Monitoring samorządy przez kamil.bregula
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 168 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 144 | 0 |
Lubelskie | 212 | 0 |
Lubuskie | 82 | 0 |
Łódzkie | 177 | 0 |
Małopolskie | 182 | 0 |
Mazowieckie | 313 | 0 |
Opolskie | 71 | 0 |
Podkarpackie | 159 | 0 |
Podlaskie | 118 | 0 |
Pomorskie | 121 | 0 |
Śląskie | 167 | 0 |
Świętokrzyskie | 101 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 116 | 0 |
Wielkopolskie | 224 | 0 |
Zachodniopomorskie | 111 | 0 |
Listy
Odpowiedź przez KAMIEŃ KRAJEŃSKI w sprawie Monitoring samorządy #726
W odpowiedzi na Państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia
09 stycznia 2018 r. uprzejmie informuję, iż w Gminie Kamień Krajeński:
- nie obowiązuje uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków
o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej,
- nie utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego,
- nie powołano rady oświatowej,
- obowiązuje uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z
mieszkańcami - uchwała Nr XXIII/200/05 Rady Miejskiej w Kamieniu Krajeńskim
z dnia 29 marca 2005 r. w sprawie zasad i trybu przeprowadzania konsultacji
z mieszkańcami.
http://archiwumbip.kamienkr.pl/indexd586-3.html?app=uchwaly&nid=405&y=2005&w
hich=Rady+Miejskiej
- liczba uchwał podjętych przez Radę Miejską w Kamieniu Krajeńskim w latach:
a) 2014 - 82 (kad. 2010-2014 60 uchwał, kad. 2014-2018 22 uchwały)
b) 2015 - 79
c) 2016 - 48
- liczba przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w latach:
a) 2014 - 1
b) 2015 - 0
c) 2016 - 0
- nie utworzono młodzieżowej rady gminy oraz gminnej rady seniorów,
- wyodrębniono fundusz sołecki - uchwała Nr V/32/2015 Rady Miejskiej w
Kamieniu Krajeńskim z dnia 26 lutego 2015 r. w sprawie wyrażenia zgody na
wyodrębnienie w budżecie gminy środków stanowiących fundusz sołecki.
http://archiwumbip.kamienkr.pl/index894b.html?app=uchwaly&nid=4289&y=2015&wh
ich=Rady+Miejskiej
- nie dysponujemy zarządzeniami wydanymi w związku z realizacją funduszu
sołeckiego w gminie,
- nie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny).
Z poważaniem
Izabela Turzynska
Referat Organizacyjny
Urzędu Miejskiego
w Kamieniu Krajeńskim
Wysyłanie wiadomości e-mail: OrG.1431.11.2018 przez ZĘBOWICE w sprawie Monitoring samorządy #2334
Wiadomość jest gotowa do wysłania wraz z następującymi załącznikami (plikami
lub łączami):
OrG.1431.11.2018
RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez LEŚNIOWICE w sprawie Monitoring samorządy #1041
Witam,
W załączeniu przesyłam odpowiedź na poniższy wniosek.
Pozdrawiam
Agnieszka Raczyńska
--------------------------------------------------------
Urząd Gminy Leśniowice
22-122 Leśniowice
Tel./fax: 82 567 54 94
www.lesniowice.lubelskie.pl
1
-----Original Message-----
From: sprawa-4585@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-4585@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Tuesday, January 09, 2018 7:57 AM
To: lesniowice@zgwrp.org.pl
Subject: Wniosek o udostępnienie informacji publicznejStowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-4585@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie inf. publicznej. przez Kalisz w sprawie Monitoring samorządy $371
Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam Państwu odpowiedź na wniosek o udostępnienie
informacji publicznej z dnia 9.01.2018r.
Kancelaria Rady Miejskiej
Al. Wolności 4
Villa Calisia
tel. 062/7654375
odpowiedz na wniosek przez DOBRE w sprawie Monitoring samorządy $185
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek z dnia 9 stycznia 2018 roku
o udostępnienie informacji publicznej
RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej KM.1431.7.2.2018 przez KĘDZIERZYN-KOŹLE w sprawie Monitoring samorządy #2285
Dzień dobry.
W związku z wnioskiem o udostępnienie informacji publicznej z 09.01.2018 roku uprzejmie informuję, że termin udostępnienia zgodnie z art. 13 ust. 2 ustawy o dostępie do inf. publicznej (tekst jednolity Dz.U. z 2016 r., poz. 1764) zostaje wydłużony do 2 miesięcy (do 09.03.2018 r.) ze względu na konieczność przygotowania danych w sposób oczekiwany przez wnioskodawcę.
Z poważaniem
Jarosław Jurkowski
UM Kędzierzyn-Koźle
-----Original Message-----
From: sprawa-5635@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-5635@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Tuesday, January 09, 2018 8:03 AM
To: infoprom@kedzierzynkozle.pl
Subject: Wniosek o udostępnienie informacji publicznejStowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-5635@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej KM.1431.7.1.2018 przez KĘDZIERZYN-KOŹLE w sprawie Monitoring samorządy #2285
Dzień dobry.
