Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? przez AgnieszkaZdanowicz
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 169 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 144 | 0 |
Lubelskie | 213 | 0 |
Lubuskie | 82 | 0 |
Łódzkie | 177 | 0 |
Małopolskie | 182 | 0 |
Mazowieckie | 314 | 0 |
Opolskie | 71 | 0 |
Podkarpackie | 160 | 0 |
Podlaskie | 118 | 0 |
Pomorskie | 123 | 0 |
Śląskie | 167 | 0 |
Świętokrzyskie | 102 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 116 | 0 |
Wielkopolskie | 226 | 0 |
Zachodniopomorskie | 113 | 0 |
Listy
SG.1431.66.2021 odpowiedz na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez WIELOWIEŚ w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1714
odpowiedź na informacje publiczną przez ŁUŻNA w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #793
Odpowiedź na wniosek 4.11.2021 Łódź przez Łódź w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #762
RE: wniosek o informację przez ŁOBŻENICA w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #2085
Re: Fwd: wniosek o informację przez MIECHÓW w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #814
Dzień dobry,
w załączeniu przekazuję odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.
Pozdrawiam,
Dorota Faracik
Urząd Gminy i Miasta w Miechowie
ul. Henryka Sienkiewicza 25
32-200 Miechów
tel. 41-383-00-40; fax:41-383-23-78
1Dzień dobry,
w załączeniu przekazuję odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.> 05.11.2021 08:13 gmina@miechow.eu napisał(a):
>
>
> > ---------- Pierwotna wiadomość ----------
> > Od: sprawa-40977@fedrowanie.siecobywatelska.pl
> > Do: gmina@miechow.eu
> > Data: 04.11.2021 21:44
> > Temat: wniosek o informację
> >
> >
> > Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
> >
> > 1. Jakie osoby miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE MAKSYMALNIE 3 ODPOWIEDZI
> > a) radni, podejmując uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym,
> > b) wójt (burmistrz, prezydent miasta),
> > c) urzędnicy, którym powierzono przygotowanie raportu,
> > d) mieszkańcy w konsultacjach, debatach, podczas spotkań,
> > e) pracownicy firmy zewnętrznej, którym powierzono przygotowanie raportu,
> > f) inne osoby - jakie?
> > g) nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie.
> >
> > 2. Jakie czynniki miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE JEDNEJ ODPOWIEDZI
> > a) dostępność wskaźników, danych i informacji,
> > b) treść raportu za 2019 rok i wcześniejszych raportów,
> > c) inne czynniki - jakie?
> > d) nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie.
> >
> > 3. Jakie działania podjął urząd, by zbadać, jakich danych w raporcie za 2020 r. oczekują mieszkańcy? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
> > a) przygotował i przeprowadził ankietę konsultacyjną,
> > b) zorganizował fizyczne spotkanie/a z mieszkańcami,
> > c) zorganizował spotkanie/a z mieszkańcami w Internecie,
> > d) współpracował z organizacjami społecznymi,
> > e) współpracował z radnymi,
> > f) analizował, o co pytają mieszkańcy we wnioskach o informację publiczną,
> > g) inne - jakie?
> > h) nie podjęto żadnych działań.
> >
> > 4. Jaka była rola radnych przy przygotowaniu raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
> > a) radni przygotowali uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym,
> > b) radni aktywnie włączali się w dyskusję na temat raportu w czasie debaty,
> > c) radni sami pozyskiwali dane do raportu,
> > d) radni podpowiadali urzędnikom, co interesuje mieszkańców,
> > e) radni sami pytali mieszkańców, co ich interesuje,
> > f) inne - jakie?
> > g) radni nie byli zaangażowani w przygotowanie raportu na żadnym etapie,
> >
> > 5. Na jakie problemy napotkał urząd przy przygotowywaniu raportu za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
> > a) brak dostępu do danych i informacji,
> > b) brak informacji zwrotnej od mieszkańców,
> > c) brak zaangażowania się organizacji społecznych,
> > d) trudności komunikacyjne – wytłumaczenie mieszkańcom czemu służy raport,
> > e) niejasność po stronie urzędu, czemu służy raport,
> > f) raport jest za długi i trudno zdecydować, z jakich treści zrezygnować,
> > g) inne - jakie?
