Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1680
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie2120
Lubuskie820
Łódzkie1770
Małopolskie1820
Mazowieckie3130
Opolskie710
Podkarpackie1590
Podlaskie1180
Pomorskie1210
Śląskie1670
Świętokrzyskie1010
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2240
Zachodniopomorskie1110

Listy

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez SZYDŁOWO (woj. wielkopolskie) w sprawie Monitoring samorządy #1894

Odpowiadając na wniosek z dnia 30.01.2018 r. udzielam informacji ze swojego
stanowiska pracy:
1. Nie
2. Nie
3. Nie
4. Tak - Uchwała
http://www.bip.szydlowo.pl/cms_inc/cms_pobierz_dokument.php?id=1025&dok_id=6004
8. Nie
9. Tak - Uchwała
http://bip.szydlowo.pl/cms_inc/cms_pobierz_dokument.php?id=608&dok_id=4780
10. Nie ma
11. Nie
12. nie dotyczy
13. nie dotyczy

Z poważaniem Kinga Kanduła
Inspektor ds. promocji gminy, ochrony zdrowia
i koordynacji współpracy z organizacjami pozarządowymi
Urząd Gminy Szydłowo
Jaraczewo 2
64-930 Szydłowo
Tel. 67-211-55-15
Fax 67-216-12-36
promocja@szydlowo.pl
www.szydlowo.pl

Fwd: odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez TCZEW w sprawie Monitoring samorządy #2116

Poniżej odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej:

-Tak , Uchwała nr XVI/97/2012 Rady Gminy Tczew z dnia 24 kwietnia 2012
r. w sprawie trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację
zadań publicznych w ramach inicjatyw lokalnych.

http://bip.gmina-tczew.pl/Article/get/id,16374.html

-W gminie Tczew nie utworzono Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego.

-W gminie Tczew nie powołano rady oświatowej.

- Tak, Uchwała w sprawie sprawie określenia zasad i trybu
przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami Gminy Tczew - UCHWAŁA NR
XLI/263/2017 RADY GMINY TCZEW z dnia 30 października 2017 r. (
www.bip.gmina-tczew.pl)

- Liczba podjętych przez Radę Gminy uchwał :

- 2014 rok-93

- 2015 rok-93

- 2016 rok-90

- Przeprowadzone konsultacje z mieszkańcami

- 2014 rok- 26

- 2015 rok-0-

- 2016 rok-0-

- W gminie Tczew nie utworzono młodzieżowej rady gminy.

- W gminie Tczew nie utworzono gminnej rady seniorów.

- Tak, Uchwała Nr XXXIV/205/2017 Rady Gminy Tczew z dnia 15 lutego 2017
r. w sprawie wyrażenia zgody na wyodrębnienie w budżecie Gminy Tczew
środków stanowiących fundusz sołecki.

http://bip.gmina-tczew.pl/Article/get/id,17347.html

-Zarządzenie nr 125/2016 Wójta Gminy Tczew z dnia 04.08.2016 roku w
sprawie ustanowienia Regulaminu funduszu sołeckiego Gminy Tczew

http://bip.gmina-tczew.pl/Article/id,220.html

-Zarządzenie Nr 101/2017 Wójta Gminy Tczew z dnia 17.07.2017 r. w
sprawie określenia wysokości środków funduszu sołeckiego na 2018 rok
przypadających na poszczególne sołectwa w gminie Tczew

http://bip.gmina-tczew.pl/Article/id,227.html

- W gminie  Tczew nie funkcjonuje budżet obywatelski.
<http://bip.gmina-tczew.pl/Article/id,227.html>

*
<http://bip.gmina-tczew.pl/Article/id,227.html>*

*Joanna Szlicht <http://bip.gmina-tczew.pl/Article/id,227.html>*

*Sekretarz Gminy Tczew*
<http://bip.gmina-tczew.pl/Article/id,227.html>

odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez MNIÓW w sprawie Monitoring samorządy #2000

--
Justyna Szyszka-Snitko
Urząd Gminy Mniów
W załączeniu przesyłam skan pisma z odpowiedzią.

