Monitoring samorządy przez kamil.bregula
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 168 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 144 | 0 |
Lubelskie | 212 | 0 |
Lubuskie | 82 | 0 |
Łódzkie | 177 | 0 |
Małopolskie | 182 | 0 |
Mazowieckie | 313 | 0 |
Opolskie | 71 | 0 |
Podkarpackie | 159 | 0 |
Podlaskie | 118 | 0 |
Pomorskie | 121 | 0 |
Śląskie | 167 | 0 |
Świętokrzyskie | 101 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 116 | 0 |
Wielkopolskie | 224 | 0 |
Zachodniopomorskie | 111 | 0 |
Listy
odpowiedź na zapytanie przez PNIEWY w sprawie Monitoring samorządy #1851
W załączeniu odpowiedź na zapytanie w ramach informacji publicznej.
Z poważaniem
Urząd Miejski Pniewy
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez SZCZUCZYN w sprawie Monitoring samorządy #2170
Dzień dobry,
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.
--
Jadwiga Jolanta Budzińska
Sekretarz Gminy
Urząd Miejski w Szczuczynie
plac 1000-lecia 23
19-230 Szczuczyn
tel. 86 273 50 80 wew. 213
Odpowiedż Gminy Sępopol na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez SĘPOPOL w sprawie Monitoring samorządy #1972
W załączeniu przekazuję odpowiedź na Państwa wniosek z dnia 30 stycznia 2018
r. o udzielenie informacji publicznej ( wpłynął do Urzędu Miejskiego w
Sępopolu w dniu 31 stycznia 2018 r.
Pozdrawiam
Iwona Olechowska - Piluk
Inspektor
tel. 89 761 32 92
Urząd Miejski w Sępopolu
ul. 22 Lipca 7
11-210 Sępopol
odpowiedź przez NOWY TOMYŚL w sprawie Monitoring samorządy #1828
Dzień Dobry
W załączeniu odpowiedź na wniosek.
Z poważaniem
Żaneta Kluczyńska
odpowiedź na wniosek przez SŁUPIA KONECKA w sprawie Monitoring samorządy #2035
W odpowiedzi na wniosek z dnia 30. 01.2018 r.(data wpływu) o udostępnienie
informacji publicznej Urząd Gminy w Słupi Koneckiej udziela odpowiedzi jak
niżej;
1. W gminie obecnie obowiązuje uchwała, o której mowa w art. 19c ust.
1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie -
http://slupiakonecka.biuletyn.net/fls/bip_pliki/2018_01/BIPF5630900B1A55FZ/2
58.pdf
2. W gminie na obecną chwilę nie utworzono gminnej rady pożytku
publicznego;
3. Nie została powołana gminna rada oświatowa;
4. W gminie obowiązuje uchwała dotycząca zasad i trybu
przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami -
http://slupiakonecka.biuletyn.net/archiwum/www.bip.slupiakonecka.pl/uchwaly/
2016/124.pdf
5. Liczba przyjętych uchwał przez Radę: Rok 2014- 66, Rok 2015- 74,
Rok 2016- 65, Rok 2017- 109,
6. W latach 2014 - 2016 przeprowadzono 5 konsultacji społecznych z
mieszkańcami gminy,
7. Nie utworzono młodzieżowej rady gminy,
8. Nie utworzono gminnej rady seniorów,
9. W gminie wyodrębniono fundusz sołecki-
http://slupiakonecka.biuletyn.net/archiwum/www.bip.slupiakonecka.pl/dokum58c
1.html?typ_dok=10
<http://slupiakonecka.biuletyn.net/archiwum/www.bip.slupiakonecka.pl/dokum58
c1.html?typ_dok=10&id_wew_dok=2338> &id_wew_dok=2338
10. Zarządzenia wójta - http://www.slupiakonecka.pl/
11. W gminie nie obowiązuje budżet obywatelski.
Uprzejmie proszę o potwierdzenie otrzymania e-maila.
Z poważaniem. Marian Król. Sekretarz Gminy Słupia Konecka.
RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez PAWŁOSIÓW w sprawie Monitoring samorządy #2216
Dzień dobry
W odpowiedzi na pismo z dnia 30 stycznia 2018 r. przesyłam odpowiedź w załączeniu.