W związku z wnioskiem o udostępnienie informacji publicznej z 09.01.2018 roku uprzejmie informuję, że termin udostępnienia zgodnie z art. 13 ust. 2 ustawy o dostępie do inf. publicznej (tekst jednolity Dz.U. z 2016 r., poz. 1764) zostaje wydłużony do 2 miesięcy (do 09.03.2018 r.) ze względu na konieczność przygotowania danych w sposób oczekiwany przez wnioskodawcę.
Z poważaniem
Jarosław Jurkowski
UM Kędzierzyn-Koźle
-----Original Message-----
From: sprawa-4369@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-4369@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Tuesday, January 09, 2018 7:57 AM
To: infoprom@kedzierzynkozle.pl
Subject: Wniosek o udostępnienie informacji publicznejStowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-4369@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Informacja publiczna przez WOLBROM w sprawie Monitoring samorządy #2072
W załączeniu przesyłam odpowiedz na wniosek z dania 09.01.2018 o
udzielenie informacji publicznej.
--
Marcin Ciempka
Inspektor - RZKiL
Urząd Miasta i Gminy Wolbrom
ul. Krakowska 1, 32-340 Wolbrom
www.umigwolbrom.pl
tel: +48 32/ 706 53 21
besko odpowiedź przez BESKO w sprawie Monitoring samorządy $25
Dzień dobry
W załączeniu przesyłam plik z odpowiedzią na wniosek o udostepnienie
informacji publicznej z dnia 9 stycznia 2018 roku.
Kazimierz Wolański
RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez Biała Podlaska w sprawie Monitoring samorządy #968
W odpowiedzi na pytania wystosowane przez Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska, przestawiam wymagane informacje dotyczące Gminy Miejskiej Biała Podlaska:
1) czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
NIE MA TAKIEJ UCHWAŁY
2) czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie)
NIE UTWORZONO
3) czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego)
NIE POWOŁANO RADY
4) czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała
TAK
https://umbialapodlaska.bip.lubelskie.pl/index.php?id=98&p1=szczegoly&p2=459412
5) informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
2014 - 77 uchwał
2015 - 111 uchwał
2016 - 101 uchwał
6) informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
2014 - 2
2015 -4
2016 - 2
Niezależnie:
a) co roku konsultowany jest program współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, zgodnie z uchwałą:
https://umbialapodlaska.bip.lubelskie.pl/index.php?id=99&p1=szczegoly&p2=458790,
b) w 2014 r. konsultowano program aktywizacji i wsparcia seniorów na terenie miasta z Bialską Radą Seniorów, w trybie uchwały o radzie seniorów.
7) czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
TAK
8) czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
TAK
9) czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
NIE
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
Nie dotyczy
10) czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
Konsultacje https://umbialapodlaska.bip.lubelskie.pl/upload/pliki//038.pdf
uchwała https://umbialapodlaska.bip.lubelskie.pl/index.php?id=613&p1=szczegoly&p2=1057735
https://umbialapodlaska.bip.lubelskie.pl/upload/pliki//uchwala_XXVII_25_17.pdf
zarządzenie https://umbialapodlaska.bip.lubelskie.pl/upload/pliki//579.pdf
https://umbialapodlaska.bip.lubelskie.pl/upload/pliki//81.17.pdf
11) jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
NIE DOTYCZY
12) jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.
W BUDŻECIE MIASTA BUDŻET OBYWATELSKI JEST OD 2017 R. (w 2017 1 mln zł, w 2018 1 mln zł)
Z poważaniem,
Anna Skrodziuk
inspektor
Wydział Polityki Społecznej, Kultury i Sportu
Urząd Miasta Biała Podlaska
ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 3
21-500 Biała Podlaska
telefon +48 83 341 61 65
Fax 83 342 67 76
e-mail: anna.skrodziuk@bialapodlaska.pl
www.bialapodlaska.pl
Re: Fwd: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez MIĘDZYRZEC PODLASKI w sprawie Monitoring samorządy #1060
Międzyrzec Podlaski, 22.01.2018 r.
OP-I.1431.3.2018
dotyczy wniosku o udostępnienie informacji publicznej z dnia 09.01.2018 r.
W związku z wnioskiem o udostępnienie informacji publicznej z dnia 09.01.2018 r. na podstawie art. 13 ust. 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. z 2016 r., poz. 1764, ze zm.) zawiadamiam, że z uwagi na konieczność zebrania wnioskowanych informacji niezbędnych do udzielania w pełnym zakresie odpowiedzi na wniosek z poszczególnych komórek organizacyjnych Urzędu Miasta oraz podjęcia dodatkowych czynności o skomplikowanym charakterze w tym w zakresie analizy pozyskanych informacji pod względem możliwości udzielenia odpowiedzi na wniosek o udzielenie informacji publicznej i jej charakteru oraz przetworzenia pozyskanych informacji przed jej udostępnieniem, odpowiedź na Państwa wniosek zostanie udzielona nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od daty wpływu wniosku do Urzędu Miasta, tj. do dnia 08.03.2018 r.
