Monitoring samorządy przez kamil.bregula
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 168 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 144 | 0 |
Lubelskie | 212 | 0 |
Lubuskie | 82 | 0 |
Łódzkie | 177 | 0 |
Małopolskie | 182 | 0 |
Mazowieckie | 313 | 0 |
Opolskie | 71 | 0 |
Podkarpackie | 159 | 0 |
Podlaskie | 118 | 0 |
Pomorskie | 121 | 0 |
Śląskie | 167 | 0 |
Świętokrzyskie | 101 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 116 | 0 |
Wielkopolskie | 224 | 0 |
Zachodniopomorskie | 111 | 0 |
Listy
odpowiedz na wniosek przez SZUMOWO w sprawie Monitoring samorządy #2174
Małgorzata Głębocka
Sekretariat Urzędu Gminy Szumowo
Gmina Szumowo, ul. 1 Maja 50, 18-305 Szumowo
Tel. 86 2244140, 86 2244141, 86 4768011, 86 4768012
Sekretariat: sekretariat@szumowo.pl
Poczta ogólna: szumowo@szumowo.pl
www: http://szumowo.pl
Odpowiedź - informacja publiczna przez WYSZOGRÓD w sprawie Monitoring samorządy #2451
Dzień dobry.
W załączeniu przesyłam odpowiedź na informację publiczną z dnia 30
stycznia 2018r.
--
Z poważaniem
Sylwia Ziętara
Urząd Gminy i Miasta Wyszogród
tel.:(24) 267 26 20
---
avast! antywirus: Wychodzace wiadomosc czysta.
Baza sygnatur wirusow (VPS): 180206-0, 2018-02-06
Przetestowano na: 2018-02-06 13:14:14
avast! - copyright (c) 1988-2018 AVAST Software.
https://www.avast.com/antivirus
Informacja publiczna przez RACZKI w sprawie Monitoring samorządy #2151
Urząd Gminy Raczki
Raczki dn. 05.02.2018 r.
Plac Kościuszki 14
16-420 Raczki
ORG.1431.6.2018
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
Ul. Ursynowska 22/2
02-605 Warszawa
Urząd Gminy Raczki na podstawie art. 13 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2016 r. poz. 1764 z późn. zm.) w załączeniu przesyła odpowiedź na wniosek z dnia 30 stycznia 2018 roku.
- nie obowiązuje uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej;
- nie utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego;
- nie powołano w gminie rady oświaty;
- obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (BIP Raczki, uchwała NR XV/80/12 uchwały Rady Gminy (2010-2014);
- przyjęte uchwały 155;
- liczba konsultacji 2;
- nie utworzono młodzieżowej rady gminy;
- nie utworzono gminnej rady seniorów;
- obowiązuje UCHWAŁA NR XX/170/17 RADY GMINY RACZKI z dnia 28 marca 2017 r. w sprawie niewyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego w 2018 roku, link do uchwały http://www.bip.raczki.pl/upload/uchw_XX_170_17.pdf
Natomiast uchwała dotycząca roku 2019 zostanie podjęta w stosownym czasie, zgodnie z obowiązującym terminem podanym w ustawie o funduszu sołeckim.
- w gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski.
Proszę o potwierdzenie otrzymania i odczytania niniejszej wiadomości. W przypadku nie potwierdzenia otrzymania wiadomości w terminie 7 dni odpowiedź zostanie udzielona również w wersji tradycyjnej.
z poważaniem
Emilia Tertel
Podinspektor
___________________
Urząd Gminy Raczki
Plac Kościuszki 14
16-420 Raczki
875686413
sprawa 6831 przez PRZESMYKI w sprawie Monitoring samorządy #2350
Dzień dobry,
W odpowiedzi na Wniosek z dnia 31 stycznia 2018 r. roku informuję:
- w gminie nie obowiązuje wspomniana uchwała;
- nie utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego;
- w gminie nie powołano rady oświatowej;
- w gminie nie obowiązuje wspomniana uchwała;
- rok 2014 - 60; rok 2015 - 64; 2016 - 82;
- rok 2014 - 1; rok 2015 - 1; 2016 - 24;
- nie utworzono młodzieżowej rady gminy;
- nie utworzono gminnej rady seniorów;
- <http://www.bip.przesmyki.pl> www.bip.przesmyki.pl zakładka Archiwum
<http://e-bip.pl/Start/6/ActDetails/108621>
http://e-bip.pl/Start/6/ActDetails/108621 ;
- organ wykonawczy nie wydawał zarządzeń w związku z realizacją funduszu
sołeckiego;
- w gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny);
- nie dotyczy;
- nie dotyczy.