Pomyśl o środowisku zanim wydrukujesz ten list. Please consider the
environment before printing.

1

odp. na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez TRZEMESZNO w sprawie Monitoring samorządy #1904

Poniżej podaję odpowiedz na wniosek o udostępnienie informacji:

- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
*Odp. *
*Gmina nie posiada uchwały dot. inicjatywy lokalnej. ***
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
*Odp. *
*Tak. W gminie funkcjonuje od 6 grudnia 2016 roku Gminna Rada
Działalności Pożytku Publicznego. ***
 - czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
*Odp. *
*Nie *
 - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
*Odp. *
*Tak. BIP Trzemeszno Uchwały 2003 Poniżej podaję link do obowiązujących
uchwał ****uchwała Nr VIII/45/2003 ****http://bip.trzemeszno.pl/content.php?cms_id=271**BIP Trzemeszno - uchwały 2007 **zmiana uchwały - uchwała Nr X/50/2007****http://bip.trzemeszno.pl/content.php?cms_id=647*

 - informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych
latach 2014-2016,
*Odp.
W latach 2014 - 2016 podjęto 387 uchwał. *

- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
*Odp. *
*w 2016 roku przeprowadzono 2 konsultacje w sprawie obwodów szkół oraz
zmiany statutu Osiedla Nr 1 i 2 w Trzemesznie. *

- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
*Odp. *
*Nie*

- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
*Odp. *
Nie

 - czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
*Odp. *
W Gminie Trzemeszno został wyodrębniony fundusz sołecki. Uchwała w tej sprawie:
http://bip.trzemeszno.pl/content.php?cms_id=4121

- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
*Odp. Burmistrz Trzemeszna nie wydał zarządzenia w związku z realizacją
funduszu sołeckiego. *

- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
Odp.
*W Gminie Trzemeszno nie funkcjonuje i dotychczas nie funkcjonował budżet
obywatelski (partycypacyjny).*

- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
 - jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.

z poważaniem
Elżbieta Zamiara
inspektor ds. organizacyjno-samorządowych

RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez WĄSOSZ w sprawie Monitoring samorządy #2182

W załączeniu przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek o udzielenie informacji publicznej z 31 .01.2018 r.
Z wyrazami szacunku
Agnieszka Wróblewska

1

RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez MSZCZONÓW w sprawie Monitoring samorządy #2300

Dzień dobry
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o usostepnien8ie informacji publicznej

Pozdrawiam

-------------------------------------------------
Małgorzata Badowska Naczelnik wydziału Organizacyjnego i Obsługi Rady Miejskiej
468582860

1

Gmina Stara Kornica- odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez STARAKORNICA w sprawie Monitoring samorządy #2405

Dzień dobry

w załączeniu przesyłamy odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej z dnia 31.01.2018 r.

Gmina Stara Kornica
Stara Kornica 191
08-205 Kornica

1

Odpowiedż na wniosek o udostepnienie informacji publicznej z Gminy Sabnie przez SABNIE w sprawie Monitoring samorządy #2375

<HTML><HEAD></HEAD>
<BODY dir=ltr>
<DIV dir=ltr>
<DIV style="FONT-SIZE: 12pt; FONT-FAMILY: 'Calibri'; COLOR: #000000">
<DIV>&nbsp;</DIV></DIV></DIV></BODY></HTML>

1

Re: Wniosek oudostępnienie informacji publicznej przez RACIĄŻ w sprawie Monitoring samorządy #2356

Urząd Miejski w Raciążu w załączeniu przesyła odpowiedź na wniosek o
udostępnienie informacji publicznej.

