Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1680
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie2120
Lubuskie820
Łódzkie1770
Małopolskie1820
Mazowieckie3130
Opolskie710
Podkarpackie1590
Podlaskie1180
Pomorskie1210
Śląskie1670
Świętokrzyskie1010
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2240
Zachodniopomorskie1110

Listy

udostępnienie informacji publicznej przez LIPKA w sprawie Monitoring samorządy $523

<html xmlns:v="urn:schemas-microsoft-com:vml" xmlns:o="urn:schemas-microsoft-com:office:office" xmlns:w="urn:schemas-microsoft-com:office:word" xmlns:m="http://schemas.microsoft.com/office/2004/12/omml" xmlns="http://www.w3.org/TR/REC-html40"><head><meta http-equiv=Content-Type content="text/html; charset=iso-8859-2"><meta name=Generator content="Microsoft Word 15 (filtered medium)"><style><!--
/* Font Definitions */
@font-face
{font-family:"Cambria Math";
panose-1:2 4 5 3 5 4 6 3 2 4;}
@font-face
{font-family:Calibri;
panose-1:2 15 5 2 2 2 4 3 2 4;}
/* Style Definitions */
p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal
{margin:0cm;
margin-bottom:.0001pt;
font-size:11.0pt;
font-family:"Calibri",sans-serif;
mso-fareast-language:EN-US;}
a:link, span.MsoHyperlink
{mso-style-priority:99;
color:#0563C1;
text-decoration:underline;}
a:visited, span.MsoHyperlinkFollowed
{mso-style-priority:99;
color:#954F72;
text-decoration:underline;}
span.Stylwiadomocie-mail17
{mso-style-type:personal-compose;
font-family:"Calibri",sans-serif;
color:windowtext;}
.MsoChpDefault
{mso-style-type:export-only;
font-family:"Calibri",sans-serif;
mso-fareast-language:EN-US;}
@page WordSection1
{size:612.0pt 792.0pt;
margin:70.85pt 70.85pt 70.85pt 70.85pt;}
div.WordSection1
{page:WordSection1;}
--></style><!--[if gte mso 9]><xml>
<o:shapedefaults v:ext="edit" spidmax="1026" />
</xml><![endif]--><!--[if gte mso 9]><xml>
<o:shapelayout v:ext="edit">
<o:idmap v:ext="edit" data="1" />
</o:shapelayout></xml><![endif]--></head><body lang=PL link="#0563C1" vlink="#954F72"><div class=WordSection1><p class=MsoNormal><o:p>&nbsp;</o:p></p></div></body></html>

1

Nie przeczytano: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez GALEWICE w sprawie Monitoring samorządy #1585

Twoja wiadomość

Do: sekretarz@galewice.pl
Temat: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
Wysłano: 2018-01-09 07:56

usunięto w dniu 2018-01-16 07:51.

Undelivered Mail Returned to Sender przez KRAŚNIK w sprawie Monitoring samorządy #1033

This is the mail system at host zmb.exorigo-upos.pl.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

The mail system

<kancelaria@um.krasnik.pl>: host poczta.webserwer.pl[176.32.162.209] said: 451
Temporary local problem - please try later (in reply to RCPT TO command)
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:

- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.

Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-5036@fedrowanie.siecobywatelska.pl

Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

Informacja publiczna - Gmina Płużnica przez PŁUŻNICA w sprawie Monitoring samorządy #765

W odpowiedzi na zapytanie Stowarzyszenia Sieć Obywatelska Watchdog Polska
przesyłam informacje na zadane przez Pańśtwa pytania:

- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny
wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art.
19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a
jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest
dostępna ta uchwała,
Nie istnieje
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust.
1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
Tak utworzono
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
Nie powołano
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a
jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym
jest dostępna ta uchwała,
Tak istniej VII/134/2012
http://bip.pluznica.pl/?app=uchwaly&nid=2625&y=2012
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach
2014-2016,
2014-90, 2015-91, 2016-79, 2017-96
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
poszczególnych latach 2014-2016,
2014-2
2015-7
2016-8
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym),
Tak utworzono
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym),
Nie
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu
sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link),
pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na
wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu
strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o
odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
Tak wyodrębniono
XXXV/277/2014
http://bip.pluznica.pl/?app=uchwaly&nid=3693&y=2014
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z
realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
Brak
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany
jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie
przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców
projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod
którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie
budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
Nie
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu
o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o
wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
(partycypacyjny),
Nie dot.
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych
latach 2014-2016.
Nie dot.

