Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? przez AgnieszkaZdanowicz
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 169 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 144 | 0 |
Lubelskie | 213 | 0 |
Lubuskie | 82 | 0 |
Łódzkie | 177 | 0 |
Małopolskie | 182 | 0 |
Mazowieckie | 314 | 0 |
Opolskie | 71 | 0 |
Podkarpackie | 160 | 0 |
Podlaskie | 118 | 0 |
Pomorskie | 123 | 0 |
Śląskie | 167 | 0 |
Świętokrzyskie | 102 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 116 | 0 |
Wielkopolskie | 226 | 0 |
Zachodniopomorskie | 113 | 0 |
Listy
odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez SEROCK w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1219
Udostępnienie informacji publicznej . przez TOKARNIA w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #905
Dzień dobry
W załączeniu przesyłam informację publiczną , o którą państwo
wnosiliście.
Z poważaniem
Sekretarz Gminy Marian Cieślik
Re: Fwd: wniosek o informację przez WĄWOLNICA w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #352
1Dzień dobry,
w nawiązaniu do przesłanego wniosku o udostępnienie informacji
publicznej dotyczącego raportu o stanie gminy przesyłam odpowiedzi na
zamieszczone w nim pytania (odpowiedzi zakreślono kolorem żółtym):1. Jakie > osoby miały > największy wpływ na zawartość raportu o stanie
gminy > za 2020 rok? PROSIMY O > WYBRANIE MAKSYMALNIE 3 ODPOWIEDZIa) > radni, podejmując uchwałę w sprawie > szczegółowych wymogów >
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. > 28 aa >
ustawy o samorządzie gminnym,b) wójt (burmistrz, prezydent > miasta),
c) > urzędnicy, którym powierzono przygotowanie raportu, >
d) mieszkańcy w > konsultacjach, debatach, podczas spotkań,
e) > pracownicy firmy zewnętrznej, > którym powierzono przygotowanie >
raportu,f) inne osoby - jakie?
g) nie > jesteśmy w stanie > odpowiedzieć na to pytanie.
2. Jakie czynniki miały > > największy wpływ na zawartość raportu o
stanie gminy za 2020 rok? > PROSIMY O > WYBRANIE JEDNEJ ODPOWIEDZIa) dostępność wskaźników, > danych i informacji,
b) > treść raportu za 2019 rok i > wcześniejszych raportów,
c) inne czynniki - jakie? >
d) nie > jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie.
3. Jakie działania > > podjął urząd, by zbadać, jakich danych w raporcie
za 2020 r. > oczekują > mieszkańcy? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH
PASUJĄCYCH > ODPOWIEDZIa) przygotował > i przeprowadził ankietę konsultacyjną, >
b) zorganizował fizyczne spotkanie/a z > mieszkańcami,
c) > zorganizował spotkanie/a z mieszkańcami w Internecie,
d) > > współpracował z organizacjami społecznymi,
e) współpracował z > radnymi,
f) > analizował, o co pytają mieszkańcy we wnioskach o > informację
publiczną,g) inne > - jakie?
h) nie podjęto żadnych > działań.
4. Jaka była rola radnych przy > przygotowaniu raportu > o stanie gminy
za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH > > PASUJĄCYCH ODPOWIEDZIa) radni przygotowali uchwałę w sprawie > szczegółowych > wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o > którym mowa w art. 28 aa ustawy
o > samorządzie gminnym,b) radni > aktywnie włączali się w dyskusję na temat raportu > w czasie
> debaty,c) radni sami pozyskiwali dane do raportu,
d) radni > > podpowiadali urzędnikom, co interesuje mieszkańców,
e) radni sami > pytali > mieszkańców, co ich interesuje,
f) inne - jakie?
g) > radni nie byli > zaangażowani w przygotowanie raportu na żadnym >
etapie,5. Na jakie problemy > napotkał urząd przy > przygotowywaniu raportu za
2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE > > WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZIa) brak dostępu do danych i > informacji,
b) > brak informacji zwrotnej od mieszkańców,
c) > brak zaangażowania się organizacji > społecznych,
d) trudności > komunikacyjne – wytłumaczenie mieszkańcom czemu > służy
raport,e) > niejasność po stronie urzędu, czemu służy raport,
f) raport > jest > za długi i trudno zdecydować, z jakich treści
zrezygnować,g) inne > - > jakie?
h) urząd nie napotkał żadnych problemów.
6. Jak > informowano > społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
> będzie można zabrać głos na > temat treści raportu o stanie gminy >
za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH > PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI >a) informowano na stronie internetowej gminy lub w > Biuletynie >
Informacji Publicznej,b) informowano w gazecie lub biuletynie > > informacyjnym wydawanym
przez samorząd,c) informowano w radiu lub > telewizji > samorządowej,
d) informowano w mediach > społecznościowych prowadzonych przez > gminę
lub wójta (burmistrza, > prezydenta miasta),e) informowano w innych > mediach > funkcjonujących na terenie gminy,
ale nieprowadzonych przez > samorząd, >f) w mieście/gminie pojawiły się ogłoszenia i plakaty, >
g) informowano w inny > sposób - proszę opisać jaki,
h) nie > informowano o tym mieszkańców.
7. Czy > podczas debaty nad > raportem o stanie gminy za 2020 rok mogli
zabierać głos także > ci > mieszkańcy, którzy nie zebrali co najmniej 20
lub 50 podpisów (Art. > 28 aa > ust. 7 ustawy o samorządzie gminnym)?a) tak,
b) nie, >
c) inna odpowiedź - > jaka?
W dniu 2021-11-22 o 13:46, Sekretariat Poczta pisze:
>
>
>
>
> --- Treść przekazanej wiadomości ---
> Temat: wniosek o informację
> Data: Fri, 19 Nov 2021 13:16:21 -0000
> Nadawca: sprawa-40515@fedrowanie.siecobywatelska.pl
> Odpowiedź-Do: sprawa-40515@fedrowanie.siecobywatelska.pl
> Adresat: gmina@wawolnica.pl
>
>
>
> Szanowni Państwo,
>
> 04.11.2021 r. skierowaliśmy do Państwa drogą mailową wniosek o
> udostępnienie informacji publicznej dotyczący raportu o stanie gminy.
