Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? przez AgnieszkaZdanowicz
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 169 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 144 | 0 |
Lubelskie | 213 | 0 |
Lubuskie | 82 | 0 |
Łódzkie | 177 | 0 |
Małopolskie | 182 | 0 |
Mazowieckie | 314 | 0 |
Opolskie | 71 | 0 |
Podkarpackie | 160 | 0 |
Podlaskie | 118 | 0 |
Pomorskie | 123 | 0 |
Śląskie | 167 | 0 |
Świętokrzyskie | 102 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 116 | 0 |
Wielkopolskie | 226 | 0 |
Zachodniopomorskie | 113 | 0 |
Listy
Przeczytano: wniosek o informację przez URSZULIN w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #437
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez MACIEJOWICE w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #993
Dzień dobry,
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji
publicznej.
Z poważaniem,
--
Sebastian Kieliszek
Sekretarz Gminy
Urząd Gminy w Maciejowicach
ul. Rynek 7
08-480 Maciejowice
tel. 608-576-846
wniosek o udzielenie informacji publicznej z dnia 4 listopada przez JANOWIEC WIELKOPOLSKI w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #179
Fwd: odp. na wniosek o informację przez KAMIEŃSK w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #642
Odpowiedź na wniosek z dnia 4.11.2021 r. przez GRUDZIĄDZ w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #275
Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) - wniosek o informację przez WĄWOLNICA w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #352
To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres gmina@wawolnica.pl.
Uwaga: to potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.
RE: wniosek o informację przez RUDA-HUTA w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #404
1
From: Urząd Gminy Ruda-Huta [mailto:sekretariat@ruda-huta.pl]
Sent: Monday, November 22, 2021 8:02 AM
To: jarosław Walczuk
Subject: Fwd: wniosek o informację
------ Wiadomość oryginalna ------
Temat:
wniosek o informację
Data:
Thu, 04 Nov 2021 20:38:51 -0000
Nadawca:
sprawa-40567@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Odpowiedź-Do:
sprawa-40567@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Adresat:
sekretariat@ruda-huta.pl
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Jakie osoby miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE MAKSYMALNIE 3 ODPOWIEDZI
a) radni, podejmując uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym,
b) wójt (burmistrz, prezydent miasta),
c) urzędnicy, którym powierzono przygotowanie raportu,
d) mieszkańcy w konsultacjach, debatach, podczas spotkań,
e) pracownicy firmy zewnętrznej, którym powierzono przygotowanie raportu,
f) inne osoby - jakie?
g) nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie.2. Jakie czynniki miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE JEDNEJ ODPOWIEDZI
a) dostępność wskaźników, danych i informacji,
b) treść raportu za 2019 rok i wcześniejszych raportów,
c) inne czynniki - jakie?
d) nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie.3. Jakie działania podjął urząd, by zbadać, jakich danych w raporcie za 2020 r. oczekują mieszkańcy? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) przygotował i przeprowadził ankietę konsultacyjną,
b) zorganizował fizyczne spotkanie/a z mieszkańcami,
c) zorganizował spotkanie/a z mieszkańcami w Internecie,
d) współpracował z organizacjami społecznymi,
e) współpracował z radnymi,
f) analizował, o co pytają mieszkańcy we wnioskach o informację publiczną,
g) inne - jakie?
h) nie podjęto żadnych działań.4. Jaka była rola radnych przy przygotowaniu raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) radni przygotowali uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym,
b) radni aktywnie włączali się w dyskusję na temat raportu w czasie debaty,
c) radni sami pozyskiwali dane do raportu,
d) radni podpowiadali urzędnikom, co interesuje mieszkańców,
e) radni sami pytali mieszkańców, co ich interesuje,
f) inne - jakie?
g) radni nie byli zaangażowani w przygotowanie raportu na żadnym etapie,5. Na jakie problemy napotkał urząd przy przygotowywaniu raportu za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) brak dostępu do danych i informacji,
b) brak informacji zwrotnej od mieszkańców,
c) brak zaangażowania się organizacji społecznych,
d) trudności komunikacyjne – wytłumaczenie mieszkańcom czemu służy raport,
e) niejasność po stronie urzędu, czemu służy raport,
f) raport jest za długi i trudno zdecydować, z jakich treści zrezygnować,
g) inne - jakie?