--
Katarzyna Wawrowska
inspektor ds. kancelaryjno - technicznych
oraz obsługi Rady Miejskiej

Urząd Miejski w Raciążu
tel: 23) 679 11 63

1

udostepnienie informacji publicznej - Gmina Łobżenica przez ŁOBŻENICA w sprawie Monitoring samorządy #1809

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 30
stycznia 2018 r.
informuję:
1. W gminie Łobżenica obowiązuje uchwała Nr XXIX/196/13 Rady Miejskiej w
Łobżenicy z dnia 28 marca 2013 r. w sprawie "Trybu realizacji zadania
publicznego w ramach inicjatywy lokalnej". Natomiast załącznik nr 2 do ww
uchwały to kryteria oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach
inicjatywy lokalnej.
link do Uchwały:
http://bip.lobzenica.pl/?p=document&action=show&id=3233&bar_id=1667
link do załączników:
http://bip.lobzenica.pl/?p=document&action=show&id=3234&bar_id=1667
2.W Gminie nie utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego, gdyż nie wpłynął wniosek żadnych organizacji pozarządowych ani żadnych
podmiotów wymienionych w art.3 ust.3.
3. Zgodnie z art. 78. ust 1 Organ stanowiący jednostki samorządu
terytorialnego może powołać radę oświatową działającą przy tym organie.
W Gminie Łobżenica nie powołano rady oświatowej.
4. W Gminie Łobżenica obowiązuje uchwała dotycząca zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym
Uchwała XXXVII/240/2006 Rady Miejskiej w Łobżenicy z dnia 31 marca 2006 r w sprawie zasad i trybu konsultacji z mieszkańcami Gminy Łobżenica.
link do uchwały, pozycja 1690
http://www.poznan.uw.gov.pl/system/files/dzienniki/dziennik_nr_66_2006.pdf

W latach 2014 – 2016 odbyły się 2 konsultacje.
5. Liczba przyjętych uchwał w roku:
2014 – 93
2015 – 102
2016 – 101
6. Do Urzędu Miejskiego Gminy Łobżenica do tej pory nie wpłynął żaden wniosek zainteresowanych środowisk w sprawie utworzenia młodzieżowej rady gminy. W związku z tym w Gminie Łobżenica nie utworzono młodzieżowej rady gminy
7. Do Urzędu Miejskiego Gminy Łobżenica do tej pory nie wpłynął żaden wniosek zainteresowanych środowisk w sprawie utworzenia gminnej rady seniorów. W związku z powyższym w Gminie Łobżenica nie utworzono gminnej rady seniorów.
8. Zgodnie z art. 2 ust.1 ustawy o funduszu sołeckim Rada Miejska w Łobżenicy przyjęła Uchwałę nr XXXIX/278/14 z dnia 31 marca 2014 r. w sprawie
wyrażenia zgody na wyodrębnienie w budżecie gminy środków stanowiących fundusz sołecki
link do uchwały:
http://bip.lobzenica.pl/?p=document&action=show&id=3897&bar_id=2110

9. Aktualne Zarządzenie nr 0050.89.2017 Burmistrza Łobżenicy z dnia 24 lipca 2017 r. w sprawie określenia procedur wykorzystania środków funduszu sołeckiego na 2018 rok
Link do aktualnie obowiązującego zarządzenia:
http://bip.lobzenica.pl/?a=4936
10. W Gminie Łobżenica nie funkcjonuje budżet obywatelski.
11. Nie dotyczy, ponieważ w Gminie Łobżenica nie funkcjonuje budżet obywatelski.
12. Nie dotyczy, ponieważ w Gminie Łobżenica nie funkcjonuje budżet obywatelski.

z poważaniem
Kamila Bilicka
Podinspektor ds. sportu, zdrowia
i współpracy z organizacjami pozarządowymi
tel.67 286 81 22

kbilicka@lobzenica.pl

Odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej. przez RĄBINO w sprawie Monitoring samorządy #1771

Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej.
Ewa Główczyńska
Urząd Gminy Rąbino
78- 331 Rąbino 27

1

Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez SKARŻYSKO-KOŚCIELNE w sprawie Monitoring samorządy #2033

Dzień dobry

Urząd Gminy w Skarżysku Kościelnym w odpowiedzi
na Państwa Wniosek o udostępnienie informacji
publicznej przesyła w załączeniu żądane informacje.