> Do dziś nie otrzymaliśmy na niego odpowiedzi. Przypominamy Państwu o
> obowiązku niezwłocznego udzielenia na niego odpowiedzi.
>
> Prosimy o odpowiedź na adres sprawa-40515@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> --
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> adres email: biuro@siecobywatelska.pl
> skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
> www.siecobywatelska.pl | www.informacjapubliczna.org
> NIP 5262842872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII
> Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>
> --
>
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> adres email: biuro@siecobywatelska.pl
> skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
> www.siecobywatelska.pl | www.informacjapubliczna.org
> NIP 5262842872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII
> Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>
> > W nawiązaniu do pisma z dnia 2021-10-22 11:13:13 z adresu >
> um@pilawagorna.pl: > Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i >
> art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie > do informacji publicznej, >
> stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi > o >
> udostępnienie następujących informacji publicznych: 1. Jakie > osoby
> miały > największy wpływ na zawartość raportu o stanie gminy > za 2020
> rok? PROSIMY O > WYBRANIE MAKSYMALNIE 3 ODPOWIEDZI a) > radni,
> podejmując uchwałę w sprawie > szczegółowych wymogów > dotyczących
> raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. > 28 aa > ustawy o
> samorządzie gminnym, b) wójt (burmistrz, prezydent > miasta), c) >
> urzędnicy, którym powierzono przygotowanie raportu, > d) mieszkańcy w
> > konsultacjach, debatach, podczas spotkań, e) > pracownicy firmy
> zewnętrznej, > którym powierzono przygotowanie > raportu, f) inne
> osoby - jakie? g) nie > jesteśmy w stanie > odpowiedzieć na to
> pytanie. 2. Jakie czynniki miały > > największy wpływ na zawartość
> raportu o stanie gminy za 2020 rok? > PROSIMY O > WYBRANIE JEDNEJ
> ODPOWIEDZI a) dostępność wskaźników, > danych i informacji, b) > treść
> raportu za 2019 rok i > wcześniejszych raportów, c) inne czynniki -
> jakie? > d) nie > jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie. 3.
> Jakie działania > > podjął urząd, by zbadać, jakich danych w raporcie
> za 2020 r. > oczekują > mieszkańcy? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH
> PASUJĄCYCH > ODPOWIEDZI a) przygotował > i przeprowadził ankietę
> konsultacyjną, > b) zorganizował fizyczne spotkanie/a z >
> mieszkańcami, c) > zorganizował spotkanie/a z mieszkańcami w
> Internecie, d) > > współpracował z organizacjami społecznymi, e)
> współpracował z > radnymi, f) > analizował, o co pytają mieszkańcy we
> wnioskach o > informację publiczną, g) inne > - jakie? h) nie podjęto
> żadnych > działań. 4. Jaka była rola radnych przy > przygotowaniu
> raportu > o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH >
> > PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI a) radni przygotowali uchwałę w sprawie >
> szczegółowych > wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o > którym
> mowa w art. 28 aa ustawy o > samorządzie gminnym, b) radni > aktywnie
> włączali się w dyskusję na temat raportu > w czasie > debaty, c) radni
> sami pozyskiwali dane do raportu, d) radni > > podpowiadali
> urzędnikom, co interesuje mieszkańców, e) radni sami > pytali >
> mieszkańców, co ich interesuje, f) inne - jakie? g) > radni nie byli >
> zaangażowani w przygotowanie raportu na żadnym > etapie, 5. Na jakie
> problemy > napotkał urząd przy > przygotowywaniu raportu za 2020 rok?
> PROSIMY O WYBRANIE > > WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI a) brak
> dostępu do danych i > informacji, b) > brak informacji zwrotnej od
> mieszkańców, c) > brak zaangażowania się organizacji > społecznych, d)
> trudności > komunikacyjne – wytłumaczenie mieszkańcom czemu > służy
> raport, e) > niejasność po stronie urzędu, czemu służy raport, f)
> raport > jest > za długi i trudno zdecydować, z jakich treści
> zrezygnować, g) inne > - > jakie? h) urząd nie napotkał żadnych
> problemów. 6. Jak > informowano > społeczność lokalną o tym, kiedy i w
> jaki sposób > będzie można zabrać głos na > temat treści raportu o
> stanie gminy > za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH > PASUJĄCYCH
> ODPOWIEDZI > a) informowano na stronie internetowej gminy lub w >
> Biuletynie > Informacji Publicznej, b) informowano w gazecie lub
> biuletynie > > informacyjnym wydawanym przez samorząd, c) informowano
> w radiu lub > telewizji > samorządowej, d) informowano w mediach >
> społecznościowych prowadzonych przez > gminę lub wójta (burmistrza, >
> prezydenta miasta), e) informowano w innych > mediach >
> funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez >
> samorząd, > f) w mieście/gminie pojawiły się ogłoszenia i plakaty, >
> g) informowano w inny > sposób - proszę opisać jaki, h) nie >
> informowano o tym mieszkańców. 7. Czy > podczas debaty nad > raportem
> o stanie gminy za 2020 rok mogli zabierać głos także > ci >
> mieszkańcy, którzy nie zebrali co najmniej 20 lub 50 podpisów (Art. >
> 28 aa > ust. 7 ustawy o samorządzie gminnym)? a) tak, b) nie, > c)
> inna odpowiedź - > jaka? Prosimy o przesłanie odpowiedzi na > adres
> {{EMAIL}} Katarzyna Batko- > Tołuć, Szymon Osowski > członkowie
> Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Z poważaniem
--
Referent ds. inwestycji
i zamówień publicznych
Grzegorz Mróz
tel. 81 882 50 01 wew. 32Gmina
odpowiedź na wniosek przez WĘGLINIEC w sprawie Raport o stanie gminny - jak jest tworzony? #168
Dzień dobry, W załączeniu przesyłam wniosek o udostępnienie danych dot. raportu o stanie gminy.
Jednocześnie przepraszamy za opóźnienie w złożeniu odpowiedzi, które wynikło z następstw i skutków epidemii Covid -19 .
Z poważaniem
Marcin Papla
Sekretarz Gminy i Miasta Węgliniec
[ePUAP] Powiadomienie o otrzymaniu UPD przez STRZELCE w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #750
Na skrytkę wpłynęło Urzędowe Potwierdzenie Doręczenia informujące o piśmie oczekującym na odebranie.
