Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1680
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie2120
Lubuskie820
Łódzkie1770
Małopolskie1820
Mazowieckie3130
Opolskie710
Podkarpackie1590
Podlaskie1180
Pomorskie1210
Śląskie1670
Świętokrzyskie1010
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2240
Zachodniopomorskie1110

Listy

Odpowiedz na wniosek przez MILÓWKA w sprawie Monitoring samorządy #84

Witam,
w załączniku przesyłam odpowiedź na przesłany przez Państwa wniosek o udzielenie informacji publicznej.
Pozdrawiam
Katarzyna Gąska
Urząd Gminy Milówka

1

Odpowiedz na wniosek o udostępnienie informacji publicznej. przez LUBOMIA w sprawie Monitoring samorządy #72

W odpowiedzi na wniosek (e mail)  z dnia 02.12.2017 r. o udostępnienie
informacji publicznej  Urząd Gminy Lubomia w załączeniu przesyła
wymagane informacje. Z poważaniem Janusz Zakrzyk

1

Odpowiedź na korespondencję nr UM.764104.2017<br />Wniosek o udostępnienieinformacji publicznej przez Gliwice w sprawie Monitoring samorządy #28

<html><body><p>
<strong>Pan Szymon Osowski i Pan Bartosz Wilk - członkowie zarządu</strong></p>
<p>
<strong>Stowarzyszenia Sieć Obywatelska Watchdog Polska</strong></p>
<p>
&nbsp;</p>
<p>
Przedstawiam poniżej odpowiedzi na pytania sformułowane przez Państwa w korespondencji e-mail z dnia 2 grudnia 2017 r.:</p>
<p>
&nbsp;</p>
<ul>
<li>
<span style="color:#0000cd;">czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczeg&oacute;łowych kryteri&oacute;w oceny wniosk&oacute;w o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod kt&oacute;rym jest dostępna ta uchwała,</span></li>
</ul>
<p style="text-align:justify; padding:5px;">
W Gliwicach obowiązuje Uchwała Nr XXXIII/767/2001 Rady Miejskiej w Gliwicach z 29 listopada 2001 r. w sprawie zasad wsp&oacute;łfinansowania inwestycji z zakresu infrastruktury technicznej terenu dla budownictwa mieszkaniowego.</p>
<p style="text-align:justify; padding:5px;">
Link do uchwały oraz uchwał ją zmieniających (wraz z tekstem ujednoliconym): <a href="https://bip.gliwice.eu/prawo_lokalne/uchwaly_rady_miasta,2452,1" target="_blank">https://bip.gliwice.eu/prawo_lokalne/uchwaly_rady_miasta,2452,1</a>)</p>
<p>
&nbsp;</p>
<ul>
<li>
<span style="color:#0000cd;">czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie)</span></li>
</ul>
<p>
Na terenie miasta Gliwice działa Miejska Rada Działalności Pożytku Publicznego.</p>
<p>
Obecny jej skład na kadencję 2017-2020 został określony na podstawie zarządzenia Prezydenta Miasta Gliwice nr PM-4496/17 z dnia 10 maja 2017 roku (link do BIP: <a href="https://bip.gliwice.eu/pub/zpm/ZPM_2017_4496.pdf" target="_blank">https://bip.gliwice.eu/pub/zpm/ZPM_2017_4496.pdf</a>). Natomiast tryb powoływania członk&oacute;w oraz organizacja i tryb działania MRDPP określa uchwała nr XXIII/591/2017 z dnia 9 lutego 2017 r.</p>
<p>
Uchwała oraz inne informacje dostępne są na stronie:<a href="http://mrdpp.gliwice.pl/mrdpp/akty-prawne/" target="_blank"> http://mrdpp.gliwice.pl/mrdpp/akty-prawne/</a>.</p>
<p>
&nbsp;</p>
<ul>
<li>
<span style="color:#0000cd;">czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego)</span></li>
</ul>
<p>
W Gliwicach nie powołano rady oświatowej.</p>
<p>
&nbsp;</p>
<ul>
<li>
<span style="color:#0000cd;">czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod kt&oacute;rym jest dostępna ta uchwała</span></li>
</ul>
<p>
