Monitoring samorządy przez kamil.bregula
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 168 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 144 | 0 |
Lubelskie | 212 | 0 |
Lubuskie | 82 | 0 |
Łódzkie | 177 | 0 |
Małopolskie | 182 | 0 |
Mazowieckie | 313 | 0 |
Opolskie | 71 | 0 |
Podkarpackie | 159 | 0 |
Podlaskie | 118 | 0 |
Pomorskie | 121 | 0 |
Śląskie | 167 | 0 |
Świętokrzyskie | 101 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 116 | 0 |
Wielkopolskie | 224 | 0 |
Zachodniopomorskie | 111 | 0 |
Listy
odpowiedz informacja publiczna przez CHOJNÓW w sprawie Monitoring samorządy #347
Dzień dobry
W załączeniu przesyłam skan pisma w sprawie zapytania w trybie informacji
publicznej
pozdrawiam
Jolanta Ostrowska
Urząd Gminy Chojnów
Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez JANOWIEC KOŚCIELNY w sprawie Monitoring samorządy $331
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek.
Zofia Wielgus
Sekretarz Gminy
-----Oryginalna wiadomość-----
1
From: sprawa-4264@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Sent: Tuesday, January 09, 2018 7:56 AM
To: sekretarz@janowiec.com.pl
Subject: Wniosek o udostępnienie informacji publicznejStowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie
następujących informacji:- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny
wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art.
19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a
jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest
dostępna ta uchwała,
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust.
1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a
jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym
jest dostępna ta uchwała,
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach
2014-2016,
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
poszczególnych latach 2014-2016,
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym),
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym),
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu
sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link),
pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na
wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu
strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o
odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z
realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany
jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie
przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców
projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod
którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie
budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu
o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o
wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
(partycypacyjny),
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych
latach 2014-2016.Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na
adres sprawa-4264@fedrowanie.siecobywatelska.plSzymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami
reprezentacji--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział
Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez SZCZYTNA w sprawie Monitoring samorządy #464
Dzień dobry.
Odpowiedź na wniosek w załączeniu.
Z poważaniem
Piotr Popławski
Urząd Miasta i Gminy w Szczytnej
1----- Original Message -----
From: <sprawa-4779@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
To: <szczytna@szczytna.pl>
Sent: Tuesday, January 09, 2018 7:57 AM
Subject: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie
> następujących informacji:
>
> - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów
> oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy
> lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o
> wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www
> (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
> - czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e
> ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
> - czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
> - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
> konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
> a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod
> którym jest dostępna ta uchwała,
> - informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych
> latach 2014-2016,
> - informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
> poszczególnych latach 2014-2016,
> - czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o
> samorządzie gminnym),
> - czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie
> gminnym),
> - czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o
> funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www
> BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu
> zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o
> wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest
> obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu
> sołeckiego,
> - link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku
> z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
> - czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany
> jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie
> przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez
> mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www
> (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia)
> w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
> - jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w
> oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami,
> wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
> (partycypacyjny),
> - jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w
> poszczególnych latach 2014-2016.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na
> adres sprawa-4779@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami
> reprezentacji
>
> --
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział
> Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Odpowiedź na wniosek o udostepnienie informacji publicznej (029/2018) przez Gdańsk w sprawie Monitoring samorządy $239
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej z 9.1.2018
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała ,
Tak, w mieście Gdańsk obowiązuje przedmiotowa uchwała: Uchwała Nr 757 Rady Miasta Gdańska z dnia 2016-08-25 w sprawie: określenia trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej.
Link:
http://bip.gdansk.pl/prawo-lokalne?posiedzenie=&numer=&rok=2016&tytul=inicjatywy+lokalnej&Typ=R&data=&Start=0
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy
o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
Gdańska Rada Działalności Pożytku Publicznego funkcjonuje od 2005 roku. Obecna Rada VII kadencji została powołana Zarządzeniem Nr 764/17 Prezydenta Miasta Gdańska z dnia 4 maja 2017 r.
Tryb powoływania członków oraz organizacja i tryb działania Gdańskiej Rady Działalności Pożytku Publicznego określony jest w Rozdziale V Wieloletniego programu współpracy Miasta Gdańska z organizacjami pozarządowymi na lata 2016 – 2020 przyjętego Uchwałą Nr XVII/515/15 Rady Miasta Gdańska z dnia 17 grudnia 2015 r., zmienionej Uchwałą Nr XXXII/887/16 Rady Miasta Gdańska z dnia 19 grudnia 2016 r.
