Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? przez AgnieszkaZdanowicz
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 169 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 144 | 0 |
Lubelskie | 213 | 0 |
Lubuskie | 82 | 0 |
Łódzkie | 177 | 0 |
Małopolskie | 182 | 0 |
Mazowieckie | 314 | 0 |
Opolskie | 71 | 0 |
Podkarpackie | 160 | 0 |
Podlaskie | 118 | 0 |
Pomorskie | 123 | 0 |
Śląskie | 167 | 0 |
Świętokrzyskie | 102 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 116 | 0 |
Wielkopolskie | 226 | 0 |
Zachodniopomorskie | 113 | 0 |
Listy
FW: Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji przez KRZANOWICE w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1764
1
FW: Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji przez KRZANOWICE w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1764
1
[ePUAP] Powiadomienie o otrzymaniu UPD przez STRZELCE w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #750
Na skrytkę wpłynęło Urzędowe Potwierdzenie Doręczenia informujące o piśmie oczekującym na odebranie.
Nazwa skrytki: przesłanie na wirtualny skład
Data wpływu: 08.11.2021
Termin odbioru: 22.11.2021
Informacja o dokumencie
Nadawca: URZĄD GMINY STRZELCE
ID Nadawcy: ugstrzelce
Adresat: sprawa-40913@fedrowanie.siecobywatelska.pl
ID Adresata: sprawa-40913@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Identyfikator sprawy: RO.1431.2.2021.MK
Identyfikator dokumentu: RO.1431.2.2021.MK
Informacje uzupełniające:
Dokument można odebrać w formie dokumentu elektronicznego wykonując opisane poniżej czynności.
1. Uwierzytelnić się w systemie ePUAP
2. Odebrać dokument ze wskazanej skrytki
3. Uzupełnić deklarowaną datę odbioru dokumentu
4. Podpisać dokument UPD bezpiecznym podpisem elektronicznym
Po zweryfikowaniu poprawności podpisanego UPD, doręczany dokument zostanie przekazany do wskazanej skrytki.
Wiadomość została wysłana automatycznie przez Platformę ePUAP zgodnie z konfiguracją skrytki. W celu wyłączenia powiadomień należy zmodyfikować ustawienia profilu ePUAP pod adresem:
https://epuap.gov.pl/wps/myportal
Re: Pd: wniosek o informację przez JADÓW w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1026
1
Re: wniosek o informację przez KNURÓW w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1806
Dzień dobry
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej, Urząd Miasta w Knurowie przesyła w załączeniu do niniejszego maila odpowiedzi na zadane pytania. Wybrane przez nas odpowiedzi zostały zaznaczone pogrubionym oraz podkreślonym tekstem.
z poważaniem,
Krzysztof Stryczek
Naczelnik Wydziału ds. Funduszy Strukturalnych, Promocji, Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi
Urząd Miasta Knurów
tel. 32 339 22 84
1
> ---------- Pierwotna wiadomość ----------
> Od: sprawa-41969@fedrowanie.siecobywatelska.pl
> Do: um@knurow.pl
> Data: 04.11.2021 21:52
> Temat: wniosek o informację
>
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
>
> 1. Jakie osoby miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE MAKSYMALNIE 3 ODPOWIEDZI
> a) radni, podejmując uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym,
> b) wójt (burmistrz, prezydent miasta),
> c) urzędnicy, którym powierzono przygotowanie raportu,
> d) mieszkańcy w konsultacjach, debatach, podczas spotkań,
> e) pracownicy firmy zewnętrznej, którym powierzono przygotowanie raportu,
> f) inne osoby - jakie?
> g) nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie.
>
> 2. Jakie czynniki miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE JEDNEJ ODPOWIEDZI
> a) dostępność wskaźników, danych i informacji,
> b) treść raportu za 2019 rok i wcześniejszych raportów,
> c) inne czynniki - jakie?
> d) nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie.