Z poważaniem
Z up.Burmistrza Miasta
Adriana Grochowska
Naczelnik Wydziału Obsługi Organizacyjno-Prawnej
Urząd Miasta w Międzyrzecu Podlaskim
ul. Pocztowa 8, 21-560 Międzyrzec Podlaski
-------- Oryginalna wiadomość --------
Od: sprawa-5063@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Do: miasto@miedzyrzec.pl
Data: 9 stycznia 2018 o 07:59
Temat: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:
a.. czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
b.. czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
c.. czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
d.. czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
e.. informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
f.. informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
g.. czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
h.. czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
i.. czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
j.. link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
k.. czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
l.. jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
m.. jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-5063@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Z poważaniem
Kamil Wysokiński
Miasto Międzyrzec Podlaski
ul. Pocztowa 8
21-560 Międzyrzec Podlaski
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej - Gmina Sulechów przez SULECHÓW w sprawie Monitoring samorządy #1441
Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na państwa wniosek.
Z poważaniem
Bartosz Buda
Inspektor Urzędu Miejskiego Sulechów
tel. 68 385 11 28
e-mail: br@sulechow.pl
Gmina Sulechów, Plac Ratuszowy 6, 66-100 Sulechów
NIP: 927-10-00-442, REGON 000526765
tel. centrala: 68 385 11 00
fax: 68 385 46 86
------------------------------------------------------------
Otrzymana przez Panią/Pana wiadomość oraz załączone do niej pliki są
przeznaczone tylko dla wymienionych adresatów. Jeżeli nie są państwo
zamierzonym odbiorcą, proszę poinformować o tym fakcie nadawcę oraz usunąć
wiadomość ze swojego systemu, a także nie powinni Państwo ujawniać
otrzymanych informacji nikomu ani sporządzać/zachowywać/dystrybuować żadnej
kopii otrzymanych informacji.
FW: Codzienny Newsletter Informacyjny - serwis poranny 2018-01-22 przez KOZIENICE w sprawie Monitoring samorządy $458
2From: Urząd Miejski w Kozienicach [mailto:urzad@kozienice.pl]
Sent: Monday, January 22, 2018 9:55 AM
To: stanislaw.siderski@kozienice.pl; mbebelska@gmail.com
Subject: FW: Codzienny Newsletter Informacyjny - serwis poranny 2018-01-22
From: Serwis Samorzadowy PAP [mailto:newsletter.samorzad@pap.pl]
Sent: Monday, January 22, 2018 5:58 AM
To: urzad@kozienice.pl
Subject: Codzienny Newsletter Informacyjny - serwis poranny 2018-01-22
<http://www.samorzad.pap.pl> samorzad.pap.pl
22 stycznia 2018
Codzienny Newsletter Informacyjny - serwis poranny
<http://www.samorzad.pap.pl/depesze/wiadomosci_centralne/180489/Nowy-szef-LP--Andrzej-Konieczny-zostal-dyrektorem-generalnym-Lasow-Panstwowych> Nowy szef LP. Andrzej Konieczny został dyrektorem generalnym Lasów Państwowych
<http://www.samorzad.pap.pl/depesze/wiadomosci_centralne/180489/Nowy-szef-LP--Andrzej-Konieczny-zostal-dyrektorem-generalnym-Lasow-Panstwowych> Minister środowiska Henryk Kowalczyk powołał Andrzeja Koniecznego na stanowisko dyrektora generalnego Lasów Państwowych
<http://www.samorzad.pap.pl/depesze/wiadomosci_centralne/180462/Bledy-w-dotacjach> Błędy w dotacjach
<http://www.samorzad.pap.pl/depesze/wiadomosci_centralne/180462/Bledy-w-dotacjach> Jakie błędy robią samorządy w nowych uchwałach ws. trybu udzielania i rozliczania dotacji oświatowych? Czego na początku nie przeoczyć?
Rozmawiamy z Wojciechem Lachiewiczem, ekspertem Regionalnej Izby Obrachunkowej w Krakowie
<http://www.samorzad.pap.pl/depesze/wiadomosci_centralne/180487/Urlop-dyrektora--Wynagrodzenie-za-dzien-urlopu-nauczyciela-na-stanowisku-kierowniczym> Urlop dyrektora. Wynagrodzenie za dzień urlopu nauczyciela na stanowisku kierowniczym
<http://www.samorzad.pap.pl/depesze/wiadomosci_centralne/180487/Urlop-dyrektora--Wynagrodzenie-za-dzien-urlopu-nauczyciela-na-stanowisku-kierowniczym> Resort edukacji określił, jak ustalać wynagrodzenie za jeden dzień urlopu dyrektora lub wicedyrektora szkoły. Jest projekt rozporządzenia
<http://www.samorzad.pap.pl/depesze/wiadomosci_centralne/180486/Dodatek-specjalny--Dodatek-za-zwiekszone-obowiazki-sluzbowe> Dodatek specjalny. Dodatek za zwiększone obowiązki służbowe
<http://www.samorzad.pap.pl/depesze/wiadomosci_centralne/180486/Dodatek-specjalny--Dodatek-za-zwiekszone-obowiazki-sluzbowe> Przyznanie dodatku specjalnego musi opierać się na precyzyjnym uzasadnianiu zawierającym informację o dodatkowych zadaniach lub zwiększonych obowiązkach pracownika
<http://www.samorzad.pap.pl/depesze/wiadomosci_centralne/180480/Obowiazek-zostaje--Gminy-zapewnia-mieszkania-zastepcze-do-31-grudnia-2019-r-> Obowiązek zostaje. Gminy zapewnią mieszkania zastępcze do 31 grudnia 2019 r.