Z poważaniem
--
Elżbieta Wiśniewska

Kierownik Biura Inicjatyw Społecznych i Promocji Gminy
www.pluznica.pl, e-mail: e.wisniewska@pluznica.pl
tel.: +48 56 687 52 09,
Urząd Gminy w Płużnicy, 87-214 Płużnica

Zainwestuj w gminie Płużnica!
W pełni uzbrojone tereny inwestycyjne przy autostradzie A1:
www.inwestuj.pluznica.pl

Odp: FW: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez SZCZANIEC w sprawie Monitoring samorządy #1443

<html><head><style>blockquote {padding-left: 1ex; margin: 0px 0px 0px 0.8ex; border-left: #cccccc 1px solid;} p {margin: 0px;padding: 0px;} </style>&#13;</head><body><p>Witam</p>&#13;<p>Odp udost&#281;pnienie informacji publicznej (odp odnosz&#261; sie do kolejno zadawanych pyta&#324;)</p>&#13;<p>ad. 1) Tak http://bip.szczaniec.pl/system/obj/3694_uchwala_289.pdf</p>&#13;<p>ad. 2) Nie</p>&#13;<p>ad. 3) Nie</p>&#13;<p>ad. 4) Tak (uchwa&#322;a w za&#322;aczeniu)</p>&#13;<p>ad. 5) 2014r - 70 szt; 2015r - 134 szt; 2016r - 67 szt</p>&#13;<p>ad. 6) 2014r - 1 szt; 2015r -1 szt; 2016r - 1 szt</p>&#13;<p>ad. 7) Nie</p>&#13;<p>ad. 8) Nie</p>&#13;<p>ad. 9) Tak http://bip.szczaniec.pl/system/obj/2260_40.pdf</p>&#13;<p>ad. 10) Nie wydawano</p>&#13;<p>ad. 11) Nie</p>&#13;<p>ad. 12) Nie dotyczy</p>&#13;<p>ad. 13) Nie dotyczy</p>&#13;<p>Pozdrawiam</p>&#13;<p>Czes&#322;aw S&#322;odnik - Sekretarz Gminy Szczaniec&#160;</p>&#13;<p>&#160;</p>&#13;<p>&#160;</p>&#13;<p>Dnia Czwartek, 11 Stycznia 2018 09:13 Gmina Szczaniec &lt;ug@szczaniec.pl&gt; napisa&#322;(a)</p>&#13;<p><br><br></p>&#13;<p>&#160;</p><br></body></html>

1

odpowiedź przez KONOPNICA w sprawie Monitoring samorządy #1609

Urząd Gminy Konopnica w załączeniu przekazuje odpowiedź na zapytanie w
trybie ustawy z dnia

6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej. Proszę o
potwierdzenie otrzymania wiadomości.

Z poważaniem

Anna Glapa

Sekretarz Gminy

1

odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez BABOSZEWO w sprawie Monitoring samorządy $5

W załączeniu przekazuję odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.

Z poważaniem,

Beata Wiechowska

Sekretarz Gminy

1

BRM.1431.1.2018odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 9.01.2018 r. przez STRZELIN w sprawie Monitoring samorządy #460

Witam. W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie
informacji publicznej z dnia 9 stycznia 2018 r.
Proszę o potwierdzenie otrzymania wiadomości.

--
Z poważaniem,

Monika Marcinkowska
Urząd Miasta i Gminy w Strzelinie
Tel: 71 392 19 71 w. 153

1

informacja publiczna przez BRÓJCE w sprawie Monitoring samorządy #1561

SG. 1431.4.2018

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przesyłam
następujące dane dotyczące działalności naszej gminy:

ad. 1 - nie obowiązuje,

ad. 2 - nie utworzono,

ad. 3 - nie powołano,

ad 4. - tak w gminie obowiązuje taka uchwała (skan zostanie dosłany w
terminie późniejszym),

ad. 5 - 2014 - 74 uchwały, 2015 - 84 uchwały, 2016 - 111 uchwały,

ad. 6 - 2014 jedna konsultacja,

ad. 7 - nie utworzono,

ad. 8 - nie utworzono,

ad. 9 - nie wyodrębniono,

ad. 10 - www.bip.brojce.pl  (zakładka Wójt Gminy Brójce),

ad. 11 - nie funkcjonuje.