Wszelkie informacje na stronie internetowej: http://bip.gdansk.pl/prezydent-miasta/gdanskie-rady/Gdanska-Rada-Dzialalnosci-Pozytku-Publicznego,a,2655
- czy powołano w gminie radę oświatową?
tak. Gdańska Rada Oświatowa, jako ciało opiniodawczo-doradcze Rady Miasta Gdańska, działa od 2007 roku. Na pierwszą kadencję (2007-2010) została powołana Uchwałą nr XII/304/07 zRady Miasta Gdańska z dnia 30 sierpnia 2007 r.
Druga kadencja 2011-2015 - Uchwała nr VII/87/11 Rady Miasta Gdańska z dnia 17 lutego 2011 r.
Na trzecią kadencję została powołana Uchwałą nr VI/154/15 Rady Miasta Gdańska z dnia 26 lutego 2015 r. (z póź. zm.) w sprawie powołania Gdańskiej Rady Oświatowej. Aktualnie w jej skład wchodzi 25 cz łonków
W celu zapewnienia wszechstronności i fachowości prowadzonych przez Radę prac do jej grona powołani zostali eksperci – zarówno teoretycy jak i praktycy. Cz łonkowie reprezentują środowiska zainteresowane współpracą z miastem w dziedzinie edukacji, w tym: uczelnie wyższe, związki zawodowe i organizacje pozarządowe oraz podmioty, których decyzje są istotne dla kształtu polityki oświatowej miasta i regionu: Urząd Marszałkowski, Kuratorium Oświaty, Okręgową Komisję Egzaminacyjną oraz reprezentantów dyrektorów szkół i innych gdańskich placówek oświatowych.
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami?
Tak, poniżej link do uchwał
http://bip.gdansk.pl/prawo-lokalne?posiedzenie=&numer=&rok=&tytul=zasad+i+trybu+przeprowadzania+konsultacji+spo%C5%82ecznych&Typ=R&data=&Start=0
http://bip.gdansk.pl/prawo-lokalne?posiedzenie=&numer=764&rok=2016&tytul=&Typ=R&data=&Start=0
- informacja o liczbie uchwał w latach 2014-2016:
2014 - 419 uchwał
2015 - 503 uchwały
2016 - 372 uchwały
- czy utworzono młodzieżową radę gminy?
Tak, w Gminie Miasto Gdańsk od 2011 roku funkcjonuje Młodzieżowa Rada Miasta Gdańska powołana na podstawie Uchwały Nr XI/177/11 Rady Miasta Gdańska z dnia 26 maja 2011 roku w sprawie powołania Młodzieżowej Rady Miasta Gdańska.
Poniżej link do treści w/w uchwały oraz jej zmian:
http://bip.gdansk.pl/prawo-lokalne?posiedzenie=&numer=&rok=&tytul=powo%C5%82ania+M%C5%82odzie%C5%BCowej+Rady+Miasta+Gda%C5%84ska&Typ=A&data=&Start=0
- czy utworzono gminna rade seniorów?
Do dnia 23 stycznia br. nie powołano w gminnej rady seniorów.
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki?
Nie. w Gminie nie ma sołectw. http://bip.gdansk.pl/prawo-lokalne?posiedzenie=&numer=&rok=&tytul=so%C5%82ectw&Typ=A&data=&Start=0
Odpowiedzi do zapytań o budżet obywatelski:
W Gminie Miasta Gdańska obowiązuje uchwała określająca zasady i tryb przeprowadzania konsultacji społecznych z mieszkańcami miasta Gdańska. Jest to uchwała nr 494/2015 Prezydenta Miasta Gdańska z dnia 26 listopada 2015 r.
Link do pełnej treści uchwały:
http://bip.gdansk.pl/prawo-lokalne?posiedzenie=&numer=494&rok=2015&tytul=&Typ=A&data=&Start=0
Liczba konsultacji społecznych w myśl uchwały rady miasta w latach:
2014 - 7
2015 - 10
2016 - 4
Od 2013 roku w gminie prowadzony jest projekt budżetu obywatelskiego w formie wyłącznie konsultacji społecznych. Na stronie gdansk.pl w zakładce budżetu obywatelskiego ( http://www.gdansk.pl/budzet-obywatelski ) dostępne są wszystkie uchwały i zarządzenia określające zasady budżetu obywatelskiego w poszczególnych latach do 2017 roku włącznie.
