Monitoring samorządy przez kamil.bregula
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 168 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 144 | 0 |
Lubelskie | 212 | 0 |
Lubuskie | 82 | 0 |
Łódzkie | 177 | 0 |
Małopolskie | 182 | 0 |
Mazowieckie | 313 | 0 |
Opolskie | 71 | 0 |
Podkarpackie | 159 | 0 |
Podlaskie | 118 | 0 |
Pomorskie | 121 | 0 |
Śląskie | 167 | 0 |
Świętokrzyskie | 101 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 116 | 0 |
Wielkopolskie | 224 | 0 |
Zachodniopomorskie | 111 | 0 |
Listy
Informacja publiczna przez ŚCINAWA w sprawie Monitoring samorządy #466
W odpowiedzi na Państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznej z
dnia 9 stycznia 2018 r.
w załączeniu przesyłam odpowiedzi na zapytania.
z poważaniem
Magdalena Ratajczak
Urząd Miasta i Gminy Ścinawa
tel 76/ 74 00 211
SK.1431..4.2018 przez IMIELNO w sprawie Monitoring samorządy $320
W załączeniu odpowiedź na wniosek o udostępnienie inf. publicznej.
W dniu 2018-01-09 o 07:56, sprawa-4237@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
1
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:
>
> - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
> - czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
> - czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
> - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
> - informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
> - informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
> - czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
> - czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
> - czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
> - link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
> - czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
> - jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
> - jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-4237@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
>
> --
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>
>
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z gminy Drwinia przez DRWINIA w sprawie Monitoring samorządy #1932
<HTML><HEAD></HEAD>
<BODY dir=ltr>
<DIV dir=ltr>
<DIV style="FONT-SIZE: 12pt; FONT-FAMILY: 'Calibri'; COLOR: #000000">
<DIV> </DIV></DIV></DIV></BODY></HTML>
Udostępnienie informacji publicznej - gmina Głowaczów przez GŁOWACZÓW w sprawie Monitoring samorządy $249
Dzień dobry,
W nawiązaniu do pisma dotyczącego udostępnienia informacji publicznej,
w załączeniu przesyłam odpowiedź Wójta Gminy Głowaczów na przedmiotowy
wniosek.
Z poważaniem
Magdalena Konopka
odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez GARDEJA w sprawie Monitoring samorządy $234
Dzień dobry.
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.
Pozdrawiam
Beata Kalinowska
Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez BARTOSZYCE w sprawie Monitoring samorządy $20
W dniu 2018-01-09 o 07:56, sprawa-3692@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
1
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:
>
> - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
> - czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
> - czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
> - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
> - informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
> - informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
> - czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
> - czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
> - czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
> - link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
> - czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
> - jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
> - jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-3692@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
>
> --
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>
Re: Fwd: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez SZERZYNY w sprawie Monitoring samorządy #2052
Witam, w odpowiedzi na Wasz wniosek w sprawie udzielenia informacji w
trybie dostępu do informacji publicznej informuję co następuje:
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
W Gminie Szerzyny nie obowiązuje taka uchwała.
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
W Gminie Szerzyny nie utworzono rady działalności pożytku publicznego.
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
W Gminie Szerzyny nie utworzono rady oświatowej.
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
W Gminie Szerzyny nie obowiązuje taka uchwała.
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
W Gminie Szerzyny przyjęto w tym okresie 275 uchwał
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
W gminie Szerzyny przeprowadzono w powyższym okresie 9 konsultacji
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
W Gminie Szerzyny nie utworzono młodzieżowej rady gminy.
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
W Gminie Szerzyny nie utworzono gminnej rady seniorów
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
Tak, link: https://bip.malopolska.pl/ugszerzyny,a,1024948,uchwala-nr-v302015-rady-gminy-szerzyny-z-dnia-11-lutego-2015-r-w-sprawie-wyrazenia-zgody-na-wyodrebn.html
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
W Gminie Szerzyny nie obowiązuje budżet obywatelski
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
Nie dotyczy
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.
Nie dotyczy
Z poważaniem
Grzegorz Ciombor
Urząd Gminy Szerzyny
informacja publiczna przez BURZENIN w sprawie Monitoring samorządy #1567
Dzień dobry
W załączeniu przekazuję odpowiedź na informację publiczną.
pozdrawiam,
Marlena Nawrocka | Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego w Burzeninie
tel. +48 43 821 40 95 wew. 17
dot. u.i.p przez KRZĘCIN w sprawie Monitoring samorządy $484
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia
09.01.2018r. w załączeniu przesyłam odpowiedź.
