Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1680
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie2120
Lubuskie820
Łódzkie1770
Małopolskie1820
Mazowieckie3130
Opolskie710
Podkarpackie1590
Podlaskie1180
Pomorskie1210
Śląskie1670
Świętokrzyskie1010
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2240
Zachodniopomorskie1110

Listy

odp. na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez POLANÓW w sprawie Monitoring samorządy #1763

Pozdrawiam

Kamila Augustyniak-Kula

Inspektor ds. obsługi Rady Miejskiej

tel. +48 94 3480356

___________________________________________

Urząd Miejski w Polanowie

<http://www.polanow.pl> www.polanow.pl * <http://www.bip.polanow.pl>
www.bip.polanow.pl

1

Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez REDZIKOWO (dawn. SŁUPSK) w sprawie Monitoring samorządy #2094

Witam,
W załączeniu przesyłam odpowiedzi dotyczące informacji zawartych we wniosku o udostepnienie informacji publicznej.

--------------------------------------------------------------------------------

Pozdrawiam
Karolina Chodasewicz
Inspektor ds inicjatyw, funduszu sołeckiego i BHP

Urząd Gminy Słupsk
ul. Sportowa 34
76-200 Słupsk
tel 59 842 84 60 wewn. 19

1

(bez tematu) przez OSIEK w sprawie Monitoring samorządy #2011

<html xmlns:v="urn:schemas-microsoft-com:vml" xmlns:o="urn:schemas-microsoft-com:office:office" xmlns:w="urn:schemas-microsoft-com:office:word" xmlns:m="http://schemas.microsoft.com/office/2004/12/omml" xmlns="http://www.w3.org/TR/REC-html40"><head><meta http-equiv=Content-Type content="text/html; charset=utf-8"><meta name=Generator content="Microsoft Word 15 (filtered medium)"><style><!--
/* Font Definitions */
@font-face
{font-family:"Cambria Math";
panose-1:2 4 5 3 5 4 6 3 2 4;}
@font-face
{font-family:Calibri;
panose-1:2 15 5 2 2 2 4 3 2 4;}
/* Style Definitions */
p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal
{margin:0cm;
margin-bottom:.0001pt;
font-size:12.0pt;
font-family:"Times New Roman",serif;}
a:link, span.MsoHyperlink
{mso-style-priority:99;
color:#0563C1;
text-decoration:underline;}
a:visited, span.MsoHyperlinkFollowed
{mso-style-priority:99;
color:#954F72;
text-decoration:underline;}
span.Stylwiadomocie-mail17
{mso-style-type:personal-reply;
font-family:"Calibri",sans-serif;
color:#1F497D;}
.MsoChpDefault
{mso-style-type:export-only;
font-size:10.0pt;}
@page WordSection1
{size:612.0pt 792.0pt;
margin:70.85pt 70.85pt 70.85pt 70.85pt;}
div.WordSection1
{page:WordSection1;}
--></style><!--[if gte mso 9]><xml>
<o:shapedefaults v:ext="edit" spidmax="1026" />
</xml><![endif]--><!--[if gte mso 9]><xml>
<o:shapelayout v:ext="edit">
<o:idmap v:ext="edit" data="1" />
</o:shapelayout></xml><![endif]--></head><body lang=PL link="#0563C1" vlink="#954F72"><div class=WordSection1><p class=MsoNormal><span style='font-size:11.0pt;font-family:"Calibri",sans-serif;color:#1F497D;mso-fareast-language:EN-US'><o:p>&nbsp;</o:p></span></p><p class=MsoNormal><o:p>&nbsp;</o:p></p></div></body></html>

1

odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez SANOK w sprawie Monitoring samorządy #2237

W załączeniu skan odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.