Kwoty budżetu obywatelskiego w poszczególnych latach:
2014 - 11 000 000 zł
2015 - 11 000 000 zł
2016 - 12 500 000 zł
URZĄD MIEJSKI W GDAŃSKU
Biuro Rady Miasta Gdańska
Wioletta Krewniak
Inspektor
Wały Jagiellońskie 1
80-853 Gdańsk
tel.: 58-323-70-25
fax: 58-305-34-52
e-mail: wioletta.krewniak@gdansk.gda.pl
www.gdansk.pl
odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznych przez CHOCZEWO w sprawie Monitoring samorządy $113
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 9
stycznia br. informuję, że:
- w gminie nie obowiązuje uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów
oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy
lokalnej,
- w gminie nie funkcjonuje gminna rada działalności pożytku publicznego,
- w gminie nie funkcjonuje rada oświatowa,
- w gminie obowiązuje uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji
z mieszkańcami, link poniżej
http://bip.choczewo.iq.pl/index.php?c=getfile&id=1064
- w 2014 r. rada gminy podjęła 69 uchwał, w 2015 r. 113 uchwał, w 2016 r. 96
uchwał.,
- w gminie nie przeprowadzono konsultacji z mieszkańcami w latach 2014-2016,
- w gminie nie utworzono młodzieżowej rady gminy,
- w gminie utworzono gminną radę seniorów,
http://bip.choczewo.iq.pl/index.php?c=getfile&id=244
- w gminie wyodrębniono fundusz sołecki w 2014 r., uchwała w załączeniu w
związku z problemami technicznymi wersji archiwalnej BIP,
- w gminie brak jest obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych
w związku z realizacją funduszu sołeckiego
- w gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski
- w gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski
- w gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski
GMINA CHOCZEWO
z poważaniem
Podinspektor ds. obsługi Rady Gminy
Anna Kosno
odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez WIERUSZÓW w sprawie Monitoring samorządy #1703
Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek o udostępnienie
informacji publicznej z dnia 9 stycznia 2018 r.
Pozdrawiam
Magdalena Sikora
pracownik Biura Rady
1Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek o udostępnienie
informacji publicznej z dnia 9 stycznia 2018 r.
Pozdrawiam
Magdalena Sikora
pracownik Biura Rady
odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej przez Leszno w sprawie Monitoring samorządy $510
Szanowni Państwo,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji
publicznej. Proszę o potwierdzenie otrzymania wiadomości.
Z poważaniem
Paulina Janowicz
-----
Biuro Prasowe
Urząd Miasta Leszna
tel. 65 529 81 28
Urząd Miasta i Gminy Lądek-Zdrój - odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez LĄDEK-ZDRÓJ w sprawie Monitoring samorządy #394
Sieć Obywatelska Watchdig Polska
ul. Ursynowska 22/2
02-605 Warszawa
W odpowiedzi na Państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznej, który
został złożony pocztą elektroniczną w dniu 9.01.2018 r. na adres
umig@ladek.pl <mailto:umig@ladek.pl> przesyłamy w załączeniu odpowiedź na
zadane pytania.
Z poważaniem
Radosław Pasionek
Inspektor ds. Rady Miejskiej, obsługi sołectw i promocji
tel. 74/ 811 78 67
Urząd Miasta i Gminy Lądek-Zdrój
Ratusz - Rynek 31, 57-540 Lądek-Zdrój
Odpowiedź na wniosek z dnia 09.01.2018r. przez KLUCZBORK w sprawie Monitoring samorządy #2287
Kluczbork, dnia 23 stycznia 2018r.
PRO.1431.6.2018.EB
Odpowiedź na Państwa wniosek znajduje się w dołączonym do maila załączniku.
Z poważaniem
Ewa Bukowska
Wydział Promocji i Rozwoju Gminy
Urząd Miejski w Kluczborku
Ul. Katowicka 1
46-200 Kluczbork
tel. 77 / 418-1482 w.285, 418-4768
fax 77 / 418-2230
Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez OŚWIĘCIM w sprawie Monitoring samorządy #2010
Szanowni Państwo,
Odpowiedzi na pytania zadane przez Państwa drogą mailową dn. 9.01.18 r.
przesyłamy informacje:
/- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów
oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy
lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o
wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www
(link), pod którym jest dostępna ta uchwała,/
W gminie Oświęcim nie obowiązuje taka uchwała.
/- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e
ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),/
Nie utworzono.
/ - czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa
oświatowego),/
Nie powołano.
/ - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link)
BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,/
Nie obowiązuje.
/- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych
latach 2014-2016,/
Liczba uchwał w poszczególnych latach:
- 2014 – 107,
- 2015 – 151,
- 2016 – 140.
W sumie: 307 uchwał.
/- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
poszczególnych latach 2014-2016,/
Nie przeprowadzano konsultacji.
/ - czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym),/
Nie utworzono.
/ - czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym),/
Nie utworzono.
/- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o
funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony
www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o
wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to
wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna
jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie
funduszu sołeckiego,/
Tak.
http://www.prawomiejscowe.pl/UrzadGminyOswiecim/document/202364/Zarz%C4%85dzenie
/ - link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w
związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,/
Uchwała o zasadach zwiększania funduszu:
http://www.prawomiejscowe.pl/UrzadGminyOswiecim/document/203734/Uchwa%C5%82a
Zarządzenie nr 43/2016 Wójta Gminy Oświęcim w sprawie: powołania zespołu
roboczego ds. koordynacji i współpracy z sołectwami w zakresie funduszu
sołeckiego:
http://www.prawomiejscowe.pl/UrzadGminyOswiecim/document/201956/Zarz%C4%85dzenie-43_2016
Zarządzenie nr 56/2016 Wójta Gminy Oświęcim w sprawie: zmiany
zarządzenia Wójta Gminy z dnia 19 maja 2016 r. nr 43/2016:
http://www.prawomiejscowe.pl/UrzadGminyOswiecim/document/202173/Zarz%C4%85dzenie-56_2016
Zarządzenie nr 73/2016 Wójta Gminy Oświęcim w sprawie: zasad i trybu
wykonywania przez sołtysów przedsięwzięć wynikających z ustawy o
funduszu sołeckim:
http://www.prawomiejscowe.pl/UrzadGminyOswiecim/document/202364/Zarz%C4%85dzenie
/- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) -
rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w
sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez
mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony
www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie
(uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),//
/Nie obowiązuje.
/- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w
oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami,
wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
(partycypacyjny),/
Nie dotyczy.
/- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w
poszczególnych latach 2014-2016./
Nie dotyczy.
W razie pytań pozostajemy do dyspozycji.
Z poważaniem
Ewelina Łazarz
Wydział Rozwoju, Funduszy Zewnętrznych
i Promocji Gminy
*Tel. 33 844 95 33*
*Urząd Gminy Oś**więcim*
ul. Zamkowa 12
32-600 Oświęcim
Tel. 33 844 95 00
www.gminaoswiecim.pl <file:///C:/Users/dgrela/Desktop/www.oswiecim-gmina.pl>
Gmina Oświęcim
*
*
udostępnienie informacji publicznej na wniosek przez TUSZYN w sprawie Monitoring samorządy #1695
Szanowni Państwo,
odpowiadając na Państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznej udostępniam informację publiczną w następującym zakresie:
1. w Gminie Tuszyn obowiązuje uchwała dotycząca trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej http://www.tuszyn.info.pl/council/uchwaly_tresc/159_uchwala%20nr%20xxxiv_233_12.pdf
2. nie utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego
3. nie powołano w gminie radę oświatową,
4. w gminie obowiązuje uchwała dotycząca zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami
http://www.tuszyn.info.pl/council/uchwaly_tresc/246_801f3a87_uchwala_XXIX_222_16.pdf
http://www.tuszyn.info.pl/council/uchwaly_attach/_7ae3d3af_zal.1_uchwala_XXIX_222_16.pdf
5. liczba przyjętych uchwał przez radę: 2014r. - 123, 2015r. - 131, 2016r. – 120
6. liczba przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w latach: 2014r. – 0, 2015r. – 0, 2016r. – 4
7. nie utworzono młodzieżowej rady gminy
8. nie utworzono gminnej rady seniorów
9. w gminie wyodrębniono fundusz sołecki
http://www.tuszyn.info.pl/council/uchwaly_tresc/202_nr%20liv_413_14.pdf
10. w zakresie realizacji funduszu sołeckiego wydawane są zarządzenia organu w sprawie powołania komisji ds. badania wniosków składanych przez sołectwa z terenu gminy Tuszyn na dany rok – załącznik przykład zarządzenia
11. w gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski.
Z poważaniem
Beata Krawczyk
Sekretarz Gminy Tuszyn
tel. 42 232 13 83 w.22
Informacja publiczna przez JABŁONNA LACKA w sprawie Monitoring samorządy $327
Dzień dobry.
Urząd Gminy Jabłonna Lacka w odpowiedzi na wniosek o dostęp do informacji
publicznej w załączeniu przesyła odpowiedź na wniosek.
Z poważaniem,
Monika Maliszewska
RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez KONSTANTYNÓW w sprawie Monitoring samorządy #1027
SCA.1413.4.2018
Konstantynów, dnia 22 stycznia 2018r.
STOWARZYSZENIE
Sieć Obywatelska Wachdog Polska
Warszawa
Ul. Ursynowska 22/2
Dotyczy sprawa- 4452@fedrowanie,siecobywatelska.pl.