h) urząd nie napotkał żadnych problemów.6. Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej,
b) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd,
c) informowano w radiu lub telewizji samorządowej,
d) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta (burmistrza, prezydenta miasta),
e) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd,
f) w mieście/gminie pojawiły się ogłoszenia i plakaty,
g) informowano w inny sposób - proszę opisać jaki,
h) nie informowano o tym mieszkańców.7. Czy podczas debaty nad raportem o stanie gminy za 2020 rok mogli zabierać głos także ci mieszkańcy, którzy nie zebrali co najmniej 20 lub 50 podpisów (Art. 28 aa ust. 7 ustawy o samorządzie gminnym)?
a) tak,
b) nie,
c) inna odpowiedź - jaka?Prosimy o przesłanie odpowiedzi na adres sprawa-40567@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Katarzyna Batko-Tołuć, Szymon Osowski
członkowie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
adres email: biuro@siecobywatelska.pl
skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
www.siecobywatelska.pl | www.informacjapubliczna.org
NIP 5262842872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego<http://siecobywatelska.emaillabs.co/open/?ot=MTYzNjA1ODMzMTY2LjMxMzA0LjIxODg1MDE3NjMxNDg0OTQzMjZAZmVkcm93YW5pZS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2EucGx8VGh1LCAwNCBOb3YgMjAyMSAyMDozODo1MSAtMDAwMHxzZWtyZXRhcmlhdEBydWRhLWh1dGEucGx8MS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2Euc210cHxyZWRncmlkMXwwfDEuZDQ4M2M4MDU0YWI5Y2Y0OTIwOGI0OTU4MGRmNTA2MGM%3D>
Fwd: *** SPAM *** *** SPAM *** wniosek o informację przez MROCZA w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #310
04.11.2021 r. skierowaliśmy do Państwa drogą mailową wniosek o
udostępnienie informacji publicznej dotyczący raportu o stanie gminy. Do
dziś nie otrzymaliśmy na niego odpowiedzi. Przypominamy Państwu o
obowiązku niezwłocznego udzielenia na niego odpowiedzi.Prosimy o odpowiedź na adres sprawa-40473@fedrowanie.siecobywatelska.pl
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
adres email: biuro@siecobywatelska.pl
skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
www.siecobywatelska.pl | www.informacjapubliczna.org
NIP 5262842872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII
Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
adres email: biuro@siecobywatelska.pl
skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
www.siecobywatelska.pl | www.informacjapubliczna.org
NIP 5262842872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII
Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego> W nawiązaniu do pisma z dnia 2021-10-22 11:13:13 z adresu >
um@pilawagorna.pl: > Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i >
art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie > do informacji publicznej, >
stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi > o >
udostępnienie następujących informacji publicznych: 1. Jakie > osoby
miały > największy wpływ na zawartość raportu o stanie gminy > za 2020
rok? PROSIMY O > WYBRANIE MAKSYMALNIE 3 ODPOWIEDZI a) > radni,
podejmując uchwałę w sprawie > szczegółowych wymogów > dotyczących
raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. > 28 aa > ustawy o
samorządzie gminnym, b) wójt (burmistrz, prezydent > miasta), c) >
urzędnicy, którym powierzono przygotowanie raportu, > d) mieszkańcy w >
konsultacjach, debatach, podczas spotkań, e) > pracownicy firmy
zewnętrznej, > którym powierzono przygotowanie > raportu, f) inne osoby
- jakie? g) nie > jesteśmy w stanie > odpowiedzieć na to pytanie. 2.
Jakie czynniki miały > > największy wpływ na zawartość raportu o stanie
gminy za 2020 rok? > PROSIMY O > WYBRANIE JEDNEJ ODPOWIEDZI a)
dostępność wskaźników, > danych i informacji, b) > treść raportu za 2019
rok i > wcześniejszych raportów, c) inne czynniki - jakie? > d) nie >
jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie. 3. Jakie działania > >
podjął urząd, by zbadać, jakich danych w raporcie za 2020 r. > oczekują
> mieszkańcy? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH > ODPOWIEDZI a)
przygotował > i przeprowadził ankietę konsultacyjną, > b) zorganizował
fizyczne spotkanie/a z > mieszkańcami, c) > zorganizował spotkanie/a z
mieszkańcami w Internecie, d) > > współpracował z organizacjami
społecznymi, e) współpracował z > radnymi, f) > analizował, o co pytają
mieszkańcy we wnioskach o > informację publiczną, g) inne > - jakie? h)
nie podjęto żadnych > działań. 4. Jaka była rola radnych przy >
przygotowaniu raportu > o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE
WSZYSTKICH > > PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI a) radni przygotowali uchwałę w
sprawie > szczegółowych > wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o
> którym mowa w art. 28 aa ustawy o > samorządzie gminnym, b) radni >
aktywnie włączali się w dyskusję na temat raportu > w czasie > debaty,
c) radni sami pozyskiwali dane do raportu, d) radni > > podpowiadali
urzędnikom, co interesuje mieszkańców, e) radni sami > pytali >
mieszkańców, co ich interesuje, f) inne - jakie? g) > radni nie byli >
zaangażowani w przygotowanie raportu na żadnym > etapie, 5. Na jakie
problemy > napotkał urząd przy > przygotowywaniu raportu za 2020 rok?