Aneta Metyk
Biuro Rady Miasta

1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej. przez SŁUPNO w sprawie Monitoring samorządy #2391

<!DOCTYPE html>
<html><head>
<meta charset="UTF-8">
</head><body><div class="io-ox-signature"><p>Dzień dobry,<br>w załączeniu przekazuję odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej w spos&#243;b żądany we wniosku: udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres<br>sprawa-6872@fedrowanie.siecobywatelska.pl</p><p>Patrycja Parys<br>Sekretariat <br>Urząd Gminy w Słupnie<br>ul. Miszewska 8a<br>09-472 Słupno<br>tel. 24 267-95-60<br></p></div></body></html>

1

RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez OLSZTYNEK w sprawie Monitoring samorządy #1951

Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2
02-605 Warszawa

Nasz znak: SGS. 1431.11.2018

Odpowiadając na wniosek z dnia 30 stycznia 2018 r. o udostępnienie informacji publicznej informuję, co następuje:

1) Czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie)?
Odp. NIE

2) Czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie)?
Odp. NIE

3) Czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego)?
Odp. NIE

4) Czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała.
Odp. TAK, link do uchwały:
http://prawomiejscowe.pl/UrzadMiejskiwOlsztynku/document/210951/Uchwa%C5%82a-XIII-139_2012

oraz link do uchwały zmieniającej:
http://prawomiejscowe.pl/UrzadMiejskiwOlsztynku/document/210962/Uchwa%C5%82a-XX-149_2016

5) Informacja o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach
2014-2016.
Odp.
2014 r. – 84 uchwały
2015 r. – 125 uchwał
2016 r. – 119 uchwał

6) Informacja o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016.
Odp.
2014 r. – 2 konsultacje
2015 r. – 11 konsultacji
2016 r. – 15 konsultacji

7) Czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym)?
Odp. TAK

8) Czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym)?
Odp. NIE

9) Czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego.
Odp. TAK, link do uchwały:

http://prawomiejscowe.pl/UrzadMiejskiwOlsztynku/document/207793/Uchwa%C5%82a-XXXII-368_2014

10) Link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie.
Odp. Brak

11) Czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty, a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego)?
Odp. TAK, link do zarządzenia:

https://obo.olsztynek.pl/assets/includes/kcfinder/upload/files/Za%C5%82.%201%20Zasady%20wdra%C5%BCania%20Miejskiego%20Bud%C5%BCetu%20Obywatelskiego%20w%20Olsztynku%20na%202018%20r..pdf

12) Jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny).
Odp. NIE

13) Jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016?
Odp.
2014 r. – 0 zł
2015 r. – 0 zł
2016 r. – 0 zł

Ponadto informuję, że w Gminie Olsztynek obyły się dwie edycje budżetu obywatelskiego, pierwsza w 2016 roku na 2017 rok (przeznaczona na realizację Olsztyneckiego Budżetu Obywatelskiego kwota wynosiła 250.000,00 zł) i druga w 2017 roku na 2018 rok (przeznaczona na realizację w 2018 r. Olsztyneckiego Budżetu Obywatelskiego kwota wynosiła również 250.000,00 zł). Obie edycje odbyły się z inicjatywy Burmistrza Olsztynka. Informacje dotyczące Olsztyneckiego Budżetu Obywatelskiego (OBO) znajdują się na specjalnie utworzonej stronie internetowej https://obo.olsztynek.pl/ .

Z poważaniem

Beata Pieniak
Sekretarz Miasta
Urząd Miejski w Olsztynku
ul. Ratusz 1, 11-015 Olsztynek
tel. 89 519 54 82

---
Ta wiadomość została sprawdzona na obecność wirusów przez oprogramowanie antywirusowe Avast.
https://www.avast.com/antivirus

1

Odpowiedź na wniosek z 30-01-2018r. przez SOCHACZEW w sprawie Monitoring samorządy #2395

W załącznikach przekazujemy odpowiedź na Państwa wniosek z 30-01-2018r.

