Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1680
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie2120
Lubuskie820
Łódzkie1770
Małopolskie1820
Mazowieckie3130
Opolskie710
Podkarpackie1590
Podlaskie1180
Pomorskie1210
Śląskie1670
Świętokrzyskie1010
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2240
Zachodniopomorskie1110

Listy

Fwd: odpowiedź na wniosek z dnia 30.01.2018 r. przez WEJHEROWO w sprawie Monitoring samorządy #2122

--- Treść przekazanej wiadomości ---
Temat: odpowiedź na wniosek z dnia 30.01.2018 r.
Data: Wed, 14 Feb 2018 13:55:08 +0100
Nadawca: Ewa Osipowska-Rakwal <woo@um.wejherowo.pl>
Adresat: sprawa-6603@federowanie.siecobywatelska.pl

Dzień dobry.

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej z dnia 30.01.2018 r.

Z poważaniem

--
<http://www.wejherowo.pl> Ewa Osipowska-Rakwał
Wydział Ogólno-Organizacyjny
Zespół ds. administracyjno-gospodarczych (58) 677-71-90
e-mail: woo@um.wejherowo.pl

1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej - przedłużenie terminu przez ROŹWIENICA w sprawie Monitoring samorządy #2233

Szanowni...

Urząd Gminy w Roźwienicy przesyła w załączeniu odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej - przedłużenie terminu.

Pozdrawiam
Paweł Wiśniowski
GSM:793-070-560
e-mail: djwis@wp.pl

Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez PYRZYCE w sprawie Monitoring samorządy #1769

Dzień dobry,

w załączeniu przesyłam skan pisma.

Pozdrawiam,
Aneta Mróz
Sekretariat Burmistrz Pyrzyc
tel. 91 39 70 310
sekretariat@pyrzyce.um.gov.pl

Urząd Miejski w Pyrzycach
Plac Ratuszowy 1
74-200 Pyrzyce
Urząd Miejski w Pyrzycach

-----Oryginalna wiadomość-----

2

Odpowiedź na wniosek przez STALOWA WOLA w sprawie Monitoring samorządy #2244

Dzień dobry,

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.

Z poważaniem,

*Marcin Uszyński*
inspektor ds. kontroli zarządczej,
dostępu do informacji publicznej
i cyfryzacji Urzędu Miasta
tel. 15 643 35 92

*Gmina*

*Stalowa Wola*

CHROŃ ŚRODOWISKO, jeśli nie musisz, nie drukuj tej wiadomości.

Niniejsza wiadomość (łącznie z załącznikami) może zawierać poufne,
zastrzeżone, uprzywilejowane i / lub służbowe informacje. Informacje te
są przeznaczone do wykorzystania wyłącznie przez osoby lub podmioty
wskazane powyżej. Jeśli nie jesteś zamierzonym odbiorcą tej wiadomości,
proszę powiadom natychmiast nadawcę i usuń wiadomość wraz z
załącznikami. Ujawnianie, powielane, dystrybucja lub inne wykorzystanie
tej wiadomości lub załączników przez osobę lub podmiot inny niż
zamierzony odbiorca jest zabronione.

Thismessage (including any attachments) may contain confidential,
proprietary, privileged and/or business information. The information is
intended to be for the use of the individual or entity designated above.
If you are not the intended recipient of this message, please notify the
sender immediately, and delete the message and any attachments. Any
disclosure, reproduction, distribution or other use of this message or
any attachments by an individual or entity other than the intended
recipient is prohibited.

3

odpowiedź na wniosek o udostępnienie inf.publicznej przez SKARSZEWY w sprawie Monitoring samorządy #2091

Skarszewy, dnia 14.02.2018 rok

Urząd Miejskie w Skarszewach w załączeniu przesyła odpowiedź na wniosek o
udostępnienie informacji publicznej.

