Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1680
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie2120
Lubuskie820
Łódzkie1770
Małopolskie1820
Mazowieckie3130
Opolskie710
Podkarpackie1590
Podlaskie1180
Pomorskie1210
Śląskie1670
Świętokrzyskie1010
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2240
Zachodniopomorskie1110

Listy

RE: Odpowiedzi na pytania Stowarzyszenia Sieć Obywatelska Watchdog Polska przez Opole w sprawie Monitoring samorządy #2305

Szanowni Państwo,

Poniżej przesyłam zaktualizowane odpowiedzi na Państwa pytania w kolejności
ich zadania:

1. Czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych
kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach
inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku
publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu
strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała.

W mieście Opolu obowiązuje uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów
oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy
lokalnej.

BIP: http://prawomiejscowe.um.opole.pl/institution/18386/legalact/6472/18386

2. Czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art.
41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie).

W mieście Opolu utworzono Opolską Radę Działalności Pożytku Publicznego.

BIP: http://prawomiejscowe.um.opole.pl/institution/18386/legalact/5209/18386

http://prawomiejscowe.um.opole.pl/institution/18386/legalact/6409/18386

Obecnie działa Opolska Rada Działalności Pożytku Publicznego II kadencji,
powołana Zarządzeniem nr OR-I.0050.663.2017 Prezydenta Miasta Opola z dnia
09 października 2017 r. w sprawie powołania Opolskiej Rady Działalności
Pożytku Publicznego na II kadencję.

www:
http://www.opole.pl/dzial/miasto/centrum-dialogu-obywatelskiego/rada-dzialal
nosci-pozytku-publicznego/

3. czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa
oświatowego),

W mieście Opolu nie powołano Rady Oświatowej.

4. czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a
jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym
jest dostępna ta uchwała,

W mieście Opolu obowiązuje uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami.

www: http://www.opole.pl/konsultacje-z-mieszkancami-uchwala/

BIP:
http://prawomiejscowe.um.opole.pl/institution/18386/legalact/4979/18386/html
preview

5. informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych
latach 2014-2016,

Rada Miasta Opola przyjęła następującą liczbę uchwał w poszczególnych
latach:

2014: 243 uchwały (211 uchwał w VI kadencji Rady + 32 uchwały w VII kadencji
Rady)

2015: 342 uchwały

2016: 343 Uchwały

6. informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
poszczególnych latach 2014-2016,

W mieście Opolu prowadzone są konsultacje z mieszkańcami.

W 2014 odbyły się 3 konsultacje:

W 2015 odbyły się 7 konsultacji:

W 2016 odbyły się 2 konsultacje:

7. czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym),

W mieście Opolu utworzono Młodzieżową Radę Miasta.

www: http://www.opole.pl/dzial/rada-miasta-opola/mlodziezowa-rada-miasta/

BIP:
http://prawomiejscowe.um.opole.pl/institution/18386/legalact/5051/18386/html
preview;
http://prawomiejscowe.um.opole.pl/institution/18386/legalact/755/18386

8. czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym),

W mieście Opolu utworzono Radę Seniorów.

www:
http://www.opole.pl/dzial/miasto/dla-mieszkancow/senior-w-opolu/rada-senioro
w-miasta-opola/

BIP: http://prawomiejscowe.um.opole.pl/institution/18386/legalact/5250/18386

9. czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o
funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www
BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody
na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie
adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała
o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,

W mieście Opolu działa 28 Jednostek Pomocniczych. Pod poniższym linkiem
dostępny jest akt prawa miejscowego w sprawie zasad przyznawania środków
budżetowych na realizację zadań jednostek pomocniczych Miasta Opola.

http://prawomiejscowe.um.opole.pl/institution/18386/legalact/5222/18386

10. link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w
związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,

W mieście Opolu działa 28 Jednostek Pomocniczych. Poniżej znajdują się linki
do regulacji.