--

Z wyrazami szacunku

Krzysztof Antczak

Informatyk

Gmina Sochaczew

Ul. Warszawska 115, 96-500 Sochaczew

Tel: 468642630

WWW gmina.e-sochaczew.pl

BIP: <http://bip.gmina.e-sochaczew.pl/> http://bip.gmina.e-sochaczew.pl/

2

Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez STARA BIAŁA w sprawie Monitoring samorządy #2403

Szanowni Państwo,

w odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej zawarty we
wiadomości e-mail z dnia 30 stycznia 2018 r. uprzejmie informuję, że:

1. W Gminie Stara Biała aktualnie obowiązuje uchwała dotycząca trybu i
szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w
ramach inicjatywy lokalnej. Bezpośredni link do Uchwały nr 201/XXVI/13 Rady
Gminy Stara Biała z dnia 19 grudnia 2013 r. w sprawie określenia trybu i
szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w
ramach inicjatywy lokalnej:
http://bip.starabiala.pl/index.php?app=uchwaly&nid=3484&y=2013&which=Rady+Gm
iny+Stara+Bia%C5%82a

2. W Gminie Stara Biała nie funkcjonuje zarówno gminna rada pożytku
publicznego jak i rada oświatowa.

3. W Gminie Stara Biała nie obowiązuje żadna uchwała dot. zasad i trybu
przeprowadzania konsultacji społecznych z mieszkańcami.

4. Rada Gminy Stara Biała w latach 2014 - 2016 przyjęła odpowiednio:

­ w 2014 r. 81 uchwał,

­ w 2015 r. 84 uchwały,

­ w 2016 r. 65 uchwał.

5. Urząd Gminy Stara Biała w latach 2014 - 2016 przeprowadził
odpowiednio:

­ w 2014 r. 4 konsultacje z mieszkańcami,

­ w 2015 r. 22 konsultacje z mieszkańcami,

­ w 2016 r. 10 konsultacji z mieszkańcami.

6. W Gminie Stara Biała nie utworzono młodzieżowej rady gminy oraz
gminnej rady seniorów.

7. W Gminie Stara Biała nie wyodrębniono funduszu sołeckiego.
Bezpośredni link do Uchwały nr 186/XX/17 Rady Gminy Stara Biała z dnia 30
marca 2017 w sprawie nie wyrażenia zgody na wyodrębnienie w budżecie gminy
środków stanowiących fundusz sołecki:
http://bip.starabiala.pl/index.php?app=uchwaly&nid=5186&y=2017&which=Rady+Gm
iny+Stara+Bia%C5%82a

8. W Gminie Stara Biała aktualnie nie funkcjonuje i nigdy nie
funkcjonował budżet obywatelski.

Biała, dn. 13.02.2018 r.

SO.1431.6.2018

Z poważaniem

z up. Wójta

Aleksandra Cylińska

Sekretarz Gminy Stara Biała

----------------------------------------------------------------------------
------------

Adrian Portalski
Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego
tel. 24 366-87-23, fax 24 365-61-65
<mailto:a.portalski@starabiala.pl> a.portalski@starabiala.pl
<http://www.starabiala.pl/> www.starabiala.pl

1

odpowiedź przez SZCZYTNO w sprawie Monitoring samorządy #1978

W załaczeniu przesyłam odpowiedź na wniosek z dnia 30.01.2018 r.

--
Magdalena Wlazło
Wydział Edukacji, Kultury, Sportu, Zdrowia i Opieki Społecznej
Urząd Miejski w Szczytnie
ul. Sienkiewicza 1
12-100 Szczytno
tel. 89 624 72 50

1

Odpowiedź na wniosek z dnia 30.01.2018r. o udostępnienie informacji publicznej przez Ostrołęka w sprawie Monitoring samorządy #2320

Dzień dobry,

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek z dnia 30.01.2018r. o
udostępnienie  informacji publicznej

--
Teresa Giers
Wydział Organizacji i Obsługi Rady Miasta
Urząd Miasta Ostrołęki

1

odpowiedź przez SOŃSK w sprawie Monitoring samorządy #2401

--
Jerzy Waśniewski
Kierownik Referatu Ochrony Środowiska,
Gospodarki Komunalnej, Zamówień Publicznych i Inwestycji
Urzędu Gminy Sońsk
ul. Ciechanowska 20, 06-430 Sońsk
e-mail: j.wasniewski@sonsk.pl
tel. 516 175 530, (23) 671 38 12

