Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1680
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie2120
Lubuskie820
Łódzkie1770
Małopolskie1820
Mazowieckie3130
Opolskie710
Podkarpackie1590
Podlaskie1180
Pomorskie1210
Śląskie1670
Świętokrzyskie1010
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2240
Zachodniopomorskie1110

Listy

odpowiedz na wniosek przez SZUMOWO w sprawie Monitoring samorządy #2174

Małgorzata Głębocka

Sekretariat Urzędu Gminy Szumowo


Gmina Szumowo, ul. 1 Maja 50, 18-305 Szumowo
Tel. 86 2244140, 86 2244141, 86 4768011, 86 4768012
Sekretariat: sekretariat@szumowo.pl
Poczta ogólna: szumowo@szumowo.pl

www: http://szumowo.pl

1

Odpowiedź - informacja publiczna przez WYSZOGRÓD w sprawie Monitoring samorządy #2451

Dzień dobry.

W załączeniu przesyłam odpowiedź na informację publiczną z dnia 30
stycznia 2018r.

--

Z poważaniem

Sylwia Ziętara

Urząd Gminy i Miasta Wyszogród

tel.:(24) 267 26 20

---
avast! antywirus: Wychodzace wiadomosc czysta.
Baza sygnatur wirusow (VPS): 180206-0, 2018-02-06
Przetestowano na: 2018-02-06 13:14:14
avast! - copyright (c) 1988-2018 AVAST Software.
https://www.avast.com/antivirus

1

Informacja publiczna przez RACZKI w sprawie Monitoring samorządy #2151

Urząd Gminy Raczki

Raczki dn. 05.02.2018 r.

Plac Kościuszki 14

16-420 Raczki

ORG.1431.6.2018

Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska

Ul. Ursynowska 22/2

02-605 Warszawa

Urząd Gminy Raczki na podstawie art. 13 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2016 r. poz. 1764 z późn. zm.) w załączeniu przesyła odpowiedź na wniosek z dnia 30 stycznia 2018 roku.

- nie obowiązuje uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej;

- nie utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego;

- nie powołano w gminie rady oświaty;

- obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (BIP Raczki, uchwała NR XV/80/12 uchwały Rady Gminy (2010-2014);

- przyjęte uchwały 155;

- liczba konsultacji 2;

- nie utworzono młodzieżowej rady gminy;

- nie utworzono gminnej rady seniorów;

- obowiązuje UCHWAŁA NR XX/170/17 RADY GMINY RACZKI z dnia 28 marca 2017 r. w sprawie niewyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego w 2018 roku, link do uchwały http://www.bip.raczki.pl/upload/uchw_XX_170_17.pdf

Natomiast uchwała dotycząca roku 2019 zostanie podjęta w stosownym czasie, zgodnie z obowiązującym terminem podanym w ustawie o funduszu sołeckim.

- w gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski.

Proszę o potwierdzenie otrzymania i odczytania niniejszej wiadomości. W przypadku nie potwierdzenia otrzymania wiadomości w terminie 7 dni odpowiedź zostanie udzielona również w wersji tradycyjnej.

z poważaniem

Emilia Tertel
Podinspektor
___________________
Urząd Gminy Raczki
Plac Kościuszki 14
16-420 Raczki
875686413

1

sprawa 6831 przez PRZESMYKI w sprawie Monitoring samorządy #2350

Dzień dobry,

W odpowiedzi na Wniosek z dnia 31 stycznia 2018 r. roku informuję:

- w gminie nie obowiązuje wspomniana uchwała;

- nie utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego;

- w gminie nie powołano rady oświatowej;

- w gminie nie obowiązuje wspomniana uchwała;

- rok 2014 - 60; rok 2015 - 64; 2016 - 82;

- rok 2014 - 1; rok 2015 - 1; 2016 - 24;

- nie utworzono młodzieżowej rady gminy;

- nie utworzono gminnej rady seniorów;

- <http://www.bip.przesmyki.pl> www.bip.przesmyki.pl zakładka Archiwum
<http://e-bip.pl/Start/6/ActDetails/108621>
http://e-bip.pl/Start/6/ActDetails/108621 ;

- organ wykonawczy nie wydawał zarządzeń w związku z realizacją funduszu
sołeckiego;

- w gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny);

- nie dotyczy;

- nie dotyczy.