Pozdrawiam,
Grażyna Paprocka
Inspektor ds. obsługi Rady Gminy i jednostek pomocniczych
Urząd Gminy Przesmyki
Ul.11 Listopada 13
08-109 Przesmyki
Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez PYRZYCE w sprawie Monitoring samorządy #1769
Dzień dobry,
liczba podjętych uchwał przez Radę Miejską w Pyrzycach w latach 2014 - 2016:
ROK 2014 – 113
ROK 2015 – 147
ROK 2016 - 116
Pozdrawiam,
Aneta Mróz
Sekretariat Burmistrz Pyrzyc
tel. 91 39 70 310
sekretariat@pyrzyce.um.gov.pl
Urząd Miejski w Pyrzycach
Plac Ratuszowy 1
74-200 Pyrzyce
Urząd Miejski w Pyrzycach
-----Oryginalna wiadomość-----
From: sprawa-6250@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Sent: Tuesday, January 30, 2018 9:49 PM
To: sekretariat@pyrzyce.um.gov.pl
Subject: Wniosek o udostępnienie informacji publicznejStowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie
następujących informacji:- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny
wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art.
19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a
jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest
dostępna ta uchwała,
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust.
1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a
jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym
jest dostępna ta uchwała,
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach
2014-2016,
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
poszczególnych latach 2014-2016,
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym),
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym),
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu
sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link),
pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na
wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu
strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o
odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z
realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany
jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie
przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców
projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod
którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie
budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu
o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o
wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
(partycypacyjny),
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych
latach 2014-2016.Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na
adres sprawa-6250@fedrowanie.siecobywatelska.plSzymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami
reprezentacji--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział
Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
odpowiedż na wniosek o udostepnienie informacji publicznej przez SZCZUTOWO w sprawie Monitoring samorządy #2419
<!DOCTYPE html>
<html><head>
<meta charset="UTF-8">
</head><body><p>Dzień dobry !<br></p><p> W załączeniu przesyłam dane  zgodnie z wnioskiem o udostępnienie informacji publicznej .<br></p><p>Inspektor ds. obsługi Rady Gminy <br></p><p>Celina Szczepańska <br></p></body></html>
Odpowiedź na wniosek przez PAPROTNIA w sprawie Monitoring samorządy #2326
W odpowiedzi na wniosek z 30 stycznia 2018 roku Wójt Gminy Paprotnia informuje:
- W Gminie Paprotnia nie obowiązuje uchwała dotycząca trybu i szczegółowych
kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy (
art. 19 c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie)
- w Gminie Paprotnia nie powołano Rady Oświatowej.
- Rada Gminy Paprotnia podjęła uchwałę dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami adres: www.e-bip.pl/Start/31/Information/19722
- w latach 2014-2016 podjęto 6 uchwał konsultowanych na podstawie uchwały dot.
zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami
- Nie utworzono młodzieżowej Rady Gminy
-Nie utworzono gminnej rady seniorów
- w Gminie Paprotnia Wyodrębniono fundusz sołecki adres do strony :
www.e-bip.pl/Start/31/ActDetails/102366
- W Gminie Paprotnia nie funkcjonuje budżet obywatelski
z poważaniem
Stanisław Łądziak
Wójt Gminy Paprotnia
Odpowiedź na wniosek o u.i.p przez PRZEWORSK w sprawie Monitoring samorządy #2222
*Panowie Szymon Osowski, Bartosz Wilk Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa* Poniżej odpowiedzi na zawarte we
wniosku pytania: - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i
szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego
w ramach inicjatywy lokalnej - *taka uchwała nie została uchwalona w
naszej gminie.* - czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1
Prawa oświatowego) - *nie powołano* - czy obowiązuje w gminie uchwała
dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami - *taka
uchwała nie została uchwalona w naszej gminie.* - informacji o liczbie
przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016 - Rada
Miasta Przeworska podjęła 100 uchwał w 2014 roku, 121 uchwał w 2015 roku
i 129 uchwał w 2016 roku. - informacji o liczbie przeprowadzonych
konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016 - *nie
zostały przeprowadzone * - czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b
ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym) - *nie utworzono* - czy utworzono
gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym) -
*nie utworzono* - czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust.