>
> 3. Jakie działania podjął urząd, by zbadać, jakich danych w raporcie za 2020 r. oczekują mieszkańcy? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
> a) przygotował i przeprowadził ankietę konsultacyjną,
> b) zorganizował fizyczne spotkanie/a z mieszkańcami,
> c) zorganizował spotkanie/a z mieszkańcami w Internecie,
> d) współpracował z organizacjami społecznymi,
> e) współpracował z radnymi,
> f) analizował, o co pytają mieszkańcy we wnioskach o informację publiczną,
> g) inne - jakie?
> h) nie podjęto żadnych działań.
>
> 4. Jaka była rola radnych przy przygotowaniu raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
> a) radni przygotowali uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym,
> b) radni aktywnie włączali się w dyskusję na temat raportu w czasie debaty,
> c) radni sami pozyskiwali dane do raportu,
> d) radni podpowiadali urzędnikom, co interesuje mieszkańców,
> e) radni sami pytali mieszkańców, co ich interesuje,
> f) inne - jakie?
> g) radni nie byli zaangażowani w przygotowanie raportu na żadnym etapie,
>
> 5. Na jakie problemy napotkał urząd przy przygotowywaniu raportu za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
> a) brak dostępu do danych i informacji,
> b) brak informacji zwrotnej od mieszkańców,
> c) brak zaangażowania się organizacji społecznych,
> d) trudności komunikacyjne – wytłumaczenie mieszkańcom czemu służy raport,
> e) niejasność po stronie urzędu, czemu służy raport,
> f) raport jest za długi i trudno zdecydować, z jakich treści zrezygnować,
> g) inne - jakie?
> h) urząd nie napotkał żadnych problemów.
>
> 6. Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
> a) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej,
> b) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd,
> c) informowano w radiu lub telewizji samorządowej,
> d) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta (burmistrza, prezydenta miasta),
> e) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd,
> f) w mieście/gminie pojawiły się ogłoszenia i plakaty,
> g) informowano w inny sposób - proszę opisać jaki,
> h) nie informowano o tym mieszkańców.
>
> 7. Czy podczas debaty nad raportem o stanie gminy za 2020 rok mogli zabierać głos także ci mieszkańcy, którzy nie zebrali co najmniej 20 lub 50 podpisów (Art. 28 aa ust. 7 ustawy o samorządzie gminnym)?
> a) tak,
> b) nie,
> c) inna odpowiedź - jaka?
>
> Prosimy o przesłanie odpowiedzi na adres sprawa-41969@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Katarzyna Batko-Tołuć, Szymon Osowski
> członkowie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
>
>
> --
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> adres email: biuro@siecobywatelska.pl
> skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
> www.siecobywatelska.pl | www.informacjapubliczna.org
> NIP 5262842872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej - odpowiedź przez KAMIEŃ w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1320
Odpowiedź na wniosek o informację publiczną przez LIPSKO w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1224
odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez ORNETA w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #2050
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej
pozdrawiam Natalia Brycka
odpowiedź na wniosek przez GRONOWO ELBLĄSKIE w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1963
Re: Fwd: wniosek o informację przez GNIEW w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1593
1
>
>
>
>
> --- Treść przekazanej wiadomości ---
> Temat: wniosek o informację
> Data: Thu, 04 Nov 2021 20:50:38 -0000
> Nadawca: sprawa-41756@fedrowanie.siecobywatelska.pl
> Odpowiedź-Do: sprawa-41756@fedrowanie.siecobywatelska.pl
> Adresat: sekretariat@gniew.pl
>
>
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1. Jakie osoby miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie
> gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE MAKSYMALNIE 3 ODPOWIEDZI
> a) radni, podejmując uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
> o samorządzie gminnym,
> b) wójt (burmistrz, prezydent miasta),
> c) urzędnicy, którym powierzono przygotowanie raportu,
> d) mieszkańcy w konsultacjach, debatach, podczas spotkań,
> e) pracownicy firmy zewnętrznej, którym powierzono przygotowanie raportu,
> f) inne osoby - jakie?
