Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1680
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie2120
Lubuskie820
Łódzkie1770
Małopolskie1820
Mazowieckie3130
Opolskie710
Podkarpackie1590
Podlaskie1180
Pomorskie1210
Śląskie1670
Świętokrzyskie1010
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2240
Zachodniopomorskie1110

Listy

RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez JANÓW PODLASKI w sprawie Monitoring samorządy #1010

Na podstawie art. 10 ust. 1 i art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie
do informacji publicznej (Dz. U. z 2017 r. poz. 59) odpowiadając na Pana wniosek z dnia
9 stycznia 2018 r. podaję stosowne informacje:

1) w gminie nie obowiązuje uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie);
2) nie utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie);
3) nie powołano w gminie rady oświatowej (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego);
4) w gminie obowiązuje uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
http://ugjanowpodlaski.bip.lubelskie.pl/upload/pliki//0197.pdf
5) liczba przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016: 2014 - 57; 2015 -74; 2016 - 56 uchwał.
6) informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016 - po 2 konsultacje w każdym roku (ale nie w trybie uchwały, o której mowa w pkt 4 niniejszego pisma);
7) nie utworzono młodzieżowej rady gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym);
8) nie utworzono gminnej rady seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym);
9) wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), nie wydawano żadnych zarządzeń w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie;
http://ugjanowpodlaski.bip.lubelskie.pl/upload/pliki//1161.pdf

10) w gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,
11) w gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszkańcami.

Z poważaniem
Adam Byszko

Udzielenie informacji publicznej przez KALISKA w sprawie Monitoring samorządy $370

Witam,

W załączniku przesyłam plik z odpowiedziami dot. Pisma z dn. 09.01.2018.

Pozdrawiam,

Mateusz Konkel

Urząd Gminy Kaliska

1

info publ 04 2018 przez DĘBICA w sprawie Monitoring samorządy $176

OK.1431.04.2018.SM Dębica, 23.01.2018.
Sieć Obywatelska Watchdog Polska – Warszawa
W odpowiedzi na Państwa pytania zawarte we wniosku o udostępnienie informacji
publicznej uprzejmie informujemy:
1 - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów
> oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy
> lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o
> wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www
> (link), pod którym jest dostępna ta uchwała - NIE
2. - czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e
> ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), - NIE
3. - czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego), - NIE
4. - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
> konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
> a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod
> którym jest dostępna ta uchwała, – TAK , UCHWAŁA NR V/29/2015 RADY
MIEJSKIEJ W DĘBICY JEST DOSTĘPNA NA STRONIE URZĘDU MIEJSKIEGO
W BIP W ZAKŁADCE ‘UCHWAŁY RADY MIEJSKIEJ’
5 - informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych
> latach 2014-2016,
ROK 2014 (VI KADENCJA) - 102 UCHWAŁY
ROK 2014 (VII KADENCJA - 8 UCHWAŁ
ROK 2015 - 132 UCHWAŁY
ROK 2016 - 151 UCHWAŁ
6 - informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
> poszczególnych latach 2014-2016, – W TYCH LATACH PRZEPROWADZONO
JEDNE KONSULTACJE Z MIESZKAŃCAMI DOT. UTWORZENIA OSIEDLI
NA TERENIE GMINY MIASTA DĘBICA i UCHWALENIA STATUTÓW OSIEDLI
7 - czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o
> samorządzie gminnym), - NIE
8 - czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie
> gminnym), - NIE
9 - czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o
> funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www
> BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu
> zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o
> wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest
> obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu
> sołeckiego, – W GMINIE MIASTA DĘBICA NIE WYODRĘBNIONO FUNDUSZU
SOŁECKIEGO – BRAK UCHWAŁY
10. - link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku
> z realizacją funduszu sołeckiego w gminie, – BRAK FUNDUSZU SOŁECKIEGO
11. - czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany
> jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie
> przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez
> mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www
> (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia)
> w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego), - TAK , LINK :
https://budzetobywatelskidebicy.pl/src/index.php
12 - jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w
> oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami,
> wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
> (partycypacyjny), - NIE
13 - jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w
> poszczególnych latach 2014-2016.
PIERWSZY BUDŻET OBYWATELSKI REALIZOWANY BYŁ W 2016 ROKU
KWOTA : 800.000 zł
Z poważaniem,
Stanisław Malinowski
Naczelnik Wydziału OK
Urząd Miejski w Dębicy
39-200 Dębica, ul. Ratuszowa 2

