Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1680
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie2120
Lubuskie820
Łódzkie1770
Małopolskie1820
Mazowieckie3130
Opolskie710
Podkarpackie1590
Podlaskie1180
Pomorskie1210
Śląskie1670
Świętokrzyskie1010
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2240
Zachodniopomorskie1110

Listy

Gmina Obrzycko przez OBRZYCKO w sprawie Monitoring samorządy #1831

Dzień dobry

Odpowiadając na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 30
stycznia 2018 r. Urząd Gminy w Obrzycku informuje:

- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów
oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy
lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o
wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www
(link), pod którym jest dostępna ta uchwała – *Nie obowiązuje*

- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e
ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie) –
*Nie utworzono*

- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa
oświatowego) – *Nie powołano *

- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link)
BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała – *Uchwała Nr XII/57/2004*
*Rady Gminy Obrzycko z dnia 13.02.2004 r.*

*http://bip.obrzycko.mserwer.pl/content.php?cms_id=131*

*http://www.poznan.uw.gov.pl/system/files/dzienniki/dziennik_nr_24_2004.pdf*

- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych
latach 2014-2016: *2014 (61); 2015 (77); 2016 (61);*

**

- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
poszczególnych latach 2014-2016: *Nie przeprowadzono *

- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym)**– *Nie utworzono*

- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym) – *Nie utworzono*

- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o
funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony
www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o
wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to
wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna
jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie
funduszu sołeckiego – *Uchwała XXXV/211/14 Rady Gminy Obrzycko z dnia
25.03.2014 r.*

**

*http://bip.obrzycko.pl/informacje/uchwaly-z-xxxv-sesji-rady-gminy-obrzycko-z-dnia--marca-r*

- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w
związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie *– Brak zarządzeń
wykonawczych (uchwała budżetowa)*

- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) -
rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w
sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez
mieszkańców projekty, a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony
www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie
(uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego
(partycypacyjnego)- *Nie funkcjonuje*

- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w
oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami,
wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
(partycypacyjny)- *Nie dotyczy *

- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w
poszczególnych latach 2014-2016 - *Nie dotyczy*

Z up. Wójta

UG Obrzycko

Joanna Rusinek

61 2913065

Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez NOWY DWÓR w sprawie Monitoring samorządy #2141

Urząd Gminy w Nowym Dworze w odpowiedzi na wniosek o udostępnienie
informacji publicznej uprzejmie informuje:
1. W gminie nie obowiązuje uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów
oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy
lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o
wolontariacie.
2. Nie utworzono gminnej rady pożytku publicznego.
3. Nie powołano gminnej rady oświatowej.
4. Obowiązuje uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z
mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym)-
http://ug-nowydwor.pbip.pl/.
5. liczba uchwał:
-2014r.- 18 uchwał;
-2015r.- 42 uchwały;
-2016r. - 43 uchwały.
6. konsultacje społeczne:
-2014r.- nie było;
-2015r. - nie było;
-2016r. - 1.
7. Nie utworzono młodzieżowej rady.
8. Nie utworzono rady seniorów.
9. Nie wyodrębniono funduszu sołeckiego.
10. Nie funkcjonuje budżet obywatelski.
Z poważaniem
Inspektor Joanna Siemienowicz

informacja publiczna przez WITKOWO w sprawie Monitoring samorządy #1917

Przesyłam w załączeniu odpowiedź na Państwa pismo o udzielenie informacji
publicznej. Pozdrawiam

Halina Koźniewska

Urząd Gminy i Miasta w Witkowie
ul. Gnieźnieńska 1
62-230 Witkowo
tel. 61 477 81 94 (wew. 23)
faks 61 477 88 55

2

odpowiedź przez MIŁORADZ w sprawie Monitoring samorządy #2064

A.1431.6.2018

Wczoraj wysłałem Państwu odpowiedzi na wniosek o udzielenie informacji
publicznej. Pominąłem odpowiedź na pytanie:

informacja o liczbie przyjętych uchwał przez radę w latach 2014 - 2016,

2014 - 80 uchwał,

2015 - 65 uchwał,

2016 - 84 uchwały,

informacje o przeprowadzonych konsultacjach z mieszkańcami w latach 2014 -
2016,

nie przeprowadzano konsultacji.

