Monitoring samorządy przez kamil.bregula
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 168 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 144 | 0 |
Lubelskie | 212 | 0 |
Lubuskie | 82 | 0 |
Łódzkie | 177 | 0 |
Małopolskie | 182 | 0 |
Mazowieckie | 313 | 0 |
Opolskie | 71 | 0 |
Podkarpackie | 159 | 0 |
Podlaskie | 118 | 0 |
Pomorskie | 121 | 0 |
Śląskie | 167 | 0 |
Świętokrzyskie | 101 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 116 | 0 |
Wielkopolskie | 224 | 0 |
Zachodniopomorskie | 111 | 0 |
Listy
RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez STARE CZARNOWO w sprawie Monitoring samorządy #1782
Witam,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na poniższy wniosek na udostępnienie informacji publicznej.
__________
Pozdrawiam
Paweł Kuźniar
Kierownik Referatu Organizacyjnego, Spraw Obywatelskich, Promocji i Oświaty
Urząd Gminy Stare Czarnowo
ul. Św. Floriana 10, 74-106 Stare Czarnowo
tel. 693 368 827
tel. (91) 485 70 50
fax (91) 485 70 60
e-mail: pkuzniar@stareczarnowo.pl
www.stareczarnowo.pl
1-----Original Message-----
From: sprawa-6263@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-6263@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Tuesday, January 30, 2018 9:49 PM
To: sekretarz@stareczarnowo.pl
Subject: Wniosek o udostępnienie informacji publicznejStowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-6263@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej - Urząd Gminy Parchowo przez PARCHOWO w sprawie Monitoring samorządy #2073
Wysłane z aplikacji Poczta dla Windows 10
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez PEŁCZYCE w sprawie Monitoring samorządy #1761
Odpowiadając na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 31 stycznia 2018 roku Urząd Miejski w Pełczycach uprzejmie informuje, że:
- w gminie Pełczyce nie podjęto uchwały dotyczącej trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej,
- nie utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego,
- nie powołano rady oświatowej,
- w gminie obowiązuje uchwała dotycząca określania zasad i trybu przeprowadzania konsultacji społecznych z mieszkańcami Gminy Pełczyce ( uchwała Nr XXIII.174.2017 Rady Miejskiej w
Pełczycach z dnia 30.11.2017r.); adres strony pod, którym jest dostępna uchwała: http://bip.pelczyce.pl/strony/3368.dhtml
- liczba przyjętych uchwał przez Radę w latach 2014-2016:
a/ 2014 rok – od 27.02.2014-23.10.2014 – 44 uchwały, od 01.12.2014-22.12.2014 – 12 uchwał,
b/ 2015 rok – 53 uchwały,
c/ 2016 rok 60 uchwał,
- przeprowadzono 3 konsultacje dotyczące przyjęcia programu współpracy z organizacjami pozarządowymi i innymi uprawnionymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku
publicznego,
- nie utworzono młodzieżowej rady gminy,
- nie utworzono gminnej rady seniorów,
- wyodrębniono w gminie fundusz sołecki uchwałą Nr XI.69.2016 Rady Miejskiej z dnia 17 marca 2016 roku w sprawie wyrażenia zgody na wyodrębnienie w budżecie gminy środków
stanowiących fundusz sołecki (link: http://bip.pelczyce.pl/strony/2661.dhtml)
- w związku z realizacją funduszu sołeckiego podejmowane są zarządzenia dotyczące zmian w budżecie na wydatki dot. funduszu sołeckiego (ze względu na ilość zarządzeń proszę o informację, czy zarządzenia zmieniające budżet też są w obrębie państwa zainteresowania i jeśli tak, wówczas odpowiedź na wniosek uzupełnimy)
- w gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski.
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez POŁCZYN-ZDRÓJ w sprawie Monitoring samorządy #1765
W załączeniu przesyłamy odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.