Bogusława Szczecińska
Sekretarz Gminy Brójce

1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez Włocławek w sprawie Monitoring samorządy #807

Dzień dobry,
W załączniku przesyłam pismo znak: OPIK.1431.4.2018 z dnia 22 stycznia 2018 r. dotyczące wniosku o udostępnienie informacji publicznej.

Z poważaniem
Marcin Szarpak
Kierownik Referatu Obsługi Urzędu
Wydział Organizacyjno-Prawny i Kadr
Urząd Miasta Włocławek
Zielony Rynek 11/13
87-800 Włocławek
pok. 4 / parter
tel. 54 414-47-03
tel. kom. 512 892 199
email: mszarpak@um.wloclawek.pl<mailto:mszarpak@um.wloclawek.pl>
www.wloclawek.pl<http://www.wloclawek.pl/>
www.bip.um.wlocl.pl<http://www.bip.um.wlocl.pl/>

1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej OK.1431.5.2018 przez ŁĘCZYCA w sprawie Monitoring samorządy #1625

*Sieć Obywatelska Watchdog Polska*

**

*email:sprawa-5334@fedrowanie.siecobywatelska.pl*

**

W odpowiedzi na Pana wniosek o udostępnienie informacji publicznejz dnia
9 stycznia 2018 roku przesyłam poniżej odpowiedzi:

- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów
oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy
lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o
wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www
(link), pod którym jest dostępna ta uchwała –

http://bip.leczyca.info.pl/?p=document&action=show&id=51&bar_id=49.

- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e
ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie) –
*Nie utworzono*

- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa
oświatowego) – *Nie powołano*

- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji
z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli
tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym
jest dostępna ta uchwała –

http://bip.leczyca.info.pl/?p=document&action=show&id=55&bar_id=50

- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych
latach 2014-2016:

*Liczba uchwał w 2014 r. -76; 2015 r.- 102; 2016 r. – 126 uchwał.*

- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
poszczególnych latach 2014-2016:

*Liczba konsultacji w 2014 r. - 1; 2015r. – 1; 2016 -2 konsultacja.*

- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym) - *nie utworzono*

- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym) *nie utworzono*

- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o
funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony
www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o
wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to
wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna
jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie
funduszu sołeckiego - *nie wyodrębniono*

- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w
związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie *– nie dotyczy*

- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) -
rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w
sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez
mieszkańców projekty, a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony
www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie
(uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego
(partycypacyjnego) *– nie funkcjonuje*

- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w
oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami,
wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
(partycypacyjny) – *nie dotyczy*

- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w
poszczególnych latach 2014-2016 – *nie dotyczy*

*Z poważaniem,***

--
Małgorzata Sadokierska
/Sekretariat Burmistrza Miasta/

**

*Wydział Kadr i Organizacji Urzędu*
Urząd Miejski w Łęczycy | ul. Marii Konopnickiej 14 | 99-100 Łęczyca
telefon: +48 24 721-03-42 | fax: +48 24 721-03-01
msadokierska@leczyca.info.pl <mailto:msadokierska@leczyca.info.pl> |
www.leczyca.info.pl <http://www.leczyca.info.pl>

 Królewskie Miasto Łęczyca

-----
Czy musisz drukować tę wiadomość? Pomyśl o środowisku.

1

UM Sieradz - odpowiedź organizacje przez SIERADZ w sprawie Monitoring samorządy #1677

W odpowiedzi na pismo z dnia 09.01.2018 roku, nr 798, przekazuję
następującą odpowiedź:

Ad1. Tak.
http://sieradz.eu/sites/default/files/pliki/organizacje_pozarzadowe/program_wspolpracy_z_organizacjami_pozarzadowymi_na_2018_r.pdf
Ad2. Nie
Ad3. Nie
Ad4. Nie
Ad5. Odpowiedź do dnia 26.01.2018
Ad.6 j.w
AD7. Tak
Ad.8 Nie
Ad.9 NIe
Ad.10 Nie
Ad.11 Nie
Ad.12 Nie
Ad.13 Nie dotyczy

Brakujące informacje zostaną przekazane tą samą drogą jako mail
uzupełniający do 26 stycznia 2018 roku, ze względu na konieczności
zebrania informacji.

