Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1680
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie2120
Lubuskie820
Łódzkie1770
Małopolskie1820
Mazowieckie3130
Opolskie710
Podkarpackie1590
Podlaskie1180
Pomorskie1210
Śląskie1670
Świętokrzyskie1010
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2240
Zachodniopomorskie1110

Listy

RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez STARE CZARNOWO w sprawie Monitoring samorządy #1782

Witam,

w załączeniu przesyłam odpowiedź na poniższy wniosek na udostępnienie informacji publicznej.

__________
Pozdrawiam

Paweł Kuźniar
Kierownik Referatu Organizacyjnego, Spraw Obywatelskich, Promocji i Oświaty

Urząd Gminy Stare Czarnowo
ul. Św. Floriana 10, 74-106 Stare Czarnowo
tel. 693 368 827
tel. (91) 485 70 50
fax (91) 485 70 60
e-mail: pkuzniar@stareczarnowo.pl
www.stareczarnowo.pl

1

odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej - Urząd Gminy Parchowo przez PARCHOWO w sprawie Monitoring samorządy #2073

Wysłane z aplikacji Poczta dla Windows 10

1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez PEŁCZYCE w sprawie Monitoring samorządy #1761

Odpowiadając na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 31 stycznia 2018 roku Urząd Miejski w Pełczycach uprzejmie informuje, że:

- w gminie Pełczyce nie podjęto uchwały dotyczącej trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej,

- nie utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego,

- nie powołano rady oświatowej,

- w gminie obowiązuje uchwała dotycząca określania zasad i trybu przeprowadzania konsultacji społecznych z mieszkańcami Gminy Pełczyce ( uchwała Nr XXIII.174.2017 Rady Miejskiej w

Pełczycach z dnia 30.11.2017r.); adres strony pod, którym jest dostępna uchwała: http://bip.pelczyce.pl/strony/3368.dhtml

- liczba przyjętych uchwał przez Radę w latach 2014-2016:

a/ 2014 rok – od 27.02.2014-23.10.2014 – 44 uchwały, od 01.12.2014-22.12.2014 – 12 uchwał,

b/ 2015 rok – 53 uchwały,

c/ 2016 rok 60 uchwał,

- przeprowadzono 3 konsultacje dotyczące przyjęcia programu współpracy z organizacjami pozarządowymi i innymi uprawnionymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku

publicznego,

- nie utworzono młodzieżowej rady gminy,

- nie utworzono gminnej rady seniorów,

- wyodrębniono w gminie fundusz sołecki uchwałą Nr XI.69.2016 Rady Miejskiej z dnia 17 marca 2016 roku w sprawie wyrażenia zgody na wyodrębnienie w budżecie gminy środków

stanowiących fundusz sołecki (link: http://bip.pelczyce.pl/strony/2661.dhtml)

- w związku z realizacją funduszu sołeckiego podejmowane są zarządzenia dotyczące zmian w budżecie na wydatki dot. funduszu sołeckiego (ze względu na ilość zarządzeń proszę o informację, czy zarządzenia zmieniające budżet też są w obrębie państwa zainteresowania i jeśli tak, wówczas odpowiedź na wniosek uzupełnimy)

- w gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski.

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez POŁCZYN-ZDRÓJ w sprawie Monitoring samorządy #1765

W załączeniu przesyłamy odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.

-------------------

z poważaniem

Marcin Bieńkowski

Biuro Obsługi Interesanta

herb003

URZĄD MIEJSKI

Plac Wolności 3-4

78-320 Połczyn-Zdrój

tel: (94) 36 66 114

fax: (94) 36 66 105

e-mail: <mailto:eboi@polczyn-zdroj.pl> eboi@polczyn-zdroj.pl

NIP URZĘDU 672-10-00-246, Regon Urzędu 000523880

NIP GMINY 672-202-34-27, Regon Gminy 330920860

Niniejsza informacja elektroniczna lub jej załączniki mogą zawierać poufne
lub chronione prawem informacje, które są przeznaczone wyłącznie dla
wskazanego w nich adresata. Jeżeli nie jesteś adresatem wiadomości, prosimy
o jej nieujawnianie, zawiadomienie nadawcy o jej otrzymaniu oraz usunięcie
wraz ze wszystkimi załącznikami. Dziękuję.

2

(bez tematu) przez KONDRATOWICE w sprawie Monitoring samorządy #386

Witam w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udzielnie informacji publicznej.