1

odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez WĘGORZYNO w sprawie Monitoring samorządy #1801

Dzień dobry,
w odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia
30.01.2018 r., który wpłynął do Urzędu Miejskiego w Węgorzynie w dniu
31.01.2018 r. uprzejmie odnoszę się do poszczególnych zapytań:

1. Nie ma podjętej uchwały dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny
wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej.
2. Nie utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego.
3. Nie powołano gminnej rady oświatowej.
4. Tak obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami http://bip.wegorzyno.pl/strony/1067.dhtml
5. Liczba przyjętych uchwał przez Radę Miejską w Węgorzynie w 2014 roku
- 99; w 2015 r. - 96; w 2016 r. - 75.
6. W latach 2014 - 2016 nie przeprowadzono żadnych konsultacji z
mieszkańcami.
7. Nie utworzono młodzieżowej rady gminy.
8. Nie utworzono gminnej rady seniorów.

W zakresie informacji dot. funduszu sołeckiego oraz budżetu
obywatelskiego, odpowiedź była udzielona e -mail w dniu 13.01.2018 r.

=====================================
Urząd Miejski w Węgorzynie
Biuro Rady Miejskiej
Wioleta Początek
' : 91 3971190
' : 91 3971563
( tel:913971563)
fax: 91 3971567
( tel:913971567)
-: wpoczatek@um.wegorzyno.pl
( mailto:wpoczatek@um.wegorzyno.pl)
www.wegorzyno.pl
www.bip.wegorzyno.pl

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez PASYM w sprawie Monitoring samorządy #1957

Odpowiadając na Państwa wniosek o udzielenie informacji publicznej z
dnia 30.01.2018 r. *wysłany o godz 21:50* informuję co następuje

> - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
Odp: nie

- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e
ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),

Odp: nie
> - czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
Odp: nie
> - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
Odp: tak

 http://pasym.bip.visacom.pl/1340-menu/rada-miejska/rejestr-uchwal-rady-miejskiej-w-pasymiu-kadencja-2006-2010.html na końcu uchwala z 2010

 - informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych
latach 2014-2016,

Odp:   2014 r.:  - 54 (43 w kadencji 2010-2014 + 11 w kadencji 2014-2018)
           2015 r.:  - 85
           2016 r.:  - 84
> - informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
Odp:  w 20 15 r. konsultacje w sprawie nadania nowych statutów sołectwom
gminy Pasym.
> - czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
Odp: nie
> - czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
Odp: nie
> - czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
Odp: tak
http://pasym.bip.visacom.pl/1341-menu/rada-miejska/rejestr-uchwal-rady-miejskiej-w-pasymiu-kadencja-2014-2018.html
na końcu uchwala z 2014
> - link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
Odp: zadania do realizacji poprzez fundusz sołecki są corocznie
zawierane w uchwale budżetowej, nie ma innych zarządzeń.
> - czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
Odp: nie
> - jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
Odp: nie dotyczy w zwiazku z poprzednią odpowiedzią.
> - jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.
Odp: nie dotyczy w związku z poprzednią odpowiedzią.

--
Sekretarz Miasta Pasym
Wiesław Szubka
tel.+48 89 621 20 11 wew. 40
kom. 512-424-184
sekretarz_umig@pasym.pl
www.pasym.pl

OS.1431.10.2018 przez PURDA w sprawie Monitoring samorządy #1965

Witam w zał. przesyłam odpowiedz na wniosek z 30 stycznia 2018 r.

Iwona Zawadzka

1

udostępnienie informacji publicznej przez OSIEK JASIELSKI w sprawie Monitoring samorządy #2213

Dzień dobry,

W odpowiedzi na wniosek o udostepnienie informacji publicznej z dnia
31-01-2018 rok informuję, że na chwile obecną:

1. w Gminie Osiek J. nie obowiązuje uchwała dotycząca trybu i
szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w
ramach inicjatywy lokalnej, o której mowa w art. 19c ust.1 ustawy o
działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.