--
Serdecznie pozdrawiam
specjalista w Wydziale
Promocji i Rozwoju
Urzędu Miasta Sieradza
Żanetta Marzuchowska
tel. 504 059 595

Odpwiedź Kożuchów przez KOŻUCHÓW w sprawie Monitoring samorządy #1408

W załączeniu przesyłam odpowiedz na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.

Pozdrawiam

Magdalena Zwolińska

Sekretarz Gminy Kożuchów

1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez KOŚCIERZYNA w sprawie Monitoring samorządy $452

Dzień Dobry,
W załączeniu przekazuję odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.
Z poważaniem,
Anna Górecka
Sekretariat Urzędu Miasta w Kościerzynie

3

odpowiedź na informację publiczną przez LUBIN w sprawie Monitoring samorządy #403

Lubin, dnia 23.01.2018 r.
OR.1431.4.2018



Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2
02-605 Warszawa


W odpowiedzi na wniosek z dnia 09.01.2018 r. w sprawie udostępnienia informacji publicznej informuję co następuje:
- gmina nie posiada uchwały dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej;
- nie utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego;
- nie powołano rady oświatowej;
- w gminie obowiązuje uchwała dot. trybu i zasad przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami, link : http://www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl/dokument,iddok,6449,idmp,202,r,o;
- Rada Gminy Lubin podjęła w 2014 r. - 145 uchwały, w 2015 r. - 150 uchwał, w 2016 r. - 123 uchwały;
- w latach 2014 -2016 przeprowadzono 5 konsultacji z mieszkańcami w następujących sprawach:
1/ Plan Gospodarki Niskoemisyjnej
2/ Obowiązek nakładania kagańców
3/ Program ochrony środowiska
3/ Strategia Rozwoju Gminy Lubin na lata 2015-2030
5/ Lokalny Program Rewitalizacji dla Gminy Lubin;
- nie utworzono młodzieżowej rady gminy;
- utworzono gminną radę seniorów (Uchwała Rady Gminy Lubin Nr XXX/195/2016 z dnia 30 marca 2016 r. w sprawie powołania rady Seniorów Gminy Lubin oraz nadania jej Statutu), link: http://www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl/dukument,iddok,8366,idmp,202,r,o;
- Gmina Lubin posiada wyodrębniony fundusz solecki – link:
http://www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl/dokument,iddok,5146,idmp,136,r,o;
- aktualne Zarządzenie nr 1164/2017 z 20 lipca 2017 r. w sprawie ustalenia wysokości funduszu sołeckiego w roku budżetowym 2018 - link:
http://www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl/dokument,iddok,10401,idmp,234,r,o
- w gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny).

Agnieszka Wrona
Referat Organizacyjny
Urząd Gminy w Lubinie
ul. Władysława Łokietka 6
Email: wrona@ug.lubin.pl
tel.: 76/ 84-03-145

---
Urząd Gminy w Lubinie
ul. Łokietka 6, 59-300 Lubin
tel. +48 (76) 8403-100
fax: +48 (76) 8403-140
http://www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl/
http://www.ug.lubin.pl/

Odowiedz na wniosek z dnia 9 stycznia 2018r. przez KOBYŁKA w sprawie Monitoring samorządy $415

