Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1680
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie2120
Lubuskie820
Łódzkie1770
Małopolskie1820
Mazowieckie3130
Opolskie710
Podkarpackie1590
Podlaskie1180
Pomorskie1210
Śląskie1670
Świętokrzyskie1010
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2240
Zachodniopomorskie1110

Listy

odpowiedź na zapytanie przez PNIEWY w sprawie Monitoring samorządy #1851

W załączeniu odpowiedź na zapytanie w ramach informacji publicznej.

Z poważaniem
Urząd Miejski Pniewy

1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez SZCZUCZYN w sprawie Monitoring samorządy #2170

Dzień dobry,

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.

--
Jadwiga Jolanta Budzińska
Sekretarz Gminy
Urząd Miejski w Szczuczynie
plac 1000-lecia 23
19-230 Szczuczyn
tel. 86 273 50 80 wew. 213

3

Odpowiedż Gminy Sępopol na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez SĘPOPOL w sprawie Monitoring samorządy #1972

W załączeniu przekazuję odpowiedź na Państwa wniosek z dnia 30 stycznia 2018
r. o udzielenie informacji publicznej ( wpłynął do Urzędu Miejskiego w
Sępopolu w dniu 31 stycznia 2018 r.

Pozdrawiam

Iwona Olechowska - Piluk
Inspektor
tel. 89 761 32 92

Urząd Miejski w Sępopolu
ul. 22 Lipca 7
11-210 Sępopol

1

odpowiedź przez NOWY TOMYŚL w sprawie Monitoring samorządy #1828

Dzień Dobry

W załączeniu odpowiedź na wniosek.

Z poważaniem

Żaneta Kluczyńska

1

odpowiedź na wniosek przez SŁUPIA KONECKA w sprawie Monitoring samorządy #2035

W odpowiedzi na wniosek z dnia 30. 01.2018 r.(data wpływu) o udostępnienie
informacji publicznej Urząd Gminy w Słupi Koneckiej udziela odpowiedzi jak
niżej;

1. W gminie obecnie obowiązuje uchwała, o której mowa w art. 19c ust.
1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie -

http://slupiakonecka.biuletyn.net/fls/bip_pliki/2018_01/BIPF5630900B1A55FZ/2
58.pdf

2. W gminie na obecną chwilę nie utworzono gminnej rady pożytku
publicznego;

3. Nie została powołana gminna rada oświatowa;

4. W gminie obowiązuje uchwała dotycząca zasad i trybu
przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami -
http://slupiakonecka.biuletyn.net/archiwum/www.bip.slupiakonecka.pl/uchwaly/
2016/124.pdf

5. Liczba przyjętych uchwał przez Radę: Rok 2014- 66, Rok 2015- 74,
Rok 2016- 65, Rok 2017- 109,

6. W latach 2014 - 2016 przeprowadzono 5 konsultacji społecznych z
mieszkańcami gminy,

7. Nie utworzono młodzieżowej rady gminy,

8. Nie utworzono gminnej rady seniorów,

9. W gminie wyodrębniono fundusz sołecki-
http://slupiakonecka.biuletyn.net/archiwum/www.bip.slupiakonecka.pl/dokum58c
1.html?typ_dok=10
<http://slupiakonecka.biuletyn.net/archiwum/www.bip.slupiakonecka.pl/dokum58
c1.html?typ_dok=10&id_wew_dok=2338> &id_wew_dok=2338

10. Zarządzenia wójta - http://www.slupiakonecka.pl/

11. W gminie nie obowiązuje budżet obywatelski.

Uprzejmie proszę o potwierdzenie otrzymania e-maila.

Z poważaniem. Marian Król. Sekretarz Gminy Słupia Konecka.

RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez PAWŁOSIÓW w sprawie Monitoring samorządy #2216

Dzień dobry

W odpowiedzi na pismo z dnia 30 stycznia 2018 r. przesyłam odpowiedź w załączeniu.

