Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1680
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie2120
Lubuskie820
Łódzkie1770
Małopolskie1820
Mazowieckie3130
Opolskie710
Podkarpackie1590
Podlaskie1180
Pomorskie1210
Śląskie1670
Świętokrzyskie1010
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2240
Zachodniopomorskie1110

Listy

Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez JAROSŁAW w sprawie Monitoring samorządy $337

Dzień dobry,

w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.

Pozdrawiam,
Artur Bżdżoła
Urząd Gminy Jarosław

-----Oryginalna wiadomość-----

1

RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez SULEJÓW w sprawie Monitoring samorządy #1688

Witam
W załączeniu odpowiedź na Państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznej. Proszę o zwrotne potwierdzenie otrzymania email

Pozdrawiam
Sylwia Miller
Kierownik Biura Obsługi Mieszkańców
Urząd Miejski w Sulejowie
Ul. Konecka 42
97-330Sulejów
Tel 44 6102 509

2

odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez GRANOWO w sprawie Monitoring samorządy $287

W załączeniu przesyłam  odpowiedź dot. wniosku o udostępnienie
informacji publicznej.

Ilona Hertig-Kruszona

Urząd Gminy Granowo

ul.Sportowa 2

62-066 Granowo

2

Odpowiedzi na pytania Stowarzyszenia Sieć Obywatelska Watchdog Polska przez Opole w sprawie Monitoring samorządy #2305

Szanowni Państwo,

poniżej przesyłam odpowiedzi na Państwa pytania w kolejności ich zadania:

1. Czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych
kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach
inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku
publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu
strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała.

W mieście Opolu obowiązuje uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów
oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy
lokalnej.

BIP: http://prawomiejscowe.um.opole.pl/institution/18386/legalact/1348/18386

2. Czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art.
41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie).

W mieście Opolu utworzono Opolską Radę Działalności Pożytku Publicznego.

BIP: http://prawomiejscowe.um.opole.pl/institution/18386/legalact/6409/18386

Obecnie działa Opolska Rada Działalności Pożytku Publicznego II kadencji,
powołana Zarządzeniem nr OR-I.0050.663.2017 Prezydenta Miasta Opola z dnia
09 października 2017 r. w sprawie powołania Opolskiej Rady Działalności
Pożytku Publicznego na II kadencję.

www:
http://www.opole.pl/dzial/miasto/centrum-dialogu-obywatelskiego/rada-dzialal
nosci-pozytku-publicznego/

3. czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa
oświatowego),

W mieście Opolu nie powołano Rady Oświatowej.

4. czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a
jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym
jest dostępna ta uchwała,

W mieście Opolu obowiązuje uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami.

www: <http://www.opole.pl/konsultacje-z-mieszkancami-uchwala/>
http://www.opole.pl/konsultacje-z-mieszkancami-uchwala/

BIP:
<http://prawomiejscowe.um.opole.pl/institution/18386/legalact/4979/18386/htm
lpreview>
http://prawomiejscowe.um.opole.pl/institution/18386/legalact/4979/18386/html
preview

5. informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych
latach 2014-2016,

Rada Miasta Opola przyjęła następującą liczbę uchwał w poszczególnych
latach:

2014: 243 uchwały (211 uchwał w VI kadencji Rady + 32 uchwały w VII kadencji
Rady)

2015: 342 uchwały

2016: 343 Uchwały

6. informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
poszczególnych latach 2014-2016,

W mieście Opolu prowadzone są konsultacje z mieszkańcami.

w 2014 odbyły się 3 konsultacje

w 2015 odbyły się 7 konsultacji

w 2016 odbyły się 2 konsultacje

7. czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym),

W mieście Opolu utworzono młodzieżową Radę Miasta.

www: http://www.opole.pl/dzial/rada-miasta-opola/mlodziezowa-rada-miasta/

BIP:
http://prawomiejscowe.um.opole.pl/institution/18386/legalact/5051/18386/html
preview;
http://prawomiejscowe.um.opole.pl/institution/18386/legalact/755/18386

8. czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym),

W mieście Opolu utworzono Radę Seniorów.

www:
http://www.opole.pl/dzial/miasto/dla-mieszkancow/senior-w-opolu/rada-senioro
w-miasta-opola/

BIP:
http://prawomiejscowe.um.opole.pl/institution/18386/legalact/517/18386/htmlp
review

9. czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o
funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www
BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody
na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie
adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała
o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,

W mieście Opolu działa 28 Jednostek Pomocniczych. Pod poniższym linkiem
dostępny jest akt prawa miejscowego w sprawie zasad przyznawania środków
budżetowych na realizację zadań jednostek pomocniczych Miasta Opola.

http://prawomiejscowe.um.opole.pl/institution/18386/legalact/5222/18386

10. link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w
związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,

W mieście Opolu działa 28 Jednostek Pomocniczych. Poniżej znajdują się linki
do regulacji.

http://prawomiejscowe.um.opole.pl/institution/18386/legalact/5305/18386

http://prawomiejscowe.um.opole.pl/institution/18386/legalact/5223/18386

http://prawomiejscowe.um.opole.pl/institution/18386/legalact/5222/18386

http://baw.umo.lokalna/institution/18386/legalact/6662/18386

http://baw.umo.lokalna/institution/18386/legalact/6658/18386

http://prawomiejscowe.um.opole.pl/institution/18386/legalact/5780/18386

http://prawomiejscowe.um.opole.pl/institution/18386/legalact/6277/18386

11. czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) -
rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w
sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez
mieszkańców projekty, a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www
(link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w
sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),

Nie dotyczy. W mieście Opolu budżet obywatelski funkcjonuje w oparciu o
zarządzenie Prezydenta miasta Opola.

12. jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w
oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami,
wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
(partycypacyjny),

W mieście Opolu budżet obywatelski funkcjonuje w oparciu o zarządzenie
Prezydenta miasta Opola.

http://www.bip.um.opole.pl/?id=41882

http://prawomiejscowe.um.opole.pl/institution/18386/legalact/6069/18386

http://www.opole.pl/regulamin-budzetu-obywatelskiego/

http://www.opole.pl/regulamin-budzetu-obywatelskiego-miasta-opola-w-2015-rok
u/

http://www.opole.pl/dzial/miasto/centrum-dialogu-obywatelskiego/budzet-obywa
telski-opola/;
http://www.opole.pl/regulamin-budzetu-obywatelskiego-na-2018-rok/

13. jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w
poszczególnych latach 2014-2016.

2014: 2.000.000 zł.

2015: 2.000.000 zł.

2016: 2.500.000 zł.

Informacje zgodnie z Państwa prośbą zostają udostępnione w formie
elektronicznej na adres sprawa-5655@fedrowanie.siecobywatelska.pl
<mailto:sprawa-5655@fedrowanie.siecobywatelska.pl>

W przypadku pytań proszę o kontakt.

Z poważaniem,

Paweł Sadło

Podinspektor

Centrum Dialogu Obywatelskiego

Referat ds. Organizacji Pozarządowych

Urzędu Miasta Opola

ul. Koraszewskiego 7-9

45-011 Opole

Tel. +48 77 44 61 569

E-mail: <mailto:pawel.sadlo@um.opole.pl> pawel.sadlo@um.opole.pl

<http://www.opole.pl/> www.opole.pl

Urząd Miasta Opola

Rynek-Ratusz

45-015 Opole

1

Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez UŚCIMÓW w sprawie Monitoring samorządy #1143

W dniu 2018-01-09 o 07:59, sprawa-5146@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
Witam, w załączeniu odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.

Z poważaniem

Renata Stangryciuk

Sekretarz Gminy

tel. (81) 852-30-30

1

Odpowiedź na wniosek przez PAŁECZNICA w sprawie Monitoring samorządy #2011

Szanowni Państwo,
w załączniku przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji.