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie inf.publicznej przez NOWY KAWĘCZYN w sprawie Monitoring samorządy #1642

Urząd Gminy w Nowym Kawęczynie w odpowiedzi na wniosek o udostępnienie
informacji publicznej z dnia 9 stycznia 2018 r.: przekazuje poniżej
informacje dotyczące przesłanych zapytań:

1. W Gminie Nowy Kawęczyn nie obowiązuje uchwała w sprawie trybu i
szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w
ramach inicjatywy lokalnej.

2. W Gminie Nowy Kawęczyn nie utworzono gminnej rady działalności
pożytku publicznego.

3. W Gminie Nowy Kawęczyn nie powołano rady oświatowej.

4. W Gminie Nowy Kawęczyn obowiązuje uchwała w sprawie zasad i trybu
przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami. Link do uchwały:
<http://ugkaweczyn.bip2nd.maxus.com.pl/public/get_file_contents.php?id=39337
7>
http://ugkaweczyn.bip2nd.maxus.com.pl/public/get_file_contents.php?id=393377

5. Liczba uchwał podjętych przez Radę Gminy w Nowym Kawęczynie:

2014 r. - 56, 2015 r. - 51, 2016 r. - 54

6. Liczba przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami:

2014 r. - 0, 2015 r. - 0, 2016 r. -0

7. W Gminie Nowy Kawęczyn nie funkcjonuje młodzieżowa rada gminy.

8. W Gminie Nowy Kawęczyn nie funkcjonuje gminna rada seniorów.

9. W Gminie Nowy Kawęczyn nie został wyodrębniony fundusz sołecki. Link
do uchwały w sprawie funduszu sołeckiego:
<http://ugkaweczyn.bip2nd.maxus.com.pl/public/get_file_contents.php?id=35638
6>
http://ugkaweczyn.bip2nd.maxus.com.pl/public/get_file_contents.php?id=356386

10. Nie dotyczy.

11. W Gminie Nowy Kawęczyn nie funkcjonuje budżet obywatelski.

12. Nie dotyczy.

13. Nie dotyczy.

Z poważaniem,

Sylwia Pijanka
Sekretarz Gminy

Urząd Gminy w Nowym Kawęczynie
Nowy Kawęczyn 32
96-115 Nowy Kawęczyn
tel/fax 46 831 42 89
<http://www.ugkaweczyn.pl> www.ugkaweczyn.pl

odpowiedz na wniosek przez SĘKOWA w sprawie Monitoring samorządy #2032

W odpowiedzi na wniosek z dnia 9 stycznia 2018 Urząd Gminy Sękowa
przesyła następujące informacje:

1. NIE

2. NIE

3. NIE

4. NIE

5. Rada Gminy Sękowa w latach 2014-2016 przyjęła 302 uchwały

6 - 5

7 - NIE

8 - NIE

9 - uchwała dostępna na BIP :  XXVII/377/2014

10 - zarządzenie dostępne na BIP

11 - NIE

12 - ND

13 - ND

--
Krzysztof Matusik
Urząd Gminy Sękowa
18 3518016 w.30

RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez SKAWINA w sprawie Monitoring samorządy #2035

Urząd Miasta i Gminy w Skawinie w załączeniu przesyła odpowiedź na email z dnia 9.01.2018 r.

2

RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez KOSTRZYN w sprawie Monitoring samorządy $446

Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez DĘBICA w sprawie Monitoring samorządy $177

SK.1431.3.2018 Dębica, dnia 23 stycznia 2018 r.

