Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1680
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie2120
Lubuskie820
Łódzkie1770
Małopolskie1820
Mazowieckie3130
Opolskie710
Podkarpackie1590
Podlaskie1180
Pomorskie1210
Śląskie1670
Świętokrzyskie1010
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2240
Zachodniopomorskie1110

Listy

Pismo w sprawie udzielenia informacji publicznej - Gmina Rudka przez RUDKA w sprawie Monitoring samorządy #2154

W załączeniu odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej.

Monika Dąbrowska
Urząd Gminy Rudka

1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez SOCHOCIN w sprawie Monitoring samorządy #2396

Witam,

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej w załączeniu
przesyłam skan odpowiedzi.

Agnieszka Wrońska

Wydział Kadr, Oświaty i Spraw Organizacyjnych

ul. Guzikarzy 9

09-110 Sochocin

Tel: 23-661-80-01

www.sochocin.pl

Herb nowy poczta

2

informacja publiczna przez ZAMBRÓW w sprawie Monitoring samorządy #2190

Przesyłam w załączeniu odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej z dnia 30 stycznia 2018 r.

Bożena Plona

Inspektor Urząd Gminy Zambrów

1

informacja publiczna przez POLKOWICE w sprawie Monitoring samorządy #443

Dzień dobry

W ślad za naszym pismem OA.1431.4.2018 z dnia 22 stycznia 2018 r. przesyłam
pozostałą część informacji publicznej.

Z poważaniem

Lilla Żelem

Dyrektor Wydziału
Organizacyjno-Administracyjnego

1

Odpowiedź na wniosek z dnia 30 stycznia 2018 r. przez MAKÓW MAZOWIECKI w sprawie Monitoring samorządy #2282

Witam,

w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek z dnia 30 stycznia 2018 r. o
udostepnienie informacji.

Pozdrawiam

Małgorzata Cikacz

Biuro rady Miejskiej

Urząd Miejski w Makowie Mazowieckim

1

Informacja publiczna. przez WŁADYSŁAWÓW w sprawie Monitoring samorządy #1918

Witam.

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.

Z wyrazami szacunku,
Anna Palinkiewicz
młodszy referent

Urząd Gminy Władysławów
ul. Rynek 43
62-710 Władysławów
tel: 63 280 46 36

1

Wysyłanie wiadomości e-mail: Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji.docx przez TARNÓWKA w sprawie Monitoring samorządy #1901

Wiadomość jest gotowa do wysłania wraz z następującymi załącznikami (plikami lub łączami):
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji.docx

1

Przeczytane: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez WĄSEWO w sprawie Monitoring samorządy #2434

To jest potwierdzenie dla wiadomości wysłanej przez Ciebie do
<sekretarz@wasewo.eur.pl> o 2018-01-30 21:52

To potwierdzenie mówi, że wiadomość została wyświetlona na komputerze odbiorcy o 2018-02-05 08:33

odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez RYBNO w sprawie Monitoring samorządy #1969

Urząd Gminy Rybno w załączeniu przesyła odpowiedź na wniosek o
udostępnienie informacji publicznej z dnia 30 stycznia br.

Z poważaniem
Ewa Soboczyńska

Urząd Gminy Rybno

1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez Suwałki w sprawie Monitoring samorządy #2169

Dzień dobry,

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 30 stycznia 2018 r. informuję, że:

1. W Mieście Suwałki obowiązuje uchwała dotycząca inicjatywy lokalnej:

- Uchwała nr XI/85/2011 Rady Miejskiej w Suwałkach z dnia 21 czerwca 2011 r. w sprawie trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (http://bip.um.suwalki.pl/uchwala_s/uchw_r_0621_xi_85_2011.html)

- Uchwała Rady Nr XLVII/514/2014 z dnia 2014-03-26 o zmianie uchwały w sprawie trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (http://bip.um.suwalki.pl/uchwala_s/uchw_r_0326_xlvii_514_2014.html)

