Monitoring samorządy przez kamil.bregula
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 168 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 144 | 0 |
Lubelskie | 212 | 0 |
Lubuskie | 82 | 0 |
Łódzkie | 177 | 0 |
Małopolskie | 182 | 0 |
Mazowieckie | 313 | 0 |
Opolskie | 71 | 0 |
Podkarpackie | 159 | 0 |
Podlaskie | 118 | 0 |
Pomorskie | 121 | 0 |
Śląskie | 167 | 0 |
Świętokrzyskie | 101 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 116 | 0 |
Wielkopolskie | 224 | 0 |
Zachodniopomorskie | 111 | 0 |
Listy
Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez JAROSŁAW w sprawie Monitoring samorządy $337
Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.
Pozdrawiam,
Artur Bżdżoła
Urząd Gminy Jarosław
-----Oryginalna wiadomość-----
1
From: sprawa-4274@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Sent: Tuesday, January 9, 2018 7:56 AM
To: ug@jaroslaw.pl
Subject: Wniosek o udostępnienie informacji publicznejStowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie
następujących informacji:- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny
wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art.
19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a
jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest
dostępna ta uchwała,
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust.
1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a
jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym
jest dostępna ta uchwała,
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach
2014-2016,
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
poszczególnych latach 2014-2016,
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym),
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym),
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu
sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link),
pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na
wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu
strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o
odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z
realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany
jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie
przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców
projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod
którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie
budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu
o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o
wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
(partycypacyjny),
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych
latach 2014-2016.Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na
adres sprawa-4274@fedrowanie.siecobywatelska.plSzymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami
reprezentacji--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział
Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez SULEJÓW w sprawie Monitoring samorządy #1688
Witam
W załączeniu odpowiedź na Państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznej. Proszę o zwrotne potwierdzenie otrzymania email
Pozdrawiam
Sylwia Miller
Kierownik Biura Obsługi Mieszkańców
Urząd Miejski w Sulejowie
Ul. Konecka 42
97-330Sulejów
Tel 44 6102 509
2-----Original Message-----
From: sprawa-5397@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-5397@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Tuesday, January 09, 2018 8:01 AM
To: um@sulejow.pl
Subject: Wniosek o udostępnienie informacji publicznejStowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-5397@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez GRANOWO w sprawie Monitoring samorządy $287
W załączeniu przesyłam odpowiedź dot. wniosku o udostępnienie
informacji publicznej.
Ilona Hertig-Kruszona
Urząd Gminy Granowo
ul.Sportowa 2
62-066 Granowo
Odpowiedzi na pytania Stowarzyszenia Sieć Obywatelska Watchdog Polska przez Opole w sprawie Monitoring samorządy #2305
Szanowni Państwo,
poniżej przesyłam odpowiedzi na Państwa pytania w kolejności ich zadania:
1. Czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych
kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach
inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku
publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu
strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała.
W mieście Opolu obowiązuje uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów
oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy
lokalnej.
BIP: http://prawomiejscowe.um.opole.pl/institution/18386/legalact/1348/18386
2. Czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art.
41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie).
W mieście Opolu utworzono Opolską Radę Działalności Pożytku Publicznego.
BIP: http://prawomiejscowe.um.opole.pl/institution/18386/legalact/6409/18386
Obecnie działa Opolska Rada Działalności Pożytku Publicznego II kadencji,
powołana Zarządzeniem nr OR-I.0050.663.2017 Prezydenta Miasta Opola z dnia
09 października 2017 r. w sprawie powołania Opolskiej Rady Działalności
Pożytku Publicznego na II kadencję.
www:
http://www.opole.pl/dzial/miasto/centrum-dialogu-obywatelskiego/rada-dzialal
nosci-pozytku-publicznego/
3. czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa
oświatowego),
W mieście Opolu nie powołano Rady Oświatowej.
4. czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a
jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym
jest dostępna ta uchwała,
W mieście Opolu obowiązuje uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami.
www: <http://www.opole.pl/konsultacje-z-mieszkancami-uchwala/>
http://www.opole.pl/konsultacje-z-mieszkancami-uchwala/
BIP:
<http://prawomiejscowe.um.opole.pl/institution/18386/legalact/4979/18386/htm
lpreview>
http://prawomiejscowe.um.opole.pl/institution/18386/legalact/4979/18386/html
preview
5. informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych
latach 2014-2016,
Rada Miasta Opola przyjęła następującą liczbę uchwał w poszczególnych
latach:
2014: 243 uchwały (211 uchwał w VI kadencji Rady + 32 uchwały w VII kadencji
Rady)
2015: 342 uchwały
2016: 343 Uchwały
6. informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
poszczególnych latach 2014-2016,
W mieście Opolu prowadzone są konsultacje z mieszkańcami.
w 2014 odbyły się 3 konsultacje
w 2015 odbyły się 7 konsultacji
w 2016 odbyły się 2 konsultacje
7. czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym),
W mieście Opolu utworzono młodzieżową Radę Miasta.
www: http://www.opole.pl/dzial/rada-miasta-opola/mlodziezowa-rada-miasta/
BIP:
http://prawomiejscowe.um.opole.pl/institution/18386/legalact/5051/18386/html
preview;
http://prawomiejscowe.um.opole.pl/institution/18386/legalact/755/18386
8. czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym),
W mieście Opolu utworzono Radę Seniorów.
www:
http://www.opole.pl/dzial/miasto/dla-mieszkancow/senior-w-opolu/rada-senioro
w-miasta-opola/
BIP:
http://prawomiejscowe.um.opole.pl/institution/18386/legalact/517/18386/htmlp
review
9. czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o
funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www
BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody
na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie
adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała
o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
W mieście Opolu działa 28 Jednostek Pomocniczych. Pod poniższym linkiem
dostępny jest akt prawa miejscowego w sprawie zasad przyznawania środków
budżetowych na realizację zadań jednostek pomocniczych Miasta Opola.
http://prawomiejscowe.um.opole.pl/institution/18386/legalact/5222/18386
10. link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w
związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
W mieście Opolu działa 28 Jednostek Pomocniczych. Poniżej znajdują się linki
do regulacji.
http://prawomiejscowe.um.opole.pl/institution/18386/legalact/5305/18386
http://prawomiejscowe.um.opole.pl/institution/18386/legalact/5223/18386
http://prawomiejscowe.um.opole.pl/institution/18386/legalact/5222/18386
http://baw.umo.lokalna/institution/18386/legalact/6662/18386
http://baw.umo.lokalna/institution/18386/legalact/6658/18386
http://prawomiejscowe.um.opole.pl/institution/18386/legalact/5780/18386
http://prawomiejscowe.um.opole.pl/institution/18386/legalact/6277/18386
11. czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) -
rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w
sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez
mieszkańców projekty, a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www
(link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w
sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
Nie dotyczy. W mieście Opolu budżet obywatelski funkcjonuje w oparciu o
zarządzenie Prezydenta miasta Opola.
12. jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w
oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami,
wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
(partycypacyjny),
W mieście Opolu budżet obywatelski funkcjonuje w oparciu o zarządzenie
Prezydenta miasta Opola.
http://www.bip.um.opole.pl/?id=41882
http://prawomiejscowe.um.opole.pl/institution/18386/legalact/6069/18386
http://www.opole.pl/regulamin-budzetu-obywatelskiego/
http://www.opole.pl/regulamin-budzetu-obywatelskiego-miasta-opola-w-2015-rok
u/
http://www.opole.pl/dzial/miasto/centrum-dialogu-obywatelskiego/budzet-obywa
telski-opola/;
http://www.opole.pl/regulamin-budzetu-obywatelskiego-na-2018-rok/
13. jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w
poszczególnych latach 2014-2016.
2014: 2.000.000 zł.
2015: 2.000.000 zł.
2016: 2.500.000 zł.