-------------------
z poważaniem
Marcin Bieńkowski
Biuro Obsługi Interesanta
herb003
URZĄD MIEJSKI
Plac Wolności 3-4
78-320 Połczyn-Zdrój
tel: (94) 36 66 114
fax: (94) 36 66 105
e-mail: <mailto:eboi@polczyn-zdroj.pl> eboi@polczyn-zdroj.pl
NIP URZĘDU 672-10-00-246, Regon Urzędu 000523880
NIP GMINY 672-202-34-27, Regon Gminy 330920860
Niniejsza informacja elektroniczna lub jej załączniki mogą zawierać poufne
lub chronione prawem informacje, które są przeznaczone wyłącznie dla
wskazanego w nich adresata. Jeżeli nie jesteś adresatem wiadomości, prosimy
o jej nieujawnianie, zawiadomienie nadawcy o jej otrzymaniu oraz usunięcie
wraz ze wszystkimi załącznikami. Dziękuję.
(bez tematu) przez KONDRATOWICE w sprawie Monitoring samorządy #386
Witam w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udzielnie informacji publicznej.
Z poważaniem
Paweł Silniewicz
Urząd Gminy w Kondratowicach
wniosek o udostępnienie informacji przez WIERZBINEK w sprawie Monitoring samorządy #1914
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji: - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków
o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o
działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie
adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała, -
jest na stronie bip@wierzbinek.pl W ZAKŁADCE BAZA DOKUMENTÓW LOKALNYCH - czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego
(art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), NIE UTWORZONO - czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego), NIE POWOŁANO - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji
z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy
o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest
dostępna ta uchwała, bip@wierzbinek.pl W ZAKŁADCE BAZA DOKUMENTÓW LOKALNYCH - informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach
2014-2016, LICZBA UCHWAŁ 252 - informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych
latach 2014-2016, 1 KONSULTACJA - czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym), NIE UTWORZONO - czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym), NIE UTWORZONO - czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu
sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www
BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu
zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o
wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest
obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie
funduszu sołeckiego, NIE WYODRĘBNIONO - link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych
w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie, NIE MA FUNDUSZU SOŁECKIEGO - czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) -
rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu,
w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na
wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o
wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest
uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu
obywatelskiego (partycypacyjnego), NIE MA - jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny)
w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami,
wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
(partycypacyjny), NIE MA - jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego)
w poszczególnych latach 2014-2016. NIE BYŁO
--
Urząd Gminy w Wierzbinku
Plac Powstańców Styczniowych 110
62-619 Sadlno
inspektor ds obsługi rady
Ewa Gołębiewska
tel. 63/26-11-380 wew. 202
odpowiedź na wniosek przez WIERZBINEK w sprawie Monitoring samorządy #1914
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji: - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała, - jest na stronie bip@wierzbinek.pl W ZAKŁADCE BAZA DOKUMENTÓW LOKALNYCH - czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), NIE UTWORZONO - czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego), NIE POWOŁANO - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała, bip@wierzbinek.pl W ZAKŁADCE BAZA DOKUMENTÓW LOKALNYCH - informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016, LICZBA UCHWAŁ 252 - informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016, 1 KONSULTACJA - czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), NIE UTWORZONO - czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), NIE UTWORZONO - czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego, NIE WYODRĘBNIONO - link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie, NIE MA FUNDUSZU SOŁECKIEGO - czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego), NIE MA - jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny), NIE MA - jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016. NIE BYŁO
--
Urząd Gminy w Wierzbinku
Plac Powstańców Styczniowych 110
62-619 Sadlno
inspektor ds obsługi rady
Ewa Gołębiewska
tel. 63/26-11-380 wew. 202
odpowiedź rejestr wnisoków 14/2018 - Pyrzyce przez PYRZYCE w sprawie Monitoring samorządy #1769
Odpowiadając na Państwa wniosek dotyczący udostępnienia informacji publicznej informuję że:
1. W Gminie Pyrzyce obowiązuje uchwała dotycząca trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadanai w ramach inicjatywy lokalnej
http://e-dziennik.szczecin.uw.gov.pl/#/legalact/2017/5042/
2. Nie utworzono Gminnej Rady Pożytku Publicznego
3. Zarządzeniem nr 1107/2017 z dnia 29 listopada 2017 roku utworzono Radę Oświatową.
Anna Wyzińska
Pełnomocnik Burmistrza ds. współpracy z organizacjami pozarządowymi, mniejszościami narodowymi i etnicznymi
Inspektor
Wydziału Edukacji, Kultury i Sportu
Urzędu Miejskiego w Pyrzycach
tel. 913970358
odpowiedź na informacje publiczną przez KWIDZYN w sprawie Monitoring samorządy $499
Dzień Dobry,
w załączeniu wysyłam Państwu odpowiedź na informację publiczną.