Z poważaniem
Aneta Porębska
Urząd Gminy Pałecznica

1

odpowiedź na wniosek przez TARNÓW w sprawie Monitoring samorządy #2054

Szanowni Państwo,

odpowiadając na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przekazuję następujące dotyczące Gminy Tarnów:
1.. Nie została podjęta uchwała dotycząca trybu i kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej.
2.. Nie utworzono gminnej rady pożytku publicznego.
3.. Nie została powołana rada oświatowa.
4.. Nie została podjęta uchwała określająca zasady i tryb przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami.
5.. W roku 2014 Rada Gminy Tarnów podjęła 105 uchwał, w 2015 r – 138, w 2016 r. – 113 uchwał.
6.. W latach 2014 – 2016 konsultacje z mieszkańcami dotyczyły przygotowania projektu rewitalizacji.
7.. Młodzieżową Radę Gminy Tarnów utworzono Uchwałą Rady Gminy nr XII/98/2007 z dnia 6 lipca 2007 r. - http://bip.gminatarnow.pl/index.php?id=407
8.. Nie utworzono gminnej rady seniorów.
9.. Wyodrębniono w budżecie gminy Fundusz Sołecki – Uchwała nr III/21/2015 Rady Gminy Tarnów z dnia 30 stycznia 2015 roku w sprawie wyrażenia zgody na wyodrębnienie w budżecie gminy środków stanowiących fundusz sołecki http://bip.gminatarnow.pl/userfiles/file/sesje/2015/21.pdf . Zgodnie z art.2 ust. 3 ustawy z dnia 21.02.2014 r. o funduszu sołeckim, uchwała ta ma zastosowanie do kolejnych lat budżetowych następujących po roku, w którym została podjęta.
10.. Tryb i harmonogram realizacji funduszu sołeckiego został określony w piśmie skierowanym do sołtysów, w którym określono także: wzór uchwały zebrania wiejskiego, wzór wniosku – z omówieniem jego elementów. Co roku w lipcu, sołtysi informowani są o wysokości środków Funduszu dla sołectwa na rok następny i terminie składania wniosków.
11.. W gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski.

Z poważaniem

Alicja Kusior

******************************************************************************
Alicja Kusior - Sekretarz Gminy Tarnów
Urząd Gminy Tarnów
ul. Krakowska 19, 33-100 Tarnów
sekretarz@gmina.tarnow.pl

--
Email sprawdzony przez Arcabit Internet Security
This email was scanned by Arcabit Internet Security

Odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej przez MIĘDZYRZEC PODLASKI w sprawie Monitoring samorządy #1061

Dzień dobry,
W załączeniu przekazuję odpowiedź na wniosek z dnia 9 stycznia 2018 r. o udzielenie informacji publicznej.

Bernadeta Przygodzka
Pomoc administracyjna

1

odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej przez LEGNICKIE POLE w sprawie Monitoring samorządy #396

Dzień Dobry

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji
publicznej z 09 stycznia 2018r.

--
Z Poważaniem,
Agata Babiarz
Urząd Gminy Legnickie Pole
tel. 76/85-82-821

1

udostępnienie informacji publicznej przez IWONICZ-ZDRÓJ w sprawie Monitoring samorządy $324

Dzień dobry,

W odpowiedzi na Państwa e-maila z dnia 9 stycznia 2018 r. w sprawie
udostępnienia informacji publicznej, w załączeniu przekazuję odpowiedzi
na pytania.