Nazwa skrytki: przesłanie na wirtualny skład
Data wpływu: 08.11.2021
Termin odbioru: 22.11.2021
Informacja o dokumencie
Nadawca: URZĄD GMINY STRZELCE
ID Nadawcy: ugstrzelce
Adresat: sprawa-40913@fedrowanie.siecobywatelska.pl
ID Adresata: sprawa-40913@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Identyfikator sprawy: RO.1431.2.2021.MK
Identyfikator dokumentu: RO.1431.2.2021.MK
Informacje uzupełniające:
Dokument można odebrać w formie dokumentu elektronicznego wykonując opisane poniżej czynności.
1. Uwierzytelnić się w systemie ePUAP
2. Odebrać dokument ze wskazanej skrytki
3. Uzupełnić deklarowaną datę odbioru dokumentu
4. Podpisać dokument UPD bezpiecznym podpisem elektronicznym
Po zweryfikowaniu poprawności podpisanego UPD, doręczany dokument zostanie przekazany do wskazanej skrytki.
Wiadomość została wysłana automatycznie przez Platformę ePUAP zgodnie z konfiguracją skrytki. W celu wyłączenia powiadomień należy zmodyfikować ustawienia profilu ePUAP pod adresem:
https://epuap.gov.pl/wps/myportal
Fwd: Raport o Stanie gminy przez BEŁŻYCE w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #324
odpowiedz na wniosek o udzielenie informacji publicznej przez LUTOMIERSK w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #700
Dzień dobry
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji
publicznej
Z poważaniem
Magdalena Twardowska
Sekretariat
Urząd Gminy Lutomiersk
Plac Jana Pawła II nr 11
95-083 Lutomiersk
Tel. 43 677 50 11 wew. 111
FW: wniosek o informację przez KĘPNO w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #2103
From: kepno@um.kepno.pl <kepno@um.kepno.pl>
Sent: Friday, November 5, 2021 3:26 PM
To: Katarzyna Kołcio- Kraus <katarzyna.kolcio-kraus@um.kepno.pl>
Subject: FW: wniosek o informację
Pozdrawiamy
Punkt Obsługi Interesantów
_____
Urząd Miasta i Gminy Kępno
Punkt Obsługi Interesantów
ul. Ratuszowa 1 63-600 Kępno
NIP : 619-10-75-844 Regon : 000524588
tel.: 625909400 fax.: 625909402
e-mail: kepno@um.kepno.pl <mailto:kepno@um.kepno.pl>
<http://www.um.kepno.pl/> http://www.um.kepno.pl
Zgodnie z art. 13 ust. 1−2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych – dalej RODO − informujemy, że: Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miasta i Gminy w Kępnie jest Burmistrz Miasta i Gminy Kępno z siedzibą w Kępnie, przy ul. Ratuszowa 1, 63-600 Kępno. Szczegóły dotyczące zasad przetwarzania przez Urząd Miasta i Gminy w Kępnie Państwa danych osobowych znajdują się na stronie <http://bip.kepno.pl/?p=document&action=show&id=22227&bar_id=12420> Biuletynu Informacji Publicznej ( <http://bip.kepno.pl/> http://bip.kepno.pl).
From: sprawa-42266@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-42266@fedrowanie.siecobywatelska.pl> <sprawa-42266@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-42266@fedrowanie.siecobywatelska.pl> >
Sent: Thursday, November 4, 2021 9:56 PM
To: kepno@um.kepno.pl <mailto:kepno@um.kepno.pl>
Subject: wniosek o informację
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Jakie osoby miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE MAKSYMALNIE 3 ODPOWIEDZI
a) radni, podejmując uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym,
b) wójt (burmistrz, prezydent miasta),
c) urzędnicy, którym powierzono przygotowanie raportu,
d) mieszkańcy w konsultacjach, debatach, podczas spotkań,
e) pracownicy firmy zewnętrznej, którym powierzono przygotowanie raportu,
f) inne osoby - jakie?
g) nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie.2. Jakie czynniki miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE JEDNEJ ODPOWIEDZI
a) dostępność wskaźników, danych i informacji,
b) treść raportu za 2019 rok i wcześniejszych raportów,
c) inne czynniki - jakie?
d) nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie.3. Jakie działania podjął urząd, by zbadać, jakich danych w raporcie za 2020 r. oczekują mieszkańcy? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) przygotował i przeprowadził ankietę konsultacyjną,
b) zorganizował fizyczne spotkanie/a z mieszkańcami,
c) zorganizował spotkanie/a z mieszkańcami w Internecie,
d) współpracował z organizacjami społecznymi,
e) współpracował z radnymi,
f) analizował, o co pytają mieszkańcy we wnioskach o informację publiczną,
g) inne - jakie?
h) nie podjęto żadnych działań.4. Jaka była rola radnych przy przygotowaniu raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) radni przygotowali uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym,
b) radni aktywnie włączali się w dyskusję na temat raportu w czasie debaty,
c) radni sami pozyskiwali dane do raportu,
d) radni podpowiadali urzędnikom, co interesuje mieszkańców,
e) radni sami pytali mieszkańców, co ich interesuje,
f) inne - jakie?
g) radni nie byli zaangażowani w przygotowanie raportu na żadnym etapie,5. Na jakie problemy napotkał urząd przy przygotowywaniu raportu za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) brak dostępu do danych i informacji,
b) brak informacji zwrotnej od mieszkańców,
c) brak zaangażowania się organizacji społecznych,
d) trudności komunikacyjne – wytłumaczenie mieszkańcom czemu służy raport,
e) niejasność po stronie urzędu, czemu służy raport,
f) raport jest za długi i trudno zdecydować, z jakich treści zrezygnować,
g) inne - jakie?
h) urząd nie napotkał żadnych problemów.6. Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej,
b) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd,
c) informowano w radiu lub telewizji samorządowej,
d) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta (burmistrza, prezydenta miasta),
e) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd,
f) w mieście/gminie pojawiły się ogłoszenia i plakaty,
g) informowano w inny sposób - proszę opisać jaki,
h) nie informowano o tym mieszkańców.7. Czy podczas debaty nad raportem o stanie gminy za 2020 rok mogli zabierać głos także ci mieszkańcy, którzy nie zebrali co najmniej 20 lub 50 podpisów (Art. 28 aa ust. 7 ustawy o samorządzie gminnym)?