Dotyczy: odpowiedź na zapytanie z dnia 9 stycznia 2018 r. Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska

Dzień dobry,
W odpowiedzi na pismo z dnia 9 stycznia 2018 roku informuję, co następuje:
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała- NIE
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie)- NIE
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego)- NIE
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała- TAK Uchwała Rady Gminy Dębica Nr XX/204/2016 z dnia 8 lipca 2016r. – w sprawie zasad i trybu przeprowadzenia konsultacji z mieszkańcami Gminy Dębica.
http://bip.ires.pl/gfx/ugdebica/files/uchwaly/2016/lipiec/uchwaly_08072016.pdf
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
 2014- 137 (125-kadencja Rady Gminy 2010-2014, 12- kadencja Rady Gminy 2014-2018)
 2015-137
 2016-134
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
 2014 - 38
 2015 - 34
 2016 - 19
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), TAK powołana Uchwałą Rady Gminy Dębica Nr XIX/203/2016 z dnia 21 czerwca 2016r. w sprawie powołania Młodzieżowej Rady Gminy Dębica i nadania jej statutu.
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),- TAK powołana Uchwałą Rady Gminy Dębica Nr XXXV/379/2017 z dnia 28 lipca 2017 r. w sprawie powołania Rady Seniorów Gminy Dębica i nadania jej statutu.
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego, TAK http://www.bip.ugdebica.pl/
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie, http://www.bip.ugdebica.pl/23506,23456/23456/
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego), NIE
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),NIE
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016- BRAK

Z wyrazami szacunku

Patrycja Krupka

Kierownik
Referatu Promocji
i Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi Urząd Gminy Dębica ul. Stefana Batorego 13
39-200 Dębica

tel. +48 14 680 33 20
kom. 783 877 333

Fwd: Odpowiedz na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez LIW w sprawie Monitoring samorządy $532

Odpowiedz na wniosek o udostępnienie informacji publicznej:

Gmina Liw
ul. Mickiewicza 2, 07-100 Węgrów
Tel.: (25) 792-28-21, 792-28-05,
792-24-77, 792-33-62
NIP: 8241709709
REGON: 711582167
Nr konta: Powiatowy Bank Spółdzielczy w Węgrowie
069236000800000606200000

> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie
> następujących informacji: - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu
> i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania
> publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o
> działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to
> wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna
> ta uchwała,
TAK
Link do uchwały:
http://bip.liw.pl/obieg_edg.php?ATSESSID=hs205qlv6te2eheji861rkqa27&ATSESSFUN=i1568-5&ATSESSDO=ZAZWRW
> - czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e
> ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
NIE
> - czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
NIE
> - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
> konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie
> gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link)
> BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
NIE
> - informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych
> latach 2014-2016,
> - informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
> poszczególnych latach 2014-2016,
NIE
> - czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o
> samorządzie gminnym),
NIE
> - czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o
> samorządzie gminnym),
NIE
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o
funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony
www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o
wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to
wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna
jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie
funduszu sołeckiego,
TAK
Link do uchwały:
http://bip.liw.pl/obieg_edg.php?ATSESSID=hs205qlv6te2eheji861rkqa27&ATSESSFUN=i457-4&ATSESSDO=GBADAWA

> - link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w
> związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
brak zarządzeń
> - czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) -
> rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w
> sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane
> przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres
> strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie
> (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego
> (partycypacyjnego),
NIE
> - jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w
> oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami,
> wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet
> obywatelski (partycypacyjny),

> - jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w
> poszczególnych latach 2014-2016.

> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres sprawa-4621@fedrowanie.siecobywatelska.pl Szymon Osowski,
> Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji --
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09 www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org NIP 526282872 KRS 0000181348 Sąd Rejonowy
> dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego
> Rejestru Sądowego

Udzielenie odpowiedzi przez ŻNIN w sprawie Monitoring samorządy #813

Witam Państwa serdecznie,

PRG.1431.6.2018

W odpowiedzi na skierowane do naszego Urzędu pytania w wiadomości z dnia
9 stycznia 2018 roku przekazuję odpowiedzi:

1. W gminie Żnin obowiązuje uchwała dotycząca trybu i szczegółowych
kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach
inicjatywy lokalnej

http://bip2.alfatv.pl/pliki/alfa/archiwum.bip.umznin.pl/www.bip.gmina.znin.pl/dokument808b.html?iddok=3779&idmp=257&r=r

2.W gminie Żnin została powołana Rada Działalności Pożytku Publicznego.

