Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1690
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie2130
Lubuskie820
Łódzkie1770
Małopolskie1820
Mazowieckie3140
Opolskie710
Podkarpackie1600
Podlaskie1180
Pomorskie1230
Śląskie1670
Świętokrzyskie1020
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2260
Zachodniopomorskie1130

Listy

Odpowiedź przez GARDEJA w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1571

odpowiedź informacja publiczna nr 52 przez RUCIANE-NIDA w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #2004

Dzień dobry,
w odpowiedzi na wniosek z dnia 04 listopada 2021 r. (05.11.2021 r. data
wpływu do tut. urzędu) w sprawie udostępnienia informacji publicznej na
podstawie art. 2 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej z
dnia 6 września 2001 r. (Dz. U. z 2020, poz. 2176 z późn. zm.)
przekazuję poniższe odpowiedzi:

1. Jakie osoby miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie
gminy za 2020 rok?
a) radni, podejmując uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie
gminnym,
b) wójt (burmistrz, prezydent miasta),
c) urzędnicy, którym powierzono przygotowanie raportu,

2. Jakie czynniki miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie
gminy za 2020 rok?
b) treść raportu za 2019 rok i wcześniejszych raportów,

3. Jakie działania podjął urząd, by zbadać, jakich danych w raporcie za
2020 r. oczekują mieszkańcy?
e) współpracował z radnymi,

4. Jaka była rola radnych przy przygotowaniu raportu o stanie gminy za
2020 rok?
b) radni aktywnie włączali się w dyskusję na temat raportu w czasie
debaty,
d) radni podpowiadali urzędnikom, co interesuje mieszkańców,

5. Na jakie problemy napotkał urząd przy przygotowywaniu raportu za 2020
rok?
h) urząd nie napotkał żadnych problemów,

6. Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści raportu o stanie gminy za 2020
rok?
a) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
Informacji Publicznej,

7. Czy podczas debaty nad raportem o stanie gminy za 2020 rok mogli
zabierać głos także ci mieszkańcy, którzy nie zebrali co najmniej 20 lub
50 podpisów (Art. 28 aa ust. 7 ustawy o samorządzie gminnym)?
a) tak.

--
Agnieszka Olszak
Stanowisko ds. promocji turystycznej i gospodarczej Gminy
Urząd Miasta i Gminy Ruciane-Nida
Al. Wczasów 4
12-220 Ruciane-Nida
tel. 87 425 44 31

Realizując obowiązek informacyjny wynikający z Rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych (RODO) na stronie http://www.bip.ruciane-nida.pl/ umieściliśmy
szczegółowe informacje na temat przetwarzania Państwa danych osobowych.

Re: wniosek o informację przez Płock w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1049

1

Re: wniosek oinformację przez LIPIANY w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #2448

Dzień dobry,
niniejszym podajemy żądane informacje:
1g
2b
3h
4g
5h
6a
7b

Z poważaniem
Agnieszka Kosiorek
Główny specjalista ds. kontroli i informacji publicznej
Urząd Miejski w Lipianach

(sprawa ROA-B.1431.90.2021)

Cytowanie umig@lipiany.pl:

UDOSTĘPNIENIE INFORMACJI PUBLICZNEJ przez OBRZYCKO w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #2176

Z poważaniem,

Joanna Kowalska

Urząd Miasta Obrzycko

1

FW: Odpowiedź na wniosek o dostępowanie do informacji publicznej przez ŁĄCK w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1015

Odpowiedź na informację publiczną przez SZCZERCÓW w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #784

Dzień dobry,

W załączeniu przesyłam odpowiedź na informację publiczną.

--
Pozdrawiam,
Aneta Matłas
Urząd Gminy w Szczercowie
ul. Pułaskiego 8
97-420 Szczerców
tel. 44 631 80 50/59 wew. 138

1

odp. na wniosek przez ŻELECHLINEK w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #633

W załączeniu przesyłam skan Państwa wniosku z zaznaczonymi odpowiedziami
dotyczącymi raportu o stanie Gminy Żelechlinek za 2020 r.

Aneta Michniewska
Sekreatrz Gminy

1

Re: Fwd: wniosek o informację przez PERLEJEWO w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1528

Perlejewo, dnia 16 listopada 2021 r.
Urząd Gminy Perlejewo
Perlejewo 14
17-322 Perlejewo

OR.1431.8.2021.IPP

Sz.P. Katarzyna Batko-Tołuć
Szymon Osowski
Członkowie Zarządu
Stowarzyszenia
Sieć Obywatelska Watchdog Poska
ul. Ursynowska
22/2
02-605 Warszawa

W odpowiedzi na założony pocztą elektroniczną wniosek o udostępnienie
informacji publicznej z dnia 04.11.2021 r.(data zarejestrowania
05.11.2021 r.) proszę o uzupełnienie braków formalnych pisma.

Zgodnie z art. 63 § 3a kpa podanie wniesione w formie dokumentu
elektronicznego powinno być opatrzone kwalifikowanym podpisem
elektronicznym albo podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP lub
uwierzytelniane w sposób zapewniający możliwość potwierdzenia
pochodzenia i integralności weryfikowanych danych w postaci
elektronicznej.

W związku z powyższym wzywam do usunięcia braków formalnych w terminie
siedmiu dni. W przypadku nieusunięcia
tych braków w ww. terminie Pana wniosek pozostanie bez rozpoznania.

---
Łączę pozdrowienia,

Iwona S. Pożoga-Protaziuk
Kierownik Referatu Organizacyjnego
Urząd Gminy Perlejewo
tel. 85 657 85 15

Informuję, że Państwa dane osobowe przetwarzane są na podstawie:
art. 6 ust. 1 lit. a oraz art. 6 ust. 1 lit. f ogólnego rozporządzenia
o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. – w celu
prowadzenia korespondencji elektronicznej. >> RODO

Wysyłanie wiadomości e-mail: Odp. na wniosek inf.pub przez BYCZYNA w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #2363

Dzień dobry

w nawiązaniu do złożonego wniosku o udostępnienie informacji publicznej
w załączeniu przesyłam odpowiedź.

Pozdrawiam

Gabriela Wróbel

1

Re: wniosek o informację przez DRAWSKO POMORSKIE w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #2370

W odpowiedzi na Państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznej z
dnia 04.11.2021 r. w zakresie Raportu o stanie gminy za 2020 rok,
przesyłam odpowiedzi na pytania zadane we wniosku:
ad. 1 - b,c;
ad. 2 - a,b;
ad. 3 - e;
ad. 4 - d;
ad. 5 - h;
ad. 6 - a;
ad. 7 - żaden z mieszkańców nie zgłosił chęci udziału w debacie.

z poważaniem
--
Joanna Kardaś
Sekretarz Gminy

Urząd Miejski w Drawsku Pomorskiem
ul. Gen. Wł. Sikorskiego 41
78-500 Drawsko Pomorskie

Gmina Płośnica przez PŁOŚNICA w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #2012

Dzień dobry

W załączeniu odpowiedź na wniosek o dostępie do informacji publicznej

Katarzyna Zakrzewska Sekretarz

1