Z poważaniem
Z-ca Kierownika USC
U.Suwara

1

Informacja publiczna przez ŚWIĘCIECHOWA w sprawie Monitoring samorządy #1899

Witam
W załączeniu przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek o udzielenie informacji publicznej.

z poważaniem
Magdalena Jaraczewska-Wieczorek
Biuro Rady Gminy

Gmina Święciechowa
ul. Ułańska 4
64-115 Święciechowa
tel. 655 333 519

1

odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez OPALENICA w sprawie Monitoring samorządy #1835

Dzień dobry,

w odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 30
stycznia br., poniżej przesyłam odpowiedzi na pytania będące przedmiotem
wniosku:

- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów
oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy
lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o
wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www
(link), pod którym jest dostępna ta uchwała,

W Gminie nie obowiązuje ww. uchwała.

- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e
ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),

Nie utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego.

- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),

Nie powołano rady oświatowej.

- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link)
BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,

_Tak.
http://bip.opalenica.pl/zasoby/files/uchwaly2011/uchwala_nr_v_31_2011_u.pdf_

- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych
latach 2014-2016,

w roku 2014 Rada Miejska podjęła 91 uchwał; w roku 2015 – 109; w roku
2016 – 109.

- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
poszczególnych latach 2014-2016,

w 2014 roku: 2; w 2015 roku: 2; w 2016 roku: 4.

- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym),

W obecnej kadencji nie utworzono młodzieżowej rady gminy.

- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym),

Nie utworzono gminnej rady seniorów.

- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o
funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony
www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o
wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to
wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna
jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie
funduszu sołeckiego,

Tak. _http://bip.opalenica.pl/zasoby/files/uchwaly2015/23_2015.pdf_

- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w
związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,

Nie były wydawane żadne zarządzenia organu wykonawczego w przedmiotowym
zakresie.

- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) -
rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w
sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez
mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony
www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie
(uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),

W Gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski.

- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w
oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami,
wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
(partycypacyjny),

W Gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski.

- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w
poszczególnych latach 2014-2016.

nie dotyczy.

Z poważaniem

Ewa Bąbelek – sekretarz Gminy Opalenica

udostępnienie informacji publicznej przez SOKOŁÓW MAŁOPOLSKI w sprawie Monitoring samorządy #2242

W załączeniu odpowiedź.

Beata Szot

1

(bez tematu) przez ZAKRZEW (woj. mazowieckie) w sprawie Monitoring samorządy #2455