Rajmund Kossarzecki

Sekretarz Gminy

Urząd Gminy w Miłoradzu

ul. Żuławska 9

82-213 Miłoradz

NIP 579-001-50-78

<http://www.miloradz.malbork.pl/> www.miloradz.malbork.pl

tel. 55 271 15 31 wew. 12

tel. 669 330 262

2

Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) - ?==?utf-8?q?Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez PISZ w sprawie Monitoring samorządy #1960

To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres sekretarz@pisz.home.pl.

Uwaga: To potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.

1

odpowiedź na wniosek SG.1431.5.2018 przez MOKOBODY w sprawie Monitoring samorządy #2298

Gmina Mokobody w załączeniu przesyła odpowiedź na wniosek z dnia
30.01.2018 r.

--

Z poważaniem
Aneta Gizińska
stanowisko ds.obsługi Rady Gminy i jej organów
oraz sekretariatu i spraw organizacyjnych.
Plac Chreptowicza 25
08-124 Mokobody
www.mokobody.pl
25/6411315 wew. 32

2

RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez Świnoujście w sprawie Monitoring samorządy #1793

BIK.1431.13.1.2018 Świnoujście,dn.31 stycznia 2018.

Panowie
Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2
02-605 Warszawa

W odpowiedzi na Państwa wniosek o udzielenie informacji w trybie ustawy z dnia 6 września 2001 roku o dostępie do informacji publicznej, który wpłynął do Urzędu Miasta Świnoujście w dniu 30 stycznia br. informuję, iż w gminie Miasto Świnoujście :

- nie obowiązuje uchwała dotycząca trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej;
- utworzono Gminną Radę Działalności Pożytku Publicznego;
- nie powołano Rady Oświatowej;
-obowiązuje uchwała dotycząca zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (treść http://bip.um.swinoujscie.pl/index.php?app=uchwaly&nid=20256&y=2016&q=XXI%2F177%2F2016 );

- liczba przyjętych uchwał przez Radę Miasta Świnoujście wyniosła :
rok 2014 - 92
rok 2015 - 133
rok 2016 - 97
- liczba przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami wyniosła:
rok 2014 – 14;
rok 2015 - 9;
rok 2016 - 7;
- utworzono Młodzieżową Radę Miasta;
- nie powołano Gminnej Rady Seniorów (brak zainteresowania środowisk emerytów i rencistów);
- nie wyodrębniono w gminie funduszu sołeckiego (brak sołectw);
- w gminie funkcjonuje Budżet Obywatelski – rozumiany, jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty (zarządzenia: http://bip.um.swinoujscie.pl/?cid=3567 ),
- kwota budżetu obywatelskiego wynosiła :
- rok 2014 - 2,0 mln złotych;
- rok 2015 - 2,5 mln złotych;
- rok 2016 - 2,5 mln złotych.

Z poważaniem
Kierownik Biura Informacji i Konsultacji Społecznych UM Świnoujście
Robert Karelus

RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez STANIN w sprawie Monitoring samorządy #1110

Odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej przez WYSZKI w sprawie Monitoring samorządy #2187

Wyszki, 1.02.2018 r.

Or.1431.7.2018

Sieć Obywatelska

Watchdog Polska

W odpowiedzi na Państwa wniosek z dnia 30 stycznia 2018 r. o udzielenie informacji publicznej informuję:

 W Gminie Wyszki obowiązuje uchwał dotycząca trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie) <http://edziennik.bialystok.uw.gov.pl/#/legalact/2010/3021/> http://edziennik.bialystok.uw.gov.pl/#/legalact/2010/3021/;

 nie utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego;

 nie powołano rady oświatowej;

 w przypadku konieczności przeprowadzenia konsultacji społecznych każdorazowo jest podejmowana uchwała w sprawie przeprowadzenia konsultacji w konkretnej sprawie uchwały są dostępne na <http://www.ugwyszki.bip.podlaskie.pl/index.php?dz=4&id=12311> http://www.ugwyszki.bip.podlaskie.pl/index.php?dz=4&id=12311;

 w latach 2014-2016 Rada Gminy Wyszki podjęła następującą ilość uchwał: 2014 – 86, 2015 – 71, 2016 – 87;

 przeprowadzone konsultacje z mieszkańcami: 2014 – 1, 2015 – 4, 2016 – 8;

 Młodzieżową Radę Gminy Wyszki utworzono w 2014 roku;

 nie utworzono rady seniorów;

 w budżecie gminy nie wyodrębniono funduszu sołeckiego;

 w Gminie Wyszki nie funkcjonuje budżet obywatelski.