http://prawomiejscowe.um.opole.pl/institution/18386/legalact/5305/18386

http://prawomiejscowe.um.opole.pl/institution/18386/legalact/5223/18386

http://prawomiejscowe.um.opole.pl/institution/18386/legalact/5222/18386

http://baw.umo.lokalna/institution/18386/legalact/6662/18386

http://baw.umo.lokalna/institution/18386/legalact/6658/18386

http://prawomiejscowe.um.opole.pl/institution/18386/legalact/5780/18386

http://prawomiejscowe.um.opole.pl/institution/18386/legalact/6277/18386

11. czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) -
rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w
sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez
mieszkańców projekty, a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www
(link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w
sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),

Nie dotyczy. W mieście Opolu budżet obywatelski funkcjonuje w oparciu o
zarządzenie Prezydenta miasta Opola.

12. jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w
oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami,
wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
(partycypacyjny),

W mieście Opolu budżet obywatelski funkcjonuje w oparciu o zarządzenie
Prezydenta miasta Opola.

http://prawomiejscowe.um.opole.pl/institution/18386/legalact/5857/18386

http://prawomiejscowe.um.opole.pl/institution/18386/legalact/6069/18386

http://www.opole.pl/regulamin-budzetu-obywatelskiego/

http://www.opole.pl/regulamin-budzetu-obywatelskiego-miasta-opola-w-2015-rok
u/

http://www.opole.pl/dzial/miasto/centrum-dialogu-obywatelskiego/budzet-obywa
telski-opola/;
http://www.opole.pl/regulamin-budzetu-obywatelskiego-na-2018-rok/

13. jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w
poszczególnych latach 2014-2016.

2014: 2.000.000 zł.

2015: 2.000.000 zł.

2016: 2.500.000 zł.

Informacje zgodnie z Państwa prośbą zostają udostępnione w formie
elektronicznej na adres sprawa-5655@fedrowanie.siecobywatelska.pl
<mailto:sprawa-5655@fedrowanie.siecobywatelska.pl>

W przypadku pytań proszę o kontakt.

Z poważaniem,

Paweł Sadło

Podinspektor

Centrum Dialogu Obywatelskiego

Referat ds. Organizacji Pozarządowych

Urzędu Miasta Opola

ul. Koraszewskiego 7-9

45-011 Opole

Tel. +48 77 44 61 569

E-mail: <mailto:pawel.sadlo@um.opole.pl> pawel.sadlo@um.opole.pl

<http://www.opole.pl/> www.opole.pl

Urząd Miasta Opola

Rynek-Ratusz

45-015 Opole

3

odpowiedź na wniosek przez CZYŻEW w sprawie Monitoring samorządy $163

Czyżew, dn. 2018.01.22

OR.6142.2.3.2018

Sieć Obywatelska Watchdog Polska

ul. Ursynowska 22/2, 02-605 Warszawa

Urząd Miejski w Czyżewie w odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 9 stycznia 2018 r. uprzejmie informuje, co następuje:

1. Uchwała na podstawie art.19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie nie została podjęta.

2. Gminna rada działalności pożytku publicznego na podstawie art.41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie nie została utworzona.

3. Gminna rada oświatowa na podstawie art.78 ust. 1 Prawa oświatowego nie została utworzona.

4. Obowiązuje uchwała Nr XVII/115/12 z dnia 22 marca 2012 r. w sprawie określenia zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami Gminy Czyżew – BIP: www.

czyzewosada.biuletyn.net → akty prawne → uchwały rady miejskiej → uchwały Rady Miejskiej Czyżew VI kadencji.

5. W latach 2014-2016 nie podjęto żadnej uchwały w sprawie konsultacji z mieszkańcami.

6. W latach 2014-2016 nie przeprowadzono konsultacji z mieszkańcami.

7. Nie utworzono młodzieżowej rady gminy ( art. 5b ust.2 ustawy o samorządzie gminnym).

8. Nie utworzono gminnej rady seniorów ( art. 5c ust.2 ustawy o samorządzie gminnym).

9. Nie wyodrębniono w gminie funduszu sołeckiego ( art. 2 ust.1 ustawy o funduszu sołeckim) – BIP: www. czyzewosada.biuletyn.net → akty prawne → uchwały rady miejskiej → uchwały Rady

Miejskiej Czyżew VII kadencji →Uchwała Nr XXI/161/17 z dnia 24 marca 2017 r. w sprawie funduszu sołeckiego.