Pozdrawiam,

Grażyna Paprocka

Inspektor ds. obsługi Rady Gminy i jednostek pomocniczych

Urząd Gminy Przesmyki

Ul.11 Listopada 13

08-109 Przesmyki

Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez PYRZYCE w sprawie Monitoring samorządy #1769

Dzień dobry,

liczba podjętych uchwał przez Radę Miejską w Pyrzycach w latach 2014 - 2016:
ROK 2014 – 113
ROK 2015 – 147
ROK 2016 - 116

Pozdrawiam,
Aneta Mróz
Sekretariat Burmistrz Pyrzyc
tel. 91 39 70 310
sekretariat@pyrzyce.um.gov.pl

Urząd Miejski w Pyrzycach
Plac Ratuszowy 1
74-200 Pyrzyce
Urząd Miejski w Pyrzycach

-----Oryginalna wiadomość-----

odpowiedż na wniosek o udostepnienie informacji publicznej przez SZCZUTOWO w sprawie Monitoring samorządy #2419

<!DOCTYPE html>
<html><head>
<meta charset="UTF-8">
</head><body><p>Dzień dobry !<br></p><p>&#160;W załączeniu przesyłam dane&#160; zgodnie z wnioskiem o udostępnienie informacji publicznej .<br></p><p>Inspektor ds. obsługi Rady Gminy <br></p><p>Celina Szczepańska <br></p></body></html>

1

Odpowiedź na wniosek przez PAPROTNIA w sprawie Monitoring samorządy #2326

W odpowiedzi na wniosek z 30 stycznia 2018 roku Wójt Gminy Paprotnia informuje:
- W Gminie Paprotnia nie obowiązuje uchwała dotycząca trybu i szczegółowych
kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy (
art. 19 c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie)
- w Gminie Paprotnia nie powołano Rady Oświatowej.
- Rada Gminy Paprotnia podjęła uchwałę dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami adres: www.e-bip.pl/Start/31/Information/19722
- w latach 2014-2016 podjęto 6 uchwał konsultowanych na podstawie uchwały dot.
zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami
- Nie utworzono młodzieżowej Rady Gminy
-Nie utworzono gminnej rady seniorów
- w Gminie Paprotnia Wyodrębniono fundusz sołecki adres do strony :
www.e-bip.pl/Start/31/ActDetails/102366
- W Gminie Paprotnia nie funkcjonuje budżet obywatelski


z poważaniem
Stanisław Łądziak
Wójt Gminy Paprotnia

Odpowiedź na wniosek o u.i.p przez PRZEWORSK w sprawie Monitoring samorządy #2222

*Panowie Szymon Osowski, Bartosz Wilk Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa* Poniżej odpowiedzi na zawarte we
wniosku pytania: - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i
szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego
w ramach inicjatywy lokalnej - *taka uchwała nie została uchwalona w
naszej gminie.* - czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1
Prawa oświatowego) - *nie powołano* - czy obowiązuje w gminie uchwała
dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami - *taka
uchwała nie została uchwalona w naszej gminie.* - informacji o liczbie
przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016 - Rada
Miasta Przeworska podjęła 100 uchwał w 2014 roku, 121 uchwał w 2015 roku
i 129 uchwał w 2016 roku. - informacji o liczbie przeprowadzonych
konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016 - *nie
zostały przeprowadzone * - czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b
ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym) - *nie utworzono* - czy utworzono
gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym) -
*nie utworzono* - czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust.
1 ustawy o funduszu sołeckim) - *w naszej gminie nie ma sołectw, w
związku z tym nie**wyodrębniono funduszu sołeckiego* - link do
obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z
realizacją funduszu sołeckiego w gminie - *nie dotyczy* - czy w gminie
funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako
konsultacje społeczne, oparte na uchwale - *nie fun**kcjonuje* - jeżeli
w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o
inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o
wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
(partycypacyjny) - *nie dotyczy* - jaka była kwota budżetu
obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016. -
*nie dotyczy. *

z poważaniem

z up. Burmistrza

Marek Frączek
Kierownik Referatu Organizacyjnego i Informatyki
Urząd Miasta Przeworska
ul. Jagiellońska 10
37-200 Przeworsk
tel. 16 648-78-44 wew. 103