> > h) urząd nie napotkał żadnych problemów.
> >
> > 6. Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
> > a) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej,
> > b) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd,
> > c) informowano w radiu lub telewizji samorządowej,
> > d) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta (burmistrza, prezydenta miasta),
> > e) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd,
> > f) w mieście/gminie pojawiły się ogłoszenia i plakaty,
> > g) informowano w inny sposób - proszę opisać jaki,
> > h) nie informowano o tym mieszkańców.
> >
> > 7. Czy podczas debaty nad raportem o stanie gminy za 2020 rok mogli zabierać głos także ci mieszkańcy, którzy nie zebrali co najmniej 20 lub 50 podpisów (Art. 28 aa ust. 7 ustawy o samorządzie gminnym)?
> > a) tak,
> > b) nie,
> > c) inna odpowiedź - jaka?
> >
> > Prosimy o przesłanie odpowiedzi na adres sprawa-40977@fedrowanie.siecobywatelska.pl
> >
> > Katarzyna Batko-Tołuć, Szymon Osowski
> > członkowie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
> >
> >
> > --
> > Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> > ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> > tel: 22 844 73 55
> > adres email: biuro@siecobywatelska.pl
> > skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
> > www.siecobywatelska.pl | www.informacjapubliczna.org
> > NIP 5262842872
> > KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>
> Urząd Gminy i Miasta w Miechowie
> ul. Henryka Sienkiewicza 25
> 32-200 Miechów
> tel: 41 / 383-00-40, fax: 41 / 383-23-78
> NIP 659-000-36-97Pozdrawiam,
Dorota Faracik
Urząd Gminy i Miasta w Miechowie
ul. Henryka Sienkiewicza 25
32-200 Miechów
tel. 41-383-00-40; fax:41-383-23-78
Odpowiedź na informacje publiczną przez CISNA w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1395
Odpowiedź na złożony wniosek o udzielenie informacji publicznej - Gmina Karlino przez KARLINO w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #2317
udzielenie informacji publicznej przez KLIMONTÓW w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1878
Re: Fwd: wniosek o informację przez LICHNOWY w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1608
7
Gmina Stara Kornica - odpowiedź na wniosek o informację publiczną przez STARAKORNICA w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #989
1
RE: wniosek o informację przez ZBÓJNA w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1537
1
From: Urząd Gminy Zbójna [mailto:ugzbojna@lo.home.pl]
Sent: Wednesday, November 10, 2021 12:46 PM
To: t.chojnowski@ug.zbojna.wrotapodlasia.pl
Subject: FW: wniosek o informację
From: <mailto:sprawa-41700@fedrowanie.siecobywatelska.pl> sprawa-41700@fedrowanie.siecobywatelska.pl [ <mailto:sprawa-41700@fedrowanie.siecobywatelska.pl> mailto:sprawa-41700@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Thursday, November 4, 2021 9:50 PM
To: <mailto:ugzbojna@lo.home.pl> ugzbojna@lo.home.pl
Subject: wniosek o informację
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Jakie osoby miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE MAKSYMALNIE 3 ODPOWIEDZI
a) radni, podejmując uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym,
b) wójt (burmistrz, prezydent miasta),
c) urzędnicy, którym powierzono przygotowanie raportu,
d) mieszkańcy w konsultacjach, debatach, podczas spotkań,
e) pracownicy firmy zewnętrznej, którym powierzono przygotowanie raportu,
f) inne osoby - jakie?
g) nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie.2. Jakie czynniki miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE JEDNEJ ODPOWIEDZI
a) dostępność wskaźników, danych i informacji,
b) treść raportu za 2019 rok i wcześniejszych raportów,
c) inne czynniki - jakie?
d) nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie.3. Jakie działania podjął urząd, by zbadać, jakich danych w raporcie za 2020 r. oczekują mieszkańcy? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) przygotował i przeprowadził ankietę konsultacyjną,
b) zorganizował fizyczne spotkanie/a z mieszkańcami,
c) zorganizował spotkanie/a z mieszkańcami w Internecie,
d) współpracował z organizacjami społecznymi,
e) współpracował z radnymi,
f) analizował, o co pytają mieszkańcy we wnioskach o informację publiczną,
g) inne - jakie?