<http://www.samorzad.pap.pl/depesze/wiadomosci_centralne/180480/Obowiazek-zostaje--Gminy-zapewnia-mieszkania-zastepcze-do-31-grudnia-2019-r-> Posłowie PiS zaproponowali wydłużenie o kolejne dwa lata obowiązku zapewniania przez gminy lokali zamiennych dla najemców mieszkań, które nadają się do remontu lub rozbiórki
<http://www.samorzad.pap.pl/depesze/wiadomosci_centralne/180476/Szef-Wod-Polskich--Przemyslaw-Daca-prezesem-Panstwowego-Gospodarstwa-Wodnego-Wody-Polskie> Szef Wód Polskich. Przemysław Daca prezesem Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie
<http://www.samorzad.pap.pl/depesze/wiadomosci_centralne/180476/Szef-Wod-Polskich--Przemyslaw-Daca-prezesem-Panstwowego-Gospodarstwa-Wodnego-Wody-Polskie> Przemysław Daca został prezesem Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie. Wcześniej pracował m.in. w mazowieckim urzędzie marszałkowskim
<http://www.samorzad.pap.pl/depesze/wiadomosci_centralne/180472/Apel-po-orkanie--MSWiA-do-gmin--trzeba-szybko-oszacowac-straty> Apel po orkanie. MSWiA do gmin: trzeba szybko oszacować straty
<http://www.samorzad.pap.pl/depesze/wiadomosci_centralne/180472/Apel-po-orkanie--MSWiA-do-gmin--trzeba-szybko-oszacowac-straty> Samorządy powinny jak najszybciej oszacować straty i za pośrednictwem wojewodów wystąpić o środki do MSWiA - zaapelował resort w związku z prześciem nad Polską orkanu
<http://www.samorzad.pap.pl/depesze/wiadomosci_centralne/180471/Rady-na-odpady--Miasto-Tczew-testuje-innowacyjne-sposoby-na-zagospodarowanie-odpadow> Rady na odpady. Miasto Tczew testuje innowacyjne sposoby na zagospodarowanie odpadów
<http://www.samorzad.pap.pl/depesze/wiadomosci_centralne/180471/Rady-na-odpady--Miasto-Tczew-testuje-innowacyjne-sposoby-na-zagospodarowanie-odpadow> Tczew wprowadza nowe, innowacyjne rozwiązania w gospodarce odpadami. Jednym z nich jest własny, tani system segregacji bioodpadów.
<http://www.samorzad.pap.pl/depesze/wiadomosci_centralne/180470/O-nowych-zadaniach--Czytelnicy-komentuja-zmiany-w-ustawach-samorzadowych> O nowych zadaniach. Czytelnicy komentują zmiany w ustawach samorządowych
<http://www.samorzad.pap.pl/depesze/wiadomosci_centralne/180470/O-nowych-zadaniach--Czytelnicy-komentuja-zmiany-w-ustawach-samorzadowych> W przypadku konfliktu przewodniczącego z wójtem powstanie sytuacja patowa. Jeden wyda polecenie A, drugi je anuluje poleceniem B - pisze Czytelnik
<http://www.samorzad.pap.pl/depesze/wiadomosci_centralne/180477/Kara-dla-prezydent--Decyzja-sadu-administracyjnego> Kara dla prezydent. Decyzja sądu administracyjnego
<http://www.samorzad.pap.pl/depesze/wiadomosci_centralne/180477/Kara-dla-prezydent--Decyzja-sadu-administracyjnego> Wojewódzki Sąd Administracyjny utrzymał grzywnę dla prezydent stolicy Hanny Gronkiewicz-Waltz za niestawiennictwo przed Komisją Weryfikacyjną.
<http://www.samorzad.pap.pl/depesze/wiadomosci_centralne/180463/1-3-mld-w-strefie--Nowe-inwestycje-w-czestochowskich-strefach-ekonomicznych-> 1,3 mld w strefie. Nowe inwestycje w częstochowskich strefach ekonomicznych
<http://www.samorzad.pap.pl/depesze/wiadomosci_centralne/180463/1-3-mld-w-strefie--Nowe-inwestycje-w-czestochowskich-strefach-ekonomicznych-> Inwestycje za 1,3 mld zł, dzięki którym powstanie 1000 nowych miejsc pracy - to dorobek z lat 2014-2017 specjalnych stref ekonomicznych w Częstochowie.
Codzienny Newsletter Informacyjny - serwis poranny
Jest wysyłany przez redakcję od poniedziałku do piątku, zawiera linki do aktualności zamieszczanych każdego dnia w Serwisie Samorządowym.
Jeżeli ten newsletter nie wyświetla się prawidłowo, lub mają Państwo co do tego wątpliwości, uprzejmie prosimy o kontakt z redakcją: <mailto:samorzad@pap.pl> samorzad@pap.pl.