*Z poważaniem*
*Podinspektor*
*ds. zamówie**ń** publicznych, obs**ł**ugi wniosk**ó**w, skarg *
*i petycji mieszka**ń**c**ó**w oraz wniosków o udost**ę**pnienie informacji
publicznej*
*mgr in**ż**. Dariusz S. Kusal*
*tel. nr (95) 765 52-28*
informacja publiczna przez BURZENIN w sprawie Monitoring samorządy #1567
Dzień dobry
W załączeniu przekazuję odpowiedź na informację publiczną.
pozdrawiam,
Marlena Nawrocka | Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego w Burzeninie
tel. +48 43 821 40 95 wew. 17
Udzielenie informacji publicznej przez LUBENIA w sprawie Monitoring samorządy $538
<html xmlns:v="urn:schemas-microsoft-com:vml" xmlns:o="urn:schemas-microsoft-com:office:office" xmlns:w="urn:schemas-microsoft-com:office:word" xmlns:m="http://schemas.microsoft.com/office/2004/12/omml" xmlns="http://www.w3.org/TR/REC-html40"><head><meta http-equiv=Content-Type content="text/html; charset=iso-8859-2"><meta name=Generator content="Microsoft Word 15 (filtered medium)"><style><!--
/* Font Definitions */
@font-face
{font-family:"Cambria Math";
panose-1:2 4 5 3 5 4 6 3 2 4;}
@font-face
{font-family:Calibri;
panose-1:2 15 5 2 2 2 4 3 2 4;}
/* Style Definitions */
p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal
{margin:0cm;
margin-bottom:.0001pt;
font-size:11.0pt;
font-family:"Calibri",sans-serif;
mso-fareast-language:EN-US;}
a:link, span.MsoHyperlink
{mso-style-priority:99;
color:#0563C1;
text-decoration:underline;}
a:visited, span.MsoHyperlinkFollowed
{mso-style-priority:99;
color:#954F72;
text-decoration:underline;}
span.Stylwiadomocie-mail17
{mso-style-type:personal-compose;
font-family:"Calibri",sans-serif;
color:black;}
.MsoChpDefault
{mso-style-type:export-only;
font-family:"Calibri",sans-serif;
mso-fareast-language:EN-US;}
@page WordSection1
{size:612.0pt 792.0pt;
margin:70.85pt 70.85pt 70.85pt 70.85pt;}
div.WordSection1
{page:WordSection1;}
--></style><!--[if gte mso 9]><xml>
<o:shapedefaults v:ext="edit" spidmax="1026" />
</xml><![endif]--><!--[if gte mso 9]><xml>
<o:shapelayout v:ext="edit">
<o:idmap v:ext="edit" data="1" />
</o:shapelayout></xml><![endif]--></head><body lang=PL link="#0563C1" vlink="#954F72"><div class=WordSection1><p class=MsoNormal><span style='color:black'><o:p> </o:p></span></p></div></body></html>
Wysyłanie wiadomości e-mail: Black and White0413.pdf przez KARPACZ w sprawie Monitoring samorządy #381
Wiadomość jest gotowa do wysłania wraz z następującymi załącznikami (plikami
lub linkami):
Black and White0413.pdf
odpowiedź na wniosek przez DRAWSKO POMORSKIE w sprawie Monitoring samorządy $198
Witam
Odpowiedź na wniosek dotyczący gminy Drawsko Pomorskie
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny
wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art.
19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a
jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest
dostępna ta uchwała, NIE
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust.
1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), TAK
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
NIE
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a
jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym
jest dostępna ta uchwała, TAK
http://e-dziennik.szczecin.uw.gov.pl/WDU_Z/2014/2063/akt.pdf
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach
2014-2016,
2014 - 141, 2015 - 130; 2016 - 105
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
poszczególnych latach 2014-2016,
2014 - 7; 2015 - 1; 2016 - 1
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym), NIE
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym), NIE
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu
sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link),
pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na
wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu
strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o
odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
http://umig.drawskopomorskie.ibip.pl/public/get_file_contents.php?id=262920
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z
realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
http://umig.drawskopomorskie.ibip.pl/public/get_file_contents.php?id=250531
http://umig.drawskopomorskie.ibip.pl/public/get_file_contents.php?id=262782
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany
jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie
przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców
projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod
którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie
budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego), TAK OD 2017 ROKU
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu
o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o
wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
(partycypacyjny),
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych
latach 2014-2016 - BUDŻET OBYWATELSKI FUNKCJONUJE OD 2017 ROKU
pozdrawiam
Elżbieta Koba
Sekretarz Gminy Drawsko Pomorskie
Urząd Miejski w Drawsku Pomorskim
ul. Sikorskiego 41, 78-500 Drawsko Pomorskie
tel:943633485, 943632394
fax: 943633113
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez ROGOWO w sprawie Monitoring samorządy #773
Urząd Gminy Rogowo, przesyła w załączeniu odpowiedź na wniosek o
udostępnienie informacji publicznej.