Z poważaniem
Grzegorz Witko
Urząd Gminy Pawłosiów
1-----Original Message-----
From: sprawa-6697@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-6697@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Tuesday, January 30, 2018 9:52 PM
To: ug_pawlosiow@pro.onet.pl
Subject: Wniosek o udostępnienie informacji publicznejStowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-6697@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez OBRYTE w sprawie Monitoring samorządy #2312
Odp.na wniosek
W dniu 2018-01-30 o 21:52, sprawa-6793@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
--
Urząd Gminy Obryte
07-215 Obryte 185
tel. 29 741 10 04
1Odp.na wniosek
W dniu 2018-01-30 o 21:52, sprawa-6793@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:
>
> - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
> - czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
> - czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
> - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
> - informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
> - informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
> - czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
> - czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
> - czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
> - link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
> - czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
> - jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
> - jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-6793@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
>
> --
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego--
Urząd Gminy Obryte
07-215 Obryte 185
tel. 29 741 10 04
Fwd: skan przez TCZEW w sprawie Monitoring samorządy #2115
<!DOCTYPE html>
<html><head>
<meta charset="UTF-8">
</head><body><p>Dzień dobry!<br></p><p>W załączeniu przesyłam skan odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 30 stycznia 2018 roku.<br></p><p><br></p><div class="io-ox-signature"><p>Pozdrawiam<br>Ewa Salkowska- Stubba<br>Wydział Spraw Społecznych Urzędu Miejskiego w Tczewie</p><p>tel: (58) 77-59-438<br></p></div></body></html>
RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez SOMIANKA w sprawie Monitoring samorządy #2400
W odpowiedzi na Państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznej, w tabeli zamieszczamy informacje we wskazanym we wniosku zakresie.
L.p.
Zakres informacji
Odpowiedź
Uwagi
1.
czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała
NIE
2.
czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie)
NIE
3.
czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego)
NIE
4.
czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała
NIE
5.
informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016
rok 2014 – 81 uchwał
rok 2015 – 87 uchwał
rok 2016 – 84 uchwały
6.
informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016
rok 2014 – 7
rok 2015 – 18
rok 2016 – 24
7.
czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym)
NIE
8.
czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym)
NIE
9.
czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego
NIE
* http://ugsomianka.bip.org.pl/pliki/ugsomianka/uchwala_xlvii-284-14.pdf
* http://ugsomianka.bip.org.pl/pliki/ugsomianka/uchwala_30-15.pdf
* http://ugsomianka.bip.org.pl/pliki/ugsomianka/uchwala_118-16.pdf
10.
link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie
NIE DOTYCZY
11.
czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty, a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego)
NIE
12.
jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
NIE DOTYCZY
13.
jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016
NIE DOTYCZY
Elżbieta Kuchta
URZĄD GMINY SOMIANKA
07-203 Somianka, Somianka-Parcele 16B
tel. (29) 741-87-90 wew. 48, fax. (29) 741 87 14
<http://www.somianka.pl/> http://www.somianka.pl
1
-----Original Message-----
From: <mailto:sprawa-6881@fedrowanie.siecobywatelska.pl> sprawa-6881@fedrowanie.siecobywatelska.pl [ <mailto:sprawa-6881@fedrowanie.siecobywatelska.pl> mailto:sprawa-6881@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Tuesday, January 30, 2018 9:53 PM
To: <mailto:somianka@somianka.pl> somianka@somianka.pl
Subject: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres <mailto:sprawa-6881@fedrowanie.siecobywatelska.pl> sprawa-6881@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
<http://www.siecobywatelska.pl> www.siecobywatelska.pl
<http://www.watchdogportal.pl> www.watchdogportal.pl
<http://www.funduszesoleckie.pl> www.funduszesoleckie.pl
<http://www.informacjapubliczna.org> www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Odpowiedź na wnioseko udostępnienie informacji publicznej przez SZYDŁOWO (woj. wielkopolskie) w sprawie Monitoring samorządy #1894
Witam! W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek z dnia 30 stycznia 2018 roku.