1

ORA.1431.5.2018 - dot. wniosku o udzielenie informacji publicznej z dn. 31.01.2018r. przez STĄPORKÓW w sprawie Monitoring samorządy #2041

Dzień dobry,

W nawiązaniu do złożonego wniosku o udzielenie informacji publicznej,
odpowiadając na zadane pytania, informuję co następuje:

Ad. 1. NIE.
Ad. 2. TAK.
Ad. 3. NIE.
Ad. 4. TAK.
<http://bip.staporkow.pl/?p=document&action=show&id=3738&bar_id=2502>
http://bip.staporkow.pl/?p=document&action=show&id=3738&bar_id=2502
Ad. 5. 2014 - 105, 2015 - 79, 2016 - 85.
Ad. 6. 2014 - 1, 2015 - 1, 2016 - 3.
Ad. 7. TAK.
Ad. 8. NIE.
Ad. 9. NIE. http://bip.staporkow.pl/?p=document
<http://bip.staporkow.pl/?p=document&action=show&id=10666&bar_id=6242>
&action=show&id=10666&bar_id=6242
Ad. 10. Nie dotyczy.
Ad. 11. NIE.
Ad. 12. Nie dotyczy.
Ad. 13. Nie dotyczy.

Z poważaniem,

Wojciech Ślefarski

Sekretarz Gminy

Urząd Miejski w Stąporkowie, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 132A, 26-220
Stąporków

tel. (+48 41) 374 11 22, fax (+48 41) 374 18 60, www.staporkow.pl
<http://www.staporkow.pl>

Odpowiedź na wniosek przez MOSKORZEW w sprawie Monitoring samorządy #2002

-- Dzień dobry

W odpowiedzi na Wniosek przesyłam żądane informacje:

1. W gminie nie istnieje uchwała dotycząca trybu i szczegółowych
kryteriów oceny wniosków
o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej.

2. Nie utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego.

3. Nie powołano w gminie rady oświatowej.

4. w gminie nie obowiązuje uchwała dotycząca zasad i trybu
przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami.

5. Liczba uchwał przyjętych przez radę gminy w poszczególnych latach :

- 2014 r.: 55 uchwał
- 2015 r.: 44 uchwały
- 2016 r.: 43 uchwały

6. Nie przeprowadzono konsultacji z mieszkańcami w latach 2014 -2016.

7. Nie utworzono młodzieżowej rady gminy.

8. Nie utworzono gminnej rady seniorów.

9. W gminie został wyodrębniony fundusz sołecki.

Aktualna uchwała znajduje się na stronie bip.moskorzew.pl

10. Nie zostały wydane zarządzenia organu wykonawczego w związku z
realizacją funduszu sołeckiego w gminie.

11. W gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski.

12 Inny budżet obywatelski ( partycypacyjny)również nie funkcjonuje.

13. Kwota budżetu obywatelskiego- brak

Iwona Ptaszek
tel.34 3542003 wew.24

Decyzja nr Or.1431.2.2018 przez DAMASŁAWEK w sprawie Monitoring samorządy $166

Szanowni Państwo!

Urząd Gminy Damasławek przesyła decyzję nr Or.1431.2.2018 z dnia 6
lutego br.

z poważaniem

--
*Marta Sońta-Mirecka*
/Inspektor ds. Obsługi Rady Gminy i Promocji Gminy/
Urząd Gminy Damasławek
ul. Rynek 8, 62-110 Damasławek
tel. (67) 26-13-611, fax. (67) 26-13-627
marta.sm@damaslawek.nowoczesnagmina.pl, www.damaslawek.nowoczesnagmina.pl

1

Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez ZARZECZE w sprawie Monitoring samorządy #2267

W dniu 2018-01-30 o 21:52, sprawa-6748@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:

1

informacja przez SZTUTOWO w sprawie Monitoring samorządy #2114

Proszę o potwierdzenie obioru e-maila.

Iwona Cich

Dziękuje

1

Fwd: Fwd: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez LUBOWIDZ w sprawie Monitoring samorządy #2271

Dzień Dobry,
W załączeniu przesyłam informacje. Proszę o potwierdzenie otrzymania
wiadomości.

