Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1690
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie2130
Lubuskie820
Łódzkie1770
Małopolskie1820
Mazowieckie3140
Opolskie710
Podkarpackie1600
Podlaskie1180
Pomorskie1230
Śląskie1670
Świętokrzyskie1020
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2260
Zachodniopomorskie1130

Listy

Odpowiedź dot. raportu o st.gminy przez BARANOWO w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1143

Dzień dobry

 W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek

dot. Raportu o stanie gminy Baranowo za 2020 r.

Zał. 1.

Irena Kowalczyk - Sekretarz Gminy

UG Baranowo

1

Odpowiedź na wniosek o Udostępnienie informacji Publicznej przez LIDZBARK WARMIŃSKI w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1965

Dzień dobry,
W załączeniu odpowiedź na wniosek o Udostępnienie Informacji Publicznej

Klauzula informacyjna
dla osób składających wnioski o udostępnienie informacji publicznej i
ponowne wykorzystywanie informacji sektora publicznego
 
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i
Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) zwane dalej RODO informuję,
iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Lidzbark
Warmiński, reprezentowana przez Wójta Gminy Lidzbark Warmiński z
siedzibą przy ul. Krasickiego 1, 11-100 Lidzbark Warmiński.
2. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można
kontaktować się pod adresem e-mail: iod@warmiainkaso.pl Z IOD można
kontaktować się we wszystkich sprawach oraz dylematach związanych z
ochroną danych osobowych.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji złożonego
wniosku o udostępnienie informacji publicznej lub wniosku o ponowne
wykorzystanie informacji sektora publicznego na podstawie: ustawy z dnia
6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, przepisów ustawy
z dnia 25 lutego 2016 r. o ponownym wykorzystywaniu informacji sektora
publicznego oraz ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania
administracyjnego – zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W pozostałych przypadkach Pani/Pana dane przetwarzane będą na podstawie
zgody – art. 6 ust. 1 lit. a RODO)
4. Odbiorcami, którym mogą być ujawnione Pani/Pana dane są podmioty
uprawnione do obsługi doręczeń oraz podmioty, z którymi administrator
zawarł umowę na świadczenie usług serwisowych dla użytkowanych
w Urzędzie systemów informatycznych. Pani/Pana dane osobowe mogą być
udostępnione wyłącznie organom lub podmiotom upoważnionym na podstawie
odrębnych przepisów lub podmiotom przetwarzającym dane w imieniu
administratora danych.
5. Będziemy przechowywać Pani/Pana dane osobowe do chwili załatwienia
sprawy, w której zostały one zebrane, a następnie przez okres wskazany w
Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011r. w
sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt
oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów
zakładowych.
W przypadku danych przetwarzanych na podstawie zgody, będą one
przechowywane do momentu wycofania zgody.
6. Zgodnie z RODO przysługuje Pani/Panu prawo do: dostępu do Pani/Pana
danych, prawo żądania ich sprostowania, ich usunięcia po zakończeniu
postępowania z zachowaniem wymaganego okresu archiwizacji lub
ograniczenia ich przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania
danych, wycofania zgody w dowolnym terminie oraz wniesienia skargi do
organu nadzorczego, tj. Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych
Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa) gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy
RODO.
7. Na etapie składania wniosku o udostępnienie informacji publicznej
podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, natomiast
podanie ich będzie niezbędne w sytuacji, gdy koniecznym stanie się
wydanie decyzji administracyjnej. Podanie danych w sytuacji wystąpienia
z wnioskiem o ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego jest
obowiązkowe. W sytuacji, gdy dane przetwarzane są na podstawie zgody,
podanie danych jest dobrowolne.
9. Administrator danych nie zamierza przekazywać danych osobowych do
państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
10. Pani/Pana dane nie będą uczestniczyć w zautomatyzowanym podejmowaniu
decyzji i nie będą profilowane.

--
Z poważaniem,
Referent
mgr Radosław Krajewski
tel. 89 767 32 74 wew. 24

1

sprawa 42340 przez OBRZYCKO w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #2177

Dzień dobry!
 W załączeniu przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek o dostęp do
informacji publicznej.

