Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1680
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie2120
Lubuskie820
Łódzkie1770
Małopolskie1820
Mazowieckie3130
Opolskie710
Podkarpackie1590
Podlaskie1180
Pomorskie1210
Śląskie1670
Świętokrzyskie1010
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2240
Zachodniopomorskie1110

Listy

RE: FW: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez SZCZYTNIKI w sprawie Monitoring samorządy #1893

Witam serdecznie

Przesyłam Państwo odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej z dnia 30.01.2018 r.

Z poważaniem

Grażyna Kuchnicka

From: Sekretariat [mailto:sekretariat@szczytniki.ug.gov.pl]
Sent: Friday, February 02, 2018 9:06 AM
To: grazyna.kuchnicka@szczytniki.ug.gov.pl
Subject: FW: FW: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej

From: kowalski1125@wp.pl <mailto:kowalski1125@wp.pl>
[mailto:kowalski1125@wp.pl]
Sent: Friday, February 02, 2018 8:58 AM
To: 6374@fedrowanie.siecobywatelska.pl
<mailto:6374@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Cc: sekretariat@szczytniki <sekretariat@szczytniki.ug.gov.pl
<mailto:sekretariat@szczytniki.ug.gov.pl> >
Subject: PD: FW: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej

Urząd Gminy w Szczytnikach

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej

- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny
wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art.
19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a
jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest
dostępna ta uchwała - UCHWAŁA Nr V / 27 / 2015 RADY GMINY W SZCZYTNIKACH z
dnia 5 marca 2015 roku w sprawie określenia trybu i szczegółowych kryteriów
oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej
-
<http://bip.szczytniki.ug.gov.pl/szczytnikig/zasoby/files/uchwaly_rg/uchwaly
_7_kadencja/uchwala_nr_27.pdf>
http://bip.szczytniki.ug.gov.pl/szczytnikig/zasoby/files/uchwaly_rg/uchwaly_
7_kadencja/uchwala_nr_27.pdf

- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust.
1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), - w Gminie
Szczytniki nie utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego,

- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),-
w Gminie Szczytniki nie utworzono gminnej rady oświatowej,

- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a
jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym
jest dostępna ta uchwała, - UCHWAŁA Nr XLVII / 271 / 2014 Rady Gminy
Szczytniki z dnia 12 września 2014 r.

w sprawie zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami Gminy
Szczytniki -
<http://bip.szczytniki.ug.gov.pl/szczytnikig/zasoby/files/uchwaly_rg/uchwala
_nr_271.pdf>
http://bip.szczytniki.ug.gov.pl/szczytnikig/zasoby/files/uchwaly_rg/uchwala_
nr_271.pdf

- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach
2014-2016,

w 2014 roku Rada Gminy Szczytnik podjęła 74 uchwały,

w 2015 roku Rada Gminy Szczytnik podjęła 70 uchwał,

w 2015 roku Rada Gminy Szczytnik podjęła 78 uchwał,

- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
poszczególnych latach 2014-2016 - jeden raz przeprowadzono konsultacje w
sprawie zmiany nazwy ulicy w m. Staw,

- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym),- w Gminie Szczytniki nie utworzono młodzieżowej rady gminy,

- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym), - w Gminie Szczytniki nie utworzono gminnej rady seniorów,

- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu
sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link),
pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na
wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu
strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o
odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego, - Uchwała Nr
XXXIII/182/2017 Rady Gminy Szczytniki z dnia 30 marca 2017 roku w sprawie:
nie wyrażenia zgody na wyodrębnienie w budżecie gminy na 2018 rok środków
stanowiących fundusz sołecki -
<http://bip.szczytniki.ug.gov.pl/szczytnikig/bip/wladze-gminy/Rada-Gminy-Szc
zytniki-kadencja-2014-2018/Uchwaly-Rady-Gminy.html>
http://bip.szczytniki.ug.gov.pl/szczytnikig/bip/wladze-gminy/Rada-Gminy-Szcz
ytniki-kadencja-2014-2018/Uchwaly-Rady-Gminy.html

- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z
realizacją funduszu sołeckiego w gminie - nie dotyczy

- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany
jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie
przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców
projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod
którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie
budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego), - w Gminie Szczytniki nie
funkcjonuje budżet obywatelski

- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu
o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o
wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
(partycypacyjny), - nie dotyczy

- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych
latach 2014-2016. - nie dotyczy

Z poważaniem

Inspektor

Mirosław Kowalski

Dnia Piątek, 2 Lutego 2018 07:34 Sekretariat
<sekretariat@szczytniki.ug.gov.pl <mailto:sekretariat@szczytniki.ug.gov.pl>
> napisał(a)

>

>

> -----Original Message-----

> From: sprawa-6374@fedrowanie.siecobywatelska.pl
<mailto:sprawa-6374@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
[mailto:sprawa-6374@fedrowanie.siecobywatelska.pl]

> Sent: Tuesday, January 30, 2018 9:50 PM

> To: sekretariat@szczytniki.ug.gov.pl
<mailto:sekretariat@szczytniki.ug.gov.pl>

> Subject: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej

>

> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie
następujących informacji:

>

> - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów
oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej
(art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o
wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www
(link), pod którym jest dostępna ta uchwała,

> - czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e
ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),

> - czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa
oświatowego),

> - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a
jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym
jest dostępna ta uchwała,

> - informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych
latach 2014-2016,

> - informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
poszczególnych latach 2014-2016,

> - czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym),

> - czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym),

> - czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o
funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www
BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody
na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie
adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała
o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,

> - link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w
związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,

> - czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) -
rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w
sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez
mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www
(link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w
sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),

> - jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w
oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami,
wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
(partycypacyjny),

> - jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w
poszczególnych latach 2014-2016.

>

> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na
adres sprawa-6374@fedrowanie.siecobywatelska.pl
<mailto:sprawa-6374@fedrowanie.siecobywatelska.pl>

>

> Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami
reprezentacji

>

> --

> Sieć Obywatelska Watchdog Polska

> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa

> tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09

> www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>

> www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>

> www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>

> www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>

> NIP 526282872

> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział
Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

informacja przez STARY DZIERZGOŃ w sprawie Monitoring samorządy #2104

Proszę o potwierdzenie odbioru e=maila .
Iwona Cich

1

Odpowiedź przez STARY DZIERZGOŃ w sprawie Monitoring samorządy #2104

Witam
w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji.
Pozdrawiam
Jolanta Hajdukiewicz
Urząd Gminy Stary Dzierzgoń

1

odpowiedź na wniosek przez STOCZEK w sprawie Monitoring samorządy #2410

Dzień dobry!

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostepnienie informacji
publicznej

Renata Flak

Sekretarz Gminy Stoczek

tel.: 25 691 90 20 wew. 28

e-mail: sekretarz@stoczek.net.pl <mailto:sekretarz@stoczek.net.pl>

Urzad Gminy w Stoczku

ul. Kosowska 5, 07-104 Stoczek

1

RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez Sopot w sprawie Monitoring samorządy #2099

Stowarzyszenie Sieć Obywatelska
Watchdog Polska
Warszawa

Dzień dobry,
Poniżej udzielamy odpowiedzi na złożony wniosek o udzielenie informacji publicznych:

- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
Ad Pkt 1
3 września 2010r. Rada Miasta podjęła uchwałę w sprawie trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadań publicznych w ramach inicjatyw lokalnych. Uchwała zamieszczona jest w BIP - prawo lokalne- uchwały Rady Miasta, a także na stronie miejskiej - organizacje pozarządowe- uchwały i zarządzenia dot. organizacji pozarządowych.
poniżej link
http://www.miasto.sopot.pl/multimedia/file/d2a885fdc53333470443b872b744f3e44df003b21288e5126ddf87eaac1034f3.pdf

- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
Ad Pkt 2 - Nie utworzono Gminnej Rady działalności pożytku publicznego. Od 2006 r. funkcjonuje w Sopocie Zespół Konsultacyjny ds. Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi, w skład którego wchodzą, w równej liczbie po trzech, przedstawiciele Sopockiej Rady Organizacji Pozarządowych, Rady Miasta oraz Prezydenta

- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
Ad Pkt 3 -- nie powołano rady oświatowej
- powołano Młodzieżową Radę Oświatową uchwałą Nr XIV/158/2011 Rady Miasta Sopotu z dnia 16 grudnia 2011 r.

- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
Ad Pkt 4- obowiązuje, poniżej link
[http://bip.umsopot.nv.pl/public/front/bip_default/img/document_file.png] Uchwała NR XI/143/07<http://bip.umsopot.nv.pl/Download/get/id,12996.html>

- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
Ad Pkt 5 - liczba uchwał podjętych w poszczególnych latach (uchwały z lat 2014-2016 są w BIP, na stronie www.miasto.sopot.pl<http://www.miasto.sopot.pl>):
- 2014 r. - 122 uchwały
- 2015 r. - 165 uchwał
- 2016 r. - 141 uchwał

- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
Ad Pkt 6 -
W oparciu o uchwałę Rady Miasta Sopotu w sprawie zasad i trybu przeprowadzenia konsultacji z mieszkańcami Sopotu przeprowadzono następującą liczbę konsultacji w kolejnych latach:
2014 - 2
2015 - 2
2016 - 1

- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
Ad Pkt 7 - Młodzieżowa Rada Miasta Sopotu została utworzona uchwałą Nr XIV/158/2011, działała w latach 2011-2013.

- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
Ad Pkt 8 - na sesji Rady Miasta Sopotu w dniu 19 lutego br. zostanie rozpatrzony projekt uchwały Rady Miasta w sprawie utworzenia rady seniorów.

- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
Ad Pkt 9 - Nie wyodrębniono

- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
Ad Pkt 10 - jak wyżej

- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty, a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
Ad Pkt 11 -
Rada Miasta Sopotu co roku podejmuje uchwałę w sprawie przeprowadzenia konsultacji z mieszkańcami na temat przyszłorocznego budżetu - są to konsultacje nazywane Budżetem Obywatelskim. Dotychczas uchwała sporządzana była w oparciu o uchwałę w sprawie zasad i trybu przeprowadzenia konsultacji z mieszkańcami Sopotu z 2017 roku. Są to zatem 3 osobne uchwały wszystkie dostępne w BIP (http://bip.sopot.pl/Article/id,83.html) :
[http://bip.sopot.pl/public/front/bip_default/img/document_file.png]Uchwała Nr XXXVII/510/2014 z dnia 4 kwietnia 2014 r. w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych z mieszkańcami Sopotu na temat Budżetu Miasta Sopotu na 2015 rok (343.6 KB)<http://bip.sopot.pl/Download/get/id,28231.html>

Uchwała Nr VII/63/2015 (342.4 KB)<http://bip.sopot.pl/Download/get/id,28695.html> z dnia 27 kwietnia 2015r. w sprawie przeprowadzenia konsultacji z mieszkańcami Sopotu na temat Budżetu Miasta Sopotu na 2016 rok

Uchwała Nr XVI/209/2016 z dnia 21 marca 2016r. w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych z mieszkańcami Sopotu na temat Budżetu Miasta Sopotu na 2017 rok<http://bip.sopot.pl/Download/get/id,32343.html>

- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
Ad Pkt 12 - Od tego roku po zmianie ustawy o samorządzie gminnym budżet obywatelski będzie przeprowadzony w oparciu bezpośrednio o ustawę i obowiązek prowadzenie budżetu obywatelskiego wynikający bezpośrednio z ustawy która definiuje budżet obywatelski jako specjalną formę konsultacji.

- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.
Ad Pkt 13 -
2014 - 4 mln zł
2015 - 4 mln zł
2016 - 4 mln zł

Z poważaniem,
Wojciech Zemła
Sekretarz miasta Sopotu

2

Informacja publiczna UGŻurawica przez ŻURAWICA w sprawie Monitoring samorządy #2269

W odpowiedzi na wniosek o udzielenie informacji publicznej Urząd Gminy w
Żurawicy informuje:

ad.1 odpowiedź nie
ad.2 odpowiedź nie
ad.3 odpowiedź nie
ad.4 odpowiedź uchwała nr XLIV/392/10 z dnia 14.10.2010r
ad.5 odpowiedź 2014r -99 , 2015-74, 2016-101 uchwał
ad.6 odpowiedź nie było konsultacji
ad.7 odpowiedź nie
ad.9 odpowiedź tak uchwała nr XLVII/298/14 z dnia 27.03.2014r
ad.10 www.zurawica.pl/ BIP/uchwały Rady Gminy

ad.11 odpowiedź nie


Z poważaniem Kierownik USC Andrzej Kasper

Udostępnienie informacji publicznej przez PRZYŁĘK w sprawie Monitoring samorządy #2351

