Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? przez AgnieszkaZdanowicz
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 169 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 144 | 0 |
Lubelskie | 213 | 0 |
Lubuskie | 82 | 0 |
Łódzkie | 177 | 0 |
Małopolskie | 182 | 0 |
Mazowieckie | 314 | 0 |
Opolskie | 71 | 0 |
Podkarpackie | 160 | 0 |
Podlaskie | 118 | 0 |
Pomorskie | 123 | 0 |
Śląskie | 167 | 0 |
Świętokrzyskie | 102 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 116 | 0 |
Wielkopolskie | 226 | 0 |
Zachodniopomorskie | 113 | 0 |
Listy
Odpowiedź na wniosek o informację - Gmina Włodawa przez WŁODAWA w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #373
Dzień dobry
Przesyłam informacje w poszczególnych zagadnieniach, zawartych we
wniosku z dnia 04.11.2021r.
1. Jakie osoby miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie
gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE MAKSYMALNIE 3 ODPOWIEDZI
a) radni, podejmując uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
o samorządzie gminnym,
b) wójt (burmistrz, prezydent miasta),
c) urzędnicy, którym powierzono przygotowanie raportu,
d) mieszkańcy w konsultacjach, debatach, podczas spotkań,
e) pracownicy firmy zewnętrznej, którym powierzono przygotowanie
raportu,
f) inne osoby - jakie?
g) nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie.
AD 1. Odpowiedź: A, B i C
2. Jakie czynniki miały największy wpływ na zawartość raportu o
stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE JEDNEJ ODPOWIEDZI
a) dostępność wskaźników, danych i informacji,
b) treść raportu za 2019 rok i wcześniejszych raportów,
c) inne czynniki - jakie?
d) nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie.
AD 2. Odpowiedź: A
3. Jakie działania podjął urząd, by zbadać, jakich danych w
raporcie za 2020 r. oczekują mieszkańcy? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH
PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) przygotował i przeprowadził ankietę konsultacyjną,
b) zorganizował fizyczne spotkanie/a z mieszkańcami,
c) zorganizował spotkanie/a z mieszkańcami w Internecie,
d) współpracował z organizacjami społecznymi,
e) współpracował z radnymi,
f) analizował, o co pytają mieszkańcy we wnioskach o informację
publiczną,
g) inne - jakie?
h) nie podjęto żadnych działań.
AD 3. Odpowiedź: E
4. Jaka była rola radnych przy przygotowaniu raportu o stanie gminy za
2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) radni przygotowali uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
o samorządzie gminnym,
b) radni aktywnie włączali się w dyskusję na temat raportu w czasie
debaty,
c) radni sami pozyskiwali dane do raportu,
d) radni podpowiadali urzędnikom, co interesuje mieszkańców,
e) radni sami pytali mieszkańców, co ich interesuje,
f) inne - jakie?
g) radni nie byli zaangażowani w przygotowanie raportu na żadnym
etapie,
AD 4. Odpowiedź: A,B
5. Na jakie problemy napotkał urząd przy przygotowywaniu raportu za
2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) brak dostępu do danych i informacji,
b) brak informacji zwrotnej od mieszkańców,
c) brak zaangażowania się organizacji społecznych,
d) trudności komunikacyjne – wytłumaczenie mieszkańcom czemu
służy raport,
e) niejasność po stronie urzędu, czemu służy raport,
f) raport jest za długi i trudno zdecydować, z jakich treści
zrezygnować,
g) inne - jakie?
h) urząd nie napotkał żadnych problemów.
AD 5. Odpowiedź: B
6. Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści raportu o stanie gminy za
2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej,
b) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd,
c) informowano w radiu lub telewizji samorządowej,
d) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę
lub wójta (burmistrza, prezydenta miasta),
e) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd,
f) w mieście/gminie pojawiły się ogłoszenia i plakaty,
g) informowano w inny sposób - proszę opisać jaki,
h) nie informowano o tym mieszkańców.
AD 6. Odpowiedź: A
7. Czy podczas debaty nad raportem o stanie gminy za 2020 rok mogli
zabierać głos także ci mieszkańcy, którzy nie zebrali co najmniej
20 lub 50 podpisów (Art. 28 aa ust. 7 ustawy o samorządzie gminnym)?
a) tak,
b) nie,
c) inna odpowiedź - jaka?
