Monitoring samorządy przez kamil.bregula
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 168 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 144 | 0 |
Lubelskie | 212 | 0 |
Lubuskie | 82 | 0 |
Łódzkie | 177 | 0 |
Małopolskie | 182 | 0 |
Mazowieckie | 313 | 0 |
Opolskie | 71 | 0 |
Podkarpackie | 159 | 0 |
Podlaskie | 118 | 0 |
Pomorskie | 121 | 0 |
Śląskie | 167 | 0 |
Świętokrzyskie | 101 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 116 | 0 |
Wielkopolskie | 224 | 0 |
Zachodniopomorskie | 111 | 0 |
Listy
Pismo w sprawie udzielenia informacji publicznej - Gmina Rudka przez RUDKA w sprawie Monitoring samorządy #2154
W załączeniu odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej.
Monika Dąbrowska
Urząd Gminy Rudka
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez SOCHOCIN w sprawie Monitoring samorządy #2396
Witam,
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej w załączeniu
przesyłam skan odpowiedzi.
Agnieszka Wrońska
Wydział Kadr, Oświaty i Spraw Organizacyjnych
ul. Guzikarzy 9
09-110 Sochocin
Tel: 23-661-80-01
www.sochocin.pl
Herb nowy poczta
informacja publiczna przez ZAMBRÓW w sprawie Monitoring samorządy #2190
Przesyłam w załączeniu odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej z dnia 30 stycznia 2018 r.
Bożena Plona
Inspektor Urząd Gminy Zambrów
informacja publiczna przez POLKOWICE w sprawie Monitoring samorządy #443
Dzień dobry
W ślad za naszym pismem OA.1431.4.2018 z dnia 22 stycznia 2018 r. przesyłam
pozostałą część informacji publicznej.
Z poważaniem
Lilla Żelem
Dyrektor Wydziału
Organizacyjno-Administracyjnego
Odpowiedź na wniosek z dnia 30 stycznia 2018 r. przez MAKÓW MAZOWIECKI w sprawie Monitoring samorządy #2282
Witam,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek z dnia 30 stycznia 2018 r. o
udostepnienie informacji.
Pozdrawiam
Małgorzata Cikacz
Biuro rady Miejskiej
Urząd Miejski w Makowie Mazowieckim
Informacja publiczna. przez WŁADYSŁAWÓW w sprawie Monitoring samorządy #1918
Witam.
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.
Z wyrazami szacunku,
Anna Palinkiewicz
młodszy referent
Urząd Gminy Władysławów
ul. Rynek 43
62-710 Władysławów
tel: 63 280 46 36
Wysyłanie wiadomości e-mail: Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji.docx przez TARNÓWKA w sprawie Monitoring samorządy #1901
Wiadomość jest gotowa do wysłania wraz z następującymi załącznikami (plikami lub łączami):
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji.docx
Przeczytane: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez WĄSEWO w sprawie Monitoring samorządy #2434
To jest potwierdzenie dla wiadomości wysłanej przez Ciebie do
<sekretarz@wasewo.eur.pl> o 2018-01-30 21:52
To potwierdzenie mówi, że wiadomość została wyświetlona na komputerze odbiorcy o 2018-02-05 08:33
odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez RYBNO w sprawie Monitoring samorządy #1969
Urząd Gminy Rybno w załączeniu przesyła odpowiedź na wniosek o
udostępnienie informacji publicznej z dnia 30 stycznia br.
Z poważaniem
Ewa Soboczyńska
Urząd Gminy Rybno
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez Suwałki w sprawie Monitoring samorządy #2169
Dzień dobry,
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 30 stycznia 2018 r. informuję, że:
1. W Mieście Suwałki obowiązuje uchwała dotycząca inicjatywy lokalnej:
- Uchwała nr XI/85/2011 Rady Miejskiej w Suwałkach z dnia 21 czerwca 2011 r. w sprawie trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (http://bip.um.suwalki.pl/uchwala_s/uchw_r_0621_xi_85_2011.html)
- Uchwała Rady Nr XLVII/514/2014 z dnia 2014-03-26 o zmianie uchwały w sprawie trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (http://bip.um.suwalki.pl/uchwala_s/uchw_r_0326_xlvii_514_2014.html)