Z poważaniem

Paweł Silniewicz
Urząd Gminy w Kondratowicach

1

wniosek o udostępnienie informacji przez WIERZBINEK w sprawie Monitoring samorządy #1914

Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji: - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków
o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o
działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie
adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała, -
jest na stronie bip@wierzbinek.pl W ZAKŁADCE BAZA DOKUMENTÓW LOKALNYCH - czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego
(art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), NIE UTWORZONO - czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego), NIE POWOŁANO - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji
z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy
o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest
dostępna ta uchwała, bip@wierzbinek.pl W ZAKŁADCE BAZA DOKUMENTÓW LOKALNYCH - informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach
2014-2016, LICZBA UCHWAŁ 252 - informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych
latach 2014-2016, 1 KONSULTACJA - czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym), NIE UTWORZONO - czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym), NIE UTWORZONO - czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu
sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www
BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu
zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o
wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest
obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie
funduszu sołeckiego, NIE WYODRĘBNIONO - link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych
w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie, NIE MA FUNDUSZU SOŁECKIEGO - czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) -
rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu,
w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na
wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o
wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest
uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu
obywatelskiego (partycypacyjnego), NIE MA - jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny)
w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami,
wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
(partycypacyjny), NIE MA - jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego)
w poszczególnych latach 2014-2016. NIE BYŁO
 
--
Urząd Gminy w Wierzbinku
Plac Powstańców Styczniowych 110
62-619 Sadlno
inspektor ds obsługi rady
Ewa Gołębiewska
tel. 63/26-11-380 wew. 202

odpowiedź na wniosek przez WIERZBINEK w sprawie Monitoring samorządy #1914

Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji: - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała, - jest na stronie bip@wierzbinek.pl W ZAKŁADCE BAZA DOKUMENTÓW LOKALNYCH - czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), NIE UTWORZONO - czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego), NIE POWOŁANO - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała, bip@wierzbinek.pl W ZAKŁADCE BAZA DOKUMENTÓW LOKALNYCH - informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016, LICZBA UCHWAŁ 252 - informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016, 1 KONSULTACJA - czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), NIE UTWORZONO - czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), NIE UTWORZONO - czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego, NIE WYODRĘBNIONO - link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie, NIE MA FUNDUSZU SOŁECKIEGO - czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego), NIE MA - jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny), NIE MA - jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016. NIE BYŁO
--
Urząd Gminy w Wierzbinku
Plac Powstańców Styczniowych 110
62-619 Sadlno
inspektor ds obsługi rady
Ewa Gołębiewska
tel. 63/26-11-380 wew. 202

odpowiedź rejestr wnisoków 14/2018 - Pyrzyce przez PYRZYCE w sprawie Monitoring samorządy #1769

Odpowiadając na Państwa wniosek dotyczący udostępnienia informacji publicznej informuję że:

1. W Gminie Pyrzyce obowiązuje uchwała dotycząca trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadanai w ramach inicjatywy lokalnej
http://e-dziennik.szczecin.uw.gov.pl/#/legalact/2017/5042/

2. Nie utworzono Gminnej Rady Pożytku Publicznego

3. Zarządzeniem nr 1107/2017 z dnia 29 listopada 2017 roku utworzono Radę Oświatową.

Anna Wyzińska
Pełnomocnik Burmistrza ds. współpracy z organizacjami pozarządowymi, mniejszościami narodowymi i etnicznymi
Inspektor
Wydziału Edukacji, Kultury i Sportu
Urzędu Miejskiego w Pyrzycach
tel. 913970358

odpowiedź na informacje publiczną przez KWIDZYN w sprawie Monitoring samorządy $499

Dzień Dobry,

w załączeniu wysyłam Państwu odpowiedź na informację publiczną.

--

Z poważaniem

Natalia Krieger

Urząd Miejski Kwidzyn
tel(+4855) 6464 737

2

odpowiedź na informację publiczną - Gmina Łukta przez ŁUKTA w sprawie Monitoring samorządy #1934

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej wysłany na
adres lukta@lukta.com.pl poniżej podaję odpowiedź na zadane pytania:

Pyt. 1. Czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych
kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach
inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku
publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie
adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała.

Odp. 1. Tak, link do uchwały:

http://edzienniki.olsztyn.uw.gov.pl/Compatible/Details?Oid=6374

Pyt. 2. Czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art.
41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie)?

Odp. 2. Nie.

Pyt. 3. Czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa
oświatowego)?