h) nie podjęto żadnych działań.4. Jaka była rola radnych przy przygotowaniu raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) radni przygotowali uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym,
b) radni aktywnie włączali się w dyskusję na temat raportu w czasie debaty,
c) radni sami pozyskiwali dane do raportu,
d) radni podpowiadali urzędnikom, co interesuje mieszkańców,
e) radni sami pytali mieszkańców, co ich interesuje,
f) inne - jakie?
g) radni nie byli zaangażowani w przygotowanie raportu na żadnym etapie,5. Na jakie problemy napotkał urząd przy przygotowywaniu raportu za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) brak dostępu do danych i informacji,
b) brak informacji zwrotnej od mieszkańców,
c) brak zaangażowania się organizacji społecznych,
d) trudności komunikacyjne – wytłumaczenie mieszkańcom czemu służy raport,
e) niejasność po stronie urzędu, czemu służy raport,
f) raport jest za długi i trudno zdecydować, z jakich treści zrezygnować,
g) inne - jakie?
h) urząd nie napotkał żadnych problemów.6. Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej,
b) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd,
c) informowano w radiu lub telewizji samorządowej,
d) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta (burmistrza, prezydenta miasta),
e) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd,
f) w mieście/gminie pojawiły się ogłoszenia i plakaty,
g) informowano w inny sposób - proszę opisać jaki,
h) nie informowano o tym mieszkańców.7. Czy podczas debaty nad raportem o stanie gminy za 2020 rok mogli zabierać głos także ci mieszkańcy, którzy nie zebrali co najmniej 20 lub 50 podpisów (Art. 28 aa ust. 7 ustawy o samorządzie gminnym)?
a) tak,
b) nie,
c) inna odpowiedź - jaka?Prosimy o przesłanie odpowiedzi na adres sprawa-41700@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-41700@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Katarzyna Batko-Tołuć, Szymon Osowski
członkowie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
adres email: biuro@siecobywatelska.pl <mailto:biuro@siecobywatelska.pl>
skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl> | www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 5262842872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego<http://siecobywatelska.emaillabs.co/open/?ot=MTYzNjA1OTAwNzcyLjMxMzA0LjE1MTAxMTQyNTcyNzk0NzQ1OTQwQGZlZHJvd2FuaWUuc2llY29ieXdhdGVsc2thLnBsfFRodSwgMDQgTm92IDIwMjEgMjA6NTA6MDcgLTAwMDB8dWd6Ym9qbmFAbG8uaG9tZS5wbHwxLnNpZWNvYnl3YXRlbHNrYS5zbXRwfHJlZGdyaWQxfDB8MS5kNDgzYzgwNTRhYjljZjQ5MjA4YjQ5NTgwZGY1MDYwYw%3D%3D>
Re: wniosek o informację - UG Wieprz przez WIEPRZ w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #862
1
RE: wniosek o informację przez GRABÓW NAD PROSNĄ w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #2267
Prośba o informację publiczną przez KOŚCIAN w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #2135
FW: wniosek o informację przez DŁUTÓW w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #616
10
From: Gmina Dłutów <dlutow@dlutow.pl>
Sent: Wednesday, November 10, 2021 9:14 AM
To: Michał Kosmowski <michal.kosmowski@dlutow.pl>
Subject: Fw: wniosek o informację
From: sprawa-40779@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-40779@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Sent: Thursday, November 4, 2021 9:43 PM
To: dlutow@dlutow.pl <mailto:dlutow@dlutow.pl>
Subject: wniosek o informację
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Jakie osoby miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE MAKSYMALNIE 3 ODPOWIEDZI
a) radni, podejmując uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym,
b) wójt (burmistrz, prezydent miasta),
c) urzędnicy, którym powierzono przygotowanie raportu,
d) mieszkańcy w konsultacjach, debatach, podczas spotkań,
e) pracownicy firmy zewnętrznej, którym powierzono przygotowanie raportu,
f) inne osoby - jakie?
g) nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie.2. Jakie czynniki miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE JEDNEJ ODPOWIEDZI
a) dostępność wskaźników, danych i informacji,
b) treść raportu za 2019 rok i wcześniejszych raportów,
c) inne czynniki - jakie?
d) nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie.3. Jakie działania podjął urząd, by zbadać, jakich danych w raporcie za 2020 r. oczekują mieszkańcy? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) przygotował i przeprowadził ankietę konsultacyjną,
b) zorganizował fizyczne spotkanie/a z mieszkańcami,
c) zorganizował spotkanie/a z mieszkańcami w Internecie,
d) współpracował z organizacjami społecznymi,
e) współpracował z radnymi,
f) analizował, o co pytają mieszkańcy we wnioskach o informację publiczną,
g) inne - jakie?
h) nie podjęto żadnych działań.4. Jaka była rola radnych przy przygotowaniu raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) radni przygotowali uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym,
b) radni aktywnie włączali się w dyskusję na temat raportu w czasie debaty,
c) radni sami pozyskiwali dane do raportu,
d) radni podpowiadali urzędnikom, co interesuje mieszkańców,
e) radni sami pytali mieszkańców, co ich interesuje,
f) inne - jakie?
g) radni nie byli zaangażowani w przygotowanie raportu na żadnym etapie,5. Na jakie problemy napotkał urząd przy przygotowywaniu raportu za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) brak dostępu do danych i informacji,
b) brak informacji zwrotnej od mieszkańców,
c) brak zaangażowania się organizacji społecznych,
d) trudności komunikacyjne – wytłumaczenie mieszkańcom czemu służy raport,
e) niejasność po stronie urzędu, czemu służy raport,
f) raport jest za długi i trudno zdecydować, z jakich treści zrezygnować,
g) inne - jakie?
h) urząd nie napotkał żadnych problemów.6. Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej,
b) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd,
c) informowano w radiu lub telewizji samorządowej,
d) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta (burmistrza, prezydenta miasta),
e) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd,
f) w mieście/gminie pojawiły się ogłoszenia i plakaty,
g) informowano w inny sposób - proszę opisać jaki,
h) nie informowano o tym mieszkańców.7. Czy podczas debaty nad raportem o stanie gminy za 2020 rok mogli zabierać głos także ci mieszkańcy, którzy nie zebrali co najmniej 20 lub 50 podpisów (Art. 28 aa ust. 7 ustawy o samorządzie gminnym)?
a) tak,
b) nie,
c) inna odpowiedź - jaka?Prosimy o przesłanie odpowiedzi na adres sprawa-40779@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-40779@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Katarzyna Batko-Tołuć, Szymon Osowski
członkowie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
adres email: biuro@siecobywatelska.pl <mailto:biuro@siecobywatelska.pl>
skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl> | www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 5262842872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego<http://siecobywatelska.emaillabs.co/open/?ot=MTYzNjA1ODU5MjE1LjMxMzA0LjgzMzIyMjY4Nzk0ODYyMjk0ODVAZmVkcm93YW5pZS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2EucGx8VGh1LCAwNCBOb3YgMjAyMSAyMDo0MzoxMiAtMDAwMHxkbHV0b3dAZGx1dG93LnBsfDEuc2llY29ieXdhdGVsc2thLnNtdHB8cmVkZ3JpZDF8MHwxLmQ0ODNjODA1NGFiOWNmNDkyMDhiNDk1ODBkZjUwNjBj>
odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez CZUDEC w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1335
Pani Katarzyna Batko- Tołuć
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.
Z wyrazami szacunku,
Agnieszka Materna
Sekretarz Gminy Czudec
e-mail: sekretarz@czudec.pl
tel.: (17) 717-21-00
Urząd Gminy w Czudcu
Ul. Starowiejska 6
38-120 Czudec
tel.: (17)717-21-00, fax.: (17)717-21-31
email: ugczudec@czudec.pl
Niniejsza wiadomość zawiera informacje poufne, przeznaczone tylko dla
adresata lub upoważnionego pośrednika. Jeżeli otrzymali Państwo ten
email przez pomyłkę, prosimy o jego trwałe usunięcie oraz powiadomienie
nadawcy o zaistniałej sytuacji.