--
Z poważaniem
Natalia Krieger
Urząd Miejski Kwidzyn
tel(+4855) 6464 737
odpowiedź na informację publiczną - Gmina Łukta przez ŁUKTA w sprawie Monitoring samorządy #1934
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej wysłany na
adres lukta@lukta.com.pl poniżej podaję odpowiedź na zadane pytania:
Pyt. 1. Czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych
kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach
inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku
publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie
adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała.
Odp. 1. Tak, link do uchwały:
http://edzienniki.olsztyn.uw.gov.pl/Compatible/Details?Oid=6374
Pyt. 2. Czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art.
41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie)?
Odp. 2. Nie.
Pyt. 3. Czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa
oświatowego)?
Odp. 3.Nie.
Pyt. 4. Czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu
przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony
www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała.
Odp. 4. Nie.
Pyt. 5. Informacje o liczbie przyjętych uchwał przez radę w
poszczególnych latach 2014-2016.
Odp. 5. 2014 - 64, 2015- 83, 2016 - 75.
Pyt. 6. Informacja o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami
w poszczególnych latach 2014-2016.
Odp.6. Brak.
Pyt. 7. Czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym).
Odp.7. Nie.
Pyt. 8. Czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym)?
Odp. 8. Nie.
Pyt. 9. Czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy
o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony
www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o
wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to
wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest
obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu
sołeckiego.
Odp. 9. Tak, link do uchwał:
http://bip.lukta.com.pl/akty/14/557/w_sprawie_3A_wyrazenia_zgody_na_wyodrebnienie_w_budzecie_gminy_Lukta_srodkow_stanowiacych_fundusz_solecki__0D_0A/
http://bip.lukta.com.pl/akty/14/565/w_sprawie_3A_zmiany_uchwaly_Rady_Gminy_Lukta_Nr_XXXIV_2F191_2F2017_z_dnia_31_marca_2017_roku_w_sprawie_wyrazenia_zgody_na_wyodrebnienie_w_budzecie_gminy_Lukta_srodkow_stanowiacych_fundusz_solecki__0D_0A/
Pyt. 10. Link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych
w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie.
Odp. 10. Brak.
Pyt. 11. Czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) -
rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w
sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez
mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony
www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie
(uchwały/zarządzenia)
w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego).
Odp. 11. Nie.
Pyt. 12. Jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny)
w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami,
wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
(partycypacyjny).
Odp. 12. Brak.
Pyt. 13. Jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w
poszczególnych latach 2014-2016.
Odp. 13. Nie dotyczy.
Z poważaniem,
Anna Morenc-Sulewska
Urząd Gminy Łukta
ul. Mazurska 2
14-105 Łukta
tel./fax. 089 647 50 70
odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez LUBOŃ w sprawie Monitoring samorządy #1806
Szanowni Państwo
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.
Z poważaniem
Monika Pigłowska
--
Monika Pigłowska
Z-ca Kierownika Wydziału Organizacyjnego
Urząd Miasta w Luboniu
tel. 61 8130 011 wew. 13 lub 697-630-812
mail monika.piglowska@umlubon.pl
Udostepnienie informacji Gmina Kamień przez KAMIEŃ w sprawie Monitoring samorządy #1016
W odpowiedzi na email dotyczący wniosku o udostepnienie informacji
publicznej odpowiadamy:
1.W Gminie Kamień kryteria oceny wniosków o realizację zadania publicznego
oceniane są ujęte są w rozporządzeniach podejmowanych corocznie przez Wójta
Gminy Kamień .
2.W Gminie Kamień nie utworzono gminnej rady działalności pożytku
publicznego.