10. Nie dotycz w związku z pkt 9.

11. Nie funkcjonuje w gminie budżet obywatelski ( partycypacyjny).

12. Nie dotyczy w związku z pkt 11.

Andrzej Załuski

Sekretarz gminy

Urząd Miejski w Czyżewie

ul. Mazowiecka 34

tel. 086 2760 540 lub 086 2755 036

e-mail: sekretarz@umczyzew.pl

RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez TRZEBIEL w sprawie Monitoring samorządy #1451

Obowiązuje uchwała dot. trybu i szczegółowych kryterw oceny wniosków o
realizacje zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej, link do
uchwały:
http://91.224.198.204/archiwum/ugtrzebiel/start.asp-podmiot=trzebiel-&strona
=submenu_aktualnosci.asp&typ=podmenu&menu=15&podmenu=68&str=1&id=2585.htm

Nie utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego.

Nie powołano w gminie rady oświatowej.

W Gminie Trzebiel obowiązuje uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami. W związku z problemami technicznymi na stronie
biuletynu przesyłam link do uchwały zamieszczonej w dzienniku urzędowym
województwa lubuskiego pod pozycją 521
http://dzienniki.luw.pl/Compatible/PublisherSearch?publisherName=Rada%20Gmin
y%20Trzebiel

W roku 2014 rada podjęła 50 uchwał, w 2015 roku 59 uchwał, a w 2016 roku 49
uchwał.

W roku 2014 przeprowadzono 2 konsultacje społeczne, w 2015 roku
przeprowadzono 13 konsultacji społecznych, a w 2016 roku przeprowadzono 6
konsultacji społecznych.

W Gminie Trzebiel nie utworzono młodzieżowej Rady Gminy, ani rady seniorów.
W Gminie Trzebiel nie wyodrębniono funduszu sołeckiego oraz nie funkcjonuje
budżet obywatelski.

odpowiedź na wniosek przez GÓROWO IŁAWECKIE w sprawie Monitoring samorządy $279

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek z dnia 09.01.2018 r.

Z wyrazami szacunku
Sylwia Mieczkowska

Urząd Miasta Górowo Iławeckie
Plac Ratuszowy 18
11-220 Górowo Iławeckie

1

Odpowiedź na informację publiczną przez ŁAPANÓW w sprawie Monitoring samorządy #1980

Dzień dobry.
W załączeniu odpowiedź.
Pozdrawiamy,

1

RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez NOWOGRODZIEC w sprawie Monitoring samorządy #425

Dzień dobry,
W załączeniu, odpowiedzi na zadane pytania.
Proszę o potwierdzenia otrzymania wiadomości.

Pozdrawiam.

Michał Michałaciuk
Administrator Systemu Informatycznego

Urząd Miejski w Nowogrodźcu
ul. Rynek 1, 59-730 Nowogrodziec
tel. 75 738 0680

1

Odpowiedź na udzielenie informacji publicznej. przez DZIEMIANY w sprawie Monitoring samorządy $216

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji
publicznej.

Z poważaniem

Jenta Elżbieta

1

gmina Piszczac przez PISZCZAC w sprawie Monitoring samorządy #1077

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.

