Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1690
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie2130
Lubuskie820
Łódzkie1770
Małopolskie1820
Mazowieckie3140
Opolskie710
Podkarpackie1600
Podlaskie1180
Pomorskie1230
Śląskie1670
Świętokrzyskie1020
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2260
Zachodniopomorskie1130

Listy

RE: wniosek o informację przez WISKITKI w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1166

3

Wniosek o udostepnienie informacji publicznej dotyczący raportu o stanie gminy przez None w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #803

przesłano odpowiedź na niewłaściwy adres

(bez tematu) przez WALIM w sprawie Raport o stanie gminny - jak jest tworzony? #158

RE: wniosek o informację przez IZABELIN w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1024

Dzień dobry,
Przepraszamy za opóźnienie w udzieleniu odpowiedzi. Niestety wcześniejsza wiadomość trafiła do SPAMu i dopiero na drugą wiadomość odpowiadamy.
Odpowiedź w załączeniu.

Z poważaniem,
Katarzyna Wojtak I Zastępca Kierownika
Wydział Komunikacji i Spraw Społecznych
k.wojtak@izabelin.pl | Tel: 22 722 89 46

Urząd Gminy Izabelin | ul. 3 Maja 42, 05-080 Izabelin C
sekretariat@izabelin.pl |Tel: 22 722 89 30 | Fax: 22 722 80 06
www.gmina.izabelin.pl |Zapisz się do newslettera

1

Odpowiedź na wniosek o informację przez ŁAŃCUT w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1342

W odpowiedzi na Państwa wniosek udzielam następujących odpowiedzi:

1. Jakie osoby miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie
gminy za 2020 rok?

c) urzędnicy, którym powierzono przygotowanie raportu

2. Jakie czynniki miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie
gminy za 2020 rok?

a) dostępność wskaźników, danych i informacji,

3. Jakie działania podjął urząd, by zbadać, jakich danych w raporcie za
2020 r. oczekują mieszkańcy?

h) nie podjęto żadnych działań.

4. Jaka była rola radnych przy przygotowaniu raportu o stanie gminy za
2020 rok?

b) radni aktywnie włączali się w dyskusję na temat raportu w czasie debaty,

5. Na jakie problemy napotkał urząd przy przygotowywaniu raportu za 2020
rok?

h) urząd nie napotkał żadnych problemów.

6. Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści raportu o stanie gminy za 2020 rok?

a) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej,

7. Czy podczas debaty nad raportem o stanie gminy za 2020 rok mogli
zabierać głos także ci mieszkańcy, którzy nie zebrali co najmniej 20 lub
50 podpisów (Art. 28 aa ust. 7 ustawy o samorządzie gminnym)?

c) inna odpowiedź - jaka? Nie było takich mieszkańców

Z up. Wójta
Mariusz Pieniążek
Sekretarz Gminy

FW: Wysyłanie wiadomości e-mail: 202111261039 przez WITNICA w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #607

Dzień dobry,
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.

Pozdrawiam,
Urszula Sawicka
Sekretarz Miasta i Gminy Witnica

Urząd Miasta i Gminy Witnica
ul. Plac Andrzeja Zabłockiego 6
66-460 Witnica
tel. 95 721 64 44
kom. 609 340 176

1

Odpowiedz na zapytanie o informację publiczną przez TWORÓG w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1705

Dzień dobry,
w odpowiedzi na zapytanie o informację publiczną w sprawie przygotowania raportu o stanie gminy informuję, że:
1. b, c, d.
2. a, b,
3. h,
4. b,
5. h,
6. a, f,
7. a.

z poważaniem Łukasz Ziob, zastępca wójta gminy Tworóg

FW: Pismo przez ŁASKARZEW w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1034

Witam.
Urząd Miasta w Łaskarzewie w załączeniu przesyła informacje nr. OR.1431.44.2021 w ramach odpowiedzi na wniosek o udzielenie informacji publicznej przesłana przez Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
Pozdrawiamy.

Z poważaniem
Sekretarz Miasta Łaskarzew
Henryk Dąbrowski
Tel. 517 978 427

1

RE: wniosek o informację przez UJAZD w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #2452

1

Odpowiedź na zapytanie o informację publiczną przez OSIEK MAŁY w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #2121

Szanowni Państwo,

w załączeniu przesyłamy odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 23.11.2021 r.

---
Z poważaniem,

Marta Żabierek
inspektor ds. płac

URZĄD GMINY OSIEK MAŁY
ul. Główna 1
62-613 Osiek Mały
pow. kolski
woj. wielkopolskie
tel.:(63) 262 41 77
fax: (63) 262 41 71
place@osiek-maly.pl
www.osiek-maly.pl

1

Fwd: odpowiedź przez RUDNIK w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1833

1

Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) - wniosek o informację przez SKARBIMIERZ w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #2392

To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres sekretarz@skarbimierz.pl.

Uwaga: to potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.

1

Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez SURAŻ w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1549

W odpowiedzi na Państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznej
dotyczących raportu o stanie gminy Urząd Miejski w Surażu przesyła
odpowiedzi na następujące informacje:

1. C

2. B

3. E

4. D

5. F

6. A

7. B

Z poważaniem

Urząd Miejski w Surażu

RE: wniosek o informację przez WISKITKI w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1166

2