3.W Gminie Kamień nie powołano radę oświatową
4.W Gminie Kamień obowiązuje uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami:
https://ugkamien.bip.lubelskie.pl/index.php?id=344&p1=szczegoly&p2=995956
5.Liczba uchwał podjętych przez Radę Gminy Kamień w :
-2014r. -79 uchwał
-2015r. -58 uchwał
-2016r. -55 uchwał
6.Liczba konsultacji z mieszkańcami: nie przeprowadzono w latach 2014-2016
7.W Gminie Kamień nie utworzono młodzieżowej rady gminy
8.W gminie Kamień nie utworzono rady seniorów
9.W Gminie Kamień wyodrębniono fundusz sołecki:
https://ugkamien.bip.lubelskie.pl/index.php?id=359
<https://ugkamien.bip.lubelskie.pl/index.php?id=359&p1=szczegoly&p2=1110269>
&p1=szczegoly&p2=1110269
10.Link do zarządzeń w związku z realizacją funduszu sołeckiego:
https://ugkamien.bip.lubelskie.pl/index.php?id=214
<https://ugkamien.bip.lubelskie.pl/index.php?id=214&p1=szczegoly&p2=1233371>
&p1=szczegoly&p2=1233371
11.W Gminie Kamień nie funkcjonuje budżet obywatelski.
12.Nie dotyczy.
13.Nie dotyczy.
Z poważaniem
Andrzej Krycki
Urząd Gminy Kamień
ul. Diamentowa 15
22-113 Kamień
tel. (82) 567 03 02
andrzej.krycki@kamien.gmina.pl
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez NURZEC-STACJA w sprawie Monitoring samorządy #2142
Urząd Gminy w Nurcu-Stacji w załączeniu przesyła odpowiedź na wniosek z
dnia 30 stycznia 2018 r., o udostępnienie informacji publicznej.
Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej - UG Wieprz przez WIEPRZ w sprawie Monitoring samorządy #2067
Dzień dobry,
W odpowiedzi na informację publiczną przesyłamy poniżej odpowiedzi na
zadane pytania:
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów
oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy
lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o
wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www
(link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
*nie obowiązuje*
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e
ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
*nie utworzono*
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa
oświatowego),
*nie powołano*
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link)
BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
*tak
(https://bip.malopolska.pl/ugwieprz,a,151744,uchwala-nr-xlvii30410-rady-gminy-wieprz-z-dnia-8-pazdziernika-2010r-w-sprawie-okreslenia-szczegolowe.html)*
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych
latach 2014-2016,
*2014-77, 2015-95, 2016-90*
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
poszczególnych latach 2014-2016,
*2014-1, 2015-1, 2016-1*
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym),
*nie utworzono*
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym),
*nie utworzono*
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o
funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony
www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o
wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to
wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna
jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie
funduszu sołeckiego,
*tak wyodrębniono
(https://bip.malopolska.pl/ugwieprz,a,871848,uchwala-nr-xxxii3092014-rady-gminy-wieprz-z-dnia-26-marca-2014r-w-sprawie-wyrazenia-zgody-na-wyodreb.html)**
*
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w
związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
*(https://bip.malopolska.pl/ugwieprz,m,297684,2017.html?page=4&limit=10&offset=10)*
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) -
rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w
sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez
mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony
www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie
(uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
*nie funkcjonuje*
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w
oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami,
wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
(partycypacyjny),
*n/d**
***
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w
poszczególnych latach 2014-2016.
*n/d*
--
Pozdrawiam
Szymon Bogunia
Urząd Gminy Wieprz
ul. Centralna 5
34-122 Wieprz
Tel. 33/8755118 w. 14
Fax/tel. 33/8755599
W dniu 2018-01-09 o 08:02, sprawa-5599@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
1
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:
>
> - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
> - czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
> - czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
> - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
> - informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
> - informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
> - czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
> - czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
> - czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
> - link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
> - czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
> - jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
> - jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-5599@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
>
> --
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>
Odpowiedź na wniosek. przez ZANIEMYŚL w sprawie Monitoring samorządy #1927
Dzień dobry,
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek z dnia 30 stycznia 2018 r. dotyczący udostępnienia informacji publicznej.
Z poważaniem,
Agata Kubasiewicz
Sekretariat
tel. 61 285-75-80
e-mail: sekretariat@zaniemysl.pl
---------------------------------------------------------------------------
Urząd Gminy Zaniemyśl
63-020 Zaniemyśl, ul. Średzka 9
tel. 61 285-75-80, fax. 61 285-74-74
www.zaniemysl.pl
Wysyłanie wiadomości e-mail: OR.1431.11.2018 odpowiedź na wniosek Stowarzyszenia Sieć Obywatelska przez WEJHEROWO w sprawie Monitoring samorządy #2123
Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam odpowiedź Urzędu Gminy Wejherowo na wniosek z
dnia 30 stycznia 2018 r.