1 ustawy o funduszu sołeckim) - *w naszej gminie nie ma sołectw, w
związku z tym nie**wyodrębniono funduszu sołeckiego* - link do
obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z
realizacją funduszu sołeckiego w gminie - *nie dotyczy* - czy w gminie
funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako
konsultacje społeczne, oparte na uchwale - *nie fun**kcjonuje* - jeżeli
w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o
inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o
wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
(partycypacyjny) - *nie dotyczy* - jaka była kwota budżetu
obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016. -
*nie dotyczy. *
z poważaniem
z up. Burmistrza
Marek Frączek
Kierownik Referatu Organizacyjnego i Informatyki
Urząd Miasta Przeworska
ul. Jagiellońska 10
37-200 Przeworsk
tel. 16 648-78-44 wew. 103
ORA.1431.5.2018 - dot. wniosku o udzielenie informacji publicznej z dn. 31.01.2018r. przez STĄPORKÓW w sprawie Monitoring samorządy #2041
Dzień dobry,
W nawiązaniu do złożonego wniosku o udzielenie informacji publicznej,
odpowiadając na zadane pytania, informuję co następuje:
Ad. 1. NIE.
Ad. 2. TAK.
Ad. 3. NIE.
Ad. 4. TAK.
<http://bip.staporkow.pl/?p=document&action=show&id=3738&bar_id=2502>
http://bip.staporkow.pl/?p=document&action=show&id=3738&bar_id=2502
Ad. 5. 2014 - 105, 2015 - 79, 2016 - 85.
Ad. 6. 2014 - 1, 2015 - 1, 2016 - 3.
Ad. 7. TAK.
Ad. 8. NIE.
Ad. 9. NIE. http://bip.staporkow.pl/?p=document
<http://bip.staporkow.pl/?p=document&action=show&id=10666&bar_id=6242>
&action=show&id=10666&bar_id=6242
Ad. 10. Nie dotyczy.
Ad. 11. NIE.
Ad. 12. Nie dotyczy.
Ad. 13. Nie dotyczy.
Z poważaniem,
Wojciech Ślefarski
Sekretarz Gminy
Urząd Miejski w Stąporkowie, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 132A, 26-220
Stąporków
tel. (+48 41) 374 11 22, fax (+48 41) 374 18 60, www.staporkow.pl
<http://www.staporkow.pl>
Odpowiedź na wniosek przez MOSKORZEW w sprawie Monitoring samorządy #2002
-- Dzień dobry
W odpowiedzi na Wniosek przesyłam żądane informacje:
1. W gminie nie istnieje uchwała dotycząca trybu i szczegółowych
kryteriów oceny wniosków
o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej.
2. Nie utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego.
3. Nie powołano w gminie rady oświatowej.
4. w gminie nie obowiązuje uchwała dotycząca zasad i trybu
przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami.
5. Liczba uchwał przyjętych przez radę gminy w poszczególnych latach :
- 2014 r.: 55 uchwał
- 2015 r.: 44 uchwały
- 2016 r.: 43 uchwały
6. Nie przeprowadzono konsultacji z mieszkańcami w latach 2014 -2016.
7. Nie utworzono młodzieżowej rady gminy.
8. Nie utworzono gminnej rady seniorów.
9. W gminie został wyodrębniony fundusz sołecki.
Aktualna uchwała znajduje się na stronie bip.moskorzew.pl
10. Nie zostały wydane zarządzenia organu wykonawczego w związku z
realizacją funduszu sołeckiego w gminie.
11. W gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski.
12 Inny budżet obywatelski ( partycypacyjny)również nie funkcjonuje.
13. Kwota budżetu obywatelskiego- brak
Iwona Ptaszek
tel.34 3542003 wew.24
Decyzja nr Or.1431.2.2018 przez DAMASŁAWEK w sprawie Monitoring samorządy $166
Szanowni Państwo!