2. W Mieście Suwałki działa Suwalska Rada Działalności Pożytku Publicznego.
3. W Mieście Suwałki nie istnieje rada oświatowa.
4. W Mieście Suwałki obowiązuje Uchwała Rady Nr XXIX/274/08 z dnia 2008-11-26 w sprawie określenia zasad i trybu przeprowadzania konsultacji społecznych z mieszkańcami Gminy Miejskiej Suwałki (http://bip.um.suwalki.pl/uchwala_s/uchw_r_1126_xxix_274_08.html)
5. Liczba uchwał przyjętych przez Radę Miejską w Suwałkach w latach:
2014 - 138
2015 -156
2016 – 166
6. Liczba konsultacji z mieszkańcami:
2014 - 3
2015 - 1
2016 - 4
7. W Mieście Suwałki utworzono Młodzieżową Radę Miasta Suwałki.
8. W Mieście Suwałki utworzono Suwalską Radę Seniorów.
9. W Mieście Suwałki wyodrębniono fundusz sołecki:
Uchwała Rady Nr VI/57/2015 z dnia 2015-03-25 wyodrębnienia funduszu sołeckiego (http://bip.um.suwalki.pl/uchwala_s/uchw_r_0325_vi_57_2015.html)
Nie ma zarządzeń wykonawczych, podstawą są corocznie podejmowane uchwały budżetowe:
http://bip.um.suwalki.pl/Prawo_miejscowe/Prawo_Miejscowe/prawo_miejscowe_2016/uchw_nr_xvii_z_dnia_499511c2c00c.html
http://bip.um.suwalki.pl/Prawo_miejscowe/Prawo_Miejscowe/prawo_miejscowe_2016/uchwala-rady-nr-xxviii3302016-z-dnia-28-grudnia-2016r-w-sprawie-budzetu-miasta-suwalk-na-2017-rok.html
10. W Mieście Suwałki funkcjonuje Suwalski Budżet Obywatelski, realizowany na podstawie uchwał Rady Miejskiej, podejmowanych co roku na rok następny.
Kwoty przeznaczone na Suwalski Budżet Obywatelski:
2014 – 1 milion złotych
Uchwała Rady Nr XLIV/483/2013 z dnia 2013-12-30 w sprawie przeprowadzenia na terenie Miasta Suwałk konsultacji społecznych w sprawie Budżetu Obywatelskiego jako części budżetu miasta na 2014 rok (http://bip.um.suwalki.pl/uchwala_s/uchw_r_1230_xliv_483_2013.html)
2015 – 2 miliony złotych
Uchwała Rady Nr L/559/2014 z dnia 2014-06-25 w sprawie przeprowadzenia na terenie Gminy Miasta Suwałki konsultacji społecznych w sprawie Suwalskiego Budżetu Obywatelskiego jako części
budżetu miasta na 2015 rok (http://bip.um.suwalki.pl/uchwala_s/uchw_r_0625_l_559_2014.html)
2016 – 2 miliony złotych
Uchwała Rady Nr IX/84/2015 z dnia 2015-06-24 w sprawie przeprowadzenia na terenie Gminy Miasta Suwałki konsultacji społecznych w sprawie Suwalskiego Budżetu Obywatelskiego jako części
budżetu miasta na 2016 rok (http://bip.um.suwalki.pl/uchwala_s/uchw_r_0624_ix_84_2015.html)
Z wyrazami szacunku
Agnieszka Szyszko
Pełnomocnik Prezydenta Miasta ds. Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi
Urząd Miejski w Suwałkach
ul. A. Mickiewicza 1
16-400 Suwałki
tel. 87 562 82 01
:•) POGODNE SUWAŁKI
Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez MRĄGOWO w sprawie Monitoring samorządy #1945
W odpowiedzi na pański wniosek od udostępnienie informacji publicznej informujemy:
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
Odp. Nie
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
Odp. Nie
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
Odp. Nie
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
Odp. Tak XXXIV/365/14
http://bip.gminamragowo.net/akty/1163/w-sprawie-zasad-i-trybu-przeprowadzania-konsultacji-z-mieszkancami-gminy-mragowo.html
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
Odp. Razem 306, 201 4r – 85, 2015 r – 123, 2016 r. – 98
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
Odp. 2014 – 0, 2015 – 0, 2016 – 1.