Tadeusz Wielanowski – Sekretarz Gminy

--

Urząd Gminy Wyszki

17-132 Wyszki

ul. Piórkowska 2

tel. 85 7305890

fax 85 7305899

Informacja publiczna Gmina Różan przez RÓŻAN w sprawie Monitoring samorządy #2368

Urząd Gminy w Różanie w załączeniu przesyła odpowiedz na wniosek o
informacji publicznej.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Urząd Gminy w Różanie

Wiesława Olkowska

Insp. ds. działalności gospodarczej,

archiwum zakładowego,

kultury i zdrowia

tel. 29 7679139

2

wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez MIESZKOWICE w sprawie Monitoring samorządy #1751

Witam!

W załączeniu przekazuję odpowiedź na wniosek z dnia 30 stycznia 2018 r.

O udostepnienie informacji publicznej.

Odpowiedź na wniosek sporządzona została na podstawie informacji

z ref. Ogólno-Organizacyjnego i Obsługi Organów Gminy Urzędu Miejskiego

w Mieszkowicach.

Pozdrawiam

Lilia Głowacka

Inspektor ds. organizacyjnych Urzędu Miejskiego w Mieszkowicach

Tel. 914666901

1

Odpowiedź na Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez ŁĄCZNA w sprawie Monitoring samorządy #1991

*ODPOWIEDŹ NA WNIOSEK*

*o dostęp do informacji publicznej*

*W odpowiedzi na Państwa Wniosek o udostępnienie informacji publicznej z
dnia 30 stycznia 2018r. zgodnie z postanowieniami ustawy o dostępie do
**informacji****publicznej** z dnia 6 września 2001 r. ( Dz.U. z 2015r.
poz. 2058 z późn. zm. ) niniejszym informuję, że w Gminie Łączna* :

- uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o
realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c
ust. 1 ustawy) nie była podejmowana,
- nie powołano gminnej rady działalności pożytku publicznego (art. 41e
ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
- nie powołano rady oświatowej (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
- link do uchwały dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z
mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym) :
http://www.uglaczna.bip.doc.pl/index.php?wiad=61415
- liczba przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach :     2014
-  65         2015 -  61         2016 -  57    ,
- liczba przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w latach 2014-2016 : 2,
- dotychczas nie utworzono młodzieżowej rady gminy (art. 5b ust. 2
ustawy o samorządzie gminnym),
- dotychczas nie utworzono gminnej rady seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy
o samorządzie gminnym),
- dotychczas nie wyodrębniono w gminie funduszu sołeckiego (art. 2 ust.
1 ustawy o funduszu sołeckim),
- w gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny).

Mirosław Kopytek
Sekretarz Gminy
Łączna

Przeczytano: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez ŁAGÓW w sprawie Monitoring samorządy #1990

Twoja wiadomość

Do: urzad@lagowgmina.pl
Temat: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
Wysłano: 2018-01-30 21:50

odczytano w dniu 2018-02-01 13:18.

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez SKÓRCZ w sprawie Monitoring samorządy #2093

Skórcz, dnia 31.01.2018 r.

OR.1431.1.2018

Sieć Obywatelska
Watchdog Polska

ul. Ursynowska 22/2
02-605 Warszawa

Dotyczy odpowiedź dla Stowarzyszenia Sieć Obywatelska Watchdog na wniosek o
udostępnienie informacji publicznej z dnia 31.01.2018r.

