Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? przez AgnieszkaZdanowicz
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 169 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 144 | 0 |
Lubelskie | 213 | 0 |
Lubuskie | 82 | 0 |
Łódzkie | 177 | 0 |
Małopolskie | 182 | 0 |
Mazowieckie | 314 | 0 |
Opolskie | 71 | 0 |
Podkarpackie | 160 | 0 |
Podlaskie | 118 | 0 |
Pomorskie | 123 | 0 |
Śląskie | 167 | 0 |
Świętokrzyskie | 102 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 116 | 0 |
Wielkopolskie | 226 | 0 |
Zachodniopomorskie | 113 | 0 |
Listy
Fwd: Fwd: Fwd: wniosek o informację przez KARSIN w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1643
odpowiedź na wniosek o informację przez RAJCZA w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1802
[ePUAP] Nowa korespondencja przez STRZELCE w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #750
Na wirtualny skład dokumentów wysłano dokument w trybie doręczenia. Aby go odebrać podpisz i odeślij Urzędowe Poświadczenie Doręczenia korzystając z następującego odnośnika: https://epuap.gov.pl/wps/portal/aplikacje/skrzynka?whGuid=760dd167-0b1f-43e2-b2eb-3ba12b226d59
--
http://epuap.gov.pl
Re: Fwd: wniosek o informację przez WIERUSZÓW w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #760
odpowiedź na wniosek o informację przez TRZEMESZNO w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #2151
informacja publiczna , raport o stanie gminy przez BIAŁA w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #2360
odpowiedź na wniosek o informację publiczną przez GALEWICE w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #690
4
From: sekretariat@galewice.pl <sekretariat@galewice.pl>
Sent: Monday, November 8, 2021 8:12 AM
To: 'Beata Janiaczyk' <sekretarz@galewice.pl>
Subject: FW: wniosek o informację
Urząd Gminy w Galewicach
Sekretariat
Urząd Gminy w Galewicach
ul. Wieluńska 5, 98-405 Galewice
tel.(62) 783-86-18, fax. 627838625
e-mail:sekretariat@galewice.pl
<http://galewice.pl/> www.galewice.pl_____
Pomyśl o środowisku. Nie drukuj tej wiadomości, jeśli nie musisz.
Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Galewice z siedzibą ul. Wieluńska 5, 98-405 Galewice. Kontakt z Inspektorem ochrony danych możliwy jest drogą mailową: inspektor@myiod.pl <mailto:inspektor@myiod.pl> . Dane będą przetwarzane w celu odpowiedzi na przesłaną korespondencje. Szczegółowa treść klauzuli informacyjnej znajduje się w pod danymi kontaktowymi na stronie internetowej Administratora danych pod adresem: <http://www.galewice.pl/asp/pl_start.asp?typ=14&menu=199&strona=1> www.galewice.pl/kontakt
Ta wiadomość jest przeznaczona do wyłącznego użytku jej adresata. Jeśli otrzymali Państwo tę wiadomość przez pomyłkę, prosimy o bezzwłoczne skontaktowanie się z nadawcą oraz jej usunięcie. Jeśli nie są Państwo adresatem tej wiadomości, to jej wykorzystanie, w szczególności poprzez rozpowszechnianie, dystrybucję, powielanie, publikację wiadomości lub zawartych w niej informacji i/lub dokumentów, jest zabronione.
From: sprawa-40853@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-40853@fedrowanie.siecobywatelska.pl> <sprawa-40853@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-40853@fedrowanie.siecobywatelska.pl> >
Sent: Thursday, November 4, 2021 9:43 PM
To: sekretariat@galewice.pl <mailto:sekretariat@galewice.pl>
Subject: wniosek o informację
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Jakie osoby miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE MAKSYMALNIE 3 ODPOWIEDZI
a) radni, podejmując uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym,
b) wójt (burmistrz, prezydent miasta),
c) urzędnicy, którym powierzono przygotowanie raportu,
d) mieszkańcy w konsultacjach, debatach, podczas spotkań,
e) pracownicy firmy zewnętrznej, którym powierzono przygotowanie raportu,
f) inne osoby - jakie?
g) nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie.2. Jakie czynniki miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE JEDNEJ ODPOWIEDZI
a) dostępność wskaźników, danych i informacji,
b) treść raportu za 2019 rok i wcześniejszych raportów,
c) inne czynniki - jakie?
d) nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie.3. Jakie działania podjął urząd, by zbadać, jakich danych w raporcie za 2020 r. oczekują mieszkańcy? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) przygotował i przeprowadził ankietę konsultacyjną,
b) zorganizował fizyczne spotkanie/a z mieszkańcami,
c) zorganizował spotkanie/a z mieszkańcami w Internecie,
d) współpracował z organizacjami społecznymi,
e) współpracował z radnymi,
f) analizował, o co pytają mieszkańcy we wnioskach o informację publiczną,
g) inne - jakie?
h) nie podjęto żadnych działań.4. Jaka była rola radnych przy przygotowaniu raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) radni przygotowali uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym,
b) radni aktywnie włączali się w dyskusję na temat raportu w czasie debaty,
c) radni sami pozyskiwali dane do raportu,
d) radni podpowiadali urzędnikom, co interesuje mieszkańców,
e) radni sami pytali mieszkańców, co ich interesuje,
f) inne - jakie?