<!DOCTYPE html>
<html><head>
<meta charset="UTF-8">
</head><body><div class="io-ox-signature"><p><span style="font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;">ZRP.1431.18.2018</span></p><p><span style="font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;">Kobyłka 23 stycznia 2018r. </span></p><p><span style="font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;">Szanowny Pan Szymon Ossowski </span></p><p><span style="font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;">W odpowiedzi na wniosek z dnia 9 stycznia 2018r. o dostęp do informacji publicznej, uprzejmie informuję iż na terenie Miasta Kobyłka; </span></p><p><span style="font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;">- obowiązuje ustawa dot. trybu i kryteri&#243;w oceny wniosk&#243;w o realizację zadania publicznego (link : <a href="http://kobylka.bipgmina.pl/struktura/100/1154/dokumenty/4950/wiadomosc/166376/uchwala_w_sprawie_trybu_i_szczegolowych_kryteriow_oceny_wnioskow">http://kobylka.bipgmina.pl/struktura/100/1154/dokumenty/4950/wiadomosc/166376/uchwala_w_sprawie_trybu_i_szczegolowych_kryteriow_oceny_wnioskow) </a>Z</span></p><p><span style="font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;">- nie utworzono gminnej rady działalności p.p.;<br></span></p><p><span style="font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;">- nie powołano gminnej rady oświatowej;<br></span></p><p><span style="font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;">- nie obowiązuje na podstawie art. 5 ust. ustawy o samorządzie gminnym uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji<br></span></p><p><span style="font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;">- liczba przyjętych uchwał to 388;<br></span></p><p><span style="font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;">- liczba przeprowadzonych konsultacji to 8; <br></span></p><p><span style="font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;">- nie utworzono rady senior&#243;w, młodzieżowej rady, funduszu sołeckiego anie budżetu obywatelskiego.<br></span></p><p><span style="font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;"><br></span></p><p><span style="font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;">Z poważaniem, </span></p><p><span style="font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;">Rafał Solis</span><br><span style="font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;">Zesp&#243;ł Radc&#243;w Prawnych </span></p><p><span style="font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;">Urząd Miasta Kobyłka </span><br><span style="font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;">ul. Wołomińska 1 </span><br><span style="font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;">05-230 Kobyłka</span><br><span style="font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;">tel.: 22 760 07 51 </span></p><p><span style="font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;"><strong><span style="font-family: tahoma, arial, helvetica, sans-serif;"><a href="http://www.kobylka.pl">www.kobylka.pl&#160;</a> </span></strong></span></p><p style="text-align: justify;">Wszelkie informacje i dokumenty zawarte w niniejszej korespondencji elektronicznej są przeznaczone wyłącznie dla wskazanych w tej korespondencji adresat&#243;w, zawierają informacje chronione tajemnica korespondencji i powinny być traktowane jako poufne. Jeśli nie jesteście Państwo adresatami tej wiadomości i trafiła ona do Państwa przez pomyłkę, proszę poinformować mnie o tym odpowiadając na niniejszą korespondencję. W takiej sytuacji proszę o trwałe usunięcie wiadomości i jakiejkolwiek jej kopii z Państwa systemu. Tak samo proszę postąpić z wydrukami tej korespondencji.</p></div></body></html>

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez JAROCIN w sprawie Monitoring samorządy $336

Dzień dobry,

w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.

Z poważaniem

Daria Kasztelan

Urząd Miejski w Jarocinie

Wydział Kultury

Al. Niepodległości 10

63-200 Jarocin

tel. 62 749 96 63

logo jarocin poziome bez hasla_email

2

Odpowiedź na wniosek ws. informacji publicznej przez BRWINÓW w sprawie Monitoring samorządy $86

Dzień dobry,

w związku z wnioskiem z dnia 9 stycznia 2018 r. w sprawie udostępnienia
informacji publicznej przesyłam załączoną odpowiedź.

Z poważaniem

Anna Kozłowska

Sekretarz Gminy Brwinów

tel. 22 738 26 21

e-mail: sekretarz@brwinow.pl

1

Odpowiedź na wniosek z dnia 9 stycznia 2018r. przez KOBYŁKA w sprawie Monitoring samorządy $415