Zasady przeprowadzania konsultacji reguluje &sect; 16 Statutu Miasta Gliwice (t.j. Dz. Urz. Woj. Ślaskiego z 2016 r. poz 4722), kt&oacute;ry stanowi:</p>
<p>
<br />
"&sect; 16. 1. Konsultacje społeczne są formą zasięgania opinii mieszkańc&oacute;w Miasta.<br />
2. Konsultacje przeprowadza się w przypadkach przewidzianych w przepisach powszechnie<br />
obowiązujących (konsultacje obowiązkowe) oraz w sprawach uznanych za ważne dla Miasta (konsultacje fakultatywne).<br />
3. Decyzję o przeprowadzeniu konsultacji podejmuje Rada lub Prezydent, w zależności od zakresu<br />
kompetencji organu w sprawie podlegającej konsultacjom.<br />
4. Konsultacje mogą być przeprowadzone w formie:<br />
1) ankiet publicznych, w tym internetowych;<br />
2) zebrań mieszkańc&oacute;w;<br />
3) opinii organ&oacute;w jednostek pomocniczych;<br />
4) opinii zainteresowanych instytucji i stowarzyszeń;<br />
5) opinii zainteresowanych mieszkańc&oacute;w po publicznym ogłoszeniu zamierzonego przedsięwzięcia.<br />
5. Konsultacje mogą mieć zasięg:<br />
1) og&oacute;lnomiejski;<br />
2) lokalny (np. osiedlowy);<br />
3) środowiskowy, w odniesieniu do określonej grupy społecznej.<br />
6. W zależności od rodzaju sprawy, decyzję o wyborze formy, zasięgu i czasu trwania konsultacji<br />
obowiązkowych podejmuje Prezydent, a o wyborze formy, zasięgu i czasu trwania konsultacji fakultatywnych podejmuje organ, kt&oacute;ry decyduje o przeprowadzeniu konsultacji, biorąc pod uwagę optymalny spos&oacute;b dotarcia do mieszkańc&oacute;w i zapewniając jak największą reprezentatywność prowadzonych konsultacji.<br />
7. Ogłoszenie o konsultacjach publikuje się w prasie lokalnej i na stronie internetowej Urzędu. Ogłoszenie takie powinno zawierać w szczeg&oacute;lności opis przedmiotu konsultacji oraz spos&oacute;b i termin udzielenia odpowiedzi.<br />
8. Okres oczekiwania na opinie i uwagi mieszkańc&oacute;w o przedmiocie konsultacji nie może być kr&oacute;tszy niż 14 dni.<br />
9. Informację o wynikach konsultacji opracowuje Prezydent i publikuje w prasie lokalnej oraz na stronie internetowej Urzędu.<br />
10. Wyniki konsultacji nie są wiążące dla organ&oacute;w Miasta.<br />
11. W szczeg&oacute;lnie ważnych sprawach Rada może ustalić zasady i tryb przeprowadzania konsultacji odrębną uchwałą.</p>
<p>
Link do Statutu Miasta w BIP: <a href="https://bip.gliwice.eu/prawo_lokalne/statut_miasta" target="_blank">https://bip.gliwice.eu/prawo_lokalne/statut_miasta</a>.</p>
<p>
&nbsp;</p>
<p>
&nbsp;</p>
<ul>
<li>
<span style="color:#0000cd;">informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczeg&oacute;lnych latach 2014-2016</span></li>
</ul>
<p>
Przedstawiam poniżej dane liczbowe dot. liczby podjętych przez Radę Miasta uchwał:</p>
<p>
2014 r. - 241</p>
<p>
2015 r. - 287</p>
<p>
2016 r. - 246</p>
<p>
&nbsp;</p>
<ul>
<li>
<span style="color:#0000cd;">informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczeg&oacute;lnych latach 2014-2016</span></li>
</ul>
<p>
Przedstawiam poniżej dane liczbowe dot. konsultacji przeprowadzonych w latach 2014-2016:</p>
<p>
2014 r. - 5</p>
<p>
2015 r. - 14</p>
<p>
2016 r. - 19</p>
<p>
Szczeg&oacute;łowe informacje na temat zakończonych oraz aktualnie prowadzonych konsultacji dostępne są w BIP (link: <a href="https://bip.gliwice.eu/informacje_publiczne/konsultacje_spoleczne" target="_blank">https://bip.gliwice.eu/informacje_publiczne/konsultacje_spoleczne</a>).</p>