a) tak,
b) nie,
c) inna odpowiedź - jaka?Prosimy o przesłanie odpowiedzi na adres sprawa-42266@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-42266@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Katarzyna Batko-Tołuć, Szymon Osowski
członkowie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
adres email: biuro@siecobywatelska.pl <mailto:biuro@siecobywatelska.pl>
skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl> | www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 5262842872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego<http://siecobywatelska.emaillabs.co/open/?ot=MTYzNjA1OTM1OTkzLjMxMzA0LjE3NDIwMTIwNTk4OTczOTc3ODY5QGZlZHJvd2FuaWUuc2llY29ieXdhdGVsc2thLnBsfFRodSwgMDQgTm92IDIwMjEgMjA6NTU6NTkgLTAwMDB8a2Vwbm9AdW0ua2Vwbm8ucGx8MS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2Euc210cHxyZWRncmlkMXwwfDEuZDQ4M2M4MDU0YWI5Y2Y0OTIwOGI0OTU4MGRmNTA2MGM%3D>
Re: Fwd: wniosek o informację przez PAKOŚĆ w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #295
Ponowienie: wniosek o informację z 04.11.2021 r. przez joanna.gucman@siecobywatelska.pl w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1818
Dzień dobry,
w nawiązaniu do rozmowy telefonicznej przesyłam treść wniosku skierowaną do Państwa 4.11.2021 r. z prośbą o udzielenie odpowiedzi w możliwie jak najszybszym terminie.
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Jakie osoby miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE MAKSYMALNIE 3 ODPOWIEDZI
a) radni, podejmując uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym,
b) wójt (burmistrz, prezydent miasta),
c) urzędnicy, którym powierzono przygotowanie raportu,
d) mieszkańcy w konsultacjach, debatach, podczas spotkań,
e) pracownicy firmy zewnętrznej, którym powierzono przygotowanie raportu,
f) inne osoby - jakie?
g) nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie.
2. Jakie czynniki miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE JEDNEJ ODPOWIEDZI
a) dostępność wskaźników, danych i informacji,
b) treść raportu za 2019 rok i wcześniejszych raportów,
c) inne czynniki - jakie?
d) nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie.
3. Jakie działania podjął urząd, by zbadać, jakich danych w raporcie za 2020 r. oczekują mieszkańcy? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) przygotował i przeprowadził ankietę konsultacyjną,
b) zorganizował fizyczne spotkanie/a z mieszkańcami,
c) zorganizował spotkanie/a z mieszkańcami w Internecie,
d) współpracował z organizacjami społecznymi,
e) współpracował z radnymi,
f) analizował, o co pytają mieszkańcy we wnioskach o informację publiczną,
g) inne - jakie?
h) nie podjęto żadnych działań.
4. Jaka była rola radnych przy przygotowaniu raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) radni przygotowali uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym,
b) radni aktywnie włączali się w dyskusję na temat raportu w czasie debaty,
c) radni sami pozyskiwali dane do raportu,
d) radni podpowiadali urzędnikom, co interesuje mieszkańców,
e) radni sami pytali mieszkańców, co ich interesuje,
f) inne - jakie?
g) radni nie byli zaangażowani w przygotowanie raportu na żadnym etapie,
5. Na jakie problemy napotkał urząd przy przygotowywaniu raportu za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) brak dostępu do danych i informacji,
b) brak informacji zwrotnej od mieszkańców,
c) brak zaangażowania się organizacji społecznych,
d) trudności komunikacyjne – wytłumaczenie mieszkańcom czemu służy raport,
e) niejasność po stronie urzędu, czemu służy raport,
f) raport jest za długi i trudno zdecydować, z jakich treści zrezygnować,
g) inne - jakie?
h) urząd nie napotkał żadnych problemów.
6. Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej,
b) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd,
c) informowano w radiu lub telewizji samorządowej,
d) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta (burmistrza, prezydenta miasta),
e) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd,
f) w mieście/gminie pojawiły się ogłoszenia i plakaty,
g) informowano w inny sposób - proszę opisać jaki,
h) nie informowano o tym mieszkańców.
7. Czy podczas debaty nad raportem o stanie gminy za 2020 rok mogli zabierać głos także ci mieszkańcy, którzy nie zebrali co najmniej 20 lub 50 podpisów (Art. 28 aa ust. 7 ustawy o samorządzie gminnym)?
a) tak,
b) nie,
c) inna odpowiedź - jaka?
Prosimy o odpowiedź na adres {{EMAIL}}
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
adres email: biuro@siecobywatelska.pl
skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
www.siecobywatelska.pl | www.informacjapubliczna.org
NIP 5262842872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
W nawiązaniu do pisma z dnia 2021-11-19 13:16:17 z adresu um@swietochlowice.pl:
> Szanowni Państwo, 04.11.2021 r. skierowaliśmy do Państwa drogą mailową
> wniosek o udostępnienie informacji publicznej dotyczący raportu o stanie gminy.
> Do dziś nie otrzymaliśmy na niego odpowiedzi. Przypominamy Państwu o obowiązku
> niezwłocznego udzielenia na niego odpowiedzi. Prosimy o odpowiedź na adres
> {{EMAIL}} -- Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska ul. Ursynowska
> 22/2 | 02-605 Warszawa tel: 22 844 73 55 adres email: biuro@siecobywatelska.pl
> skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka www.siecobywatelska.pl |
> www.informacjapubliczna.org NIP 5262842872 KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m.
> st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Fwd: Odpowiedź informacja publiczna przez Tychy w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1735
1
Ponowienie: wniosek o informację z 04.11.2021 r. przez joanna.gucman@siecobywatelska.pl w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #255
Dzień dobry,
w nawiązaniu do rozmowy telefonicznej przesyłam treść wniosku skierowanego do Państwa 4.11.2021 r. z prośbą o jak najszybsze udzielenie odpowiedzi.