> g) nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie.
>
> 2. Jakie czynniki miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie
> gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE JEDNEJ ODPOWIEDZI
> a) dostępność wskaźników, danych i informacji,
> b) treść raportu za 2019 rok i wcześniejszych raportów,
> c) inne czynniki - jakie?
> d) nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie.
>
> 3. Jakie działania podjął urząd, by zbadać, jakich danych w raporcie
> za 2020 r. oczekują mieszkańcy? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH
> PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
> a) przygotował i przeprowadził ankietę konsultacyjną,
> b) zorganizował fizyczne spotkanie/a z mieszkańcami,
> c) zorganizował spotkanie/a z mieszkańcami w Internecie,
> d) współpracował z organizacjami społecznymi,
> e) współpracował z radnymi,
> f) analizował, o co pytają mieszkańcy we wnioskach o informację publiczną,
> g) inne - jakie?
> h) nie podjęto żadnych działań.
>
> 4. Jaka była rola radnych przy przygotowaniu raportu o stanie gminy za
> 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
> a) radni przygotowali uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
> o samorządzie gminnym,
> b) radni aktywnie włączali się w dyskusję na temat raportu w czasie
> debaty,
> c) radni sami pozyskiwali dane do raportu,
> d) radni podpowiadali urzędnikom, co interesuje mieszkańców,
> e) radni sami pytali mieszkańców, co ich interesuje,
> f) inne - jakie?
> g) radni nie byli zaangażowani w przygotowanie raportu na żadnym etapie,
>
> 5. Na jakie problemy napotkał urząd przy przygotowywaniu raportu za
> 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
> a) brak dostępu do danych i informacji,
> b) brak informacji zwrotnej od mieszkańców,
> c) brak zaangażowania się organizacji społecznych,
> d) trudności komunikacyjne – wytłumaczenie mieszkańcom czemu służy raport,
> e) niejasność po stronie urzędu, czemu służy raport,
> f) raport jest za długi i trudno zdecydować, z jakich treści zrezygnować,
> g) inne - jakie?
> h) urząd nie napotkał żadnych problemów.
>
> 6. Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
> będzie można zabrać głos na temat treści raportu o stanie gminy za
> 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
> a) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
> Informacji Publicznej,
> b) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
> samorząd,
> c) informowano w radiu lub telewizji samorządowej,
> d) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę
> lub wójta (burmistrza, prezydenta miasta),
> e) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
> nieprowadzonych przez samorząd,
> f) w mieście/gminie pojawiły się ogłoszenia i plakaty,
> g) informowano w inny sposób - proszę opisać jaki,
> h) nie informowano o tym mieszkańców.
>
> 7. Czy podczas debaty nad raportem o stanie gminy za 2020 rok mogli
> zabierać głos także ci mieszkańcy, którzy nie zebrali co najmniej 20
> lub 50 podpisów (Art. 28 aa ust. 7 ustawy o samorządzie gminnym)?
> a) tak,
> b) nie,
> c) inna odpowiedź - jaka?
>
> Prosimy o przesłanie odpowiedzi na adres
> sprawa-41756@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Katarzyna Batko-Tołuć, Szymon Osowski
> członkowie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> adres email: biuro@siecobywatelska.pl
> skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
> www.siecobywatelska.pl | www.informacjapubliczna.org
> NIP 5262842872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII
> Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>
> TUTAJ
>
> *Vademec= um Kadrowe TUTAJ
> <3D"http://www.edukacja-online.com.pl/DokumentacjaJM.pdf"=>*
>
> *Program szkolenia: *
>
> **
>
> *1. Cel dyrektywy - podstawowe informacj= e.*
>
> - poj=EAcie SYGNALISTY,
>
> -jednostki obowi=B1zane do stosowania Dyrektywy,<= /O:P>
>
> - nowe obowi=B1zki pracodawcy,
>
> - kary za naruszenia.