1. Pyt. W Gminie Skórcz obowiązuje uchwała Rady Gminy w Skórczu Nr
IX/61/2016 z dnia 29 stycznia 2016r. w sprawie trybu i szczegółowych
kryteriów oceny wniosków o realizację zadań publicznych w ramach inicjatywy
lokalnej link do uchwały poniżej:


<http://www.prawomiejscowe.pl/UrzadGminywSkorczu/document/157414/Uchwa%C5%82
a-IX_61_2016>
http://www.prawomiejscowe.pl/UrzadGminywSkorczu/document/157414/Uchwa%C5%82a
-IX_61_2016

2. Pyt. W Gminie Skórcz nie utworzono gminnej rady działalności pożytku
publicznego jednak zapis o możliwości jej powołania zamieszczony został w
uchwale Rady Gminy w Skórczu Nr XXII/152/2017 z dnia 29.11.2017r. w sprawie
"Programu współpracy Gminy Skórcz z organizacjami pozarządowymi i
podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku
publicznego i o wolontariacie - na rok 2018" link do uchwały poniżej:


<http://www.prawomiejscowe.pl/UrzadGminywSkorczu/document/456292/Uchwa%C5%82
a-XXII_152_2017>
http://www.prawomiejscowe.pl/UrzadGminywSkorczu/document/456292/Uchwa%C5%82a
-XXII_152_2017

3. Pyt. W Gminie Skórcz nie powołano rady oświatowej.

4. Pyt. W Gminie Skórcz obowiązuje Uchwała Rady Gminy w Skórczu Nr
XIX/154/2012 z dnia 29.11.2012r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu
konsultowania z organizacjami
pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust 3 ustawy o działalności

pożytku publicznego i o wolontariacie projektów aktów prawa miejscowego w
dziedzinach dotyczących działalności statutowej tych organizacji - link do
uchwały poniżej:


<http://www.prawomiejscowe.pl/UrzadGminywSkorczu/document/155230/Uchwa%C5%82
a-XIX_154_2012>
http://www.prawomiejscowe.pl/UrzadGminywSkorczu/document/155230/Uchwa%C5%82a
-XIX_154_2012

5. Pyt. Informacja o liczbie pojętych uchwał przez Radę Gminy w Skórczu
w poszczególnych latach

a. 2014 - 53

b. 2015 - 44

c. 2016 - 51

6. Pyt. Liczba przeprowadzonych konsultacji

a. 2014 - 1

b. 2015 - 3

c. 2016 - 2

7. Pyt. W Gminie Skórcz nie utworzono młodzieżowej rady gminy.

8. Pyt. W Gminie Skórcz nie utworzono gminnej rady seniorów.

9. Pyt. W gminie nie wyodrębniono funduszu sołeckiego - link do uchwały
poniżej:


<http://www.prawomiejscowe.pl/UrzadGminywSkorczu/document/158479/Uchwa%C5%82
a-XIX_124_2017>
http://www.prawomiejscowe.pl/UrzadGminywSkorczu/document/158479/Uchwa%C5%82a
-XIX_124_2017

10. Pyt. Brak zarządzeń odnośnie funduszu sołeckiego.

11. Pyt. W gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski.

12. Pyt. W gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski w innej konstrukcji
prawnej.

13. Pyt. Nie było zabezpieczonej kwoty w budżecie gminy na budżet
obywatelski.

------------------------

Janina Klin

Inspektor d/s obsługi Rady Gminy, promocji i rozwoju lokalnego oraz
kultury, sportu i rekreacji

Tel. 58 582 42 36

Email: j.klin@gminaskorcz.pl

Urząd Gminy w Skórczu

www.gminaskorcz.pl <http://www.gminaskorcz.pl>

http://www.gminaskorcz.biuletyn.net/

https://pl-pl.facebook.com/Gmina-Skórcz-219958798127882/

1

Informacja publiczna przez POŚWIĘTNE w sprawie Monitoring samorządy #2147

Poświętne, 1 lutego 2018 r.

AG.1431.4.2018

Wnioskodawca: Sieć Obywatelska Watchog Polska

ul. Ursynowska 22/2

02-605 Warszawa

e-mail: sprawa-6628@fedrowanie.siecobywatelska
<mailto:sprawa-6628@fedrowanie.siecobywatelska>.pl

W odpowiedzi na Państwa wniosek z dnia 31 stycznia 2018 r. w sprawie
udostępnienia informacji publicznej w imieniu Gminy Poświętne informuję,
co następuje:

1. W Gminie Poświętne nie obowiązuje uchwała dot. trybu i szczególnych
kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach
inicjatywy lokalnej.