1. W Gminie Konstantynów obowiązuje Uchwała Nr XXIV Rady Gminy Konstantynów z dnia 17 listopada 2017r. w sprawie „ Programu Współpracy Gminy Konstantynów z organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust.3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2018 rok i. Strona BIP ugkonstantynow.bip.lubelskie
Wójt Gminy Konstantynów wydał Zarządzenie Nr 7/2018 z dnia 22 stycznia 2018 roku w sprawie ogłoszenia otwartego konkursu ofert na realizację zadań publicznych w 2018 roku. Strona BIP ugkonstantynow.bip.lubelskie
2. W Gminie Konstantynów nie utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego ( art.41e ust.1 ustawy działalności pożytku publicznego i wolontariacie)
3. W gminie nie powołano rady oświatowej( art. 78 ust.1 Prawa oświatowego).
4. W gminie obowiązuje Uchwała Nr XXXIV/208/10Rady Gminy Konstantynów z dnia 24 września 2010 roku w sprawie określenia szczegółowego sposobu konsultowania projektów aktów prawa miejscowego z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami- Strona BIP ugkonstantynow.bip.lubelskie
5. W gminie w latach 2014- 2016 podjęto łącznie – 169 uchwał - rok 2014 56 uchwały, rok 2015- 59uchwał, rok 2016 – 54uchwały .
6. Liczba konsultacji społecznych rok 2014- 15 konsultacji, rok 2015 – 6konsultacji i rok 2016- 15 konsultacji.
7. W gminie nie utworzono młodzieżowej rady gminy ( art. 5b ust.2 ustawy o samorządzie gminnym).
8. Nie utworzono gminnej rady seniorów(art.5c ust.2 ustawy o samorządzie gminnym).
9. Uchwałą Nr XXI/143/17 z dnia 23 marca 2017 roku wyrażono zgodę na wyodrębnienie z budżetu gminy środków stanowiących fundusz sołecki w 2018 roku Strona BIP ugkonstantynow.bip.pl . Nie wydawano zarządzeń w związku z realizacją funduszu sołeckiego w 2018 roku.
10. W gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski
Z poważaniem
Anna Milańczuk
Urząd Gminy Konstantynów
tel. 83 341 41 92
-----Original Message-----
From: sprawa-4452@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-4452@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Tuesday, January 09, 2018 7:57 AM
To: konstantynow@lubelskie.pl
Subject: Wniosek o udostępnienie informacji publicznejStowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-4452@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez KONSTANTYNÓW w sprawie Monitoring samorządy #1027
SCA.1413.3.2018 Konstantynów, dnia 22 stycznia 2018r.
STOWARZYSZENIE
Sieć Obywatelska Wachdog Polska
Warszawa
Ul. Ursynowska 22/2
Dotyczy sprawa -5030@fedrowanie,siecobywatelska.pl.
1. W Gminie Konstantynów obowiązuje Uchwała Nr XXIV Rady Gminy Konstantynów z dnia 17 listopada 2017r. w sprawie „ Programu Współpracy Gminy Konstantynów z organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust.3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2018 rok i. Strona BIP ugkonstantynow.bip.lubelskie
Wójt Gminy Konstantynów wydał Zarządzenie Nr 7/2018 z dnia 22 stycznia 2018 roku w sprawie ogłoszenia otwartego konkursu ofert na realizację zadań publicznych w 2018 roku. Strona BIP ugkonstatynow.bip.lubelskie
2. W Gminie Konstantynów nie utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego ( art.41e ust.1 ustawy działalności pożytku publicznego i wolontariacie)
3. W gminie nie powołano rady oświatowej( art. 78 ust.1 Prawa oświatowego).
4. W gminie obowiązuje Uchwała Nr XXXIV/208/10Rady Gminy Konstantynów z dnia 24 września 2010 roku w sprawie określenia szczegółowego sposobu konsultowania projektów aktów prawa miejscowego z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami- Strona BIP ugkonstantynow.bip.lubelskie
5. W gminie w latach 2014- 2016 podjęto łącznie – 169 uchwał - rok 2014 56 uchwały, rok 2015- 59uchwał, rok 2016 – 54uchwały .
6. Liczba konsultacji społecznych rok 2014- 15 konsultacji, rok 2015 – 6konsultacji i rok 2016- 15 konsultacji.
7. W gminie nie utworzono młodzieżowej rady gminy ( art. 5b ust.2 ustawy o samorządzie gminnym).
8. Nie utworzono gminnej rady seniorów(art.5c ust.2 ustawy o samorządzie gminnym).
9. Uchwałą Nr XXI/143/17 z dnia 23 marca 2017 roku wyrażono zgodę na wyodrębnienie z budżetu gminy środków stanowiących fundusz sołecki w 2018 roku Strona BIP ugkonstantynow.bip.lubelskie . Nie wydawano zarządzeń w związku z realizacją funduszu sołeckiego w 2018 roku.