2. nie utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego,

3. nie powołano rady oświatowej,

4. w Gminie Osiek J. nie obowiązuje uchwała dotycząca zasad i trybu
przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami, o której mowa w art. 5a ust. 2
ustawy o samorządzie gminnym,

5. Rada Gminy Osiek Jasielski przyjęła następującą liczbę uchwał: w
2014 roku przyjęto 59 uchwał, w 2015 roku przyjęto 69 uchwał a w 2016 roku
przyjęto 58 uchwał,

6. W latach 2014-2016 nie przeprowadzano konsultacji z mieszkańcami,

7. Nie utworzono młodzieżowej rady gminy zgodnie z art. 5b ust. 2
ustawy o samorządzie gminnym,

8. Nie utworzono gminnej rady seniorów, o której traktuje art. 5c ust.
1 ustawy o samorządzie gminnym,

9. Adres strony www, na której opublikowana została uchwała w sprawie
wyodrębnienia w budżecie Gminy Osiek Jasielski środków stanowiących fundusz
sołecki:
https://biuletyn.net/osiekjasielski/archiwum/bip.ires.pl/gfx/osiekjasielski/
files/monika/SKMBT_261.pdf,

10. Obecnie obowiązującym zarządzeniem organu wykonawczego zawierającego
informacje związane z realizacją funduszu sołeckiego jest zarządzenie w
sprawie przyjęcia projektu uchwały budżetowej Gminy Osiek Jasielski na rok
2018, którego jeden z załączników stanowi o wydatkach budżetu Gminy Osiek
Jasielski obejmujących środki będące do dyspozycji sołectw Gminy Osiek
Jasielski na zadania realizowane w ramach Funduszu Sołeckiego w roku 2018.
Adres strony www:
https://biuletyn.net/osiekjasielski/fls/bip_pliki/2017_12/BIPF55F970C8AE340Z
/z99.pdf,

11. W Gminie Osiek Jasielski nie funkcjonuje budżet partycypacyjny.

Z poważaniem

Monika Władyka

Biuro Obsługi Rady Gminy Osiek Jasielski

---
Ta wiadomość została sprawdzona na obecność wirusów przez oprogramowanie antywirusowe Avast.
https://www.avast.com/antivirus

odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez TUREK w sprawie Monitoring samorządy #1907

Turek, dnia 14 lutego 2018 r.

OR-OG.1431.8.2018

Sieć Obywatelska Watchdog Polska

ul. Ursynowska 22/2

02-605 Warszawa

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej, informuję co
następuje:

1. w Gminie Turek nie podjęto uchwały dot. trybu i szczegółowych
kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach
inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku
publicznego i o wolontariacie)

2. w Gminie Turek nie utworzono gminnej rady działalności pożytku
publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o
wolontariacie),

3. w Gminie Turek nie powołano rady oświatowej (art. 78 ust. 1 Prawa
oświatowego),

4. w Gminie Turek obowiązuje uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym) -
UCHWAŁA Nr VII/60/07 Rady Gminy Turek z dnia 02 kwietnia 2007 r. w sprawie
zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami Gminy Turek
(Dziennik Urzędowy Województwa Wielkopolskiego z 2007 r., Nr 88, poz. 2251)
- strona BIP na której dostępna jest uchwała:
http://bip.gmina.turek.pl/biuletyn-informacji-publicznej/prawo-lokalne/uchwa
ly-rady-gminy/kadencja-2006-2010/2007.html?pid=3266
<http://bip.gmina.turek.pl/biuletyn-informacji-publicznej/prawo-lokalne/uchw
aly-rady-gminy/kadencja-2006-2010/2007.html?pid=3266&searched=konsultacje+z+
mieszka%C5%84cami&highlight=ajaxSearch_highlight+ajaxSearch_highlight1+ajaxS
earch_highlight2+ajaxSearch_highlight3>
&searched=konsultacje+z+mieszka%C5%84cami&highlight=ajaxSearch_highlight+aja
xSearch_highlight1+ajaxSearch_highlight2+ajaxSearch_highlight3

5. liczba przyjętych uchwał przez Radę Gminy Turek w poszczególnych
latach 2014-2016:

- 2014 r. (kadencja 2010-2014) - 72;

- 2014 r. (kadencja 2014-2018) - 13;

- 2015 r. - 82;

- 2016 r. - 83.