Z poważaniem
Monika Kotłowska
Sekretarz Gminy Lubowidz

----- Oryginalna wiadomość -----

Od: skarbnik uglubowidz.home.pl <skarbnik@uglubowidz.home.pl>
Do: sekretarz@uglubowidz.com.pl
Data: 2018-02-01 11:49
Temat: Fwd: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej


-------- Oryginalna wiadomość --------Od:
sprawa-6752@fedrowanie.siecobywatelska.plDo:
skarbnik@ewidencja.uglubowidz.comData: 30 stycznia 2018 o 21:52Temat:
Wniosek o udostępnienie informacji publicznejStowarzyszenie Sieć Obywatelska
Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:czy
obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny
wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art.
19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a
jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest
dostępna ta uchwała,czy utworzono gminną radę działalności pożytku
publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o
wolontariacie),czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa
oświatowego),czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu
przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www
(link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,informacji o liczbie
przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,informacji o
liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach
2014-2016,czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym),czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2
ustawy o samorządzie gminnym),czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki
(art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o
wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest
obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego;
jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym
dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na
wyodrębnienie funduszu sołeckiego,link do obowiązujących zarządzeń organu
wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany
jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie
przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców
projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod
którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie
budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),jeżeli w gminie funkcjonuje budżet
obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę
konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany
jest budżet obywatelski (partycypacyjny),jaka była kwota budżetu
obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.Wnosimy
o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres
sprawa-6752@fedrowanie.siecobywatelska.plSzymon Osowski, Bartosz Wilk -
członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji--Sieć Obywatelska
Watchdog Polskaul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawatel: 22 844 73 55 | fax:
22 207 24
09www.siecobywatelska.plwww.watchdogportal.plwww.funduszesoleckie.plwww.informacjapubliczna.orgNIP 526282872KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st.
Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

1

odpowiedź przez MIELEC w sprawie Monitoring samorządy #2201

Dzień dobry.
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostepnienie informacji publicznej z dnia 30.01.2018 r.
Pozdrawiam
Stanisława Wrażeń
Biuro Rady Gminy Mielec

1

Wysyłanie wiadomości e-mail: UG.1431.5.2018 przez ŚWIEKATOWO w sprawie Monitoring samorządy #792

Wiadomość jest gotowa do wysłania wraz z następującymi załącznikami
(plikami lub linkami):
UG.1431.5.2018

--
Z poważaniem

Andrzej Januszewski
Urząd Gminy w Świekatowie
ul. Dworcowa 20A
86-182 Świekatowo
tel. 52 3322280 w 36

1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez STANISŁAWÓW w sprawie Monitoring samorządy #2402

Witam
W załączniku odpowiedzi na pytania.
Tomasz Zdanowicz
Urząd Gminy Stanisławów

1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez WIELKIE OCZY w sprawie Monitoring samorządy #2260

Informacja publiczna

Urząd Gminy Wielkie Oczy przedkłada odpowiedź na wniesiony wniosek o
udostępnienie informacji publicznej:

ad.1: nie
ad.2: nie
ad.3: nie
ad.4: nie
ad.5: rok 2014 - 57 uchwał
         rok 2015 - 85 uchwał
         rok 2016 - 70 uchwał
ad.6: rok 2014 - 6
         rok 2015 - 6
         rok 2016 - 11
ad.7: nie
ad.8: nie
ad.9: tak, link:
Uchwała Nr XXI/4/2017 Rady Gminy Wielkie Oczy z dn. 30.01.2017 r. w
sprawie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego
<cid:part1.105D50F5.198EE59F@wielkieoczy.info.pl>
ad.10: tak, linki:
Zarządzenie Nr 44/2014 Wójta Gminy Wielkie Oczy z dn. 02.07.2014 r. w
sprawie ustanowienia Regulaminu       oraz Zasad wydatkowania Funduszu
Sołeckiego w Gminie Wielkie Oczy
<http://bip.wielkieoczy.pl/upload/Zarz%C4%85dzenie.44.2014.2014-07-02.pdf>
Zarządzenie Nr 45/2014 Wójta Gminy Wielkie Oczy, z dn. 02.07.2014 r. w
sprawie powołania komisji, do oceny wniosków sołectw Gminy Wielkie Oczy,
dotyczących przeznaczenia środków funduszu, sołeckiego przypadających
sołectwom <cid:part3.AEB4CDEF.2727D3ED@wielkieoczy.info.pl>
Zarządzenie Nr 56/2017 Wójta Gminy Wielkie Oczy, z dn. 05.07.2017 r. w
sprawie powołania komisji przetargowej
<cid:part4.18E58740.0220736B@wielkieoczy.info.pl>
ad.11: nie
ad.12: nie dotyczy
ad.13: nie dotyczy