AD 7. Odpowiedź: C - mimo informowania mieszkańców, od początku
realizacji obowiązku przyjmowania Raportu o Stanie Gminy Włodawa do
dyskusji nie zgłaszali się żadni mieszkańcy.
Pozdrawiam
Marta Wawryszuk
Sekretarz Gminy Włodawa
Gmina Włodawa
Al. Jana Pawła II 22
tel. 082 5721 234
NIP: 565-14-45-740
Regon: 000550203
e-mail: kancelaria@gmina-wlodawa.pl
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Włodawa z
siedzibą we Włodawie
Al. Jana Pawła II 22, 22-200 Włodawa,
adres e-mail: kancelaria@gmina-wlodawa.pl
Kontakt z Inspektorem ochrony danych: rodo@gmina-wlodawa.pl.
Dane osobowe przetwarzane są w celu prowadzenia z Panią/Panem
korespondencji oraz w celu,
dla którego zostały nam udostępnione.
Ma Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych i ich sprostowania oraz
wniesienia skargi
do organu nadzorczego.
Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych dostępne
są w siedzibie Urzędu Gminy
we Włodawie oraz na stronie: www.gmina-wlodawa.pl w zakładce klauzula
informacyjna dla interesantów
Urzędu Gminy Włodawa.
Uwaga! Niniejsza korespondencja przeznaczona jest wyłącznie dla osoby
lub podmiotu, do którego
jest zaadresowana i może zawierać treści chronione przepisami prawa.
Wgląd w treść wiadomości
otrzymanej omyłkowo, dalsze jej przekazywanie, rozpowszechnianie lub
innego rodzaju wykorzystanie,
bądź podjęcie jakichkolwiek działań w oparciu o zawarte w niej
informacje przez osobę lub podmiot
nie będący adresatem, jest niedozwolone. Odbiorca korespondencji, który
otrzymał ją omyłkowo,
proszony jest o zawiadomienie nadawcy poprzez wysłanie odpowiedzi i
usunięcie tego materiału
z komputera.
odpowiedź na wniosek w sprawie udostepnienia informacji publicznej przez KLESZCZEWO w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #2268
Odp.: Wniosek o informację przez ZALESZANY w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1384
Re: Fwd: wniosek o informację przez RUDA MALENIECKA w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1950
Dzień dobry.
Urząd Gminy w Rudzie Malenieckiej udziela poniżej odpowiedzi na wniosek
z dnia 04.11.2021r. o udzielenie informacji publicznej:
Ad. 1.
b) wójt (burmistrz, prezydent miasta),
c) urzędnicy, którym powierzono przygotowanie raportu,
d) mieszkańcy w konsultacjach, debatach, podczas spotkań,
Ad. 2.
b) treść raportu za 2019 rok i wcześniejszych raportów.
Ad. 3.
d) współpracował z organizacjami społecznymi,
f) analizował, o co pytają mieszkańcy we wnioskach o informację
publiczną,
Ad. 4.
g) radni nie byli zaangażowani w przygotowanie raportu na żadnym etapie,
Ad. 5.
h) urząd nie napotkał żadnych problemów.
Ad. 6.
a) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej.
Ad. 7.
a) tak.
Z poważaniem
Jolanta Orman
Kierownik Referatu Społeczno-Administracyjnego
Urząd Gminy w Rudzie Malenieckiej
tel. 41 373 13 52
Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) z dn. 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych (RODO) informujemy, że Administratorem Państwa danych jest Urząd
Gminy w Rudzie Malenieckiej. Klauzula informacyjna znajduje się na
stronie http://www.bip.rudamaleniecka.samorzady.pl/zalacznik/id/6020
oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Administratora".
W dniu 2021-11-08 14:55, Urząd Gminy w Rudzie Malenieckiej napisał(a):
> -------- Wiadomość oryginalna --------
>
> TEMAT:
> wniosek o informację
>
> DATA:
> 2021-11-04 21:54
>
> OD:
> sprawa-42113@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> DO:
> urzad.gminy@rudamaleniecka.pl
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1. Jakie osoby miały największy wpływ na zawartość raportu o
> stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE MAKSYMALNIE 3 ODPOWIEDZI
> a) radni, podejmując uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa
> ustawy o samorządzie gminnym,
> b) wójt (burmistrz, prezydent miasta),
> c) urzędnicy, którym powierzono przygotowanie raportu,
> d) mieszkańcy w konsultacjach, debatach, podczas spotkań,
> e) pracownicy firmy zewnętrznej, którym powierzono przygotowanie
> raportu,
> f) inne osoby - jakie?