--
Z poważaniem
Ewelina Wawryszuk

Urząd Gminy Piszczac
ul. Włodawska 8
21-530 Piszczac
tel.: 83 3778018

1

Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez LUBARTÓW w sprawie Monitoring samorządy #1043

W dniu 2018-01-09 o 07:56, sprawa-4629@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
Stowarzyszenie
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2, 02-605 Warszawa

biuro@siecobywatelska.pl

+48 22 844 73 55

W odpowiedzi na wniosek z dnia 9 stycznia 2018 r. o udostępnienie
informacji publicznej:

- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów
oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy
lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o
wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www
(link), pod którym jest dostępna ta uchwała,

*W Gminie Lubartów nie obowiązuje uchwała dotycząca trybu i
szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego
w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności
pożytku publicznego i o wolontariacie)*.**

- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e
ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),

*W Gminie Lubartów nie utworzono gminnej rady działalności pożytku
publicznego.*

- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),

*W Gminie Lubartów powołano Zespół ds. Oświaty.*

- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link)
BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,

*W Gminie Lubartów obowiązuje uchwała dotycząca zasad i trybu
przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami i jest to Uchwała Nr
VIII/48/15 z dnia 29 czerwca 2015 r. w sprawie zasad i trybu
przeprowadzania konsultacji społecznych z mieszkańcami Gminy Lubartów
(link do uchwały:
http://uglubartow.bip.lubelskie.pl/index.php?id=267&p1=szczegoly&p2=974028)*.

- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych
latach 2014-2016,

*W latach 2014-2016 Rada Gminy Lubartów podjęła 169 uchwał. W roku 2014
podjęto 22 uchwały, w roku 2015 podjęto 75 uchwał, w roku 2016 podjęto
72 uchwały. *

- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
poszczególnych latach 2014-2016,

*W latach 2014-2016 Gmina Lubartów nie przeprowadzała konsultacji z
mieszkańcami. *

- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym),

*W Gminie Lubartów nie utworzono młodzieżowej rady gminy. *

- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym),

*W Gminie Lubartów utworzono Radę Seniorów Uchwałą Nr IX/61/15
z dnia 30 września 2015 r. w sprawie utworzenia Rady Seniorów Gminy
Lubartów (link do uchwały:
http://uglubartow.bip.lubelskie.pl/index.php?id=267&p1=szczegoly&p2=996657)*.**

- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o
funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony
www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o
wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to
wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna
jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie
funduszu sołeckiego,

*W Gminie Lubartów wyodrębniono fundusz sołecki Uchwałą Nr V/38/15 z
dnia 27 marca 2015 r. w sprawie wyodrębnienia funduszu sołeckiego w
budżecie Gminy Lubartów (link do uchwały:
http://uglubartow.bip.lubelskie.pl/index.php?id=267&p1=szczegoly&p2=956364)*.

- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w
związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,

*W Gminie Lubartów organ wykonawczy (Wójt Gminy) nie wydał zarządzeń
związanych z realizacją funduszu sołeckiego.*

- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) -
rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w
sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez
mieszkańców projekty, a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony
www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie
(uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),

*W Gminie Lubartów nie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny)*.

- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w
oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami,
wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
(partycypacyjny),

*Nie dotyczy.*

- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w
poszczególnych latach 2014-2016.

*Nie dotyczy.*

*
*

**

**Z poważaniem,**

*

*Katarzyna Brzozowska*

*Sekretarz Gminy Lubartów*

*(81) 854 59 07*

**

*Urząd Gminy Lubartów*

*ul. Lubelska 18A*

*21-100 Lubartów*

*(81) 855 35 86*

*

Dot. Wniosku o udostępnienie informacji publicznej. przez ŁYSOMICE w sprawie Monitoring samorządy #750

Witam serdecznie,

Odpowiadając na Państwa zapytania z dnia 9 stycznia 2018 r. informuję, że w
Gminie Łysomice :

1. Liczba przyjętych uchwał przez Radę Gminy Łysomice w poszczególnych
latach wynosi :

a) 2014 r. - 79 uchwał

b) 2015 r. - 67 uchwał

c) 2016 r. - 54 uchwały

2. W Gminie Łysomice została podjęta uchwała Nr XVIII/111/2012 Rady
Gminy Łysomice z dnia 26 kwietnia 2012 r. w sprawie zasad i trybu
przeprowadzania konsultacji społecznych w gminie Łysomice.