Odp. 3.Nie.

Pyt. 4. Czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu
przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony
www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała.

Odp. 4. Nie.

Pyt. 5. Informacje o liczbie przyjętych uchwał przez radę w
poszczególnych latach 2014-2016.

Odp. 5. 2014 - 64, 2015- 83, 2016 - 75.

Pyt. 6. Informacja o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami
w poszczególnych latach 2014-2016.

Odp.6. Brak.

Pyt. 7. Czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym).

Odp.7. Nie.

Pyt. 8. Czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym)?

Odp. 8. Nie.

Pyt. 9. Czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy
o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony
www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o
wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to
wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest
obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu
sołeckiego.

Odp. 9. Tak, link do uchwał:

http://bip.lukta.com.pl/akty/14/557/w_sprawie_3A_wyrazenia_zgody_na_wyodrebnienie_w_budzecie_gminy_Lukta_srodkow_stanowiacych_fundusz_solecki__0D_0A/

http://bip.lukta.com.pl/akty/14/565/w_sprawie_3A_zmiany_uchwaly_Rady_Gminy_Lukta_Nr_XXXIV_2F191_2F2017_z_dnia_31_marca_2017_roku_w_sprawie_wyrazenia_zgody_na_wyodrebnienie_w_budzecie_gminy_Lukta_srodkow_stanowiacych_fundusz_solecki__0D_0A/

Pyt. 10. Link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych
w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie.

Odp. 10. Brak.

Pyt. 11. Czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) -
rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w
sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez
mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony
www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie
(uchwały/zarządzenia)
w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego).

Odp. 11. Nie.

Pyt. 12. Jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny)
w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami,
wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
(partycypacyjny).

Odp. 12. Brak.

Pyt. 13.  Jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w
poszczególnych latach 2014-2016.

Odp. 13. Nie dotyczy.

Z poważaniem,

Anna Morenc-Sulewska

Urząd Gminy Łukta

ul. Mazurska 2

14-105 Łukta

tel./fax. 089 647 50 70

odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez LUBOŃ w sprawie Monitoring samorządy #1806

Szanowni Państwo

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.

Z poważaniem

Monika Pigłowska

--
Monika Pigłowska
Z-ca Kierownika Wydziału Organizacyjnego
Urząd Miasta w Luboniu

tel. 61 8130 011 wew. 13 lub 697-630-812
mail monika.piglowska@umlubon.pl

1

Udostepnienie informacji Gmina Kamień przez KAMIEŃ w sprawie Monitoring samorządy #1016

W odpowiedzi na email dotyczący wniosku o udostepnienie informacji
publicznej odpowiadamy:

1.W Gminie Kamień kryteria oceny wniosków o realizację zadania publicznego
oceniane są ujęte są w rozporządzeniach podejmowanych corocznie przez Wójta
Gminy Kamień .

2.W Gminie Kamień nie utworzono gminnej rady działalności pożytku
publicznego.

3.W Gminie Kamień nie powołano radę oświatową

4.W Gminie Kamień obowiązuje uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami:

https://ugkamien.bip.lubelskie.pl/index.php?id=344&p1=szczegoly&p2=995956

5.Liczba uchwał podjętych przez Radę Gminy Kamień w :

-2014r. -79 uchwał

-2015r. -58 uchwał

-2016r. -55 uchwał

6.Liczba konsultacji z mieszkańcami: nie przeprowadzono w latach 2014-2016

7.W Gminie Kamień nie utworzono młodzieżowej rady gminy

8.W gminie Kamień nie utworzono rady seniorów

9.W Gminie Kamień wyodrębniono fundusz sołecki:

https://ugkamien.bip.lubelskie.pl/index.php?id=359
<https://ugkamien.bip.lubelskie.pl/index.php?id=359&p1=szczegoly&p2=1110269>
&p1=szczegoly&p2=1110269

10.Link do zarządzeń w związku z realizacją funduszu sołeckiego:

https://ugkamien.bip.lubelskie.pl/index.php?id=214
<https://ugkamien.bip.lubelskie.pl/index.php?id=214&p1=szczegoly&p2=1233371>
&p1=szczegoly&p2=1233371

11.W Gminie Kamień nie funkcjonuje budżet obywatelski.

12.Nie dotyczy.

13.Nie dotyczy.