6. w latach 2014-2016 w Gminie Turek nie przeprowadzano konsultacji z
mieszkańcami,

7. w Gminie Turek nie utworzono młodzieżowej rady gminy (art. 5b ust. 2
ustawy o samorządzie gminnym),

8. w Gminie Turek nie utworzono gminnej rady seniorów (art. 5c ust. 2
ustawy o samorządzie gminnym),

9. w Gminie Turek wyodrębniono fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o
funduszu sołeckim) - Uchwała Nr XLVII/256/14 Rady Gminy Turek z dnia 31
marca 2014 r. w sprawie wyrażenia zgody na wyodrębnienie w budżecie gminy
środków stanowiących fundusz sołecki - strona BIP, na której dostępna jest
uchwała:
http://bip.gmina.turek.pl/biuletyn-informacji-publicznej/prawo-lokalne/uchwa
ly-rady-gminy/kadencja-2010-2014/20141.html?pid=7214
<http://bip.gmina.turek.pl/biuletyn-informacji-publicznej/prawo-lokalne/uchw
aly-rady-gminy/kadencja-2010-2014/20141.html?pid=7214&searched=w+sprawie+wyr
a%C5%BCenia+zgody+fundusz+so%C5%82ecki&highlight=ajaxSearch_highlight+ajaxSe
arch_highlight1+ajaxSearch_highlight2+ajaxSearch_highlight3+ajaxSearch_highl
ight4+ajaxSearch_highlight5+ajaxSearch_highlight6>
&searched=w+sprawie+wyra%C5%BCenia+zgody+fundusz+so%C5%82ecki&highlight=ajax
Search_highlight+ajaxSearch_highlight1+ajaxSearch_highlight2+ajaxSearch_high
light3+ajaxSearch_highlight4+ajaxSearch_highlight5+ajaxSearch_highlight6

10. link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w
związku z realizacją funduszu sołeckiego w Gminie Turek:
http://bip.gmina.turek.pl/biuletyn-informacji-publicznej/urzad-gminy/podstaw
y-prawne-dzialania.html

11. w Gminie Turek nie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny)
- rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w
sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez
mieszkańców projekty,

12. w Gminie Turek nie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w
oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami,

13. kwota budżetu obywatelskiego(partycypacyjnego) w poszczególnych
latach 2014-2016 - nie dotyczy.

Z poważaniem

/-/ Ewelina Pietrzak

Inspektor

Urzad Gminy Turek

ul. Ogrodowa 4

62-700 Turek

www.gmina.turek.pl <http://www.gmina.turek.pl>

www.bip.gmina.turek.pl <http://www.bip.gmina.turek.pl>

(63) 279 40 60

Informacja publiczna przez PIEKOSZÓW w sprawie Monitoring samorządy #2016

Dzień dobry,

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.

Z poważaniem

Beata Misztal

Kierownik Referatu

Organizacyjno-Gospodarczego

41/300-44-14

1

RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez TARCZYN w sprawie Monitoring samorządy #2426

Dzień dobry,
W załączeniu przesyłam dokument zawierający odpowiedź na Państwa wniosek
Z poważaniem
Katarzyna Tunkiewicz
Referat Ogólno-Organizacyjny
UM w Tarczynie

1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej - Gmina Zwoleń przez ZWOLEŃ w sprawie Monitoring samorządy #2463

W załączeniu przesyłam skan odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.

