Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? przez AgnieszkaZdanowicz
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 169 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 144 | 0 |
Lubelskie | 213 | 0 |
Lubuskie | 82 | 0 |
Łódzkie | 177 | 0 |
Małopolskie | 182 | 0 |
Mazowieckie | 314 | 0 |
Opolskie | 71 | 0 |
Podkarpackie | 160 | 0 |
Podlaskie | 118 | 0 |
Pomorskie | 123 | 0 |
Śląskie | 167 | 0 |
Świętokrzyskie | 102 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 116 | 0 |
Wielkopolskie | 226 | 0 |
Zachodniopomorskie | 113 | 0 |
Listy
RE: wniosek o informację przez CZOSNÓW w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1060
From: Sekretariat Urząd Gminy Czosnów [mailto:sekretariat@czosnow.pl]
Sent: Friday, November 5, 2021 9:12 AM
To: Kancelaria Podawcza <kancelaria@czosnow.pl>; sekretarz@czosnow.pl
Subject: FW: wniosek o informację
From: sprawa-41223@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-41223@fedrowanie.siecobywatelska.pl> <sprawa-41223@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-41223@fedrowanie.siecobywatelska.pl> >
Sent: Thursday, November 4, 2021 9:45 PM
To: sekretariat@czosnow.pl <mailto:sekretariat@czosnow.pl>
Subject: wniosek o informację
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Jakie osoby miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE MAKSYMALNIE 3 ODPOWIEDZI
a) radni, podejmując uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym,
b) wójt (burmistrz, prezydent miasta),
c) urzędnicy, którym powierzono przygotowanie raportu,
d) mieszkańcy w konsultacjach, debatach, podczas spotkań,
e) pracownicy firmy zewnętrznej, którym powierzono przygotowanie raportu,
f) inne osoby - jakie?
g) nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie.2. Jakie czynniki miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE JEDNEJ ODPOWIEDZI
a) dostępność wskaźników, danych i informacji,
b) treść raportu za 2019 rok i wcześniejszych raportów,
c) inne czynniki - jakie?
d) nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie.3. Jakie działania podjął urząd, by zbadać, jakich danych w raporcie za 2020 r. oczekują mieszkańcy? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) przygotował i przeprowadził ankietę konsultacyjną,
b) zorganizował fizyczne spotkanie/a z mieszkańcami,
c) zorganizował spotkanie/a z mieszkańcami w Internecie,
d) współpracował z organizacjami społecznymi,
e) współpracował z radnymi,
f) analizował, o co pytają mieszkańcy we wnioskach o informację publiczną,
g) inne - jakie?
h) nie podjęto żadnych działań.4. Jaka była rola radnych przy przygotowaniu raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) radni przygotowali uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym,
b) radni aktywnie włączali się w dyskusję na temat raportu w czasie debaty,
c) radni sami pozyskiwali dane do raportu,
d) radni podpowiadali urzędnikom, co interesuje mieszkańców,
e) radni sami pytali mieszkańców, co ich interesuje,
f) inne - jakie?
g) radni nie byli zaangażowani w przygotowanie raportu na żadnym etapie,5. Na jakie problemy napotkał urząd przy przygotowywaniu raportu za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) brak dostępu do danych i informacji,
b) brak informacji zwrotnej od mieszkańców,
c) brak zaangażowania się organizacji społecznych,
d) trudności komunikacyjne – wytłumaczenie mieszkańcom czemu służy raport,
e) niejasność po stronie urzędu, czemu służy raport,
f) raport jest za długi i trudno zdecydować, z jakich treści zrezygnować,
g) inne - jakie?
h) urząd nie napotkał żadnych problemów.6. Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej,
b) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd,
c) informowano w radiu lub telewizji samorządowej,
d) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta (burmistrza, prezydenta miasta),
e) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd,
f) w mieście/gminie pojawiły się ogłoszenia i plakaty,
g) informowano w inny sposób - proszę opisać jaki,
h) nie informowano o tym mieszkańców.7. Czy podczas debaty nad raportem o stanie gminy za 2020 rok mogli zabierać głos także ci mieszkańcy, którzy nie zebrali co najmniej 20 lub 50 podpisów (Art. 28 aa ust. 7 ustawy o samorządzie gminnym)?