> g) nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie.
>
> 2. Jakie czynniki miały największy wpływ na zawartość raportu o
> stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE JEDNEJ ODPOWIEDZI
> a) dostępność wskaźników, danych i informacji,
> b) treść raportu za 2019 rok i wcześniejszych raportów,
> c) inne czynniki - jakie?
> d) nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie.
>
> 3. Jakie działania podjął urząd, by zbadać, jakich danych w
> raporcie za 2020 r. oczekują mieszkańcy? PROSIMY O WYBRANIE
> WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
> a) przygotował i przeprowadził ankietę konsultacyjną,
> b) zorganizował fizyczne spotkanie/a z mieszkańcami,
> c) zorganizował spotkanie/a z mieszkańcami w Internecie,
> d) współpracował z organizacjami społecznymi,
> e) współpracował z radnymi,
> f) analizował, o co pytają mieszkańcy we wnioskach o informację
> publiczną,
> g) inne - jakie?
> h) nie podjęto żadnych działań.
>
> 4. Jaka była rola radnych przy przygotowaniu raportu o stanie gminy
> za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
> a) radni przygotowali uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa
> ustawy o samorządzie gminnym,
> b) radni aktywnie włączali się w dyskusję na temat raportu w
> czasie debaty,
> c) radni sami pozyskiwali dane do raportu,
> d) radni podpowiadali urzędnikom, co interesuje mieszkańców,
> e) radni sami pytali mieszkańców, co ich interesuje,
> f) inne - jakie?
> g) radni nie byli zaangażowani w przygotowanie raportu na żadnym
> etapie,
>
> 5. Na jakie problemy napotkał urząd przy przygotowywaniu raportu za
> 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
> a) brak dostępu do danych i informacji,
> b) brak informacji zwrotnej od mieszkańców,
> c) brak zaangażowania się organizacji społecznych,
> d) trudności komunikacyjne - wytłumaczenie mieszkańcom czemu
> służy raport,
> e) niejasność po stronie urzędu, czemu służy raport,
> f) raport jest za długi i trudno zdecydować, z jakich treści
> zrezygnować,
> g) inne - jakie?
> h) urząd nie napotkał żadnych problemów.
>
> 6. Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki
> sposób będzie można zabrać głos na temat treści raportu o stanie
> gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH
> ODPOWIEDZI
> a) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
> Informacji Publicznej,
> b) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
> samorząd,
> c) informowano w radiu lub telewizji samorządowej,
> d) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę
> lub wójta (burmistrza, prezydenta miasta),
> e) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
> nieprowadzonych przez samorząd,
> f) w mieście/gminie pojawiły się ogłoszenia i plakaty,
> g) informowano w inny sposób - proszę opisać jaki,
> h) nie informowano o tym mieszkańców.
>
> 7. Czy podczas debaty nad raportem o stanie gminy za 2020 rok mogli
> zabierać głos także ci mieszkańcy, którzy nie zebrali co najmniej
> 20 lub 50 podpisów (Art. 28 aa ust. 7 ustawy o samorządzie gminnym)?
>
> a) tak,
> b) nie,
> c) inna odpowiedź - jaka?