<html xmlns:v="urn:schemas-microsoft-com:vml" xmlns:o="urn:schemas-microsoft-com:office:office" xmlns:w="urn:schemas-microsoft-com:office:word" xmlns:m="http://schemas.microsoft.com/office/2004/12/omml" xmlns="http://www.w3.org/TR/REC-html40"><head><meta http-equiv=Content-Type content="text/html; charset=iso-8859-2"><meta name=Generator content="Microsoft Word 15 (filtered medium)"><style><!--
/* Font Definitions */
@font-face
{font-family:"Cambria Math";
panose-1:2 4 5 3 5 4 6 3 2 4;}
@font-face
{font-family:Calibri;
panose-1:2 15 5 2 2 2 4 3 2 4;}
/* Style Definitions */
p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal
{margin:0cm;
margin-bottom:.0001pt;
font-size:11.0pt;
font-family:"Calibri","sans-serif";
mso-fareast-language:EN-US;}
a:link, span.MsoHyperlink
{mso-style-priority:99;
color:#0563C1;
text-decoration:underline;}
a:visited, span.MsoHyperlinkFollowed
{mso-style-priority:99;
color:#954F72;
text-decoration:underline;}
span.Stylwiadomocie-mail17
{mso-style-type:personal-compose;
font-family:"Calibri","sans-serif";
color:windowtext;}
.MsoChpDefault
{mso-style-type:export-only;
font-family:"Calibri","sans-serif";
mso-fareast-language:EN-US;}
@page WordSection1
{size:612.0pt 792.0pt;
margin:70.85pt 70.85pt 70.85pt 70.85pt;}
div.WordSection1
{page:WordSection1;}
--></style><!--[if gte mso 9]><xml>
<o:shapedefaults v:ext="edit" spidmax="1026" />
</xml><![endif]--><!--[if gte mso 9]><xml>
<o:shapelayout v:ext="edit">
<o:idmap v:ext="edit" data="1" />
</o:shapelayout></xml><![endif]--></head><body lang=PL link="#0563C1" vlink="#954F72"><div class=WordSection1><p class=MsoNormal><o:p>&nbsp;</o:p></p></div></body></html>

1

odpowiedz na wniosek o udostepnienie informacji przez TULISZKÓW w sprawie Monitoring samorządy #1905

RO.RO.1431.1.2018
Tuliszków, dnia 2 luty 2018r.


Stowarzyszenie Sieć Obywatelska


Watchdog Polska

Urząd Gminy i Miasta w Tuliszkowie, w odpowiedzi na e-malia z dnia 30
stycznia 2018r. informuje, że:

1. Rada Miejska w Tuliszkowie nie uchwaliła trybu i szczegółowych kryteriów
oceny wniosków na realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy
lokalnej /art. 19c.ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o
wolontariacie,

2. Nie utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego /art. 41e
ust. 1 ustawy odziałalności pożytku publicznego i o wolontariacie/,,

3. Nie powołano rady oświatowej.

4. Rada Nie uchwaliła zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z
mieszkańcami. Podjęta została uchwała nr XXXVIII/263/2010 w sprawie
określenia sposobu konsultacji z organizacjami pozarządowymi i podmiotami
wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z 24.04.2003r. o działalności pożytku
publicznego i o wolontariacie projektów aktów prawa miejscowego w
dziedzinach dotyczących działalności statutowej tych organizacji -
http://bip.tuliszkow.pl?a=2166

5. W latach 2014-2016 Rada Miejska w Tuliszkowie pojęła następującą liczbę
uchwał"

- 2014 - 59 uchwał,

- 2015 - 77 uchwał,

- 2016 - 82 uchwały.

6. Liczba przeprowadzonych konsultacji :

W 2014r.:

- konsultacje z lokalnymi stowarzyszeniami w sprawie opracowania rocznego
programu współpracy Gminy i Miasta Tuliszków z organizacjami pozarządowymi
na 2015r.

- konsultacje projektu Strategii Rozwoju Gospodarczego Gmin Powiatu
Tureckiego na lata 2015-2025

W 2015:

- konsultacje projektów statutów sołectw i statutu Samorządu Mieszkańców m.
Tuliszkowa,

- konsultacje z lokalnymi stowarzyszeniami w sprawie opracowania rocznego
programu współpracy Gminy i Miasta Tuliszków z organizacjami pozarządowymi
na 2016r.

W 2016:

- konsultacje z lokalnymi stowarzyszeniami w sprawie opracowania rocznego
programu współpracy Gminy i Miasta Tuliszków z organizacjami pozarządowymi
na 2017r.