3. W gminie Żnin nie została powołana Gminna Rada Oświatowa.

4.W gminie Żnin obowiązuje uchwała dotycząca przeprowadzania konsultacji
społecznych:
http://bip2.alfatv.pl/pliki/alfa/archiwum.bip.umznin.pl/www.bip.gmina.znin.pl/dokumentfa03.html?iddok=1102&idmp=98&r=r

5.Liczba podjętych uchwał przez Radę Miejską w Żninie:

Ogółem w latach 2014 - 2016 - 316 uchwał;

w 2014 roku - 22 uchwały;

w 2015 roku - 148 uchwał;

w 2016 roku - 146 uchwał

6.Liczba przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych
latach 2014-2016 - 9 przeprowadzonych konsultacji.

7.Młodzieżowa rada gminy Żnin nie została powołana (brak wniosku w tej
sprawie).

8.W gminie Żnin nie utworzono gminnej rady seniorów.

9. W gminie Żnin został wyodrębniony fundusz sołecki. Link do uchwały
http://bip.umznin.pl/dokumenty/2273.

10.Nie wydawano zarządzeń, w związku z realizacją funduszu sołeckiego.

11.W gminie Żnin nie funkcjonuje budżet obywatelski rozumiany jako
konsultacje społeczne, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu
gminy na wskazane przez mieszkańców projekty.

12.W gminie Żnin nie funkcjonuje budżet proobywatelski, w oparciu o inną
konstrukcję prawną.

13.W latach 2014-2016 w gminie Żnin nie obowiązywał budżet proobywatelski.

Z wyrazami szacunku
--
Karol Osiński
Starszy specjalista
Wydział Promocji i Rozwoju Gminy
Urząd Miejski w Żninie
ul. 700-lecia 39
88-400 Żnin
tel. (+48) 52 30 31 301, w. 105
fax (+48) 52 30 31 103
k.osinski@gminaznin.pl <mailto:k.osinski@gminaznin.pl>

1

Fwd: Re: Fwd: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez CHARSZNICA w sprawie Monitoring samorządy #1919

Urząd Gminy Charsznica przesyła w załączeniu odpowiedź na Państwa wniosek.

W dniu 2018-01-18 o 14:37, Urząd Gminy w Charsznicy pisze:

1

Fwd: Re: Fwd: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez CHARSZNICA w sprawie Monitoring samorządy #1919

Urząd Gminy Charsznica przesyła w załączeniu odpowiedź na Państwa wniosek.

W dniu 2018-01-18 o 14:37, Urząd Gminy w Charsznicy pisze:

1

odpowiedź przez NAMYSŁÓW w sprawie Monitoring samorządy #2300

Namysłów, 22.01.2018 r.

Or.1431.9.2018.AJ

Sieć Obywatelska Watchdog Polska

ul. Ursynowska 22/2

02-605 Warszawa

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia
9.01.2018 r. uprzejmie informuję, że:

Ad.1 W gminie obowiązuje uchwała w sprawie przyjęcia ,,Rocznego Programu
współpracy Gminy Namysłów z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami
prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2018 rok"- uchwała Nr
753/VII/17 z 30.11.2017 r.,

link
http://bip.namyslow.eu/download//16519/projekt-uchwaly-07-2017-11-30.pdf.

Ad.2 W Gminie Namysłów nie utworzono gminnej rady działalności pożytku
publicznego.

Ad.3 W Gminie Namysłów nie została powołana rada oświatowa.

Ad.4 Uchwała XLII/395/10 Rady miejskiej w Namysłowie z dnia 10 listopada
2010 r.

Ad.5 Zostało podjętych 597 uchwał od 2014 r. do 2016 r. - od 1/VII/14- do
597/VII/16.

Ad.6 Nie jest prowadzony rejestr konsultacji.

Ad. 7 i 8 Młodzieżowa Rada Miejska oraz Namysłowska Rada Seniorów została
utworzona 2.04.2015 roku.

Ad.9 i 10 Linki do uchwał

http://bip.namyslow.eu/download//8856/36-07-15 2015-02-26.pdf,

http://bip.namyslow.eu/download//8857/37-07-15 2015-02-26.pdf,

http://bip.namyslow.eu/download//16913/773-07-17 2017-12-28.pdf- załącznik
nr 8.

Ad.11,12,13 Na podstawie art. 30.1 i 2 pkt. 4 ustawy o samorządzie gminnym
oraz uchwały budżetowej Rady Miejskiej w Namysłowie na dany rok Burmistrz
Namysłowa zarządzeniem ustanawia zasady wprowadzenia i zasady realizacji
budżetu obywatelskiego w danym roku - link:

http://bip.namyslow.eu/download//12846/594-07-16%202016-12-29.pdf

http://bip.namyslow.eu/download//13383/%20zarzadzenie-nr-406-vii-17-burmistr
za-namyslowa-z-dnia-8-lutego-2017-roku.pdf.