Link do w/w uchwały :
http://www.archiwum.bip.lysomice.pl/plik%2c20608%2cuchwala-nr-xviii-111-2012
.pdf

Liczba przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach :

a) 2014 r. - 1

b) 2015 r. - 0

c) 2016 r. - 0

3. W Gminie Łysomice wyodrębniono fundusz sołecki, na co wskazuje
podjęta w dniu 26 marca 2014 r. uchwała Rady Gminy Łysomice Nr XL/272/2014

Link do strony :
http://www.archiwum.bip.lysomice.pl/plik%2c22116%2cuchwala-nr-xl-272-2014-do
c.doc

Nie posiadamy zarządzeń organu wykonawczego, w związku z realizacją funduszu
sołeckiego w gminie.

Pozostałe zapytania nie występują w Gminie Łysomice.

Z poważaniem

Bożena Stempska

Sekretarz Gminy

Tel. 56 678-32-22 wew.22

Z poważaniem

Jolanta Dybowska

Biuro Rady Gminy Łysomice

<mailto:j.dybowska@lysomice.pl> j.dybowska@lysomice.pl

tel. 502-461-503

tel. 56 678-32-22 w.25

Herb

1

Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej ROK.1431.5.2018 przez WOLA KRZYSZTOPORSKA w sprawie Monitoring samorządy #1707

Dzień dobry,

w załączniku odpowiedź na n.w. wniosek o udzielenie informacji publicznej znak:
ROK.1431.5.2018.


Pozdrawiam,
Magdalena Filipek
sekretariat
Urząd Gminy Wola Krzysztoporska
tel. 44/61-63-961
fax 61-63-960

1

Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) - ?==?utf-8?q?Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez LUBARTÓW w sprawie Monitoring samorządy #1043

To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres ug@gmina-lubartow.pl.

Uwaga: To potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.

1

Odpowiedź na wniosek. przez Zielona Góra w sprawie Monitoring samorządy #1458

Zielona Góra, 22 stycznia 2018 r.
DP-RR-RP.1431.11.2018

Wnioskodawca:
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska

Poniżej przedstawiam odpowiedzi na pytania, dotyczące Zielonej Góry, gminy o statusie miejskim, Miasta na prawach powiatu, zawarte we wniosku z dnia 9 stycznia 2018 r.:

- podaję ścieżkę dostępu do obowiązującej uchwała dotyczącej trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej:

http://bip.zielonagora.pl/akty/1/6007/w_sprawie_okreslenia_trybu_i_szczegolowych_kryteriow_oceny_wnioskow_o_realizacje_zadania_publicznego_w_ramach_inicjatywy_lokalnej/

- posiadamy radę działalności pożytku publicznego,
- nie powołaliśmy rady oświatowej,

- podaję ścieżkę dostępu do uchwał w sprawie zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z
mieszkańcami:

http://bip.zielonagora.pl/akty/1/1532/w_sprawie_zasad_i_trybu_przeprowadzenia_konsultacji_z_mieszkancami_Miasta_Zielona_Gora/

- liczba uchwał: rok 2014 - 216, rok 2015 - 274,

- liczba konsultacji: rok 2014 - 1, rok 2015 - 18,

- posiadamy młodzieżową radę,

- posiadamy radę seniorów,

- podaję ścieżkę dostępu do funduszu sołeckiego: http://bip.zielonagora.pl/akty/0/8025/w_sprawie_wyrazenia_zgody_na_wyodrebnienie_w_budzecie_miasta_srodkow_stanowiacych_fundusz_solecki/
- w roku 2018 organ wykonawczy nie wydawał zarządzeń w związku z realizacją funduszu sołeckiego,

- podaję ścieżkę dostępu do podjętych uchwał budżetowych:

http://bip.zielonagora.pl/akty/195/typ/1/

- w Biuletynie Informacji Publicznej w zakładce -Akty prawne -zamieszczamy zarządzenia Prezydenta Miasta Zielona Góra,

nie posiadamy wydrębnionych zarządzeń dotyczących realizacji funduszu sołeckiego,