2. W Mieście Suwałki działa Suwalska Rada Działalności Pożytku Publicznego.

3. W Mieście Suwałki nie istnieje rada oświatowa.

4. W Mieście Suwałki obowiązuje Uchwała Rady Nr XXIX/274/08 z dnia 2008-11-26 w sprawie określenia zasad i trybu przeprowadzania konsultacji społecznych z mieszkańcami Gminy Miejskiej Suwałki (http://bip.um.suwalki.pl/uchwala_s/uchw_r_1126_xxix_274_08.html)

5. Liczba uchwał przyjętych przez Radę Miejską w Suwałkach w latach:

2014 - 138

2015 -156

2016 – 166

6. Liczba konsultacji z mieszkańcami:

2014 - 3

2015 - 1

2016 - 4

7. W Mieście Suwałki utworzono Młodzieżową Radę Miasta Suwałki.

8. W Mieście Suwałki utworzono Suwalską Radę Seniorów.

9. W Mieście Suwałki wyodrębniono fundusz sołecki:
Uchwała Rady Nr VI/57/2015 z dnia 2015-03-25 wyodrębnienia funduszu sołeckiego (http://bip.um.suwalki.pl/uchwala_s/uchw_r_0325_vi_57_2015.html)

Nie ma zarządzeń wykonawczych, podstawą są corocznie podejmowane uchwały budżetowe:
http://bip.um.suwalki.pl/Prawo_miejscowe/Prawo_Miejscowe/prawo_miejscowe_2016/uchw_nr_xvii_z_dnia_499511c2c00c.html
http://bip.um.suwalki.pl/Prawo_miejscowe/Prawo_Miejscowe/prawo_miejscowe_2016/uchwala-rady-nr-xxviii3302016-z-dnia-28-grudnia-2016r-w-sprawie-budzetu-miasta-suwalk-na-2017-rok.html

10. W Mieście Suwałki funkcjonuje Suwalski Budżet Obywatelski, realizowany na podstawie uchwał Rady Miejskiej, podejmowanych co roku na rok następny.

Kwoty przeznaczone na Suwalski Budżet Obywatelski:
2014 – 1 milion złotych
Uchwała Rady Nr XLIV/483/2013 z dnia 2013-12-30 w sprawie przeprowadzenia na terenie Miasta Suwałk konsultacji społecznych w sprawie Budżetu Obywatelskiego jako części budżetu miasta na 2014 rok (http://bip.um.suwalki.pl/uchwala_s/uchw_r_1230_xliv_483_2013.html)

2015 – 2 miliony złotych
Uchwała Rady Nr L/559/2014 z dnia 2014-06-25 w sprawie przeprowadzenia na terenie Gminy Miasta Suwałki konsultacji społecznych w sprawie Suwalskiego Budżetu Obywatelskiego jako części

budżetu miasta na 2015 rok (http://bip.um.suwalki.pl/uchwala_s/uchw_r_0625_l_559_2014.html)

2016 – 2 miliony złotych
Uchwała Rady Nr IX/84/2015 z dnia 2015-06-24 w sprawie przeprowadzenia na terenie Gminy Miasta Suwałki konsultacji społecznych w sprawie Suwalskiego Budżetu Obywatelskiego jako części

budżetu miasta na 2016 rok (http://bip.um.suwalki.pl/uchwala_s/uchw_r_0624_ix_84_2015.html)

Z wyrazami szacunku

Agnieszka Szyszko
Pełnomocnik Prezydenta Miasta ds. Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi
Urząd Miejski w Suwałkach
ul. A. Mickiewicza 1
16-400 Suwałki
tel. 87 562 82 01
:•) POGODNE SUWAŁKI

Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez MRĄGOWO w sprawie Monitoring samorządy #1945

W odpowiedzi na pański wniosek od udostępnienie informacji publicznej informujemy:

- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,

Odp. Nie

- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),

Odp. Nie

- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),

Odp. Nie

- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,

Odp. Tak XXXIV/365/14

http://bip.gminamragowo.net/akty/1163/w-sprawie-zasad-i-trybu-przeprowadzania-konsultacji-z-mieszkancami-gminy-mragowo.html

- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,

Odp. Razem 306, 201 4r – 85, 2015 r – 123, 2016 r. – 98

- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,

Odp. 2014 – 0, 2015 – 0, 2016 – 1.

- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),

Odp. Nie

- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),

Odp. Nie

- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,

Odp. Tak Uchwała numer XXXV/369/14 z 28.03.2014

http://bip.gminamragowo.net/akty/1167/w-sprawie-wyrazenia-zgody-na-wyodrebnienie-w-budzecie-gminy-srodkow-stanowiacych-fundusz-solecki.html

- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,

473/14, http://bip.gminamragowo.net/akty/1296/w-sprawie-zmian-w-budzecie-gminy-na-2014-rok..html
471/14 http://bip.gminamragowo.net/akty/1294/w-sprawie-zmian-w-budzecie-gminy-na-2014-rok..html
469/14, http://bip.gminamragowo.net/akty/1292/w-sprawie-projektu-budzetu-gminy-na-2015-r..html
459/14, http://bip.gminamragowo.net/akty/1282/w-sprawie-zmian-w-budzecie-gminy-na-2014-rok..html
453/14, http://bip.gminamragowo.net/akty/1260/w-sprawie-zmian-w-budzecie-gminy-na-2014-rok..html
449/14, http://bip.gminamragowo.net/akty/1256/w-sprawie-zmian-w-budzecie-gminy-na-2014-rok..html
445/14, http://bip.gminamragowo.net/akty/1246/w-sprawie-zmian-w-budzecie-gminy-na-2014-rok..html
442/14, http://bip.gminamragowo.net/akty/1243/w-sprawie-zmiany-budzetu-gminy-na-2014-r..html
440/14, http://bip.gminamragowo.net/akty/1241/w-sprawie-zmiany-budzetu-gminy-na-2014-r..html
428/14, http://bip.gminamragowo.net/akty/1219/w-sprawie-zmian-w-budzecie-gminy-na-2014-rok..html
426/14, http://bip.gminamragowo.net/akty/1217/w-sprawie-zmian-w-budzecie-gminy-na-2014-rok..html
425/14, http://bip.gminamragowo.net/akty/1216/w-sprawie-zmian-w-budzecie-gminy-na-2014-rok..html
420/14, http://bip.gminamragowo.net/akty/1211/w-sprawie-zmian-w-budzecie-gminy-na-2014-rok..html
415/14, http://bip.gminamragowo.net/akty/1197/w-sprawie-zmian-w-budzecie-gminy-na-2014-rok..html
11/14, http://bip.gminamragowo.net/akty/1319/w-sprawie-zmian-w-budzecie-gminy-na-2014-rok..html
86/15, http://bip.gminamragowo.net/akty/1424/w-sprawie-zmian-w-budzecie-gminy-na-2015-rok..html
89/15, http://bip.gminamragowo.net/akty/1427/w-sprawie-zmian-w-budzecie-gminy-na-2015-rok..html
94/15, http://bip.gminamragowo.net/akty/1432/w-sprawie-zmian-w-budzecie-gminy-na-2015-rok..html
96/15, http://bip.gminamragowo.net/akty/1434/w-sprawie-zmian-w-budzecie-gminy-na-2015-rok..html
128/15, http://bip.gminamragowo.net/akty/1514/w-sprawie-zmian-w-budzecie-gminy-na-2015-rok..html
152/15, http://bip.gminamragowo.net/akty/1564/w-sprawie-projektu-budzetu-gminy-na-2016-r..html
157/15, http://bip.gminamragowo.net/akty/1583/w-sprawie-zmian-w-budzecie-gminy-na-2015-rok..html
171/16, http://bip.gminamragowo.net/akty/2038/zarzadzenie-nr-171-16-wojta-gminy-mragowo-z-dnia-29-styczen-2016-r.-w-sprawie-zmian-w-budzecie-gminy-na-2016-rok..html
182/16, http://bip.gminamragowo.net/akty/2055/zarzadzenie-nr-182-16-wojta-gminy-mragowo-z-dnia-31-marca-2016-r.-w-sprawie-zmian-w-budzecie-gminy-na-2016-rok..html
186/16, http://bip.gminamragowo.net/akty/2074/zarzadzenie-nr-186-16-wojta-gminy-mragowo-z-dnia-20-kwietnia-2016-r.-w-sprawie-zmian-w-budzecie-gminy-na-2016-rok..html
194/16, http://bip.gminamragowo.net/akty/2094/zarzadzenie-nr-194-16-wojta-gminy-mragowo-z-dnia-31-maja-2016-r.-w-sprawie-zmian-w-budzecie-gminy-na-2016-rok..html