Z poważaniem,

Aneta Turek

1

Odpowiedź, Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez CEKCYN w sprawie Monitoring samorządy #688

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej poniżej
udzielam odpowiedzi na pytania zawarte we wniosku:

Ad 1. Nie
Ad 2. Nie
Ad 3. Nie
Ad 4. Tak

http://www.prawomiejscowe.pl/UrzadGminyCekcyn/document/446995/Uchwa%C5%82a-XXVII_245_17

Ad 5.
2014 - 95
2015 - 88
2016 - 88
Ad 6.
2014 - 1
2015 - 1
2016 - 1
Ad 7. Nie
Ad 8. Nie
Ad 9. Tak
http://www.prawomiejscowe.pl/UrzadGminyCekcyn/document/38442/Uchwa%C5%82a-XXIX_287_14
Ad 10.
http://bip.cekcyn.pl/Article/id,478.html
Ad 11. Nie
Ad 12. Nie dotyczy
Ad 13. Nie dotyczy

Z poważaniem
Anna Emmert
UG Cekcyn

odpowiedź na wniosek z dnia 09.01.2018 r. przez GRĘBOSZÓW w sprawie Monitoring samorządy #1938

Dzień dobry !
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji z dnia 09.01.2018 r.
Z poważaniem :
Bożena Landowska

1

odpowiedź na wniosek o udostepnienie informacji publicznej przez RADGOSZCZ w sprawie Monitoring samorządy #2024

Dzień dobry,

W załączeniu przesyłamy odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.

Urząd Gminy w Radgoszczy

Pl. Św. Kazimierza 7-8

33-207 Radgoszcz

Tel. 146414139 do 41

Fax 146414661

1

Fwd: Re: Fwd: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez LUBAWA w sprawie Monitoring samorządy $537

Or.1431.4.2018

Lubawa, 17 stycznia 2018 r.

Na podstawie art.13 ust.1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do
informacji publicznej (t.j. Dz.U.2016.1764 z póz.zm.) odpowiadając na
wniosek złożony w formie elektronicznej przesyłam odpowiedzi:

1. Czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów
oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy
lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o
wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www
(link), pod którym jest dostępna ta uchwała,*
Odp.Uchwała Nr XL/317/2010 Rady Miasta Lubawa z dnia 29 września 2010 r.
http://lubawa.bip-wm.pl/public/get_file_contents.php?id=205852*>
2. Czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e
ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o
wolontariacie),*Odp.Nie*
3. Czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa
oświatowego), *Odp. Nie *
4. Czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link)
BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
*Odp. Uchwała Nr XX/155/2008 Rady Miasta Lubawa z dnia 28 maja 2008
r.http://lubawa.bip-wm.pl/public/get_file_contents.php?id=143821*
*5. I*nformacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych
latach 2014-2016,
*Odp.  2014 - 90 2015 - 103 2016 - 96*
6. Informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
poszczególnych latach 2014-2016, *Odp.9 *
7. Czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym), *Odp. tak*
8. Czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym), *Odp.nie*
9. Czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o
funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony
www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o
wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to
wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP.
*Odp. Brak sołectw na terenie gminy miejskiej Lubawa*.
10. (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie
wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego, - link do
obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku
realizacją funduszu sołeckiego w gminie,*Odp. Nie dotyczy*.
11. Czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) -
rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w
sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez
mieszkańców projekty, a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony
www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie
(uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego
(partycypacyjnego), *Odp. Informacje dostępne pod adresem:
http://lubawa.bip-wm.pl/public/?id=131407*
12. Jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w
oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami,
wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
(partycypacyjny) -
*Odp. Nie dotyczy*
13. Jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w
poszczególnych latach 2014-2016.
*Odp. Pierwsze konsultacje w ramach budżetu obywatelskiego miały miejsce
w 2016 roku. Kwota wyniosła 150.000 zł. *

z upoważnienia Burmistrza Miasta
Katarzyna Żuchowska
Sekretarz Miasta

odp. na wniosek przez STRYKÓW w sprawie Monitoring samorządy #1685

Dzień dobry,

w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie infomacji
pulicznej.

Ewa Tomczak

Urząd Miejski w Strykowie

042-719-80-02

1

odpowiedź na wniosek z dnia 09.01.2018 r. przez GRĘBOSZÓW w sprawie Monitoring samorządy #1938

Dzień dobry !
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji z dnia 09.01.2018 r.
Z poważaniem :
Bożena Landowska

1

informacja publiczna przez ALWERNIA w sprawie Monitoring samorządy #1900

Witam!