Paweł Nakonieczny

Tel. 48 676 2210 wew. 235

Urząd Miejski w Zwoleniu

Plac Kochanowskiego 1

26-700 Zwoleń

1

info. publiczna przez ROPCZYCE w sprawie Monitoring samorządy #2232

Dzień dobry w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie
informacji publicznej.

Bożena Zięba

Inspektor w ref. Spraw Organizacyjnych i Obywatelskich

Urząd Miejski w Ropczycach

tel .17 22 10 520

1

Fw: skan przez MYŚLIBÓRZ w sprawie Monitoring samorządy #1755

Witam.
W załączniku odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.

Katarzyna Królak
UMiG Myślibórz

1

Odpowiedź na : wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez SZYPLISZKI w sprawie Monitoring samorządy #2175

W związku z otrzymanym w dniu 31.01.2018 r. wniosku o udostępnienie
informacji publicznej Urząd Gminy Szypliszki udziela odpowiedzi na
pytania zawarte w wniosku:

-czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów
oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy
lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o
wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www
(link), pod którym jest dostępna ta uchwała,

*Nie*

- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e
ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),

*Nie*

- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),

*Nie*

- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link)
BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,

*Nie*

- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych
latach 2014-2016,

*2015 rok – 18 uchwał*

*2016 rok – 54 uchwał*

*2016 rok – 61 uchwał*

- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
poszczególnych latach 2014-2016,

*Nie dotyczy*

- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym),

*Nie*

- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym),

*Nie*

- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o
funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony
www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o
wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to
wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna
jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie
funduszu sołeckiego,

*http://www.biuletyn.net/ntbin/start.asp?podmiot=szypliszki/&strona=submenu_aktualnosci.asp&typ=podmenu&menu=102&podmenu=270&str=2&id=2655*

- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w
związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,

*Nie dotyczy*

- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) -
rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w
sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez
mieszkańców projekty, a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony
www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie
(uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),

*Nie*

- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w
oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami,
wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
(partycypacyjny),

*Nie*

- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w
poszczególnych latach 2014-2016.

*Nie dotyczy*

         Z poważaniem

Dorota Anśko

Urzad Gminy Szypliszki

ul. Suwalska 21

16-411 Szypliszki

W dniu 2018-01-30 o 21:51, sprawa-6656@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez RANIŻÓW w sprawie Monitoring samorządy #2230

W dniu 2018-01-30 o 21:52, sprawa-6711@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:

1

dotyczy informacji publicznej przez RUDA MALENIECKA w sprawie Monitoring samorządy #2023

Witam Szanownych Państwa,
W odpowiedzi na nadesłane pytania udzielam odpowiedzi:
1) W Gminie Ruda Maleniecka nie obowiązuje uchwała dot. trybu i
szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego
w ramach inicjatywy lokalnej.
2) W Gminie Ruda Maleniecka nie utworzono rady działalności pożytku
publicznego.
3) W naszej Gminie nie powołano rady oświatowej.
4) W aktualnie obowiązującym Statucie Gminy Ruda Maleniecka jest
załącznik dotyczący zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z
mieszkańcami. Statut jest udostępniony pod adresem:
http://bip.rudamaleniecka.samorzady.pl/kat/id/23
5) W poszczególnych latach miejscowa rada gminy podjęła następującą
ilość uchwał: 2014 rok – 59, 2015 rok – 60, 2016 rok - 74.
6) W latach 2014-2016 w Gminie Ruda Maleniecka nie przeprowadzono
żadnych konsultacji z mieszkańcami,
7) W Gminie Ruda Maleniecka nie działa młodzieżowa rada gminy.
8) W Gminie Ruda Maleniecka nie działa rada seniorów.
9) W Gminie Ruda Maleniecka nie wyodrębniono funduszu sołeckiego. W tej
sprawie na 2018 r. obowiązuje Uchwała Nr XXIV/152/2017 udostępniona pod
adresem http://bip.rudamaleniecka.samorzady.pl/kat/id/209
10)Gmina nasza nie tworzyła dotychczas budżetu obywatelskiego.