- podaję ścieżkę dostępu do zasad przeprowadzania budżetu obywatelskiego w 2018 roku:

http://bip.zielonagora.pl/akty/1/9731/w_sprawie_zasad_i_trybu_przeprowadzania_konsultacji_spolecznych_w_przedmiocie_Budzetu_Obywatelskiego_w_ramach_budzetu_Miasta_Zielona_Gora_na_2018_rok/

- kwota budżetu obywatelskiego w latach 2014 - 2017 wynosiła 6.000.000 zł.

Maria Pięta
Departament Prezydenta Miasta

Odpowiedź na wniosek o udostepnienie informacji publicznej przez ROKITNO w sprawie Monitoring samorządy #1092

Dzień dobry,

przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z
dnia 9.01.2018r.

1. W gminie Rokitno*o**bowiązuje* uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie).*Aktualnie strona BIP Urzędu Gminy jest w rozbudowie.*
2. W gminie Rokitno*Nie utworzono* gminnej rady działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie).
3. W gminie Rokitno*nie utworzono* rady oświatowej (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego).
4. W gminie Rokitno*obowiązuje* uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym).*Aktualnie strona BIP Urzędu Gminy jest w rozbudowie.*
5. Rada Gminy Rokitno przyjęła:
*- w 2014 roku - 19 uchwał,****- w 2015 roku - 51 uchwał,****- w 2016 roku - 53 uchwały.*
6.*W latach 2014-2016 zostały przeprowadzone 3 konsultacje w sprawie
programu współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami w
zakresie działalności pożytku publicznego.*
7. W gminie Rokitno*nie utworzono* młodzieżowej rady gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym).
8. W gminie Rokitno*nie utworzono* gminnej rady seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym.
9. W gminie Rokitno*wyodrębniono* fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim).*Aktualnie strona BIP Urzędu Gminy jest w rozbudowie.*
10.*Aktualnie strona BIP Urzędu Gminy jest w rozbudowie. *
11. W gminie Rokitno*nie funkcjonuje* budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty.
12. Jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny*-*
13. Jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.*- *Z poważaniem.

Justyna Okseniuk
Urząd Gminy Rokitno**

W dniu 2018-01-09 o 07:59, sprawa-5095@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:

Re: Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez KORCZYNA w sprawie Monitoring samorządy $440

Wioletta Prajzner
Sekretarz Gminy Korczyna

odpowiedz na wniosek przez GIBY w sprawie Monitoring samorządy $241

Sekretarz Gminy Giby

1

Wysyłanie wiadomości e-mail: CCF20180122_00001, CCF20180122_00000 przez OCHOTNICA DOLNA w sprawie Monitoring samorządy #2005

Urząd Gminy w Ochotnicy Dolnej przesyła w załączeniu skan pisma z dnia
18.01.2018r. - odpowiedź na Wasz wniosek z dnia 9.01.2018r.

Maria Łojas-Jurkowska
Sekretarz Gminy

Wiadomość jest gotowa do wysłania wraz z następującymi załącznikami
(plikami lub łączami):
CCF20180122_00001
CCF20180122_00000

2

Re: Wniosek oudostępnienie informacji publicznej przez ZĄBKOWICE ŚLĄSKIE w sprawie Monitoring samorządy #491

W związku z na Państwa wnioskiem o udostępnienie informacji publicznej
przesyłam odpowiedzi na pytania:
> 1.czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała.
*NIE*

2.czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),

*NIE*
> 3. czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
*NIE*
> 4. czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
*TAK*, link :

http://archiwum.zabkowiceslaskie.pl/BIP/2005/D/u040609.htm
<http://archiwum.zabkowiceslaskie.pl/BIP/2005/D/u040609.htm>

> 5. informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
2014- 102 uchwały