Artur Wlodarczyk

Zastępca Burmistrza

Wydział Organizacyjny

Urząd Miejski w Namysłowie
ul. Stanisława Dubois 3, 46-100 Namysłów

tel. 77 419-03-04, fax 77 410-03-34

www.namyslow.eu <http://www.namyslow.eu> , www.bip.namyslow.eu
<http://www.bip.namyslow.eu>

www.facebook.com/umnamyslow <http://www.facebook.com/umnamyslow>

Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez PRZEDBÓRZ w sprawie Monitoring samorządy #1660

W załączeniu przesyłamy odpowiedź.
Prosimy o potwierdzenie odbioru wiadomości.

W dniu 2018-01-09 o 08:01, sprawa-5369@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:

1

Odpowiedź na wniosek z dnia 9 stycznia 2018 roku przez TOMASZÓW MAZOWIECKI w sprawie Monitoring samorządy #1693

Witam,

w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek z dnia 9 stycznia 2018 roku.

Z wyrazami szacunku

Paweł Kudlik

Wydział Organizacyjno-Prawny

Urząd Miasta w Tomaszowie Mazowieckim

1

odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez NOWA SÓL w sprawie Monitoring samorządy #1422

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej informuję:

1. w Gminie Nowa Sól-Miasto obowiązuje Uchwała nr LIV/410/14 Rady Miejskiej w Nowej Soli z dnia 28.02.2014
w sprawie określenia trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej
(Dz.Urz. Wojeówdztwa Lubuskiego 2014, poz.623)

Link: http://gmnowasol.peup.pl/eurzad.seam?eurzadNazwa=Rejestr+uchwa%C5%82+kadencji+VI&actionMethod=eurzad.xhtml%3ApeupAgent.setEurzadMode%282%29&cid=119542

2. w Gminie Nowa Sól-Miasto nie funkcjonuje rady działalności pożytku publicznego.

3. w Gminie Nowa Sól-Miasto nie funkcjonuje rada oświatowa.

4. W Gminie Nowa Sól-Miasto nie obowiązuje uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami.

5. Informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016:

2014 r. - 124 (kadencja VI) i 17 (kadencja VII)
2015 r. - 142
2016 r. - 143

6. W Gminie Nowa Sól-Miasto nie utworzono młodzieżowej rady gminy.

7. W Gminie Nowa Sól-Miasto nie utworzono gminnej rady seniorów.

8. Gminza Nowa Sól-Miasto nie posiada sołectw.

9. W Gminie Nowa Sól-Miasto nie funkcjonuje budżet obywatelski.

Z poważaniem

Krzysztof Marciniec
Sekretarz Miasta Nowa Sól

Odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej przez KROTOSZYN w sprawie Monitoring samorządy $477

/Szanowni Państwo,

///w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji
publicznej.//

/Z poważaniem/

Wydział Ogólno-Organizacyjny

Urząd Miejski w Krotoszynie
ul. Kołłątaja 7, 63-700 Krotoszyn www.krotoszyn.p <http://krotoszyn.pl/>

1

odpowiedź na wniosek o udostępnienie inf. publicznej z dnia 09.01.2018 r. przez RYPIN w sprawie Monitoring samorządy #777

Dzień dobry.

Odpowiadając na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia
09.01.2018 r.

Urząd Gminy rypin udziela odpowiedzi na kolejno zadane pytania:

1. Czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów
oceny wniosków

o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c
ust. 1 ustawy

o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to
wnosimy o wskazanie

adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała.

Nie obowiązuje.

2. Czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e
ust. 1 ustawy

o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie)?

Nie.

3. Czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego)?

Nie.

4. Czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z

mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak,
to wnosimy

o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta
uchwała.

Nie została podjęta takowa uchwała. Podejmowane są uchwały w sprawie
przeprowadzenia

konsultacji z mieszkańcami w konkretnej sprawie, np.