195/16, http://bip.gminamragowo.net/akty/2095/zarzadzenie-nr-195-16-wojta-gminy-mragowo-z-dnia-02-czerwca-2016-r.-w-sprawie-zmian-w-budzecie-gminy-na-2016-rok..html
204/16, http://bip.gminamragowo.net/akty/2129/zarzadzenie-nr-204-16-wojta-gminy-mragowo-z-dnia-15-lipca-2016-r.-w-sprawie-zmian-w-budzecie-gminy-na-2016-rok..html
206/16, http://bip.gminamragowo.net/akty/2130/zarzadzenie-nr-206-16-wojta-gminy-mragowo-z-dnia-29-lipca-2016-r.-w-sprawie-zmian-w-budzecie-gminy-na-2016-rok..html
210/16, http://bip.gminamragowo.net/akty/2144/zarzadzenie-nr-210-16-wojta-gminy-mragowo-z-dnia-18-sierpnia-2016-r.-w-sprawie-zmian-w-budzecie-gminy-na-2016-rok..html
213/16, http://bip.gminamragowo.net/akty/2132/zarzadzenie-nr-213-16-wojta-gminy-mragowo-z-dnia-31-sierpnia-2016-r.-w-sprawie-zmian-w-budzecie-gminy-na-2016-rok..html
219/16, http://bip.gminamragowo.net/akty/2163/zarzadzenie-nr-219-16-wojta-gminy-mragowo-z-dnia-10-pazdziernika-2016-r.-w-sprawie-zmian-w-budzecie-gminy-na-2016-rok..html
226/16, http://bip.gminamragowo.net/akty/2171/zarzadzenie-nr-226-16-wojta-gminy-mragowo-z-dnia-31-pazdziernika-2016-r.-w-sprawie-zmian-w-budzecie-gminy-na-2016-rok..html
230/16, http://bip.gminamragowo.net/akty/2182/zarzadzenie-nr-230-16-wojta-gminy-mragowo-z-dnia-10-listopada-2016-r.-w-sprawie-projektu-budzetu-gminy-na-2017-r..html
232/16, http://bip.gminamragowo.net/akty/2186/zarzadzenie-nr-232-16-wojta-gminy-mragowo-z-dnia-18-listopada-2016-r.-w-sprawie-autopoprawki-do-projektu-budzetu-gminy-na-2017-r..html
271/17, http://bip.gminamragowo.net/akty/2279/zarzadzenie-nr-271-17-wojta-gminy-mragowo-z-dnia-24-marca-2017-r.-w-sprawie-sprawozdania-rocznego-z-wykonania-budzetu-gminy-mragowo-za-2016-r..html
284/17, http://bip.gminamragowo.net/akty/2313/zarzadzenie-nr-284-17-wojta-gminy-mragowo-z-dnia-27-kwietnia-2017-r.-w-sprawie-zmian-w-budzecie-gminy-na-2017-rok..html
291/17, http://bip.gminamragowo.net/akty/2342/zarzadzenie-nr-291-17-wojta-gminy-mragowo-z-dnia-31-maja-2017-r.-w-sprawie-zmian-w-budzecie-gminy-na-2017-rok.html
308/17, http://bip.gminamragowo.net/akty/2377/zarzadzenie-nr-308-17-wojta-gminy-mragowo-z-dnia-09-sierpnia-2017-roku-w-sprawie-informacji-z-wykonania-budzetu-gminy-mragowo-za-i-polrocze-2017-r..html
320/17, http://bip.gminamragowo.net/akty/2405/zarzadzenie-nr-320-17-wojta-gminy-mragowo-z-dnia-29-wrzesnia-2017-r.-w-sprawie-zmian-w-budzecie-gminy-na-2017-rok..html
325/17, http://bip.gminamragowo.net/akty/2412/zarzadzenie-nr-325-17-wojta-gminy-mragowo-z-dnia-20-pazdziernika-2017-r.-w-sprawie-podania-do-publicznej-wiadomosci-informacji-o-wykonaniu-budzetu-za-iii-kwartal-2017-roku..html
329/17, http://bip.gminamragowo.net/akty/2449/zarzadzenie-nr-329-17-wojta-gminy-mragowo-z-dnia-31-pazdziernika-2017-r.-w-sprawie-zmian-w-budzecie-gminy-na-2017-rok..html
333/17 http://bip.gminamragowo.net/akty/2450/zarzadzenie-nr-333-17-wojta-gminy-mragowo-z-dnia-13-listopada-2017-r.-w-sprawie-uchwalenia-projektu-budzetu-gminy-mragowo-na-2018-r..html
336/17 http://bip.gminamragowo.net/akty/2476/zarzadzenie-nr-336-17-wojta-gminy-mragowo-z-dnia-20-listopada-2017-r.-w-sprawie-autopoprawka-do-projektu-budzetu-gminy-mragowo-na-2018-r..html

- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),

Odp. Nie

- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),

Odp. Nie

- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.

Odp. Nie

Jednocześnie informuję, iż organ udostępniający niniejszą informację nie

ponosi odpowiedzialności za niezgodne z prawem jej wykorzystanie. Jeżeli

wnioskodawca zamierza uzyskaną informacje wykorzystać w celu o jaki mowa w

art. 2 ust. 2 ustawy z dnia 25 lutego 2016 r. (Dz. U. 2016, poz. 353) o

ponownym wykorzystaniu informacji sektora publicznego należy wystąpić do

organu o ustalenie warunków ponownego wykorzystania informacji sektora

publicznego (zgodnie z art. 1 ust. 1 i 2 ustawy o ponownym wykorzystaniu

informacji sektora publicznego, przez informację sektora publicznego należy

rozumieć każdą treść lub jej część, niezależnie od sposobu utrwalenia, w

szczególności w postaci papierowej, elektronicznej, dźwiękowej, wizualnej

lub audiowizualnej (…); przez ponowne wykorzystywanie należy rozumieć

wykorzystywanie przez osoby fizyczne, osoby prawne i jednostki organizacyjne

nieposiadające osobowości prawnej, zwane dalej "użytkownikami", informacji

sektora publicznego, w celach komercyjnych lub niekomercyjnych innych niż

pierwotny publiczny cel, dla którego informacja została wytworzona).

--

Marcin Banach

UG Mrągowo

Odpowiedz przez RYCHTAL w sprawie Monitoring samorządy #1870

<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
<HTML><HEAD>
<META content="text/html; charset=iso-8859-2" http-equiv=Content-Type>
<META name=GENERATOR content="MSHTML 8.00.6001.23588">
<STYLE></STYLE>
</HEAD>
<BODY bgColor=#ffffff>
<DIV>&nbsp;</DIV></BODY></HTML>

2

Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez ŚWIĘTAJNO w sprawie Monitoring samorządy #1982

W załączeniu przesyłam pismo Zastępcy Wójta Gminy Świętajno dot. wniosku
o udostępnienie informacji publicznej.

