Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1690
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie2130
Lubuskie820
Łódzkie1770
Małopolskie1820
Mazowieckie3140
Opolskie710
Podkarpackie1600
Podlaskie1180
Pomorskie1230
Śląskie1670
Świętokrzyskie1020
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2260
Zachodniopomorskie1130

Listy

RE: wniosek o informację przez CZOSNÓW w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1060

Odpowiedź na wniosek w trybie dostępu do informacji publicznej - 1431.62.2021 z dnia 5 listopada 2021r przez PUCHACZÓW w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #398

Dzień dobry,

W załączniku przekazujemy odpowiedź na wniosek o udostępnienie
informacji publicznej z dnia 5 listopada 2021 r.

Pozdrawiam
Arkadiusz Grzyb

--
Arkadiusz Grzyb
Inspektor Ochrony Danych

Urząd Gminy Puchaczów
ul. Lubelska 22, 21-013 Puchaczów
tel. (81) 535 88 39
www.puchaczow.pl, e-mail: puchaczow@lubelskie.pl, ePUAP: 415pn0tool
---------------------------------------
Zasady dotyczące ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy Puchaczów
dostępne są na https://ugpuchaczow.bip.e-zeto.eu w zakładce Ochrona Danych Osobowych
---------------------------------------
Wiadomość ta przeznaczona jest wyłącznie dla jej adresata i może zawierać informacje zastrzeżone i prawnie chronione.
Jeżeli przez pomyłkę otrzymali Państwo niniejszą wiadomość, prosimy o poinformowanie o tym fakcie nadawcy
i usunięcie wiadomości wraz z załącznikami.

This e-mail is intended solely for the addressee, may contain proprietary and legally privileged information.
If you have received this e-mail by mistake please notify the sender and delete this e-mail along with attachments.

1

RE: wniosek o informację przez DOBROŃ w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #689

Dzień dobry,
w załączeniu odpowiedź na informację publiczną.

Z poważaniem,
Daria Kajzer
insp. ds. inwestycji gminnych
Urząd Gminy w Dobroniu
tel. 43/ 677 21 30 wew. 140

1

Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) - wniosek o informację przez BOJSZOWY w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1757

To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres sekretariat@bojszowy.pl.

Uwaga: to potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.

1

RE: wniosek o informację przez CHMIELNIK w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1319

1

ODPOWIEDŹ na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez MYCIELIN w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #2274

ODPOWIEDŹ na wniosek o udostępnienie informacji publicznej

Urząd Gminy Mycielin w odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej z dnia 4 listopada 2021r. złożony na podstawie art. 61 ust. 1
Konstytucji RP I art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001r. o
dostępie do informacji publicznej, przekazuje następujące informacje:

1. Jakie osoby miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie
gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE MAKSYMALNIE 3 ODPOWIEDZI
odp.
b) wójt (burmistrz, prezydent miasta),
c) urzędnicy, którym powierzono przygotowanie raportu,
2. Jakie czynniki miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie
gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE JEDNEJ ODPOWIEDZI
odp.
a) dostępność wskaźników, danych i informacji,
b) treść raportu za 2019 rok i wcześniejszych raportów.
3. Jakie działania podjął urząd, by zbadać, jakich danych w raporcie za
2020 r. oczekują mieszkańcy? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH
ODPOWIEDZI
odp.
g) inne - jakie? – brane były pod uwagę oczekiwania mieszkańców
zgłaszanych w trakcie spotkań
4. Jaka była rola radnych przy przygotowaniu raportu o stanie gminy za
2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
odp.
b) radni aktywnie włączali się w dyskusję na temat raportu w czasie
debaty,
5. Na jakie problemy napotkał urząd przy przygotowywaniu raportu za 2020
rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
odp.
h) urząd nie napotkał żadnych problemów.
6. Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści raportu o stanie gminy za 2020
rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
odp.
a) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej,
g) informowano w inny sposób - proszę opisać jaki, -informacja została
wywieszona na tablicach ogłoszeń w sołectwach,
7. Czy podczas debaty nad raportem o stanie gminy za 2020 rok mogli
zabierać głos także ci mieszkańcy, którzy nie zebrali co najmniej 20 lub
50 podpisów (Art. 28 aa ust. 7 ustawy o samorządzie gminnym)?
odp.
c) inna odpowiedź - jaka? Mieszkańcy gminy zostali poinformowani, iż
mogą zabrać głos w debacie, po złożeniu pisemnego zgłoszenia do
Przewodniczącego Rady Gminy, popartego podpisami co najmniej 20 osób.
Nikt nie zgłosił się do debaty nad raportem o stanie gminy za 2020 rok.

--
Z poważaniem,
Aleksandra Filipowicz
tel. 62 75 13 410

__________________________________
Administratorem Państwa danych osobowych jest Urząd Gminy Mycielin,
reprezentowany przez Wójta Gminy Mycielin, z siedzibą: Słuszków 27,
62-831 Korzeniew. Kontakt z inspektorem ochrony danych jest możliwy
poprzez tel. 531641425 lub
e-mail: inspektor@osdidk.pl Szczegóły dot. klauzuli informacyjnej
znajdują się pod adresem: www.mycielin.pl.