1

odpowiedz na wnisek o udostępnienie informacji publicznej przez WYSOKA w sprawie Monitoring samorządy #1924

<html xmlns:v="urn:schemas-microsoft-com:vml" xmlns:o="urn:schemas-microsoft-com:office:office" xmlns:w="urn:schemas-microsoft-com:office:word" xmlns:m="http://schemas.microsoft.com/office/2004/12/omml" xmlns="http://www.w3.org/TR/REC-html40"><head><meta http-equiv=Content-Type content="text/html; charset=iso-8859-2"><meta name=Generator content="Microsoft Word 14 (filtered medium)"><style><!--
/* Font Definitions */
@font-face
{font-family:Calibri;
panose-1:2 15 5 2 2 2 4 3 2 4;}
/* Style Definitions */
p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal
{margin:0cm;
margin-bottom:.0001pt;
font-size:11.0pt;
font-family:"Calibri","sans-serif";
mso-fareast-language:EN-US;}
a:link, span.MsoHyperlink
{mso-style-priority:99;
color:blue;
text-decoration:underline;}
a:visited, span.MsoHyperlinkFollowed
{mso-style-priority:99;
color:purple;
text-decoration:underline;}
span.Stylwiadomocie-mail17
{mso-style-type:personal-compose;
font-family:"Calibri","sans-serif";
color:windowtext;}
.MsoChpDefault
{mso-style-type:export-only;
font-family:"Calibri","sans-serif";
mso-fareast-language:EN-US;}
@page WordSection1
{size:612.0pt 792.0pt;
margin:70.85pt 70.85pt 70.85pt 70.85pt;}
div.WordSection1
{page:WordSection1;}
--></style><!--[if gte mso 9]><xml>
<o:shapedefaults v:ext="edit" spidmax="1026" />
</xml><![endif]--><!--[if gte mso 9]><xml>
<o:shapelayout v:ext="edit">
<o:idmap v:ext="edit" data="1" />
</o:shapelayout></xml><![endif]--></head><body lang=PL link=blue vlink=purple><div class=WordSection1><p class=MsoNormal><o:p>&nbsp;</o:p></p></div></body></html>

1

Odpowiedź na wniosek z dnia 30.01.2018 r. o udostępnienie informacji publicznej Urząd Miejski w Łobzie przez ŁOBEZ w sprawie Monitoring samorządy #1745

Łobez, 13.02.2018 r.

OA.1431.4.2018.JC

Sieć Obywatelska Watchdog Polska

ul. Ursynowska 22/2

02-605 Warszawa

adres e-mail: sprawa 6226@fedrowanie.siecobywatelska.pl

W załączeniu przesyłam odpowiedź (wraz z załącznikami) na wniosek z dnia
30.01.2018 r. o udostępnienie informacji publicznej. Linki do uchwał i
zarządzeń:
http://www.prawomiejscowe.pl/UrzadMiejskiwLobzie/document/255121/Uchwa%C5%82
a-XXIV_181_2016

http://www.prawomiejscowe.pl/UrzadMiejskiwLobzie/document/249290/Uchwa%C5%82
a-XVI_136_12

http://www.prawomiejscowe.pl/UrzadMiejskiwLobzie/document/252525/Uchwa%C5%82
a-XL_393_14

http://www.prawomiejscowe.pl/UrzadMiejskiwLobzie/document/406062/Uchwa%C5%82
a-XXXI_239_2017

http://www.bip.lobez.pl/subcontent.php?cms_id=2858

Z poważaniem

Z up. Burmistrza Łobza

mgr Magdalena Kowalec

Sekretarz Gminy

3

odpowiedz na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez WĘGORZYNO w sprawie Monitoring samorządy #1801