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
Odp. Nie
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
Odp. Nie
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
Odp. Tak Uchwała numer XXXV/369/14 z 28.03.2014
http://bip.gminamragowo.net/akty/1167/w-sprawie-wyrazenia-zgody-na-wyodrebnienie-w-budzecie-gminy-srodkow-stanowiacych-fundusz-solecki.html
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
473/14, http://bip.gminamragowo.net/akty/1296/w-sprawie-zmian-w-budzecie-gminy-na-2014-rok..html
471/14 http://bip.gminamragowo.net/akty/1294/w-sprawie-zmian-w-budzecie-gminy-na-2014-rok..html
469/14, http://bip.gminamragowo.net/akty/1292/w-sprawie-projektu-budzetu-gminy-na-2015-r..html
459/14, http://bip.gminamragowo.net/akty/1282/w-sprawie-zmian-w-budzecie-gminy-na-2014-rok..html
453/14, http://bip.gminamragowo.net/akty/1260/w-sprawie-zmian-w-budzecie-gminy-na-2014-rok..html
449/14, http://bip.gminamragowo.net/akty/1256/w-sprawie-zmian-w-budzecie-gminy-na-2014-rok..html
445/14, http://bip.gminamragowo.net/akty/1246/w-sprawie-zmian-w-budzecie-gminy-na-2014-rok..html
442/14, http://bip.gminamragowo.net/akty/1243/w-sprawie-zmiany-budzetu-gminy-na-2014-r..html
440/14, http://bip.gminamragowo.net/akty/1241/w-sprawie-zmiany-budzetu-gminy-na-2014-r..html
428/14, http://bip.gminamragowo.net/akty/1219/w-sprawie-zmian-w-budzecie-gminy-na-2014-rok..html
426/14, http://bip.gminamragowo.net/akty/1217/w-sprawie-zmian-w-budzecie-gminy-na-2014-rok..html
425/14, http://bip.gminamragowo.net/akty/1216/w-sprawie-zmian-w-budzecie-gminy-na-2014-rok..html
420/14, http://bip.gminamragowo.net/akty/1211/w-sprawie-zmian-w-budzecie-gminy-na-2014-rok..html
415/14, http://bip.gminamragowo.net/akty/1197/w-sprawie-zmian-w-budzecie-gminy-na-2014-rok..html
11/14, http://bip.gminamragowo.net/akty/1319/w-sprawie-zmian-w-budzecie-gminy-na-2014-rok..html
86/15, http://bip.gminamragowo.net/akty/1424/w-sprawie-zmian-w-budzecie-gminy-na-2015-rok..html
89/15, http://bip.gminamragowo.net/akty/1427/w-sprawie-zmian-w-budzecie-gminy-na-2015-rok..html
94/15, http://bip.gminamragowo.net/akty/1432/w-sprawie-zmian-w-budzecie-gminy-na-2015-rok..html
96/15, http://bip.gminamragowo.net/akty/1434/w-sprawie-zmian-w-budzecie-gminy-na-2015-rok..html
128/15, http://bip.gminamragowo.net/akty/1514/w-sprawie-zmian-w-budzecie-gminy-na-2015-rok..html
152/15, http://bip.gminamragowo.net/akty/1564/w-sprawie-projektu-budzetu-gminy-na-2016-r..html
157/15, http://bip.gminamragowo.net/akty/1583/w-sprawie-zmian-w-budzecie-gminy-na-2015-rok..html
171/16, http://bip.gminamragowo.net/akty/2038/zarzadzenie-nr-171-16-wojta-gminy-mragowo-z-dnia-29-styczen-2016-r.-w-sprawie-zmian-w-budzecie-gminy-na-2016-rok..html
182/16, http://bip.gminamragowo.net/akty/2055/zarzadzenie-nr-182-16-wojta-gminy-mragowo-z-dnia-31-marca-2016-r.-w-sprawie-zmian-w-budzecie-gminy-na-2016-rok..html
186/16, http://bip.gminamragowo.net/akty/2074/zarzadzenie-nr-186-16-wojta-gminy-mragowo-z-dnia-20-kwietnia-2016-r.-w-sprawie-zmian-w-budzecie-gminy-na-2016-rok..html
194/16, http://bip.gminamragowo.net/akty/2094/zarzadzenie-nr-194-16-wojta-gminy-mragowo-z-dnia-31-maja-2016-r.-w-sprawie-zmian-w-budzecie-gminy-na-2016-rok..html
