Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1690
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie2130
Lubuskie820
Łódzkie1770
Małopolskie1820
Mazowieckie3140
Opolskie710
Podkarpackie1600
Podlaskie1180
Pomorskie1230
Śląskie1670
Świętokrzyskie1020
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2260
Zachodniopomorskie1130

Listy

Odpowiedź na wniosek o informację - Gmina Włodawa przez WŁODAWA w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #373

Dzień dobry
Przesyłam informacje w poszczególnych zagadnieniach, zawartych we
wniosku z dnia 04.11.2021r.

1. Jakie osoby miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie
gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE MAKSYMALNIE 3 ODPOWIEDZI
a) radni, podejmując uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
o samorządzie gminnym,
b) wójt (burmistrz, prezydent miasta),
c) urzędnicy, którym powierzono przygotowanie raportu,
d) mieszkańcy w konsultacjach, debatach, podczas spotkań,
e) pracownicy firmy zewnętrznej, którym powierzono przygotowanie
raportu,
f) inne osoby - jakie?
g) nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie.

AD 1. Odpowiedź: A, B i C

2. Jakie czynniki miały największy wpływ na zawartość raportu o
stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE JEDNEJ ODPOWIEDZI
a) dostępność wskaźników, danych i informacji,
b) treść raportu za 2019 rok i wcześniejszych raportów,
c) inne czynniki - jakie?
d) nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie.

AD 2. Odpowiedź: A

3. Jakie działania podjął urząd, by zbadać, jakich danych w
raporcie za 2020 r. oczekują mieszkańcy? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH
PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) przygotował i przeprowadził ankietę konsultacyjną,
b) zorganizował fizyczne spotkanie/a z mieszkańcami,
c) zorganizował spotkanie/a z mieszkańcami w Internecie,
d) współpracował z organizacjami społecznymi,
e) współpracował z radnymi,
f) analizował, o co pytają mieszkańcy we wnioskach o informację
publiczną,
g) inne - jakie?
h) nie podjęto żadnych działań.

AD 3. Odpowiedź: E

4. Jaka była rola radnych przy przygotowaniu raportu o stanie gminy za
2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) radni przygotowali uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
o samorządzie gminnym,
b) radni aktywnie włączali się w dyskusję na temat raportu w czasie
debaty,
c) radni sami pozyskiwali dane do raportu,
d) radni podpowiadali urzędnikom, co interesuje mieszkańców,
e) radni sami pytali mieszkańców, co ich interesuje,
f) inne - jakie?
g) radni nie byli zaangażowani w przygotowanie raportu na żadnym
etapie,

AD 4. Odpowiedź: A,B

5. Na jakie problemy napotkał urząd przy przygotowywaniu raportu za
2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) brak dostępu do danych i informacji,
b) brak informacji zwrotnej od mieszkańców,
c) brak zaangażowania się organizacji społecznych,
d) trudności komunikacyjne – wytłumaczenie mieszkańcom czemu
służy raport,
e) niejasność po stronie urzędu, czemu służy raport,
f) raport jest za długi i trudno zdecydować, z jakich treści
zrezygnować,
g) inne - jakie?
h) urząd nie napotkał żadnych problemów.

AD 5. Odpowiedź: B

6. Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści raportu o stanie gminy za
2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej,
b) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd,
c) informowano w radiu lub telewizji samorządowej,
d) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę
lub wójta (burmistrza, prezydenta miasta),
e) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd,
f) w mieście/gminie pojawiły się ogłoszenia i plakaty,
g) informowano w inny sposób - proszę opisać jaki,
h) nie informowano o tym mieszkańców.

AD 6. Odpowiedź: A

7. Czy podczas debaty nad raportem o stanie gminy za 2020 rok mogli
zabierać głos także ci mieszkańcy, którzy nie zebrali co najmniej
20 lub 50 podpisów (Art. 28 aa ust. 7 ustawy o samorządzie gminnym)?
a) tak,
b) nie,
c) inna odpowiedź - jaka?

AD 7. Odpowiedź: C - mimo informowania mieszkańców, od początku
realizacji obowiązku przyjmowania Raportu o Stanie Gminy Włodawa do
dyskusji nie zgłaszali się żadni mieszkańcy.

Pozdrawiam
Marta Wawryszuk
Sekretarz Gminy Włodawa

Gmina Włodawa
Al. Jana Pawła II 22
tel. 082 5721 234
NIP: 565-14-45-740
Regon: 000550203
e-mail: kancelaria@gmina-wlodawa.pl

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Włodawa z
siedzibą we Włodawie
Al. Jana Pawła II 22, 22-200 Włodawa,
adres e-mail: kancelaria@gmina-wlodawa.pl
Kontakt z Inspektorem ochrony danych: rodo@gmina-wlodawa.pl.
Dane osobowe przetwarzane są w celu prowadzenia z Panią/Panem
korespondencji oraz w celu,
dla którego zostały nam udostępnione.
Ma Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych i ich sprostowania oraz
wniesienia skargi
do organu nadzorczego.
Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych dostępne
są w siedzibie Urzędu Gminy
we Włodawie oraz na stronie: www.gmina-wlodawa.pl w zakładce klauzula
informacyjna dla interesantów
Urzędu Gminy Włodawa.