Informacje zgodnie z Państwa prośbą zostają udostępnione w formie
elektronicznej na adres sprawa-5655@fedrowanie.siecobywatelska.pl
<mailto:sprawa-5655@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
W przypadku pytań proszę o kontakt.
Z poważaniem,
Paweł Sadło
Podinspektor
Centrum Dialogu Obywatelskiego
Referat ds. Organizacji Pozarządowych
Urzędu Miasta Opola
ul. Koraszewskiego 7-9
45-011 Opole
Tel. +48 77 44 61 569
E-mail: <mailto:pawel.sadlo@um.opole.pl> pawel.sadlo@um.opole.pl
<http://www.opole.pl/> www.opole.pl
Urząd Miasta Opola
Rynek-Ratusz
45-015 Opole
Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez UŚCIMÓW w sprawie Monitoring samorządy #1143
W dniu 2018-01-09 o 07:59, sprawa-5146@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
Witam, w załączeniu odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.
Z poważaniem
Renata Stangryciuk
Sekretarz Gminy
tel. (81) 852-30-30
1W dniu 2018-01-09 o 07:59, sprawa-5146@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
> - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
> - czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
> - czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
> - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
> - informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
> - informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
> - czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
> - czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
> - czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
> - link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
> - czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
> - jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
> - jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.Witam, w załączeniu odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.Z poważaniem
Renata Stangryciuk
Sekretarz Gminy
tel. (81) 852-30-30
Odpowiedź na wniosek przez PAŁECZNICA w sprawie Monitoring samorządy #2011
Szanowni Państwo,
w załączniku przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji.
Z poważaniem
Aneta Porębska
Urząd Gminy Pałecznica
odpowiedź na wniosek przez TARNÓW w sprawie Monitoring samorządy #2054
Szanowni Państwo,
odpowiadając na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przekazuję następujące dotyczące Gminy Tarnów:
1.. Nie została podjęta uchwała dotycząca trybu i kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej.
2.. Nie utworzono gminnej rady pożytku publicznego.
3.. Nie została powołana rada oświatowa.
4.. Nie została podjęta uchwała określająca zasady i tryb przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami.
5.. W roku 2014 Rada Gminy Tarnów podjęła 105 uchwał, w 2015 r – 138, w 2016 r. – 113 uchwał.
6.. W latach 2014 – 2016 konsultacje z mieszkańcami dotyczyły przygotowania projektu rewitalizacji.
7.. Młodzieżową Radę Gminy Tarnów utworzono Uchwałą Rady Gminy nr XII/98/2007 z dnia 6 lipca 2007 r. - http://bip.gminatarnow.pl/index.php?id=407
8.. Nie utworzono gminnej rady seniorów.
9.. Wyodrębniono w budżecie gminy Fundusz Sołecki – Uchwała nr III/21/2015 Rady Gminy Tarnów z dnia 30 stycznia 2015 roku w sprawie wyrażenia zgody na wyodrębnienie w budżecie gminy środków stanowiących fundusz sołecki http://bip.gminatarnow.pl/userfiles/file/sesje/2015/21.pdf . Zgodnie z art.2 ust. 3 ustawy z dnia 21.02.2014 r. o funduszu sołeckim, uchwała ta ma zastosowanie do kolejnych lat budżetowych następujących po roku, w którym została podjęta.
10.. Tryb i harmonogram realizacji funduszu sołeckiego został określony w piśmie skierowanym do sołtysów, w którym określono także: wzór uchwały zebrania wiejskiego, wzór wniosku – z omówieniem jego elementów. Co roku w lipcu, sołtysi informowani są o wysokości środków Funduszu dla sołectwa na rok następny i terminie składania wniosków.
11.. W gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski.
Z poważaniem
Alicja Kusior
******************************************************************************
Alicja Kusior - Sekretarz Gminy Tarnów
Urząd Gminy Tarnów
ul. Krakowska 19, 33-100 Tarnów
sekretarz@gmina.tarnow.pl
--
Email sprawdzony przez Arcabit Internet Security
This email was scanned by Arcabit Internet Security
Odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej przez MIĘDZYRZEC PODLASKI w sprawie Monitoring samorządy #1061
Dzień dobry,
W załączeniu przekazuję odpowiedź na wniosek z dnia 9 stycznia 2018 r. o udzielenie informacji publicznej.