10. W gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski
Z poważaniem
Anna Milańczuk
Urząd Gminy Konstantynów
tel. 83 341 41 92
-----Original Message-----
From: sprawa-5030@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-5030@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Tuesday, January 09, 2018 8:00 AM
To: konstantynow@lubelskie.pl
Subject: Wniosek o udostępnienie informacji publicznejStowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-5030@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez JABŁONNA LACKA w sprawie Monitoring samorządy $327
Dzień dobry.
Urząd Gminy Jabłonna Lacka w odpowiedzi na wniosek o dostęp do informacji publicznej w załączeniu przesyła odpowiedź.
Z poważaniem,
Ewa Dorczuk
1-----Original Message-----
From: sprawa-4255@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-4255@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Tuesday, January 9, 2018 7:57 AM
To: jablonnalacka@onet.pl
Subject: Wniosek o udostępnienie informacji publicznejStowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-4255@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
odpowiedź na wniosek informacja publiczna przez BARANÓW (woj. mazowieckie) w sprawie Monitoring samorządy $14
Dzień dobry
Bardzo proszę o potwierdzenie otrzymania wiadomości
Dziękuję
Wanda Wójtowicz
Inspektor w UG w Baranowie
odpowiedź informacja publiczna przez MEŁGIEW w sprawie Monitoring samorządy #1057
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 9
stycznia 2018 r., na podstawie art. 13 ust. 1 ustawy z dnia 6 września
2001 r. o dostępie do informacji publicznej (tj. Dz.U.2016.1764 z późn.
zm.) Urząd Gminy Mełgiew w załączeniu przekazuje odpowiedź.
Z poważaniem
Karolina Kamieniecka
Urząd Gminy Mełgiew
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 9.01.2018 przez NOWOSOLNA w sprawie Monitoring samorządy #1641
Szanowni Państwo,
w załączeniu przesyłam Państwu odpowiedź na Państwa wniosek z dnia
9.01.2018 roku ws udostępniania informacji publicznej.
W razie pytań pozostaje do Państwa dyspozycji.
--
Pozdrawiam
Monika Perek-Jura
Kierownik Referatu Komunikacji SPołęcznej, Promocji i Obsługi Klienta
Urząd Gminy Nowosolna
92-703 Łódź, Rynek Nowosolna 1
tel: 42 616 45 30
fax 42 616 45 44
www.gminanowosolna.pl
informacja publiczna przez ŁĘCZNA w sprawie Monitoring samorządy #1050
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek z dnia 09.01.2018 roku dot.
udostepnienia informacji publicznej.
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej str. 2 przez CZERWONAK w sprawie Monitoring samorządy $155
Z poważaniem,
Anna Kołodziejczak-Sobczak
Kierownik Wydziału Administracyjnego
tel. 61 654 42 16
Urząd Gminy Czerwonak [ http://www.czerwonak.pl/ | www.czerwonak.pl ]
ul. Źródlana 39
62-004 Czerwonak
Godziny przyjęć klientów: tel.: 61 654 42 04
fax: 61 812 02 70
pn. 9:00 - 17:00, wt.-pt. 7:30 - 15:00
Re: Fwd: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez NOWE MIASTECZKO w sprawie Monitoring samorządy #1424
W dniu 2018-01-23 o 12:28, Justyna Majczak pisze:
>
>
>
>
> --- Treść przekazanej wiadomości ---
> Temat: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
> Data: Tue, 09 Jan 2018 07:00:19 -0000
> Nadawca: sprawa-5215@fedrowanie.siecobywatelska.pl
> Odpowiedź-Do: sprawa-5215@fedrowanie.siecobywatelska.pl
> Adresat: sekretarz@nowemiasteczko.pl
>
>
>
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:
>
> - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
>
Odp. Nie
> - czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
>
Odp. Nie
> - czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
Odp. Nie
> - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
Odp. Tak www.bip.nowemiasteczko.pl
> - informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
Odp. BIP
> - informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
Odp. 2014 -2016 - jedne konsultacje zgodnie z procedurą
> - czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
Odp. Nie
> - czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
Odp. Nie
> - czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
>
Odp. Tak BIP
> - link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
Odp. BIP
> - czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
>
Odp. Nie
> - jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
> - jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.