<p>
&nbsp;</p>
<ul>
<li>
<span style="color:#0000cd;">czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),</span></li>
</ul>
<p>
W Gliwicach funkcjonuje Młodzieżowa Rada Miasta Gliwice. Informacje na temat zasad jej powoływania oraz jej obecnego składu dostępne są w BIP (link: <a href="https://bip.gliwice.eu/samorzad/mlodziezowa_rada_miasta" target="_blank">https://bip.gliwice.eu/samorzad/mlodziezowa_rada_miasta</a>).</p>
<p>
&nbsp;</p>
<ul>
<li>
<span style="color:#0000cd;">czy utworzono gminną radę senior&oacute;w (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym)</span></li>
</ul>
<p>
W Gliwicach nie utworzono rady senior&oacute;w.</p>
<p>
&nbsp;</p>
<ul>
<li>
<span style="color:#0000cd;">czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod kt&oacute;rym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod kt&oacute;rym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,</span></li>
</ul>
<p>
W mieście Gliwice nie wyodrębniono funduszu sołeckiego, nie podjęto r&oacute;wnież uchwały o odmowie wyrażenia zgody na jego wyodrębnienie. W Gliwicach nie ma sołectw, działają natomiast jednostki pomocnicze - Rady Osiedli, funkcjonujące na podstawie uchwalonych przez Radę Miasta statut&oacute;w i korzystające z przyznanych środk&oacute;w finansowych na działalność statutową (link: <a href="https://bip.gliwice.eu/samorzad/rady_osiedli" target="_blank">https://bip.gliwice.eu/samorzad/rady_osiedli</a>).</p>
<p>
&nbsp;</p>
<ul>
<li>
<span style="color:#0000cd;">link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie</span></li>
</ul>
<p>
Nie dotyczy.</p>
<p>
&nbsp;</p>
<ul>
<li>
<span style="color:#0000cd;">czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatk&oacute;w z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańc&oacute;w projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod kt&oacute;rym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),</span></li>
</ul>
<p>
W Gliwicach funkcjonuje budżet obywatelski rozumiany jako konsultacje społeczne. Określa go zarządzenie Prezydenta Gliwic. Procedura, kt&oacute;ra obowiązywała w 2017 roku (Zarządzenie Nr PM-3902/16 Prezydenta Miasta Gliwice z 19 grudnia 2016 roku w sprawie zasad budżetu obywatelskiego miasta Gliwice) jest dostępna m.in. pod adresami: <a href="https://bip.gliwice.eu/budzet_i_majatek/budzet_obywatelski" target="_blank">https://bip.gliwice.eu/budzet_i_majatek/budzet_obywatelski</a>, <a href="https://gliwice.eu/miasto/gliwicki-budzet-obywatelski/2018" target="_blank">https://gliwice.eu/miasto/gliwicki-budzet-obywatelski/2018</a>. Procedura na 2018 r. ma powstać do 19 grudnia br.</p>
<p>
&nbsp;</p>
<ul>
<li>
<span style="color:#0000cd;">jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny)</span>,</li>
</ul>
<p>
Nie dotyczy.</p>
<p>
&nbsp;</p>
<ul>
<li>
<span style="color:#0000cd;">jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczeg&oacute;lnych latach 2014-2016.</span></li>
</ul>
<p>
Kwoty przeznaczane na realizację zadań w poszczeg&oacute;lnych edycjach budżetu obywatelskiego:<br />
2014 &ndash; 2 500 000 zł<br />
2015 -2 500 000 zł<br />
2016 &ndash; 3 500 000 zł</p>
<p>
&nbsp;</p>
<p>
Z poważaniem</p>
<p>
<br />
Barbara Chodaczek-Sagan</p>
<p>
Naczelnik Biura Prezydenta i Rady Miasta</p>
<p>
Urząd Miejski w Gliwicach<br />
<br />
<br />
<br />
&nbsp;</p>
</body></html>

odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez JAWORZE w sprawie Monitoring samorządy #41

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 2
grudnia 2017r. poniżej przedstawiam odpowiedzi na zadane pytania:

/ - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów
oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy
lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o
wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www
(link), pod którym jest dostępna ta uchwała,/
*Odp. NIE*

/ - czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e
ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),/
*Odp. NIE*

/ - czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa
oświatowego),/
*Odp. NIE*

/ - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link)
BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,/
*Odp. TAK**
**http://jaworze.bip.info.pl/dokument.php?iddok=2107&idmp=162&r=o**
*
/ - informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych
latach 2014-2016,/
*Odp. **
**2014- 123**
**2015 – 84**
**2016 - 82*

/ - informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
poszczególnych latach 2014-2016,/
*Odp. **
**2014 – 6**
**2015 – 3**
**2016 – 14*

/ - czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym),/
*Odp. TAK*

/ - czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym),/
*Odp. NIE*

/ - czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o
funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony
www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o
wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to
wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna
jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie
funduszu sołeckiego,/
*Odp. NIE*

/ - link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w
związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,/
*Odp. NIE DOTYCZY*

-/czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) -
rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w
sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez
mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony
www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie
(uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),/
*Odp. TAK**
**http://jaworze.bip.info.pl/index.php?idmp=90&r=r*

/- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w
oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami,
wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
(partycypacyjny),/
*Odp. NIE DOTYCZY*

/ - jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w
poszczególnych latach 2014-2016./
*Odp. **
**2014 – 0.00 zł**
**2015 – 100.000,00 zł**
**2016 – 100.000,00 zł*

pozdrawiam

--
Anna Talik
Naczelnik Wydziału Organizacyjnego i Zarządzania Kryzysowego

Urząd Gminy Jaworze
ul. Zdrojowa 82, 43-384 Jaworze
tel. +48 33 82 86 610
faks +48 33 82 86 601
e-mail: atalik@jaworze.pl
www.jaworze.bip.info.pl
www.jaworze.pl

Odpowiedź na informację publiczną przez USTROŃ w sprawie Monitoring samorządy #148

Szanowni Państwo,

W załączeniu przesyłam skan odpowiedzi na Państwa wniosek o udzielenie
informacji publicznej.

Z poważaniem

Paulina Kubok

Stażysta

Tel.: +48 33 85 79 356 / Email: <mailto:paulina.kubok@um.ustron.pl>
paulina.kubok@um.ustron.pl

Urząd Miasta Ustroń

43-450 Ustroń, Rynek 1

Tel.: +48 33 85 79 300 / Fax: +48 33 85 79 330

<http://www.ustron.pl> www.ustron.pl

1

Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez WISŁA w sprawie Monitoring samorządy #153

Z poważaniem,
Joanna Hernik
Urząd Miejski
Pl. B. Hoffa 3
43-460 Wisła
tel: 33 855 24 25
fax: 33 855 29 95
e-mail:um@wisla.pl

1

Fwd: Odpowiedź na wniosek przez PORĄBKA w sprawie Monitoring samorządy #108

--- Treść przekazanej wiadomości ---
Temat: Odpowiedź na wniosek
Data: Thu, 14 Dec 2017 10:23:39 +0100
Nadawca: Agnieszka Smoła <agnieszka.smola@ug.porabka.pl>
Adresat: sprawa-3593@federowanie.siecobywatelska.pl

OR.1431.51.2017

Sieć Obywatelska WATCHDOG Polska

02-605 warszawa

ul. Ursynowska 22/2

Szanowni Państwo,

w odpowiedzi na Państwa pismo informuję iż:

1. Gmina Porąbka na chwilę obecną nie ma podjętej uchwały dot. trybu i
szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego
w ramach inicjatywy lokalnej.

2. W Gminie Porąbka nie utworzono gminnej rady działalności pożytku
publicznego.

3. W Gminie Porąbka nie powołano rady oświatowej.

4. Na chwilę obecną przygotowywany jest projekt uchwały dot.
konsultacji  z mieszkańcami

5. Liczba podjętych uchwał przez Radę Gminy:

2014 r. - 86

2015 r.- 97

2016 r. - 63

Ad. 6 i 7 - W Gminie nie utworzono młodzieżowej rady gminy i rady gminy
seniorów.

Ad.8 W Gminie Porąbka wyodrębniono fundusz sołecki
http://www.bip.porabka.pl/BIP.aspx?Sel=7567&ident=16032,

( zarządzenie wykonawcze na 2018 r - scan w załączeniu do niniejszego maila)

Ad.9 W Gminie Porąbka nie funkcjonuje budżet obywatelski.

z poważaniem

Czesław Bułka

Wójt Gmina Porąbka

1

Udostępnienie informacji publicznej przez SKOCZÓW w sprawie Monitoring samorządy #129

Dzień dobry,

w odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej, który
wpłynął do Urzędu Miejskiego w Skoczowie w dniu 4 grudnia 2017 r. 
przekazuje odpowiedź, która jest dołączona w załączniku do pisma.