PROSIMY O WYBRANIE > > WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI a) brak dostępu
do danych i > informacji, b) > brak informacji zwrotnej od mieszkańców,
c) > brak zaangażowania się organizacji > społecznych, d) trudności >
komunikacyjne – wytłumaczenie mieszkańcom czemu > służy raport, e) >
niejasność po stronie urzędu, czemu służy raport, f) raport > jest > za
długi i trudno zdecydować, z jakich treści zrezygnować, g) inne > - >
jakie? h) urząd nie napotkał żadnych problemów. 6. Jak > informowano >
społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób > będzie można zabrać
głos na > temat treści raportu o stanie gminy > za 2020 rok? PROSIMY O
WYBRANIE WSZYSTKICH > PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI > a) informowano na stronie
internetowej gminy lub w > Biuletynie > Informacji Publicznej, b)
informowano w gazecie lub biuletynie > > informacyjnym wydawanym przez
samorząd, c) informowano w radiu lub > telewizji > samorządowej, d)
informowano w mediach > społecznościowych prowadzonych przez > gminę lub
wójta (burmistrza, > prezydenta miasta), e) informowano w innych >
mediach > funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez >
samorząd, > f) w mieście/gminie pojawiły się ogłoszenia i plakaty, > g)
informowano w inny > sposób - proszę opisać jaki, h) nie > informowano o
tym mieszkańców. 7. Czy > podczas debaty nad > raportem o stanie gminy
za 2020 rok mogli zabierać głos także > ci > mieszkańcy, którzy nie
zebrali co najmniej 20 lub 50 podpisów (Art. > 28 aa > ust. 7 ustawy o
samorządzie gminnym)? a) tak, b) nie, > c) inna odpowiedź - > jaka?
Prosimy o przesłanie odpowiedzi na > adres {{EMAIL}} Katarzyna Batko- >
Tołuć, Szymon Osowski > członkowie Zarządu, zgodnie z zasadami
reprezentacji
Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) - *** SPAM *** *** SPAM *** wniosek o informację przez MROCZA w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #310
To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres urzad@mrocza.pl.
Uwaga: to potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.
Re: wniosek o informację przez ROSSOSZ w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #402
Dzień dobry,
W odpowiedzie na wniosek o informację przesyłam odpowiedzi na Państwa
pytania:
1. Jakie osoby miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie
gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE MAKSYMALNIE 3 ODPOWIEDZI
b) wójt (burmistrz, prezydent miasta),
c) urzędnicy, którym powierzono przygotowanie raportu,
2. Jakie czynniki miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie
gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE JEDNEJ ODPOWIEDZI
a) dostępność wskaźników, danych i informacji,
3. Jakie działania podjął urząd, by zbadać, jakich danych w
e) współpracował z radnymi,
f) analizował, o co pytają mieszkańcy we wnioskach o informację o
publiczną,
4. Jaka była rola radnych przy przygotowaniu raportu o stanie gminy > za
2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
d) radni podpowiadali urzędnikom, co interesuje mieszkańców,
5. Na jakie problemy napotkał urząd przy przygotowywaniu raportu za 2020
rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
b) brak informacji zwrotnej od mieszkańców,
d) trudności komunikacyjne – wytłumaczenie mieszkańcom czemu służy
raport,
6. Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści raportu o stanie gminy za 2020
rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej,
g) informowano w inny sposób - proszę opisać jaki - sołtysi informowali
mieszkańców sołectw o mozliwości uczestnictwa w debacie nad raportem o
stanie gminy.
7. Czy podczas debaty nad raportem o stanie gminy za 2020 rok mogli
zabierać głos także ci mieszkańcy, którzy nie zebrali co najmniej 20 lub
50 podpisów (Art. 28 aa ust. 7 ustawy o samorządzie gminnym)?
a) tak.