> Nie dotyczy
Danuta Wojtasik
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adressprawa-5215@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
>
> --
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez DĄBROWA CHEŁMIŃSKA w sprawie Monitoring samorządy #701
Dzień dobry.
W odpowiedzi na zapytanie o udzielenie informacji publicznej z dnia 9
stycznia 2018 r. informuję:
- w gminie Dąbrowa Chełmińska nie obowiązuje uchwała dot. trybu i
szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego
w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności
pożytku publicznego i o wolontariacie);
- w gminie nie powołano gminnej rady pożytku publicznego (art. 41e ust.
1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
- nie powołano rady oświatowej (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
- obowiązuje uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z
mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), link:
http://www.bip.dabrowachelminska.lo.pl/?app=uchwaly&nid=6820&y=2016;
- Rada Gminy Dąbrowa Chełmińska w roku 2014 podjęła 99 uchwał w tym 25
uchwał w kadencji, która rozpoczęła się w roku 2014, w roku 2015 podjęto
100 uchwał, a w roku 2016 - 89 uchwał,
- w roku 2014 przeprowadzono 17 konsultacji z mieszkańcami gminy Dąbrowa
Chełmińska, w roku 2015 konsultacji nie przeprowadzano, w roku 2016
odbyły się 4 konsultacje z mieszkańcami,
- w gminie Dąbrowa Chełmińska nie powołano młodzieżowej rady gminy,
- w gminie Dąbrowa Chełmińska nie utworzono rady seniorów.
w gminie wyodrębniono fundusz sołecki, link do strony:
http://www.bip.dabrowachelminska.lo.pl/?app=uchwaly&nid=5207&y=2014&q=wyodr%C4%99bnienie+funduszu+so%C5%82eckieg,
- zarządzenie Wójta Gminy dot. realizacji funduszu sołeckiego:
na rok 2017 -
http://www.bip.dabrowachelminska.lo.pl/?app=zarzadzenia&nid=6794&y=2016;
na rok 2016 -
http://www.bip.dabrowachelminska.lo.pl/?app=zarzadzenia&nid=6149&y=2015;
na rok 2015 -
http://www.bip.dabrowachelminska.lo.pl/?app=zarzadzenia&nid=5432&y=2014;
na rok 2014 -
http://www.bip.dabrowachelminska.lo.pl/?app=zarzadzenia&nid=4723&y=2013'
- w gminie Dąbrowa Chełmińska nie funkcjonuje budżet obywatelski.
W przypadku dodatkowych pytań pozostaję do dyspozycji.
Dorota Kraska-Wadych
Sekretarz Gminy
Dąbrowa Chełmińska
tel. 52 38 16 047
Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez DĄBROWA CHEŁMIŃSKA w sprawie Monitoring samorządy #701
Dzień dobry.
W odpowiedzi na zapytanie o udzielenie informacji publicznej z dnia 9
stycznia 2018 r. informuję:
- w gminie Dąbrowa Chełmińska nie obowiązuje uchwała dot. trybu i
szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego
w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności
pożytku publicznego i o wolontariacie);
- w gminie nie powołano gminnej rady pożytku publicznego (art. 41e ust.
1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
- nie powołano rady oświatowej (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
- obowiązuje uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z
mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), link:
http://www.bip.dabrowachelminska.lo.pl/?app=uchwaly&nid=6820&y=2016;
- Rada Gminy Dąbrowa Chełmińska w roku 2014 podjęła 99 uchwał w tym 25
uchwał w kadencji, która rozpoczęła się w roku 2014, w roku 2015 podjęto
100 uchwał, a w roku 2016 - 89 uchwał,
- w roku 2014 przeprowadzono 17 konsultacji z mieszkańcami gminy Dąbrowa
Chełmińska, w roku 2015 konsultacji nie przeprowadzano, w roku 2016
odbyły się 4 konsultacje z mieszkańcami,
- w gminie Dąbrowa Chełmińska nie powołano młodzieżowej rady gminy,
- w gminie Dąbrowa Chełmińska nie utworzono rady seniorów.
w gminie wyodrębniono fundusz sołecki, link do strony:
http://www.bip.dabrowachelminska.lo.pl/?app=uchwaly&nid=5207&y=2014&q=wyodr%C4%99bnienie+funduszu+so%C5%82eckieg,
- zarządzenie Wójta Gminy dot. realizacji funduszu sołeckiego:
na rok 2017 -
http://www.bip.dabrowachelminska.lo.pl/?app=zarzadzenia&nid=6794&y=2016;
na rok 2016 -
http://www.bip.dabrowachelminska.lo.pl/?app=zarzadzenia&nid=6149&y=2015;
na rok 2015 -
http://www.bip.dabrowachelminska.lo.pl/?app=zarzadzenia&nid=5432&y=2014;
na rok 2014 -
http://www.bip.dabrowachelminska.lo.pl/?app=zarzadzenia&nid=4723&y=2013'
- w gminie Dąbrowa Chełmińska nie funkcjonuje budżet obywatelski.