2015- 127 uchwał

2016- 88 uchwał
> 6. informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
2014 - 1
2015- 2
2016 - 2
> 7. czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
*TAK*
> 8.czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
*TAK*

9.czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,

*TAK, link : http://bip.zabkowiceslaskie.pl/resolutions/content/419
*
> 10. link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
http://bip.zabkowiceslaskie.pl/ordinances/content/2682
http://bip.zabkowiceslaskie.pl/ordinances/content/2688
> 11. czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
*NIE*
> 12. jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
* NIE**DOTYCZY*

> 13. jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.
*NIE**DOTYCZY*
>
> Pozdrawiam

Edyta Balicka
Kierownik Wydziału Organizacyjnego
Urząd Miejski Ząbkowice Śląskie
748165-302

1

Odpowiedź przez DAMNICA w sprawie Monitoring samorządy $167

Dzień dobry,

w nawiązaniu do wniosku o udostępnienie informacji publicznej

w załączeniu przekazuję odpowiedź

Urząd Gminy Damnica

ul. Górna 1

76-231 Damnica

1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 09.01.2018 - Urząd Gminy Jodłowa przez JODŁOWA w sprawie Monitoring samorządy $361

<style>blockquote {padding-left: 1ex; margin: 0px 0px 0px 0.8ex; border-left: #cccccc 1px solid;} p {margin: 0px;padding: 0px;} </style>
<p><br /><br /><br /></p>
<p>&nbsp;</p><br />

1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez KORCZYNA w sprawie Monitoring samorządy $440

Dzień dobry

Odpowiadając na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 09
stycznia 2018r. informuję, że:

- nie ma w Gminie uchwały dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny
wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej.
- nie utworzono w gminie rady działalności pożytku publicznego
- nie powołano w gminie rady oświatowej.
- uchwała dot. konsultacji społecznych
https://korczyna.bip.gov.pl/uchwaly-2017/uchwala-xxii-230-17-z-dnia-17-lutego-2017-r.html
- uchwały: 2014 - 88
2015 - 105
2016 - 105
- konsultacje z mieszkańcami: 2014 - 1
2015 - 2
2016 - 2
- nie utworzono młodzieżowej rady gminy
- nie utworzono gminnej rady seniorów
- uchwała o funduszu sołeckim
http://korczyna.bip.krosoft.pl/upl/uchwala_IV-27-15.pdf
- zarządzenie organu wykonawczego z realizacji funduszu sołeckiego w gminie
(PDF w załączeniu)
- w gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski

1

Potwierdzeniedoręczenia wiadomości (wyświetlono) - przez ZĄBKOWICE ŚLĄSKIE w sprawie Monitoring samorządy #491

To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres urzad@zabkowiceslaskie.pl.

Uwaga: To potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.

1

Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez OPOLE LUBELSKIE w sprawie Monitoring samorządy #1072

W załączeniu przesyłam pismo znak: Or.S.1431.5.2018 z dnia 18.01.2018r.

Proszę o potwierdzenie otrzymania wiadomości.

W dniu 09.01.2018 o 07:59, sprawa-5075@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
--

2

UG Bądkowo - odp informacja publiczna przez BĄDKOWO w sprawie Monitoring samorządy #675