Pozdrawiam
Krystyna Zawisza
Inspektor ds. Rady Gminy
UG Szydłowo, Jaraczewo 2
tel. 67 2115513, fax. 67 2161236
rada@szydlowo.pl
www.szydlowo.pl
Wiadomość ta jest przeznaczona jedynie dla osoby lub podmiotu, który jest jej adresatem i może zawierać poufne i/lub uprzywilejowane informacje. Zakazane jest jakiekolwiek przeglądanie, przesyłanie, rozpowszechnianie lub inne wykorzystanie tych informacji lub podjęcie jakichkolwiek działań odnośnie tych informacji przez osoby lub podmioty inne niż zamierzony adresat. Jeżeli Państwo otrzymali przez pomyłkę tę informację prosimy o poinformowanie o tym nadawcy i usunięcie tej wiadomości z wszelkich komputerów.
dot. wniosku oudostępnienie informacji publicznej przez STRZAŁKOWO w sprawie Monitoring samorządy #1887
Dzień dobry,
W związku z wnioskiem o udostępnienie informacji publicznej udzielam
odpowiedzi na pytania:
1. Nie
2. Nie
3. Nie
4. Tak. Uchwała Rady Gminy Strzałkowo XXVII/171/05 z 03.03.2005 w
sprawie trybu i zasad przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami Gminy
Strzałkowo (opublikowana w Dz. UW. W nr 48 poz. 1520 z 15.04.2005)
http://strzalkowo.samorzady.pl/art/id/150
5. 2014 - 75 uchwał
2015 - 94 uchwały
2016 - 68 uchwał
6. Brak danych
7. Tak, w 2015 roku
8. Nie
9. Nie
10. Nie dotyczy
11. Nie
12. Nie dotyczy
13. Nie dotyczy
Pozdrawiam,
Piotr Woźniak
odpowiedz na informację publiczną przez MOCHOWO w sprawie Monitoring samorządy #2296
<!DOCTYPE html>
<html><head>
<meta charset="UTF-8">
</head><body><p>Urząd Gminy w Mochowie udziela odpowiedzi na następujące pytania:</p><p>- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała - <strong>Nie obowiązuje.</strong><br> - czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie) - <strong>Nie utworzono.</strong><br> - czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego) - <strong>Nie powołano.</strong><br> - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała - <strong>Tak, link: http: //mochowo.bipgmina.pl/wiadomosci/7720/lista/uchwala_nr_41viii2015r_rady_gminy_w_mochowie_z_dnia_18_maja_2015</strong><br> - informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016 - <strong>270.</strong><br> - informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016 - <strong>4.</strong><br> - czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym) - <strong>Nie utworzono.</strong><br> - czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym) - <strong>Nie utworzono.</strong><br> - czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego - <strong>Tak. link: http://mochowo.bipgmina.pl/wiadomosci/7225/wiadomosc/256680/uchwala_nr_29vii2015_w_sprawie_wyrazenia_zgody_na_wyodrebnienie_</strong> <br> - link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie - <strong>Nie było wydanych zarządzeń.</strong><br> - czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) - <strong>Nie funkcjonuje.</strong><br> - jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny) - <strong>Nie dotyczy.</strong><br> - jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016 - <strong>Nie dotyczy.</strong><br><br>Katarzyna Antoszewska<br></p><p>Inspektor ds. obsługi organów samorządowych<br></p><p>Urząd Gminy w Mochowie<br></p><p>ul. Sierpecka 2<br></p><p>09-214 Mochowo<br></p></body></html>
odpowiedź przez OSTRORÓG w sprawie Monitoring samorządy #1840
Dzień Dobry,
Przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia
30 stycznia 2018 roku, który został złożony przez Stowarzyszenie Sieć
Obywatelska Watchdog Polska.
1. <http://www.biuletyn.net/nt-bin/_private/ostrorog/5345.pdf> Uchwała nr
XXXIX/328/2017 Rady Miejskiej w Ostrorogu z dnia 28 listopada 2017 roku w
sprawie Programu współpracy Gminy Ostroróg z organizacjami pozarządowymi
oraz podmiotami wymienionymi w art.3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia
2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2018 rok.
http://www.biuletyn.net/nt-bin/_private/ostrorog/5345.pdf
2. Nie utworzono gminnej rady pożytku publicznego.
3. Nie utworzono gminnej rady oświatowej.
4. Nie ma uchwały dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z
mieszkańcami.