>
> <= P class=3DMsoNormal style=3D"VERTICAL-ALIGN: baseline; MARGIN: 0cm
> 0cm 0pt;= LINE-HEIGHT: 115%">*2. Wymagana dokumentacja - system
> zg=B3aszania nieprawid=B3owo= =B6ci - Polityka Ochrony Sygnalist=F3w.*
>
> = ****
>
> **3. Po= dstawowe obowi=B1zki dla jednostek organizacyjnych:****
>
> *- = utworzenie wewn=EAtrznych, poufnych i bezpiecznych kana=B3=F3w
> przyjmowania= zg=B3osze=F1 od sygnalist=F3w,*
>
> *- wyznaczenie osoby odpowiedzialnej za organizacj=EA systemu sygnal=
> ist=F3w*
>
> *- prowadzenie re= jestru zg=B3osze=F1,*
>
> *- p= rzekazywanie sygnali=B6cie informacji zwrotnych, zar=F3wno o
> przyj=EAciu zg= =B3oszenia, jak i o podj=EAtych w zwi=B1zku z nim
> dzia=B3aniach, maj=B1cych= na celu jego wyja=B6nienie,*
>
> *- zapewnienie ochrony sygnalistom.*
>
> *
>
> *4. Dyrektywa obejmuje m.in. obszary = narusze=F1 z zakresu:*
>
> * zam=F3wie=F1 publicznych;us=B3ug, produkt=F3w i rynk=F3w fina=
> nsowych oraz zapobiegania praniu pieni=EAdzy
> * bezpiecze=F1stwa produkt=F3w i ich zgodno=B6ci z wymogami;
> * bezpiecze=F1stwa transportu;
> * ochrony =B6rodowiska;=
> * oc= hrony radiologicznej i bezpiecze=F1stwa j=B1drowego;
> * bezpiecze=F1st= wa =BFywno=B6ci i pasz, zdrowia i dobrostanu
> zwierz=B1t;<= LI class=3DMsoNormal style=3D"BACKGROUND: white;
> MARGIN: 0cm 0cm 0pt; LINE-= HEIGHT: 150%; mso-pagination:
> widow-orphan; mso-hyphenate: auto; mso-list: = l0 level1
> lfo1">zdrowia pu= blicznego;
> * ochrony konsument=F3w;
> * ochrony prywatno=B6ci i d= anych osobowych oraz bezpiecze=F1stwa
> sieci i system=F3w informacyjnych.
>
> *5. Pytania, dyskusja= - przyk=B3ady czego mog=B1 dotyczy=E6
> zg=B3oszenia sygnalisty.<= /SPAN>*
>
> **
>
> *- prezentacja,*
>
> *- wz=F3r procedury dotycz=B1cej przyjmowania= zg=B3osze=F1,*
>
> *- wz=F3r = zg=B3oszenia nieprawid=B3owo=B6ci,*
>
> *- wz=F3r zg=B3oszenia dzia=B3a=F1 odwetowych.<= /P>*
>
> **
>
> **Prowadzenie: Iwona St=EApnik, *historyk, archiwista, specjalista ds.