195/16, http://bip.gminamragowo.net/akty/2095/zarzadzenie-nr-195-16-wojta-gminy-mragowo-z-dnia-02-czerwca-2016-r.-w-sprawie-zmian-w-budzecie-gminy-na-2016-rok..html
204/16, http://bip.gminamragowo.net/akty/2129/zarzadzenie-nr-204-16-wojta-gminy-mragowo-z-dnia-15-lipca-2016-r.-w-sprawie-zmian-w-budzecie-gminy-na-2016-rok..html
206/16, http://bip.gminamragowo.net/akty/2130/zarzadzenie-nr-206-16-wojta-gminy-mragowo-z-dnia-29-lipca-2016-r.-w-sprawie-zmian-w-budzecie-gminy-na-2016-rok..html
210/16, http://bip.gminamragowo.net/akty/2144/zarzadzenie-nr-210-16-wojta-gminy-mragowo-z-dnia-18-sierpnia-2016-r.-w-sprawie-zmian-w-budzecie-gminy-na-2016-rok..html
213/16, http://bip.gminamragowo.net/akty/2132/zarzadzenie-nr-213-16-wojta-gminy-mragowo-z-dnia-31-sierpnia-2016-r.-w-sprawie-zmian-w-budzecie-gminy-na-2016-rok..html
219/16, http://bip.gminamragowo.net/akty/2163/zarzadzenie-nr-219-16-wojta-gminy-mragowo-z-dnia-10-pazdziernika-2016-r.-w-sprawie-zmian-w-budzecie-gminy-na-2016-rok..html
226/16, http://bip.gminamragowo.net/akty/2171/zarzadzenie-nr-226-16-wojta-gminy-mragowo-z-dnia-31-pazdziernika-2016-r.-w-sprawie-zmian-w-budzecie-gminy-na-2016-rok..html
230/16, http://bip.gminamragowo.net/akty/2182/zarzadzenie-nr-230-16-wojta-gminy-mragowo-z-dnia-10-listopada-2016-r.-w-sprawie-projektu-budzetu-gminy-na-2017-r..html
232/16, http://bip.gminamragowo.net/akty/2186/zarzadzenie-nr-232-16-wojta-gminy-mragowo-z-dnia-18-listopada-2016-r.-w-sprawie-autopoprawki-do-projektu-budzetu-gminy-na-2017-r..html
271/17, http://bip.gminamragowo.net/akty/2279/zarzadzenie-nr-271-17-wojta-gminy-mragowo-z-dnia-24-marca-2017-r.-w-sprawie-sprawozdania-rocznego-z-wykonania-budzetu-gminy-mragowo-za-2016-r..html
284/17, http://bip.gminamragowo.net/akty/2313/zarzadzenie-nr-284-17-wojta-gminy-mragowo-z-dnia-27-kwietnia-2017-r.-w-sprawie-zmian-w-budzecie-gminy-na-2017-rok..html
291/17, http://bip.gminamragowo.net/akty/2342/zarzadzenie-nr-291-17-wojta-gminy-mragowo-z-dnia-31-maja-2017-r.-w-sprawie-zmian-w-budzecie-gminy-na-2017-rok.html
308/17, http://bip.gminamragowo.net/akty/2377/zarzadzenie-nr-308-17-wojta-gminy-mragowo-z-dnia-09-sierpnia-2017-roku-w-sprawie-informacji-z-wykonania-budzetu-gminy-mragowo-za-i-polrocze-2017-r..html
320/17, http://bip.gminamragowo.net/akty/2405/zarzadzenie-nr-320-17-wojta-gminy-mragowo-z-dnia-29-wrzesnia-2017-r.-w-sprawie-zmian-w-budzecie-gminy-na-2017-rok..html
325/17, http://bip.gminamragowo.net/akty/2412/zarzadzenie-nr-325-17-wojta-gminy-mragowo-z-dnia-20-pazdziernika-2017-r.-w-sprawie-podania-do-publicznej-wiadomosci-informacji-o-wykonaniu-budzetu-za-iii-kwartal-2017-roku..html
329/17, http://bip.gminamragowo.net/akty/2449/zarzadzenie-nr-329-17-wojta-gminy-mragowo-z-dnia-31-pazdziernika-2017-r.-w-sprawie-zmian-w-budzecie-gminy-na-2017-rok..html
333/17 http://bip.gminamragowo.net/akty/2450/zarzadzenie-nr-333-17-wojta-gminy-mragowo-z-dnia-13-listopada-2017-r.-w-sprawie-uchwalenia-projektu-budzetu-gminy-mragowo-na-2018-r..html
336/17 http://bip.gminamragowo.net/akty/2476/zarzadzenie-nr-336-17-wojta-gminy-mragowo-z-dnia-20-listopada-2017-r.-w-sprawie-autopoprawka-do-projektu-budzetu-gminy-mragowo-na-2018-r..html
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
Odp. Nie
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
Odp. Nie
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.