a) tak,
b) nie,
c) inna odpowiedź - jaka?Prosimy o przesłanie odpowiedzi na adres sprawa-41223@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-41223@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Katarzyna Batko-Tołuć, Szymon Osowski
członkowie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
adres email: biuro@siecobywatelska.pl <mailto:biuro@siecobywatelska.pl>
skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl> | www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 5262842872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego<http://siecobywatelska.emaillabs.co/open/?ot=MTYzNjA1ODcxNzg5LjMxMzA0LjE0MzgyOTE4MDgyNDk1ODA5MDIzQGZlZHJvd2FuaWUuc2llY29ieXdhdGVsc2thLnBsfFRodSwgMDQgTm92IDIwMjEgMjA6NDU6MTcgLTAwMDB8c2VrcmV0YXJpYXRAY3pvc25vdy5wbHwxLnNpZWNvYnl3YXRlbHNrYS5zbXRwfHJlZGdyaWQxfDB8MS5kNDgzYzgwNTRhYjljZjQ5MjA4YjQ5NTgwZGY1MDYwYw%3D%3D>
Re: wniosek oinformację przez KRZYNOWŁOGA MAŁA w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #990
1
Re: wniosek o informację przez BOJSZOWY w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1757
1
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej- Raport o stanie gminy 2020 r. przez STRZELCE WIELKIE w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #751
Odpowiedź na wniosek w trybie dostępu do informacji publicznej - 1431.62.2021 z dnia 5 listopada 2021r przez PUCHACZÓW w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #398
Dzień dobry,
W załączniku przekazujemy odpowiedź na wniosek o udostępnienie
informacji publicznej z dnia 5 listopada 2021 r.
Pozdrawiam
Arkadiusz Grzyb
--
Arkadiusz Grzyb
Inspektor Ochrony Danych
Urząd Gminy Puchaczów
ul. Lubelska 22, 21-013 Puchaczów
tel. (81) 535 88 39
www.puchaczow.pl, e-mail: puchaczow@lubelskie.pl, ePUAP: 415pn0tool
---------------------------------------
Zasady dotyczące ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy Puchaczów
dostępne są na https://ugpuchaczow.bip.e-zeto.eu w zakładce Ochrona Danych Osobowych
---------------------------------------
Wiadomość ta przeznaczona jest wyłącznie dla jej adresata i może zawierać informacje zastrzeżone i prawnie chronione.
Jeżeli przez pomyłkę otrzymali Państwo niniejszą wiadomość, prosimy o poinformowanie o tym fakcie nadawcy
i usunięcie wiadomości wraz z załącznikami.
This e-mail is intended solely for the addressee, may contain proprietary and legally privileged information.
If you have received this e-mail by mistake please notify the sender and delete this e-mail along with attachments.
RE: wniosek o informację przez DOBROŃ w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #689
Dzień dobry,
w załączeniu odpowiedź na informację publiczną.
Z poważaniem,
Daria Kajzer
insp. ds. inwestycji gminnych
Urząd Gminy w Dobroniu
tel. 43/ 677 21 30 wew. 140
1-----Original Message-----
From: Sekretariat Urzędu Gminy Dobroń <sekretariat@dobron.ug.gov.pl>
Sent: Friday, November 5, 2021 9:59 AM
To: Mirosław Rżanek <sekretarz@dobron.ug.gov.pl>; daria.kajzer@dobron.ug.gov.pl
Subject: Fwd: wniosek o informację--- Treść przekazanej wiadomości ---
Temat: wniosek o informację
Data: Thu, 04 Nov 2021 20:43:20 -0000
Nadawca: sprawa-40852@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Odpowiedź-Do: sprawa-40852@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Adresat: sekretariat@dobron.ug.gov.plNa podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Jakie osoby miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE MAKSYMALNIE 3 ODPOWIEDZI
a) radni, podejmując uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym,
b) wójt (burmistrz, prezydent miasta),
c) urzędnicy, którym powierzono przygotowanie raportu,
d) mieszkańcy w konsultacjach, debatach, podczas spotkań,
e) pracownicy firmy zewnętrznej, którym powierzono przygotowanie raportu,
f) inne osoby - jakie?
g) nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie.2. Jakie czynniki miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE JEDNEJ ODPOWIEDZI
a) dostępność wskaźników, danych i informacji,
b) treść raportu za 2019 rok i wcześniejszych raportów,
c) inne czynniki - jakie?
d) nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie.3. Jakie działania podjął urząd, by zbadać, jakich danych w raporcie za
2020 r. oczekują mieszkańcy? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) przygotował i przeprowadził ankietę konsultacyjną,
b) zorganizował fizyczne spotkanie/a z mieszkańcami,
c) zorganizował spotkanie/a z mieszkańcami w Internecie,
d) współpracował z organizacjami społecznymi,
e) współpracował z radnymi,
f) analizował, o co pytają mieszkańcy we wnioskach o informację publiczną,
g) inne - jakie?