5. Uchwał podjęto: w 2014r.: 63, w 2015r.: 144, w 2016r.: 93.
6. Konsultacji społecznych przeprowadzono: w 2014r.: 1, w 2015r.: 2, w
2016r.: 3.
7. Nie utworzono młodzieżowej rady gminy.
8. Nie utworzono gminnej rady seniorów
9. http://www.biuletyn.net/nt-bin/start.asp?podmiot=ostrorog/
http://www.biuletyn.net/nt-bin/_private/ostrorog/3202.pdf
10. <http://www.biuletyn.net/nt-bin/start.asp?podmiot=ostrorog/>
http://www.biuletyn.net/nt-bin/start.asp?podmiot=ostrorog/
11. W gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski.
12. W gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski.
13. W gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski.
Monika Pospieszna
UMiG Ostroróg
Gmina Rajgród przez RAJGRÓD w sprawie Monitoring samorządy #2153
Szanowni Państwo
W odpowiedzi na wniosek o udzielenie informacji publicznej, który wpłynął do Urzędu Miejskiego w Rajgrodzie w dniu 31 stycznia 2018 r. informuję, iż w Gminie Rajgród:
1) nie podjęto uchwały w sprawie trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy obywatelskiej,
2) nie została powołana gminna rada działalności pożytku publicznego,
3) nie została powołana rada oświatowa,
4) w dniu 30 marca 2012 r. Rada Miejska w Rajgrodzie podjęła uchwałę Nr XVII/101/12 w sprawie określenia trybu i zasad przeprowadzania konsultacji społecznych z mieszkańcami Gminy Rajgród – http://bip.um.rajgrod.wrotapodlasia.pl/aktyprawne/b2317f9edba7383/f2f0d103728cc68/
5) Rada Miejska w Rajgrodzie podjęła w roku 2014 – 88 uchwał, w roku 2015 – 100 uchwał, a w roku 2016 – 80 uchwał,
6) w latach 2014 – 2016 przeprowadzono 4 konsultacje społeczne w trybie określonym uchwałą w sprawie określenia trybu i zasad przeprowadzania konsultacji społecznych z mieszkańcami Gminy Rajgród
7) utworzono Młodzieżową Radę Miejską w Rajgrodzie,
8) gminna rada seniorów nie została powołana,
9) wyodrębniono fundusz sołecki - http://bip.um.rajgrod.wrotapodlasia.pl/aktyprawne/b2317f9edba7383/566ea60bf421c7f/
10) linki do zarządzeń Burmistrza Rajgrodu związanych z realizacją funduszu sołeckiego: http://bip.um.rajgrod.wrotapodlasia.pl/437f02569dbe77e/
11) budżet obywatelski nie został wyodrębniony.
Piotr Milewski
Sekretarz Gminy
Odpowiedź na wniosek przez RADOMYŚL NAD SANEM w sprawie Monitoring samorządy #2225
W odpowiedzi na wniosek z dnia 30.01.18r.Urząd Gminy Radomyśl nad Sanem informuje co następuje:
- Rada Gminy w dniu 24.10.17r. podjęła uchwałę Nr XXVIII/196/2017 w sprawie zatwierdzenia Gminnego Programu “Nowa Inicjatywa Dla Odnowy Wsi” (uchwała jest dostępna na stronie internetowej www.radomysl.pl w BIP w zakładce Prawo Lokalne – Uchwały)
- Nie utworzono gminnej rady pożytku publicznego.
- Nie powołano rady oświatowej.
- Obowiązuje uchwała w sprawie określenia zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami w Gminie Radomyśl n.Sanem Nr X/108/03 podjęta przez Radę Gminy w dniu 22.10.03r. ( w załączeniu skan uchwały).
- W 2014 r. Rada Gminy podjęła 90 uchwał, w 2015 r. – 68, w 2016r. – 63.
- W 2014r. nie przeprowadzono konsultacji z mieszkańcami, w 2015r. przeprowadzono – 4, a w 2016r. – 1.
- Nie utworzono młodzieżowej rady gminy.
- W gminie wyodrębniono fundusz sołecki na podstawie uchwały Rady Gminy Nr XXXIII/274/2014 z dnia 20.03.14r. w sprawie wyrażenia zgody na wyodrębnienie w budżecie gminy środków stanowiących fundusz sołecki (uchwała jest dostępna na stronie internetowej www.radomysl.pl w BIP w zakładce Prawo Lokalne – Uchwały).