Z poważaniem
Grzegorz Witko
Urząd Gminy Pawłosiów

1

Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez OBRYTE w sprawie Monitoring samorządy #2312

Odp.na wniosek

W dniu 2018-01-30 o 21:52, sprawa-6793@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
--
Urząd Gminy Obryte
07-215 Obryte 185
tel. 29 741 10 04

1

Fwd: skan przez TCZEW w sprawie Monitoring samorządy #2115

<!DOCTYPE html>
<html><head>
<meta charset="UTF-8">
</head><body><p>Dzień dobry!<br></p><p>W załączeniu przesyłam skan odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 30 stycznia 2018 roku.<br></p><p><br></p><div class="io-ox-signature"><p>Pozdrawiam<br>Ewa Salkowska- Stubba<br>Wydział Spraw Społecznych Urzędu Miejskiego w Tczewie</p><p>tel: (58) 77-59-438<br></p></div></body></html>

1

RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez SOMIANKA w sprawie Monitoring samorządy #2400

W odpowiedzi na Państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznej, w tabeli zamieszczamy informacje we wskazanym we wniosku zakresie.

L.p.

Zakres informacji

Odpowiedź

Uwagi

1.

czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała

NIE

2.

czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie)

NIE

3.

czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego)

NIE

4.

czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała

NIE

5.

informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016

rok 2014 – 81 uchwał

rok 2015 – 87 uchwał

rok 2016 – 84 uchwały

6.

informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016

rok 2014 – 7

rok 2015 – 18

rok 2016 – 24

7.

czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym)

NIE

8.

czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym)

NIE

9.

czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego

NIE

* http://ugsomianka.bip.org.pl/pliki/ugsomianka/uchwala_xlvii-284-14.pdf

* http://ugsomianka.bip.org.pl/pliki/ugsomianka/uchwala_30-15.pdf

* http://ugsomianka.bip.org.pl/pliki/ugsomianka/uchwala_118-16.pdf

10.

link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie

NIE DOTYCZY

11.

czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty, a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego)

NIE

12.

jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),

NIE DOTYCZY

13.

jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016

NIE DOTYCZY

Elżbieta Kuchta

URZĄD GMINY SOMIANKA

07-203 Somianka, Somianka-Parcele 16B

tel. (29) 741-87-90 wew. 48, fax. (29) 741 87 14

<http://www.somianka.pl/> http://www.somianka.pl

1

Odpowiedź na wnioseko udostępnienie informacji publicznej przez SZYDŁOWO (woj. wielkopolskie) w sprawie Monitoring samorządy #1894

Witam! W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek z dnia 30 stycznia 2018 roku.

Pozdrawiam
Krystyna Zawisza
Inspektor ds. Rady Gminy
UG Szydłowo, Jaraczewo 2
tel. 67 2115513, fax. 67 2161236
rada@szydlowo.pl
www.szydlowo.pl

Wiadomość ta jest przeznaczona jedynie dla osoby lub podmiotu, który jest jej adresatem i może zawierać poufne i/lub uprzywilejowane informacje. Zakazane jest jakiekolwiek przeglądanie, przesyłanie, rozpowszechnianie lub inne wykorzystanie tych informacji lub podjęcie jakichkolwiek działań odnośnie tych informacji przez osoby lub podmioty inne niż zamierzony adresat. Jeżeli Państwo otrzymali przez pomyłkę tę informację prosimy o poinformowanie o tym nadawcy i usunięcie tej wiadomości z wszelkich komputerów.