Urząd Gminy Damasławek przesyła decyzję nr Or.1431.2.2018 z dnia 6
lutego br.
z poważaniem
--
*Marta Sońta-Mirecka*
/Inspektor ds. Obsługi Rady Gminy i Promocji Gminy/
Urząd Gminy Damasławek
ul. Rynek 8, 62-110 Damasławek
tel. (67) 26-13-611, fax. (67) 26-13-627
marta.sm@damaslawek.nowoczesnagmina.pl, www.damaslawek.nowoczesnagmina.pl
Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez ZARZECZE w sprawie Monitoring samorządy #2267
W dniu 2018-01-30 o 21:52, sprawa-6748@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
1
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:
>
> - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
> - czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
> - czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
> - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
> - informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
> - informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
> - czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
> - czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
> - czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
> - link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
> - czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
> - jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
> - jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-6748@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
>
> --
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>
informacja przez SZTUTOWO w sprawie Monitoring samorządy #2114
Proszę o potwierdzenie obioru e-maila.
Iwona Cich
Dziękuje
Fwd: Fwd: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez LUBOWIDZ w sprawie Monitoring samorządy #2271
Dzień Dobry,
W załączeniu przesyłam informacje. Proszę o potwierdzenie otrzymania
wiadomości.
Z poważaniem
Monika Kotłowska
Sekretarz Gminy Lubowidz
----- Oryginalna wiadomość -----
Od: skarbnik uglubowidz.home.pl <skarbnik@uglubowidz.home.pl>
Do: sekretarz@uglubowidz.com.pl
Data: 2018-02-01 11:49
Temat: Fwd: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
-------- Oryginalna wiadomość --------Od:
sprawa-6752@fedrowanie.siecobywatelska.plDo:
skarbnik@ewidencja.uglubowidz.comData: 30 stycznia 2018 o 21:52Temat:
Wniosek o udostępnienie informacji publicznejStowarzyszenie Sieć Obywatelska
Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:czy
obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny
wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art.
19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a
jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest
dostępna ta uchwała,czy utworzono gminną radę działalności pożytku
publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o
wolontariacie),czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa
oświatowego),czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu
przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www
(link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,informacji o liczbie
przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,informacji o
liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach
2014-2016,czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym),czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2
ustawy o samorządzie gminnym),czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki
(art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o
wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest
obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego;
jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym
dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na
wyodrębnienie funduszu sołeckiego,link do obowiązujących zarządzeń organu
wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany
jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie
przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców
projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod
którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie
budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),jeżeli w gminie funkcjonuje budżet
obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę
konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany
jest budżet obywatelski (partycypacyjny),jaka była kwota budżetu
obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.Wnosimy
o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres
sprawa-6752@fedrowanie.siecobywatelska.plSzymon Osowski, Bartosz Wilk -
członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji--Sieć Obywatelska
Watchdog Polskaul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawatel: 22 844 73 55 | fax:
22 207 24
09www.siecobywatelska.plwww.watchdogportal.plwww.funduszesoleckie.plwww.informacjapubliczna.orgNIP 526282872KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st.
Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
1Dzień Dobry,
W załączeniu przesyłam informacje. Proszę o potwierdzenie otrzymania
wiadomości.Z poważaniem
Monika Kotłowska
Sekretarz Gminy Lubowidz----- Oryginalna wiadomość -----
Od: skarbnik uglubowidz.home.pl <skarbnik@uglubowidz.home.pl>
Do: sekretarz@uglubowidz.com.pl
Data: 2018-02-01 11:49
Temat: Fwd: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
-------- Oryginalna wiadomość --------Od:
sprawa-6752@fedrowanie.siecobywatelska.plDo:
skarbnik@ewidencja.uglubowidz.comData: 30 stycznia 2018 o 21:52Temat:
Wniosek o udostępnienie informacji publicznejStowarzyszenie Sieć Obywatelska
Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:czy
obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny
wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art.
19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a
jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest
dostępna ta uchwała,czy utworzono gminną radę działalności pożytku
publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o
wolontariacie),czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa
oświatowego),czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu
przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www
(link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,informacji o liczbie
przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,informacji o
liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach
2014-2016,czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym),czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2
ustawy o samorządzie gminnym),czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki
(art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o
wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest
obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego;
jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym
dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na
wyodrębnienie funduszu sołeckiego,link do obowiązujących zarządzeń organu
wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany
jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie
przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców
projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod
którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie
budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),jeżeli w gminie funkcjonuje budżet
obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę
konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany
jest budżet obywatelski (partycypacyjny),jaka była kwota budżetu
obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.Wnosimy
o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres
sprawa-6752@fedrowanie.siecobywatelska.plSzymon Osowski, Bartosz Wilk -
członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji--Sieć Obywatelska
Watchdog Polskaul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawatel: 22 844 73 55 | fax:
22 207 24
09www.siecobywatelska.plwww.watchdogportal.plwww.funduszesoleckie.plwww.informacjapubliczna.orgNIP 526282872KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st.
Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
odpowiedź przez MIELEC w sprawie Monitoring samorządy #2201
Dzień dobry.
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostepnienie informacji publicznej z dnia 30.01.2018 r.
Pozdrawiam
Stanisława Wrażeń
Biuro Rady Gminy Mielec
Wysyłanie wiadomości e-mail: UG.1431.5.2018 przez ŚWIEKATOWO w sprawie Monitoring samorządy #792
Wiadomość jest gotowa do wysłania wraz z następującymi załącznikami
(plikami lub linkami):
UG.1431.5.2018
--
Z poważaniem
Andrzej Januszewski
Urząd Gminy w Świekatowie
ul. Dworcowa 20A
86-182 Świekatowo
tel. 52 3322280 w 36
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez STANISŁAWÓW w sprawie Monitoring samorządy #2402
Witam
W załączniku odpowiedzi na pytania.
Tomasz Zdanowicz
Urząd Gminy Stanisławów
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez WIELKIE OCZY w sprawie Monitoring samorządy #2260
Informacja publiczna
Urząd Gminy Wielkie Oczy przedkłada odpowiedź na wniesiony wniosek o
udostępnienie informacji publicznej:
ad.1: nie
ad.2: nie
ad.3: nie
ad.4: nie
ad.5: rok 2014 - 57 uchwał
rok 2015 - 85 uchwał
rok 2016 - 70 uchwał
ad.6: rok 2014 - 6
rok 2015 - 6
rok 2016 - 11
ad.7: nie
ad.8: nie
ad.9: tak, link:
Uchwała Nr XXI/4/2017 Rady Gminy Wielkie Oczy z dn. 30.01.2017 r. w
sprawie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego
<cid:part1.105D50F5.198EE59F@wielkieoczy.info.pl>
ad.10: tak, linki:
Zarządzenie Nr 44/2014 Wójta Gminy Wielkie Oczy z dn. 02.07.2014 r. w
sprawie ustanowienia Regulaminu oraz Zasad wydatkowania Funduszu
Sołeckiego w Gminie Wielkie Oczy
<http://bip.wielkieoczy.pl/upload/Zarz%C4%85dzenie.44.2014.2014-07-02.pdf>
Zarządzenie Nr 45/2014 Wójta Gminy Wielkie Oczy, z dn. 02.07.2014 r. w
sprawie powołania komisji, do oceny wniosków sołectw Gminy Wielkie Oczy,
dotyczących przeznaczenia środków funduszu, sołeckiego przypadających
sołectwom <cid:part3.AEB4CDEF.2727D3ED@wielkieoczy.info.pl>
Zarządzenie Nr 56/2017 Wójta Gminy Wielkie Oczy, z dn. 05.07.2017 r. w
sprawie powołania komisji przetargowej
<cid:part4.18E58740.0220736B@wielkieoczy.info.pl>
ad.11: nie
ad.12: nie dotyczy
ad.13: nie dotyczy
Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez ŚWIDWIN w sprawie Monitoring samorządy #1789
Dzień dobry
odpowiedź w załączniku
Urząd Miasta Świdwin
Plac Konstytucji 3 Maja 1
78-300 Świdwin
1W dniu 2018-01-30 21:49, sprawa-6270@fedrowanie.siecobywatelska.pl
napisał(a):
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie
> następujących informacji:
>
> - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych
> kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach
> inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku
> publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie
> adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
> - czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art.
> 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o
> wolontariacie),
> - czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa
> oświatowego),
> - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
> konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie
> gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link)
> BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
> - informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych
> latach 2014-2016,
> - informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
> poszczególnych latach 2014-2016,
> - czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o
> samorządzie gminnym),
> - czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o
> samorządzie gminnym),
> - czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o
> funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony
> www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o
> wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to
> wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna
> jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie
> funduszu sołeckiego,
> - link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w
> związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
> - czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) -
> rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w
> sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane
> przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres
> strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie
> (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego
> (partycypacyjnego),
> - jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w
> oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami,
> wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet
> obywatelski (partycypacyjny),
> - jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w
> poszczególnych latach 2014-2016.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres sprawa-6270@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami
> reprezentacji
>
> --
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII
> Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez ŁUBOWO w sprawie Monitoring samorządy #1810
Witam
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.