- Organ wykonawczy nie wydał żadnych zarządzeń dotyczących realizacji funduszu sołeckiego.
- W gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski.
Z poważaniem
Piotr Chodur
Biuro obsługi Rady Gminy
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez STAREMIASTO w sprawie Monitoring samorządy #1884
Dzień dobry
W załączeniu odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej
(skan oraz w wersji edytowalnej) wraz załączonym Zarządzeniem ws. funduszu
sołeckiego.
Z poważaniem
Luiza Kędracka
Urząd Gminy Stare Miasto
ul. Główna 16B
62-571 Stare Miasto
tel. 63 24 16 216
informacja publiczna przez POZEZDRZE w sprawie Monitoring samorządy #1963
SR.1431. 9.2018Pozezdrze , 12.02.2018 r.
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
Odpowiadając na wniosek o udzielenie informacji publicznej z dnia
31.01.2018 r. przekazuję poniżej odpowiedzi zgodnie ze wskazaniem z
wniosku :
1)Czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów
oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy
lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o
wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony w w w
(link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
Tak
Uchwała Nr XXII/125/17 Rady Gminy w Pozezdrzu z dnia 6 lutego 2017 r. w
sprawie określenia trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o
realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej.
Link do uchwały www.bip.pozezdrze.pl
<http://www.bip.pozezdrze.pl>zakładka Uchwały Rady Gminy
2)Czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e
ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
W Gminie Pozezdrze nie utworzono rady działalności pożytku publicznego.
3)Czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
W Gminie Pozezdrze nie powołano rady oświatowej.
4)Czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link)
BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
Tak Uchwała nr XIII/68/03 z dnia 29 grudnia 2003r. w sprawie Zasad i
trybu konsultacji z mieszkańcami Gminy Pozezdrze
Uchwały nie ma na BIP urzędu ponieważ dopiero od 2010 roku zamieszczono
skany uchwał– przesyłamy skan w/w uchwały.
5) Informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych
latach 2014-2016,
Ilość podjętych Uchwał Rady Gminy w Pozezdrzu w latach :
2014 - 47
2015 - 59
2016 - 43
5)informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
poszczególnych latach 2014-2016,
Ilość przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami GminyPozezdrze w latach :
2014- 1
2015- 2
2016-1
6)czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym)
W Gminie Pozezdrze nie utworzono Młodzieżowej Rady Gminy.
7)Czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym),
W Gminie Pozezdrze nie utworzono Gminnej Rady Senioralnej.
8)Czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o
funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony
www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o
wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to
wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna
jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie
funduszu sołeckiego, link do obowiązujących zarządzeń organu
wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie
Tak w Gminie Pozezdrze wyodrębniono fundusz sołecki Uchwała Nr
XXXIV/185/14 Rady Gminy w Pozezdrzu z dnia 28 marca 2014 r.
Link do uchwały www.bip.pozezdrze.pl
<http://www.bip.pozezdrze.pl>zakładka/ Uchwały Rady Gminy.
9)Link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w
związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie.
www.bip.pozezdrze.pl <http://www.bip.pozezdrze.pl>zakładka Zarządzenia
Wójta
10)Czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) -
rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w
sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez
mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony
www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie
(uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
W Gminie Pozezdrze nie funkcjonuje budżet obywatelski ( partycypacyjny).
11)Jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w
oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami,
wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
(partycypacyjny),
Nie dotyczy
12)Jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w
poszczególnych latach 2014-2016.
Nie dotyczy
Wójt Gminy Pozezdrze
/-/ Bohdan Mohyła
Sporządziła: K.Piotrowska
odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez ŁOPUSZNO w sprawie Monitoring samorządy #1993
W załączeniu przesyłam odpowiedz na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.