Bernadeta Przygodzka
Pomoc administracyjna
odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej przez LEGNICKIE POLE w sprawie Monitoring samorządy #396
Dzień Dobry
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji
publicznej z 09 stycznia 2018r.
--
Z Poważaniem,
Agata Babiarz
Urząd Gminy Legnickie Pole
tel. 76/85-82-821
udostępnienie informacji publicznej przez IWONICZ-ZDRÓJ w sprawie Monitoring samorządy $324
Dzień dobry,
W odpowiedzi na Państwa e-maila z dnia 9 stycznia 2018 r. w sprawie
udostępnienia informacji publicznej, w załączeniu przekazuję odpowiedzi
na pytania.
Z poważaniem,
Aneta Turek
Odpowiedź, Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez CEKCYN w sprawie Monitoring samorządy #688
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej poniżej
udzielam odpowiedzi na pytania zawarte we wniosku:
Ad 1. Nie
Ad 2. Nie
Ad 3. Nie
Ad 4. Tak
http://www.prawomiejscowe.pl/UrzadGminyCekcyn/document/446995/Uchwa%C5%82a-XXVII_245_17
Ad 5.
2014 - 95
2015 - 88
2016 - 88
Ad 6.
2014 - 1
2015 - 1
2016 - 1
Ad 7. Nie
Ad 8. Nie
Ad 9. Tak
http://www.prawomiejscowe.pl/UrzadGminyCekcyn/document/38442/Uchwa%C5%82a-XXIX_287_14
Ad 10.
http://bip.cekcyn.pl/Article/id,478.html
Ad 11. Nie
Ad 12. Nie dotyczy
Ad 13. Nie dotyczy
Z poważaniem
Anna Emmert
UG Cekcyn
odpowiedź na wniosek z dnia 09.01.2018 r. przez GRĘBOSZÓW w sprawie Monitoring samorządy #1938
Dzień dobry !
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji z dnia 09.01.2018 r.
Z poważaniem :
Bożena Landowska
odpowiedź na wniosek o udostepnienie informacji publicznej przez RADGOSZCZ w sprawie Monitoring samorządy #2024
Dzień dobry,
W załączeniu przesyłamy odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.
Urząd Gminy w Radgoszczy
Pl. Św. Kazimierza 7-8
33-207 Radgoszcz
Tel. 146414139 do 41
Fax 146414661
Fwd: Re: Fwd: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez LUBAWA w sprawie Monitoring samorządy $537
Or.1431.4.2018
Lubawa, 17 stycznia 2018 r.
Na podstawie art.13 ust.1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do
informacji publicznej (t.j. Dz.U.2016.1764 z póz.zm.) odpowiadając na
wniosek złożony w formie elektronicznej przesyłam odpowiedzi:
1. Czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów
oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy
lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o
wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www
(link), pod którym jest dostępna ta uchwała,*
Odp.Uchwała Nr XL/317/2010 Rady Miasta Lubawa z dnia 29 września 2010 r.
http://lubawa.bip-wm.pl/public/get_file_contents.php?id=205852*>
2. Czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e
ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o
wolontariacie),*Odp.Nie*
3. Czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa
oświatowego), *Odp. Nie *
4. Czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link)
BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
*Odp. Uchwała Nr XX/155/2008 Rady Miasta Lubawa z dnia 28 maja 2008
r.http://lubawa.bip-wm.pl/public/get_file_contents.php?id=143821*
*5. I*nformacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych
latach 2014-2016,
*Odp. 2014 - 90 2015 - 103 2016 - 96*
6. Informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
poszczególnych latach 2014-2016, *Odp.9 *
7. Czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym), *Odp. tak*
8. Czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym), *Odp.nie*
9. Czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o
funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony
www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o
wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to
wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP.