Urząd Gminy w Łubowie, w odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej złożonej przez Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska, udzielając odpowiedzi na zadane pytania w treści wniosku pytania, przekazuje następujące informacje:
Ad1. Nie obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej
Ad2. Nie utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego
Ad3. Nie powołano w gminie rady oświatowej
Ad4. Obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami nr uchwały XXVII/2017/2011- z dnia 7-07-04-2017r link:http://lubowo.nowoczesnagmina.pl/?a=3114
Ad5. Przyjęto 202 uchwał przez radę w latach 2014-2016,
Ad6. Nie przeprowadzono konsultacji z mieszkańcami w latach 2014-2016,
Ad7.Nie utworzono młodzieżowej rady gminy
Ad8.Nie utworzono gminnej rady seniorów
Ad9.Nie wyodrębniono w gminie funduszu sołeckiego
Ad10.W gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski
Pozdrawiam
Joanna Budziszewska
Urząd Gminy Łubowo
--- Treść przekazanej wiadomości --- Temat: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
Data: Tue, 30 Jan 2018 20:49:54 -0000
Nadawca: sprawa-6291@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Odpowiedź-Do: sprawa-6291@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Adresat: sekretariat@lubowo.pl
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-6291@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez BOJANOWO w sprawie Monitoring samorządy $63
Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnieniu informacji
publicznej.
Z poważaniem
Justyna Wolsztyniak
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez REWAL w sprawie Monitoring samorządy #1774
Dzień dobry,
W odpowiedzi na wniosek o udzielenie informacji publicznej z dnia 30 stycznia 2018r. uprzejmie informuję, iż:
Ad. 1 http://www.bip.rewal.pl/dokumenty/9075
UCHWAŁA Nr LV/304/17 RADY GMINY REWAL z dnia 30 listopada 2017 r.
w sprawie Rocznego programu współpracy Gminy Rewal z organizacjami pozarządowymi oraz pozostałymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2018 integralną częścią uchwały jest załącznik nr 1 w którym wskazano w Rozdziale 11 TRYB POWOŁANIA I ZASADY DZIAŁANIA KOMISJI KONKURSOWYCH DO OPINIOWANIA OFERT W OTWARTYCH KONKURSACH.
Ad. 2 W Gminie Rewal nie powołano Rady Pożytku Publicznego.
Ad. 3 W Gminie Rewal nie powołano Rady Oświatowej (art. 78 ust. 1 Prawo Oświatowe).
http://www.bip.rewal.pl/dokumenty/6365
UCHWAŁA II/5/14 Rady Gminy Rewal z dnia 9 grudnia 2014 roku w sprawie powołania Stałych Komisji Rady Gminy oraz ustalenia składów osobowych i przedmiotu działania
Na podstawie art. 21 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym(tekst jednolity Dz. U. z 2013r. poz. 594 ze zm.) powołano Komisję Społeczno – Oświatową.
Ad. 4 http://www.bip.rewal.pl/dokumenty/7321
Uchwała Nr XXI/101/15 Rady Gminy Rewal z dnia 6 listopada 2015r. w sprawie zasad i trybu przeprowadzania konsultacji społecznych z mieszkańcami Gminy Rewal.
Ad. 5 http://www.bip.rewal.pl/dokumenty/6300 - Rejestr uchwał Rady Gminy VII kadencji 2014-2018. 2014r. – 11, 2015r. – 99, 2016r. – 100, 2017r. – 113,
http://www.bip.rewal.pl/dokumenty/2840 - Rejestr uchwał Rady Gminy VI kadencji 2010 – 2014.
2014r. – 88.
Ad. 6 http://www.bip.rewal.pl/dokumenty/menu/121 - Rejestr konsultacji społecznych.
http://www.bip.rewal.pl/dokumenty/8511 - Rejestr Konsultacji Społecznych rok 2017 – 5 konsultacji społecznych.
http://www.bip.rewal.pl/dokumenty/8510 - Rejestr Konsultacji Społecznych rok 2016 – 1 konsultacja społeczna.