Dzień dobry!
W odpowiedzi na wniosek przesyłam następujące informacje:
- gmina posiada Uchwałę Nr 120/XX/12 z 30 kwietnia 2012 r. w sprawie określenia szczegółowego konsultowania z org. pozarządowymi i podmiotami, o których mowa w art.3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie... oraz Zarządzenie Nr 135/2014 Wójta Gminy Przyłęk z dnia 31 grudnia 2014 r. w sprawie powołania komisji do przeprowadzenia kontroli i oceny prawidłowości wykonania zadań publicznych zleconych organizacjom pozarządowym i podmiotom prowadzącym działalność pożytku publicznego. – uchwały są dostępne na stronie www.przylek.pl wejść do BIP.
- nie utworzono rady działalności pożytku publicznego;
- nie powołano rady oświatowej;
- tak. Zacytowana uchwała wyżej;
- Rada Gminy Przyłęk przyjęła 132 uchwały w latach 2014-2016.
- corocznie przeprowadzono konsultację rocznych programów współpracy z org. pozarządowymi....;
- nie utworzono młodzieżowej rady gminy;
- nie utworzono gminnej rady seniorów;
- nie wyodrębniano funduszy sołeckich;
- nie dotyczy;
- nie funkcjonował budżet obywatelski do 2017 r.; w roku bieżącym zostały złożone dwa wnioski z inicjatywy mieszkańców.
- nie dotyczy;
- nie dotyczy.
S. Krakowiak

Odpowiedź na wniosek o dostęp do informacji publicznej przez Słupsk w sprawie Monitoring samorządy #2095

Witam,

w załączeniu przekazuję odpowiedź na wniosek o dostęp do informacji
publicznej - plik w formacie pdf oraz skan pisma.

Pozdrawiam.
--

Z poważaniem // Best regards

logo słupska

Monika Węgrzyn

Inspektorka
Wydział Dialogu i Komunikacji Społecznej
m.wegrzyn@um.slupsk.pl
tel. + 48 (59) 8488 305

_

Urząd Miejski w Słupsku
pl. Zwycięstwa 3
76-200 Słupsk

Stronia WWW SĹ‚upska <http://www.slupsk.pl> Biuletyn Informacji
Publicznej <http://bip.um.slupsk.pl> Facebook SĹ‚upska
<http://facebook.com/miastoslupsk> Instagram SĹ‚upska
<http://instagram.com/slupsk_official> Twitter SĹ‚upska
<http://twitter.com/slupskpl>
stopka <http://www.slupsk.pl/przekierowanie-email>

Udostępnienie informacji publicznej - na wniosek Sieć Obywatelska Watchdog Polska przez WIŚNIEW w sprawie Monitoring samorządy #2445

Szymon Osowski

Bartosz Wilk

Sieć Obywatelska Watchdog Polska

ul. Ursynowska 22/2

02-605 Warszawa

Odpowiadając na wniosek o udostępnienie informacji publicznej, którego wpływ
na kancelarii Urzędu Gminy Wiśniew odnotowano 01.02.2017 r., udostępniam
dane i udzielam informacji zgodnie z treścią wniosku:

1. Rada Gminy Wiśniew nie podjęła uchwały dotyczącej trybu i
szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w
ramach inicjatywy lokalnej.

2. W gminie Wiśniew nie utworzono gminnej rady działalności pożytku
publicznego.

3. W gminie Wiśniew nie powołano rady oświatowej.

4. W gminie Wiśniew nie obowiązuje uchwała dotycząca zasad i trybu
przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami.

5. Liczba uchwał Rady Gminy Wiśniew podjętych w latach 2014-2016

- 2016 r. - 74 uchwały,

- 2015 r. - 86 uchwał,

- 2014 r. - 76 uchwał, w tym:

* 69 uchwał podjętych przez Radę Gminy VI kadencji,

* 7 uchwał podjętych przez Radę Gminy VII kadencji.

