Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? przez AgnieszkaZdanowicz
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 169 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 144 | 0 |
Lubelskie | 213 | 0 |
Lubuskie | 82 | 0 |
Łódzkie | 177 | 0 |
Małopolskie | 182 | 0 |
Mazowieckie | 314 | 0 |
Opolskie | 71 | 0 |
Podkarpackie | 160 | 0 |
Podlaskie | 118 | 0 |
Pomorskie | 123 | 0 |
Śląskie | 167 | 0 |
Świętokrzyskie | 102 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 116 | 0 |
Wielkopolskie | 226 | 0 |
Zachodniopomorskie | 113 | 0 |
Listy
odpowiedź na wniosek z 04.11.2021 przez ŁAŃCUT w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1436
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez BOJANÓW w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1375
Odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej przez SOLEC-ZDRÓJ w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1920
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez ŚWINICE WARCKIE w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #781
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej Watchdog Polska przez WIERZCHOWO w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #2398
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie inf. publicznej - gmina Szczucin przez SZCZUCIN w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #933
Re: wniosek o informację przez ŚLIWICE w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #269
Dzień dobry!
Poniżej przesyłam wypełniona ankietę.
*z up. Wójta*
*Piotr Spica*
Sekretarz Gminy
tel. 523340730 / 531490115
e-mail: sekretarz@sliwice.pl
<https://sliwice.pl>*Urząd Gminy Śliwice*
ul. Ks. Dr. St. Sychowskiego 30, 89-530 Śliwice
tel. (52)3340710
e-mail: gmina@sliwice.pl
www: sliwice.pl
Dbaj o środowisko! Zanim wydrukujesz, pomyśl, czy potrzebujesz.
Please take care of the environment - think before you print!
Administratorem Państwa danych osobowych jest Wójt Gminy Śliwice. Adres
Korespondencyjny: ul. Ks. dr St. Sychowskiego 30, 89-530 Śliwice, adres
e-mail: gmina@sliwice.pl, numer telefonu: 523340710. Dane osobowe będą
przetwarzane w celu prowadzenia korespondencji oraz obsługi zapytań.
Więcej na temat przysługujących praw, w tym informacji na temat
przetwarzania danych osobowych można uzyskać na stronie internetowej
bip.sliwice.pl.
W dniu 04.11.2021 o 21:37, sprawa-40432@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
1
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1. Jakie osoby miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie
> gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE MAKSYMALNIE 3 ODPOWIEDZI
> a) radni, podejmując uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
> o samorządzie gminnym,
> _b) wójt (burmistrz, prezydent miasta),__
> __c) urzędnicy, którym powierzono przygotowanie raportu,_
> _d) mieszkańcy w konsultacjach, debatach, podczas spotkań,_
> e) pracownicy firmy zewnętrznej, którym powierzono przygotowanie raportu,
> f) inne osoby - jakie?
> g) nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie.
>
> 2. Jakie czynniki miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie
> gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE JEDNEJ ODPOWIEDZI
> a) dostępność wskaźników, danych i informacji,
> _b) treść raportu za 2019 rok i wcześniejszych raportów,_
> c) inne czynniki - jakie?
> d) nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie.
>
> 3. Jakie działania podjął urząd, by zbadać, jakich danych w raporcie
> za 2020 r. oczekują mieszkańcy? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH
> PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
> a) przygotował i przeprowadził ankietę konsultacyjną,
> b) zorganizował fizyczne spotkanie/a z mieszkańcami,
> c) zorganizował spotkanie/a z mieszkańcami w Internecie,
> d) współpracował z organizacjami społecznymi,
> _e) współpracował z radnymi,_
> f) analizował, o co pytają mieszkańcy we wnioskach o informację publiczną,
> g) inne - jakie?
> h) nie podjęto żadnych działań.
>
> 4. Jaka była rola radnych przy przygotowaniu raportu o stanie gminy za
> 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
> a) radni przygotowali uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
> o samorządzie gminnym,
> b) radni aktywnie włączali się w dyskusję na temat raportu w czasie
> debaty,
> c) radni sami pozyskiwali dane do raportu,
> _d) radni podpowiadali urzędnikom, co interesuje mieszkańców,__
> __e) radni sami pytali mieszkańców, co ich interesuje,_
> f) inne - jakie?
