Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1690
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie2130
Lubuskie820
Łódzkie1770
Małopolskie1820
Mazowieckie3140
Opolskie710
Podkarpackie1600
Podlaskie1180
Pomorskie1230
Śląskie1670
Świętokrzyskie1020
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2260
Zachodniopomorskie1130

Listy

(bez tematu) przez KAŃCZUGA w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1323

2

odpowiedź na wniosek przez SADKI w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #256

Dzień dobry,

w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej z dnia 04.11.2021 roku.

Pozdrawiam

--
Magdalena Balcer
Urząd Gminy w Sadkach
ul. Strażacka 11
89-110 Sadki
(52) 339 39 30

1

Odpowiedź na wniosek przez MOŃKI w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1474

Dzień dobry,

w odpowiedzi na złożony wniosek z dnia 04.11.2021 r. przekazuję
następujące informacje.
1. Jakie osoby miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie
gminy za 2020 rok?
a) radni, podejmując uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie
gminnym,
b) wójt (burmistrz, prezydent miasta),
c) urzędnicy, którym powierzono przygotowanie raportu.
2. Jakie czynniki miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie
gminy za 2020 rok?
a) dostępność wskaźników, danych i informacji.
3. Jakie działania podjął urząd, by zbadać, jakich danych w raporcie za
2020 r. oczekują mieszkańcy?
e) współpracował z radnymi,
f) analizował, o co pytają mieszkańcy we wnioskach o informację
publiczną.
4. Jaka była rola radnych przy przygotowaniu raportu o stanie gminy za
2020 rok?
a) radni przygotowali uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym,
d) radni podpowiadali urzędnikom, co interesuje mieszkańców.
5. Na jakie problemy napotkał urząd przy przygotowywaniu raportu za 2020
rok?
h) urząd nie napotkał żadnych problemów.
6. Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści raportu o stanie gminy za 2020
rok?
a) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej.
7. Czy mieszkańcy debaty nad raportem o stanie gminy za 2020 rok mogli
zabierać głos także ci mieszkańcy, którzy nie zebrali co najmniej 20 lub
50 podpisów (art. 28 aa ust. 7 ustawy o samorządzie gminnym)?
c) nie zgłosili się do debaty.

Elżbieta Świerzbińska
Starszy specjalista ds. kadr
Urząd Miejski w Mońkach
ul. Słowackiego 5a
19-100 Mońki

1

odpowiedź na wniosek o informację publiczną przez ORŁY w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1401

w załączeniu odpowiedź na wniosek o informację publiczną

--
Małgorzata Ogonowska – inspektor ds. funduszy europejskich i inwestycji
tel. +48 16 671 26 93 w.26 fax. +48 736 24 34 e-mail: g.kalawska@ugorly.pl
Urząd Gminy Orły ul. Przemyska 3 37-716 Orły
tel. +48 16 671 26 93 fax. +48 736 24 34 e-mail: urzad@ugorly.pl www.gminaorly.pl

Rozważ czy wydrukowanie tego listu jest konieczne
Please consider the environment before printing

1

odpowiedź na wniosek przez Mysłowice w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1812

Szanowni Państwo,

w załączeniu przesyłam pismo stanowiące odpowiedź na wniosek o
udostępnienie informacji publicznej.

Z wyrazami szacunku
Jolanta Szmałańska
Kancelaria Prezydenta Miasta
Urząd Miasta Mysłowice
tel. 32 31.71.205

2

RE: wniosek o informację przez USTROŃ w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1753

5

odpowiedź na wniosek przez DRUŻBICE w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #659

Dzień dobry

Urząd Gminy w Drużbicach w załączeniu przesyła odpowiedź na wniosek o
udostępnienie informacji publicznej.

Pozdrawiam

Beata Bartosik

Urząd Gminy w Drużbicach

1

Fwd: wniosek o informację przez ALEKSANDRÓW ŁÓDZKI w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #643

Stosownie do złożonego przez Państwa w dniu 04.11.2021 r. wniosku o udzielenie informacji publicznej, informuję, że odpowiedź Burmistrza Aleksandrowa Łódzkiego, znajduje się w załączniku do niniejszej wiadomości.

Pozdrawiam,
Joanna Marciniak
Inspektor,
Urząd Miejski w Aleksandrowie Łódzkim,
42 270 03 87

Joanna Marciniak
Inspektor,
Urząd Miejski w Aleksandrowie Łódzkim,
42 270 03 87

1

Gmina Blachownia - odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez BLACHOWNIA w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1741

Dzień dobry,

W załączeniu przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek o udostępnienie
informacji publicznej z dnia 5 listopada br.

Z wyrazami szacunku

Olga Kacprzak
Kierownik Referatu Spraw Społecznych, Promocji i Oświaty

Urząd Miejski w Blachowni
ul. H. Sienkiewicza 22
42 - 290 Blachownia
tel. 34/3270.409. wew. 133

1

[ePUAP] Powiadomienie o otrzymaniu UPD przez STRZELCE w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #750

Na skrytkę wpłynęło Urzędowe Potwierdzenie Doręczenia informujące o piśmie oczekującym na odebranie.

Nazwa skrytki: przesłanie na wirtualny skład
Data wpływu: 08.11.2021
Termin odbioru: 22.11.2021

Informacja o dokumencie
Nadawca: URZĄD GMINY STRZELCE
ID Nadawcy: ugstrzelce
Adresat: sprawa-40913@fedrowanie.siecobywatelska.pl
ID Adresata: sprawa-40913@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Identyfikator sprawy: RO.1431.2.2021.MK
Identyfikator dokumentu: RO.1431.2.2021.MK
Informacje uzupełniające:

Dokument można odebrać w formie dokumentu elektronicznego wykonując opisane poniżej czynności.

1. Uwierzytelnić się w systemie ePUAP
2. Odebrać dokument ze wskazanej skrytki
3. Uzupełnić deklarowaną datę odbioru dokumentu
4. Podpisać dokument UPD bezpiecznym podpisem elektronicznym

Po zweryfikowaniu poprawności podpisanego UPD, doręczany dokument zostanie przekazany do wskazanej skrytki.

Wiadomość została wysłana automatycznie przez Platformę ePUAP zgodnie z konfiguracją skrytki. W celu wyłączenia powiadomień należy zmodyfikować ustawienia profilu ePUAP pod adresem:
https://epuap.gov.pl/wps/myportal