Ad. 7 W Gminie Rewal nie utworzono Młodzieżowej Rady Gminy.
Ad. 8 http://www.bip.rewal.pl/dokumenty/7545 - Zarządzenie nr 5/2016 Wójta Gminy Rewal z dnia 08 lutego 2016 roku w sprawie ogłoszenia składu osobowego Rady Seniorów Gminy Rewal.
http://www.bip.rewal.pl/dokumenty/7206 Uchwała Nr XVIII/81/2015 Rady Gminy Rewal z dnia 14 września 2015r. w sprawie powołania Rady Seniorów Gminy Rewal oraz nadania jej statutu.
Ad. 9 http://www.bip.rewal.pl/dokumenty/8448 Uchwała Nr XLIII/234/17 Rady Gminy Rewal
z dnia 24 lutego 2017 r. w sprawie niewyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego w 2018 roku.
Zgodnie z art. 240 a Ustawy o finansach publicznych z dnia 27 sierpnia 2009 roku (Dz. U. z 2013 roku poz. 885) w okresie realizacji postępowania naprawczego jednostka samorządu terytorialnego nie może tworzyć funduszu sołeckiego. W związku z powyższym niewyodrębnienie funduszu sołeckiego w 2018 roku jest zasadne.
Ad. 10 Nie dotyczy.
Ad. 11 w Gminie Rewal nie funkcjonuje budżet obywatelski.
Ad. 12 Nie dotyczy.
Ad. 13 Nie dotyczy.
Z poważaniem
Izabela Fiedukowicz -Pabin
Urząd Gminy Rewal
Ul. Mickiewicza 19
72-344 Rewal
Tel. 91 38 49 020
-----Original Message-----
From: sprawa-6255@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-6255@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Tuesday, January 30, 2018 9:49 PM
To: ug@rewal.pl
Subject: Wniosek o udostępnienie informacji publicznejStowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-6255@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Gmina Wapno przez WAPNO w sprawie Monitoring samorządy #1909
Dzień dobry
Odpowiadam na maila z dnia 31.01.2018 r.
1. Czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów
oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy
lokalnej - nie
2. Czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego - nie
3. Czy powołano w gminie radę oświatową - nie
4. Czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami - nie
5. Informacja o liczbie podjętych uchwał przez radę w poszczególnych
latach - 2016 - 33 uchwały,
2015 - 58 uchwał,
2014 - 36 uchwał.
6. Informacja o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
latach 2014 - 2016 - 2016 r - 2 konsultacje
2015 r. - 2 konsultacje
7. Czy utworzono młodzieżową radę gminy - nie
8. Czy utworzono gminna rade seniorów - nie
9. Czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki - nie
http://bip.wapno.pl/content.php?cms_id=2837 - link do uchwały o odmowie
wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego
10. Czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski - nie
Pozdrawiam
Stefan Grzegorski
Gmina Sierakowice/RSO.1431.8.2018 przez SIERAKOWICE w sprawie Monitoring samorządy #2090
Szanowni Państwo
w załączeniu przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek o udostępnienie
informacji publicznej z dnia 30.01.2018r.
Z poważaniem
stopka75 ewelina lila v2
Odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej przez PIECKI w sprawie Monitoring samorządy #1958
Szanowni Państwo,
w załączeniu przekazuję odpowiedź na pytania zawarte we wniosku o udostępnienie informacji publicznej z 31.01.2018 r.
Z poważaniem
Hubert Sadownikow
Urząd Gminy Piecki
tel. 504 919 266
e-mail: h.sadownikow@piecki.com.pl
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187
- 188
- 189
- 190
- 191
- 192
- 193
- 194
- 195
- 196
- 197
- 198
- 199
- 200
- 201
- 202
- 203
- 204
- 205
- 206
- 207
- 208
- 209
- 210
- 211
- 212
- 213
- 214
- 215
- 216
- 217
- 218
- 219
- 220
- 221
- 222
- 223
- 224
- 225
- 226
- 227
- 228
- 229
- 230
- 231
- 232
- 233
- 234
- 235
- 236
- 237
- 238
- 239
- 240
- 241
- 242
- 243
- 244
- 245
- 246
- 247
- 248
- 249
- 250
- 251
- 252
- 253
- 254
- 255