Kontakt
Redakcja Serwisu Samorządowego PAP
ul. Bracka 6/8, 00-520 Warszawa
tel. (22) 509 23 67
fax (22) 509 23 72, (22) 509 22 20
e-mail: <mailto:samorzad@pap.pl> samorzad@pap.pl
e-mail klubowy: <mailto:klub@pap.pl> klub@pap.plDział Sprzedaży i Obsługi Klienta
tel. (22) 509 24 56
fax (22) 509 22 72
e-mail: <mailto:centrumprasowe@pap.pl> centrumprasowe@pap.plJeśli nie chcesz otrzymywać naszego newslettera <http://samorzad.pap.pl/Newsletter/?nl=unsubscribe&cni=1> wypisz się
PAPCopyright © PAP SA 2018
FW: Miejsce szkolenia pt. "Przeciwdziałanie korupcji w administracji publicznej"- 30.01.2018 Warszawa przez KOZIENICE w sprawie Monitoring samorządy $458
Zostaliśmy zgłoszeni.
Sekretarz
3
From: Szkolenia [mailto:szkolenia@ppbw.pl]
Sent: Monday, January 22, 2018 12:47 PM
To: szkolenia@ppbw.pl
Subject: Miejsce szkolenia pt. "Przeciwdziałanie korupcji w administracji
publicznej"- 30.01.2018 Warszawa
Szanowni Państwo,
w związku ze szkoleniem pt. "Przeciwdziałanie korupcji w administracji
publicznej", które odbędzie się w Warszawie w dniu 30 stycznia 2018 roku
przesyłam miejsce szkolenia.
Szkolenie odbędzie się w:
Hotel Waw
ul. Dzwonkowa 62
02-290 Warszawa
Sala szkoleniowa znajduje się na 2 piętrze- będzie opisana tytułem szkolenia
Godziny szkolenia: 10:00- 16:00
Parking: bezpłatny parking znajduje się przed Hotelem Waw.
Faktura za szkolenie zostanie do Państwa przesłana na adres mailowy, po
szkoleniu z 14- dniowym terminem płatności.
W załączeniu przesyłam dokładną lokalizację oraz program szkolenia.
W razie pytań jestem do Państwa dyspozycji.
Z poważaniem,
----------------------------------------------------------------
Aneta JabłońskaPolska Platforma Bezpieczeństwa Wewnętrznego
Ul. Słowackiego 17/11, 60-822 Poznań
Tel./Fax. 61 861 24 46
e-mail: aneta.jablonska@ppbw.pl ; <http://www.ppbw.pl/> www.ppbw.pl
PPBW-LogoPodstawowe_PL_siec
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez DOLICE w sprawie Monitoring samorządy $189
Dzień dobry,
Gmina Dolice w załączeniu przesyła odpowiedź na wniosek z dnia 09.01.2018 r. o udostępnienie informacji publicznej, znak: SG.1431.3.2018.MK.
Z poważaniem
Urząd Gminy Dolice
Karina Królikowska
1-----Original Message-----
From: sprawa-4017@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-4017@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Tuesday, January 9, 2018 7:57 AM
To: sekretariat@dolice.pl
Subject: Wniosek o udostępnienie informacji publicznejStowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-4017@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez BRALIN w sprawie Monitoring samorządy $72
Dzień dobry!
Przekazuję odpowiedź na złożony przez Państwa wniosek tj.
1. Czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów
oceny wniosków o realizację zdania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej?
Odpowiedz: nie obowiązuje w gminie taka uchwała.
2. Czy utworzono gminna radę działalności pożytku publicznego ?
Odpowiedz: nie utworzono w gminnie takiej rady ?
3. Czy powołano w gminie radę oświatową ?
Odpowiedz: nie ma w gminie takiej rady.
4. Czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami ?
Odpowiedz: taka uchwała w naszej gminie obowiązuje. Uchwała Nr IIIV/145/2016
z dnia 26 października 2016 roku w sprawie określenia zasad i trybu
przeprowadzania konsultacji społecznych z mieszkańcami Gminy Bralin.
http://bralin.bip.net.pl/?a=5343
5. Informacja o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych
latach 2014-2016.
Odpowiedz: 2014 - 16 uchwał, 2015 - 68 uchwał, 2016 - 75 uchwał.
6. Informacja o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
poszczególnych latach 2014-2016.
Odpowiedz: w latach 2014-2016 przeprowadzono konsultacje społeczne w sprawie
projektu Rocznego Programu Współpracy Gminy Bralin z organizacjami
pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art.3 ust. 3 ustawy z dnia 24
kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2018
rok.
7. Czy utworzono młodzieżową radę gminy?
Odpowiedz: nie utworzono.
8. Czy utworzono gminną radę rade seniorów?
Odpowiedz: nie utworzono.
9. Czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki?
Odpowiedz: w gminie wyodrębniono fundusz sołecki. Uchwała Nr XXIV/95/2016 w
sprawie wyrażenia zgody na wyodrębnienie w budżecie gminy środków
stanowiących fundusz sołecki.
http://bralin.bip.net.pl/?a=5038
10. Link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w
związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie.
Odpowiedz: Wójt Gminy nie wydał żadnych zarządzeń w związku z realizacją
funduszu sołeckiego w gminie.
11. Czy w gminie obowiązuje budżet obywatelski?
Odpowiedz: nie obowiązuje.
12. W jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski?
Odpowiedz: budżet taki nie obowiązuje.
13. Jaka była kwota budżetu obywatelskiego?
Odpowiedz: budżet taki nie obowiązuje.