Należy dodać, że w latach 2014-2016 prowadzone były również konsultacje
m.p.z.p.:

- konsultacje m.p.z.p. m. Krępa, Ogorzelczyn I, Dryja I i Dryja II,
Zadworna III, Piętno I, Grabowiec I, Grzymiszew I, Wielopole II, Zadworna
IV, Krępa I

7. Nie utworzono młodzieżowej rady gminy.

8. Nie utworzono rady seniorów.

9. Wyodrębniono fundusz sołecki - uchwała Rady Miejskiej w Tuliszkowie nr
0007.12.2014 z dnia 14.03.2014r. w sprawie wyrażenia zgody na wyodrębnienie
funduszu sołeckiego w budżecie GiM Tuliszków na 2015r. -
http://bip.tuliszkow.pl/?a=3315

10. Nie wydano zarządzeń związanych z realizacją funduszu sołeckiego,

11. W gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski.

Z poważaniem:

Alina Przybysz

odpowiedż przez SŁUPIA JĘDRZEJOWSKA w sprawie Monitoring samorządy #2034

Urząd gminy w Słupi informuje:
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
NIE
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
NIE
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
NIE
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
NIE
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
2014 - 56 uchwał
2015 - 59 uchwał
2016 - 49 uchwał
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
2014 - 14 konsultacji
2015 - 14 konsultacji
2016 - 17 konsultacji
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
NIE
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
NIe
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
Fundusz sołecki wyodrębniono uchwałą RG Nr XXXVIII/217/2014 z dnia 27 marca 2014 r. w sprawie wyrażenia zgody na wyodrębnienie w budżecie gminy środków stanowiących fundusz sołecki
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
NIE
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
NIE
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.
NIE

Sekretariat UG Słupia

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej. przez SOKOŁÓW PODLASKI w sprawie Monitoring samorządy #2398

Urząd Gminy Sokołów Podlaski w załączeniu przesyła odpowiedź na wniosek o
udostępnienie informacji publicznej oraz

Zarządzenia dot. Regulaminu Funduszu Sołeckiego.

Z poważaniem

Hanna Mróz

Inspektor ds. organizacyjnych i obsługi rady

Urząd Gminy Sokołów Podlaski

Ul. Wolności 44

08-300 Sokołów Podlaski

Tel. 25 781 26 10

2

odpowiedz na wniosek o udostepnienie infromacji publicznej przez SOKÓŁKA w sprawie Monitoring samorządy #2163

Sokółka 2018.02.05

EO.O.1431.5.2018JK

*Sieć Obywatelska *

*Watchdog Polska*

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej, który
wpłynął do Urzędu Miejskiego w Sokółce w dniu 31 stycznia 2018 r.
odpowiadam na informację według kolejności myślników:

- Tak, obowiązuje:

http://bip.um.sokolka.wrotapodlasia.pl/a770c814dc5b153/90f76ca68c3b660/uchwala_nr_46_343_2.html

- W gminie Sokółka nie utworzono gminnej rady działalności pożytku
publicznego,

- W gminie Sokółka nie utworzony gminnej rady oświatowej,

- Tak, obowiązuje:

http://bip.um.sokolka.wrotapodlasia.pl/a770c814dc5b153/2017/uchwala-nr-543172017.html

- W latach 2014-2016 Rada Miejska w Sokółce powzięła 336 uchwał,

- W gminie Sokółka nie przeprowadzano konsultacji na podstawie art. 5a
ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym, gdyż uchwała w sprawie trybu
przeprowadzania konsultacji społecznych została powzięta w połowie 2017
roku. W latach 2014-2016 odbywały się spotkania z mieszkańcami w różnych
sprawach bez określonego w uchwale trybu.

-Tak, w gminie Sokółka jest powołana Młodzieżowa Rada Miejska,

- W gminie Sokółka nie ma utworzonej rady seniorów,

- Tak, w gminie Sokółka wyodrębniony został fundusz sołecki:

http://bip.um.sokolka.wrotapodlasia.pl/a770c814dc5b153/3701c3e598432a7/uchwala_nr_07_038_2.html

- Organ wykonawczy czyli w przypadku gminy Sokółka Burmistrz Sokółki,
nie wydawał zarządzeń dotyczących realizacji funduszu sołeckiego.
Przeznaczenie środków z funduszu sołeckiego określane jest w uchwale
budżetowej na dany rok i jej zmianach. Poniżej link do obowiązującej
uchwały budżetowej na 2018 rok. W załączniku Nr 9 określone są cele
przeznaczenia środków z funduszu sołeckiego:

http://bip.um.sokolka.wrotapodlasia.pl/a770c814dc5b153/2017/uchwala-nr-673962017.html

- W gminie Sokółka nie funkcjonuje budżet obywatelski.