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Jakie osoby miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE MAKSYMALNIE 3 ODPOWIEDZI
a) radni, podejmując uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym,
b) wójt (burmistrz, prezydent miasta),
c) urzędnicy, którym powierzono przygotowanie raportu,
d) mieszkańcy w konsultacjach, debatach, podczas spotkań,
e) pracownicy firmy zewnętrznej, którym powierzono przygotowanie raportu,
f) inne osoby - jakie?
g) nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie.
2. Jakie czynniki miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE JEDNEJ ODPOWIEDZI
a) dostępność wskaźników, danych i informacji,
b) treść raportu za 2019 rok i wcześniejszych raportów,
c) inne czynniki - jakie?
d) nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie.
3. Jakie działania podjął urząd, by zbadać, jakich danych w raporcie za 2020 r. oczekują mieszkańcy? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) przygotował i przeprowadził ankietę konsultacyjną,
b) zorganizował fizyczne spotkanie/a z mieszkańcami,
c) zorganizował spotkanie/a z mieszkańcami w Internecie,
d) współpracował z organizacjami społecznymi,
e) współpracował z radnymi,
f) analizował, o co pytają mieszkańcy we wnioskach o informację publiczną,
g) inne - jakie?
h) nie podjęto żadnych działań.
4. Jaka była rola radnych przy przygotowaniu raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) radni przygotowali uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym,
b) radni aktywnie włączali się w dyskusję na temat raportu w czasie debaty,
c) radni sami pozyskiwali dane do raportu,
d) radni podpowiadali urzędnikom, co interesuje mieszkańców,
e) radni sami pytali mieszkańców, co ich interesuje,
f) inne - jakie?
g) radni nie byli zaangażowani w przygotowanie raportu na żadnym etapie,
5. Na jakie problemy napotkał urząd przy przygotowywaniu raportu za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) brak dostępu do danych i informacji,
b) brak informacji zwrotnej od mieszkańców,
c) brak zaangażowania się organizacji społecznych,
d) trudności komunikacyjne – wytłumaczenie mieszkańcom czemu służy raport,
e) niejasność po stronie urzędu, czemu służy raport,
f) raport jest za długi i trudno zdecydować, z jakich treści zrezygnować,
g) inne - jakie?
h) urząd nie napotkał żadnych problemów.
6. Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej,
b) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd,
c) informowano w radiu lub telewizji samorządowej,
d) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta (burmistrza, prezydenta miasta),
e) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd,
f) w mieście/gminie pojawiły się ogłoszenia i plakaty,
g) informowano w inny sposób - proszę opisać jaki,
h) nie informowano o tym mieszkańców.
7. Czy podczas debaty nad raportem o stanie gminy za 2020 rok mogli zabierać głos także ci mieszkańcy, którzy nie zebrali co najmniej 20 lub 50 podpisów (Art. 28 aa ust. 7 ustawy o samorządzie gminnym)?
a) tak,
b) nie,
c) inna odpowiedź - jaka?
Prosimy o przesłanie odpowiedzi na adres {{EMAIL}}
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
adres email: biuro@siecobywatelska.pl
skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
www.siecobywatelska.pl | www.informacjapubliczna.org
NIP 5262842872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
W nawiązaniu do pisma z dnia 2021-11-19 13:16:15 z adresu sekretarz@rogowo.paluki.pl:
> Szanowni Państwo, 04.11.2021 r. skierowaliśmy do Państwa drogą mailową
> wniosek o udostępnienie informacji publicznej dotyczący raportu o stanie gminy.
> Do dziś nie otrzymaliśmy na niego odpowiedzi. Przypominamy Państwu o obowiązku
> niezwłocznego udzielenia na niego odpowiedzi. Prosimy o odpowiedź na adres
> {{EMAIL}} -- Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska ul. Ursynowska
> 22/2 | 02-605 Warszawa tel: 22 844 73 55 adres email: biuro@siecobywatelska.pl
> skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka www.siecobywatelska.pl |
> www.informacjapubliczna.org NIP 5262842872 KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m.
> st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Re: Przypomnienie: wniosek o informację z 04.11.2021 r. przez AgnieszkaZdanowicz w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #324
Szanowni Państwo, w nawiązaniu do rozmowy telefonicznej przesyłam raz jeszcze treść wniosku z 4.11.2021 r.
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Jakie osoby miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE MAKSYMALNIE 3 ODPOWIEDZI
a) radni, podejmując uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym,
b) wójt (burmistrz, prezydent miasta),
c) urzędnicy, którym powierzono przygotowanie raportu,
d) mieszkańcy w konsultacjach, debatach, podczas spotkań,
e) pracownicy firmy zewnętrznej, którym powierzono przygotowanie raportu,
f) inne osoby - jakie?
g) nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie.
2. Jakie czynniki miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE JEDNEJ ODPOWIEDZI
a) dostępność wskaźników, danych i informacji,
b) treść raportu za 2019 rok i wcześniejszych raportów,
c) inne czynniki - jakie?
d) nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie.
3. Jakie działania podjął urząd, by zbadać, jakich danych w raporcie za 2020 r. oczekują mieszkańcy? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) przygotował i przeprowadził ankietę konsultacyjną,
b) zorganizował fizyczne spotkanie/a z mieszkańcami,
c) zorganizował spotkanie/a z mieszkańcami w Internecie,
d) współpracował z organizacjami społecznymi,
e) współpracował z radnymi,
f) analizował, o co pytają mieszkańcy we wnioskach o informację publiczną,
g) inne - jakie?
h) nie podjęto żadnych działań.
4. Jaka była rola radnych przy przygotowaniu raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) radni przygotowali uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym,
b) radni aktywnie włączali się w dyskusję na temat raportu w czasie debaty,
c) radni sami pozyskiwali dane do raportu,
d) radni podpowiadali urzędnikom, co interesuje mieszkańców,
e) radni sami pytali mieszkańców, co ich interesuje,
f) inne - jakie?
g) radni nie byli zaangażowani w przygotowanie raportu na żadnym etapie,
5. Na jakie problemy napotkał urząd przy przygotowywaniu raportu za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) brak dostępu do danych i informacji,
b) brak informacji zwrotnej od mieszkańców,
c) brak zaangażowania się organizacji społecznych,
d) trudności komunikacyjne – wytłumaczenie mieszkańcom czemu służy raport,
e) niejasność po stronie urzędu, czemu służy raport,
f) raport jest za długi i trudno zdecydować, z jakich treści zrezygnować,
g) inne - jakie?
h) urząd nie napotkał żadnych problemów.
6. Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej,
b) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd,
c) informowano w radiu lub telewizji samorządowej,
d) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta (burmistrza, prezydenta miasta),
e) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd,
f) w mieście/gminie pojawiły się ogłoszenia i plakaty,
g) informowano w inny sposób - proszę opisać jaki,
h) nie informowano o tym mieszkańców.
7. Czy podczas debaty nad raportem o stanie gminy za 2020 rok mogli zabierać głos także ci mieszkańcy, którzy nie zebrali co najmniej 20 lub 50 podpisów (Art. 28 aa ust. 7 ustawy o samorządzie gminnym)?
a) tak,
b) nie,
c) inna odpowiedź - jaka?
Prosimy o przesłanie odpowiedzi na adres {{EMAIL}}
Z poważaniem
Agnieszka Zdanowicz - Dyrektorka Zarządzająca
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
adres email: biuro@siecobywatelska.pl
skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
www.siecobywatelska.pl | www.informacjapubliczna.org
NIP 5262842872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
W nawiązaniu do pisma z dnia 2021-11-19 13:16:15 z adresu gmina@belzyce.pl:
> Szanowni Państwo, 04.11.2021 r. skierowaliśmy do Państwa drogą mailową
> wniosek o udostępnienie informacji publicznej dotyczący raportu o stanie gminy.
> Do dziś nie otrzymaliśmy na niego odpowiedzi. Przypominamy Państwu o obowiązku
> niezwłocznego udzielenia na niego odpowiedzi. Prosimy o odpowiedź na adres
> {{EMAIL}} -- Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska ul. Ursynowska
> 22/2 | 02-605 Warszawa tel: 22 844 73 55 adres email: biuro@siecobywatelska.pl
> skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka www.siecobywatelska.pl |
> www.informacjapubliczna.org NIP 5262842872 KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m.
> st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) - wniosek o informację przez FABIANKI w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #184
To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres gmina@fabianki.pl.
Uwaga: to potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.
Wniosek o udostępnienie informacji publicznych - odpowiedzi - Gmina Łaszczów przez ŁASZCZÓW w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #421
Re: wniosek o informację przez BOROWA w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1376
W dniu 04.11.2021 o 21:49, sprawa-41539@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
1. Jakie osoby miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie
gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE MAKSYMALNIE 3 ODPOWIEDZI
b) wójt (burmistrz, prezydent miasta),
c) urzędnicy, którym powierzono przygotowanie raportu,
2. Jakie czynniki miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie
gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE JEDNEJ ODPOWIEDZI
a) dostępność wskaźników, danych i informacji,
3. Jakie działania podjął urząd, by zbadać, jakich danych w raporcie za
2020 r. oczekują mieszkańcy? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH
ODPOWIEDZI
e) współpracował z radnymi,
4. Jaka była rola radnych przy przygotowaniu raportu o stanie gminy za
2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
d) radni podpowiadali urzędnikom, co interesuje mieszkańców,
e) radni sami pytali mieszkańców, co ich interesuje,
5. Na jakie problemy napotkał urząd przy przygotowywaniu raportu za 2020
rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
h) urząd nie napotkał żadnych problemów.
6. Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści raportu o stanie gminy za 2020
rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej,
g) informowano w inny sposób - proszę opisać jaki,
informacja przekazywana poprzez radnych i sołtysów
7. Czy podczas debaty nad raportem o stanie gminy za 2020 rok mogli
zabierać głos także ci mieszkańcy, którzy nie zebrali co najmniej 20 lub
50 podpisów (Art. 28 aa ust. 7 ustawy o samorządzie gminnym)?
c) inna odpowiedź - jaka?
nie było takiego przypadku
--
Urząd Gminy Borowa
39-305 Borowa 223
ug@borowa.pl
tel. 175815521
W dniu 04.11.2021 o 21:49, sprawa-41539@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
>
> 1. Jakie osoby miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie
> gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE MAKSYMALNIE 3 ODPOWIEDZI
> a) radni, podejmując uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
> raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie
> gminnym,
> b) wójt (burmistrz, prezydent miasta),
> c) urzędnicy, którym powierzono przygotowanie raportu,
> d) mieszkańcy w konsultacjach, debatach, podczas spotkań,
> e) pracownicy firmy zewnętrznej, którym powierzono przygotowanie raportu,
> f) inne osoby - jakie?
> g) nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie.
>
> 2. Jakie czynniki miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie
> gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE JEDNEJ ODPOWIEDZI
> a) dostępność wskaźników, danych i informacji,
> b) treść raportu za 2019 rok i wcześniejszych raportów,
> c) inne czynniki - jakie?
> d) nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie.
>
> 3. Jakie działania podjął urząd, by zbadać, jakich danych w raporcie za
> 2020 r. oczekują mieszkańcy? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH
> ODPOWIEDZI
> a) przygotował i przeprowadził ankietę konsultacyjną,
> b) zorganizował fizyczne spotkanie/a z mieszkańcami,
> c) zorganizował spotkanie/a z mieszkańcami w Internecie,
> d) współpracował z organizacjami społecznymi,
> e) współpracował z radnymi,
> f) analizował, o co pytają mieszkańcy we wnioskach o informację publiczną,
> g) inne - jakie?
> h) nie podjęto żadnych działań.
>
> 4. Jaka była rola radnych przy przygotowaniu raportu o stanie gminy za
> 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
> a) radni przygotowali uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
> samorządzie gminnym,
> b) radni aktywnie włączali się w dyskusję na temat raportu w czasie debaty,
> c) radni sami pozyskiwali dane do raportu,
> d) radni podpowiadali urzędnikom, co interesuje mieszkańców,
> e) radni sami pytali mieszkańców, co ich interesuje,
> f) inne - jakie?