Joanna Brzykca-Myszkowska
Urząd Gminy Rogowo
ul. Kościelna 8
88-420 Rogowo
Wysyłanie wiadomości e-mail: Odpow.na wniosek przez JASTROWIE w sprawie Monitoring samorządy $345
Dzień dobry
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.
--
Pozdrawiam / Regards,
Renata Szewczyk
Urząd Gminy i Miasta Jastrowie
ul. Gdańska 79
64-915 Jastrowie
tel /67/265-72-15
email sekretarz@jastrowie.pl
Wiadomość jest gotowa do wysłania wraz z następującymi załącznikami pliku
lub łącza:
Odpow.na wniosek
Uwaga: W celu ochrony przed wirusami komputerowymi programy poczty e-mail
mogą zapobiegać wysyłaniu i odbieraniu pewnych typów załączników plików.
Sprawdź ustawienia zabezpieczeń poczty e-mail, aby określić obsługę
załączników.
informacja publiczna przez ZŁOTNIKI KUJAWSKIE w sprawie Monitoring samorządy #812
Dzień dobry,
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej z dnia 09.01.2018 roku.
Z poważaniem,
Rafał Kowalczyk
Urząd Gminy Złotniki Kujawskie
RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez ŻAGAŃ w sprawie Monitoring samorządy #1460
Dzień dobry,
W związku ze złożonym przez Państwa wnioskiem o udostępnienie informacji publicznej w załączniku przesyłam odpowiedź. Równocześnie jego treść przekazuję Państwu poniżej, z uwagi na możliwość skorzystania z podanych w treści odpowiedzi linków.
Z poważaniem
Agnieszka Zychla
Rzecznik Prasowy Urzędu Miasta Żagań
Plac Słowiański 17
68-100 Żagań
Tel. 68 477 10 55
TREŚĆ ODPOWIEDZI NA WNIOSEK
Sz.P.
Szymon Osowski, Bartosz Wilk
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2
02-605 Warszawa
B.1431.3.2018
W odpowiedzi na Państwa wniosek z dnia 9 stycznia 2018 roku złożony w trybie ustawy z dnia 6 września 2001 roku o dostępie do informacji publicznej (tj. Dz.U. z 2016 r., poz. 1764 ze zm.) informuję, iż obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), dostępna pod adresem:
http://www.bip.zagan.pl/akty/163/1316/w_sprawie_okreslenia_trybu_i_szczegolowych_kryteriow_oceny_wnioskow_o_realizacje_zadania_publicznego_0D_0Aw_ramach_inicjatywy_lokalnej/
Równocześnie informuję, że na terenie miasta Żagań nie utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego ani nie powołano w gminie rady oświatowej. Obowiązuje natomiast uchwała dotycząca zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami :
http://www.bip.zagan.pl/akty/163/2198/w_sprawie_zasad_i_trybu_przeprowadzania_konsultacji_spolecznych_z_mieszkancami_Gminy_Zagan_o_statusie_miejskim/
W latach 2015 i 2016 podjęto 134 uchwały, natomiast w roku 2014 - 142 uchwały. W latach 2014 i 2015 przeprowadzono po 4 konsultacje, natomiast w roku 2016 jedno badanie ankietowe oraz 12 konsultacji z mieszkańcami. W gminie nie utworzono młodzieżowej rady gminy ani nie powołano gminnej rady seniorów. Wszelkie informacje dotyczące zasad oraz wysokości budżetu partycypacyjnego Gminy Żagań o statusie miejskim w poszczególnych latach dostępne są na stronie Biuletynu Informacji Publicznej jednostki w zakładce Budżet Obywatelski:
http://bip.zagan.pl/342/Budzet_Obywatelski/
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-5251@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Odpowiedź na wniosek o nieudostępnianie przez LIMANOWA w sprawie Monitoring samorządy #1971
Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnianie informacji
publicznej.