3

Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez ŚWIDWIN w sprawie Monitoring samorządy #1789

Dzień dobry

odpowiedź w załączniku

Urząd Miasta Świdwin
Plac Konstytucji 3 Maja 1
78-300 Świdwin

1

Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez ŁUBOWO w sprawie Monitoring samorządy #1810

Witam

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.

Urząd Gminy w Łubowie, w odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej złożonej przez Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska, udzielając odpowiedzi na zadane pytania w treści wniosku pytania, przekazuje następujące informacje:

Ad1. Nie obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej

Ad2. Nie utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego

Ad3. Nie powołano w gminie rady oświatowej

Ad4. Obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami nr uchwały XXVII/2017/2011- z dnia 7-07-04-2017r link:http://lubowo.nowoczesnagmina.pl/?a=3114

Ad5. Przyjęto 202 uchwał przez radę w latach 2014-2016,

Ad6. Nie przeprowadzono konsultacji z mieszkańcami w latach 2014-2016,

Ad7.Nie utworzono młodzieżowej rady gminy

Ad8.Nie utworzono gminnej rady seniorów

Ad9.Nie wyodrębniono w gminie funduszu sołeckiego

Ad10.W gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski

Pozdrawiam
Joanna Budziszewska
Urząd Gminy Łubowo

--- Treść przekazanej wiadomości --- Temat: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
Data: Tue, 30 Jan 2018 20:49:54 -0000
Nadawca: sprawa-6291@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Odpowiedź-Do: sprawa-6291@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Adresat: sekretariat@lubowo.pl

Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:

- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.

Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-6291@fedrowanie.siecobywatelska.pl

Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez BOJANOWO w sprawie Monitoring samorządy $63

Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnieniu informacji
publicznej.
Z poważaniem
Justyna Wolsztyniak

1

Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez REWAL w sprawie Monitoring samorządy #1774

