Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1690
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie2130
Lubuskie820
Łódzkie1770
Małopolskie1820
Mazowieckie3140
Opolskie710
Podkarpackie1600
Podlaskie1180
Pomorskie1230
Śląskie1670
Świętokrzyskie1020
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2260
Zachodniopomorskie1130

Listy

Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) - wniosek o informację przez ODOLANÓW w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #2145

To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres sekretariat@odolanow.pl.

Uwaga: to potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.

1

RE: wniosek o informację przez MŁAWA w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1022

2

informacja publiczna - Gmina Dolice przez DOLICE w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #2342

Dzień dobry. Przesyłam odpowiedź na wniosek z dnia 04.11.2021 r. o
udzieleni informacji publicznej. Jednocześnie proszę o potwierdzenie
otrzymania niniejszej wiadomości.
Z poważaniem
Marta Kęsik
Sekretarz Gminy
--
https://bip.dolice.pl/artykul/administratorem-panstwa-danych-osobowych-jest-wojt-gminy-dolice

1

Odpowiedź na wniosek przez GÓRNO w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1862

Dzień dobry

W załączeniu odpowiedź na Państwa wniosek.

Pozdrawiam

Marek Kaleta

Urząd Gminy Górno

1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez OLKUSZ w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #791

odpowiedź na wniosek przez GŁOWNO w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #661

Witam,

Gmina Głowno przesyła odpowiedz na wniosek.

Pozdrawiam

Jolanta Szkup

Sekretarz Gminy

1

Udostępnienie informacji publicznej przez MAKÓW MAZOWIECKI w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1254

Dzień dobry,
Przesyłam pismo udostępniające informację publiczną.

--
Pozdrawiam,
Małgorzata Karczewska

Wydział Rozwoju Gospodarczego, Pozyskiwania Funduszy Zewnętrznych,
Promocji i Sportu
Urząd Miejski w Makowie Mazowieckim
ul. Stanisława Moniuszki 6
06-200 Maków Mazowiecki
tel. 29 71 42 144

Niniejsza korespondencja przeznaczona jest wyłącznie dla osoby lub
podmiotu, do którego jest zaadresowana i może zawierać treść o
charakterze poufnym lub zastrzeżonym. Uprzedzamy, że wgląd w treść
e-maila otrzymanego omyłkowo, dalsze jego przekazywanie,
rozpowszechnianie
lub innego rodzaju wykorzystanie, bądź podjęcie jakichkolwiek działań
w oparciu o zawarte w nim informacje przez osobę lub podmiot nie będący
jego adresatem, jest niedozwolone. Odbiorca korespondencji, który
otrzymał ja omyłkowo, proszony jest o niezwłoczne zawiadomienie i
odesłanie jej z powrotem do nadawcy oraz o usunięcie jej ze swojego
systemu wraz z wszelkimi załącznikami.

1

RE: wniosek o informację przez KARGOWA w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #593

2

Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) - wniosek o informację przez GORZYCE w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1708

To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres gorzyce@gorzyce.pl.

Uwaga: to potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.

1

RE: wniosek o informację przez PRUSZCZ GDAŃSKI w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1672

Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) - wniosek o informację przez ŚWIDWIN w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #2330

To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres poczta@swidwin.gmina.pl.

Uwaga: to potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.

1

Re: wniosek o informację przez SKIERBIESZÓW w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #465

Dzień dobry
W odpowiedzi na wniosek udzielam odpowiedzi na pytania:

1. Jakie osoby miały największy wpływ na zawartość raportu o
stanie gminy za 2020 rok?

b) wójt (burmistrz, prezydent miasta),
c) urzędnicy, którym powierzono przygotowanie raportu,

2. Jakie czynniki miały największy wpływ na zawartość raportu o
stanie gminy za 2020 rok?
a) dostępność wskaźników, danych i informacji,

3. Jakie działania podjął urząd, by zbadać, jakich danych w
raporcie za 2020 r. oczekują mieszkańcy?
e) współpracował z radnymi,
f) analizował, o co pytają mieszkańcy we wnioskach o informację
publiczną,

4. Jaka była rola radnych przy przygotowaniu raportu o stanie gminy
za 2020 rok?
g) radni nie byli zaangażowani w przygotowanie raportu na żadnym
etapie,

5. Na jakie problemy napotkał urząd przy przygotowywaniu raportu za
2020 rok?
a) brak dostępu do danych i informacji,
c) brak zaangażowania się organizacji społecznych,
f) raport jest za długi i trudno zdecydować, z jakich treści
zrezygnować,

6. Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki
sposób będzie można zabrać głos na temat treści raportu o stanie
gminy za 2020 rok?
a) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
Informacji Publicznej,

7. Czy podczas debaty nad raportem o stanie gminy za 2020 rok mogli
zabierać głos także ci mieszkańcy, którzy nie zebrali co najmniej
20 lub 50 podpisów (Art. 28 aa ust. 7 ustawy o samorządzie gminnym)?

c) inna odpowiedź - brak było chętnych do debaty.

Z poważaniem
Sławomir Kugiel
Sekretarz Gminy Skierbieszów
ul. Rynek 1
22-420 Skierbieszów