--
Pozdrawiam
Łukasz Wencek

Administrator Bezpieczeństwa Informacji
Urząd Miejski w Skoczowie
43-430 Skoczów Rynek 1
tel. 33 853 38 54 w. 157

2

[E-mail] Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej Watchdog Polska [Sprawa#BRM.1431.137.2017] przez RACIBÓRZ w sprawie Monitoring samorządy #116

Dokumenty: BRM.KW-0215/17
Znak sprawy: BRM.1431.137.2017
Rej. koresp. wych.: RKW.2017.59510
Wysłane przez: Anita Tyszkiewicz-Zimałka

--
Wysłano z systemu FINN 8 SQL

1

Re: Fwd: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez KONOPISKA w sprawie Monitoring samorządy #54

W załączeniu odpowiedź na informacje publiczną.

--
Ilona Dudek
Urząd Gminy Konopiska
34 3282-057 w.40

1

Odpowiedź przez WŁODOWICE w sprawie Monitoring samorządy #154

Dzień dobry!
Odpowiedź na Wniosek o udostępnienie informacji publicznej:
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www
(link), pod którym jest dostępna ta uchwała,

TAK

http://www.bip.wlodowice.pl/artykuly/2925
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),

NIE
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),

NIE
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),

a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,

TAK

http://www.bip.wlodowice.pl/artykuly/467
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,

w roku 2014 - 66

w roku 2015 - 69

w roku 2016 - 76
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,

Konsultacje społeczne w latach 2014 - 2016

2014r. - 2

2015r. - 1

- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o > samorządzie gminnym),

NIE
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),

TAK
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www , a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,

TAK WYODRĘBNIONO FUNDUSZ SOŁECKI PONIŻEJ LINK DO UCHWAŁY

http://www.bip.wlodowice.pl/dokumenty/uchw_nr279xxxiv2014.pdf

- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie, - ORGAN WYKONAWCZY NIE WYDAWAŁ TAKICH ZARZĄDZEŃ

- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia)

w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),

W GMINIE NIE FUNKCJONUJE BUDŻET PARTYCYPACYJNY

- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami,

wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),

NIE FUNKCJONUJE

- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.

NIE FUNKCJONUJE

--------------------------------------------------------------------------------

URZĄD GMINY WŁODOWICE
42-421 WŁODOWICE
ul. Krakowska 26
Insp. ds. kultury, promocji gminy mgr inż. Sylwia Surowiec
e- mail: promocja@wlodowice.pl
tel.34/3153001

Wniosek oudostępnienie informacji publicznej - Rybnik przez Rybnik w sprawie Monitoring samorządy #125

Witam,
w załączeniu przekazuję odpowiedź na Państwa wniosek dot. udostępnienia informacji publicznej.

Bardzo proszę o potwierdzenie otrzymania niniejszej korespondencji.

Agnieszka Merkel
Urząd Miasta Rybnika

1

Siec Obywatelska Watchdog Polska: sprawa-3532@fedrowanie.siecobywatelska.pl [Sprawa#K-II.1431.8.2017] przez Katowice w sprawie Monitoring samorządy #47

Dokumenty: K-II.KW-000349/17
Znak sprawy: K-II.1431.8.2017
Rej. koresp. wych.: RKW-302740/17
Wysłane przez: Anna Szary

--
Wysłano z systemu FINN 8 SQL

2

odpowiedz na wniosek o inf. publiczną przez ŻARKI w sprawie Monitoring samorządy #164

Wiadomość jest gotowa do wysłania wraz z następującymi załącznikami
(plikami lub linkami):
watchdog.pdf.XAdES

--
Dominika Horoszko
Sekretariat UMiG Żarki
42-310 Żarki, ul. Kościuszki 15/17
tel. 34 314 80 36
www.umigzarki.pl

Polub nas na Facebooku:
https://www.facebook.com/umigzarki/

www.umigzarki.pl
www.muzeumzarki.pl
www.turystykazarki.pl
www.jurajskiesciezki.pl

1

Informacja publiczna_ Gmina Szczekociny przez SZCZEKOCINY w sprawie Monitoring samorządy #136

Witam,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na prośbę o udostępnienie informacji
publicznej.
--
Magdalena Kucera

1

odpowiedź przez MIKOŁÓW w sprawie Monitoring samorządy #83

Dzień Dobry

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek.