Z poważaniem

Andrzej Krycki
Urząd Gminy Kamień
ul. Diamentowa 15
22-113 Kamień
tel. (82) 567 03 02
andrzej.krycki@kamien.gmina.pl

2

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez NURZEC-STACJA w sprawie Monitoring samorządy #2142

Urząd Gminy w Nurcu-Stacji w załączeniu przesyła odpowiedź na wniosek z
dnia 30 stycznia 2018 r., o udostępnienie informacji publicznej.

1

Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej - UG Wieprz przez WIEPRZ w sprawie Monitoring samorządy #2067

Dzień dobry,

W odpowiedzi na informację publiczną przesyłamy poniżej odpowiedzi na
zadane pytania:

- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów
oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy
lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o
wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www
(link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
*nie obowiązuje*

 - czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e
ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
*nie utworzono*

 - czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa
oświatowego),
*nie powołano*

 - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link)
BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
*tak
(https://bip.malopolska.pl/ugwieprz,a,151744,uchwala-nr-xlvii30410-rady-gminy-wieprz-z-dnia-8-pazdziernika-2010r-w-sprawie-okreslenia-szczegolowe.html)*

 - informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych
latach 2014-2016,
*2014-77, 2015-95, 2016-90*

 - informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
poszczególnych latach 2014-2016,
*2014-1, 2015-1, 2016-1*

 - czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym),
*nie utworzono*

 - czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym),
*nie utworzono*

 - czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o
funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony
www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o
wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to
wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna
jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie
funduszu sołeckiego,
*tak wyodrębniono
(https://bip.malopolska.pl/ugwieprz,a,871848,uchwala-nr-xxxii3092014-rady-gminy-wieprz-z-dnia-26-marca-2014r-w-sprawie-wyrazenia-zgody-na-wyodreb.html)**
*
 - link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w
związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
*(https://bip.malopolska.pl/ugwieprz,m,297684,2017.html?page=4&limit=10&offset=10)*

 - czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) -
rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w
sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez
mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony
www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie
(uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
*nie funkcjonuje*

 - jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w
oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami,
wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
(partycypacyjny),
*n/d**
***
 - jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w
poszczególnych latach 2014-2016.
*n/d*

--
Pozdrawiam

Szymon Bogunia
Urząd Gminy Wieprz
ul. Centralna 5
34-122 Wieprz
Tel. 33/8755118 w. 14
Fax/tel. 33/8755599

W dniu 2018-01-09 o 08:02, sprawa-5599@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:

1

Odpowiedź na wniosek. przez ZANIEMYŚL w sprawie Monitoring samorządy #1927

Dzień dobry,
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek z dnia 30 stycznia 2018 r. dotyczący udostępnienia informacji publicznej.

Z poważaniem,
Agata Kubasiewicz

Sekretariat
tel. 61 285-75-80
e-mail: sekretariat@zaniemysl.pl
---------------------------------------------------------------------------
Urząd Gminy Zaniemyśl
63-020 Zaniemyśl, ul. Średzka 9
tel. 61 285-75-80, fax. 61 285-74-74
www.zaniemysl.pl

2

Wysyłanie wiadomości e-mail: OR.1431.11.2018 odpowiedź na wniosek Stowarzyszenia Sieć Obywatelska przez WEJHEROWO w sprawie Monitoring samorządy #2123

Dzień dobry,

w załączeniu przesyłam odpowiedź Urzędu Gminy Wejherowo na wniosek z
dnia 30 stycznia 2018 r.

Wiadomość jest gotowa do wysłania wraz z następującymi załącznikami
(plikami lub łączami):
OR.1431.11.2018 odpowiedź na wniosek Stowarzyszenia Sieć Obywatelska

--
Z poważaniem

Maria Waszkiewicz
Kierownik Referatu Organizacyjnego i Kadr

Urzad Gminy Wejherowo
Referat Organizacyjny i Kadr
tel. 58 677 97 11

1

Inf. publiczna przez PŁOSKINIA w sprawie Monitoring samorządy #1961

Urząd Gminy w Płoskini przesyła w załączeniu odpowiedź na wniosek z dnia
30.01.2018r. w sprawie udzielenia informacji publicznej

Pozdrawiam: Stefan Hrybek

----------------------------------

Urząd Gminy Płoskinia

Płoskinia 8

14-526 Płoskinia

tel. 556208608

faks 556208600

---
Ta wiadomość została sprawdzona na obecność wirusów przez oprogramowanie antywirusowe Avast.
https://www.avast.com/antivirus

1

GminaSkórzec Odp: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez SKÓRZEC w sprawie Monitoring samorządy #2389

Gmina Skórzec w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o
udostępnienie informacji publicznej