Wiadomość jest gotowa do wysłania wraz z następującymi załącznikami
(plikami lub łączami):
OR.1431.11.2018 odpowiedź na wniosek Stowarzyszenia Sieć Obywatelska
--
Z poważaniem
Maria Waszkiewicz
Kierownik Referatu Organizacyjnego i Kadr
Urzad Gminy Wejherowo
Referat Organizacyjny i Kadr
tel. 58 677 97 11
Inf. publiczna przez PŁOSKINIA w sprawie Monitoring samorządy #1961
Urząd Gminy w Płoskini przesyła w załączeniu odpowiedź na wniosek z dnia
30.01.2018r. w sprawie udzielenia informacji publicznej
Pozdrawiam: Stefan Hrybek
----------------------------------
Urząd Gminy Płoskinia
Płoskinia 8
14-526 Płoskinia
tel. 556208608
faks 556208600
---
Ta wiadomość została sprawdzona na obecność wirusów przez oprogramowanie antywirusowe Avast.
https://www.avast.com/antivirus
GminaSkórzec Odp: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez SKÓRZEC w sprawie Monitoring samorządy #2389
Gmina Skórzec w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o
udostępnienie informacji publicznej
Sprawę prowadzi :
Anna Wiśniewska
tel. 25 631 28 91
1On 02.02.2018 10:51, Gmina Skórzec wrote:
> Dnia Wtorek, 30 Stycznia 2018 21:52 napisał(a)
>
>> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o
>> udostępnienie następujących informacji:
>>
>> - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych
>> kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w
>> ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności
>> pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o
>> wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta
>> uchwała,
>>
>> - czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego
>> (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o
>> wolontariacie),
>>
>> - czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa
>> oświatowego),
>>
>> - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu
>> przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o
>> samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu
>> strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
>>
>> - informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w
>> poszczególnych latach 2014-2016,
>>
>> - informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami
>> w poszczególnych latach 2014-2016,
>>
>> - czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o
>> samorządzie gminnym),
>>
>> - czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o
>> samorządzie gminnym),
>>
>> - czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy
>> o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu
>> strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca
>> uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego;
>> jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod
>> którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia
>> zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
>>
>> - link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych
>> w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
>>
>> - czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) -
>> rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na
>> uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z
>> budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli
>> tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym
>> dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w
>> sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
>>
>> - jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny)
>> w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z
>> mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest
>> budżet obywatelski (partycypacyjny),
>>
>> - jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w
>> poszczególnych latach 2014-2016.
>>
>> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie
>> elektronicznej na adres sprawa-6870@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>>
>> Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z
>> zasadami reprezentacji
>>
>> --
>>
>> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
>>
>> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
>>
>> tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
>>
>> www.siecobywatelska.pl
>>
>> www.watchdogportal.pl
>>
>> www.funduszesoleckie.pl
>>
>> www.informacjapubliczna.org
>>
>> NIP 526282872
>>
>> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII
>> Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Re: Wniosek oudostępnienieinformacji publicznej przez WIŻAJNY w sprawie Monitoring samorządy #2184
Wiżajny, 02 lutego 2018 r.
SG.1431.8.2018
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.
Sekretarz Gminy
Jadwiga Markowska
Urząd Gminy Wizajny
Gmina Osieczna - udzielenie informacji publicznej przez OSIECZNA w sprawie Monitoring samorządy #1838
Dzień dobry
W odpowiedzi na wniosek w sprawie udzielenia informacji publicznej, Gmina
Osieczna w załączeniu przesyła informację na podstawie art. 10 ustawy z dnia
6 stycznia 2001 o dostępie do informacji publicznej.
Pozdrawiam
Sławomir Kosmalski
UMIG Osieczna
RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez WIELICZKI w sprawie Monitoring samorządy #1986
Urząd Gminy w Wieliczkach w załączeniu przesyła odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.
Anna Zdancewicz
1-----Original Message-----
From: sprawa-6467@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-6467@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Tuesday, January 30, 2018 9:50 PM
To: sekretariat@wieliczki.pl
Subject: Wniosek o udostępnienie informacji publicznejStowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-6467@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Odpwoedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez WIELICZKI w sprawie Monitoring samorządy #1986
Urząd Gminy w Wieliczkach w załączeniu przesyła odpowiedź na wniosek o
udostępnienie informacji publicznej.