Odp. Nie
Jednocześnie informuję, iż organ udostępniający niniejszą informację nie
ponosi odpowiedzialności za niezgodne z prawem jej wykorzystanie. Jeżeli
wnioskodawca zamierza uzyskaną informacje wykorzystać w celu o jaki mowa w
art. 2 ust. 2 ustawy z dnia 25 lutego 2016 r. (Dz. U. 2016, poz. 353) o
ponownym wykorzystaniu informacji sektora publicznego należy wystąpić do
organu o ustalenie warunków ponownego wykorzystania informacji sektora
publicznego (zgodnie z art. 1 ust. 1 i 2 ustawy o ponownym wykorzystaniu
informacji sektora publicznego, przez informację sektora publicznego należy
rozumieć każdą treść lub jej część, niezależnie od sposobu utrwalenia, w
szczególności w postaci papierowej, elektronicznej, dźwiękowej, wizualnej
lub audiowizualnej (…); przez ponowne wykorzystywanie należy rozumieć
wykorzystywanie przez osoby fizyczne, osoby prawne i jednostki organizacyjne
nieposiadające osobowości prawnej, zwane dalej "użytkownikami", informacji
sektora publicznego, w celach komercyjnych lub niekomercyjnych innych niż
pierwotny publiczny cel, dla którego informacja została wytworzona).
--
Marcin Banach
UG Mrągowo
>
> Dnia 30 stycznia 2018 o 21:50 sprawa-6426@fedrowanie.siecobywatelska.pl napisał(a):
>
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:
>
> * czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
> * czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
> * czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
> * czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
> * informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
> * informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
> * czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
> * czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
> * czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
> * link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
> * czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
> * jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
> * jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-6426@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
>
> --
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>
Odpowiedz przez RYCHTAL w sprawie Monitoring samorządy #1870
<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
<HTML><HEAD>
<META content="text/html; charset=iso-8859-2" http-equiv=Content-Type>
<META name=GENERATOR content="MSHTML 8.00.6001.23588">
<STYLE></STYLE>
</HEAD>
<BODY bgColor=#ffffff>
<DIV> </DIV></BODY></HTML>
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez ŚWIĘTAJNO w sprawie Monitoring samorządy #1982
W załączeniu przesyłam pismo Zastępcy Wójta Gminy Świętajno dot. wniosku
o udostępnienie informacji publicznej.
--
Angelika Gołaś
Mł. referent ds. zarządzania zasobami
Urząd Gminy Świętajno
tel. 89/623 20 75
odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez ŻYRARDÓW w sprawie Monitoring samorządy #2467
Szanowni Państwo,
odpowiadając na wniosek o udostępnienie informacji publicznej złożony na
adres urzad@zyrardow.pl w dniu 30 stycznia 2018 r. uprzejmie informuję:
1) Czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów
oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej
(art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o
wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www
(link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
Tak, poniżej podaję adres strony pod którym jest dostępna uchwała
http://www.bip.zyrardow.pl/plik,16026,uchwala-nr-xix-123-2016.pdf
2) Czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e
ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
W naszym mieście nie powołano rady pożytku publicznego.
3) Czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa
oświatowego),
W naszym mieście nie powołano rady oświatowej.
4) Czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a
jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym
jest dostępna ta uchwała,
Nie obowiązuje uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z
mieszkańcami.
5) informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych
latach 2014-2016,
w roku 2014 - Rada Miasta Żyrardowa przyjęła 93 uchwały (z czego 75 w VI
kadencji a 18 w VII kadencji),
w roku 2015 - 102 uchwały,
w roku 2016 - 132 uchwały
6) informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
poszczególnych latach 2014-2016,
w roku 2014 - 9
w roku 2015 - 15
w roku 2016 - 8
7) czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym),
Nie utworzono młodzieżowej rady gminy
8) czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym),
Nie utworzono gminnej rady seniorów.
9) czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o
funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www
BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody
na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie
adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała
o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
Nasza gmina ma status miasta, nie posiadamy sołectw w związku z powyższym
nie wyodrębniono funduszu sołeckiego.
10) link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku
z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
Jak w punkcie 9)
11) czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) -
rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w
sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez
mieszkańców projekty, a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www
(link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w
sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu
o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o
wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
(partycypacyjny),
Jest to działanie w ramach inicjatywy lokalnej o której mowa w punkcie 1
http://www.bip.zyrardow.pl/plik,16026,uchwala-nr-xix-123-2016.pdf
podjęta w roku 2016
12) jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w
poszczególnych latach 2014-2016.
w roku 2014 - nie obowiązywała uchwała
w roku 2015 - nie obowiązywała uchwała
w roku 2016 na inicjatywy lokalne wykorzystano 264.701,24 zł
Małgorzata Szustakiewicz
Sekretarz Miasta
_____
Urząd Miasta Żyrardowa / Plac Jana Pawła II nr 1 /96-300 Żyrardów
(46)858-15-15 fax (46) 858-15-11
email : sekretarz@zyrardow.pl internet: www.zyrardow.pl
cid:image003.jpg@01D31110.E9008270
Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez MŁYNARZE w sprawie Monitoring samorządy #2295
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 30
stycznia 2018 r uprzejmie informuję, iż:
- brak jest uchwały dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o
realizację zadania publicznego
- nie utworzono gminnej rady pożytku publicznego
- nie powołano w gminie rady oświatowej,
- obowiązuje Uchwała Nr X/47/2011 Rady Gminy Młynarze z dnia 25 listopada
2011 roku w sprawie szczegółowego sposobu konsultowania z radą działalności
pożytku publicznego lub organizacjami pozarządowymi i podmiotami, o których
mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o
wolontariacie, projektów aktów prawa miejscowego w dziedzinach dotyczących
ich działalności statutowej
Link: http://mlynarze.bipgminy.pl/public/?id=108019
- Liczba podjętych uchwał przez radę Gminy Młynarze w latach:
2014 - 42
2015 - 46
2016 -40
- liczba przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w latach:
2014 – 1
2015 – 1
2016 – 1
- nie utworzono młodzieżowej rady gminy
- nie utworzono gminnej rady seniorów
- nie wyodrębniono w gminie funduszu sołeckiego
- w gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski
Dzwonkowska Elżbieta - Inspektor
tel: (29) 768 00 62
-----Oryginalna wiadomość-----
From: sprawa-6776@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Sent: Tuesday, January 30, 2018 9:52 PM
To: ugmlynarze@post.pl
Subject: Wniosek o udostępnienie informacji publicznejStowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie
następujących informacji:- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny
wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art.
19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a
jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest
dostępna ta uchwała,
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust.
1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a
jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym
jest dostępna ta uchwała,
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach
2014-2016,
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
poszczególnych latach 2014-2016,
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym),
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym),
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu
sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link),
pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na
wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu
strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o
odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z
realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany
jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie
przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców
projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod
którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie
budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu
o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o
wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
(partycypacyjny),
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych
latach 2014-2016.Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na
adres sprawa-6776@fedrowanie.siecobywatelska.plSzymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami
reprezentacji--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział
Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
OAG.1431.9.2018.MM przez SZTABIN w sprawie Monitoring samorządy #2172
OAG.1431.9.2018.MM
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia
31.01.2018 r. informuję, że;
Ad.1- w Gminie Sztabin obowiązuje uchwała w sprawie określenia trybu i
szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego
w ramach inicjatywy lokalnych -
http://bip.ug.sztabin.wrotapodlasia.pl/ORGANY/Rada_Gminy/Rada_5/Uchw_Rady5/Teksty_Uch5/uchw_r_1109_xxx_195_2010.html