> g) radni nie byli zaangażowani w przygotowanie raportu na żadnym etapie,
>
> 5. Na jakie problemy napotkał urząd przy przygotowywaniu raportu za
> 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
> a) brak dostępu do danych i informacji,
> b) brak informacji zwrotnej od mieszkańców,
> c) brak zaangażowania się organizacji społecznych,
> d) trudności komunikacyjne – wytłumaczenie mieszkańcom czemu służy raport,
> e) niejasność po stronie urzędu, czemu służy raport,
> f) raport jest za długi i trudno zdecydować, z jakich treści zrezygnować,
> g) inne - jakie?
> _h) urząd nie napotkał żadnych problemów._
>
> 6. Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
> będzie można zabrać głos na temat treści raportu o stanie gminy za
> 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
> _a) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
> Informacji Publicznej,_
> b) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
> samorząd,
> c) informowano w radiu lub telewizji samorządowej,
> d) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę
> lub wójta (burmistrza, prezydenta miasta),
> e) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
> nieprowadzonych przez samorząd,
> f) w mieście/gminie pojawiły się ogłoszenia i plakaty,
> g) informowano w inny sposób - proszę opisać jaki,
> h) nie informowano o tym mieszkańców.
>
> 7. Czy podczas debaty nad raportem o stanie gminy za 2020 rok mogli
> zabierać głos także ci mieszkańcy, którzy nie zebrali co najmniej 20
> lub 50 podpisów (Art. 28 aa ust. 7 ustawy o samorządzie gminnym)?
> a) tak,
> b) nie,
> c) inna odpowiedź - jaka? _nie było takich osób_
>
> Prosimy o przesłanie odpowiedzi na adres
> sprawa-40432@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Katarzyna Batko-Tołuć, Szymon Osowski
> członkowie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> adres email: biuro@siecobywatelska.pl
> skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
> www.siecobywatelska.pl | www.informacjapubliczna.org
> NIP 5262842872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII
> Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>
Przeczytano: wniosek o informację przez SUSZEC w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1704
FW: wniosek o informację przez BYSTRA-SIDZINA w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #924
2
From: sprawa-41087@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-41087@fedrowanie.siecobywatelska.pl> <sprawa-41087@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-41087@fedrowanie.siecobywatelska.pl> >
Sent: Thursday, November 4, 2021 9:45 PM
To: gmina@bystra-sidzina.pl <mailto:gmina@bystra-sidzina.pl>
Subject: wniosek o informację
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Jakie osoby miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE MAKSYMALNIE 3 ODPOWIEDZI
a) radni, podejmując uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym,
b) wójt (burmistrz, prezydent miasta),
c) urzędnicy, którym powierzono przygotowanie raportu,
d) mieszkańcy w konsultacjach, debatach, podczas spotkań,
e) pracownicy firmy zewnętrznej, którym powierzono przygotowanie raportu,
f) inne osoby - jakie?
g) nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie.2. Jakie czynniki miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE JEDNEJ ODPOWIEDZI
a) dostępność wskaźników, danych i informacji,
b) treść raportu za 2019 rok i wcześniejszych raportów,
c) inne czynniki - jakie?
d) nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie.3. Jakie działania podjął urząd, by zbadać, jakich danych w raporcie za 2020 r. oczekują mieszkańcy? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) przygotował i przeprowadził ankietę konsultacyjną,
b) zorganizował fizyczne spotkanie/a z mieszkańcami,
c) zorganizował spotkanie/a z mieszkańcami w Internecie,
d) współpracował z organizacjami społecznymi,
e) współpracował z radnymi,
f) analizował, o co pytają mieszkańcy we wnioskach o informację publiczną,
g) inne - jakie?
h) nie podjęto żadnych działań.4. Jaka była rola radnych przy przygotowaniu raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) radni przygotowali uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym,
b) radni aktywnie włączali się w dyskusję na temat raportu w czasie debaty,
c) radni sami pozyskiwali dane do raportu,
d) radni podpowiadali urzędnikom, co interesuje mieszkańców,
e) radni sami pytali mieszkańców, co ich interesuje,
f) inne - jakie?
g) radni nie byli zaangażowani w przygotowanie raportu na żadnym etapie,5. Na jakie problemy napotkał urząd przy przygotowywaniu raportu za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) brak dostępu do danych i informacji,
b) brak informacji zwrotnej od mieszkańców,
c) brak zaangażowania się organizacji społecznych,
d) trudności komunikacyjne – wytłumaczenie mieszkańcom czemu służy raport,
e) niejasność po stronie urzędu, czemu służy raport,
f) raport jest za długi i trudno zdecydować, z jakich treści zrezygnować,
g) inne - jakie?