Dzień dobry,
W odpowiedzi na wniosek o udzielenie informacji publicznej z dnia 30 stycznia 2018r. uprzejmie informuję, iż:
Ad. 1 http://www.bip.rewal.pl/dokumenty/9075
UCHWAŁA Nr LV/304/17 RADY GMINY REWAL z dnia 30 listopada 2017 r.
w sprawie Rocznego programu współpracy Gminy Rewal z organizacjami pozarządowymi oraz pozostałymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2018 integralną częścią uchwały jest załącznik nr 1 w którym wskazano w Rozdziale 11 TRYB POWOŁANIA I ZASADY DZIAŁANIA KOMISJI KONKURSOWYCH DO OPINIOWANIA OFERT W OTWARTYCH KONKURSACH.
Ad. 2 W Gminie Rewal nie powołano Rady Pożytku Publicznego.
Ad. 3 W Gminie Rewal nie powołano Rady Oświatowej (art. 78 ust. 1 Prawo Oświatowe).
http://www.bip.rewal.pl/dokumenty/6365
UCHWAŁA II/5/14 Rady Gminy Rewal z dnia 9 grudnia 2014 roku w sprawie powołania Stałych Komisji Rady Gminy oraz ustalenia składów osobowych i przedmiotu działania
Na podstawie art. 21 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym(tekst jednolity Dz. U. z 2013r. poz. 594 ze zm.) powołano Komisję Społeczno – Oświatową.
Ad. 4 http://www.bip.rewal.pl/dokumenty/7321
Uchwała Nr XXI/101/15 Rady Gminy Rewal z dnia 6 listopada 2015r. w sprawie zasad i trybu przeprowadzania konsultacji społecznych z mieszkańcami Gminy Rewal.
Ad. 5 http://www.bip.rewal.pl/dokumenty/6300 - Rejestr uchwał Rady Gminy VII kadencji 2014-2018. 2014r. – 11, 2015r. – 99, 2016r. – 100, 2017r. – 113,
http://www.bip.rewal.pl/dokumenty/2840 - Rejestr uchwał Rady Gminy VI kadencji 2010 – 2014.
2014r. – 88.
Ad. 6 http://www.bip.rewal.pl/dokumenty/menu/121 - Rejestr konsultacji społecznych.
http://www.bip.rewal.pl/dokumenty/8511 - Rejestr Konsultacji Społecznych rok 2017 – 5 konsultacji społecznych.
http://www.bip.rewal.pl/dokumenty/8510 - Rejestr Konsultacji Społecznych rok 2016 – 1 konsultacja społeczna.
Ad. 7 W Gminie Rewal nie utworzono Młodzieżowej Rady Gminy.
Ad. 8 http://www.bip.rewal.pl/dokumenty/7545 - Zarządzenie nr 5/2016 Wójta Gminy Rewal z dnia 08 lutego 2016 roku w sprawie ogłoszenia składu osobowego Rady Seniorów Gminy Rewal.
http://www.bip.rewal.pl/dokumenty/7206 Uchwała Nr XVIII/81/2015 Rady Gminy Rewal z dnia 14 września 2015r. w sprawie powołania Rady Seniorów Gminy Rewal oraz nadania jej statutu.
Ad. 9 http://www.bip.rewal.pl/dokumenty/8448 Uchwała Nr XLIII/234/17 Rady Gminy Rewal
z dnia 24 lutego 2017 r. w sprawie niewyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego w 2018 roku.
Zgodnie z art. 240 a Ustawy o finansach publicznych z dnia 27 sierpnia 2009 roku (Dz. U. z 2013 roku poz. 885) w okresie realizacji postępowania naprawczego jednostka samorządu terytorialnego nie może tworzyć funduszu sołeckiego. W związku z powyższym niewyodrębnienie funduszu sołeckiego w 2018 roku jest zasadne.
Ad. 10 Nie dotyczy.
Ad. 11 w Gminie Rewal nie funkcjonuje budżet obywatelski.
Ad. 12 Nie dotyczy.
Ad. 13 Nie dotyczy.

Z poważaniem
Izabela Fiedukowicz -Pabin
Urząd Gminy Rewal
Ul. Mickiewicza 19
72-344 Rewal
Tel. 91 38 49 020

Gmina Wapno przez WAPNO w sprawie Monitoring samorządy #1909

Dzień dobry

Odpowiadam na maila z dnia 31.01.2018 r.

1. Czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów
oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy
lokalnej - nie

2. Czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego - nie

3. Czy powołano w gminie radę oświatową - nie

4. Czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami - nie

5. Informacja o liczbie podjętych uchwał przez radę w poszczególnych
latach - 2016 - 33 uchwały,

            2015 - 58 uchwał,

            2014 - 36 uchwał.

6. Informacja o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
latach 2014 - 2016 -  2016 r - 2 konsultacje

                                     2015 r.  - 2 konsultacje

7. Czy utworzono młodzieżową radę gminy - nie

8. Czy utworzono gminna rade seniorów - nie

9. Czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki - nie

http://bip.wapno.pl/content.php?cms_id=2837  - link do uchwały o odmowie
wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego

10. Czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski - nie

Pozdrawiam

Stefan Grzegorski

Gmina Sierakowice/RSO.1431.8.2018 przez SIERAKOWICE w sprawie Monitoring samorządy #2090

Szanowni Państwo

w załączeniu przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek o udostępnienie
informacji publicznej z dnia 30.01.2018r.

Z poważaniem

stopka75 ewelina lila v2

2

Odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej przez PIECKI w sprawie Monitoring samorządy #1958

Szanowni Państwo,
w załączeniu przekazuję odpowiedź na pytania zawarte we wniosku o udostępnienie informacji publicznej z 31.01.2018 r.

Z poważaniem
Hubert Sadownikow
Urząd Gminy Piecki
tel. 504 919 266
e-mail: h.sadownikow@piecki.com.pl

1