h) nie podjęto żadnych działań.4. Jaka była rola radnych przy przygotowaniu raportu o stanie gminy za
2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) radni przygotowali uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym,
b) radni aktywnie włączali się w dyskusję na temat raportu w czasie debaty,
c) radni sami pozyskiwali dane do raportu,
d) radni podpowiadali urzędnikom, co interesuje mieszkańców,
e) radni sami pytali mieszkańców, co ich interesuje,
f) inne - jakie?
g) radni nie byli zaangażowani w przygotowanie raportu na żadnym etapie,5. Na jakie problemy napotkał urząd przy przygotowywaniu raportu za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) brak dostępu do danych i informacji,
b) brak informacji zwrotnej od mieszkańców,
c) brak zaangażowania się organizacji społecznych,
d) trudności komunikacyjne – wytłumaczenie mieszkańcom czemu służy raport,
e) niejasność po stronie urzędu, czemu służy raport,
f) raport jest za długi i trudno zdecydować, z jakich treści zrezygnować,
g) inne - jakie?
h) urząd nie napotkał żadnych problemów.6. Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej,
b) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd,
c) informowano w radiu lub telewizji samorządowej,
d) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta (burmistrza, prezydenta miasta),
e) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd,
f) w mieście/gminie pojawiły się ogłoszenia i plakaty,
g) informowano w inny sposób - proszę opisać jaki,
h) nie informowano o tym mieszkańców.7. Czy podczas debaty nad raportem o stanie gminy za 2020 rok mogli zabierać głos także ci mieszkańcy, którzy nie zebrali co najmniej 20 lub
50 podpisów (Art. 28 aa ust. 7 ustawy o samorządzie gminnym)?
a) tak,
b) nie,
c) inna odpowiedź - jaka?Prosimy o przesłanie odpowiedzi na adres sprawa-40852@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Katarzyna Batko-Tołuć, Szymon Osowski
członkowie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
adres email: biuro@siecobywatelska.pl
skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
www.siecobywatelska.pl | www.informacjapubliczna.org NIP 5262842872 KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) - wniosek o informację przez BOJSZOWY w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1757
To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres sekretariat@bojszowy.pl.
Uwaga: to potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.
RE: wniosek o informację przez CHMIELNIK w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1319
1
From: sprawa-41482@fedrowanie.siecobywatelska.pl
[mailto:sprawa-41482@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Thursday, November 4, 2021 9:49 PM
To: sekretariat@chmielnik.pl
Subject: wniosek o informację
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog
Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:1. Jakie osoby miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie gminy za
2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE MAKSYMALNIE 3 ODPOWIEDZI
a) radni, podejmując uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie
gminnym,
b) wójt (burmistrz, prezydent miasta),
c) urzędnicy, którym powierzono przygotowanie raportu,
d) mieszkańcy w konsultacjach, debatach, podczas spotkań,
e) pracownicy firmy zewnętrznej, którym powierzono przygotowanie raportu,
f) inne osoby - jakie?
g) nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie.2. Jakie czynniki miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie gminy
za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE JEDNEJ ODPOWIEDZI
a) dostępność wskaźników, danych i informacji,
b) treść raportu za 2019 rok i wcześniejszych raportów,
c) inne czynniki - jakie?
d) nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie.3. Jakie działania podjął urząd, by zbadać, jakich danych w raporcie za 2020
r. oczekują mieszkańcy? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) przygotował i przeprowadził ankietę konsultacyjną,
b) zorganizował fizyczne spotkanie/a z mieszkańcami,
c) zorganizował spotkanie/a z mieszkańcami w Internecie,
d) współpracował z organizacjami społecznymi,
e) współpracował z radnymi,
f) analizował, o co pytają mieszkańcy we wnioskach o informację publiczną,
g) inne - jakie?
h) nie podjęto żadnych działań.4. Jaka była rola radnych przy przygotowaniu raportu o stanie gminy za 2020
rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) radni przygotowali uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie
gminnym,
b) radni aktywnie włączali się w dyskusję na temat raportu w czasie debaty,
c) radni sami pozyskiwali dane do raportu,
d) radni podpowiadali urzędnikom, co interesuje mieszkańców,
e) radni sami pytali mieszkańców, co ich interesuje,
f) inne - jakie?
g) radni nie byli zaangażowani w przygotowanie raportu na żadnym etapie,5. Na jakie problemy napotkał urząd przy przygotowywaniu raportu za 2020
rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) brak dostępu do danych i informacji,
b) brak informacji zwrotnej od mieszkańców,
c) brak zaangażowania się organizacji społecznych,
d) trudności komunikacyjne - wytłumaczenie mieszkańcom czemu służy raport,
e) niejasność po stronie urzędu, czemu służy raport,
f) raport jest za długi i trudno zdecydować, z jakich treści zrezygnować,
g) inne - jakie?
h) urząd nie napotkał żadnych problemów.6. Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie
można zabrać głos na temat treści raportu o stanie gminy za 2020 rok?
PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej,
b) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd,
c) informowano w radiu lub telewizji samorządowej,
d) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta (burmistrza, prezydenta miasta),
e) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd,
f) w mieście/gminie pojawiły się ogłoszenia i plakaty,
g) informowano w inny sposób - proszę opisać jaki,
h) nie informowano o tym mieszkańców.7. Czy podczas debaty nad raportem o stanie gminy za 2020 rok mogli zabierać
głos także ci mieszkańcy, którzy nie zebrali co najmniej 20 lub 50 podpisów
(Art. 28 aa ust. 7 ustawy o samorządzie gminnym)?
a) tak,
b) nie,
c) inna odpowiedź - jaka?Prosimy o przesłanie odpowiedzi na adres
sprawa-41482@fedrowanie.siecobywatelska.pl
<mailto:sprawa-41482@fedrowanie.siecobywatelska.pl>Katarzyna Batko-Tołuć, Szymon Osowski
członkowie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
adres email: biuro@siecobywatelska.pl <mailto:biuro@siecobywatelska.pl>
skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl> |
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 5262842872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział
Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
<http://siecobywatelska.emaillabs.co/open/?ot=MTYzNjA1ODk0MDQyLjMxMzA0Ljk0OD
Y4MjgxNjk0NTc3ODU4NDRAZmVkcm93YW5pZS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2EucGx8VGh1LCAwNCBOb3
YgMjAyMSAyMDo0OTowMCAtMDAwMHxzZWtyZXRhcmlhdEBjaG1pZWxuaWsucGx8MS5zaWVjb2J5d2
F0ZWxza2Euc210cHxyZWRncmlkMX>_____
Klauzula informacyjna:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy Chmielnik
reprezentowany przez Wójta Gminy z siedzibą w Chmielniku pod adresem 36-016
Chmielnik 50W sprawach wynikających ze wskazanej wyżej roli można się z nami kontaktować
w następujący sposób:1. listownie: Urząd Gminy Chmielnik 36-016 Chmielnik 50
2. przez email: rodo@chmielnik.pl <mailto:rodo@chmielnik.pl>
3. telefonicznie: +48172296606Będziemy przetwarzać Państwa dane osobowe w celu załatwienia Państwa sprawy,
a następnie dla wypełnienia obowiązku archiwizacji dokumentów wynikającego z
ustawy z dnia 14 lipca 1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.Podstawę prawną przetwarzania Państwa danych stanowi:
1. rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, dalej zwanym RODO;
2. ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2018
r. poz. 1000);
3. ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania
administracyjnego (tj. Dz. U. z 2017r . poz. 1257 ze zm.);
4. ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i
archiwach (tj. Dz.U. 2018 r. poz. 217 ze zm.);Będziemy przechowywać Państwa dane osobowe na podstawie przepisów prawa o
archiwizacji dokumentów oraz zogdnie z obowiązującą w Firmie Instrukcją
kancelaryjną przez okres 5 lat od końca roku, w którym zakończono czynności
w sprawie lub dłużej, w tym wieczyście, w przypadku skierowania
zawiadomienia o popełnieniu przestępstwa, wystąpienia lub wydania decyzji
administracyjnej.Przysługują Państwu:
1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
2. prawo do sprostowania (poprawienia) swoich danych;
3. prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie
danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z
przepisu prawa lub w ramach sprawowanej władzy publicznej;
4. prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy
odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa;
5. prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres: Prezes Urzędu
Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa)Informuję, że podanie danych jest wymogiem ustawowym wynikającym z przepisów
ustawy Kodeks postępowania administracyjnego. W przypadku nie podania ww.