Bądkowo, 22.01.2018r.    UG.1431.1.2018   W odpowiedzi na wniosek o
udostępnienie informacji publicznej z dnia 09.01.2018r. Urząd Gminy w Bądkowie
udziela odpowiedzi w zakresie następujących pytań: Czy obowiązuje w gminie uchwała
dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania
publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o
działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to
wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) pod którym jest dostępna ta uchwała. Nie Czy utworzono gminną radę
działalności pożytku publicznego (art.41e ust. 1 ustawy  o działalności pożytku
publicznego i o wolontariacie. Nie Czy powołano w gminie radę
oświatową (art. 78. Ust. 1 Prawo oświatowego). Nie Czy obowiązuje w gminie uchwała
dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji    z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym), jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www
(link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała.   Nie Informacji o liczbie przyjętych
uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016 2014 rok – 39 uchwał 2015 rok – 49 uchwał 2016 rok – 46 uchwał Informacji o liczbie
przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach
2014-2016. Brak Czy utworzono młodzieżową radę
gminy (art.5b ust.2 ustawy o samorządzie gminnym). Nie Czy utworzono gminną radę
seniorów (art..5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym). Nie Czy wyodrębniono w gminie
fundusz sołecki (art.2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to
wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest
obowiązująca uchwała o wyrażaniu zgody na wyodrębnienie funduszu
sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP
(link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia
zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego.   Tak www.bip.badkowo.ug.gov.pl www.bip.badkowo.ug.gov.pl   Link do obowiązujących zarządzeń organu
wykonawczego, wydanych w związku    z realizacją funduszu sołeckiego w
gminie. Brak   Czy w gminie funkcjonuje budżet
obywatelski (partycypacyjny) – rozumiany jako konsultacje społeczne,
oparte na uchwale/zarządzeniu w sprawie przeznaczenia części wydatków z
budżetu   gminy na wskazane przez
mieszkańców projekty, a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www
(lin), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie w sprawie budżetu
obywatelskiego (partycypacyjnego) Nie Jeżeli w gminie funkcjonuje
budżet   obywatelski (partycypacyjny)
w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszkańcami,
wnosimy o wskazanie  w jakiej formie
realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny). Nie   Jaka była kwota budżetu obywatelskiego
(partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016. Nie dotyczy. UG Bądkowo Agata Dąbek

UG Bądkowo - odp informacja publiczna przez BĄDKOWO w sprawie Monitoring samorządy #675

Bądkowo, 22.01.2018r.   UG.1431.1.2018 W odpowiedzi na wniosek o
udostępnienie informacji publicznej z dnia 09.01.2018r. Urząd Gminy w Bądkowie
udziela odpowiedzi w zakresie następujących pytań: Czy obowiązuje w gminie uchwała
dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania
publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o
działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to
wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) pod którym jest dostępna ta uchwała. Nie Czy utworzono gminną radę
działalności pożytku publicznego (art.41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku
publicznego i o wolontariacie. Nie Czy powołano w gminie radę
oświatową (art. 78. Ust. 1 Prawo oświatowego). Nie Czy obowiązuje w gminie uchwała
dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji    z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym), jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www
(link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała.   Nie Informacji o liczbie przyjętych
uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016 2014 rok – 39 uchwał 2015 rok – 49 uchwał 2016 rok – 46 uchwał Informacji o liczbie
przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach
2014-2016. Brak Czy utworzono młodzieżową radę
gminy (art.5b ust.2 ustawy o samorządzie gminnym). Nie Czy utworzono gminną radę
seniorów (art..5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym). Nie Czy wyodrębniono w gminie
fundusz sołecki (art.2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to
wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest
obowiązująca uchwała o wyrażaniu zgody na wyodrębnienie funduszu
sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP
(link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia
zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego.   Tak www.bip.badkowo.ug.gov.pl www.bip.badkowo.ug.gov.pl   Link do obowiązujących zarządzeń organu
wykonawczego, wydanych w związku   z realizacją funduszu sołeckiego w
gminie. Brak   Czy w gminie funkcjonuje budżet
obywatelski (partycypacyjny) – rozumiany jako konsultacje społeczne,
oparte na uchwale/zarządzeniu w sprawie przeznaczenia części wydatków z
budżetu   gminy na wskazane przez
mieszkańców projekty, a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www
(lin), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie w sprawie budżetu
obywatelskiego (partycypacyjnego) Nie Jeżeli w gminie funkcjonuje
budżet   obywatelski (partycypacyjny)
w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszkańcami,
wnosimy o wskazanie  w jakiej formie
realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny).     Nie dotyczy   Jaka była kwota budżetu obywatelskiego
(partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016. Nie dotyczy.