6. W latach 2014-2016 nie przeprowadzano konsultacji z mieszkańcami.

7. Uchwałą Nr XXVI/172/2017 Rady Gminy Wiśniew z dnia 26 stycznia 2017
r. powołano Młodzieżową Radę Gminy Wiśniew.

8. W gminie Wiśniew nie powołano rady seniorów.

9. Zgodnie Uchwałą Rady Gminy Wiśniew Nr XXXIX/278/2014 z dnia 27 marca
2014 r. w budżecie gminy Wiśniew wyodrębniono środki stanowiące fundusz
sołecki. Uchwała zamieszczona jest na stronie BIP - link
http://www.e-bip.pl/Start/20/ActDetails/105543

10. Sprawozdanie z realizacji funduszu sołeckiego w gminie Wiśniew za lata
2014-2016 zawierają sprawozdania z realizacji budżetu gminy Wiśniew
zamieszczone na PIB:

- za 2016 r. - (Załącznik nr 5) link
http://www.e-bip.pl/Start/20/ActDetails/135055

- za 2015 r. - (załącznik nr 5) link
http://www.e-bip.pl/Start/20/ActDetails/128697

- za 2014 r. - ( załącznik Nr 5) link
http://www.e-bip.pl/Start/20/ActDetails/116987

11. W gminie Wiśniew nie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) -
rozumiany jako konsultacje społeczne oparte na uchwale/zarządzeniu, w
sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez
mieszkańców projekty.

12. W gminie Wiśniew nie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) -
w oparciu o inną konstrukcję prawną.

13. W latach 2014-2016 w gminie Wiśniew nie było budżetu obywatelskiego
(partycypacyjnego).

Wiśniew, 12 lutego 2018 r.

Informację opracowały:

1. Sylwia Paryła

Skarbnik Gminy Wiśniew

2. Bożena Wyrębek

Kierownik referatu oświaty,

kultury, zdrowia, sportu i turystyki

3. Wioleta Hołubiec

Inspektor ds. obsługi Rady Gminy

1

Odpowiedź na wniosek przez OKSA w sprawie Monitoring samorządy #2007

Witam

W odpowiedzi na Państwa wniosek w sprawie udostępnienia informacji publicznej Urząd Gminy w Oksie informuje:

- w gminie nie obowiązuje uchwała dotycząca trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków realizacje zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej ( art.19c ust.1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie)
- w gminie nie utworzono rady pożytku publicznego,
- w gminie nie powołano rady oświatowej,
- w gminie nie obowiązuje uchwała dotycząca zasad i trybu przeprowadzenia konsultacji z mieszkańcami,
- w 2014 roku zostało podjętych 60 uchwał Rady Gminy, w 2015 roku zostało podjętych 63 uchwały , a w 2016 roku podjęto 47 uchwał,
- w 2014 roku przeprowadzono 5 konsultacji z mieszkańcami, w 2015 – 2 konsultacje, w 2016 roku 2 konsultacje
- w gminie nie utworzono młodzieżowej rady gminy,
- w gminie nie utworzono gminnej rady seniorów,
- w gminie wyodrębniono fundusz sołecki, link do uchwały:http://oksa.biuletyn.net/archiwum/pls/oksa/dokumenty679e.html?job=Menu&id_k=110&pageid=1197&ids=2 -uchwała Nr V/23/2015 z dnia 30.03.2015 rok
- zarządzenia Wójta odnośnie realizacji funduszu sołeckiego:http://oksa.biuletyn.net/archiwum/pls/oksa/dokumentyfcf1.html?job=Menu&id_k=109&pageid=1175&ids=2 – Zarządzenie Wójta Gminy Nr 20/2013 z dnia 3.07.2013 r. i Nr 42/2016 z dnia 29 listopada 2016 r. http://oksa.biuletyn.net/?bip=1&cid=58
- w gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski,
- brak innej formy funkcjonowania budżetu obywatelskiego,
- nie dotyczy.