Link do uchwały nr XX/102/12 z dnia 29.06.2012 r. w sprawie zasad i
trybu przeprowadzania

konsultacji z mieszkańcami w sprawie reorganizacji jednostek
pomocniczych na terenie gminy

Rypin:****

http://www.bip.rypin.pl/?app=uchwaly&nid=2482&y=2012&q=XX%2F102%2F12

****************************************

Link do uchwały nr V/25/15 z dnia 27.03.2015 r. w sprawie
przeprowadzenia konsultacji

z mieszkańcami w sprawie zmiany granic sołectw Starorypin Rządowy i
Starorypin Prywatny:

http://www.bip.rypin.pl/?app=uchwaly&nid=3176&y=2015&q=V%2F25%2F15

Link do uchwały nr V/26/15 z dnia 27.03.2015 r. w sprawie
przeprowadzenia konsultacji

społecznych dotyczących projektów statutów sołectw:

http://www.bip.rypin.pl/?app=uchwaly&nid=3177&y=2015&q=V%2F26%2F15

5. Informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych
latach 2014-2016.

Rada Gminy Rypin podjęła 66 uchwał w 2014 r., 64 uchwały w 2015 r. oraz
50 uchwał w 2016 r.

6. Informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
poszczególnych

latach 2014-2016.

W 2015 r. - 26 konsultacji.

7. Czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym)?

Nie utworzono.

8. Czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym)?

Nie utworzono.

9. Czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o
funduszu sołeckim),

a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod
którym dostępna

jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu
sołeckiego;

jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod
którym dostępna jest

obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu
sołeckiego?

Tak, gmina rypin wyodrębniła fundusz sołecki w 2015 roku. Uchwała
dostępna jest na

stronie www.bip.rypin.pl w zakładce "uchwały".

Link do uchwały: http://www.bip.rypin.pl/?app=uchwaly&nid=3182&y=2015

10. Link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w
związku

z realizacją funduszu sołeckiego w gminie.

Aktualnie nadal obowiązuje uchwała V/31/15 z dnia 27 marca 2015 r.
zamieszczona na

stronie www.bip.rypin.pl

11. Czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) -
rozumiany jako

konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie
przeznaczenia części

wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty, a jeśli
tak, to

wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest
uchwała/

zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego
(partycypacyjnego)?

Nie funkcjonuje.

12. Jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w
oparciu o inną

konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszkańcami, wnosimy o
wskazanie w jakiej

formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny)?

Nie funkcjonuje.

13. Jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w
poszczególnych latach

2014-2016.

Nie dotyczy.

Z poważaniem

Sekretarz Gminy

Mariusz Paprocki

--

Urząd Gminy Rypin
tel. (54) 280 97 05
e-mail: bip@rypin.pl
*Pozdrawiam*

1

odpowiedź dot informacji publicznej przez SKARBIMIERZ w sprawie Monitoring samorządy #2320

Or.1431.3.2018 Skarbimierz - Osiedle,
dnia 23 stycznia 2018r.

_Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska_

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej informuję
jak niżej:

ad.1 - gmina nie posiada uchwały;

ad.2 - nie utworzono takiej rady;

ad.3 - nie utworzono takiej rady;

ad.4 - tak jest taka uchwała ( w załączeniu skan) oraz dostępna na
stronie (http://gmina.skarbimierz.sisco.info/) w zakładce Rada Gminy /
Uchwały

ad.5 - w roku 2014 - 69 uchwał, w roku 2015 - 68 uchwał, w roku 2016 -
69 uchwał;

ad.6 - w roku 2014 - 1 konsultacje, w roku 2015 - 0, w roku 2016 - 0;

ad.7 - nie utworzono;

ad.8 - nie utworzono;

ad.9 - nie;

ad.10 - nie;

ad.11 - nie;

ad.12 - nie;

ad.13 - nie.

Małgorzata Kubik - Sekretarz

1

RE: Fwd: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez DEBRZNO w sprawie Monitoring samorządy $174

W odpowiedzi na Państwa wniosek, w załączeniu odpowiedz na zapytania o udzielenie informacji publicznej.

Z poważaniem,

Iwona Śliwińska
insp ds. pozyskiwania środków pozabudżetowych
Urząd Miasta i Gminy Debrzno
ul.Traugutta 2 www .debrzno.pl <file:///C:/herb.gf/>
77- 310 Debrzno bip.debrzno.pl <http://bip.debrzno.pl/>
tel. 598335351, 598335204

1

Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez LĘBORK w sprawie Monitoring samorządy $515

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.