<!DOCTYPE html>
<html><head>
<meta charset="UTF-8">
</head><body><div class="io-ox-signature"><p><strong><span style="font-family: tahoma, arial, helvetica, sans-serif;">ZRP.1431.18.2018</span></strong></p><p><span style="font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;"><strong>Kobyłka, dnia 23 stycznia2018r.</strong> </span></p>Szanowny Pan<br>Szymon Ossowski<br>Sieć Obywatelska Watchdog Polska</div><div class="io-ox-signature"><br style="font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;"><p><span style="font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;">w odpowiedzi na Pana wniosek z dnia 9 stycznia 2018r. o dostępo do informacji publicznej uprzejmie informuję, iż na terenie Miasta Kobyłka:<br></span></p><p><span style="font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;">-&#160; uchwała dot trybu i zasad oceny wniosk&#243;w o real. zad. publicznego w ramach inicjaty&#160; lokalnej obowiązuje&#160; i znajduje się pod adresem www <strong><a href="http://kobylka.bipgmina.pl/struktura/100/1154/dokumenty/4950/wiadomosc/166376/uchwala_w_sprawie_trybu_i_szczegolowych_kryteriow_oceny_wnioskow">http://kobylka.bipgmina.pl/struktura/100/1154/dokumenty/4950/wiadomosc/166376/uchwala_w_sprawie_trybu_i_szczegolowych_kryteriow_oceny_wnioskow</a></strong><br></span></p><p><span style="font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;">- nie utworzono rady działalności pożytku publicznego;<strong> </strong></span></p><p><span style="font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;">- nie powołano rady oświatowej;<br></span></p><p><span style="font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;">- nie obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym);</span></p><p><span style="font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;">- w latach 2014-2016 przyjęto 388 uchwał;<br></span></p><p><span style="font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;">- w latach 2014-2016 przeprowadzono 8 konsultacji z mieszkańcami;<br></span></p><p><span style="font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;">- nie utworzono młodzieżowej rady gminy;<br></span></p><p><span style="font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;">&#160;- nie utworzono gminnej rady senior&#243;w;<br></span></p><p><span style="font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;">&#160;- nie wyodrębniono funduszu sołeckiego;<br></span></p><p><span style="font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;">&#160;- nie funkcjonuje budżet obywatelski; <br></span></p><p><span style="font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;"><br></span></p><p><span style="font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;">Z poważaniem, </span></p><p><span style="font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;">Rafał Solis</span><br><span style="font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;">Zesp&#243;ł Radc&#243;w Prawnych </span></p><p><span style="font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;">Urząd Miasta Kobyłka </span><br><span style="font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;">ul. Wołomińska 1 </span><br><span style="font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;">05-230 Kobyłka</span><br><span style="font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;">tel.: 22 760 07 51 </span></p><p><span style="font-family: tahoma,arial,helvetica,sans-serif;"><strong><span style="font-family: tahoma, arial, helvetica, sans-serif;"><a href="http://www.kobylka.pl">www.kobylka.pl&#160;</a> </span></strong></span></p><p style="text-align: justify;">Wszelkie informacje i dokumenty zawarte w niniejszej korespondencji elektronicznej są przeznaczone wyłącznie dla wskazanych w tej korespondencji adresat&#243;w, zawierają informacje chronione tajemnica korespondencji i powinny być traktowane jako poufne. Jeśli nie jesteście Państwo adresatami tej wiadomości i trafiła ona do Państwa przez pomyłkę, proszę poinformować mnie o tym odpowiadając na niniejszą korespondencję. W takiej sytuacji proszę o trwałe usunięcie wiadomości i jakiejkolwiek jej kopii z Państwa systemu. Tak samo proszę postąpić z wydrukami tej korespondencji.</p></div></body></html>

Odp. na wniosek o udzielenie inf. publicznej przez KŁODZKO w sprawie Monitoring samorządy #383

Dzień dobry,

w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji
publicznej z dnia 9 stycznia br.

Z poważaniem

Kierownik Wydziału Obsługi Urzędu i Rady Miejskiej

Barbara Gargasz

Tel. 74-8654620

1

Odpowiedź na wniosek przez JERZMANOWICE-PRZEGINIA w sprawie Monitoring samorządy #1947

Dzień dobry,

W odpowiedzi na Państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznej,
Urząd Gminy Jerzmanowice-Przeginia wskazuje poniżej odpowiedzi:

-Nie.

-Nie.

-Nie.

-Nie.

-2014r. VIkadencja – przyjęto 75 uchwał,

2014r. VII kadencja - przyjęto 16 uchwał,

*2014r. razem- przyjęto 91 uchwał,*

2015r.- przyjęto 97 uchwał,

2016r.- przyjęto 80 uchwał.

-6.

-Nie.

-Nie.