Ad.2- nie utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego
Ad.3- nie powołano w gminie rady oświatowej
Ad.4- tak obowiązuje uchwała w sprawie wprowadzenia Regulaminu
konsultacji społecznych projektów aktów prawa miejscowego w dziedzinach
dotyczących działalności statutowej organizacji pozarządowych i innych
podmiotów prowadzących działalność pożytku publicznego -
http://bip.ug.sztabin.wrotapodlasia.pl/ORGANY/Rada_Gminy/Rada_5/Uchw_Rady5/Teksty_Uch5/uchw_r_0831_xxix_189_2010.html
Ad.5- 2014- 51 , 2015- 52 , 2016- 50
Ad.6- 2 konsultacje z mieszkańcami
Ad.7- nie utworzono młodzieżowej rady gminy
Ad.8-nie utworzono gminnej rady seniorów
Ad.9 - nie wyodrębniono w gminie funduszu sołeckiego na rok 2018
Ad.10- nie dotyczy
Ad.11- nie funkcjonuje budżet obywatelski rozumiany jako konsultacje
społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu
Ad.12- nie funkcjonuje budżet obywatelski w oparciu o inną konstrukcję
prawną niż formę konsultacji z mieszańcami
Ad.13- nie dotyczy
--
Urząd Gminy Sztabin
ul.Augustowska 53
16-310 Sztabin
tel. 87 6439750
fax. 87 6439751Ad.2
Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez NOWOGRÓDEK POMORSKI w sprawie Monitoring samorządy #1758
Witam,
przesyłam odpowiedzi na pytania zawarte we wniosku otrzymanym dnia 31.01.2018 r.:
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
*Odp.: NIE * - czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
*Odp.: NIE*
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
*Odp.: NIE*
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała
*Odp.: http://bip.nowogrodekpomorski.pl/dokumenty/1135*
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
*Odp.: 2014 r - 75 uchwał, 2015 r. - 73 uchwały, 2016 r. - 50 uchwał*
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
*Odp.: 2014 r - 1 konsultacje, 2015 r. - 3 konsultacje, 2016 r. - 1
konsultacje * - czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
*Odp.: NIE*
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
*Odp.: NIE*
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
*Odp.: WYODRĘBNIONO, **http://bip.nowogrodekpomorski.pl/dokumenty/3019 *
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
*Odp.: Brak zarządzeń w tym zakresie.*
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
*Odp.: NIE*
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
*Odp.: NIE* *DOTYCZY*
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.
*Odp.: NIE* *DOTYCZY*
--
Kamila Bieniaszewska
Urząd Gminy Nowogródek Pomorski
tel. 957471760
W dniu 2018-01-30 o 21:49, sprawa-6239@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
--
Witam,
przesyłam odpowiedzi na pytania zawarte we wniosku otrzymanym dnia 31.01.2018 r.:- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
*Odp.: NIE * - czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
*Odp.: NIE*- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
*Odp.: NIE*- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała
*Odp.: http://bip.nowogrodekpomorski.pl/dokumenty/1135*- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
*Odp.: 2014 r - 75 uchwał, 2015 r. - 73 uchwały, 2016 r. - 50 uchwał*- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
*Odp.: 2014 r - 1 konsultacje, 2015 r. - 3 konsultacje, 2016 r. - 1
konsultacje * - czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
*Odp.: NIE*- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
*Odp.: NIE*- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
*Odp.: WYODRĘBNIONO, **http://bip.nowogrodekpomorski.pl/dokumenty/3019 *- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
*Odp.: Brak zarządzeń w tym zakresie.*- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
*Odp.: NIE*- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
*Odp.: NIE* *DOTYCZY*- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.
*Odp.: NIE* *DOTYCZY*--
Kamila Bieniaszewska
Urząd Gminy Nowogródek Pomorski
tel. 957471760W dniu 2018-01-30 o 21:49, sprawa-6239@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:
>
> - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
> - czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
> - czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
> - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
> - informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
> - informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
> - czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
> - czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
> - czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
> - link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
> - czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
> - jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
> - jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-6239@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
>
> --
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>--
odp. na wniosek przez PRZODKOWO w sprawie Monitoring samorządy #2080
Dzień Dobry
W załączeniu odpowiedź na wniosek.
Z poważaniem
Izabela Kloskowska
Sekretarz Gminy
Urząd Gminy Przodkowo
ul. Kartuska 21
83-304 Przodkowo
tel. +48 58 5001604
fax. +48 58 5001601
e-mail: izabela.kloskowska@przodkowo.pl
www.przodkowo.pl
-------------------------------
Uwaga:
Wiadomość jest przeznaczona tylko dla jej adresata. Dostęp osób trzecich do
tej wiadomości jest zabroniony. Jeśli nie jest Pan/i adresatem niniejszej
wiadomości, informujemy, że jej rozpowszechnianie, kopiowanie,
rozprowadzanie lub inne działanie o podobnym charakterze jest zabronione i
może być nielegalne. Prosimy o poinformowanie nadawcy oraz usunięcie
wiadomości bez otwierania załączników.