Z poważaniem Zbigniew Łatka - sekretarz Gminy Bralin.
-----Original Message-----
From: sprawa-3795@fedrowanie.siecobywatelska.pl
[mailto:sprawa-3795@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Tuesday, January 09, 2018 7:56 AM
To: gmina@bralin.pl
Subject: Wniosek o udostępnienie informacji publicznejStowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie
następujących informacji:- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów
oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej
(art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o
wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www
(link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust.
1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a
jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym
jest dostępna ta uchwała,
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach
2014-2016,
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
poszczególnych latach 2014-2016,
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym),
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym),
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o
funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www
BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody
na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie
adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała
o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku
z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany
jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie
przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców
projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod
którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie
budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu
o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o
wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
(partycypacyjny),
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w
poszczególnych latach 2014-2016.Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na
adres sprawa-3795@fedrowanie.siecobywatelska.plSzymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami
reprezentacji--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział
Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez KRZYŻ WIELKOPOLSKI w sprawie Monitoring samorządy $490
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z
09.01.2018 r. przesyłam informacje dot. Gminy Krzyż Wielkopolski, jak niżej:
Ad. 1) Na terenie gminy Krzyż Wielkopolski nie obowiązuje uchwała dot.
trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania
publicznego w ramach inicjatywy lokalnej.
Ad. 2) Nie utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego.
Ad. 3) Nie powołano rady oświatowej.
Ad. 4) W Gminie Krzyż Wlkp. obowiązuje uchwała dot. zasad i trybu
przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami - link do uchwały Rady
Miejskiej w Krzyżu Wlkp. Nr XXXIII/279/2005 z 30.11.2005r.
http://www.bip.krzyz.pl/content.php?cms_id=429.
Ad. 5) W latach 2014-2016 podjęto jedną uchwałę tj. /*UCHWAŁA Nr
IV/26/2015 Rady Miejskiej w Krzyżu Wlkp. z dnia 12 lutego 2015 *o
przeprowadzeniu konsultacji z mieszkańcami Gminy Krzyż Wlkp. w sprawie
projektu uchwały Rady Miejskiej w Krzyżu Wlkp. dotyczącej przyjęcia
Strategii Rozwoju Gminy Krzyż Wlkp. na lata 2015-2022.
<http://www.bip.krzyz.pl/cms_inc/cms_pobierz_dokument.php?id=694&dok_id=4499>/
Ad. 6) W latach 2014-2016 przeprowadzono jedne konsultacje.
Ad. 7) Nie utworzono rady seniorów.
Ad. 8) W gminie wyodrębniono fundusz sołecki - uchwała Rady Miejskiej w
Krzyżu Wlkp. Nr IV/29/2015 z 12.02.2015r. w sprawie wyrażenia zgody na
wyodrębnienie w budżecie gminy środków stanowiących fundusz sołecki
dostępna jest w BIP pod adresem
http://www.bip.krzyz.pl/content.php?cms_id=772||w=5.
Ad. 9) Nie wydano zarządzeń wykonawczych.
Ad.10) W gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski.
Halina Wylegała
Kierownik Referatu Ogólnego
Urzędu Miejskiego w Krzyżu Wlkp.
--
Natalia Bandura
Urząd Miejski w Krzyżu Wlkp.
tel. 67 25 64 020
mail: natalia.bandura@um.krzyz.pl
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z
09.01.2018 r. przesyłam informacje dot. Gminy Krzyż Wielkopolski, jak niżej:Ad. 1) Na terenie gminy Krzyż Wielkopolski nie obowiązuje uchwała dot.
trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania
publicznego w ramach inicjatywy lokalnej.Ad. 2) Nie utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego.
Ad. 3) Nie powołano rady oświatowej.
Ad. 4) W Gminie Krzyż Wlkp. obowiązuje uchwała dot. zasad i trybu
przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami - link do uchwały Rady
Miejskiej w Krzyżu Wlkp. Nr XXXIII/279/2005 z 30.11.2005r.
http://www.bip.krzyz.pl/content.php?cms_id=429.Ad. 5) W latach 2014-2016 podjęto jedną uchwałę tj. /*UCHWAŁA Nr
IV/26/2015 Rady Miejskiej w Krzyżu Wlkp. z dnia 12 lutego 2015 *o
przeprowadzeniu konsultacji z mieszkańcami Gminy Krzyż Wlkp. w sprawie
projektu uchwały Rady Miejskiej w Krzyżu Wlkp. dotyczącej przyjęcia
Strategii Rozwoju Gminy Krzyż Wlkp. na lata 2015-2022.
<http://www.bip.krzyz.pl/cms_inc/cms_pobierz_dokument.php?id=694&dok_id=4499>/Ad. 6) W latach 2014-2016 przeprowadzono jedne konsultacje.
Ad. 7) Nie utworzono rady seniorów.
Ad. 8) W gminie wyodrębniono fundusz sołecki - uchwała Rady Miejskiej w
Krzyżu Wlkp. Nr IV/29/2015 z 12.02.2015r. w sprawie wyrażenia zgody na
wyodrębnienie w budżecie gminy środków stanowiących fundusz sołecki
dostępna jest w BIP pod adresem
http://www.bip.krzyz.pl/content.php?cms_id=772||w=5.