--
Angelika Gołaś
Mł. referent ds. zarządzania zasobami
Urząd Gminy Świętajno
tel. 89/623 20 75

1

odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez ŻYRARDÓW w sprawie Monitoring samorządy #2467

Szanowni Państwo,

odpowiadając na wniosek o udostępnienie informacji publicznej złożony na
adres urzad@zyrardow.pl w dniu 30 stycznia 2018 r. uprzejmie informuję:

1) Czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów
oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej
(art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o
wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www
(link), pod którym jest dostępna ta uchwała,

Tak, poniżej podaję adres strony pod którym jest dostępna uchwała

http://www.bip.zyrardow.pl/plik,16026,uchwala-nr-xix-123-2016.pdf

2) Czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e
ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),

W naszym mieście nie powołano rady pożytku publicznego.

3) Czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa
oświatowego),

W naszym mieście nie powołano rady oświatowej.

4) Czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a
jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym
jest dostępna ta uchwała,

Nie obowiązuje uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z
mieszkańcami.

5) informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych
latach 2014-2016,

w roku 2014 - Rada Miasta Żyrardowa przyjęła 93 uchwały (z czego 75 w VI
kadencji a 18 w VII kadencji),

w roku 2015 - 102 uchwały,

w roku 2016 - 132 uchwały

6) informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
poszczególnych latach 2014-2016,

w roku 2014 - 9

w roku 2015 - 15

w roku 2016 - 8

7) czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym),

Nie utworzono młodzieżowej rady gminy

8) czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym),

Nie utworzono gminnej rady seniorów.

9) czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o
funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www
BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody
na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie
adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała
o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,

Nasza gmina ma status miasta, nie posiadamy sołectw w związku z powyższym
nie wyodrębniono funduszu sołeckiego.

10) link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku
z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,

Jak w punkcie 9)

11) czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) -
rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w
sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez
mieszkańców projekty, a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www
(link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w
sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),

- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu
o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o
wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
(partycypacyjny),

Jest to działanie w ramach inicjatywy lokalnej o której mowa w punkcie 1

http://www.bip.zyrardow.pl/plik,16026,uchwala-nr-xix-123-2016.pdf

podjęta w roku 2016

12) jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w
poszczególnych latach 2014-2016.

w roku 2014 - nie obowiązywała uchwała

w roku 2015 - nie obowiązywała uchwała

w roku 2016 na inicjatywy lokalne wykorzystano 264.701,24 zł

Małgorzata Szustakiewicz

Sekretarz Miasta

_____

Urząd Miasta Żyrardowa / Plac Jana Pawła II nr 1 /96-300 Żyrardów

(46)858-15-15 fax (46) 858-15-11

email : sekretarz@zyrardow.pl internet: www.zyrardow.pl

cid:image003.jpg@01D31110.E9008270

3

Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez MŁYNARZE w sprawie Monitoring samorządy #2295

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 30
stycznia 2018 r uprzejmie informuję, iż:
- brak jest uchwały dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o
realizację zadania publicznego
- nie utworzono gminnej rady pożytku publicznego
- nie powołano w gminie rady oświatowej,
- obowiązuje Uchwała Nr X/47/2011 Rady Gminy Młynarze z dnia 25 listopada
2011 roku w sprawie szczegółowego sposobu konsultowania z radą działalności
pożytku publicznego lub organizacjami pozarządowymi i podmiotami, o których
mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o
wolontariacie, projektów aktów prawa miejscowego w dziedzinach dotyczących
ich działalności statutowej
Link: http://mlynarze.bipgminy.pl/public/?id=108019
- Liczba podjętych uchwał przez radę Gminy Młynarze w latach:
2014 - 42
2015 - 46
2016 -40
- liczba przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w latach:
2014 – 1
2015 – 1
2016 – 1
- nie utworzono młodzieżowej rady gminy
- nie utworzono gminnej rady seniorów
- nie wyodrębniono w gminie funduszu sołeckiego
- w gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski