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej z dnia 9.01.2018 roku.

Pozdrawiam.

Jadwiga Świerczek

Inspektor ds. administracyjnych

i współpracy z jednostkami pomocniczymi

Referat Kadr, Spraw Organizacyjnych i Administracyjnych

Urząd Miejski w Alwerni

ul. Zbigniewa Gęsikowskiego 7

32-566 Alwernia

www.alwernia.pl

Herb Alwerni mały rozmiar (2)

tel. 12 283 11 15 w. 342

fax. 12 283 17 92

Pomyś o środowisko zanim wydrukujesz ten e-mail.

2

siec_obywatelska_watchdog_odp przez ZŁOTORYJA w sprawie Monitoring samorządy #495

W odpowiedzi na wniosek o udostepnienie informacji publicznej z dnia
9.01.2018 r. w załączeniu przesyłam rozwinięcie postawionych

pytań .

Włodzimierz Bajoński

Sekretarz Miasta

__________ Informacja programu ESET Endpoint Antivirus, wersja silnika
detekcji 16749 (20180117) __________

Wiadomość została sprawdzona przez program ESET Endpoint Antivirus.

http://www.eset.pl lub http://www.eset.com

1

odp. na udostępnienie informacji publicznej przez KRYNICA MORSKA w sprawie Monitoring samorządy $479

Dzień Dobry,

W załączeniu przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek o udostepnienie informacji publicznej.

Z Poważaniem
Jolanta Kwiatkowska
Sekretarz Miasta Krynica Morska
tel. 693384278
email: sekretarz@krynicamorska.tv

Urząd Miasta Krynica Morska
ul. Górników 15,
82-120 Krynica Morska
tel. 55 247 65 27 w 130
Fax +48 55 247 65 66
www.krynicamorska.tv

2

Odpowiedź na wniosek przez ZAKRZEWO w sprawie Monitoring samorządy #808

<html xmlns:v="urn:schemas-microsoft-com:vml" xmlns:o="urn:schemas-microsoft-com:office:office" xmlns:w="urn:schemas-microsoft-com:office:word" xmlns:m="http://schemas.microsoft.com/office/2004/12/omml" xmlns="http://www.w3.org/TR/REC-html40"><head><meta http-equiv=Content-Type content="text/html; charset=iso-8859-2"><meta name=Generator content="Microsoft Word 15 (filtered medium)"><style><!--
/* Font Definitions */
@font-face
{font-family:"Cambria Math";
panose-1:2 4 5 3 5 4 6 3 2 4;}
@font-face
{font-family:Calibri;
panose-1:2 15 5 2 2 2 4 3 2 4;}
/* Style Definitions */
p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal
{margin:0cm;
margin-bottom:.0001pt;
font-size:11.0pt;
font-family:"Calibri",sans-serif;
mso-fareast-language:EN-US;}
a:link, span.MsoHyperlink
{mso-style-priority:99;
color:#0563C1;
text-decoration:underline;}
a:visited, span.MsoHyperlinkFollowed
{mso-style-priority:99;
color:#954F72;
text-decoration:underline;}
span.Stylwiadomocie-mail17
{mso-style-type:personal-compose;
font-family:"Calibri",sans-serif;
color:windowtext;}
.MsoChpDefault
{mso-style-type:export-only;
font-family:"Calibri",sans-serif;
mso-fareast-language:EN-US;}
@page WordSection1
{size:612.0pt 792.0pt;
margin:70.85pt 70.85pt 70.85pt 70.85pt;}
div.WordSection1
{page:WordSection1;}
--></style><!--[if gte mso 9]><xml>
<o:shapedefaults v:ext="edit" spidmax="1026" />
</xml><![endif]--><!--[if gte mso 9]><xml>
<o:shapelayout v:ext="edit">
<o:idmap v:ext="edit" data="1" />
</o:shapelayout></xml><![endif]--></head><body lang=PL link="#0563C1" vlink="#954F72"><div class=WordSection1><p class=MsoNormal><o:p>&nbsp;</o:p></p></div></body></html>

1

Re: Wniosek oudostępnienieinformacji publicznej przez SANTOK w sprawie Monitoring samorządy #1432

Dzień Dobry,
W załączeniu przesyłamy odpowiedź na pana maila.