> g) radni nie byli zaangażowani w przygotowanie raportu na żadnym etapie,
>
> 5. Na jakie problemy napotkał urząd przy przygotowywaniu raportu za 2020
> rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
> a) brak dostępu do danych i informacji,
> b) brak informacji zwrotnej od mieszkańców,
> c) brak zaangażowania się organizacji społecznych,
> d) trudności komunikacyjne – wytłumaczenie mieszkańcom czemu służy raport,
> e) niejasność po stronie urzędu, czemu służy raport,
> f) raport jest za długi i trudno zdecydować, z jakich treści zrezygnować,
> g) inne - jakie?
> h) urząd nie napotkał żadnych problemów.
>
> 6. Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
> będzie można zabrać głos na temat treści raportu o stanie gminy za 2020
> rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
> a) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
> Publicznej,
> b) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
> samorząd,
> c) informowano w radiu lub telewizji samorządowej,
> d) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
> wójta (burmistrza, prezydenta miasta),
> e) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
> nieprowadzonych przez samorząd,
> f) w mieście/gminie pojawiły się ogłoszenia i plakaty,
> g) informowano w inny sposób - proszę opisać jaki,
> h) nie informowano o tym mieszkańców.
>
> 7. Czy podczas debaty nad raportem o stanie gminy za 2020 rok mogli
> zabierać głos także ci mieszkańcy, którzy nie zebrali co najmniej 20 lub
> 50 podpisów (Art. 28 aa ust. 7 ustawy o samorządzie gminnym)?
> a) tak,
> b) nie,
> c) inna odpowiedź - jaka?
>
> Prosimy o przesłanie odpowiedzi na adres
> sprawa-41539@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Katarzyna Batko-Tołuć, Szymon Osowski
> członkowie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> adres email: biuro@siecobywatelska.pl
> skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
> www.siecobywatelska.pl | www.informacjapubliczna.org
> NIP 5262842872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII
> Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>
1. Jakie osoby miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie
gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE MAKSYMALNIE 3 ODPOWIEDZIb) wójt (burmistrz, prezydent miasta),
c) urzędnicy, którym powierzono przygotowanie raportu,2. Jakie czynniki miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie
gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE JEDNEJ ODPOWIEDZI
a) dostępność wskaźników, danych i informacji,3. Jakie działania podjął urząd, by zbadać, jakich danych w raporcie za
2020 r. oczekują mieszkańcy? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH
ODPOWIEDZIe) współpracował z radnymi,
4. Jaka była rola radnych przy przygotowaniu raportu o stanie gminy za
2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZId) radni podpowiadali urzędnikom, co interesuje mieszkańców,
e) radni sami pytali mieszkańców, co ich interesuje,5. Na jakie problemy napotkał urząd przy przygotowywaniu raportu za 2020
rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZIh) urząd nie napotkał żadnych problemów.
6. Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści raportu o stanie gminy za 2020
rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej,g) informowano w inny sposób - proszę opisać jaki,
informacja przekazywana poprzez radnych i sołtysów7. Czy podczas debaty nad raportem o stanie gminy za 2020 rok mogli
zabierać głos także ci mieszkańcy, którzy nie zebrali co najmniej 20 lub
50 podpisów (Art. 28 aa ust. 7 ustawy o samorządzie gminnym)?c) inna odpowiedź - jaka?
nie było takiego przypadku--
Urząd Gminy Borowa
39-305 Borowa 223
ug@borowa.pl
tel. 175815521
Re: wniosek o informację przez STOCZEK ŁUKOWSKI w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #455
Odpowiedź na inormację publiczną przez STARY BRUS w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #454
FW: wniosek o informację przez TOMASZÓW LUBELSKI w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #434
1
From: sekretarz@tomaszowlubelski.pl [mailto:sekretarz@tomaszowlubelski.pl]
Sent: Monday, November 22, 2021 9:41 AM
To: sekretariat@tomaszowlubelski.pl
Subject: RE: wniosek o informację
Odpowiadając na Państwa pytania dotyczące procesu opracowania Raportu o stanie gminy przesyłamy odpowiedzi na zadane pytania:
1. Jakie osoby miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE MAKSYMALNIE 3 ODPOWIEDZI
a) radni, podejmując uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym,
b) wójt (burmistrz, prezydent miasta),
c) urzędnicy, którym powierzono przygotowanie raportu,
d) mieszkańcy w konsultacjach, debatach, podczas spotkań,
e) pracownicy firmy zewnętrznej, którym powierzono przygotowanie raportu,
f) inne osoby - jakie?
g) nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie.Odpowiedź: B i C
2. Jakie czynniki miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE JEDNEJ ODPOWIEDZI
a) dostępność wskaźników, danych i informacji,
b) treść raportu za 2019 rok i wcześniejszych raportów,
c) inne czynniki - jakie?
d) nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie.Odpowiedź: A
3. Jakie działania podjął urząd, by zbadać, jakich danych w raporcie za 2020 r. oczekują mieszkańcy? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) przygotował i przeprowadził ankietę konsultacyjną,
b) zorganizował fizyczne spotkanie/a z mieszkańcami,
c) zorganizował spotkanie/a z mieszkańcami w Internecie,
d) współpracował z organizacjami społecznymi,
e) współpracował z radnymi,
f) analizował, o co pytają mieszkańcy we wnioskach o informację publiczną,
g) inne - jakie?
h) nie podjęto żadnych działań.Odpowiedź: H
4. Jaka była rola radnych przy przygotowaniu raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) radni przygotowali uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym,
b) radni aktywnie włączali się w dyskusję na temat raportu w czasie debaty,
c) radni sami pozyskiwali dane do raportu,
d) radni podpowiadali urzędnikom, co interesuje mieszkańców,
e) radni sami pytali mieszkańców, co ich interesuje,
f) inne - jakie?
g) radni nie byli zaangażowani w przygotowanie raportu na żadnym etapie,Odpowiedź: B i G
5. Na jakie problemy napotkał urząd przy przygotowywaniu raportu za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) brak dostępu do danych i informacji,
b) brak informacji zwrotnej od mieszkańców,
c) brak zaangażowania się organizacji społecznych,
d) trudności komunikacyjne – wytłumaczenie mieszkańcom czemu służy raport,
e) niejasność po stronie urzędu, czemu służy raport,
f) raport jest za długi i trudno zdecydować, z jakich treści zrezygnować,
g) inne - jakie?
h) urząd nie napotkał żadnych problemów.Odpowiedź: A
6. Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej,
b) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd,
c) informowano w radiu lub telewizji samorządowej,
d) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta (burmistrza, prezydenta miasta),
e) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd,
f) w mieście/gminie pojawiły się ogłoszenia i plakaty,
g) informowano w inny sposób - proszę opisać jaki,
h) nie informowano o tym mieszkańców.Odpowiedź: A
7. Czy podczas debaty nad raportem o stanie gminy za 2020 rok mogli zabierać głos także ci mieszkańcy, którzy nie zebrali co najmniej 20 lub 50 podpisów (Art. 28 aa ust. 7 ustawy o samorządzie gminnym)?
a) tak,
b) nie,
c) inna odpowiedź - jaka?Odpowiedź: Do debaty nie zostały zgłoszone głosy mieszkańców.