h) urząd nie napotkał żadnych problemów.6. Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej,
b) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd,
c) informowano w radiu lub telewizji samorządowej,
d) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta (burmistrza, prezydenta miasta),
e) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd,
f) w mieście/gminie pojawiły się ogłoszenia i plakaty,
g) informowano w inny sposób - proszę opisać jaki,
h) nie informowano o tym mieszkańców.7. Czy podczas debaty nad raportem o stanie gminy za 2020 rok mogli zabierać głos także ci mieszkańcy, którzy nie zebrali co najmniej 20 lub 50 podpisów (Art. 28 aa ust. 7 ustawy o samorządzie gminnym)?
a) tak,
b) nie,
c) inna odpowiedź - jaka?Prosimy o przesłanie odpowiedzi na adres sprawa-41087@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-41087@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Katarzyna Batko-Tołuć, Szymon Osowski
członkowie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
adres email: biuro@siecobywatelska.pl <mailto:biuro@siecobywatelska.pl>
skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl> | www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 5262842872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego<http://siecobywatelska.emaillabs.co/open/?ot=MTYzNjA1ODY3NzI5LjMxMzA0Ljc0OTU1MzA3MDMyMzU4ODU2MjJAZmVkcm93YW5pZS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2EucGx8VGh1LCAwNCBOb3YgMjAyMSAyMDo0NDozNyAtMDAwMHxnbWluYUBieXN0cmEtc2lkemluYS5wbHwxLnNpZWNvYnl3YXRlbHNrYS5zbXRwfHJlZGdyaWQxfD>
Odpowiedź na wniosek _ Raport o stanie Gminy przez KOŁO w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #2105
1. a) b) c)
2. a)
3. e)
4. a)
5. h)
6. a) d)
7. b)
Gmina Koło
Żaneta Siwińska
Re: wniosek o informację przez WILCZĘTA w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #2065
dzień dobry w załączniku przekazuję odpowiedź na udostępnienie
informacji publicznej
W dniu 2021-11-04 o 21:55, sprawa-42228@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
--
Z poważaniem,
Aneta Horbów
Urząd Gminy Wilczęta
email:sekretariat@wilczeta.pl
www.wilczeta.pl
www.bip.wilczeta.pl/
tel. +48552496504
fax. +48552496503
1dzień dobry w załączniku przekazuję odpowiedź na udostępnienie
informacji publicznejW dniu 2021-11-04 o 21:55, sprawa-42228@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
>
> 1. Jakie osoby miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie
> gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE MAKSYMALNIE 3 ODPOWIEDZI
> a) radni, podejmując uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
> o samorządzie gminnym,
> b) wójt (burmistrz, prezydent miasta),
> c) urzędnicy, którym powierzono przygotowanie raportu,
> d) mieszkańcy w konsultacjach, debatach, podczas spotkań,
> e) pracownicy firmy zewnętrznej, którym powierzono przygotowanie raportu,
> f) inne osoby - jakie?
> g) nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie.
>
> 2. Jakie czynniki miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie
> gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE JEDNEJ ODPOWIEDZI
> a) dostępność wskaźników, danych i informacji,
> b) treść raportu za 2019 rok i wcześniejszych raportów,
> c) inne czynniki - jakie?
> d) nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie.
>
> 3. Jakie działania podjął urząd, by zbadać, jakich danych w raporcie
> za 2020 r. oczekują mieszkańcy? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH
> PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
> a) przygotował i przeprowadził ankietę konsultacyjną,
> b) zorganizował fizyczne spotkanie/a z mieszkańcami,
> c) zorganizował spotkanie/a z mieszkańcami w Internecie,
> d) współpracował z organizacjami społecznymi,
> e) współpracował z radnymi,
> f) analizował, o co pytają mieszkańcy we wnioskach o informację publiczną,
> g) inne - jakie?
> h) nie podjęto żadnych działań.
>
> 4. Jaka była rola radnych przy przygotowaniu raportu o stanie gminy za
> 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
> a) radni przygotowali uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
> o samorządzie gminnym,
> b) radni aktywnie włączali się w dyskusję na temat raportu w czasie
> debaty,
> c) radni sami pozyskiwali dane do raportu,
> d) radni podpowiadali urzędnikom, co interesuje mieszkańców,
> e) radni sami pytali mieszkańców, co ich interesuje,
> f) inne - jakie?