Z poważaniem,
Roksana Fabisz0Franczyk
--
*/Roksana Fabisz-Franczyk /*/
//Wydział Organizacyjny//
Urząd Miasta Limanowa//
ul. Jana Pawła II, 9//
tel. 18 337 20 54 wew.145/
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez MALCZYCE w sprawie Monitoring samorządy #407
Dzień dobry,
w odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 9
stycznia 2018 r. poniżej udzielam odpowiedzi na zadane pytania:
1. W gminie Malczyce obowiązuje uchwała w sprawie określenia trybu i
szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego
w ramach inicjatywy lokalnej. Uchwała podjęta została przez Radę Gminy
Malczyce w dniu 29 marca 2016 roku.
Link do strony z opublikowaną uchwałą:
http://bip.malczyce.wroc.pl/pliki/XXI_105_2016.pdf
2. W gminie Malczyce nie utworzono gminnej rady działalności pożytku
publicznego.
3. W gminie Malczyce nie powołano rady oświatowej.
4. W gminie Malczyce obowiązuje uchwała w sprawie sposobu konsultacji z
organizacjami pozarządowymi i podmiotami pożytku publicznego.
Link do strony z opublikowaną uchwałą:
http://bip.malczyce.wroc.pl/index.php?id=99,839,1002
5. W latach 2014-2016 podjętych zostało przez Radę Gminy Malczyce 200
uchwał: 2014 r. -57, 2015 r. - 77, 2016 r. - 66.
6. W latach 2014-2016 w gminie Malczyce przeprowadzono 8 konsultacji
społecznych z mieszkańcami.
7. W kwietniu 2017 r. uchwałą Rady Gminy Malczyce powołano Młodzieżową
Radę Gminy Malczyce.
8. W gminie Malczyce nie utworzono gminnej rady seniorów.
9. W gminie Malczyce wyodrębniono fundusz sołecki, uchwałę można znaleźć
pod adresem:
http://bip.malczyce.wroc.pl/pliki/200.pdf
10. Zarządzenia Wójta Gminy Malczyce publikowane są w Biuletynie
Informacji Publicznej pod adresem
http://bip.malczyce.wroc.pl/index.php?id=102,0,0
11. W gminie Malczyce nie funkcjonuje budżet obywatelski.
Z poważaniem
--
Anna Świercz
Sekretarz Gminy Malczyce
tel. 71/317 92 23 wew 208
fax. 71/317 96 17
Urząd Gminy Malczyce
ul. Traugutta 15, 55-320 Malczyce
www.malczyce.wroc.pl
Odp: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez DUBIECKO w sprawie Monitoring samorządy $203
<html><head><style>blockquote {padding-left: 1ex; margin: 0px 0px 0px 0.8ex; border-left: #cccccc 1px solid;} p {margin: 0px;padding: 0px;} </style> </head><body><p>Szanowni Państwo</p> <p> </p> <p>W załaczeniu odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.</p> <p> </p> <p>Z poważaniem</p> <p>Urząd Gminy Dubiecko</p> <p>ul. Przemyska 10</p> <p>37-750 Dubiecko</p> <p>tel. 16 651 11 56</p> <p>fax. 16 651 11 56 w. 143</p> <p> </p> <p> </p> <p> </p> <p>Dnia Wtorek, 9 Stycznia 2018 07:56 <sprawa-4043@fedrowanie.siecobywatelska.pl> napisał(a)</p> <p><br><br></p> <p> </p><br></body></html>
odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej przez PLATERÓWKA w sprawie Monitoring samorządy #440
Witam!
W załączeniu przesyłam odpowiedzi na wniosek o udzielenie informacji
publicznej:
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała, NIE
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), NIE
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),NIE
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała, TAK http://bip.ugplaterowka.nv.pl/Article/get/id,15243.html
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016, 2014 - 33 2015 - 52 2016 - 42
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016, 0
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), NIE
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), NIE
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
NIE
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie, NIE DOTYCZY
NIE DOTYCZY
- NIE - czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016. NIE DOTYCZY
-
Z wyrazami szacunku
Renata Stalmach
Urząd Gminy w Platerówce
Platerówka 20
59-816 Platerówka
Tel. 75 722 16 90
Fax: 75 724 11 85
odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez BOGUSZÓW-GORCE w sprawie Monitoring samorządy #338
Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 09.01.2018 r.