Urząd Gminy w Łopusznie
ul. Konecka 12
26-070 Łopuszno
Tel. 41 3914001
Mail: gmina@lopuszno.pl
www.lopuszno.pl
odp_inf_publ_um_piła przez PIŁA w sprawie Monitoring samorządy #1849
Dzień dobry,
w załączeniu przekazuję odpowiedź Zastępcy Prezydenta Miasta Piły z dnia 12 lutego 2018 r. Nr: OP-VII.1431.23.2018 w sprawie udostępnienia informacji publicznej, będącą odpowiedzią na wniosek z dnia 30 stycznia 2018 r. Dla poprawności udokumentowania podejmowanych czynności administracyjnych uprzejmie proszę o potwierdzenie odebrania niniejszej korespondencji na zwrotny adres e-mail lub poprzez automatyczne skorzystanie z funkcji “Potwierdzenie przeczytania”.
Dorota Bojaczuk
Dyrektor Wydziału
Organizacyjno-Prawnego
Urzędu Miasta Piły
odpowiedż na wniosek przez POTĘGOWO w sprawie Monitoring samorządy #2075
2From: canon@potegowo.pl [mailto:canon@potegowo.pl]
Sent: Monday, February 12, 2018 1:42 PM
To: kadry@potegowo.pl
Subject: Message from KMBT_C220
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej - Urząd Miejski w Złocieńcu przez ZŁOCIENIEC w sprawie Monitoring samorządy #1805
witam,
w treści wiadomości przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek:
Odpowiadając na Państwa wniosek o udzielenie informacji publicznej informuję, że ( zgodnie z zadanymi pytaniami):
1. - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
Odp. w gminie Złocieniec obowiązuje uchwała Nr V/42/2011 Rady Miejskiej w Złocieńcu z dnia 24 lutego 2011 r. w sprawie trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej http://bip.zlocieniec.pl/pliki/zlocieniec/pliki/U042(1).pdf
2. - czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
Odp. w gminie Złocieniec nie utworzono gminnej rady pożytku publicznego
3. - czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
Odp. w gminie Złocieniec nie utworzono rady oświatowej;
4. - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
Odp. w gminie Złocieniec obowiązuje uchwała Nr XXIX/254/2013 Rady Miejskiej w Złocieńcu z dnia 31 stycznia 2013 r. w sprawie zasad i trybu przeprowadzania konsultacji społecznych z mieszkańcami gminy Złocieniec – zmieniona uchwałą Nr XXXI/264/2016 Rady Miejskiej w Złocieńcu z dnia 29 grudnia 2016 r. zmieniającą uchwałę w sprawie zasad i trybu przeprowadzania konsultacji społecznych z mieszkańcami gminy Złocieniec; http://bip.zlocieniec.pl/pliki/zlocieniec/pliki/U254.PDF http://bip.zlocieniec.pl/pliki/zlocieniec/pliki/U264(2).pdf
5. - informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
Odp. 2014 rok – 131 uchwał; 2015 rok – 122 uchwały; 2016 rok – 122 uchwały.
6. - informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
Odp. 1
7. - czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
Odp. w gminie Złocieniec utworzono Radę Młodzieżową Miasta i Gminy Złocieniec
8. - czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
Odp. w gminie Złocieniec nie utworzono gminnej rady seniorów
9. - czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
Odp. Zgodnie z art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim w Gminie Złocieniec wyodrębniono środki stanowiące fundusz sołecki zgodnie z uchwałą Nr XXI/160/2016 Rady Miejskiej w Złocieńcu z dnia 25 lutego 2016 r. w sprawie wyrażenia zgody na wyodrębnienie w budżecie gminy Złocieniec środków stanowiących fundusz sołecki. Link do uchwały poniżej
http://bip.zlocieniec.pl/pliki/zlocieniec/pliki/U160(2).pdf
10. - link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
Odp. http://bip.zlocieniec.pl/pliki/zlocieniec/pliki/zarzadzenia/zarz_111_2017.pdf
http://bip.zlocieniec.pl/pliki/zlocieniec/pliki/zarzadzenia/zarz_111_2017_zal.pdf
11. - czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
Odp. 1/ regulamin w uchwale Rady Miejskiej:
2016 - http://bip.zlocieniec.pl/pliki/zlocieniec/pliki/U241(2).pdf
2017 - http://bip.zlocieniec.pl/pliki/zlocieniec/pliki/U128(2).pdf
2/ harmonogram:
2016: http://bip.zlocieniec.pl/pliki/zlocieniec/pliki/zarz_06_2016.pdf
2017: http://bip.zlocieniec.pl/pliki/zlocieniec/pliki/zarz_07_2017.pdf
3/ zarządzenia dot. BO:
2016:http://bip.zlocieniec.pl/pliki/zlocieniec/pliki/zarz_06_2016.pdf ;
http://bip.zlocieniec.pl/pliki/zlocieniec/pliki/zarz_07_2016.pdf
http://bip.zlocieniec.pl/pliki/zlocieniec/pliki/podania/zarz_39_2016.pdf
http://bip.zlocieniec.pl/pliki/zlocieniec/pliki/zarz_57_2016.pdf ,
2017: http://bip.zlocieniec.pl/pliki/zlocieniec/pliki/zarz_07_2017.pdf,
http://bip.zlocieniec.pl/pliki/zlocieniec/pliki/zarz_08_2017.pdf,
http://bip.zlocieniec.pl/pliki/zlocieniec/pliki/zarz_31_2017.pdf ,
http://bip.zlocieniec.pl/pliki/zlocieniec/pliki/podania/zarz_45_2017.pdf
12. - jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
Odp.: NIE
13. - jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.