Z poważaniem M.Banasik

Odpowiedź na pismo przez NADARZYN w sprawie Monitoring samorządy #2302

Dzień dobry,

W załączeniu przesyłam odpowiedz na pismo z dnia 31 stycznia 2018 roku.

Pozdrawiam,
Sekretariat UG Nadarzyn

1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez MAŁKINIA GÓRNA w sprawie Monitoring samorządy #2284

Dzień dobry!

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.

Edytowalna wersja linków (wg kolejności zamieszczenia ich w piśmie):

<http://bip.malkiniagorna.pl/public/get_file_contents.php?id=275450>
http://bip.malkiniagorna.pl/public/get_file_contents.php?id=275450

<http://bip.malkiniagorna.pl/public/get_file_contents.php?id=275455>
http://bip.malkiniagorna.pl/public/get_file_contents.php?id=275455

<http://bip.malkiniagorna.pl/public/get_file_contents.php?id=223481>
http://bip.malkiniagorna.pl/public/get_file_contents.php?id=223481

<http://www.malkiniagorna.pl/asp/pl_start.asp?typ=14&menu=116&strona=1>
http://www.malkiniagorna.pl/asp/pl_start.asp?typ=14&menu=116&strona=1;

<http://bip.malkiniagorna.pl/public/get_file_contents.php?id=268853>
http://bip.malkiniagorna.pl/public/get_file_contents.php?id=268853

<https://malkinia.budzet-obywatelski.org/wszystko-o-budzecie/do-pobrania>
https://malkinia.budzet-obywatelski.org/wszystko-o-budzecie/do-pobrania

Pozdrawiam,

Aneta Liszewska

inspektor ds. organizacyjno-prawnych

tel. 29 644 29 95

Urząd Gminy w Małkini Górnej

ul. Przedszkolna 1

07-320 Małkinia Górna

tel.: (29) 644 80 00

fax: (29) 74 55 118

1

RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez WIERZCHOWO w sprawie Monitoring samorządy #1803

Odpowiadając na Państwa wniosek o udzielenie informacji publicznej informuję:
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała, - NIE.
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), - NIE.
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego), - NIE.
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała, - TAK http://prawomiejscowe.pl/UrzadGminyWierzchowo/document/244406/Uchwa%C5%82a-VII_39_2015
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016: 2014-99, 2015-67, 2016-69.
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016: 2014-1, 2015-4, 2016-2.
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),NIE
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),NIE
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego: NIE, Rada Gminy Wierzchowo nie dokonała rozstrzygnięcia w tym zakresie tj. nie podjęto uchwały o niewyodrębnieniu funduszu sołeckiego, ale jednocześnie nie podjęto uchwały o wyodrębnieniu funduszu sołeckiego na rok 2018,
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie: NIE DOTYCZY
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego), NIE
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny), NIE DOTYCZY
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016. NIE DOTYCZY

Z poważaniem
Z up. Wójta
Tomasz Suchoński
Sekretarz Gminy Wierzchowo
Urząd Gminy Wierzchowo
ul. Długa 29
78-530 Wierzchowo
www.wierzchowo.pl
tel. 94 36 18 833

odpowiedź przez WIDUCHOWA w sprawie Monitoring samorządy #1802

Dzień Dobry,

w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji
publicznej.

Z poważaniem

Ewa Stefańska

Referat Organizacyjny

Urząd Gminy Widuchowa

ul. Grunwaldzka 8
74-120 Widuchowa

tel. (91) 416-72-55

org@widuchowa.pl

1

odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez MIŃSK MAZOWIECKI w sprawie Monitoring samorządy #2290

Pan Szymon Osowski

Pan Bartosz Wilk

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek, który wpłynął do Urzędu Miasta
Mińsk Mazowiecki w dniu 31 stycznia 2018r. o udostępnienie informacji
publicznej. Jednocześnie poniżej przesyłam treść załączonej odpowiedzi, w
celu bezpośredniego dostępu do wnioskowanych dokumentów poprzez podane
linki.