*********************************************
Agnieszka Oldecka-Świetlik
Wydział Organizacyjno-Prawny
Biuro Rady Miejskiej
Urząd Miejski w Boguszowie-Gorcach
Pl.Odrodzenia 1
58-370 Boguszów-Gorce
tel. 74/844-93-11 wew. 38
*********************************************
odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez BOGUSZÓW-GORCE w sprawie Monitoring samorządy #338
Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 09.01.2018 r.
*********************************************
Agnieszka Oldecka-Świetlik
Wydział Organizacyjno-Prawny
Biuro Rady Miejskiej
Urząd Miejski w Boguszowie-Gorcach
Pl.Odrodzenia 1
58-370 Boguszów-Gorce
tel. 74/844-93-11 wew. 38
*********************************************
odp. na wniosek przez HALINÓW w sprawie Monitoring samorządy $309
Dzień dobry,
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej, w załączeniu
przesyłam odpowiedź na ww. wniosek.
Pozdrawiam,
Sekretariat
Karolina Karpińska
Urząd Miejski w Halinowie | ul. Spółdzielcza 1 | 05-074 Halinów
Tel. (022) 783-60-20 wew. 122 | Fax. (022) 783-61-07
Email: halinow@halinow.pl | Internet: www.halinow.pl
FW: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez KRZESZOWICE w sprawie Monitoring samorządy #1966
Szanowni Państwo,
W odpowiedzi na Państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 9 stycznia 2018 r., poniżej przekazuję wnioskowane informacje.
Czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała
W gminie Krzeszowice nie obowiązuje uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej
Czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
W gminie Krzeszowice nie utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego
Czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
W gminie Krzeszowice nie powołano rady oświatowej.
Czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
W gminie Krzeszowice nie obowiązuje uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym)
Informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
Rada Miejska w Krzeszowicach w latach 2014-2016 przyjęła odpowiednio 155, 142, 131 uchwał.
Informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016
Liczba przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach:
2014 – 22
2015 – 22
2016 – 27
Czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym)
W gminie Krzeszowice utworzono młodzieżową radę gminy
Czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym)
W gminie Krzeszowice utworzono gminną radę seniorów
Czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego
W gminie Krzeszowice nie wyodrębniono funduszu sołeckiego
Link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie
W gminie Krzeszowice nie wyodrębniono funduszu sołeckiego
Czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty, a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego)
W budżecie gminy Krzeszowice funkcjonują wyodrębnione środki w formie funduszu drogowego i funduszu wiejskiego dla jednostek pomocniczych gminy zgodnie z § 98 Statutu Gminy Krzeszowice
https://bip.malopolska.pl/umkrzeszowice,m,12019,statut.html
Jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszkańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
Odpowiedź jw.
Jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016
W formie funduszu drogowego i funduszu wiejskiego dla jednostek pomocniczych gminy w poszczególnych latach 2014-2016 przekazano następującą pulę środków finansowych:
2014 – 2 270 944 zł
2015 – 1 810 210 zł
2016 – 2 394 769 zł
Z poważaniem,
Jan Bereza
Sekretarz Gminy Krzeszowice
-----Original Message-----
From: sekretariat@um.krzeszowice.pl [mailto:sekretariat@um.krzeszowice.pl]
Sent: Friday, January 19, 2018 11:44 AM
To: j.sitarz@um.krzeszowice.pl
Subject: FW: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej-----Original Message-----
From: sprawa-5498@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-5498@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Tuesday, January 9, 2018 8:02 AM
To: sekretariat@um.krzeszowice.pl
Subject: Wniosek o udostępnienie informacji publicznejStowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-5498@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187
- 188
- 189
- 190
- 191
- 192
- 193
- 194
- 195
- 196
- 197
- 198
- 199
- 200
- 201
- 202
- 203
- 204
- 205
- 206
- 207
- 208
- 209
- 210
- 211
- 212
- 213
- 214
- 215
- 216
- 217
- 218
- 219
- 220
- 221
- 222
- 223
- 224
- 225
- 226
- 227
- 228
- 229
- 230
- 231
- 232
- 233
- 234
- 235
- 236
- 237
- 238
- 239
- 240
- 241
- 242
- 243
- 244
- 245
- 246
- 247
- 248
- 249
- 250
- 251
- 252
- 253
- 254
- 255