Dzwonkowska Elżbieta - Inspektor
tel: (29) 768 00 62

-----Oryginalna wiadomość-----

OAG.1431.9.2018.MM przez SZTABIN w sprawie Monitoring samorządy #2172

OAG.1431.9.2018.MM

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia
31.01.2018 r. informuję, że;

Ad.1- w Gminie Sztabin obowiązuje uchwała w sprawie określenia trybu i
szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego
w ramach inicjatywy lokalnych -
http://bip.ug.sztabin.wrotapodlasia.pl/ORGANY/Rada_Gminy/Rada_5/Uchw_Rady5/Teksty_Uch5/uchw_r_1109_xxx_195_2010.html

Ad.2- nie utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego

Ad.3-  nie powołano w gminie rady oświatowej

Ad.4- tak obowiązuje uchwała w sprawie wprowadzenia Regulaminu
konsultacji społecznych projektów aktów prawa miejscowego w dziedzinach
dotyczących działalności statutowej organizacji pozarządowych i innych
podmiotów prowadzących działalność pożytku publicznego -
http://bip.ug.sztabin.wrotapodlasia.pl/ORGANY/Rada_Gminy/Rada_5/Uchw_Rady5/Teksty_Uch5/uchw_r_0831_xxix_189_2010.html

Ad.5- 2014- 51 , 2015- 52 , 2016- 50

Ad.6-  2 konsultacje z mieszkańcami

Ad.7- nie utworzono młodzieżowej rady gminy

Ad.8-nie utworzono gminnej  rady seniorów

Ad.9 - nie  wyodrębniono w gminie funduszu sołeckiego na rok 2018

Ad.10- nie dotyczy

Ad.11- nie funkcjonuje budżet obywatelski rozumiany jako konsultacje
społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu

Ad.12- nie funkcjonuje budżet obywatelski w oparciu o inną konstrukcję
prawną niż formę konsultacji z mieszańcami

Ad.13- nie dotyczy

--
Urząd Gminy Sztabin
ul.Augustowska 53
16-310 Sztabin
tel. 87 6439750
fax. 87 6439751Ad.2

odp. na pismo Gmina Mirsk przez MIRSK w sprawie Monitoring samorządy #418

1

Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez NOWOGRÓDEK POMORSKI w sprawie Monitoring samorządy #1758

Witam,
przesyłam odpowiedzi na pytania zawarte we wniosku otrzymanym dnia 31.01.2018 r.:

- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
*Odp.: NIE * - czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
*Odp.: NIE*

- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
*Odp.: NIE*

- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała
*Odp.: http://bip.nowogrodekpomorski.pl/dokumenty/1135*

- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
*Odp.: 2014 r - 75 uchwał, 2015 r. - 73 uchwały, 2016 r. - 50 uchwał*

- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
*Odp.: 2014 r - 1 konsultacje, 2015 r. - 3 konsultacje, 2016 r. - 1
konsultacje * - czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
*Odp.: NIE*

- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
*Odp.: NIE*

- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
*Odp.: WYODRĘBNIONO, **http://bip.nowogrodekpomorski.pl/dokumenty/3019 *

- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
*Odp.: Brak zarządzeń w tym zakresie.*

- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
*Odp.: NIE*

- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
*Odp.: NIE* *DOTYCZY*

- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.
*Odp.: NIE* *DOTYCZY*

--
Kamila Bieniaszewska
Urząd Gminy Nowogródek Pomorski
tel. 957471760

W dniu 2018-01-30 o 21:49, sprawa-6239@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
--

odp. na wniosek przez PRZODKOWO w sprawie Monitoring samorządy #2080

Dzień Dobry

W załączeniu odpowiedź na wniosek.