--
Pozdrawiam
Joanna Korzeniewska
Biuro Obsługi Rady Miejskiej w Sokółce
Plac Kościuszki 1
16-100 Sokółka
tel. 85 711 09 00
fax.85 711 09 11

1

odpowiedź na wniosek o udostępnienie inf.publ. Gmina Rakoniewice przez RAKONIEWICE w sprawie Monitoring samorządy #1864

Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej
pozdrawiam
Magdalena Chojnacka - biuro rady

1

Odpowiedź na wniosek z dnia 30.01.2018 - Gmina Łęka Opatowska przez ŁĘKA OPATOWSKA w sprawie Monitoring samorządy #1808

OR.1431.4.2018

W odpowiedzi na wniosek z dnia 31.01.2018r. informuję co następuje:

- W Gminie Łęka Opatowska nie funkcjonuje uchwała dot. trybu i
szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizacje zadania publicznego
w ramach inicjatywy lokalnej

- Nie utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego

- Nie powołano rady oświatowej

- W Gminie obowiązuje uchwała dotycząca zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (Uchwała Nr XXXIX/181/2006 Rady Gminy Łęka
Opatowska z dnia 28.04.2006r.) - w załączeniu

- Liczba przyjętych przez Radę Gminy Łęka Opatowska uchwał: w 2014r. -
44 uchwały, w 2015r. - 61 uchwał, w 2016r. - 79 uchwał

- W latach 2014-2016 nie przeprowadzano konsultacji społecznych z
mieszkańcami

- Nie utworzono młodzieżowej rady gminy

- Nie utworzono gminnej rady seniorów

- W Gminie wyodrębniono fundusz sołecki, na mocy uchwały Nr
XLVII/217/2014 Rady Gminy Łęka Opatowska z dnia 27.03.2014r. link do
strony: http://www.lekaopatowska.bip.net.pl/?a=3743

- Organ wykonawczy - Wójt Gminy Łęka Opatowska nie wydał zarządzeń w
związku z realizacją funduszu sołeckiego

- W Gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny)

- Nie funkcjonuje budżet obywatelski

- Kwota budżetu obywatelskiego - nie dotyczy.

Z poważaniem
Małgorzata Gąszczak
Sekretarz Gminy

--
Małgorzata Gąszczak
Sekretarz Gminy Łęka Opatowska
ul. Akacjowa 4
63-645 Łęka Opatowska
tel. 62 78 14 523

1

RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez ZBLEWO w sprawie Monitoring samorządy #2125

W odpowiedzi na Państwa wniosek o udzielenie informacji publicznej Urząd Gminy Zblewo uprzejmie informuje, że
- w gminie nie obowiązuje uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej,
- nie utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego,
- nie powołano rady oświatowej,
- w gminie obowiązuje uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji w mieszkańcami - nr XIII/147/08 z dnia 31.03.2008 - strona www - bip.zblewo.pl
- liczba przyjętych uchwał : 2014r. - 96, 2015r. - 85, 2016r.- 132,
- w latach 2014-2016 nie przeprowadzano konsultacji w mieszkańcami,
- nie utworzono młodzieżowej rady gminy,
- nie utworzono gminnej rady seniorów,
- nie wyodrębniono funduszu sołeckiego, - uchwała nr XXXV/256/17 z dnia 22.03.2017 - strona www - bip.zblewo.pl
- w gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski.
Alicja Zalewska
Insp. Biuro Rady Gminy

Odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej z dn. 30.01.2018r. przez MILEJEWO w sprawie Monitoring samorządy #1938

Dzień dobry,

W odpowiedzi na wniosek o udzielenie informacji publicznej z dnia 30
stycznia 2018r., Urząd Gminy Milejewo informuje:

- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów
oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy
lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o
wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www
(link), pod którym jest dostępna ta uchwała*- Odpowiedź: Nie*

- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e
ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie)*-
**Odpowiedź: Nie*

- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa
oświatowego) - *Odpowiedź: Nie*

- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link)
BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,*Odpowiedź: Nie*

 - informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych
latach 2014-2016*- Odpowiedź: 2014 - 55 uchwał, 2015 - 52 uchwały, 2016
- 58 uchwał*

 - informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
poszczególnych latach 2014-2016 *- Odpowiedź - 2014 - 0, 2015 - 2, 2016 – 0*

- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym)*- **Odpowiedź: Nie*

- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym)*- **Odpowiedź – Nie*

- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o
funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony
www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o
wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to
wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna
jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie
funduszu sołeckiego,

*Odpowiedź: Nie wyodrębniono funduszu sołeckiego na 2018 rok, link do
uchwały Nr XXV/134/2017 Rady Gminy Milejewo z dnia 9 marca 2017r. w
sprawie niewyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego w 2018
roku - **http://milejewo-ug.bip-wm.pl/public/?id=136708***

- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w
związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie*- **Odpowiedź: Nie
dotyczy*

- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) -
rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w
sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez
mieszkańców projekty, a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony
www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie
(uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego
(partycypacyjnego)*- **Odpowiedź: Nie*

- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w
oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami,
wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
(partycypacyjny)*- Odpowiedź: Nie funkcjonuje*

- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w
poszczególnych latach 2014-2016*- **Odpowiedź: Nie dotyczy*

**

*
*

*
*Z poważaniem*
Anna Gil, Podinspektor
Urząd Gminy Milejewo
ul. Elbląska 47
82-316 Milejewo

Tel. 55/231 22 82, 55/231 22 84*

odpowiedź na wniosek z dnia 30.01.2018 r. przez ZBUCZYN w sprawie Monitoring samorządy #2461

Zbuczyn, dnia 5.02.2018 r.

Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska

Urząd Gminy Zbuczyn, odpowiadając na wniosek z dnia 30 stycznia 2018 r.
udostępnia następujące informacje:

- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów
oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy
lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o
wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www
(link), pod którym jest dostępna ta uchwała? - tak, pod adresem
http://e-bip.pl/Start/50/ActDetails/130482
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e
ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie)? - nie
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego)?
- nie
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a
jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym
jest dostępna ta uchwała? - tak, pod adresem
http://e-bip.pl/Start/50/ActDetails/89372
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych
latach 2014-2016?
rok 2014 - 108 uchwał,
rok 2015 - 117 uchwał,
rok 2016 - 112 uchwał

- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
poszczególnych latach 2014-2016, - liczba konsultacji - 2
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym)? - nie
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym)? - tak
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o
funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www
BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody
na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie
adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała
o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego? - w Gminie
Zbuczyn wyodrębniono fundusz sołecki, uchwała pod adresem
http://e-bip.pl/Start/50/ActDetails/105844
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku
z realizacją funduszu sołeckiego w gminie? - nie były wydawane tego typu
zarządzenia.
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany
jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie
przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców
projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod
którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie
budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego)? - nie
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w
oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami,
wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
(partycypacyjny)? - nie
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w
poszczególnych latach 2014-2016. - nie dotyczy

Maria Konstańczuk
Sekretarz Gminy Zbuczyn
Urząd Gminy Zbuczyn
ul. Jana Pawła II 1
08-106 Zbuczyn
tel./fax 25 6416390