>
> Prosimy o przesłanie odpowiedzi na adres
> sprawa-42113@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Katarzyna Batko-Tołuć, Szymon Osowski
> członkowie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> adres email: biuro@siecobywatelska.pl
> skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
> www.siecobywatelska.pl | www.informacjapubliczna.org
> NIP 5262842872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII
> Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>
Przeczytano: wniosek o informację przez RAWA MAZOWIECKA w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #645
Gmina Janikowo woj. Kujawsko Pomorskie odpowiedź na ankietę przez JANIKOWO w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #197
Fwd: odpowiedź na informację publiczną przez BONIEWO w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #278
Fwd: odpowiedź na romanizacje publiczną przez BONIEWO w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #278
RE: wniosek o informację - Odpowiedź gmina GOLINA przez GOLINA w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #2093
2
Informacja publiczna przez IWIERZYCE w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1292
Dzień dobry,
w odpowiedzi na Państwa wniosek z dnia 05.11.2021 r. przesyłam informacje:
Ad 1. b, c,
Ad 2. a
Ad 3. e
Ad 4. b
Ad 5. h
Ad 6. a
Ad 7. c - mieszkańcy nie uczestniczyli w debacie
Z poważaniem
Łukasz Tobiasz
Sekretarz Gminy Iwierzyce
Odpowiedz na wniosek o udzielenie informacji publicznej. przez DOMINOWO w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #2263
informacja publiczna - gmina Lutowiska przez LUTOWISKA w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1352
Odpowiedź na wniosek o udzielenie inf. publicznej przez OSIEK w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #819
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez SIERADZ w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #641
Odpowiedź na wniosek o informację - Urząd Miejski w Piątku przez PIĄTEK w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #708
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez ZŁOTÓW w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #2279
Szanowni Państwo,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek o udostępnienie
informacji publicznej.
Z poważaniem,
Aleksandra Zachęć
--
Aleksandra Zachęć
Sekretarz Gminy Miasto Złotów
al. Piasta 1, 77 – 400 Złotów
tel. 67 263 26 40 wew. 21
fax. 67 265 00 25
Treść powyższego e-maila i wszelkie załączone do niego pliki/dokumenty mogą stanowić wiadomość poufną i podlegają ochronie prawnej.
Jeżeli nie jest Pan/Pani prawidłowym/zamierzonym adresatem powyższej wiadomości lub pośrednikiem uprawnionym do jej przekazania, nie może Pan/Pani jej ujawniać,
kopiować, dystrybuować ani też w żaden inny sposób udostępniać lub wykorzystywać.
Prosimy o niezwłoczne poinformowanie nadawcy o omyłkowym otrzymaniu tej wiadomości oraz prosimy o jej usunięcie ze swojego systemu wraz z wszelkimi załącznikami.
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchybienia dyrektywy 95/46/WE (RODO),
informuję Pana/ Panią, że Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miejski w Złotowie z siedzibą w Złotowie, al. Piasta 1, 77-400 Złotów,
e-mail: urzad@zlotow.pl, tel.: 67 263 26 40, reprezentowany przez Burmistrza Miasta Złotowa Pana Adama Pulita.
Przed przekazaniem nam danych osobowych prosimy zapoznać się z klauzulą informacyjną na stronie: www.bip.zlotow.pl
Odpowiedź na informację publiczną przez KĘTRZYN w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1991
Odpowiedź na wniosek przez STĘSZEW w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #2191
Dzień dobry;
Odpowiadając na Państwa wniosek z dnia 4 listopada br. o udostępnienie
informacji publicznej, przekazuje odpowiedzi na zadane pytania:
Ad .1 C
Ad .2 A
Ad.3 H
Ad.4 G
Ad.5 F
AD.6 A.
Ad.7 C . Nie było takiej inicjatywy
Dorota Stachowiak
Sekretarz Gminy Stęszew
ul. Poznańska 11
62-060 Stęszew
tel. 618197143
Odpowiedźna wniosek oudostępnienieinformacji publicznej -UrządMiejski w Brzostku przez BRZOSTEK w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1392
Sieć Obywatelska -Watchdog Polska
W załączeniu przesyła się odpowiedź na wniosek o udostępnienie
informacji publicznej z dnia 04.11.2021 r.
Urząd Miejski w Brzostku
ul. Rynek 1
39-230 Brzostek
informacja publiczna - raport o stanie gminy przez WŁODOWICE w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1843
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187
- 188
- 189
- 190
- 191
- 192
- 193
- 194
- 195
- 196
- 197
- 198
- 199
- 200
- 201
- 202
- 203
- 204
- 205
- 206
- 207
- 208
- 209
- 210
- 211
- 212
- 213
- 214
- 215
- 216
- 217
- 218
- 219
- 220
- 221
- 222
- 223
- 224
- 225
- 226
- 227
- 228
- 229
- 230
- 231
- 232
- 233
- 234
- 235
- 236
- 237
- 238
- 239
- 240
- 241
- 242
- 243
- 244
- 245
- 246
- 247
- 248
- 249
- 250
- 251
- 252
- 253
- 254
- 255
- 256
- 257
- 258
- 259
- 260
- 261
- 262
- 263
- 264
- 265
- 266
- 267