From: Magdalena Kuźniarz <sekretariat@tomaszowlubelski.pl <mailto:sekretariat@tomaszowlubelski.pl> >
Sent: Monday, November 22, 2021 9:16 AM
To: sekretarz@tomaszowlubelski.pl <mailto:sekretarz@tomaszowlubelski.pl>
Subject: FW: wniosek o informację
Pozdrawiam serdecznie,
Magdalena Kuźniarz
Sekretariat Urzędu Gminy Tomaszów Lubelski
ul. 29 Listopada 9
22-600 Tomaszów Lubelski
Tel. (84) 664 30 85
Fax (84) 664 8 73
From: sprawa-40597@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-40597@fedrowanie.siecobywatelska.pl> [mailto:sprawa-40597@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Thursday, November 4, 2021 9:39 PM
To: sekretariat@tomaszowlubelski.pl <mailto:sekretariat@tomaszowlubelski.pl>
Subject: wniosek o informację
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Jakie osoby miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE MAKSYMALNIE 3 ODPOWIEDZI
a) radni, podejmując uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym,
b) wójt (burmistrz, prezydent miasta),
c) urzędnicy, którym powierzono przygotowanie raportu,
d) mieszkańcy w konsultacjach, debatach, podczas spotkań,
e) pracownicy firmy zewnętrznej, którym powierzono przygotowanie raportu,
f) inne osoby - jakie?
g) nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie.2. Jakie czynniki miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE JEDNEJ ODPOWIEDZI
a) dostępność wskaźników, danych i informacji,
b) treść raportu za 2019 rok i wcześniejszych raportów,
c) inne czynniki - jakie?
d) nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie.3. Jakie działania podjął urząd, by zbadać, jakich danych w raporcie za 2020 r. oczekują mieszkańcy? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) przygotował i przeprowadził ankietę konsultacyjną,
b) zorganizował fizyczne spotkanie/a z mieszkańcami,
c) zorganizował spotkanie/a z mieszkańcami w Internecie,
d) współpracował z organizacjami społecznymi,
e) współpracował z radnymi,
f) analizował, o co pytają mieszkańcy we wnioskach o informację publiczną,
g) inne - jakie?
h) nie podjęto żadnych działań.4. Jaka była rola radnych przy przygotowaniu raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) radni przygotowali uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym,
b) radni aktywnie włączali się w dyskusję na temat raportu w czasie debaty,
c) radni sami pozyskiwali dane do raportu,
d) radni podpowiadali urzędnikom, co interesuje mieszkańców,
e) radni sami pytali mieszkańców, co ich interesuje,
f) inne - jakie?
g) radni nie byli zaangażowani w przygotowanie raportu na żadnym etapie,5. Na jakie problemy napotkał urząd przy przygotowywaniu raportu za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) brak dostępu do danych i informacji,
b) brak informacji zwrotnej od mieszkańców,
c) brak zaangażowania się organizacji społecznych,
d) trudności komunikacyjne – wytłumaczenie mieszkańcom czemu służy raport,
e) niejasność po stronie urzędu, czemu służy raport,
f) raport jest za długi i trudno zdecydować, z jakich treści zrezygnować,
g) inne - jakie?
h) urząd nie napotkał żadnych problemów.6. Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej,
b) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd,
c) informowano w radiu lub telewizji samorządowej,
d) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta (burmistrza, prezydenta miasta),
e) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd,
f) w mieście/gminie pojawiły się ogłoszenia i plakaty,
g) informowano w inny sposób - proszę opisać jaki,
h) nie informowano o tym mieszkańców.7. Czy podczas debaty nad raportem o stanie gminy za 2020 rok mogli zabierać głos także ci mieszkańcy, którzy nie zebrali co najmniej 20 lub 50 podpisów (Art. 28 aa ust. 7 ustawy o samorządzie gminnym)?
a) tak,
b) nie,
c) inna odpowiedź - jaka?Prosimy o przesłanie odpowiedzi na adres sprawa-40597@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-40597@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Katarzyna Batko-Tołuć, Szymon Osowski
członkowie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
adres email: biuro@siecobywatelska.pl <mailto:biuro@siecobywatelska.pl>
skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl> | www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 5262842872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Fwd: Fwd: wniosek o informację przez GOLUB-DOBRZYŃ w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #222
1
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez CZERWIŃSK NAD WISŁĄ w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1089
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie
informacji publicznej.
Z poważaniem
Urząd Miasta i Gminy
w Czerwińsku nad Wisłą
insp. ds RM Małgorzata Zmysłowska
FW: odpowiedź na wniosek o inf. publiczną przez Sosnowiec w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1823
3
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187
- 188
- 189
- 190
- 191
- 192
- 193
- 194
- 195
- 196
- 197
- 198
- 199
- 200
- 201
- 202
- 203
- 204
- 205
- 206
- 207
- 208
- 209
- 210
- 211
- 212
- 213
- 214
- 215
- 216
- 217
- 218
- 219
- 220
- 221
- 222
- 223
- 224
- 225
- 226
- 227
- 228
- 229
- 230
- 231
- 232
- 233
- 234
- 235
- 236
- 237
- 238
- 239
- 240
- 241
- 242
- 243
- 244
- 245
- 246
- 247
- 248
- 249
- 250
- 251
- 252
- 253
- 254
- 255
- 256
- 257
- 258
- 259
- 260
- 261
- 262
- 263
- 264
- 265
- 266
- 267