W odpowiedzi na Państwa wniosek, który wpłynął do Urzędu Miasta Mińsk
Mazowiecki w dniu 31 stycznia 2018 r. o udostępnienie informacji publicznej,
wyjaśniam co następuje:

1) W mieście Mińsk Mazowiecki obowiązuje uchwała Nr XI/83/11 w sprawie
określenia trybu i kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego
w ramach inicjatywy lokalnej, podjęta przez Radę Miasta Mińsk Mazowiecki w
dniu 19 września 2011 r. (link bezpośredniego dostępu do uchwały:
<https://bip.minsk-maz.pl/index.php?type%3D4%26name%3Dbt29%26func%3Dselectsi
te%26value%255B0%255D%3D1533>
https://bip.minsk-maz.pl/index.php?type%3D4%26name%3Dbt29%26func%3Dselectsit
e%26value%255B0%255D%3D1533 ).

Jednocześnie informuję, że na sesji w dniu 30 stycznia 2017 r. podjęta
została uchwała w sprawie ogłoszenia tekstu jednolitego uchwały dotyczącej
inicjatywy lokalnej (link do uchwały:


<https://bip.minsk-maz.pl/index.php?type%3D4%26name%3Dbt29%26func%3Dselectsi
te%26value%255B0%255D%3D5014>
https://bip.minsk-maz.pl/index.php?type%3D4%26name%3Dbt29%26func%3Dselectsit
e%26value%255B0%255D%3D5014 ).

2) W mieście Mińsk Mazowiecki nie utworzono rady działalności pożytku
publicznego, o którym mowa w przedmiotowym wniosku.

3) Na terenie Miasta Mińsk Mazowiecki nie została powołana rada
oświatowa, o której mowa we wniosku.

4) W mieście Mińsk Mazowiecki wprowadzona została uchwała Nr
XV.153.2016 z dnia 14 marca 2016 r. Rady Miasta Mińsk Mazowiecki w sprawie
określenia szczegółowego sposobu konsultowania projektów aktów prawa
miejscowego z organizacjami pozarządowymi i podmiotami działającymi w sferze
pożytku publicznego (link bezpośredniego dostępu do uchwały:
<https://bip.minsk-maz.pl/index.php?type%3D4%26name%3Dbt29%26func%3Dselectsi
te%26value%255B0%255D%3D4361>
https://bip.minsk-maz.pl/index.php?type%3D4%26name%3Dbt29%26func%3Dselectsit
e%26value%255B0%255D%3D4361

Jednocześnie informuję, że na podstawie art. 5a ustawy o samorządzie
gminnym, podjęta została uchwała Nr XXXII.305.2017 Rady Miasta Mińsk
Mazowiecki z dnia 31 lipca 2017 r. w sprawie zasad i trybu przeprowadzenia
konsultacji społecznych na temat części wydatków budżetu Miasta Mińsk
Mazowiecki na rok 2018 (link do uchwały:


<https://bip.minsk-maz.pl/index.php?type%3D4%26name%3Dbt29%26func%3Dselectsi
te%26value%255B0%255D%3D5432>
https://bip.minsk-maz.pl/index.php?type%3D4%26name%3Dbt29%26func%3Dselectsit
e%26value%255B0%255D%3D5432

5) W odniesieniu do liczby podjętych uchwał, uprzejmie informuję, że
Rada Miasta Mińsk Mazowiecki w roku 2014 podjęła 101 uchwał, w roku 2015 -
120 uchwał oraz w roku 2016 - 92 uchwały.