Z poważaniem
Waldemar Ossowski
———————————————————
Urząd Gminy Rossosz
ul. Lubelska 8
21-533 Rossosz
tel. 83 378 45 57
www.rossosz.pl
FW: Application2(2021-11-10)0001.PDF przez FRAMPOL w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #507
Proszę o potwierdzenie otrzymania niniejszej wiadomości.
Barbara Pyda
Urząd Miejski we Frampolu
ul. Radzięcka 8, 23-440 Frampol
tel. 84 685 75 09
e-mail: umframpol@frampol.pl
Administratorem, który odpowiada za przetwarzanie Pani/Pana danych
osobowych, zawartych w korespondencji prowadzonej drogą elektroniczną jest
Burmistrz Frampola, z siedzibą przy ul. Radzięckiej 8, 23-440 Frampol,
http://www.frampol.pl
Kontakt we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem Pani/Pana danych
osobowych oraz wykonywaniem praw, możliwy jest pod adresem mailowym:
iod@frampol.pl (inspektor ochrony danych).
Informacje o Pana/Pani uprawnieniach związanych z przetwarzaniem danych
osobowych zamieszczone są pod adresem:
https://umframpol.bip.lubelskie.pl/index.php?id=193&p1=szczegoly&p2=1403452
Niniejsza korespondencja przeznaczona jest wyłącznie dla osoby lub podmiotu,
do którego jest zaadresowana i może zawierać informacje prawnie chronione.
Wgląd w treść e-maila otrzymanego omyłkowo, dalsze jego przekazywanie,
rozpowszechnianie lub innego rodzaju wykorzystanie, bądź podjęcie
jakichkolwiek działań w oparciu o zawarte w nim informacje przez osobę lub
podmiot nie będący jego adresatem, jest niedozwolone. Odbiorca
korespondencji, który otrzymał ją omyłkowo, proszony jest o zawiadomienie
nadawcy i usunięcie tego materiału z komputera. Dziękujemy
Chroń środowisko! Zastanów się czy musisz drukować ten e-mail.
1-----Original Message-----
From: Urząd Miejski [mailto:umframpol@frampol.pl]
Sent: Monday, November 22, 2021 7:47 AM
To: 'sprawa-40670@fedrowanie.siecobywatelska.pl'
Subject: FW: Application2(2021-11-10)0001.PDFDzień dobry!
Ponowie przesyłam odpowiedź na e-maila, z dnia 04.11.2021 r.
Odpowiedz została wysłana do Państwa 10.11.2021 r.Barbara Pyda
Urząd Miejski we Frampolu
ul. Radzięcka 8, 23-440 Frampol
tel. 84 685 75 09
e-mail: umframpol@frampol.plAdministratorem, który odpowiada za przetwarzanie Pani/Pana danych
osobowych, zawartych w korespondencji prowadzonej drogą elektroniczną jest
Burmistrz Frampola, z siedzibą przy ul. Radzięckiej 8, 23-440 Frampol,
http://www.frampol.pl Kontakt we wszystkich sprawach związanych z
przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych oraz wykonywaniem praw, możliwy
jest pod adresem mailowym: iod@frampol.pl (inspektor ochrony danych).
Informacje o Pana/Pani uprawnieniach związanych z przetwarzaniem danych
osobowych zamieszczone są pod adresem:https://umframpol.bip.lubelskie.pl/index.php?id=193&p1=szczegoly&p2=1403452
Niniejsza korespondencja przeznaczona jest wyłącznie dla osoby lub podmiotu,
do którego jest zaadresowana i może zawierać informacje prawnie chronione.
Wgląd w treść e-maila otrzymanego omyłkowo, dalsze jego przekazywanie,
rozpowszechnianie lub innego rodzaju wykorzystanie, bądź podjęcie
jakichkolwiek działań w oparciu o zawarte w nim informacje przez osobę lub
podmiot nie będący jego adresatem, jest niedozwolone. Odbiorca
korespondencji, który otrzymał ją omyłkowo, proszony jest o zawiadomienie
nadawcy i usunięcie tego materiału z komputera. Dziękujemy Chroń środowisko!
Zastanów się czy musisz drukować ten e-mail.
Przeczytano: wniosek o informację przez WOJCIESZKÓW w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #461
Re: wniosek o informację przez GRABOWIEC w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #332
Dzień Dobry
Uprzejmie proszę o ponowne przesłanie wniosku o udostępnienie informacji
publicznej gdyż w terminie jaki został podany tj.( 4.11.2021) takiego
wniosku nie otrzymaliśmy myślę że z przyczyn technicznych
Pozdrawiam
J. Nosko
W dniu 2021-11-19 14:16, sprawa-40495@fedrowanie.siecobywatelska.pl
napisał(a):
> Szanowni Państwo,
>
> 04.11.2021 r. skierowaliśmy do Państwa drogą mailową wniosek o
> udostępnienie informacji publicznej dotyczący raportu o stanie
> gminy. Do dziś nie otrzymaliśmy na niego odpowiedzi. Przypominamy
> Państwu o obowiązku niezwłocznego udzielenia na niego odpowiedzi.