W przypadku dodatkowych pytań pozostaję do dyspozycji.
Dorota Kraska-Wadych
Sekretarz Gminy
Dąbrowa Chełmińska
tel. 52 38 16 047
wersja elektroniczna odpowiedzi na pismo przez GÓRA KALWARIA w sprawie Monitoring samorządy $276
W związku z Państwa wnioskiem o udostępnienie informacji publicznej
odpowiadam na następujące pytania:
/- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów
oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy
lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o
wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www
(link), pod którym jest dostępna ta uchwała,/
Informuję, że w gminie obowiązuje uchwaładot. trybu i szczegółowych
kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach
inicjatywy lokalnej/./Link
_http://bip.gorakalwaria.pl/public/get_file_contents.php?id=308698_
/- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e
ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),/
Informuję, że gmina nie powołała Gminnej Rady Działalności pożytku
publicznego.
/- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),/
Informuję, że w gminie nie powołano rady oświatowej.
/- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link)
BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,/
Informuję, że w gminie obowiązuje uchwała zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami. Link:
_http://bip.gorakalwaria.pl/public/get_file_contents.php?id=365247_
/- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych
latach 2014-2016,/
Przedstawiam następujące informacje i ilości uchwał Rady Miejskiej w
latach 2014-2016:
*
2014 rok – 153,
*
2015 rok – 172,
*
2016 rok – 176.
/- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
poszczególnych latach 2014-2016,/
W 2016 roku przeprowadzono konsultacje społeczne dotyczące projektów
statutów sołectw w Gminie Góra Kalwaria
/- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym),/
Informuję, że w gminie utworzono młodzieżową radę gminy.
/- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym),/
Informuję, że w gminie utworzono gminną radę seniorów.
/- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o
funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony
www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o
wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to
wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna
jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie
funduszu sołeckiego,/
Informuję, że w gminie wyodrębniono fundusz sołecki.
Link do Uchwały Nr VIII/28/2015 Rady Miejskiej Góry Kalwarii z dnia 4
marca 2015 r.
_http://bip.gorakalwaria.pl/public/popup.php?id_menu_item=141569_
/- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w
związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,/
Link do obowiązujących zarządzeń w powyższym zakresie:
_http://bip.gorakalwaria.pl/public/get_file_contents.php?id=407255_
/- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) -
rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w
sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez
mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony
www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie
(uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),/
Informuję, że w gminie obowiązuje budżet obywatelski. Uchwała jest
dostępna pod linkiem:
_http://bip.gorakalwaria.pl/public/get_file_contents.php?id=332642_
-/jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w
oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami,
wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
(partycypacyjny),/
Informuję, że w gminie funkcjonuje budżet obywatelski realizowany w
oparciu o konsultacje społeczne
/- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w
poszczególnych latach 2014-2016./
Informuję, że w latach 2014-2016 kwota budżetu obywatelskiego wynosiła
400 tyś zł./rocznie
Pozdrawiam,
Agnieszka Rutkowska-Komornik
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez CZERWONAK w sprawie Monitoring samorządy $155
Z poważaniem,
Anna Kołodziejczak-Sobczak
Kierownik Wydziału Administracyjnego
tel. 61 654 42 16
Urząd Gminy Czerwonak [ http://www.czerwonak.pl/ | www.czerwonak.pl ]
ul. Źródlana 39
62-004 Czerwonak
Godziny przyjęć klientów: tel.: 61 654 42 04
fax: 61 812 02 70
pn. 9:00 - 17:00, wt.-pt. 7:30 - 15:00
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187
- 188
- 189
- 190
- 191
- 192
- 193
- 194
- 195
- 196
- 197
- 198
- 199
- 200
- 201
- 202
- 203
- 204
- 205
- 206
- 207
- 208
- 209
- 210
- 211
- 212
- 213
- 214
- 215
- 216
- 217
- 218
- 219
- 220
- 221
- 222
- 223
- 224
- 225
- 226
- 227
- 228
- 229
- 230
- 231
- 232
- 233
- 234
- 235
- 236
- 237
- 238
- 239
- 240
- 241
- 242
- 243
- 244
- 245
- 246
- 247
- 248
- 249
- 250
- 251
- 252
- 253
- 254
- 255