*Odp. Brak sołectw na terenie gminy miejskiej Lubawa*.
10. (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie
wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego, - link do
obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku
realizacją funduszu sołeckiego w gminie,*Odp. Nie dotyczy*.
11. Czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) -
rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w
sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez
mieszkańców projekty, a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony
www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie
(uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego
(partycypacyjnego), *Odp. Informacje dostępne pod adresem:
http://lubawa.bip-wm.pl/public/?id=131407*
12. Jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w
oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami,
wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
(partycypacyjny) -
*Odp. Nie dotyczy*
13. Jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w
poszczególnych latach 2014-2016.
*Odp. Pierwsze konsultacje w ramach budżetu obywatelskiego miały miejsce
w 2016 roku. Kwota wyniosła 150.000 zł. *
z upoważnienia Burmistrza Miasta
Katarzyna Żuchowska
Sekretarz Miasta
odp. na wniosek przez STRYKÓW w sprawie Monitoring samorządy #1685
Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie infomacji
pulicznej.
Ewa Tomczak
Urząd Miejski w Strykowie
042-719-80-02
odpowiedź na wniosek z dnia 09.01.2018 r. przez GRĘBOSZÓW w sprawie Monitoring samorządy #1938
Dzień dobry !
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji z dnia 09.01.2018 r.
Z poważaniem :
Bożena Landowska
informacja publiczna przez ALWERNIA w sprawie Monitoring samorządy #1900
Witam!
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej z dnia 9.01.2018 roku.
Pozdrawiam.
Jadwiga Świerczek
Inspektor ds. administracyjnych
i współpracy z jednostkami pomocniczymi
Referat Kadr, Spraw Organizacyjnych i Administracyjnych
Urząd Miejski w Alwerni
ul. Zbigniewa Gęsikowskiego 7
32-566 Alwernia
www.alwernia.pl
Herb Alwerni mały rozmiar (2)
tel. 12 283 11 15 w. 342
fax. 12 283 17 92
Pomyś o środowisko zanim wydrukujesz ten e-mail.
siec_obywatelska_watchdog_odp przez ZŁOTORYJA w sprawie Monitoring samorządy #495
W odpowiedzi na wniosek o udostepnienie informacji publicznej z dnia
9.01.2018 r. w załączeniu przesyłam rozwinięcie postawionych
pytań .
Włodzimierz Bajoński
Sekretarz Miasta
__________ Informacja programu ESET Endpoint Antivirus, wersja silnika
detekcji 16749 (20180117) __________
Wiadomość została sprawdzona przez program ESET Endpoint Antivirus.
http://www.eset.pl lub http://www.eset.com
odp. na udostępnienie informacji publicznej przez KRYNICA MORSKA w sprawie Monitoring samorządy $479
Dzień Dobry,
W załączeniu przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek o udostepnienie informacji publicznej.