Ad. 9) Nie wydano zarządzeń wykonawczych.
Ad.10) W gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski.Halina Wylegała
Kierownik Referatu Ogólnego
Urzędu Miejskiego w Krzyżu Wlkp.
>
>
>
> --- Treść przekazanej wiadomości ---
> Temat: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
> Data: Tue, 09 Jan 2018 06:56:48 -0000
> Nadawca: sprawa-4543@fedrowanie.siecobywatelska.pl
> Odpowiedź-Do: sprawa-4543@fedrowanie.siecobywatelska.pl
> Adresat: um_krzyz@pro.onet.pl
>
>
>
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:
>
> - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
> - czy utworzono (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
> - czy powołano w gminie (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
> - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
> - informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
> - informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
> - czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
> - czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
> - czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
> - link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
> - czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
> - jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
> - jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adressprawa-4543@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
>
> --
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>--
Natalia Bandura
Urząd Miejski w Krzyżu Wlkp.
tel. 67 25 64 020
mail: natalia.bandura@um.krzyz.pl
odp. na wniosek przez JASTRZĄB w sprawie Monitoring samorządy $346
Gmina Jastrząb w załączeniu przesyła odpowiedz na państwa wniosek o
udostępnienie informacji publicznej.
Z poważaniem,
Malwina Ziętek - inspektor
Urząd Gminy w Jastrzębiu
Pl. Niepodległości 5, 26 - 502 Jastrząb
tel. (48) 62-84-868
fax: (48) 62-84-861
e-mail: <mailto:mzietek@jastrzab.com.pl> mzietek@jastrzab.com.pl
Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez MIĄCZYN w sprawie Monitoring samorządy #1058
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska
Watchdog Polska
ul.Ursynowska 22/2
02-605 Warszawa
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej
informuję:
- Uchwała Nr XXXII/175/17 z dnia 31 października 2017r. Zamieszczona na
stronie BIP oraz www.miaczyn.pl
- nie,
- nie,
- Tak, uchwała Nr XLII/227/10 z dnia 10 listopada 2010 roku.Zamieszczona na
stronie BIP,
- Liczba uchwał przyjętych w latach 2014-2016 wynosi 162,
- nie przeprowadzano konsultacji społecznych,
- nie utworzono młodzieżowej rady gminy,
- utworzono gminnej rady seniorów,
- tak utworzono fundusz sołecki, uchwała nr VI/23/15 z dnia 24 lutego 2015r.
na stronie BIP i www.miaczyn.pl
- na stronie BIP – ugmiaczyn.bip.lubelskie.pl
- nie funkcjonuje,
- nie funkcjonuje,
- nie dotyczy
Pozdrawiam
Sekretarz Gminy
Stanisław Kapica
-----Oryginalna wiadomość-----
From: sprawa-5061@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Sent: Tuesday, January 09, 2018 7:59 AM
To: gmina@miaczyn.eurzad.eu
Subject: Wniosek o udostępnienie informacji publicznejStowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie
następujących informacji:- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny
wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art.
19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a
jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest
dostępna ta uchwała,
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust.
1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a
jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym
jest dostępna ta uchwała,
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach
2014-2016,
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
poszczególnych latach 2014-2016,
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym),
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym),
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu
sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link),
pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na
wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu
strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o
odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z
realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany
jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie
przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców
projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod
którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie
budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu
o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o
wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
(partycypacyjny),
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych
latach 2014-2016.Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na
adres sprawa-5061@fedrowanie.siecobywatelska.plSzymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami
reprezentacji--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział
Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego--
Email sprawdzony przez Arcabit Internet Security
This email was scanned by Arcabit Internet Security
Odpowiedz na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez LIPNICA MUROWANA w sprawie Monitoring samorządy #1974
odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez WADOWICE w sprawie Monitoring samorządy #2064
Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam skan odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej z dnia 9 stycznia 2018 roku.
Z wyrazami szacunku
Sylwia Tomiczek
Sekretariat Burmistrza Wadowic
Tel: 33 873 18 16
e-mail: <mailto:stomiczek@wadowice.pl> stomiczek@wadowice.pl
Urząd Miejski w Wadowicach
Pl. Jana Pawła II 23
34-100 Wadowice
Tel: 33 873 18 11
e-mail: <mailto:um@wadowice.pl> um@wadowice.pl
odp.na informację publiczną przez CHEŁMNO w sprawie Monitoring samorządy #689
Chełmno, dnia 22.01.2018 r.