Attention:
This email is intended solely for the addressee. Access to this email by
anyone else is unauthorised. If you are not the intended recipient, any
disclosure, copying, distribution or any action taken or omitted to be
taken in reliance on it, is prohibited and may be unlawful.Should you
receive this message by mistake, you are hereby notified that any
disclosure, reproduction, distribution or use of this message is strictly
prohibited. Please inform the sender by reply transmission and delete the
message without opening the attachments.
Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez KŁAJ w sprawie Monitoring samorządy #1956
Urząd Gminy w załączeniu przesyła odpowiedź na wniosek o udzielenie
informacji publicznej
Urząd Gminy Kłaj
Sekretariat
tel./fax 12 2841108/12 2841133
Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez KŁAJ w sprawie Monitoring samorządy #1956
Urząd Gminy w załączeniu przesyła odpowiedź na wniosek o udzielenie
informacji publicznej
Urząd Gminy Kłaj
Sekretariat
tel./fax 12 2841108/12 2841133
Re: Fwd: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez HAJNÓWKA w sprawie Monitoring samorządy $308
Odpowiadając na Państwa wniosek informuję:
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy
lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała, - NIE
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), - NIE
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego), - NIE
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała, - TAK
http://www.hajnowka.pl/urzad1/konsultacje-spoleczne/1039-regulamin-konsultacji-spolecznych.html
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
2014-81
2015-76
2016-64
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
2014-1
2015-6
2016-3
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), - NIE
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), - NIE
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link),
pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link),
pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego, - NIE, JESTEŚMY GMINĄ MIEJSKĄ
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie, - NIE DOTYCZY
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków
z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia)
w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego), - TAK
http://www.hajnowka.pl/urzad1/konsultacje-spoleczne.html
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie
realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny), - NIE DOTYCZY
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.
2014-0
2015-120000,00 ZŁ
2016-120000,00 ZŁ
z poważaniem
Jarosław Grygoruk
sekretarz Miasta Hajnówka
W dniu 2018-01-18 o 07:52, Urząd Miasta Hajnówka pisze:
>
>
>
>
> --- Treść przekazanej wiadomości ---
> Temat: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
> Data: Tue, 09 Jan 2018 06:56:38 -0000
> Nadawca: sprawa-4218@fedrowanie.siecobywatelska.pl
> Odpowiedź-Do: sprawa-4218@fedrowanie.siecobywatelska.pl
> Adresat: hajnowka@hajnowka.pl
>
>
>
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:
>
> - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
> - czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
> - czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
> - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
> - informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
> - informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
> - czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
> - czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
> - czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
> - link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
> - czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
> - jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
> - jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adressprawa-4218@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
>
> --
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>
odpowiedź na prośbę o udostępnienie informacji publicznej sprawa 6638 przez SEJNY w sprawie Monitoring samorządy #2157
Dzień dobry,
w załączeniu przesyłamy odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.
Z poważaniem
*
Bożena Renata Miszkiel*
Skarbnik Miasta Sejny
URZĄD MIASTA SEJNY
Ul. Piłsudskiego 25 , 16-500 Sejny
tel. (87) 516 31 13,
www.um.sejny.pl <http://www.bzwbk.pl/>
Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez UJŚCIE w sprawie Monitoring samorządy #1908
Szanowni Państwo,
w załączeniu przekazuję odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji
publicznej.
--
Z poważaniem
Marta Górzna
Urząd Miejski w Ujściu
tel. 67 2840 003
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187
- 188
- 189
- 190
- 191
- 192
- 193
- 194
- 195
- 196
- 197
- 198
- 199
- 200
- 201
- 202
- 203
- 204
- 205
- 206
- 207
- 208
- 209
- 210
- 211
- 212
- 213
- 214
- 215
- 216
- 217
- 218
- 219
- 220
- 221
- 222
- 223
- 224
- 225
- 226
- 227
- 228
- 229
- 230
- 231
- 232
- 233
- 234
- 235
- 236
- 237
- 238
- 239
- 240
- 241
- 242
- 243
- 244
- 245
- 246
- 247
- 248
- 249
- 250
- 251
- 252
- 253
- 254
- 255