Uwaga! Niniejsza korespondencja przeznaczona jest wyłącznie dla osoby
lub podmiotu, do którego
jest zaadresowana i może zawierać treści chronione przepisami prawa.
Wgląd w treść wiadomości
otrzymanej omyłkowo, dalsze jej przekazywanie, rozpowszechnianie lub
innego rodzaju wykorzystanie,
bądź podjęcie jakichkolwiek działań w oparciu o zawarte w niej
informacje przez osobę lub podmiot
nie będący adresatem, jest niedozwolone. Odbiorca korespondencji, który
otrzymał ją omyłkowo,
proszony jest o zawiadomienie nadawcy poprzez wysłanie odpowiedzi i
usunięcie tego materiału
z komputera.

Re: Fwd: wniosek o informację przez RUDA MALENIECKA w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1950

Dzień dobry.
Urząd Gminy w Rudzie Malenieckiej udziela poniżej odpowiedzi na wniosek
z dnia 04.11.2021r. o udzielenie informacji publicznej:
Ad. 1.
b) wójt (burmistrz, prezydent miasta),
c) urzędnicy, którym powierzono przygotowanie raportu,
d) mieszkańcy w konsultacjach, debatach, podczas spotkań,
Ad. 2.
b) treść raportu za 2019 rok i wcześniejszych raportów.
Ad. 3.
d) współpracował z organizacjami społecznymi,
f) analizował, o co pytają mieszkańcy we wnioskach o informację
publiczną,
Ad. 4.
g) radni nie byli zaangażowani w przygotowanie raportu na żadnym etapie,
Ad. 5.
h) urząd nie napotkał żadnych problemów.
Ad. 6.
a) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej.
Ad. 7.
a) tak.

Z poważaniem
Jolanta Orman
Kierownik Referatu Społeczno-Administracyjnego
Urząd Gminy w Rudzie Malenieckiej
tel. 41 373 13 52

Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) z dn. 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych (RODO) informujemy, że Administratorem Państwa danych jest Urząd
Gminy w Rudzie Malenieckiej. Klauzula informacyjna znajduje się na
stronie http://www.bip.rudamaleniecka.samorzady.pl/zalacznik/id/6020
oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Administratora".

(bez tematu) przez DASZYNA w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #684

1

Informacja publiczna przez IWIERZYCE w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1292

Dzień dobry,

w odpowiedzi na Państwa wniosek z dnia 05.11.2021 r. przesyłam informacje:

Ad 1. b, c,

Ad 2. a

Ad 3. e

Ad 4. b

Ad 5. h

Ad 6. a

Ad 7. c - mieszkańcy nie uczestniczyli w debacie

Z poważaniem

Łukasz Tobiasz

Sekretarz Gminy Iwierzyce

Gmina Gąbin przez GĄBIN w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1270

2

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez ZŁOTÓW w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #2279

Szanowni Państwo,

w załączeniu przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek o udostępnienie
informacji publicznej.

Z poważaniem,

Aleksandra Zachęć

--
Aleksandra Zachęć
Sekretarz Gminy Miasto Złotów
al. Piasta 1, 77 – 400 Złotów

tel. 67 263 26 40 wew. 21
fax. 67 265 00 25

Treść powyższego e-maila i wszelkie załączone do niego pliki/dokumenty mogą stanowić wiadomość poufną i podlegają ochronie prawnej.
Jeżeli nie jest Pan/Pani prawidłowym/zamierzonym adresatem powyższej wiadomości lub pośrednikiem uprawnionym do jej przekazania, nie może Pan/Pani jej ujawniać,
kopiować, dystrybuować ani też w żaden inny sposób udostępniać lub wykorzystywać.
Prosimy o niezwłoczne poinformowanie nadawcy o omyłkowym otrzymaniu tej wiadomości oraz prosimy o jej usunięcie ze swojego systemu wraz z wszelkimi załącznikami.

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchybienia dyrektywy 95/46/WE (RODO),
informuję Pana/ Panią, że Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miejski w Złotowie z siedzibą w Złotowie, al. Piasta 1, 77-400 Złotów,
e-mail: urzad@zlotow.pl, tel.: 67 263 26 40, reprezentowany przez Burmistrza Miasta Złotowa Pana Adama Pulita.
Przed przekazaniem nam danych osobowych prosimy zapoznać się z klauzulą informacyjną na stronie: www.bip.zlotow.pl

2

Odpowiedź na wniosek przez STĘSZEW w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #2191

Dzień dobry;
Odpowiadając na Państwa wniosek z dnia 4 listopada br. o udostępnienie
informacji publicznej, przekazuje odpowiedzi na zadane pytania:
Ad .1 C
Ad .2 A
Ad.3 H
Ad.4 G
Ad.5 F
AD.6 A.
Ad.7 C . Nie było takiej inicjatywy

Dorota Stachowiak
Sekretarz Gminy Stęszew
ul. Poznańska 11
62-060 Stęszew
tel. 618197143

Odpowiedźna wniosek oudostępnienieinformacji publicznej -UrządMiejski w Brzostku przez BRZOSTEK w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1392

Sieć Obywatelska -Watchdog Polska

W załączeniu przesyła się odpowiedź na wniosek o udostępnienie
informacji publicznej z dnia 04.11.2021 r.

Urząd Miejski w Brzostku
ul. Rynek 1
39-230 Brzostek

1