> ochrony danych osobowych, d= yplomowany trener. Uko=F1czy=B3a
> akademi=EA Jana D=B3ugosza w Cz=EAstochowi= e na kierunku
> historyczno-archiwistycznym oraz studia podyplomowe ochrona d= anych
> osobowych i informacji niejawnych na Uniwersytecie Warszawskim. Posia=
> da wieloletnie do=B6wiadczenie praktyczne, na co dzie=F1 pracuje w
> samorz= =B1dowym archiwum zak=B3adowym. Do=B6wiadczony szkoleniowiec z
> zakresu norm=
> src="http://siecobywatelska.emaillabs.co/open/?ot=MTYzNjA1OTAzODA4LjMxMzA0LjY1NDY2NzkzODM3NzA4NTYzMTJAZmVkcm93YW5pZS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2EucGx8VGh1LCAwNCBOb3YgMjAyMSAyMDo1MDozOCAtMDAwMHxzZWtyZXRhcmlhdEBnbmlldy5wbHwxLnNpZWNvYnl3YXRlbHNrYS5zbXRwfHJlZGdyaWQxfDB8MS5kNDgzYzgwNTRhYjljZjQ5MjA4YjQ5NTgwZGY1MDYwYw%3D%3D"
> alt=""
> style="height:1px;width:1px;border-width:0;margin-top:0;margin-bottom:0;margin-right:0;margin-left:0;padding-top:0;padding-bottom:0;padding-right:0;padding-left:0;"
> moz-do-not-send="true" width="1" height="1" border="0"> *
>
> *
>
Odpowiedź na wniosek o informację publiczną przez WŁODAWA w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #367
Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o informację publiczną.
Z poważaniem,
Agnieszka Trzebunia
Odpowiedź na wniosek przez NIDZICA w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1999
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej
--
Sekretariat
Urząd Miejski w Nidzicy
ul.Plac Wolności 1
13-100 Nidzica
tel.:89 625 07 10
fax: 89 625 07 11
----------
Administratorem Państwa danych osobowych jest Burmistrz Nidzicy.
Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych przez Administratora
dostępne są w Biuletynie Informacji Publicznej pod adresem https://bip.nidzica.pl/
w zakładce Ochrona danych osobowych oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Nidzicy
przy, ul. Plac Wolności 1.
UG Łyse - odpowiedź na wniosek przez ŁYSE w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1157
Przeczytano: wniosek o informację przez SADOWNE w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1160
UG Biskupiec- Odpowiedź na wniosek o informację publiczną przez BISKUPIEC w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #2030
odpowiedź na wniosek przez MIŃSK MAZOWIECKI w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1230
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej [Sprawa#ZO.1431.0221.2021] przez Siemianowice Śląskie w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1739
Dokumenty: ZO.KW.1264.2021
Znak sprawy: ZO.1431.0221.2021
Rej. koresp. wych.: RKW-email-006276/21
Wysłane przez: Agnieszka Bobowska
Wydział Organizacji i Zarządzania Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie przesyła w załączeniu odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.
Z poważaniem
Agnieszka Bobowska
Wydział Organizacji i Zarządzania
Urząd Miasta Siemianowice Śląskie
--
W przypadku kontynuacji korespondencji w aktualnej sprawie prosimy nie usuwać znaku sprawy z tematu wiadomości.
Wysłano z systemu FINN 8 SQL
RE: wniosek o informację przez DĘBE WIELKIE w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #977
1
dot. wniosku o udostępnienie informacji publicznej nr 2855/2021 przez Kraków w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #947
RE: wniosek o informację przez KROCZYCE w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1722
Odpowiedź na wniosek o udostepnienie informacji publicznej. przez DOROHUSK w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #320
Fw: wniosek o informację przez STANISŁAWÓW w sprawie Raport o stanie gminy - jak jest tworzony? #1277
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187
- 188
- 189
- 190
- 191
- 192
- 193
- 194
- 195
- 196
- 197
- 198
- 199
- 200
- 201
- 202
- 203
- 204
- 205
- 206
- 207
- 208
- 209
- 210
- 211
- 212
- 213
- 214
- 215
- 216
- 217
- 218
- 219
- 220
- 221
- 222
- 223
- 224
- 225
- 226
- 227
- 228
- 229
- 230
- 231
- 232
- 233
- 234
- 235
- 236
- 237
- 238
- 239
- 240
- 241
- 242
- 243
- 244
- 245
- 246
- 247
- 248
- 249
- 250
- 251
- 252
- 253
- 254
- 255
- 256
- 257
- 258
- 259
- 260
- 261
- 262
- 263
- 264
- 265
- 266
- 267