g) radni nie byli zaangażowani w przygotowanie raportu na żadnym etapie,5. Na jakie problemy napotkał urząd przy przygotowywaniu raportu za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) brak dostępu do danych i informacji,
b) brak informacji zwrotnej od mieszkańców,
c) brak zaangażowania się organizacji społecznych,
d) trudności komunikacyjne – wytłumaczenie mieszkańcom czemu służy raport,
e) niejasność po stronie urzędu, czemu służy raport,
f) raport jest za długi i trudno zdecydować, z jakich treści zrezygnować,
g) inne - jakie?
h) urząd nie napotkał żadnych problemów.6. Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej,
b) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd,
c) informowano w radiu lub telewizji samorządowej,
d) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta (burmistrza, prezydenta miasta),
e) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd,
f) w mieście/gminie pojawiły się ogłoszenia i plakaty,
g) informowano w inny sposób - proszę opisać jaki,
h) nie informowano o tym mieszkańców.7. Czy podczas debaty nad raportem o stanie gminy za 2020 rok mogli zabierać głos także ci mieszkańcy, którzy nie zebrali co najmniej 20 lub 50 podpisów (Art. 28 aa ust. 7 ustawy o samorządzie gminnym)?
a) tak,
b) nie,
c) inna odpowiedź - jaka?Prosimy o przesłanie odpowiedzi na adres sprawa-40853@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-40853@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Katarzyna Batko-Tołuć, Szymon Osowski
członkowie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
adres email: biuro@siecobywatelska.pl <mailto:biuro@siecobywatelska.pl>
skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl> | www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 5262842872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Gmina Brzeziny - odpowiedź na Wniosek o udostępnienie informacji publicznej - RO.1431.14.2021 - Re: wniosek o informację przez BRZEZINY w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #635
1
Odpowiedz na wniosek - S.1431.67.2021 przez KONOPNICA w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #730
udzielenie informacji publicznej przez BURZENIN w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #738
informacja publiczna przez KOLNO w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #2029
W załączeniu przesyłam odpowiedż na zapytanie dostęp do informacji
publicznej
--
Beata Harań
Sekretarz Gminy Kolno
tel: 89 716 32 26
Urząd Gminy Kolno
Kolno 33
11-311 Kolno
Gmina Głubczyce odp. na wniosek o dostep do inf. publicznej przez GŁUBCZYCE w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #2435
Fwd: Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 2021-11-04 przez GOWOROWO w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1018
odpowiedź na wniosek o dostęp do informacji publicznej przez NOWE BRZESKO w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #899
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 2021-11-04 przez GOWOROWO w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1018
Odp. wniosek oinformację przez LIPNIK w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1917
Dzień dobry
Urząd Gminy w Lipniku w odpowiedzi na wniosek o udzielenie informacji
publicznej
z dnia 04.11.2021r. informuje:
1. Jakie osoby miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie
gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE MAKSYMALNIE 3 ODPOWIEDZI
Odp.
b) wójt (burmistrz, prezydent miasta),
c) urzędnicy, którym powierzono przygotowanie raportu,
2. Jakie czynniki miały największy wpływ na zawartość raportu o
stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE JEDNEJ ODPOWIEDZI
Odp.
a) dostępność wskaźników, danych i informacji,
3. Jakie działania podjął urząd, by zbadać, jakich danych w
raporcie za 2020 r. oczekują mieszkańcy? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH
PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
Odp.
e) współpracował z radnymi,
f) analizował, o co pytają mieszkańcy we wnioskach o informację
publiczną,
4. Jaka była rola radnych przy przygotowaniu raportu o stanie gminy za
2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
Odp.
d) radni podpowiadali urzędnikom, co interesuje mieszkańców,
5. Na jakie problemy napotkał urząd przy przygotowywaniu raportu za
2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
Odp.
h) urząd nie napotkał żadnych problemów.
6. Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści raportu o stanie gminy za
2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZ
Odp.
a) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej,
7. Czy podczas debaty nad raportem o stanie gminy za 2020 rok mogli
zabierać głos także ci mieszkańcy, którzy nie zebrali co najmniej
20 lub 50 podpisów (Art. 28 aa ust. 7 ustawy o samorządzie gminnym)?
Odp.
b) nie,
z poważaniem
Emilia Piechota- ref.ds. oświaty
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez KLECZEW w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #2226
W załączniku przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.
Z Poważaniem
Sekretariat
email: ugim@kleczew.pl mailto:dfsfd@kls.pl
tel: +48 63 2700 900
fax: +48 63 2700 940Administratorem danych osobowych jest Gmina Kleczew (pl. Kościuszki 5, 62-540 Kleczew) reprezentowana przez Burmistrza Gminy i Miasta Kleczew. Szczegółowy obowiązek informacyjny znajduje się na stronie internetowej: http://www.bip.kleczew.pl/ (zakładka RODO)
Urząd Gminy i Miasta w Kleczewie
tel. +48 63 2700 900, faks +48 63 2700 940
pl. Kościuszki 5, 62-540 Kleczew
e-mail: ugim@kleczew.pl; www.kleczew.pl; www.bip.kleczew.pl mailto:sekretariat@molewskisa.eu
REGON 000529462; NIP 6651804524 JFIF H H C C ~s"