Odpowiedź na wniosek z dnia 30.01.2018. r. godz. 21:49 wpływ do urzędu
31.01.2018 r.
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art.5b ust 2 ustawy o
samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony
www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o
wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego..
Podaje link:
http://bip.wegorzyno.pl/unzip/wegorzyno_4408/02_04_2014_15_07_59318.pdf

- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w
związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie
Odpowiedź: nie posiadamy

- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski
Odpowiedź: fundusz obywatelski nie obowiązuje w naszej gminie
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w
oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszkańcami,
wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
(partycypacyjny)
Odpowiedź: nie obowiązuje
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w
poszczególnych latach 2014-2016
Odpowiedź: nie posiadamy budżetu obywatelskiego

Pozdrawiam

=====================================
Urząd Miejski w Węgorzynie
Anna Adamów
tel: 91 3971402
tel: 91 3971563
( tel:913971563)
fax: 91 3971567
( tel:913971567)
-: aadamow@um.wegorzyno.pl

www.wegorzyno.pl
www.bip.wegorzyno.pl

Fw: Wysyłanie wiadomości e-mail: Odpowiedź informacja publiczna..pdf przez WYRZYSK w sprawie Monitoring samorządy #1923

Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam odpowiedź Burmistrza Wyrzyska na wniosek o
udostępnienie informacji publicznej z dnia 30.01.2018 r. OR.1431.9.2018.

Urząd Miejski w Wyrzysku
Renata Bieniaszewska

1

Odpowiedź na wniosek ouip IP_1431_7_2018 przez ŻERKÓW w sprawie Monitoring samorządy #1933

Dzień dobry,

Urząd Miasta i Gminy Żerków w załączeniu przesyła odpowiedź na wniosek o uip
z dnia 30.01.2018 roku - IP.1431.7.2018.

Pozdrawiam

Monika Marek

Urząd Miasta i Gminy Żerków

ul. Adama Mickiewicza 5

tel. 62 740 30 24, fax. 62 740 36 27

e-mail: sekretariat@zerkow.pl

1

RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez ZDUNY (woj. łódzkie) w sprawie Monitoring samorządy #1712

Stowarzyszenie Siec Obywatelska Watchdog

W odpowiedzi na poniższy wniosek informuję:

Ad. 1) nie podejmowano takiej uchwały
Ad. 2) nie utworzono rady pożytku publicznego
Ad. 3) nie powołano rady oświatowej
Ad. 4) obowiąuje uchwała w sprawie konsultacji społecznych (www.ugzduny.bip.cc zakładka Rada Gminy-sesje zakończone, sesja z dn. 30.11.2011r.-uchwała nr
61/11)
Ad. 5) liczba uchwał podjętych w latach: 2014r. - 61
2015r. - 82
2016r. - 63
Ad. 6) w latach 2014-2016 nie przeprowadzano konsultacji w trybie uchwały o konsultacjach, odbywały się zebrania wiejskie na których omawiano aktualne
zagadnienia w zależności od potrzeb
Ad. 7) nie utworzono młodzieżowej rady gminy
Ad. 8) nie powołano gminnej rady seniorów
Ad. 9) wyodrębniono fundusz sołecki (www.ugzduny.pl zakładka Rada Gminy - sesje zakończone, sesja z dn. 27.03.2014r. - uchwała nr 205/14)
Ad. 10) nie wydano zarządzeń
Ad. 11) nie funkcjonuje budżet obywatelski, projekty mieszkańców są realizowane przez fundusz sołecki
Ad. 12) nie dotyczy
Ad. 13) nie dotyczy

Maria Kubica
Sekretarz Gminy Zduny

RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez SZYDŁOWO (woj. mazowieckie) w sprawie Monitoring samorządy #2424

Urząd Gminy w Szydłowie w załączeniu przesyła skan odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 30 stycznia 2018 (data wpływu do urzędu 31.01.2018 r.).
Z poważaniem,
Małgorzata Kamińska
Insp. ds. obsługi kasy
UG Szydłowo
-----------------------------
Urząd Gminy Szydłowo
ul. Mazowiecka 61
06-516 Szydłowo
Tel 236554019