Cytowanie sprawa-5223@fedrowanie.siecobywatelska.pl:

--
Urząd Gminy Santok
ul. Gorzowska 59
66-431 Santok

tel. 95 728 75 10
fax. 95 728 75 11

1

Re: Fwd: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez RAWA MAZOWIECKA w sprawie Monitoring samorządy #1663

W odpowiedzi na Państwa wniosek o udostępnienie informacji
publicznej podaję odpowiedzi na postawione pytania:

 - W gminie-Miasto Rawa Mazowiecka nie ma uchwały dot. trybu i
szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego
w ramach inicjatywy lokalnej art. 19c ust. 1 ustawy o działalności
pożytku publicznego i wolontariacie,

- nie ma gminnej rady działalności pożytku publicznego,

- nie ma rady oświatowej

- w gminie obowiązuje uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami: Uchwała nr IX/59/15 z dnia 1 września 2015
r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu Konsultacji Społecznych,  Uchwała
nr XXVI/222/08 rady Miasta Rawa Mazowiecka z dnia 29 października 2008
r. w sprawie przeprowadzenia konsultacji z mieszkańcami Miasta Rawa
Mazowiecka w przedmiocie zmiany jego granic, uchwała nr XXX/231/17 z 29
czerwca 2017 r. w sprawie trybu i zasad przeprowadzania konsultacji
społecznych dla realizacji Budżetu Obywatelskiego Miasta Rawa
Mazowiecka  - wszystkie publikacje są dostępne na BIP UM Rawa Mazowiecka,

- liczba przyjętych uchwał: 2014 r. - 66 (VI Kadencja) + 9 (VII
Kadencja), 2015 r. - 83, 2016 r. - 86, liczba przeprowadzonych
konsultacji: 2014 r. -           2015 r. - 1          2016 r. - 1
               ,

- utworzono Młodzieżową Radę Gminy - Uchwała nr XXVIII/222/96 z 18
grudnia 1996 r. (BIP UM),

- utworzono gminna Radę Seniorów - Uchwała nr XXXVIII/296/14 z 14 lipca
2014 r. (BIP UM),

- fundusz sołecki - nie dotyczy,

- realizacja funduszu sołeckiego - nie dotyczy,

-  w Gminie-Miasto Rawa Mazowiecka funkcjonuje Budżet Obywatelski
(partycypacyjny)- rozumiany jako konsultacje społeczne - Uchwała nr
XXX/231/17 z 29 czerwca 2017 r. (BIP UM),

- Budżet Obywatelski w oparciu o inną formie niż niż konsultacje z
mieszkańcami - nie dotyczy,

- kwoty budżetu obywatelskiego: 2014 r. - jeszcze nie było, 2015 r. -
100 tys zł., 2016 r. - 150 tys. zł.

Z poważaniem:

Jolanta Wróblewska

Sekretarz Miasta Rawa Mazowiecka

W dniu 17.01.2018 o 09:48, Urząd Miasta Rawa Mazowiecka pisze:

informacja publiczna przez TOMASZÓW LUBELSKI w sprawie Monitoring samorządy #1129

Dzień dobry !

Odpowiadając na wniosek o udostepnienie informacji
publicznej niżej podaję informacje :

- w Gminie Tomaszów Lubelski nie ma uchwały podjętej na podstawie art.19c
ust.1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie dotyczącej
trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania
publicznego w ramach inicjatywy lokalnej,

- nie została utworzona gminna rada działalności pożytku publicznego ,

- nie została powołana rada oświatowa,

- obowiązuje uchwała w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych z
mieszkańcami Gminy Tomaszów Lubelski - Uchwała Nr XVI/128/2012 z dnia 15
czerwca 2012 r.