Agnieszka Sobótka

UM Mikołów

Tel. 32 32 48 409

1

Urząd Miasta Tychy: odpowiedź na wniosek przez Tychy w sprawie Monitoring samorządy #146

--

Tychy: Dobre miejsce <http://www.umtychy.pl>

Witam,

w załączeniu przekazuję odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.

W imieniu Pani Naczelnik Doroty Rusin,

Katarzyna Chmielowiec
Wydział Organizacyjny,Kadr i Szkolenia
Urząd Miasta Tychy
al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy

------------------------------------------------------------------------

<http://nk.pl/#profile/31171745>
<http://www.facebook.com/pages/Miasto-Tychy/124083994321582>
<http://twitter.com/MiastoTychy>
<http://www.youtube.com/user/MojeMiastoTychy?feature=mhum>
<http://treespot.umtychy.pl>

2

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez PSZCZYNA w sprawie Monitoring samorządy #113

Szanowni Państwo,

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.

Z poważaniem,
Agnieszka Machulec

1

odp.na wniosek przez HERBY w sprawie Monitoring samorządy #34

--

ul. Lubliniecka 33
42-284 Herby
Tel\fax: (+48 34) 3574100, 3574101, 3574105, 3574080
e-mail: gmina@herby.pl <mailto:gmina@herby.pl> , urzherby@poczta.onet.pl
<mailto:urzherby@poczta.onet.pl>
www.herby.pl <http://herby.pl> , www.herby.bipgmina.pl
<http://herby.bipgmina.pl>

2

odpowiedź na wniosek przez KŁOMNICE w sprawie Monitoring samorządy #49

W załączeniu przekazuję odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej z dnia 02 grudnia 2017r.

Z poważaniem

Barbara Sośniak

Insp. ds. informacji publicznej

i nieruchomości

__________ Informacja programu ESET Endpoint Security, wersja silnika
detekcji 16564 (20171213) __________

Wiadomość została sprawdzona przez program ESET Endpoint Security.

http://www.eset.pl lub http://www.eset.com

1

odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez KORNOWAC w sprawie Monitoring samorządy #55

Dzień dobry

Przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.

Pozdrawiam

--

Radosław Łuszcz

Sekretarz Gminy Kornowac

e-mail: sekretarz@kornowac.pl <mailto:sekretarz@kornowac.pl>

Urząd Gminy Kornowac

Ul. Raciborska 48

44-285 Kornowac

1

(bez tematu) przez KORNOWAC w sprawie Monitoring samorządy #55

Dzień dobry

Przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.

Pozdrawiam

--

Radosław Łuszcz

Sekretarz Gminy Kornowac

e-mail: sekretarz@kornowac.pl <mailto:sekretarz@kornowac.pl>

Urząd Gminy Kornowac

Ul. Raciborska 48

44-285 Kornowac

1

Re: FW: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez RADZIONKÓW w sprawie Monitoring samorządy #119

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o dostęp do informacji
publicznej.

Ilona Loch
Urząd Miasta Radzionków

W dniu 04.12.2017 o 07:23, Urząd Miasta Radzionków pisze:
--
Ilona Loch
Wydział Organizacyjny
tel. 32 388-71-64

Urząd Miasta Radzionków
ul. Męczenników Oświęcimia 42
41-922 Radzionków

1

Odpowiedź na wniosek w sprawie udostępnienia informacji publicznej przez RYDUŁTOWY w sprawie Monitoring samorządy #126

Szanowni Państwo,

W załączeniu przekazuję odpowiedź na Państwa maila, dotyczącą
udostępnienia informacji publicznej.

--
Z wyrazami szacunku

Dorota Spandel
Wydział Oświaty, Kultury, Sportu i Zdrowia
Urząd Miasta Rydułtowy
tel. 32 45 37 473

1

Odpowiedź na informację publiczną przez MIEDŹNA w sprawie Monitoring samorządy #80

Dzień dobry,

w załączeniu przesyłam odpowiedź na informację publiczną.

--
Z poważaniem

Magdalena Kret
Sekretariat Wójta Gminy/Promocja

Tel. /32/ 211-61-60
Fax. /32/ 211-60-89
e-mail: urzad@miedzna.pl, promocja@miedzna.pl
www.miedzna.pl
-----------------------------------------------------------------------
GMINA MIEDŹNA
Urząd Gminy Miedźna
ul. Wiejska 131
43-227 Miedźna
NIP: 638 164 24 24
----------------------------------------------------------------------

1