2. W Gminie Poświętne nie została utworzona gminna rada działalności
pożytku publicznego.

3. W Gminie Poświętne nie powołano gminnej rady oświatowej.

4. W Gminie Poświętne obowiązuje uchwała dot. zasad i trybu
przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami. Link do uchwały:
http://bip.ug.poswietne.wrotapodlasia.pl/pramie/uchrad/XVIII11905.html

5. Rada Gmina podjęła następującą liczbę uchwał w latach 2014-2016.

- rok 2014 -- 49

- rok 2015 -- 45

- rok 2016 -- 41

6. W Gminie Poświętne Poświętne w latach 2014 -- 2016 nie były
przeprowadzane konsultacje z mieszkańcami.

7. W Gminie Poświętne nie utworzono młodzieżowej rady gminy.

8. W Gminie Poświętne nie utworzono gminnej rady seniorów.

9. W Gminie Poświętne nie został wyodrębniony fundusz sołecki. Uchwała w
sprawie nie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego w 2018
r. w załączeniu.

10. W Gminie Poświętne nie funkcjonuje budżet obywatelski.

Alfred Dobrzyński

Zastępca Wójta

1

Informacja publiczna przez POŚWIĘTNE w sprawie Monitoring samorządy #2147

Poświętne, 1 lutego 2018 r.

AG.1431.4.2018

Wnioskodawca: Sieć Obywatelska Watchog Polska

ul. Ursynowska 22/2

02-605 Warszawa

e-mail: sprawa-6628@fedrowanie.siecobywatelska
<mailto:sprawa-6628@fedrowanie.siecobywatelska>.pl

W odpowiedzi na Państwa wniosek z dnia 31 stycznia 2018 r. w sprawie
udostępnienia informacji publicznej w imieniu Gminy Poświętne informuję,
co następuje:

1. W Gminie Poświętne nie obowiązuje uchwała dot. trybu i szczególnych
kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach
inicjatywy lokalnej.

2. W Gminie Poświętne nie została utworzona gminna rada działalności
pożytku publicznego.

3. W Gminie Poświętne nie powołano gminnej rady oświatowej.

4. W Gminie Poświętne obowiązuje uchwała dot. zasad i trybu
przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami. Link do uchwały:
http://bip.ug.poswietne.wrotapodlasia.pl/pramie/uchrad/XVIII11905.html

5. Rada Gmina podjęła następującą liczbę uchwał w latach 2014-2016.

- rok 2014 -- 49

- rok 2015 -- 45

- rok 2016 -- 41

6. W Gminie Poświętne Poświętne w latach 2014 -- 2016 nie były
przeprowadzane konsultacje z mieszkańcami.

7. W Gminie Poświętne nie utworzono młodzieżowej rady gminy.

8. W Gminie Poświętne nie utworzono gminnej rady seniorów.

9. W Gminie Poświętne nie został wyodrębniony fundusz sołecki. Uchwała w
sprawie nie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego w 2018
r. w załączeniu.

10. W Gminie Poświętne nie funkcjonuje budżet obywatelski.

Alfred Dobrzyński

Zastępca Wójta

1

Odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej przez POWIDZ w sprawie Monitoring samorządy #1856

ORG.1431.5.2018

Panowie
Szymon Osowski
Bartosz Wilk

Członkowie Zarządu
Sieci Obywatelskiej Watchdog Polska

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia
30 stycznia 2018 r. informuję, że w Gminie Powidz:
- nie obowiązuje uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny
wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej
(art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego
i o wolontariacie);

- nie utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego (art.
41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie);

- nie powołano rady oświatowej (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego);

- obowiązuje uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji
z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym). Adresu
strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała –
http://www.biuletyn.net/nt-bin/start.asp?podmiot=powidz/&strona=13&typ=menu&menu=232&id=2451&str=1

- w 2014 roku podjęto 65 uchwał (44 uchwały w kadencji 2010 – 2014,
21 uchwał w kadencji 2014-2018), w 2015 roku – 90 uchwał, w 2016 roku –
75 uchwał;

- w 2014 i 2015 roku nie przeprowadzano konsultacji społecznych. W
2016 konsultacje społeczne zostały przeprowadzono dwukrotnie;

- nie utworzono młodzieżowej rady gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym),

- nie utworzono gminnej rady seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym),

- wyodrębniono fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu
sołeckim). Adres strony www BIP (link), pod którym dostępna jest
obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu
sołeckiego –
http://www.biuletyn.net/nt-bin/start.asp?podmiot=powidz/&strona=13&typ=menu&menu=173&id=1589&str=1

- organ wykonawczy nie wydał zarządzeń w związku z realizacją funduszu
sołeckiego w Gminie;

- nie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny).