2

Odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej przez OPINOGÓRA GÓRNA w sprawie Monitoring samorządy #2317

<html xmlns:v="urn:schemas-microsoft-com:vml" xmlns:o="urn:schemas-microsoft-com:office:office" xmlns:w="urn:schemas-microsoft-com:office:word" xmlns:m="http://schemas.microsoft.com/office/2004/12/omml" xmlns="http://www.w3.org/TR/REC-html40"><head><meta http-equiv=Content-Type content="text/html; charset=iso-8859-2"><meta name=Generator content="Microsoft Word 14 (filtered medium)"><style><!--
/* Font Definitions */
@font-face
{font-family:Calibri;
panose-1:2 15 5 2 2 2 4 3 2 4;}
/* Style Definitions */
p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal
{margin:0cm;
margin-bottom:.0001pt;
font-size:11.0pt;
font-family:"Calibri","sans-serif";
mso-fareast-language:EN-US;}
a:link, span.MsoHyperlink
{mso-style-priority:99;
color:blue;
text-decoration:underline;}
a:visited, span.MsoHyperlinkFollowed
{mso-style-priority:99;
color:purple;
text-decoration:underline;}
span.Stylwiadomocie-mail17
{mso-style-type:personal-compose;
font-family:"Calibri","sans-serif";
color:windowtext;}
.MsoChpDefault
{mso-style-type:export-only;
font-family:"Calibri","sans-serif";
mso-fareast-language:EN-US;}
@page WordSection1
{size:612.0pt 792.0pt;
margin:70.85pt 70.85pt 70.85pt 70.85pt;}
div.WordSection1
{page:WordSection1;}
--></style><!--[if gte mso 9]><xml>
<o:shapedefaults v:ext="edit" spidmax="1026" />
</xml><![endif]--><!--[if gte mso 9]><xml>
<o:shapelayout v:ext="edit">
<o:idmap v:ext="edit" data="1" />
</o:shapelayout></xml><![endif]--></head><body lang=PL link=blue vlink=purple><div class=WordSection1><p class=MsoNormal><o:p>&nbsp;</o:p></p></div></body></html>

1

informacja publiczna przez WOJASZÓWKA w sprawie Monitoring samorządy #2263

SG.1431.5.2018

*
*

*Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2
02-605 Warszawa
*

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 30
stycznia 2018 r., odnosząc się do poszczególnych pytań zawartych we
wniosku,informuję:

- w Gminie Wojaszówka nie obowiązuje uchwała dot. trybu i szczegółowych
kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach
inicjatywy lokalnej, - nie utworzono gminnej rady działalności pożytku
publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i
o wolontariacie), - nie powołano w gminie rady oświatowej (art. 78 ust.
1 Prawa oświatowego), /- /w gminie nie obowiązuje uchwała dot. zasad i
trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy
o samorządzie gminnym),// - liczba przyjętych uchwał przez radę w
poszczególnych latach: 2014 - 82; 2015 - 95; 2016 - 88,/- /liczba
przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014
- 1;2015 - 1; 2016 - 1, - nie utworzono młodzieżowej rady gminy (art. 5b
ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), - nie utworzono gminnej rady
seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), - nie
wyodrębniono w gminie funduszu sołeckiego (art. 2 ust. 1 ustawy o
funduszu sołeckim),
https://wojaszowka.bip.gov.pl/uchwaly-rady-gminy-2017/84977_uchwala-nr-xxix-253-2017-rady-gminy-wojaszowka-23-marca-2017-r.html
- brak zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją
funduszu sołeckiego w gminie, - w gminie nie funkcjonuje budżet
obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne,
oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z
budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty, - nie funkcjonuje
w gminie budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną
konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, - nie dotyczy. Z
poważaniem Iwona Stefanik Sekretarz Gminy Wojaszówka

Odpowiedź na wniosek o informację publiczną przez MIEJSCE PIASTOWE w sprawie Monitoring samorządy #2199

*Sieć Obywatelska Watchdog Polska**
**ul. Ursynowska 22/2**
**02-605 Warszawa

*W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji
publicznej z dnia 31.01.2018 r.