Z Poważaniem
Jolanta Kwiatkowska
Sekretarz Miasta Krynica Morska
tel. 693384278
email: sekretarz@krynicamorska.tv
Urząd Miasta Krynica Morska
ul. Górników 15,
82-120 Krynica Morska
tel. 55 247 65 27 w 130
Fax +48 55 247 65 66
www.krynicamorska.tv
Odpowiedź na wniosek przez ZAKRZEWO w sprawie Monitoring samorządy #808
<html xmlns:v="urn:schemas-microsoft-com:vml" xmlns:o="urn:schemas-microsoft-com:office:office" xmlns:w="urn:schemas-microsoft-com:office:word" xmlns:m="http://schemas.microsoft.com/office/2004/12/omml" xmlns="http://www.w3.org/TR/REC-html40"><head><meta http-equiv=Content-Type content="text/html; charset=iso-8859-2"><meta name=Generator content="Microsoft Word 15 (filtered medium)"><style><!--
/* Font Definitions */
@font-face
{font-family:"Cambria Math";
panose-1:2 4 5 3 5 4 6 3 2 4;}
@font-face
{font-family:Calibri;
panose-1:2 15 5 2 2 2 4 3 2 4;}
/* Style Definitions */
p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal
{margin:0cm;
margin-bottom:.0001pt;
font-size:11.0pt;
font-family:"Calibri",sans-serif;
mso-fareast-language:EN-US;}
a:link, span.MsoHyperlink
{mso-style-priority:99;
color:#0563C1;
text-decoration:underline;}
a:visited, span.MsoHyperlinkFollowed
{mso-style-priority:99;
color:#954F72;
text-decoration:underline;}
span.Stylwiadomocie-mail17
{mso-style-type:personal-compose;
font-family:"Calibri",sans-serif;
color:windowtext;}
.MsoChpDefault
{mso-style-type:export-only;
font-family:"Calibri",sans-serif;
mso-fareast-language:EN-US;}
@page WordSection1
{size:612.0pt 792.0pt;
margin:70.85pt 70.85pt 70.85pt 70.85pt;}
div.WordSection1
{page:WordSection1;}
--></style><!--[if gte mso 9]><xml>
<o:shapedefaults v:ext="edit" spidmax="1026" />
</xml><![endif]--><!--[if gte mso 9]><xml>
<o:shapelayout v:ext="edit">
<o:idmap v:ext="edit" data="1" />
</o:shapelayout></xml><![endif]--></head><body lang=PL link="#0563C1" vlink="#954F72"><div class=WordSection1><p class=MsoNormal><o:p> </o:p></p></div></body></html>
Re: Wniosek oudostępnienieinformacji publicznej przez SANTOK w sprawie Monitoring samorządy #1432
Dzień Dobry,
W załączeniu przesyłamy odpowiedź na pana maila.
Cytowanie sprawa-5223@fedrowanie.siecobywatelska.pl:
--
Urząd Gminy Santok
ul. Gorzowska 59
66-431 Santok
tel. 95 728 75 10
fax. 95 728 75 11
1Dzień Dobry,
W załączeniu przesyłamy odpowiedź na pana maila.Cytowanie sprawa-5223@fedrowanie.siecobywatelska.pl:
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o
> udostępnienie następujących informacji:
>
> - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych
> kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach
> inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku
> publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie
> adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
> - czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art.
> 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o
> wolontariacie),
> - czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
> - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu
> przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o
> samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu
> strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
> - informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w
> poszczególnych latach 2014-2016,
> - informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami
> w poszczególnych latach 2014-2016,
> - czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o
> samorządzie gminnym),
> - czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o
> samorządzie gminnym),
> - czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o
> funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu
> strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała
> o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie,
> to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym
> dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na
> wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
> - link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w
> związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
> - czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) -
> rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu,
> w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane
> przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres
> strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie
> (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego
> (partycypacyjnego),
> - jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w
> oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z
> mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest
> budżet obywatelski (partycypacyjny),
> - jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w
> poszczególnych latach 2014-2016.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie
> elektronicznej na adres sprawa-5223@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
> --
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII
> Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego--
Urząd Gminy Santok
ul. Gorzowska 59
66-431 Santoktel. 95 728 75 10
fax. 95 728 75 11
Re: Fwd: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez RAWA MAZOWIECKA w sprawie Monitoring samorządy #1663
W odpowiedzi na Państwa wniosek o udostępnienie informacji
publicznej podaję odpowiedzi na postawione pytania:
- W gminie-Miasto Rawa Mazowiecka nie ma uchwały dot. trybu i
szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego
w ramach inicjatywy lokalnej art. 19c ust. 1 ustawy o działalności
pożytku publicznego i wolontariacie,
- nie ma gminnej rady działalności pożytku publicznego,
- nie ma rady oświatowej
- w gminie obowiązuje uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami: Uchwała nr IX/59/15 z dnia 1 września 2015
r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu Konsultacji Społecznych, Uchwała
nr XXVI/222/08 rady Miasta Rawa Mazowiecka z dnia 29 października 2008
r. w sprawie przeprowadzenia konsultacji z mieszkańcami Miasta Rawa
Mazowiecka w przedmiocie zmiany jego granic, uchwała nr XXX/231/17 z 29
czerwca 2017 r. w sprawie trybu i zasad przeprowadzania konsultacji
społecznych dla realizacji Budżetu Obywatelskiego Miasta Rawa
Mazowiecka - wszystkie publikacje są dostępne na BIP UM Rawa Mazowiecka,
- liczba przyjętych uchwał: 2014 r. - 66 (VI Kadencja) + 9 (VII
Kadencja), 2015 r. - 83, 2016 r. - 86, liczba przeprowadzonych
konsultacji: 2014 r. - 2015 r. - 1 2016 r. - 1
,
- utworzono Młodzieżową Radę Gminy - Uchwała nr XXVIII/222/96 z 18
grudnia 1996 r. (BIP UM),
- utworzono gminna Radę Seniorów - Uchwała nr XXXVIII/296/14 z 14 lipca
2014 r. (BIP UM),
- fundusz sołecki - nie dotyczy,
- realizacja funduszu sołeckiego - nie dotyczy,
- w Gminie-Miasto Rawa Mazowiecka funkcjonuje Budżet Obywatelski
(partycypacyjny)- rozumiany jako konsultacje społeczne - Uchwała nr
XXX/231/17 z 29 czerwca 2017 r. (BIP UM),
- Budżet Obywatelski w oparciu o inną formie niż niż konsultacje z
mieszkańcami - nie dotyczy,
- kwoty budżetu obywatelskiego: 2014 r. - jeszcze nie było, 2015 r. -
100 tys zł., 2016 r. - 150 tys. zł.
Z poważaniem:
Jolanta Wróblewska
Sekretarz Miasta Rawa Mazowiecka
W dniu 17.01.2018 o 09:48, Urząd Miasta Rawa Mazowiecka pisze:
>
>
>
>
> --- Treść przekazanej wiadomości ---
> Temat: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
> Data: Tue, 09 Jan 2018 07:01:20 -0000
> Nadawca: sprawa-5372@fedrowanie.siecobywatelska.pl
> Odpowiedź-Do: sprawa-5372@fedrowanie.siecobywatelska.pl
> Adresat: um@rawamazowiecka.pl
>
>
>
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:
>
> - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
> - czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
> - czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
> - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
> - informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
> - informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
> - czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
> - czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
> - czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
> - link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
> - czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
> - jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
> - jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adressprawa-5372@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
>
> --
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>
> --
> W razie błędnie otrzymanej wiadomości proszę o przesłanie
> do właściwego wydziału, pozdrawiam.
informacja publiczna przez TOMASZÓW LUBELSKI w sprawie Monitoring samorządy #1129
Dzień dobry !
Odpowiadając na wniosek o udostepnienie informacji
publicznej niżej podaję informacje :
- w Gminie Tomaszów Lubelski nie ma uchwały podjętej na podstawie art.19c
ust.1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie dotyczącej
trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania
publicznego w ramach inicjatywy lokalnej,
- nie została utworzona gminna rada działalności pożytku publicznego ,
- nie została powołana rada oświatowa,
- obowiązuje uchwała w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych z
mieszkańcami Gminy Tomaszów Lubelski - Uchwała Nr XVI/128/2012 z dnia 15
czerwca 2012 r.
Uchwała jest na stronie BIP Urząd Gminy Tomaszów Lubelski - uchwały kadencja
2010 - 2014
- liczba podjętych uchwał :
2014 - 82 uchwał ( kadencja
2010-2014 - 68 uchwał i kadencja 2014 - 2018 - 14 uchwał )
2015 - 86 uchwał
2016 - 119 uchwał
- w latach 2014 - 2016 nie przeprowadzono konsultacji z mieszkańcami,
- nie utworzono młodzieżowej rady gminy,
- nie utworzono gminnej rady seniorów,
- fundusz sołecki wyodrębniono uchwałą Nr XXXIII/261/2014 z dnia 31 marca
2014 r.