1

dot. wniosku oudostępnienie informacji publicznej przez STRZAŁKOWO w sprawie Monitoring samorządy #1887

Dzień dobry,

W związku z wnioskiem o udostępnienie informacji publicznej udzielam
odpowiedzi na pytania:

1. Nie
2. Nie
3. Nie
4. Tak. Uchwała Rady Gminy Strzałkowo XXVII/171/05 z 03.03.2005 w
sprawie trybu i zasad przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami Gminy
Strzałkowo (opublikowana w Dz. UW. W nr 48 poz. 1520 z 15.04.2005)

http://strzalkowo.samorzady.pl/art/id/150

5. 2014 - 75 uchwał
2015 - 94 uchwały
2016 - 68 uchwał

6. Brak danych
7. Tak, w 2015 roku
8. Nie
9. Nie
10. Nie dotyczy
11. Nie
12. Nie dotyczy
13. Nie dotyczy

Pozdrawiam,

Piotr Woźniak

odpowiedz na informację publiczną przez MOCHOWO w sprawie Monitoring samorządy #2296

<!DOCTYPE html>
<html><head>
<meta charset="UTF-8">
</head><body><p>Urząd Gminy w Mochowie udziela odpowiedzi na następujące pytania:</p><p>- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczeg&#243;łowych kryteri&#243;w oceny wniosk&#243;w o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod kt&#243;rym jest dostępna ta uchwała - <strong>Nie obowiązuje.</strong><br> - czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie) - <strong>Nie utworzono.</strong><br> - czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego) - <strong>Nie powołano.</strong><br> - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),&#160;a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod kt&#243;rym jest dostępna ta uchwała - <strong>Tak, link: http: //mochowo.bipgmina.pl/wiadomosci/7720/lista/uchwala_nr_41viii2015r_rady_gminy_w_mochowie_z_dnia_18_maja_2015</strong><br> - informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczeg&#243;lnych latach 2014-2016 - <strong>270.</strong><br> - informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczeg&#243;lnych latach 2014-2016 - <strong>4.</strong><br> - czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym) - <strong>Nie utworzono.</strong><br> - czy utworzono gminną radę senior&#243;w (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym) - <strong>Nie utworzono.</strong><br> - czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod kt&#243;rym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod kt&#243;rym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego - <strong>Tak. link: http://mochowo.bipgmina.pl/wiadomosci/7225/wiadomosc/256680/uchwala_nr_29vii2015_w_sprawie_wyrazenia_zgody_na_wyodrebnienie_</strong> <br> - link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie - <strong>Nie było wydanych zarządzeń.</strong><br> - czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatk&#243;w z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańc&#243;w projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod kt&#243;rym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) - <strong>Nie funkcjonuje.</strong><br> - jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny) - <strong>Nie dotyczy.</strong><br> - jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczeg&#243;lnych latach 2014-2016 - <strong>Nie dotyczy.</strong><br><br>Katarzyna Antoszewska<br></p><p>Inspektor ds. obsługi organ&#243;w samorządowych<br></p><p>Urząd Gminy w Mochowie<br></p><p>ul. Sierpecka 2<br></p><p>09-214 Mochowo<br></p></body></html>

odpowiedź przez OSTRORÓG w sprawie Monitoring samorządy #1840

Dzień Dobry,

Przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia
30 stycznia 2018 roku, który został złożony przez Stowarzyszenie Sieć
Obywatelska Watchdog Polska.

1. <http://www.biuletyn.net/nt-bin/_private/ostrorog/5345.pdf> Uchwała nr
XXXIX/328/2017 Rady Miejskiej w Ostrorogu z dnia 28 listopada 2017 roku w
sprawie Programu współpracy Gminy Ostroróg z organizacjami pozarządowymi
oraz podmiotami wymienionymi w art.3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia
2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2018 rok.