-Tak. Poniżej link do uchwały w sprawie wyodrębnienia funduszu
sołeckiego w Gminie Jerzmanowice-Przeginia:

https://bip.malopolska.pl/ugjerzmanowiceprzeginia,a,872139,uchwala-nr-xlix2812014-w-sprawie-rozstrzygniecia-o-wyodrebnieniu-w-budzecie-gminy-jerzmanowice-przeg.html

-https://bip.malopolska.pl/ugjerzmanowiceprzeginia,m,296085,2017.html

-Tak. Poniżej link do zarządzeń w sprawie budżetu obywatelskiego:

http://www.jerzmanowice-przeginia.pl/aktualnosci/2430-budzet-obywatelski-na-2018-rok

https://bip.malopolska.pl/ugjerzmanowiceprzeginia,a,958564,o1112014-w-sprawie-ustalenia-regulaminu-budzetu-obywatelskiego-na-rok-2015-gminy-jerzmanowice-przegi.html

-Nie.

-Na realizację Budżetu Obywatelskiego na rok 2018 została
wygospodarowana kwota 240 000,00 złotych

Na realizację Budżetu Obywatelskiego na rok 2015 została wygospodarowana
kwota 120 000,00 złotych

--
z poważaniem
Marta Baran

Podinspektor ds. promocji gminy
i spraw organizacyjnych
==============================================
Urząd Gminy Jerzmanowice - Przeginia
32-048 Jerzmanowice ul. Rajska 22, wew. 131

tel. 12 38 95 247, wew. 126
fax 12 38 95 521
e-mail: mbaran@jerzmanowice-przeginia.pl
http://www.jerzmanowice-przeginia.pl

NIP: 677-20-19-451
REGON: 000535043
==============================================

Zanim klikniesz "drukuj", zastanów się, czy warto? Razem chrońmy Ziemię!
Before you click "print", consider if it’s worth? Protect the Earth together!

Wiadomość ta oraz wszelkie załączone do niej pliki są tajemnica nadawcy i mogą być prawnie chronione. Jeżeli nie jest Pan/Pani zamierzonym adresatem niniejszej wiadomości, nie może Pan/Pani jej ujawniać, kopiować, dystrybuować ani tez w żaden inny sposób udostępniać lub wykorzystywać. O błędnym zaadresowaniu wiadomości prosimy niezwłocznie poinformować nadawcę i usunąć wiadomość.

This email and any attached files are confidential and may be legally privileged. If you are not the intended recipient, any disclosure, reproduction, copying, distribution, or other dissemination or use of this communication is strictly prohibited. If you have received this transmission in error please notify the sender immediately and then delete this email

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez WIELUŃ w sprawie Monitoring samorządy #1702

Szanowni Państwo,

W załączeniu pismo będące odpowiedzią na Państwa wniosek z dnia 9 stycznia
br.

Pozdrawiam,


Joanna Skotnicka-Fiuk
Kierownik Biura Burmistrza


tel. 48 43 886 02 28, 792 237 907
fax. 48 43 886 02 60
e-mail: <mailto:skotnickaj@um.wielun.pl> skotnickaj@um.wielun.pl

Urząd Miejski w Wieluniu
Plac Kazimierza Wielkiego 1
98-300 Wieluń
<http://www.wielun.pl/> www.wielun.pl

1

Odpowiedź na wniosek o udostepnienie infromacji publicznej przez BŁASZKI w sprawie Monitoring samorządy #1557

Dokumenty: WOR-A.ZD-000003/18
Rej. koresp. wych.: rkwe-mail-000027/18
Wysłane przez: Agnieszka Opora

--
Wysłano z systemu FINN 8 SQL

1

Odpowiedź na wniosek o udostepnienie infromacji publicznej przez BŁASZKI w sprawie Monitoring samorządy #1557

Dokumenty: WOR-A.ZD-000002/18
Rej. koresp. wych.: rkwe-mail-000026/18
Wysłane przez: Agnieszka Opora

--
Wysłano z systemu FINN 8 SQL

1

odp na wniosek o udip przez INOWŁÓDZ w sprawie Monitoring samorządy #1597

Dzień dobry,

W załączeniu przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek o udostępnienie
informacji publicznej.

Z poważaniem,

Małgorzata Mierzwa

Inspektor ds. obsługi organów gminy

Urząd Gminy Inowłódz,

ul. Spalska 2, 97-215 Inowłódz

tel. (44) 710 12 33 wew. 16

1