Informacje o zasadach przetwarzania danych osobowych dostępne są na
naszej stronie internetowej www.czudec.pl w zakładce „Ochrona danych
osobowych w Gminie Czudec”. Kontakt z inspektorem ochrony danych pod
adresem: daneosobowe@czudec.pl
FW: wniosek o informację przez MALANÓW w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #2173
2
From: Gmina Malanów [mailto:gmina@malanow.pl]
Sent: Monday, November 8, 2021 7:42 AM
To: Sekratarz <sekretarz@malanow.pl>
Subject: FW: wniosek o informację
Importance: High
Pozdrawiam
Ewelina Gruszczyńska
Referent
ds. Punktu Obsługi Klienta i Inwestora
<mailto:gmina@malanow.pl> gmina@malanow.plUrząd Gminy w Malanowie
+48 63 288 30 83 wew. 50
<http://www.malanow.pl/> www.malanow.plWiadomość ta przeznaczona jest wyłącznie dla jej zamierzonego adresata i może zawierać informacje zastrzeżone oraz prawnie chronione. Zakazane jest jakiekolwiek przeglądanie, przesyłanie, rozpowszechnianie lub inne wykorzystanie tych informacji lub podjęcie jakichkolwiek działań odnośnie tych informacji przez osoby lub podmioty inne niż zamierzony adresat. Jeżeli nie są Państwo zamierzonym adresatem, prosimy o poinformowanie nadawcy o tym fakcie i usunięcie wiadomości wraz z załącznikami z wszelkich komputerów.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych – dalej RODO), informujemy, że Administratorem zbieranych i przetwarzanych w Urzędzie Gminy w Malanowie jest Wójt Gminy Malanów z siedzibą, ul. Turecka 16, 62-709 Malanów. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych Panią Ewę Galińską z którą można skontaktować się pod adresem mailowym <mailto:inspektor@osdidk.pl> inspektor@osdidk.pl, tel. 531 641 425. Jako Administrator będziemy przetwarzać Państwa dane osobowe na podstawie obowiązujących przepisów prawa, zawartych umów i udzielonej zgody w celu wypełniania obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w celu wykonywania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej Administratorowi, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e RODO oraz w celu realizacji umów z kontrahentami- podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO, w pozostałych przypadkach wyłącznie na podstawie udzielonej zgody w zakresie i celu określonym w treści zgody, na podstawie art. 6 ust.1 lit a RODO; w przypadku tym istnieje możliwość wycofania zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Pani/Pana dane będą przetwarzane będą do czasu ustania celu dla jakiego zostały zgromadzone. Szczegółowa klauzula informacyjna umieszczona została na stronie internetowej pod adresem: <http://bip.malanow.pl/?c=714> http://bip.malanow.pl/?c=714.
From: sprawa-42336@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-42336@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Thursday, November 4, 2021 9:56 PM
To: gmina@malanow.pl
Subject: wniosek o informację
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Jakie osoby miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE MAKSYMALNIE 3 ODPOWIEDZI
a) radni, podejmując uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym,
b) wójt (burmistrz, prezydent miasta),
c) urzędnicy, którym powierzono przygotowanie raportu,
d) mieszkańcy w konsultacjach, debatach, podczas spotkań,
e) pracownicy firmy zewnętrznej, którym powierzono przygotowanie raportu,
f) inne osoby - jakie?
g) nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie.2. Jakie czynniki miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE JEDNEJ ODPOWIEDZI
a) dostępność wskaźników, danych i informacji,
b) treść raportu za 2019 rok i wcześniejszych raportów,
c) inne czynniki - jakie?
d) nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie.3. Jakie działania podjął urząd, by zbadać, jakich danych w raporcie za 2020 r. oczekują mieszkańcy? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) przygotował i przeprowadził ankietę konsultacyjną,
b) zorganizował fizyczne spotkanie/a z mieszkańcami,
c) zorganizował spotkanie/a z mieszkańcami w Internecie,
d) współpracował z organizacjami społecznymi,
e) współpracował z radnymi,
f) analizował, o co pytają mieszkańcy we wnioskach o informację publiczną,
g) inne - jakie?