http://www.biuletyn.net/nt-bin/_private/ostrorog/5345.pdf

2. Nie utworzono gminnej rady pożytku publicznego.

3. Nie utworzono gminnej rady oświatowej.

4. Nie ma uchwały dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z
mieszkańcami.

5. Uchwał podjęto: w 2014r.: 63, w 2015r.: 144, w 2016r.: 93.

6. Konsultacji społecznych przeprowadzono: w 2014r.: 1, w 2015r.: 2, w
2016r.: 3.

7. Nie utworzono młodzieżowej rady gminy.

8. Nie utworzono gminnej rady seniorów

9. http://www.biuletyn.net/nt-bin/start.asp?podmiot=ostrorog/

http://www.biuletyn.net/nt-bin/_private/ostrorog/3202.pdf

10. <http://www.biuletyn.net/nt-bin/start.asp?podmiot=ostrorog/>
http://www.biuletyn.net/nt-bin/start.asp?podmiot=ostrorog/

11. W gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski.

12. W gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski.

13. W gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski.

Monika Pospieszna

UMiG Ostroróg

Gmina Rajgród przez RAJGRÓD w sprawie Monitoring samorządy #2153

Szanowni Państwo
W odpowiedzi na wniosek o udzielenie informacji publicznej, który wpłynął do Urzędu Miejskiego w Rajgrodzie w dniu 31 stycznia 2018 r. informuję, iż w Gminie Rajgród:
1) nie podjęto uchwały w sprawie trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy obywatelskiej,
2) nie została powołana gminna rada działalności pożytku publicznego,
3) nie została powołana rada oświatowa,
4) w dniu 30 marca 2012 r. Rada Miejska w Rajgrodzie podjęła uchwałę Nr XVII/101/12 w sprawie określenia trybu i zasad przeprowadzania konsultacji społecznych z mieszkańcami Gminy Rajgród – http://bip.um.rajgrod.wrotapodlasia.pl/aktyprawne/b2317f9edba7383/f2f0d103728cc68/
5) Rada Miejska w Rajgrodzie podjęła w roku 2014 – 88 uchwał, w roku 2015 – 100 uchwał, a w roku 2016 – 80 uchwał,
6) w latach 2014 – 2016 przeprowadzono 4 konsultacje społeczne w trybie określonym uchwałą w sprawie określenia trybu i zasad przeprowadzania konsultacji społecznych z mieszkańcami Gminy Rajgród
7) utworzono Młodzieżową Radę Miejską w Rajgrodzie,
8) gminna rada seniorów nie została powołana,
9) wyodrębniono fundusz sołecki - http://bip.um.rajgrod.wrotapodlasia.pl/aktyprawne/b2317f9edba7383/566ea60bf421c7f/
10) linki do zarządzeń Burmistrza Rajgrodu związanych z realizacją funduszu sołeckiego: http://bip.um.rajgrod.wrotapodlasia.pl/437f02569dbe77e/
11) budżet obywatelski nie został wyodrębniony.
 
Piotr Milewski
Sekretarz Gminy

Odpowiedź na wniosek przez RADOMYŚL NAD SANEM w sprawie Monitoring samorządy #2225

W odpowiedzi na wniosek z dnia 30.01.18r.Urząd Gminy Radomyśl nad Sanem informuje co następuje:
- Rada Gminy w dniu 24.10.17r. podjęła uchwałę Nr XXVIII/196/2017 w sprawie zatwierdzenia Gminnego Programu “Nowa Inicjatywa Dla Odnowy Wsi” (uchwała jest dostępna na stronie internetowej www.radomysl.pl w BIP w zakładce Prawo Lokalne – Uchwały)
- Nie utworzono gminnej rady pożytku publicznego.
- Nie powołano rady oświatowej.
- Obowiązuje uchwała w sprawie określenia zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami w Gminie Radomyśl n.Sanem Nr X/108/03 podjęta przez Radę Gminy w dniu 22.10.03r. ( w załączeniu skan uchwały).
- W 2014 r. Rada Gminy podjęła 90 uchwał, w 2015 r. – 68, w 2016r. – 63.
- W 2014r. nie przeprowadzono konsultacji z mieszkańcami, w 2015r. przeprowadzono – 4, a w 2016r. – 1.
- Nie utworzono młodzieżowej rady gminy.
- W gminie wyodrębniono fundusz sołecki na podstawie uchwały Rady Gminy Nr XXXIII/274/2014 z dnia 20.03.14r. w sprawie wyrażenia zgody na wyodrębnienie w budżecie gminy środków stanowiących fundusz sołecki (uchwała jest dostępna na stronie internetowej www.radomysl.pl w BIP w zakładce Prawo Lokalne – Uchwały).
- Organ wykonawczy nie wydał żadnych zarządzeń dotyczących realizacji funduszu sołeckiego.
- W gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski.