Sprawę prowadzi :
Anna Wiśniewska
tel. 25 631 28 91

1

Re: Wniosek oudostępnienieinformacji publicznej przez WIŻAJNY w sprawie Monitoring samorządy #2184

Wiżajny, 02 lutego 2018 r.
SG.1431.8.2018
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.
Sekretarz Gminy
Jadwiga Markowska
Urząd Gminy Wizajny

1

Gmina Osieczna - udzielenie informacji publicznej przez OSIECZNA w sprawie Monitoring samorządy #1838

Dzień dobry
W odpowiedzi na wniosek w sprawie udzielenia informacji publicznej, Gmina
Osieczna w załączeniu przesyła informację na podstawie art. 10 ustawy z dnia
6 stycznia 2001 o dostępie do informacji publicznej.
Pozdrawiam
Sławomir Kosmalski
UMIG Osieczna

1

RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez WIELICZKI w sprawie Monitoring samorządy #1986

Urząd Gminy w Wieliczkach w załączeniu przesyła odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.
Anna Zdancewicz

1

Odpwoedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez WIELICZKI w sprawie Monitoring samorządy #1986

Urząd Gminy w Wieliczkach w załączeniu przesyła odpowiedź na wniosek o
udostępnienie informacji publicznej.

Anna Zdancewicz

1

Odpowiedź- informacja publiczna przez ŁUBNICE w sprawie Monitoring samorządy #1631

<html xmlns:v="urn:schemas-microsoft-com:vml" xmlns:o="urn:schemas-microsoft-com:office:office" xmlns:w="urn:schemas-microsoft-com:office:word" xmlns:m="http://schemas.microsoft.com/office/2004/12/omml" xmlns="http://www.w3.org/TR/REC-html40"><head><meta http-equiv=Content-Type content="text/html; charset=iso-8859-2"><meta name=Generator content="Microsoft Word 14 (filtered medium)"><style><!--
/* Font Definitions */
@font-face
{font-family:"Cambria Math";
panose-1:2 4 5 3 5 4 6 3 2 4;}
@font-face
{font-family:Calibri;
panose-1:2 15 5 2 2 2 4 3 2 4;}
/* Style Definitions */
p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal
{margin:0cm;
margin-bottom:.0001pt;
font-size:11.0pt;
font-family:"Calibri","sans-serif";
mso-fareast-language:EN-US;}
a:link, span.MsoHyperlink
{mso-style-priority:99;
color:blue;
text-decoration:underline;}
a:visited, span.MsoHyperlinkFollowed
{mso-style-priority:99;
color:purple;
text-decoration:underline;}
span.Stylwiadomocie-mail17
{mso-style-type:personal-compose;
font-family:"Calibri","sans-serif";
color:windowtext;}
.MsoChpDefault
{mso-style-type:export-only;
font-family:"Calibri","sans-serif";
mso-fareast-language:EN-US;}
@page WordSection1
{size:612.0pt 792.0pt;
margin:70.85pt 70.85pt 70.85pt 70.85pt;}
div.WordSection1
{page:WordSection1;}
--></style><!--[if gte mso 9]><xml>
<o:shapedefaults v:ext="edit" spidmax="1026" />
</xml><![endif]--><!--[if gte mso 9]><xml>
<o:shapelayout v:ext="edit">
<o:idmap v:ext="edit" data="1" />
</o:shapelayout></xml><![endif]--></head><body lang=PL link=blue vlink=purple><div class=WordSection1><p class=MsoNormal><o:p>&nbsp;</o:p></p></div></body></html>

1

odpowiedz na wniosek o udzielenie informacji publicznej przez PADEW NARODOWA w sprawie Monitoring samorządy #2215

Urząd Gminy w Padwi Narodowej przesyła odpowiedz na wniosek o udzielenie
informacji publicznej

Z poważaniem

Ryszard Gancarz

1

odp. na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez ZAGÓRÓW w sprawie Monitoring samorządy #1925

Zagórów, dn. 02.02.2018 r.

*Sieć Obywatelska Watchdog Polska**
**ul. Ursynowska 22/2**
**02-604 Warszawa*

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej otrzymany w dniu 31.01.2018 r.

Z poważaniem

Anna Parus
Inspektor ds. obsługi organów gminy

Urząd Miejski w Zagórowie
ul. Kościelna 4
62 – 410 Zagórów
tel. (63) 274 88 01
e – mail: rada_umg@zagorow.pl <mailto:rada_umg@zagorow.pl>

1