>
> Prosimy o odpowiedź na adres
> sprawa-40495@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> --
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> adres email: biuro@siecobywatelska.pl
> skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
> www.siecobywatelska.pl | www.informacjapubliczna.org
> NIP 5262842872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII
> Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego --
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> adres email: biuro@siecobywatelska.pl
> skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
> www.siecobywatelska.pl | www.informacjapubliczna.org
> NIP 5262842872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII
> Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego > W nawiązaniu do
> pisma z dnia 2021-10-22 11:13:13 z adresu > um@pilawagorna.pl: > Na
> podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i > art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie > do informacji publicznej, > stowarzyszenie Sieć
> Obywatelska Watchdog Polska wnosi > o > udostępnienie następujących
> informacji publicznych: 1. Jakie > osoby miały > największy wpływ
> na zawartość raportu o stanie gminy > za 2020 rok? PROSIMY O >
> WYBRANIE MAKSYMALNIE 3 ODPOWIEDZI a) > radni, podejmując uchwałę w
> sprawie > szczegółowych wymogów > dotyczących raportu o stanie
> gminy, o którym mowa w art. > 28 aa > ustawy o samorządzie gminnym,
> b) wójt (burmistrz, prezydent > miasta), c) > urzędnicy, którym
> powierzono przygotowanie raportu, > d) mieszkańcy w > konsultacjach,
> debatach, podczas spotkań, e) > pracownicy firmy zewnętrznej, >
> którym powierzono przygotowanie > raportu, f) inne osoby - jakie? g)
> nie > jesteśmy w stanie > odpowiedzieć na to pytanie. 2. Jakie
> czynniki miały > > największy wpływ na zawartość raportu o stanie
> gminy za 2020 rok? > PROSIMY O > WYBRANIE JEDNEJ ODPOWIEDZI a)
> dostępność wskaźników, > danych i informacji, b) > treść
> raportu za 2019 rok i > wcześniejszych raportów, c) inne czynniki -
> jakie? > d) nie > jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie. 3.
> Jakie działania > > podjął urząd, by zbadać, jakich danych w
> raporcie za 2020 r. > oczekują > mieszkańcy? PROSIMY O WYBRANIE
> WSZYSTKICH PASUJĄCYCH > ODPOWIEDZI a) przygotował > i przeprowadził
> ankietę konsultacyjną, > b) zorganizował fizyczne spotkanie/a z >
> mieszkańcami, c) > zorganizował spotkanie/a z mieszkańcami w
> Internecie, d) > > współpracował z organizacjami społecznymi, e)
> współpracował z > radnymi, f) > analizował, o co pytają
> mieszkańcy we wnioskach o > informację publiczną, g) inne > -
> jakie? h) nie podjęto żadnych > działań. 4. Jaka była rola
> radnych przy > przygotowaniu raportu > o stanie gminy za 2020 rok?
> PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH > > PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI a) radni
> przygotowali uchwałę w sprawie > szczegółowych > wymogów
> dotyczących raportu o stanie gminy, o > którym mowa w art. 28 aa
> ustawy o > samorządzie gminnym, b) radni > aktywnie włączali się w
> dyskusję na temat raportu > w czasie > debaty, c) radni sami
> pozyskiwali dane do raportu, d) radni > > podpowiadali urzędnikom, co
> interesuje mieszkańców, e) radni sami > pytali > mieszkańców, co
> ich interesuje, f) inne - jakie? g) > radni nie byli > zaangażowani w
> przygotowanie raportu na żadnym > etapie, 5. Na jakie problemy >
> napotkał urząd przy > przygotowywaniu raportu za 2020 rok? PROSIMY O
> WYBRANIE > > WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI a) brak dostępu do
> danych i > informacji, b) > brak informacji zwrotnej od mieszkańców,
> c) > brak zaangażowania się organizacji > społecznych, d)
> trudności > komunikacyjne – wytłumaczenie mieszkańcom czemu >
> służy raport, e) > niejasność po stronie urzędu, czemu służy
> raport, f) raport > jest > za długi i trudno zdecydować, z jakich
> treści zrezygnować, g) inne > - > jakie? h) urząd nie napotkał
> żadnych problemów. 6. Jak > informowano > społeczność lokalną o
> tym, kiedy i w jaki sposób > będzie można zabrać głos na > temat
> treści raportu o stanie gminy > za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE
> WSZYSTKICH > PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI > a) informowano na stronie
> internetowej gminy lub w > Biuletynie > Informacji Publicznej, b)
> informowano w gazecie lub biuletynie > > informacyjnym wydawanym przez
> samorząd, c) informowano w radiu lub > telewizji > samorządowej, d)
> informowano w mediach > społecznościowych prowadzonych przez >
> gminę lub wójta (burmistrza, > prezydenta miasta), e) informowano w
> innych > mediach > funkcjonujących na terenie gminy, ale
> nieprowadzonych przez > samorząd, > f) w mieście/gminie pojawiły
> się ogłoszenia i plakaty, > g) informowano w inny > sposób -
> proszę opisać jaki, h) nie > informowano o tym mieszkańców. 7. Czy
>> podczas debaty nad > raportem o stanie gminy za 2020 rok mogli
> zabierać głos także > ci > mieszkańcy, którzy nie zebrali co
> najmniej 20 lub 50 podpisów (Art. > 28 aa > ust. 7 ustawy o
> samorządzie gminnym)? a) tak, b) nie, > c) inna odpowiedź - > jaka?
> Prosimy o przesłanie odpowiedzi na > adres {{EMAIL}} Katarzyna Batko-
>> Tołuć, Szymon Osowski > członkowie Zarządu, zgodnie z zasadami
> reprezentacji
FW: Application2(2021-11-10)0001.PDF przez FRAMPOL w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #507
Dzień dobry!
Ponowie przesyłam odpowiedź na e-maila, z dnia 04.11.2021 r.
Odpowiedz została wysłana do Państwa 10.11.2021 r.
Barbara Pyda
Urząd Miejski we Frampolu
ul. Radzięcka 8, 23-440 Frampol
tel. 84 685 75 09
e-mail: umframpol@frampol.pl
Administratorem, który odpowiada za przetwarzanie Pani/Pana danych
osobowych, zawartych w korespondencji prowadzonej drogą elektroniczną jest
Burmistrz Frampola, z siedzibą przy ul. Radzięckiej 8, 23-440 Frampol,
http://www.frampol.pl Kontakt we wszystkich sprawach związanych z
przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych oraz wykonywaniem praw, możliwy
jest pod adresem mailowym: iod@frampol.pl (inspektor ochrony danych).
Informacje o Pana/Pani uprawnieniach związanych z przetwarzaniem danych
osobowych zamieszczone są pod adresem:
https://umframpol.bip.lubelskie.pl/index.php?id=193&p1=szczegoly&p2=1403452
Niniejsza korespondencja przeznaczona jest wyłącznie dla osoby lub podmiotu,
do którego jest zaadresowana i może zawierać informacje prawnie chronione.
Wgląd w treść e-maila otrzymanego omyłkowo, dalsze jego przekazywanie,
rozpowszechnianie lub innego rodzaju wykorzystanie, bądź podjęcie
jakichkolwiek działań w oparciu o zawarte w nim informacje przez osobę lub
podmiot nie będący jego adresatem, jest niedozwolone. Odbiorca
korespondencji, który otrzymał ją omyłkowo, proszony jest o zawiadomienie
nadawcy i usunięcie tego materiału z komputera. Dziękujemy Chroń środowisko!
Zastanów się czy musisz drukować ten e-mail.
Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) - wniosek o informację przez PAKOŚĆ w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #295
To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres um@pakosc.pl.
Uwaga: to potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.
Przeczytano: wniosek o informację przez GRUDZIĄDZ w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #275
Przeczytano: wniosek o informację przez ROGOWO w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #255
[ePUAP] Powiadomienie o otrzymaniu UPD przez STRZELCE w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #750
Na skrytkę wpłynęło Urzędowe Potwierdzenie Doręczenia informujące o piśmie oczekującym na odebranie.
Nazwa skrytki: przesłanie na wirtualny skład
Data wpływu: 08.11.2021
Termin odbioru: 22.11.2021
Informacja o dokumencie
Nadawca: URZĄD GMINY STRZELCE
ID Nadawcy: ugstrzelce
Adresat: sprawa-40913@fedrowanie.siecobywatelska.pl
ID Adresata: sprawa-40913@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Identyfikator sprawy: RO.1431.2.2021.MK
Identyfikator dokumentu: RO.1431.2.2021.MK
Informacje uzupełniające:
Dokument można odebrać w formie dokumentu elektronicznego wykonując opisane poniżej czynności.