Z poważaniem

Ewa Rajchel
Urząd Gminy Miejsce Piastowe

1

Odp. na wniosek o udostepnienie inf. publ. przez POŚWIĘTNE w sprawie Monitoring samorządy #2343

S. 1431.18.2018

Sieć Obywatelska Watchdog Polska

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej z dnia 30 stycznia 2018 r., doręczony za pośrednictwem poczty
elektronicznej dnia 31 stycznia 2018 r.

Załączniki:

1. Odp. (1 plik PDF)

Sekretarz Gminy

M. Zagórska

1

Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez POGORZELA w sprawie Monitoring samorządy #1853

Dzień dobry,
W odpowiedzi na wniosek o informacje publiczną, informujemy (w kolejności
zadawanych pytań) że:
1. W gminie nie obowiązuje uchwała ws. inicjatywy lokalnej.
2. Nie utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego.
3. Nie powołano rady oświatowej.
4. W gminie obowiązuje uchwała dotycząca konsultacji z mieszkańcami. Znależć
ja można pod: http://bip.pogorzela.pl/dokument/271
5. Liczba podjętych uchwał w poszczególnbych latach: 2014 - 71 uchwał,
2015 - 70 uchwał, 2016 - 61 uchwał.
6. W latach 2014 - 2016 nie przeprowadzano konsultacji z mieszkańcami.
7. Nie utworzono młodzieżowej rady gminy.
8. Nie utworzono gminnej rady seniorów.
9. Wyodrębniono w gminie fundusz sołecki. Uchwałę można znależć pod adresem:
http://www.bip.pogorzela.pl/files/1733/uchwala_xxxvi-226-14_fundusz_solecki.pdf
10. Obowiązujące zarządzenie można znależć pod adresem:
http://www.bip.pogorzela.pl/files/2438/zarzadzenie_nr_11_2014.pdf
11. W gminie nie obowiązuje budżet obywatelski.
12. W gminie nie obowiązuje budżet obywatelski w oparciu o inną konstrukcję
prawną.
13. Nie przeznaczano żadnych środków na budżet obywatelski.
Z poważaniem
Jerzy Hejduk
sekretarz gminy Pogorzela

RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez REDA w sprawie Monitoring samorządy #2085

Szanowni Państwo!
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.

Z poważaniem
Stella Sobczak
Urząd Miasta w Redzie
Referat Organizacyjny
Tel. 58 678 80 37

1

informacja publiczna przez PIŃCZÓW w sprawie Monitoring samorządy #2018

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej uprzejmie
informuję, że w Gminie Pińczów:

- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów
oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej
(art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o
wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www
(link), pod którym jest dostępna ta uchwała,-Nie
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust.
1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), Nie
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
Nie
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a
jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym
jest dostępna ta uchwała,-Tak
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach
2014-2016,

2014- 121, 2015- 104, 2016-120
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
poszczególnych latach 2014-2016, 2014-1, 2015-1, 2016-2,
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym), Nie
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym), Tak
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o
funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www
BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody
na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie
adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała
o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego, Tak,
http://www.prawomiejscowe.pl/UrzadMiejskiwPinczowie/document/197492/Uchwa%C5
%82a-L_412_14
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany
jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie
przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców
projekty, a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod
którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie
budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego), Tak
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu
o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o
wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
(partycypacyjny),
http://www.prawomiejscowe.pl/UrzadMiejskiwPinczowie/document/200643/Uchwa%C5
%82a-XVII_132_2016
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w
poszczególnych latach 2014-2016.

- 2017- 524303,00 zł, 2018- 586540,00 zł

Marcin Kozłowski

Sekretarz Gminy

Urząd Miejski w Pińczowie

28-400 Pińczów, ul. 3 Maja 10

tel. 412345260, kom. 606856258