Uchwała jest na stronie BIP Urząd Gminy Tomaszów Lubelski - uchwały
kadencja 2010 - 2014
Fundusz sołecki ujęty jest jako załącznik do budżetu . Budżet znajduje się
na BIP w zakładce - budżet .
- w gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski,
Pozdrawiam
Barbara Herda
Inspektor ds. obsługi Rady Gminy
FW: Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez KALINOWO w sprawie Monitoring samorządy $369
Witam,
w nawiązaniu do maila z dnia 9 stycznia br. przesyłam odpowiedź:
1. NIE
2. NIE
3. NIE
4. TAK - http://bip.kalinowo.pl/public/popup.php?id_menu_item=117143,
Uchwała Nr XXX/220/14
5. 192
6. 5
7. NIE
8. NIE
9. TAK, http://bip.kalinowo.pl/public/popup.php?id_menu_item=117143 ,
Uchwała Nr XXIX/207/14
10. http://bip.kalinowo.pl/public/popup.php?id_menu_item=164682 ,
Zarządzenie nr 43a/17
11. NIE DOTYCZY
12. NIE DOTYCZY
13. NIE DOTYCZY
Pozdrawiam
UG Kalinowo
87/621 87 69
(bez tematu) przez BŁAŻOWA w sprawie Monitoring samorządy $51
<html xmlns:v="urn:schemas-microsoft-com:vml" xmlns:o="urn:schemas-microsoft-com:office:office" xmlns:w="urn:schemas-microsoft-com:office:word" xmlns:m="http://schemas.microsoft.com/office/2004/12/omml" xmlns="http://www.w3.org/TR/REC-html40"><head><meta http-equiv=Content-Type content="text/html; charset=iso-8859-2"><meta name=Generator content="Microsoft Word 15 (filtered medium)"><style><!--
/* Font Definitions */
@font-face
{font-family:Calibri;
panose-1:2 15 5 2 2 2 4 3 2 4;}
/* Style Definitions */
p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal
{margin:0cm;
margin-bottom:.0001pt;
font-size:11.0pt;
font-family:"Calibri","sans-serif";
mso-fareast-language:EN-US;}
a:link, span.MsoHyperlink
{mso-style-priority:99;
color:#0563C1;
text-decoration:underline;}
a:visited, span.MsoHyperlinkFollowed
{mso-style-priority:99;
color:#954F72;
text-decoration:underline;}
span.Stylwiadomocie-mail17
{mso-style-type:personal-compose;
font-family:"Calibri","sans-serif";
color:windowtext;}
.MsoChpDefault
{mso-style-type:export-only;
font-family:"Calibri","sans-serif";
mso-fareast-language:EN-US;}
@page WordSection1
{size:612.0pt 792.0pt;
margin:70.85pt 70.85pt 70.85pt 70.85pt;}
div.WordSection1
{page:WordSection1;}
--></style><!--[if gte mso 9]><xml>
<o:shapedefaults v:ext="edit" spidmax="1026" />
</xml><![endif]--><!--[if gte mso 9]><xml>
<o:shapelayout v:ext="edit">
<o:idmap v:ext="edit" data="1" />
</o:shapelayout></xml><![endif]--></head><body lang=PL link="#0563C1" vlink="#954F72"><div class=WordSection1><p class=MsoNormal><o:p> </o:p></p></div></body></html>
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187
- 188
- 189
- 190
- 191
- 192
- 193
- 194
- 195
- 196
- 197
- 198
- 199
- 200
- 201
- 202
- 203
- 204
- 205
- 206
- 207
- 208
- 209
- 210
- 211
- 212
- 213
- 214
- 215
- 216
- 217
- 218
- 219
- 220
- 221
- 222
- 223
- 224
- 225
- 226
- 227
- 228
- 229
- 230
- 231
- 232
- 233
- 234
- 235
- 236
- 237
- 238
- 239
- 240
- 241
- 242
- 243
- 244
- 245
- 246
- 247
- 248
- 249
- 250
- 251
- 252
- 253
- 254
- 255