Z pozdrowieniami:
Urzad Gminy w Oksie
ul. Włoszczowska 22
28-363 Oksa

odpowiedź Gmina Miedzichowo przez MIEDZICHOWO w sprawie Monitoring samorządy #1814

Dzień dobry

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej (mail z dnia
30 stycznia 2018 r) przedstawiam odpowiedzi na zadane pytania:

- w gminie Miedzichowo nie została podjęta uchwała dot. trybu i
szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w
ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku
publicznego i o wolontariacie),

- nie utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego (art. 41e
ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),

- w gminie nie powołano rady oświatowej (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),

- obowiązuje uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji (art. 5a
ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym). W załączeniu przedkładam skan
niniejszej uchwały oraz skan zmiany uchwały o konsultacjach,

- liczba przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016 :

2014- 57 uchwał

2015- 63 uchwały

2016- 84 uchwały

- w latach 2014-2016 nie były przeprowadzane konsultacje z mieszkańcami,

- nie utworzono młodzieżowej rady gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym),

- nie utworzono gminnej rady seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym),

- nie wyodrębniono w gminie funduszu sołeckiego. Uchwała w sprawie
niewyrażenia zgody na wyodrębnienie w budżecie gminy na rok 2018 środków
stanowiących fundusz sołecki dostępna jest pod adresem:
http://www.bip.miedzichowo.pl/content.php?cms_id=1977

- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z
realizacją funduszu sołeckiego w gminie - nie dotyczy,

- w gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany
jako konsultacje społeczne,

- nie dotyczy,

- kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach
2014-2016 - nie dotyczy.

Karolina Łotecka

Sekretarz Gminy

Urząd Gminy Miedzichowo

Tel. 61 44 10 243

Mob. 662 120 904

2

odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej przez MAŁY PŁOCK w sprawie Monitoring samorządy #2130

Urząd Gminy w Małym Płocku w odpowiedzi na wniosek udziela poniższych
informacji:

- nie obowiązuje uchwała dotycząca trybu i szczegółowych kryteriów oceny
wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej

- nie utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego

- nie powołano rady oświatowej

- obowiązuje uchwała dotycząca zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z
mieszkańcami


bip.ug.malyplock.wrotapodlasia.pl/uchwala_s/a7f3a0cd8d33ac0/uchw_nr_xiii_z_d
nia_d5cdf2397468.html

- ilość przyjętych przez radę w latach 2014 - 2016 uchwał - 155 ( 2014 - 24
uchwał, 2015 - 78 uchwał, 2016 - 43 uchwały)

- liczba przeprowadzonych w latach 2014 - 2016 konsultacji z mieszkańcami -
5 (2014 - 2 konsultacje, 2015 - 2 konsultacje, 2016 - 1 konsultacja)

- nie utworzono młodzieżowej rady gminy

- nie utworzono gminnej rady seniorów

- wyodrębniono fundusz sołecki

bip.ug.malyplock.wrotapodlasia.pl/uchwala_s/9cd570e7634418b/uchw_nr_v_30_
z_dnia.html

- w gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski.

Pozdrawiam,

Beata Muniak - Sekretarz Gminy

Urząd Gminy Mały Płock

tel 86 279 13 12

www.malyplock.pl <http://www.malyplock.pl>

Odpowiedź OSO.1431.15.2018 przez NIDZICA w sprawie Monitoring samorządy #1946

Dzień dobry,

w załączniku przesyłam odpowiedź na wniosek z dnia 30 stycznia 2018 r.

Z poważaniem
A.Waleriańska
Z-ca Kierownika Wydz.OSO
Urzędu Miejskiego w Nidzicy

--
Urząd Miejski w Nidzicy
13-100 Nidzica
ul.Plac Wolności 1
tel. 89 625 07 10
fax. 89 625 07 11
e-mail. um@nidzica.pl
www.nidzica.pl

1

odpowiedź na wniosek przez RYCZYWÓŁ w sprawie Monitoring samorządy #1872

Dzień dobry,

W załączeniu odpowiedź na wniosek z dnia 30.01.2018.

Z poważaniem

Janina Feldmann

Sekretarz Gminy

Urząd Gminy

ul. Mickiewicza 10

64-630 Ryczywół

tel. /fax 67 2837002 wew. 13

<mailto:sekretarz@ryczywol.pl> sekretarz@ryczywol.pl

<http://www.ryczywol.pl> www.ryczywol.pl

Pomyśl o środowisku, zanim zdecydujesz się na wydrukowanie tej wiadomości.