Anna Zdancewicz
Odpowiedź- informacja publiczna przez ŁUBNICE w sprawie Monitoring samorządy #1631
<html xmlns:v="urn:schemas-microsoft-com:vml" xmlns:o="urn:schemas-microsoft-com:office:office" xmlns:w="urn:schemas-microsoft-com:office:word" xmlns:m="http://schemas.microsoft.com/office/2004/12/omml" xmlns="http://www.w3.org/TR/REC-html40"><head><meta http-equiv=Content-Type content="text/html; charset=iso-8859-2"><meta name=Generator content="Microsoft Word 14 (filtered medium)"><style><!--
/* Font Definitions */
@font-face
{font-family:"Cambria Math";
panose-1:2 4 5 3 5 4 6 3 2 4;}
@font-face
{font-family:Calibri;
panose-1:2 15 5 2 2 2 4 3 2 4;}
/* Style Definitions */
p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal
{margin:0cm;
margin-bottom:.0001pt;
font-size:11.0pt;
font-family:"Calibri","sans-serif";
mso-fareast-language:EN-US;}
a:link, span.MsoHyperlink
{mso-style-priority:99;
color:blue;
text-decoration:underline;}
a:visited, span.MsoHyperlinkFollowed
{mso-style-priority:99;
color:purple;
text-decoration:underline;}
span.Stylwiadomocie-mail17
{mso-style-type:personal-compose;
font-family:"Calibri","sans-serif";
color:windowtext;}
.MsoChpDefault
{mso-style-type:export-only;
font-family:"Calibri","sans-serif";
mso-fareast-language:EN-US;}
@page WordSection1
{size:612.0pt 792.0pt;
margin:70.85pt 70.85pt 70.85pt 70.85pt;}
div.WordSection1
{page:WordSection1;}
--></style><!--[if gte mso 9]><xml>
<o:shapedefaults v:ext="edit" spidmax="1026" />
</xml><![endif]--><!--[if gte mso 9]><xml>
<o:shapelayout v:ext="edit">
<o:idmap v:ext="edit" data="1" />
</o:shapelayout></xml><![endif]--></head><body lang=PL link=blue vlink=purple><div class=WordSection1><p class=MsoNormal><o:p> </o:p></p></div></body></html>
odpowiedz na wniosek o udzielenie informacji publicznej przez PADEW NARODOWA w sprawie Monitoring samorządy #2215
Urząd Gminy w Padwi Narodowej przesyła odpowiedz na wniosek o udzielenie
informacji publicznej
Z poważaniem
Ryszard Gancarz
1From: gmina@padewnarodowa.com.pl [mailto:gmina@padewnarodowa.com.pl]
Sent: Friday, February 2, 2018 9:27 AM
To: gmina@padewnarodowa.com.pl
Subject: Message from KMBT_223
odp. na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez ZAGÓRÓW w sprawie Monitoring samorządy #1925
Zagórów, dn. 02.02.2018 r.
*Sieć Obywatelska Watchdog Polska**
**ul. Ursynowska 22/2**
**02-604 Warszawa*
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej otrzymany w dniu 31.01.2018 r.
Z poważaniem
Anna Parus
Inspektor ds. obsługi organów gminy
Urząd Miejski w Zagórowie
ul. Kościelna 4
62 – 410 Zagórów
tel. (63) 274 88 01
e – mail: rada_umg@zagorow.pl <mailto:rada_umg@zagorow.pl>
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187
- 188
- 189
- 190
- 191
- 192
- 193
- 194
- 195
- 196
- 197
- 198
- 199
- 200
- 201
- 202
- 203
- 204
- 205
- 206
- 207
- 208
- 209
- 210
- 211
- 212
- 213
- 214
- 215
- 216
- 217
- 218
- 219
- 220
- 221
- 222
- 223
- 224
- 225
- 226
- 227
- 228
- 229
- 230
- 231
- 232
- 233
- 234
- 235
- 236
- 237
- 238
- 239
- 240
- 241
- 242
- 243
- 244
- 245
- 246
- 247
- 248
- 249
- 250
- 251
- 252
- 253
- 254
- 255