Odp.: 2016 -72500,00 zł, 2017 – 100000,00 zł
Paweł Jabłoński
specjalista ds. organizacyjnych
e-mail: um.archiwum@zlocieniec.pl
--------------------------------------------------------------------------------
Informacja publiczna w sprawie konsultacji społecznych w Gminie Radzymin w latach 2014-2016 przez RADZYMIN w sprawie Monitoring samorządy #2363
Sieć Obywatelska
Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2
02-605 Warszawa
W nawiązaniu do e-maila z dnia 30 stycznia 2018 roku przesyłam w załączeniu
informację w sprawie konsultacji społecznych w Gminie Radzymin w latach
2014-2016.
Z poważaniem
Anna Kotowska
Referat Partycypacji i Polityki Społecznej
Urząd Miasta i Gminy Radzymin
Pl. T. Kościuszki 2
tel. 22 667-68-53
Re: Fwd: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez ŚWIDWIN w sprawie Monitoring samorządy #1790
W odpowiedzi na maila z dnia 30.01.2018 r. przesyłam w załączeniu
informacje.
Z poważaniem
Izabela Zawojska
W dniu 2018-01-31 o 08:36, Urząd Gminy pisze:
--
Izabela Zawojska
Urząd Gminy Świdwin
tel. +48 94 3652015
1W odpowiedzi na maila z dnia 30.01.2018 r. przesyłam w załączeniu
informacje.Z poważaniem
Izabela ZawojskaW dniu 2018-01-31 o 08:36, Urząd Gminy pisze:
>
>
>
>
> --- Treść przekazanej wiadomości ---
> Temat: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
> Data: Tue, 30 Jan 2018 20:49:05 -0000
> Nadawca: sprawa-6271@fedrowanie.siecobywatelska.pl
> Odpowiedź-Do: sprawa-6271@fedrowanie.siecobywatelska.pl
> Adresat: poczta@swidwin.gmina.pl
>
>
>
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:
>
> - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
> - czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
> - czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
> - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
> - informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
> - informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
> - czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
> - czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
> - czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
> - link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
> - czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
> - jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
> - jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adressprawa-6271@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
>
> --
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>--
Izabela Zawojska
Urząd Gminy Świdwin
tel. +48 94 3652015
odp. w sprawie informacji publicznej przez STĘŻYCA (woj. pomorskie) w sprawie Monitoring samorządy #2107
Dzień dobry, w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek dot. informacji
publicznej złożony w dniu 31 stycznia 2018 roku do tut. Urzędu.
Renata Butowska
Urząd Gminy Stężyca
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187
- 188
- 189
- 190
- 191
- 192
- 193
- 194
- 195
- 196
- 197
- 198
- 199
- 200
- 201
- 202
- 203
- 204
- 205
- 206
- 207
- 208
- 209
- 210
- 211
- 212
- 213
- 214
- 215
- 216
- 217
- 218
- 219
- 220
- 221
- 222
- 223
- 224
- 225
- 226
- 227
- 228
- 229
- 230
- 231
- 232
- 233
- 234
- 235
- 236
- 237
- 238
- 239
- 240
- 241
- 242
- 243
- 244
- 245
- 246
- 247
- 248
- 249
- 250
- 251
- 252
- 253
- 254
- 255