Pozdrawiam

Paweł Mordal
Sekretarz Gminy Obrzycko

1

Odpowiedź przez DARŁOWO w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #2328

informacja publiczna przez SŁUBICE w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #533

WO.1431.26.2021

W związku z ponownym wnioskiem o udzielenie informacji publicznej
ponownie informuję:

1. b,c

2. a

3. h

4. b,

5. d, e, f

6. a, b

7. żaden mieszkaniec nie zgłosił się do debaty nad raportem o stanie gminy

z poważaniem

Katarzyna Mintus - Trojan

Sekretarz Gminy Słubice

odpowiedź na wniosek przez MYŚLIBÓRZ w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #2324

Dzień dobry.

Poniżej zamieszczam odpowiedzi, na zadane we wniosku pytania.

1. Jakie osoby miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie
gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE MAKSYMALNIE 3 ODPOWIEDZI
b) wójt (burmistrz, prezydent miasta),
c) urzędnicy, którym powierzono przygotowanie raportu,
f) inne osoby - kierownicy jednostek podległych

2. Jakie czynniki miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie
gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE JEDNEJ ODPOWIEDZI
a) dostępność wskaźników, danych i informacji,

b) treść raportu za 2019 rok i wcześniejszych raportów,

3. Jakie działania podjął urząd, by zbadać, jakich danych w raporcie za
2020 r. oczekują mieszkańcy? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH
ODPOWIEDZI
g) w raporcie znajdują się informacje - sprawozdania wynikające w planów
pracy komisji Rady Miejskiej, o które wnioskowano

4. Jaka była rola radnych przy przygotowaniu raportu o stanie gminy za
2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI f)
analizował, o co pytają mieszkańcy we wnioskach o informację publiczną,
f) komisje rady typowały zagadnienia, w których obszarze oczekiwali
sprawozdań, które potem zostały umieszczone w raporcie

5. Na jakie problemy napotkał urząd przy przygotowywaniu raportu za 2020
rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
h) urząd nie napotkał żadnych problemów.

6. Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści raportu o stanie gminy za 2020
rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
A)informowano na stronie internetowej/biuletynie urzędu

g)na obwieszczeniach informujących o zwołaniu sesji

7. Czy podczas debaty nad raportem o stanie gminy za 2020 rok mogli
zabierać głos także ci mieszkańcy, którzy nie zebrali co najmniej 20 lub
50 podpisów (Art. 28 aa ust. 7 ustawy o samorządzie gminnym)?

b) nie było takich zgłoszeń

Jednocześnie przepraszam za zwłokę w udzieleniu odpowiedzi.

Michał Przybył

p.o. Kierownik Referatu Spraw Organizacyjnych

UM w Myśliborzu

Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) - wniosek o informację przez OBRZYCKO w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #2177

To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres sekretarz@obrzycko.pl.

Uwaga: to potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.

1

Informacja publiczna ORo.1431.162.2021 przez Piekary Śląskie w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1814

Dzień dobry!

W odpowiedzi na Państwa wniosek złożony w trybie dostępu do informacji
publicznej w załączeniu przekazuję odpowiedź oraz klauzulę informacyjną.
Proszę o potwierdzenie otrzymania wiadomości.

Z poważaniem,

Magdalena Jeziorowska
Podinspektor Wydziału Organizacyjnego
Urząd Miasta Piekary Śląskie
ul. Bytomska 84
41-940 Piekary Śląskie
e-mail: mjeziorowska@piekary.pl
tel. 032 77 61 482

2

Gmina Łukowica - odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez ŁUKOWICA w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #813

Dzień Dobry,

Poniżej przekazujemy Państwu odpowiedzi na pytania zadane we wniosku o
udostępnienie informacji publicznej z dnia 04.11.2021 r.

Ad. 1 odpowiedzi: b) i c),

Ad. 2 odpowiedzi: a) i b),

Ad. 3 odpowiedź: e),

Ad. 4 odpowiedzi: b) i d) ,

Ad. 5 odpowiedź: h),

Ad. 6 odpowiedź: a) i d),

Ad. 7 odpowiedź: c) - tacy mieszkańcy nie zgłosili się do debaty.

Przepraszamy za zwłokę w odpowiedzi.

Z poważaniem

Janusz Bieniek