3

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez WIELOPOLE SKRZYŃSKIE w sprawie Monitoring samorządy #2261

Szanowni Państwo,
Urząd Gminy w Wielopolu Skrzyńskim, w odpowiedzi na wniosek o
udostępnienie informacji publicznej złożony przez Stowarzyszenie Sieć
Obywatelska Watchdog Polska udzielając odpowiedzi na zawarte w treści
wniosku pytania, przekazuje następujące informacje:

W Gminie Wielopole Skrzyńskie:
- nie została podjęta uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny
wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej
na podstawie art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i
o wolontariacie,
- nie utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego,
- nie powołano rady oświatowej,
- obowiązuje uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji
społecznych z mieszkańcami, dostępna na stronie
www.wielopole.bip.gmina.pl w zakładce Uchwały Rady Gminy
(tj. Uchwała Nr X/57/2015 Rady Gminy w Wielopolu Skrzyńskim z dnia 29
września 2015 roku w sprawie określenia zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji społecznych z mieszkańcami Gminy Wielopole Skrzyńskie),
- Rada Gminy w Wielopolu Skrzyńskim podjęła w 2014 roku 64 uchwały, w
2015 roku 71 uchwał i w 2016 roku 81 uchwał,
- w latach 2014 - 2016 nie były przeprowadzone konsultacje z
mieszkańcami,
- nie utworzono młodzieżowej rady gminy,
- nie utworzono gminnej rady seniorów,
- wyodrębniono w gminie fundusz sołecki - obowiązująca uchwała o
wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego dostępna jest na
stronie www.wielopole.bip.gmina.pl w zakładce Uchwały Rady Gminy
(tj. Uchwała Nr XLI/228/2014 Rady Gminy w Wielopolu Skrzyńskim z dnia 25
marca 2014 roku w sprawie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu
sołeckiego w budżecie Gminy Wielopole Skrzyńskie),
- brak zarządzeń organu wykonawczego wydanych w związku z realizacją
funduszu sołeckiego
(fundusz sołecki realizowany jest na podstawie uchwał zebrań wiejskich),
- w gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski rozumiany jako konsultacje
społeczne w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na
wskazane przez mieszkańców projekty ani w oparciu o inną konstrukcję
prawną niż konsultacje z mieszkańcami.

Z poważaniem
Beata Ozga
Urząd Gminy w Wielopolu Skrzyńskim

(bez tematu) przez RUMIA w sprawie Monitoring samorządy #2086

Inspektor ds. BHP

Urzędu Miasta Rumia

mgr Jacek DAMASZKE

Rumia

1

xxx przez PAKOSŁAW w sprawie Monitoring samorządy #1845

Urząd Gminy Pakosław udziela odpowiedzi na zapytanie o informacje
publiczną z dnia 1 lutego 2018 roku
B.Konopka

1

odpowiedź- informacja publiczna przez SIEMIATYCZE w sprawie Monitoring samorządy #2161

Witam! Urząd Gminy Siemiatycze w załączeniu przesyła odpowiedź na
wniosek o informację publiczną.

--
INSPEKTOR MONIKA ORESZCZUK
Gmina Siemiatycze
ul. Tadeusza Kościuszki 35
17-300 Siemiatycze
tel. 856552860 wew 35
fax. 856552911

2

FW: odpowiedź na wniosek przez TUREK w sprawie Monitoring samorządy #1906

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.

Proszę o potwierdzenie otrzymania informacji mailem zwrotnym.

Z poważaniem

Kamila Majcherek-Klimas
Kierownik Wydziału Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich
tel. 63 289 61 29, fax 63 289 61 11
e-mail: poczta@miastoturek.pl
______________________________________
Urząd Miejski w Turku
ul. Kaliska 59, 62-700 Turek
www.miastoturek.pl
Miasto Turek na facebook Lubię to!

cid:image001.jpg@01D1F94B.E5532570

2

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez WISKITKI w sprawie Monitoring samorządy #2444

Gmina Wiskitki przesyła w załączeniu odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.
 