Monika Średzińska

Referent ds. obsługi biura rady

Urząd Gminy Powidz

RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez SIENIAWA w sprawie Monitoring samorządy #2240

Urząd Miasta i Gminy w Sieniawie w odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej informuje, co następuje:
- w gminie nie obowiązuje uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej;
- w gminie nie utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego;
- w gminie nie powołano rady oświatowej;
- Uchwała Nr XIX/172/04 Rady Miejskiej w Sieniawie z dnia 2 grudnia 2004 r. w sprawie określenia zasad i trybu przeprowadzenia konsultacji z mieszkańcami Gminy - skan uchwały w załączniku w związku z brakiem publikacji na stronie BIP;
- Rada Miejska w Sieniawie przyjęła następującą ilość uchwał: 2014 r. - 77; 2015 r. - 60; 2016 r. - 67;
- w latach 2014-2016 Gmina Sieniawa nie przeprowadzała konsultacji z mieszkańcami;
- w gminie nie powołano młodzieżowej rady gminy;
- wyodrębniono fundusz sołecki - Uchwała Nr XV/92/2016 dostępna na BIP pod adresem: http://www.bip.sieniawa.pl/?c=mdTresc-cmPokazTresc-190-5412;
- zarządzenie Nr 0050/39/2016 Burmistrza Miasta i Gminy Sieniawa dot. funduszu sołeckiego jest dostępne na stronie BIP pod adresem: http://www.bip.sieniawa.pl/?c=mdTresc-cmPokazTresc-212-5436;
- w gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski.

Pozdrawiam,
-----------------------------------------------------

Barbara Matyja | Kierownik Referatu Organizacyjnego i ds. Rady Miejskiej
Urząd Miasta i Gminy w Sieniawie
tel: 16 6227301 wew. 44
fax: 16 6227301 wew. 35
www.sieniawa.pl
email: urzad@sieniawa.pl

1

Przeczytano: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez MAŁOGOSZCZ w sprawie Monitoring samorządy #1995

Twoja wiadomość

Do: sekretarz@malogoszcz.pl
Temat: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
Wysłano: 2018-01-30 21:50

odczytano w dniu 2018-02-01 12:05.

odp. na wniosek przez PIONKI w sprawie Monitoring samorządy #2332

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia
31.01.2018 roku z przesyłam skan pisma .

pozdrawiam

Grażyna Rojek

--
Urząd Gminy Pionki
ul.Zwycięstwa 6a
26-670 Pionki
tel.48 612-15-14
FAX 48 612-12-34

1

RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez SUCHOŻEBRY w sprawie Monitoring samorządy #2415

Odpowiadając na złożone zapytanie o udzielenie informacji publicznej informuję:

- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,

Nie.

- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),

Nie.

- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),

Nie.

- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,

Nie.

- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,

W okresie 2014-2016 podjęto łącznie 219 uchwał przez:

- Radę gminy w kadencji 2010-2014 – w roku 2014 – 50 uchwał

- Radę gminy w kadencji 2014-2017 – w latach 2014-2016 - 169 uchwał

- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,

3

- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),

Nie

- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),

Nie

- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,

Tak. Uchwała RG Nr XXV/198/2014 z dnia 31 marca 2014 r. w sprawie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego.

https://bip-files.idcom-web.pl/sites/3122/wiadomosci/225828/files/uchwala_nr_xxv1982014.pdf

- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,

Aktualne Zarządzenie Nr 45/2017 Wójta Gminy Suchożebry z dnia 25 lipca 2017 w sprawie: określenia wysokości przypadających poszczególnym sołectwom środków funduszu sołeckiego na rok 2018.

https://bip-files.idcom-web.pl/sites/3122/wiadomosci/405994/files/zarzadzenie_nr_452017.pdf

- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty, a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),

W gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski.

- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),

W gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski.

- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.

W gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski.

Z poważaniem

---------------------------------------------------
Małgorzata Sopińska
Podinspektor ds. obsługi Rady Gminy
Urząd Gminy w Suchożebrach
Aleksandry Ogińskiej 11
08-125 Suchożebry
tel/fax: 25 631 45 15
email: <mailto:msopinska@suchozebry.pl> msopinska@suchozebry.pl
email: <mailto:gmina@suchozebry.pl> gmina@suchozebry.pl
<http://www.suchozebry.pl/> www.suchozebry.pl

1

FW: Nowe zasady gospodarowania majątkiem w jednostkach sektora finansów publicznych przez KOZIENICE w sprawie Monitoring samorządy $458

3

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez MORYŃ w sprawie Monitoring samorządy #1754

W dniu 2018-01-30 o 21:49, sprawa-6235@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
--
----------------------
Sekretariat UM Moryń

Urząd Miejski w Moryniu
Plac Wolności 1
74-503 Moryń

Tel.: +48 91 466 79 50
Fax: +48 91 466 79 51

www.moryn.pl
bip.moryn.pl

1

Odpowiedź na wniosek (MiG Ostrzeszów) przez OSTRZESZÓW w sprawie Monitoring samorządy #1844

Nawiązując do Państwa wniosku informuję, że na terenie Miasta i Gminy Ostrzeszów nie obowiązuje (nie funkcjonuje): uchwała dotycząca inicjatywy lokalnej, gminna rada działalność pożytku publicznego, rada oświatowa, gminna rada seniorów, fundusz sołecki, budżet obywatelski (partycypacyjny), młodzieżowa rada gminy (powołany został przez Burmistrza zarządzeniem Zespół Doradczy Burmistrza Miasta i Gminy Ostrzeszów ds. Młodzieży). W latach 2014 – 2016 Rada Miejska Ostrzeszów podjęła 212 uchwał; przeprowadzonych zostało 18 konsultacji z mieszkańcami.

Z poważaniem

z up. Burmistrza

Włodzimierz Piekarczyk

Sekretarz Miasta i Gminy Ostrzeszów

Odp. informacja publiczna przez NOWE MIASTO n. WARTĄ w sprawie Monitoring samorządy #1826

W związku z wnioskiem o udostępnienie informacji publicznej udzielam
odpowiedzi jn.:

- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny
wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art.
19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a
jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest
dostępna ta uchwała,

W Gminie Nowe Miasto nad Wartą nie obowiązuje taka uchwała.

- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust.
1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),

W Gminie Nowe Miasto nad Wartą nie ma rady działalności pożytku publicznego.

- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),

W Gminie Nowe Miasto nad Wartą nie ma rady oświatowej.

- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a
jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym
jest dostępna ta uchwała,

Uchwała nr IV/30/2003 z dnia 27.02.203 r. (Uchwała w zał.)

- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach
2014-2016,

W okresie od 01.01.2014 r. do 31.12.2016 r. przyjęto 192 uchwały.

- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
poszczególnych latach 2014-2016,

W latach 2014-2016 nie przeprowadzano konsultacji z mieszkańcami Gminy Nowe
Miasto nad Wartą.

- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym),

W Gminie Nowe Miasto nad Wartą nie utworzono młodzieżowej rady gminy.

- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym),

W Gminie Nowe Miasto nad Wartą nie utworzono rady seniorów.

- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu
sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link),
pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na
wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu
strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o
odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,

Tak, w Gminie Nowe Miasto nad Wartą wyodrębniono fundusz sołecki.

http://www.biuletyn.net/nt-bin/start.asp?podmiot=nowemiasto/&strona=submenu_
aktualnosci.asp&typ=podmenu&menu=12&podmenu=95&str=1&id=1588

- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z
realizacją funduszu sołeckiego w gminie,

Nie ma takich zarządzeń.

- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany
jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie
przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców
projekty, a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod
którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie
budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),

W Gminie Nowe Miasto nad Wartą nie ma budżetu obywatelskiego.

- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu
o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o
wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
(partycypacyjny),

Nie dotyczy

- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych
latach 2014-2016.

Nie dotyczy

Z poważaniem

Podinspektor ds. rady gminy

Julita Ciarcińska-Wachowiak

1