Eliza Kruk

Pełnomocnik ds zamówień publicznych

Urząd Miejski w Lęborku
Wydział Organizacyjny
84-300 Lębork, ul. Armii Krajowej 14
tel. 59 86 37 793

-----Oryginalna wiadomość-----

1

UG Biskupiec - Odpowiedź na Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez BISKUPIEC w sprawie Monitoring samorządy $47

Działając w oparciu o art. 61 Konstytucji RP oraz ustawę z dnia 6 września 2001r o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. z 2016 poz. 1764) w odpowiedzi na wniosek z dnia 9 stycznia 2018r. udzielamy w załączeniu informacji publicznej do pytań zawartych we wniosku tj;

- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,

Odp. NIE

- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),

Odp. NIE

- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),

Odp. NIE
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,

Odp. NIE

- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,

2014 - 72
2015 -146
2016 -167

- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,

2014-2016 - 7

- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),

Odp. NIE

- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),

Odp. NIE

- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,

Odp. Tak

Uchwała Nr VI/32/15 Rady Gminy Biskupiec z dnia 17 marca 2015 r. w sprawie odmowy wyrażenia zgody na wyodrębnienie w budżecie gminy w 2016 roku środków stanowiących fundusz sołecki.
http://www.biuletyn.net/nt-bin/start.asp?podmiot=biskupiec/&strona=14&typ=podmenu&typmenu=14&menu=176&id=268&str=1

- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,

http://www.biuletyn.net/nt-bin/start.asp?podmiot=biskupiec/&strona=submenu_podmiotowe.asp&typ=podmenu&menu=176&id=182&str=13

- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),

Odp. NIE

- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),

Odp. NIE

- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.

Odp. Nie było

Przesłał:
Grzegorz Witkowski

RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez SULĘCIN w sprawie Monitoring samorządy #1442

Dzień dobry,

W załączeniu przesyłam odpowiedź na państwa e-mail z dnia 9 stycznia 2018
roku dotyczący udostępnienia informacji publicznej.

Z poważaniem
Mirosława Maszońska
Sekretarz Gminy Sulęcin

1

RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez SUŁKOWICE w sprawie Monitoring samorządy #2046

OR.1431.4.2018 Sułkowice, 23 stycznia 2018 r.

Szanowny Pan
Szymon Osowski
Szanowny Pan
Bartosz Wilk
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2
02 – 605 Warszawa

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 9 stycznia 2018 roku, uprzejmie informuję, co następuje.
Ad.1.
Czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy
o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała.
NIE
Ad. 2.
Czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie).
NIE
Ad. 3.
Czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego).
NIE
Ad. 4.
Czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy
o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała.
TAK
Adres strony:
https://bip.malopolska.pl/umsulkowice,a,585598,uchwala-nr-xxxiv27109-w-sprawie-zasad-i-trybu-przeprowadzania-konsultacji-spolecznych-w-gminie-sulko.html

Ad. 5.
Informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016.
W latach 2014-2016 Rada Miejska w Sułkowicach podjęła 244 uchwały.
2014 r. – 100 uchwał, 2015 r. – 79 uchwał, 2016 r. – 65 uchwał.

Ad. 6.
Informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016.
2014 r. – 1, 2015 r. – 1, 2016 r. – 2.

Ad. 7.
Czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym).
NIE

Ad. 8.
Czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym).
NIE

Ad. 9.
Czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego.

W Gminie wyodrębniono fundusz sołecki.
Adres strony:
https://bip.malopolska.pl/umsulkowice,a,871063,uchwala-nr-xliii2712014-rady-miejskiej-w-sulkowicach-z-dnia-27-marca-2014-r-w-sprawie-wyrazenia-zgod.html

Ad. 10.
Link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie.

Brak takich zarządzeń.

Ad. 11.
Czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty, a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego).
NIE

Ad. 12.
Jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny).
NIE

Ad. 13.
Jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.
NIE DOTYCZY

Z poważaniem
Anna Dobosz
Urząd Miejski w Sułkowicach
Rynek 1
32-440 Sułkowice
tel. 12 273-20-75, wew.27