Z poważaniem
Piotr Chodur
Biuro obsługi Rady Gminy

1

Odpowiedź na wniosek przez PĘPOWO w sprawie Monitoring samorządy #1847

1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez STAREMIASTO w sprawie Monitoring samorządy #1884

Dzień dobry

W załączeniu odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej
(skan oraz w wersji edytowalnej) wraz załączonym Zarządzeniem ws. funduszu
sołeckiego.

Z poważaniem

Luiza Kędracka

Urząd Gminy Stare Miasto

ul. Główna 16B

62-571 Stare Miasto

tel. 63 24 16 216

3

informacja publiczna przez POZEZDRZE w sprawie Monitoring samorządy #1963

SR.1431. 9.2018Pozezdrze , 12.02.2018 r.

Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska

Odpowiadając na wniosek o udzielenie informacji publicznej z dnia
31.01.2018 r. przekazuję poniżej odpowiedzi zgodnie ze wskazaniem z
wniosku :

1)Czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów
oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy
lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o
wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony w w w
(link), pod którym jest dostępna ta uchwała,

Tak

Uchwała Nr XXII/125/17 Rady Gminy w Pozezdrzu z dnia 6 lutego 2017 r. w
sprawie określenia trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o
realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej.

Link do uchwały www.bip.pozezdrze.pl
<http://www.bip.pozezdrze.pl>zakładka Uchwały Rady Gminy

2)Czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e
ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),

W Gminie Pozezdrze nie utworzono rady działalności pożytku publicznego.

3)Czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),

W Gminie Pozezdrze nie powołano rady oświatowej.

4)Czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link)
BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,

Tak Uchwała nr XIII/68/03 z dnia 29 grudnia 2003r. w sprawie Zasad i
trybu konsultacji z mieszkańcami Gminy Pozezdrze

Uchwały nie ma na BIP urzędu ponieważ dopiero od 2010 roku zamieszczono
skany uchwał– przesyłamy skan w/w uchwały.

5) Informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych
latach 2014-2016,

Ilość podjętych Uchwał Rady Gminy w Pozezdrzu w latach :

2014 - 47

2015 - 59

2016 - 43

5)informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
poszczególnych latach 2014-2016,

Ilość przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami GminyPozezdrze w latach :

2014- 1

2015- 2

2016-1

6)czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym)

W Gminie Pozezdrze nie utworzono Młodzieżowej Rady Gminy.

7)Czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym),

W Gminie Pozezdrze nie utworzono Gminnej Rady Senioralnej.

8)Czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o
funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony
www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o
wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to
wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna
jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie
funduszu sołeckiego, link do obowiązujących zarządzeń organu
wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie

Tak w Gminie Pozezdrze wyodrębniono fundusz sołecki Uchwała Nr
XXXIV/185/14 Rady Gminy w Pozezdrzu z dnia 28 marca 2014 r.

Link do uchwały www.bip.pozezdrze.pl
<http://www.bip.pozezdrze.pl>zakładka/ Uchwały Rady Gminy.

9)Link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w
związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie.

www.bip.pozezdrze.pl <http://www.bip.pozezdrze.pl>zakładka Zarządzenia
Wójta

10)Czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) -
rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w
sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez
mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony
www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie
(uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),

W Gminie Pozezdrze nie funkcjonuje budżet obywatelski ( partycypacyjny).