6) W latach 2014 - 2016 w ramach uchwały Nr XV.153.2016 w sprawie
określenia szczegółowego sposobu konsultowania projektów aktów prawa
miejscowego z organizacjami pozarządowymi i podmiotami działającymi w sferze
pożytku publicznego, przeprowadzonych zostało 6 konsultacji społecznych.
Jednocześnie informuję, że we wnioskowanym okresie przeprowadzono również 6
konsultacji społecznych dotyczących strategii rozwoju miasta i
rewitalizacji.

7) W mieście Mińsk Mazowiecki nie powołano młodzieżowej rady miasta.

8) Miejska Rada Seniorów w Mińsku Mazowieckim została utworzona w 2016
roku.

9) Fundusz sołecki nie dotyczy miasta Mińsk Mazowiecki.

10) W mieście Mińsk Mazowiecki funkcjonuje budżet obywatelski, w
odniesieniu do którego wprowadzone zostały niżej wymienione dokumenty:

a) Uchwała Nr XXXII.305.2017 Rady Miasta Mińsk Mazowiecki z dnia 31
lipca 2017 r. w sprawie zasad i trybu przeprowadzenia konsultacji
społecznych na temat części wydatków budżetu Miasta Mińsk Mazowiecki na rok
2018 (link do uchwały:


<https://bip.minsk-maz.pl/index.php?type%3D4%26name%3Dbt29%26func%3Dselectsi
te%26value%255B0%255D%3D5432>
https://bip.minsk-maz.pl/index.php?type%3D4%26name%3Dbt29%26func%3Dselectsit
e%26value%255B0%255D%3D5432 );

b) Zarządzenie Nr 728/209/17 Burmistrza Miasta Mińsk Mazowiecki z dnia
14 czerwca 2017 r. w sprawie powołania Zespołu ds. wdrożenia budżetu
partycypacyjnego w mieście Mińsk Mazowiecki (link:
<https://bip.minsk-maz.pl/index.php?type%3D4%26name%3Dbt29%26func%3Dselectsi
te%26value%255B0%255D%3D5362>
https://bip.minsk-maz.pl/index.php?type%3D4%26name%3Dbt29%26func%3Dselectsit
e%26value%255B0%255D%3D5362 );

c) Zarządzenie Nr 783/225/17 Burmistrza Miasta Mińsk Mazowiecki z dnia
24 sierpnia 2017 r. w sprawie określenia harmonogramu oraz wzorów dokumentów
związanych z przeprowadzeniem konsultacji społecznych na temat części
wydatków budżetu Miasta Mińsk Mazowiecki na rok 2018 (link:
<https://bip.minsk-maz.pl/index.php?type%3D4%26name%3Dbt29%26func%3Dselectsi
te%26value%255B0%255D%3D5470>
https://bip.minsk-maz.pl/index.php?type%3D4%26name%3Dbt29%26func%3Dselectsit
e%26value%255B0%255D%3D5470 ).

11) Ze względu, iż budżet obywatelski obowiązuje w mieście Mińsk Mazowiecki
od 2018 roku, tutejszy Urząd nie posiada wnioskowanych informacji na temat
kwot tego budżetu w latach 2014 - 2016.

Z wyrazami szacunku,

Małgorzata Szybka
Inspektor ds. dokumentacji organu wykonawczego
Urząd Miasta Mińsk Mazowiecki
ul. Konstytucji 3 Maja 1
05-300 Mińsk Mazowiecki
tel. 25 759 53 53
e-mail: malgorzata.szybka@umminskmaz.pl

1

Odpowiedź na pismo z 30.01.18 r. przez SZAMOTUŁY w sprawie Monitoring samorządy #1892

Stowarzyszenie
Sieć Obywatelska Watchdog Polska

Niniejszym przekazuję w załączniku odpowiedź na Państwa pismo z 30.01.18 r.

Monika Głowacka
Wydział Administracyjno-Gospodarczy

1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez PARYSÓW w sprawie Monitoring samorządy #2327

Dzień dobry,

w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.

Pozdrawiam

Magdalena Pawłowska

Urząd Gminy w Parysowie

Tel. 25 6855319

1