Urząd Miasta Chełmna
Or. 1431.4.2018.TS
Panowie
Szymon Osowski, Bartosz Wilk
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
W odpowiedzi na wniosek o udzielenie informacji publicznej
informuję, że w Gminie Miasto Chełmno:
1. Nie podjęto uchwały dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny
wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej,
2. Nie utworzono gminnej rady pożytku publicznego,
3. Nie powołano gminnej rady oświaty,
4. Została podjęta uchwała w sprawie w sprawie ustalenia zasad i trybu
przeprowadzania konsultacji społecznych w Gminie Miasto Chełmno BIP Urząd
Miasta - uchwała nr XVII/118/2012 Rady Miasta Chełmna z dnia 27 marca 2017
r. -
http://www.bip.chelmno.pl/?app=uchwaly&nid=3602&y=2012&which=RADY+MIASTA+CHE
%C5%81MNA
5. ilość przyjętych uchwał przez Radę Miasta Chełmna
w 2014 r. - 98 uchwał
w 2015 r. - 77 uchwał
w 2016 r. - 75 uchwał
6.liczba przeprowadzonych konsultacji społecznych:
w 2014 r.- 1
w 2015 r.- 4
w 2016 r.- 4
7. utworzono Młodzieżową Radę Miasta Chełmna,
8. utworzono Chełmińską Radę Seniorów,
9. na terenie naszej gminie nie ma sołectw,
10. w gminie funkcjonuje budżet obywatelski w oparciu o inną konstrukcję
prawną niż forma konsultacji z mieszkańcami. Budżet obywatelski funkcjonuje
na podstawie regulaminu przyjętego zarządzeniem Burmistrza Miasta Chełmna
na podstawie art. 30 ust 2 pkt 4 ustawy o samorządzie gminnym. Regulamin
zarządzany jest na dany rok. Na stronie BIP Urzędu Miasta Chełmna
zamieszczony jest budżet obywatelski na 2017 https:bo.chelmno.pl. w
poprzednich latach budżet obywatelski funkcjonował na tych samych zasadach.
Środki wydane na budżet obywatelski :
w 2014 r.- 50 tys. zł,
w 2015 r. - 100 tys. zł,
w 2016 r. - 200 tys. zł
Sekretarz Miasta Chełmna
Tatiana Syta
odp. na informację publiczną przez CHEŁMNO w sprawie Monitoring samorządy #689
Chełmno, dnia 22.01.2018 r.
Urząd Miasta Chełmna
Or. 1431.3.2018.TS
Panowie
Szymon Osowski, Bartosz Wilk
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
W odpowiedzi na wniosek o udzielenie informacji publicznej
informuję, że w Gminie Miasto Chełmno:
1. Nie podjęto uchwały dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny
wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej,
2. Nie utworzono gminnej rady pożytku publicznego,
3. Nie powołano gminnej rady oświaty,
4. Została podjęta uchwała w sprawie w sprawie ustalenia zasad i trybu
przeprowadzania konsultacji społecznych w Gminie Miasto Chełmno BIP Urząd
Miasta - uchwała nr XVII/118/2012 Rady Miasta Chełmna z dnia 27 marca 2017
r. -
http://www.bip.chelmno.pl/?app=uchwaly&nid=3602&y=2012&which=RADY+MIASTA+CHE
%C5%81MNA
5. ilość przyjętych uchwał przez Radę Miasta Chełmna
w 2014 r. - 98 uchwał
w 2015 r. - 77 uchwał
w 2016 r. - 75 uchwał
6.liczba przeprowadzonych konsultacji społecznych:
w 2014 r.- 1
w 2015 r.- 4
w 2016 r.- 4
7. utworzono Młodzieżową Radę Miasta Chełmna,
8. utworzono Chełmińską Radę Seniorów,
9. na terenie naszej gminie nie ma sołectw,
10. w gminie funkcjonuje budżet obywatelski w oparciu o inną konstrukcję
prawną niż forma konsultacji z mieszkańcami. Budżet obywatelski funkcjonuje
na podstawie regulaminu przyjętego zarządzeniem Burmistrza Miasta Chełmna
na podstawie art. 30 ust 2 pkt 4 ustawy o samorządzie gminnym. Regulamin
zarządzany jest na dany rok. Na stronie BIP Urzędu Miasta Chełmna
zamieszczony jest budżet obywatelski na 2017 https:bo.chelmno.pl. w
poprzednich latach budżet obywatelski funkcjonował na tych samych zasadach.
Środki wydane na budżet obywatelski :
w 2014 r.- 50 tys. zł,
w 2015 r. - 100 tys. zł,
w 2016 r. - 200 tys. zł
Sekretarz Miasta Chełmna
Tatiana Syta
informacja publiczna przez POLKOWICE w sprawie Monitoring samorządy #443
Dzień dobry
Przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.
Z poważaniem
Lilla Żelem
Dyrektor Wydziału
Organizacyjno-Administracyjnego
Odpowiedź na wniosek - znak sprawy RP.1431.9.2017 przez JASŁO w sprawie Monitoring samorządy $343
Szanowni Państwo,
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek, który wpłynął do Urzędu Miasta
w Jaśle 9 stycznia 2018 r.
Z poważaniem
Agata Koba
rzecznik prasowy UMJ
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187
- 188
- 189
- 190
- 191
- 192
- 193
- 194
- 195
- 196
- 197
- 198
- 199
- 200
- 201
- 202
- 203
- 204
- 205
- 206
- 207
- 208
- 209
- 210
- 211
- 212
- 213
- 214
- 215
- 216
- 217
- 218
- 219
- 220
- 221
- 222
- 223
- 224
- 225
- 226
- 227
- 228
- 229
- 230
- 231
- 232
- 233
- 234
- 235
- 236
- 237
- 238
- 239
- 240
- 241
- 242
- 243
- 244
- 245
- 246
- 247
- 248
- 249
- 250
- 251
- 252
- 253
- 254
- 255