danych organ nie będzie mógł zająć się Państwa sprawą._____
Sprawdzono programem PLIKCENTER - RODO.Crypt Licencja komercyjna -
Commercial PRO https://www.plikcenter.pl/rodocrypt/
odpowiedź miasto Radzyń Podlaski przez RADZYŃ PODLASKI w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #400
Re: wniosek o informację przez IWANISKA w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1924
1
odpowiedźna wniosek dot.dostępudo informacji publicznej przez LEWIN BRZESKI w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #2379
Fwd: Fwd: [ SPAM ] wniosek o informację przez WOLBÓRZ w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #654
informacja publiczna przez GRODZISK MAZOWIECKI w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1246
odpowiedź na wniosek - OR.1431.64.2021 przez ADAMÓW (pow. zamojski) w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #391
1
Fwd: Odpowiedź na wniosek przez OGRODZIENIEC w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1727
FW: Odpowiedź na wniosek z dnia 5.11.2021r. przez FROMBORK w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1990
3
Odpowiedź na wniosek przez OGRODZIENIEC w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1727
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez Biała Podlaska w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #497
RE: wniosek o informację przez MIĘDZYZDROJE w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #2439
ODPOWIEDŹ na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez MYCIELIN w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #2274
ODPOWIEDŹ na wniosek o udostępnienie informacji publicznej
Urząd Gminy Mycielin w odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej z dnia 4 listopada 2021r. złożony na podstawie art. 61 ust. 1
Konstytucji RP I art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001r. o
dostępie do informacji publicznej, przekazuje następujące informacje:
1. Jakie osoby miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie
gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE MAKSYMALNIE 3 ODPOWIEDZI
odp.
b) wójt (burmistrz, prezydent miasta),
c) urzędnicy, którym powierzono przygotowanie raportu,
2. Jakie czynniki miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie
gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE JEDNEJ ODPOWIEDZI
odp.
a) dostępność wskaźników, danych i informacji,
b) treść raportu za 2019 rok i wcześniejszych raportów.
3. Jakie działania podjął urząd, by zbadać, jakich danych w raporcie za
2020 r. oczekują mieszkańcy? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH
ODPOWIEDZI
odp.
g) inne - jakie? – brane były pod uwagę oczekiwania mieszkańców
zgłaszanych w trakcie spotkań
4. Jaka była rola radnych przy przygotowaniu raportu o stanie gminy za
2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
odp.
b) radni aktywnie włączali się w dyskusję na temat raportu w czasie
debaty,
5. Na jakie problemy napotkał urząd przy przygotowywaniu raportu za 2020
rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
odp.
h) urząd nie napotkał żadnych problemów.
6. Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści raportu o stanie gminy za 2020
rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
odp.
a) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej,
g) informowano w inny sposób - proszę opisać jaki, -informacja została
wywieszona na tablicach ogłoszeń w sołectwach,
7. Czy podczas debaty nad raportem o stanie gminy za 2020 rok mogli
zabierać głos także ci mieszkańcy, którzy nie zebrali co najmniej 20 lub
50 podpisów (Art. 28 aa ust. 7 ustawy o samorządzie gminnym)?
odp.
c) inna odpowiedź - jaka? Mieszkańcy gminy zostali poinformowani, iż
mogą zabrać głos w debacie, po złożeniu pisemnego zgłoszenia do
Przewodniczącego Rady Gminy, popartego podpisami co najmniej 20 osób.
Nikt nie zgłosił się do debaty nad raportem o stanie gminy za 2020 rok.
--
Z poważaniem,
Aleksandra Filipowicz
tel. 62 75 13 410
__________________________________
Administratorem Państwa danych osobowych jest Urząd Gminy Mycielin,
reprezentowany przez Wójta Gminy Mycielin, z siedzibą: Słuszków 27,
62-831 Korzeniew. Kontakt z inspektorem ochrony danych jest możliwy
poprzez tel. 531641425 lub
e-mail: inspektor@osdidk.pl Szczegóły dot. klauzuli informacyjnej
znajdują się pod adresem: www.mycielin.pl.
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187
- 188
- 189
- 190
- 191
- 192
- 193
- 194
- 195
- 196
- 197
- 198
- 199
- 200
- 201
- 202
- 203
- 204
- 205
- 206
- 207
- 208
- 209
- 210
- 211
- 212
- 213
- 214
- 215
- 216
- 217
- 218
- 219
- 220
- 221
- 222
- 223
- 224
- 225
- 226
- 227
- 228
- 229
- 230
- 231
- 232
- 233
- 234
- 235
- 236
- 237
- 238
- 239
- 240
- 241
- 242
- 243
- 244
- 245
- 246
- 247
- 248
- 249
- 250
- 251
- 252
- 253
- 254
- 255
- 256
- 257
- 258
- 259
- 260
- 261
- 262
- 263
- 264
- 265
- 266
- 267