> g) radni nie byli zaangażowani w przygotowanie raportu na żadnym etapie,
>
> 5. Na jakie problemy napotkał urząd przy przygotowywaniu raportu za
> 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
> a) brak dostępu do danych i informacji,
> b) brak informacji zwrotnej od mieszkańców,
> c) brak zaangażowania się organizacji społecznych,
> d) trudności komunikacyjne – wytłumaczenie mieszkańcom czemu służy raport,
> e) niejasność po stronie urzędu, czemu służy raport,
> f) raport jest za długi i trudno zdecydować, z jakich treści zrezygnować,
> g) inne - jakie?
> h) urząd nie napotkał żadnych problemów.
>
> 6. Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
> będzie można zabrać głos na temat treści raportu o stanie gminy za
> 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
> a) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
> Informacji Publicznej,
> b) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
> samorząd,
> c) informowano w radiu lub telewizji samorządowej,
> d) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę
> lub wójta (burmistrza, prezydenta miasta),
> e) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
> nieprowadzonych przez samorząd,
> f) w mieście/gminie pojawiły się ogłoszenia i plakaty,
> g) informowano w inny sposób - proszę opisać jaki,
> h) nie informowano o tym mieszkańców.
>
> 7. Czy podczas debaty nad raportem o stanie gminy za 2020 rok mogli
> zabierać głos także ci mieszkańcy, którzy nie zebrali co najmniej 20
> lub 50 podpisów (Art. 28 aa ust. 7 ustawy o samorządzie gminnym)?
> a) tak,
> b) nie,
> c) inna odpowiedź - jaka?
>
--
Z poważaniem,
Aneta Horbów
Urząd Gminy Wilczęta
email:sekretariat@wilczeta.pl
www.wilczeta.pl
www.bip.wilczeta.pl/
tel. +48552496504
fax. +48552496503
Odpowiedź na wniosek o udostepnienie informacji publicznej z dnia 4 listopada 2021 r. przez MICHÓW w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #424
GS.1431.66.2021 UM Jelenia Góra (Raport o stanie gminny - jak jest tworzony - Fedrowanie) - odp. na wniosek PT10.11.2021 przez Jelenia Góra w sprawie Raport o stanie gminny - jak jest tworzony? #87
odpowiedź na wniosek o informację publiczną przez ZŁOCZEW w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #634
1
Gmina Czchów Re: Fwd: wniosek o informację przez CZCHÓW w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #798
wniosek o informację przez GRUTA w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #192
Odpowiedzi na zadane pytania przez PASŁĘK w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #2018
Dzień dobry,
w załączeniu wysyłam odpowiedzi na pytania zadane w piśmie z dnia
04.11.2021 r.
Z poważaniem
Diana Stefanowska
--
Diana Stefanowska
Podinspektor ds. obsługi Rady Miejskiej
Urząd Miejski w Pasłęku
pl. św. Wojciecha 5
14-400 Pasłęk
tel. 55 248 20 01 wew. 88
odpowiedź przez RUDNIK w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1833
Dzień dobry,
w załączeniu odpowiedź na wniosek.
--
Joanna Kosel
Sekretarz Gminy Rudnik
tel. 508456671; 32/4106428 wew. 109
e-mail:sekretarz@gmina-rudnik.pl
Administratorem Państwa danych osobowych zbieranych i przetwarzanych w korespondencji e-mail, jest Gmina Rudnik
reprezentowana przez Wójta Gminy Rudnik z siedzibą w Rudniku przy ul. Kozielskiej 1.
Pełna informację dot. zasad przetwarzania danych osobowych można uzyskać w siedzibie urzędu lub
na stronie internetowej Urzędu Gminy Rudnik pod adresem http://gmina-rudnik.pl/rodo/
odpowiedź na wniosek o udostepnienie informacji publicznej przez BARUCHOWO w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #238
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez MEDYKA w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1311
Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na przesłany przez Państwa wniosek o
udostępnienie informacji publicznej.
Z poważaniem
Kamil Zagalak
Urząd Gminy Medyka
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187
- 188
- 189
- 190
- 191
- 192
- 193
- 194
- 195
- 196
- 197
- 198
- 199
- 200
- 201
- 202
- 203
- 204
- 205
- 206
- 207
- 208
- 209
- 210
- 211
- 212
- 213
- 214
- 215
- 216
- 217
- 218
- 219
- 220
- 221
- 222
- 223
- 224
- 225
- 226
- 227
- 228
- 229
- 230
- 231
- 232
- 233
- 234
- 235
- 236
- 237
- 238
- 239
- 240
- 241
- 242
- 243
- 244
- 245
- 246
- 247
- 248
- 249
- 250
- 251
- 252
- 253
- 254
- 255
- 256
- 257
- 258
- 259
- 260
- 261
- 262
- 263
- 264
- 265
- 266
- 267