Gmina Wiskitki
ul. Kościuszki 1
96-315 Wiskitki

1

Udostępnienie informacji publicznej przez SKÓRCZ w sprawie Monitoring samorządy #2092

Informuję , że stosownie do treści art. 13 ust. 2 ustawy o dostępie do
informacji publicznej ( t.j. Dz. U. z 2016 r. poz1764 ze zmianami )
powiadamiam o braku możliwości udostępnienia informacji w wyznaczonym
terminie, jednocześnie wyznaczam nowy termin na rozpatrzenie wniosku,
wskazując dzień 26 lutego 2018 roku.

Urząd Miejski w Skórczu

Wojciech Wierzbowski

inf. publ._odp przez WĄCHOCK w sprawie Monitoring samorządy #2048

W odpowiedzi na Państwa wniosek o udostepnienie informacji publicznej informuję, jak poniżej:
- w gminie nie została podjęta uchwała dot. trybu i kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej
- nie utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego
- nie powołano gminnej rady oświatowej
- w gminie obowiązjuje uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami http://gmina.wachock.sisco.info/zalaczniki/2759/227_06-02-2014_13-56-00.pdf
- liczba uchwał przyjetych przez Radę Miejską: 2014 - 58, 2015 - 76, 2016 - 75
- liczba przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami: 2014 - 1, 2015 - 0, 2016 - 0
- utworzono Młodzieżową Radę Miejską
- nie utworzono rady seniorów
- wyodrębiono fundusz sołecki: http://gmina.wachock.sisco.info/?id=2963
- nie wydano zarządzeń w związku z realizacją funduszu sołeckiego
- w gminie nie funkcjonuje fundusz obywatelski

Milena Dudek
UMiG Wąchock

odpowiedź na prośbę o informacja publiczną przez TUPLICE w sprawie Monitoring samorządy #1452

W odpowiedzi na Państwa wniosek o udzielenie informacji publicznej z
dnia 09.stycznia 2018 r. przekazujemy dane dotyczące Gminy Tuplice:

*czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów
oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy
lokalnej*-

*http://bip.wrota.lubuskie.pl/ugtuplice/akty/20/632/Programu_Wspolpracy_Gminy_Tuplice_z_organizacjami_pozarzadowymi_oraz_innymi_podmiotami_prowadzacymi_dzialalnosc_pozytku_publicznego_na_rok_2018/*

Ad 2

czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego ?
Nie utworzono

ad 3.
czy powołano w gminie radę oświatową?

Nie powołano*
ad *4
czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami?

*Uchwała nrXIII/83/08 Rady Gminy Tuplice *z dnia 24 kwietnia 2008 r.**w
sprawie konsultacji z mieszkańcami Gminy Tuplice*
**ad 5.*
Informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych
latach 2014-2016,

*2014 - 62 uchwały
2015 - 55 uchwał
2016 - 68 uchwał*

*Ad 6* - informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z
mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
1.Konsultacje przeprowadzono jeden raz, w sprawie zmiany nazw ulic: 9
Maja oraz Świerczewskiego

*ad 7. - *czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym)?
Nie utworzono
*ad 8 -* czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym)?*
*Nie utworzono

*ad 9. - *czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1
ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu
strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o
wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to
wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna
jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie
funduszu sołeckiego, *
*tak, w 2015 roku*
http://bip.wrota.lubuskie.pl/ugtuplice/akty/20/268/wyodrebnienia_w_budzecie_Gminy_Tuplice_srodkow_stanowiacych_fundusz_solecki/*

*ad10 - *link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych
w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,

*1)
http://bip.wrota.lubuskie.pl/ugtuplice/akty/20/268/wyodrebnienia_w_budzecie_Gminy_Tuplice_srodkow_stanowiacych_fundusz_solecki/*

*ad 11 - *czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) -
rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w
sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez
mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony
www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie
(uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
*
*Nie funkcjonuje

*ad 12-* jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny)
w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami,
wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
(partycypacyjny),

nie dotyczy
*
ad13- j*aka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w
poszczególnych latach 2014-2016.

nie dotyczy

z poważaniemMariola Kowalska

Sekretarz Gminy Tuplice

załączniki do odpowiedzi na wniosek przez HERBY w sprawie Monitoring samorządy #34

W zał.przesyłam brakujące załączniki do odpowiedzi na wniosek z dnia 19
lipca br. ( pkt 5 odpowiedzi).

5