Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1690
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie2130
Lubuskie820
Łódzkie1770
Małopolskie1820
Mazowieckie3140
Opolskie710
Podkarpackie1600
Podlaskie1180
Pomorskie1230
Śląskie1670
Świętokrzyskie1020
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2260
Zachodniopomorskie1130

Listy

odpowiedź na wniosek o informację publiczną przez DOBRA w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #2233

Dzień dobry

w załączeniu odpowiedź na wniosek o informację publiczną.

z poważaniem

A. Pawłowska

1

Re: wniosek o informację przez MIRZEC w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1925

Dzień dobry, Gmina Mirzec w załączeniu przesyła odpowiedź.

sekretariat
---
Urząd Gminy w Mircu
Mirzec Stary 9
27-220 Mirzec
tel. 41 276 71 70
fax. 41 276 71 90

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE zwanym dalej „RODO” informujemy, że przetwarzamy dane osobowe
naszych klientów w celu realizacji czynności urzędowych.
Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy. Klient ma prawo
dostępu do treści danych osobowych, sprostowania danych, usunięcia,
ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania
danych.
Szczegółowa klauzula informacyjna RODO znajduje się w internetowym
serwisie Gminy Mirzec (www.mirzec.pl). W przypadku dodatkowych pytań
można się kontaktować z Inspektorem ochrony danych poprzez adres e-mail:
iod@mirzec.pl lub telefonicznie 41/2767189.

1

odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez ŚREM w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #2253

Wysyłanie wiadomości e-mail: odpowiedź Stowarzyszenie Sieć Obywatelska przez ZELÓW w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #766

Dzień dobry,

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek z dnia 4 listopada 2021 r. (data
wpływu do Urzędu Miejskiego w Zelowie - 5 listopada 2021 r.).

Proszę o potwierdzenie otrzymania niniejszego emaila.

Z poważaniem
Renata Lodczyk
Biuro Rady Miejskiej w Zelowie

1

Wysyłanie wiadomości e-mail: informacja publiczna - raport o stanie Gminy za rok 2020 przez BOREK WIELKOPOLSKI w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #2072

Wiadomość jest gotowa do wysłania wraz z następującymi załącznikami
(plikami lub linkami):
informacja publiczna - raport o stanie Gminy za rok 2020

--
Wiesława Wójcik
Urząd Miejski w Borku Wlkp.
Biuro Rady
tel. 65 571 61 20
www.borekwlkp.pl

Wiadomość ta jest przeznaczona jedynie dla osoby lub podmiotu będącego jej adresatem i może zawierać poufne lub uprzywilejowane informacje.
Zakazane jest przeglądanie, przesyłanie, rozpowszechnianie lub inne wykorzystywanie tych informacji, jak również podejmowanie działań
na ich podstawie, przez osoby lub podmioty inne niż zamierzony adresat. Jeśli otrzymali Państwo tę wiadomość przez pomyłkę,
prosimy o poinformowanie nadawcy i usunięcie jej z komputera.
__________________________________________________________________________________
The information transmitted is intended only for the person or entity to which it is addressed and may contain confidential or privileged material.
Any review, retransmission, dissemination or other use of, or taking of any action in reliance upon, this information by persons or entities other
than the intended recipient is prohibited. If you received this in error, please notify the sender and delete the material from your computer.

przesłano odpowiedź na błędny adres email
1

Re: wniosek o informację przez TORZYM w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #534

Dzień dobry.

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek.

Robert Borkowski

W dniu 04.11.2021 o 21:42, sprawa-40697@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:

1