h) nie podjęto żadnych działań.4. Jaka była rola radnych przy przygotowaniu raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) radni przygotowali uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym,
b) radni aktywnie włączali się w dyskusję na temat raportu w czasie debaty,
c) radni sami pozyskiwali dane do raportu,
d) radni podpowiadali urzędnikom, co interesuje mieszkańców,
e) radni sami pytali mieszkańców, co ich interesuje,
f) inne - jakie?
g) radni nie byli zaangażowani w przygotowanie raportu na żadnym etapie,5. Na jakie problemy napotkał urząd przy przygotowywaniu raportu za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) brak dostępu do danych i informacji,
b) brak informacji zwrotnej od mieszkańców,
c) brak zaangażowania się organizacji społecznych,
d) trudności komunikacyjne – wytłumaczenie mieszkańcom czemu służy raport,
e) niejasność po stronie urzędu, czemu służy raport,
f) raport jest za długi i trudno zdecydować, z jakich treści zrezygnować,
g) inne - jakie?
h) urząd nie napotkał żadnych problemów.6. Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej,
b) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd,
c) informowano w radiu lub telewizji samorządowej,
d) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta (burmistrza, prezydenta miasta),
e) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd,
f) w mieście/gminie pojawiły się ogłoszenia i plakaty,
g) informowano w inny sposób - proszę opisać jaki,
h) nie informowano o tym mieszkańców.7. Czy podczas debaty nad raportem o stanie gminy za 2020 rok mogli zabierać głos także ci mieszkańcy, którzy nie zebrali co najmniej 20 lub 50 podpisów (Art. 28 aa ust. 7 ustawy o samorządzie gminnym)?
a) tak,
b) nie,
c) inna odpowiedź - jaka?Prosimy o przesłanie odpowiedzi na adres sprawa-42336@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-42336@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Katarzyna Batko-Tołuć, Szymon Osowski
członkowie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
adres email: biuro@siecobywatelska.pl <mailto:biuro@siecobywatelska.pl>
skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl> | www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 5262842872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego<http://siecobywatelska.emaillabs.co/open/?ot=MTYzNjA1OTM2NzU3LjMxMzA0Ljk0MTMwNDUzOTA1MjE5MDc0MDdAZmVkcm93YW5pZS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2EucGx8VGh1LCAwNCBOb3YgMjAyMSAyMDo1NjowNyAtMDAwMHxnbWluYUBtYWxhbm93LnBsfDEuc2llY29ieXdhdGVsc2thLnNtdHB8cmVkZ3JpZDF8MHwxLmQ0ODNjODA1NGFiOWNmNDkyMDhiNDk1ODBkZjUwNjBj>
Re: wniosek o informację przez PRZYTUŁY w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1462
Urząd Gminy w Przytułach w załączeniu przesyła odpowiedź na wniosek o
udostępnienie informacji publicznej z dnia 04.11.2021r. (data wpływu:
05.11.2021r.)
--
Urząd Gminy w Przytułach
ul. Supska 10
18-423 Przytuły
tel. 512413016
RE: wniosek o informację publiczną przez KALISZ POMORSKI w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #2377
odpowiedź na informacje publiczną przez NOWY WIŚNICZ w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #938
Re: Fwd: wniosek o informację przez ŚWIECIE NAD OSĄ w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #218
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187
- 188
- 189
- 190
- 191
- 192
- 193
- 194
- 195
- 196
- 197
- 198
- 199
- 200
- 201
- 202
- 203
- 204
- 205
- 206
- 207
- 208
- 209
- 210
- 211
- 212
- 213
- 214
- 215
- 216
- 217
- 218
- 219
- 220
- 221
- 222
- 223
- 224
- 225
- 226
- 227
- 228
- 229
- 230
- 231
- 232
- 233
- 234
- 235
- 236
- 237
- 238
- 239
- 240
- 241
- 242
- 243
- 244
- 245
- 246
- 247
- 248
- 249
- 250
- 251
- 252
- 253
- 254
- 255
- 256
- 257
- 258
- 259
- 260
- 261
- 262
- 263
- 264
- 265
- 266
- 267