 rok?
x informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej,
b) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd,
c) informowano w radiu lub telewizji samorządowej,
x informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta (burmistrza, prezydenta miasta),
e) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd,
f) w mieście/gminie pojawiły się ogłoszenia i plakaty,
g) informowano w inny sposób - proszę opisać jaki,
h) nie informowano o tym mieszkańców.
7. Czy podczas debaty nad raportem o stanie gminy za 2020 rok mogli zabierać głos także ci mieszkańcy, którzy nie zebrali co najmniej 20 lub 50 podpisów (Art. 28 aa ust. 7 ustawy o samorządzie gminnym)?
x tak, jeżeli przyszliby na sesję
b) nie,
c) inna odpowiedź - jaka?

Łączę wyrazy szacunku,
Tomasz Musielak – podinspektor
w Wydziale Obsługi Klienta
i Informacji Publicznej

1

[ePUAP] Nowa korespondencja przez STRZELCE w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #750

Na wirtualny skład dokumentów wysłano dokument w trybie doręczenia. Aby go odebrać podpisz i odeślij Urzędowe Poświadczenie Doręczenia korzystając z następującego odnośnika: https://epuap.gov.pl/wps/portal/aplikacje/skrzynka?whGuid=760dd167-0b1f-43e2-b2eb-3ba12b226d59
--
http://epuap.gov.pl

odpowiedź przez None w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #795

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej - raport o stanie gminy [Sprawa#BSE.1431.000007.2021] przez RYDUŁTOWY w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1816

Dokumenty: BSE.KW.000124.2021
Znak sprawy: BSE.1431.000007.2021
Rej. koresp. wych.: KW.025428.2021
Wysłane przez: Krzysztof Jędrośka

W odpowiedzi na Państwa wniosek z dnia 4 listopada 2021 r. w załączeniu przekazujemy naszą odpowiedź. Plik odpowiedzi podpisany jest zaawansowanym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą certyfikatu dostawcy usług zaufania.

z poważaniem
Krzysztof Jędrośka
Sekretarz Miasta Rydułtowy
--
Urząd Miasta Rydułtowy
tel.: (32) 45 37 411
faks: (32) 45 37 410
e-mail: um@rydultowy.pl, gmrydultowy@sekap.pl
www: http://www.rydultowy.pl
bip: http://bip.rydultowy.pl/
Wysłano z systemu FINN 8 SQL

1

odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej. przez MIEJSKA GÓRKA w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #2273

Dzień dobry,

w załączeniu przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek o dostęp do
informacji publicznej.

--
Z poważaniem
Wiktoria Miler
Urząd Miejski w Miejskiej Górce
ul. Rynek 33, 63-910 Miejska Górka
tel. 607 200 327, 65 54 74 507
e-mail: urzad@miejska-gorka.pl

1

odpowiedź na informację publiczną przez LIW w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1016

Dzień dobry !

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej z dnia 04.11.2021 roku.

Katarzyna Żelazowska

--
Urząd Gminy Liw z siedzibą w Węgrowie
NIP: 8241183041
REGON: 000539101
Adres: ul. Adama Mickiewicza 2, 07-100 Węgrów
Tel.: (25) 792-28-21, 792-28-05, 792-24-77, 792-33-62
Fax: (25) 792-28-21
Nr konta: Powiatowy Bank Spółdzielczy w Węgrowie 06923600080000060620000010

1

Fwd: odp. na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez MIELNIK w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1459

Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o usostępnienie informacji
publicznej.
Urząd Gminy Mielnik
ul. Piaskowa 38
17-307 Mielnik

1

RE: wniosek o informację przez KOMAŃCZA w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1348

1

odp. na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 4 listopada 2021 r. przez MURÓW w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #2383

Dzień dobry,

w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej z dnia 4 listopada 2021 r.

Z poważaniem

Martyna Leja

--
_______________

Sekretariat Urzędu Gminy w Murowie
ul. Dworcowa 2
46-030 Murów
tel. 77 4214 034
e-mail: ug@murow.pl
www.murow.pl
________________________
Ta wiadomość oraz wszelkie załączniki są poufne i przeznaczone wyłącznie do użytku podmiotu lub osoby, do której jest adresowana.
Zabronione jest jakiekolwiek ujawnianie, kopiowanie, rozpowszechnianie lub inne postępowanie dotyczące tej wiadomości, a w przypadku jego podjęcia może być ono uznane za naruszające prawo.

1