Z poważaniem

Izabela Kloskowska

Sekretarz Gminy

Urząd Gminy Przodkowo

ul. Kartuska 21

83-304 Przodkowo

tel. +48 58 5001604

fax. +48 58 5001601

e-mail: izabela.kloskowska@przodkowo.pl

www.przodkowo.pl

-------------------------------

Uwaga:

Wiadomość jest przeznaczona tylko dla jej adresata. Dostęp osób trzecich do

tej wiadomości jest zabroniony. Jeśli nie jest Pan/i adresatem niniejszej

wiadomości, informujemy, że jej rozpowszechnianie, kopiowanie,

rozprowadzanie lub inne działanie o podobnym charakterze jest zabronione i

może być nielegalne. Prosimy o poinformowanie nadawcy oraz usunięcie

wiadomości bez otwierania załączników.

Attention:

This email is intended solely for the addressee. Access to this email by

anyone else is unauthorised. If you are not the intended recipient, any

disclosure, copying, distribution or any action taken or omitted to be

taken in reliance on it, is prohibited and may be unlawful.Should you

receive this message by mistake, you are hereby notified that any

disclosure, reproduction, distribution or use of this message is strictly

prohibited. Please inform the sender by reply transmission and delete the

message without opening the attachments.

1

Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez KŁAJ w sprawie Monitoring samorządy #1956

Urząd Gminy w załączeniu przesyła odpowiedź na wniosek o udzielenie
informacji publicznej

Urząd Gminy Kłaj
Sekretariat
tel./fax 12 2841108/12 2841133

2

Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez KŁAJ w sprawie Monitoring samorządy #1956

Urząd Gminy w załączeniu przesyła odpowiedź na wniosek o udzielenie
informacji publicznej

Urząd Gminy Kłaj
Sekretariat
tel./fax 12 2841108/12 2841133

2

Re: Fwd: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez HAJNÓWKA w sprawie Monitoring samorządy $308

Odpowiadając na Państwa wniosek informuję:

- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy
lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała, - NIE

 - czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), - NIE

 - czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego), - NIE

 - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała, - TAK
http://www.hajnowka.pl/urzad1/konsultacje-spoleczne/1039-regulamin-konsultacji-spolecznych.html

 - informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
2014-81
2015-76
2016-64

 - informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
2014-1
2015-6
2016-3

 - czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), - NIE

 - czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), - NIE

 - czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link),
pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link),
pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego, - NIE, JESTEŚMY GMINĄ MIEJSKĄ

 - link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie, - NIE DOTYCZY

 - czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków
 z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia)
 w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego), - TAK
http://www.hajnowka.pl/urzad1/konsultacje-spoleczne.html

 - jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie
 realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny), - NIE DOTYCZY

 - jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.

2014-0
2015-120000,00 ZŁ
2016-120000,00 ZŁ

z poważaniem

Jarosław Grygoruk

sekretarz Miasta Hajnówka

W dniu 2018-01-18 o 07:52, Urząd Miasta Hajnówka pisze:

odpowiedź na prośbę o udostępnienie informacji publicznej sprawa 6638 przez SEJNY w sprawie Monitoring samorządy #2157

Dzień dobry,

w załączeniu przesyłamy odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.

Z poważaniem

*
Bożena Renata Miszkiel*

Skarbnik  Miasta  Sejny

URZĄD  MIASTA  SEJNY

Ul. Piłsudskiego  25 , 16-500 Sejny

tel. (87) 516 31 13,

www.um.sejny.pl <http://www.bzwbk.pl/>

1

Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez UJŚCIE w sprawie Monitoring samorządy #1908

Szanowni Państwo,

w załączeniu przekazuję odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji
publicznej.

--
Z poważaniem
Marta Górzna
Urząd Miejski w Ujściu
tel. 67 2840 003

1