Uchwała jest na stronie BIP Urząd Gminy Tomaszów Lubelski - uchwały kadencja
2010 - 2014

- liczba podjętych uchwał :

2014 - 82 uchwał ( kadencja
2010-2014 - 68 uchwał i kadencja 2014 - 2018 - 14 uchwał )

2015 - 86 uchwał

2016 - 119 uchwał

- w latach 2014 - 2016 nie przeprowadzono konsultacji z mieszkańcami,

- nie utworzono młodzieżowej rady gminy,

- nie utworzono gminnej rady seniorów,

- fundusz sołecki wyodrębniono uchwałą Nr XXXIII/261/2014 z dnia 31 marca
2014 r.

Uchwała jest na stronie BIP Urząd Gminy Tomaszów Lubelski - uchwały
kadencja 2010 - 2014

Fundusz sołecki ujęty jest jako załącznik do budżetu . Budżet znajduje się
na BIP w zakładce - budżet .

- w gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski,


Pozdrawiam


Barbara Herda


Inspektor ds. obsługi Rady Gminy

FW: Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez KALINOWO w sprawie Monitoring samorządy $369

Witam,

w nawiązaniu do maila z dnia 9 stycznia br. przesyłam odpowiedź:

1. NIE

2. NIE

3. NIE

4. TAK - http://bip.kalinowo.pl/public/popup.php?id_menu_item=117143,
Uchwała Nr XXX/220/14

5. 192

6. 5

7. NIE

8. NIE

9. TAK, http://bip.kalinowo.pl/public/popup.php?id_menu_item=117143 ,
Uchwała Nr XXIX/207/14

10. http://bip.kalinowo.pl/public/popup.php?id_menu_item=164682 ,
Zarządzenie nr 43a/17

11. NIE DOTYCZY

12. NIE DOTYCZY

13. NIE DOTYCZY

Pozdrawiam

UG Kalinowo

87/621 87 69

(bez tematu) przez BŁAŻOWA w sprawie Monitoring samorządy $51

<html xmlns:v="urn:schemas-microsoft-com:vml" xmlns:o="urn:schemas-microsoft-com:office:office" xmlns:w="urn:schemas-microsoft-com:office:word" xmlns:m="http://schemas.microsoft.com/office/2004/12/omml" xmlns="http://www.w3.org/TR/REC-html40"><head><meta http-equiv=Content-Type content="text/html; charset=iso-8859-2"><meta name=Generator content="Microsoft Word 15 (filtered medium)"><style><!--
/* Font Definitions */
@font-face
{font-family:Calibri;
panose-1:2 15 5 2 2 2 4 3 2 4;}
/* Style Definitions */
p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal
{margin:0cm;
margin-bottom:.0001pt;
font-size:11.0pt;
font-family:"Calibri","sans-serif";
mso-fareast-language:EN-US;}
a:link, span.MsoHyperlink
{mso-style-priority:99;
color:#0563C1;
text-decoration:underline;}
a:visited, span.MsoHyperlinkFollowed
{mso-style-priority:99;
color:#954F72;
text-decoration:underline;}
span.Stylwiadomocie-mail17
{mso-style-type:personal-compose;
font-family:"Calibri","sans-serif";
color:windowtext;}
.MsoChpDefault
{mso-style-type:export-only;
font-family:"Calibri","sans-serif";
mso-fareast-language:EN-US;}
@page WordSection1
{size:612.0pt 792.0pt;
margin:70.85pt 70.85pt 70.85pt 70.85pt;}
div.WordSection1
{page:WordSection1;}
--></style><!--[if gte mso 9]><xml>
<o:shapedefaults v:ext="edit" spidmax="1026" />
</xml><![endif]--><!--[if gte mso 9]><xml>
<o:shapelayout v:ext="edit">
<o:idmap v:ext="edit" data="1" />
</o:shapelayout></xml><![endif]--></head><body lang=PL link="#0563C1" vlink="#954F72"><div class=WordSection1><p class=MsoNormal><o:p>&nbsp;</o:p></p></div></body></html>

1