1. Uwierzytelnić się w systemie ePUAP
2. Odebrać dokument ze wskazanej skrytki
3. Uzupełnić deklarowaną datę odbioru dokumentu
4. Podpisać dokument UPD bezpiecznym podpisem elektronicznym
Po zweryfikowaniu poprawności podpisanego UPD, doręczany dokument zostanie przekazany do wskazanej skrytki.
Wiadomość została wysłana automatycznie przez Platformę ePUAP zgodnie z konfiguracją skrytki. W celu wyłączenia powiadomień należy zmodyfikować ustawienia profilu ePUAP pod adresem:
https://epuap.gov.pl/wps/myportal
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez MIŃSK MAZOWIECKI w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1036
[ePUAP] Powiadomienie o otrzymaniu UPD przez STRZELCE w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #750
Na skrytkę wpłynęło Urzędowe Potwierdzenie Doręczenia informujące o piśmie oczekującym na odebranie.
Nazwa skrytki: przesłanie na wirtualny skład
Data wpływu: 08.11.2021
Termin odbioru: 22.11.2021
Informacja o dokumencie
Nadawca: URZĄD GMINY STRZELCE
ID Nadawcy: ugstrzelce
Adresat: sprawa-40913@fedrowanie.siecobywatelska.pl
ID Adresata: sprawa-40913@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Identyfikator sprawy: RO.1431.2.2021.MK
Identyfikator dokumentu: RO.1431.2.2021.MK
Informacje uzupełniające:
Dokument można odebrać w formie dokumentu elektronicznego wykonując opisane poniżej czynności.
1. Uwierzytelnić się w systemie ePUAP
2. Odebrać dokument ze wskazanej skrytki
3. Uzupełnić deklarowaną datę odbioru dokumentu
4. Podpisać dokument UPD bezpiecznym podpisem elektronicznym
Po zweryfikowaniu poprawności podpisanego UPD, doręczany dokument zostanie przekazany do wskazanej skrytki.
Wiadomość została wysłana automatycznie przez Platformę ePUAP zgodnie z konfiguracją skrytki. W celu wyłączenia powiadomień należy zmodyfikować ustawienia profilu ePUAP pod adresem:
https://epuap.gov.pl/wps/myportal
Fwd: FW: wniosek o informację przez STAWISKI w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1447
Witam serdecznie, w odpowiedzi na Państwa wniosek o dostępie do
informacji publicznej, w załączeniu przesyłam odpowiedź.
_______________________
Pozdrawiam
Iwona Niedźwiedzka
Zastępca Burmistrza Stawisk
tel. 86 278 52 21
-------- Wiadomość oryginalna --------
Temat: FW: wniosek o informację
Data: 16.11.2021 13:50
Od: "Sekretariat" <sekretariat@stawiski.pl>
Do: <zabielska@stawiski.pl>
Kopia: "Agnieszka Rutkowska" <arutkowska@stawiski.pl>
Wioleta Malinowska
Urząd Miejski w Stawiskach
Plac Wolności 13/15
18-520 Stawiski
tel. 86 278 52 21
1FROM: sprawa-41610@fedrowanie.siecobywatelska.pl
[mailto:sprawa-41610@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
SENT: Thursday, November 4, 2021 9:50 PM
TO: sekretariat@stawiski.pl
SUBJECT: wniosek o informacjęNa podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
publicznych:1. Jakie osoby miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie
gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE MAKSYMALNIE 3 ODPOWIEDZI
a) radni, podejmując uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
o samorządzie gminnym,
b) wójt (burmistrz, prezydent miasta),
c) urzędnicy, którym powierzono przygotowanie raportu,
d) mieszkańcy w konsultacjach, debatach, podczas spotkań,
e) pracownicy firmy zewnętrznej, którym powierzono przygotowanie
raportu,
f) inne osoby - jakie?
g) nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie.2. Jakie czynniki miały największy wpływ na zawartość raportu o
stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE JEDNEJ ODPOWIEDZI
a) dostępność wskaźników, danych i informacji,
b) treść raportu za 2019 rok i wcześniejszych raportów,
c) inne czynniki - jakie?
d) nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie.3. Jakie działania podjął urząd, by zbadać, jakich danych w
raporcie za 2020 r. oczekują mieszkańcy? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH
PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) przygotował i przeprowadził ankietę konsultacyjną,
b) zorganizował fizyczne spotkanie/a z mieszkańcami,
c) zorganizował spotkanie/a z mieszkańcami w Internecie,
d) współpracował z organizacjami społecznymi,
e) współpracował z radnymi,
f) analizował, o co pytają mieszkańcy we wnioskach o informację
publiczną,
g) inne - jakie?
h) nie podjęto żadnych działań.4. Jaka była rola radnych przy przygotowaniu raportu o stanie gminy za
2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) radni przygotowali uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
o samorządzie gminnym,
b) radni aktywnie włączali się w dyskusję na temat raportu w czasie
debaty,
c) radni sami pozyskiwali dane do raportu,
d) radni podpowiadali urzędnikom, co interesuje mieszkańców,
e) radni sami pytali mieszkańców, co ich interesuje,
f) inne - jakie?
g) radni nie byli zaangażowani w przygotowanie raportu na żadnym
etapie,5. Na jakie problemy napotkał urząd przy przygotowywaniu raportu za
2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) brak dostępu do danych i informacji,
b) brak informacji zwrotnej od mieszkańców,
c) brak zaangażowania się organizacji społecznych,
d) trudności komunikacyjne – wytłumaczenie mieszkańcom czemu
służy raport,
e) niejasność po stronie urzędu, czemu służy raport,
f) raport jest za długi i trudno zdecydować, z jakich treści
zrezygnować,
g) inne - jakie?
h) urząd nie napotkał żadnych problemów.6. Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści raportu o stanie gminy za
2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej,
b) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd,
c) informowano w radiu lub telewizji samorządowej,
d) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę
lub wójta (burmistrza, prezydenta miasta),
e) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd,
f) w mieście/gminie pojawiły się ogłoszenia i plakaty,
g) informowano w inny sposób - proszę opisać jaki,
h) nie informowano o tym mieszkańców.7. Czy podczas debaty nad raportem o stanie gminy za 2020 rok mogli
zabierać głos także ci mieszkańcy, którzy nie zebrali co najmniej
20 lub 50 podpisów (Art. 28 aa ust. 7 ustawy o samorządzie gminnym)?
a) tak,
b) nie,
c) inna odpowiedź - jaka?Prosimy o przesłanie odpowiedzi na adres
sprawa-41610@fedrowanie.siecobywatelska.plKatarzyna Batko-Tołuć, Szymon Osowski
członkowie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
adres email: biuro@siecobywatelska.pl
skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
www.siecobywatelska.pl [1] | www.informacjapubliczna.org [2]
NIP 5262842872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII
Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru SądowegoLinks:
------
[1] http://www.siecobywatelska.pl
[2] http://www.informacjapubliczna.org
Przeczytano: wniosek o informację przez JEZIORZANY w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #323
wniosek o informację przez SZEPIETOWO w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1545
Dzień dobry,
W odpowiedzi na wniosek o udzielenie informacji publicznej (data wpływu
- 05.11.2021 r.) informuję, iż:
dot. pyt. 1
c,f- radni
dot. pyt. 2
c - doświadczenia lat wcześniejszych, sugestie radnych
dot. pyt. 3
g - podanie do wiadomości publicznej, możliwość zgłaszania uwag i
propozycji
dot. pyt. 4
b
dot.pyt. 5
b
dot.pyt. 6
a
dot.pyt. 7
c nie było takiej sytuacji
Z poważaniem
Marzena Pabich
Urząd Miejski w Szepietowie
ul. Główna 6
18-210 Szepietowo
tel. 86 3067300
e-mail: um@szepietowo.pl
Fwd: Odpowiedź na wniosek o dostęp do informacji publicznej przez HAJNÓWKA w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1454
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187
- 188
- 189
- 190
- 191
- 192
- 193
- 194
- 195
- 196
- 197
- 198
- 199
- 200
- 201
- 202
- 203
- 204
- 205
- 206
- 207
- 208
- 209
- 210
- 211
- 212
- 213
- 214
- 215
- 216
- 217
- 218
- 219
- 220
- 221
- 222
- 223
- 224
- 225
- 226
- 227
- 228
- 229
- 230
- 231
- 232
- 233
- 234
- 235
- 236
- 237
- 238
- 239
- 240
- 241
- 242
- 243
- 244
- 245
- 246
- 247
- 248
- 249
- 250
- 251
- 252
- 253
- 254
- 255
- 256
- 257
- 258
- 259
- 260
- 261
- 262
- 263
- 264
- 265
- 266
- 267