11)Jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w
oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami,
wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
(partycypacyjny),

Nie dotyczy

12)Jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w
poszczególnych latach 2014-2016.

Nie dotyczy

Wójt Gminy Pozezdrze

/-/ Bohdan Mohyła

Sporządziła: K.Piotrowska

1

odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez ŁOPUSZNO w sprawie Monitoring samorządy #1993

W załączeniu przesyłam odpowiedz na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.

Urząd Gminy w Łopusznie

ul. Konecka 12

26-070 Łopuszno

Tel. 41 3914001

Mail: gmina@lopuszno.pl

www.lopuszno.pl

1

odp_inf_publ_um_piła przez PIŁA w sprawie Monitoring samorządy #1849

Dzień dobry,
w załączeniu przekazuję odpowiedź Zastępcy Prezydenta Miasta Piły z dnia 12 lutego 2018 r. Nr: OP-VII.1431.23.2018 w sprawie udostępnienia informacji publicznej, będącą odpowiedzią na wniosek z dnia 30 stycznia 2018 r. Dla poprawności udokumentowania podejmowanych czynności administracyjnych uprzejmie proszę o potwierdzenie odebrania niniejszej korespondencji na zwrotny adres e-mail lub poprzez automatyczne skorzystanie z funkcji “Potwierdzenie przeczytania”.
Dorota Bojaczuk
Dyrektor Wydziału
Organizacyjno-Prawnego
Urzędu Miasta Piły

1

odpowiedż na wniosek przez POTĘGOWO w sprawie Monitoring samorządy #2075

2

Wniosek o udostępnienie informacji publicznej - Urząd Miejski w Złocieńcu przez ZŁOCIENIEC w sprawie Monitoring samorządy #1805

witam,
w treści wiadomości przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek:

Odpowiadając na Państwa wniosek o udzielenie informacji publicznej informuję, że ( zgodnie z zadanymi pytaniami):

1. - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,

Odp. w gminie Złocieniec obowiązuje uchwała Nr V/42/2011 Rady Miejskiej w Złocieńcu z dnia 24 lutego 2011 r. w sprawie trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej http://bip.zlocieniec.pl/pliki/zlocieniec/pliki/U042(1).pdf

2. - czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),

Odp. w gminie Złocieniec nie utworzono gminnej rady pożytku publicznego

3. - czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),

Odp. w gminie Złocieniec nie utworzono rady oświatowej;

4. - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,

Odp. w gminie Złocieniec obowiązuje uchwała Nr XXIX/254/2013 Rady Miejskiej w Złocieńcu z dnia 31 stycznia 2013 r. w sprawie zasad i trybu przeprowadzania konsultacji społecznych z mieszkańcami gminy Złocieniec – zmieniona uchwałą Nr XXXI/264/2016 Rady Miejskiej w Złocieńcu z dnia 29 grudnia 2016 r. zmieniającą uchwałę w sprawie zasad i trybu przeprowadzania konsultacji społecznych z mieszkańcami gminy Złocieniec; http://bip.zlocieniec.pl/pliki/zlocieniec/pliki/U254.PDF http://bip.zlocieniec.pl/pliki/zlocieniec/pliki/U264(2).pdf

5. - informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,

Odp. 2014 rok – 131 uchwał; 2015 rok – 122 uchwały; 2016 rok – 122 uchwały.

6. - informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,

Odp. 1

7. - czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),

Odp. w gminie Złocieniec utworzono Radę Młodzieżową Miasta i Gminy Złocieniec

8. - czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),

Odp. w gminie Złocieniec nie utworzono gminnej rady seniorów

9. - czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,

Odp. Zgodnie z art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim w Gminie Złocieniec wyodrębniono środki stanowiące fundusz sołecki zgodnie z uchwałą Nr XXI/160/2016 Rady Miejskiej w Złocieńcu z dnia 25 lutego 2016 r. w sprawie wyrażenia zgody na wyodrębnienie w budżecie gminy Złocieniec środków stanowiących fundusz sołecki. Link do uchwały poniżej

http://bip.zlocieniec.pl/pliki/zlocieniec/pliki/U160(2).pdf

10. - link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,

Odp. http://bip.zlocieniec.pl/pliki/zlocieniec/pliki/zarzadzenia/zarz_111_2017.pdf

http://bip.zlocieniec.pl/pliki/zlocieniec/pliki/zarzadzenia/zarz_111_2017_zal.pdf

11. - czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),

Odp. 1/ regulamin w uchwale Rady Miejskiej:

2016 - http://bip.zlocieniec.pl/pliki/zlocieniec/pliki/U241(2).pdf

2017 - http://bip.zlocieniec.pl/pliki/zlocieniec/pliki/U128(2).pdf

2/ harmonogram:

2016: http://bip.zlocieniec.pl/pliki/zlocieniec/pliki/zarz_06_2016.pdf

2017: http://bip.zlocieniec.pl/pliki/zlocieniec/pliki/zarz_07_2017.pdf

3/ zarządzenia dot. BO:

2016:http://bip.zlocieniec.pl/pliki/zlocieniec/pliki/zarz_06_2016.pdf ;

http://bip.zlocieniec.pl/pliki/zlocieniec/pliki/zarz_07_2016.pdf

http://bip.zlocieniec.pl/pliki/zlocieniec/pliki/podania/zarz_39_2016.pdf

http://bip.zlocieniec.pl/pliki/zlocieniec/pliki/zarz_57_2016.pdf ,

2017: http://bip.zlocieniec.pl/pliki/zlocieniec/pliki/zarz_07_2017.pdf,

http://bip.zlocieniec.pl/pliki/zlocieniec/pliki/zarz_08_2017.pdf,

http://bip.zlocieniec.pl/pliki/zlocieniec/pliki/zarz_31_2017.pdf ,

http://bip.zlocieniec.pl/pliki/zlocieniec/pliki/podania/zarz_45_2017.pdf

12. - jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),

Odp.: NIE

13. - jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.

Odp.: 2016 -72500,00 zł, 2017 – 100000,00 zł


Paweł Jabłoński

specjalista ds. organizacyjnych

e-mail: um.archiwum@zlocieniec.pl

--------------------------------------------------------------------------------

1

Informacja publiczna w sprawie konsultacji społecznych w Gminie Radzymin w latach 2014-2016 przez RADZYMIN w sprawie Monitoring samorządy #2363

Sieć Obywatelska

Watchdog Polska

ul. Ursynowska 22/2

02-605 Warszawa

W nawiązaniu do e-maila z dnia 30 stycznia 2018 roku przesyłam w załączeniu
informację w sprawie konsultacji społecznych w Gminie Radzymin w latach
2014-2016.

Z poważaniem

Anna Kotowska

Referat Partycypacji i Polityki Społecznej

Urząd Miasta i Gminy Radzymin

Pl. T. Kościuszki 2

tel. 22 667-68-53

2

Re: Fwd: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez ŚWIDWIN w sprawie Monitoring samorządy #1790

W odpowiedzi na maila z dnia 30.01.2018 r. przesyłam w załączeniu
informacje.

Z poważaniem
Izabela Zawojska

W dniu 2018-01-31 o 08:36, Urząd Gminy pisze:
--
Izabela Zawojska
Urząd Gminy Świdwin
tel. +48 94 3652015

1

odp. w sprawie informacji publicznej przez STĘŻYCA (woj. pomorskie) w sprawie Monitoring samorządy #2107

Dzień dobry, w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek dot. informacji
publicznej złożony w dniu 31 stycznia 2018 roku do tut. Urzędu.

Renata Butowska

Urząd Gminy Stężyca

1