Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1680
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie2120
Lubuskie820
Łódzkie1770
Małopolskie1820
Mazowieckie3130
Opolskie710
Podkarpackie1590
Podlaskie1180
Pomorskie1210
Śląskie1670
Świętokrzyskie1010
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2240
Zachodniopomorskie1110

Listy

RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez NARUSZEWO w sprawie Monitoring samorządy #2303

Urząd Gminy w Naruszewie przesyła w załączeniu odpowiedź w trybie ustawy o dostępie do informacji publicznej

Z poważaniem
Tomasz Koczewski
UG Naruszewo

1

EB.1431.06.2018.8 zestawienie Stargard przez STARGARD w sprawie Monitoring samorządy #1783

Witam, w załączniku odpowiedź na wniosek.

Pozdrawiam serdecznie

Marcin Rumiński
Biuro Prezydenta Miasta Stargardu
kom. 601 970 528
tel. +48 91 579 27 85

Urząd Miejski Stargard
ul. Czarnieckiego 17
www.stargard.pl

1

odpowiedź na wniosek o informację publiczną - Wodzisław przez WODZISŁAW w sprawie Monitoring samorządy #2052

A.1431.4.2018

*Pan Szymon Osowski, Pan Bartosz Wilk*

*Sieć Obywatelska Watchdog Polska *

*Warszawa *

Dzień Dobry , w załączeniu przekazuję odpowiedź na wniosek o
udostępnienie informacji w trybie ustawy o dostępie do informacji
publicznej otrzymany w dniu 31.01.2018  roku.

pozdrawiam

--
Sekretarz Gminy - Renata Koziara
Urząd Gminy w Wodzisławiu
ul. Krakowska 6
28-330 Wodzisław
tel. 41 3806118 , 698906946

1

udostępnienie informacji publicznej przez WIŚLICA w sprawie Monitoring samorządy #2050

W załączeniu przesyłamy wnioskowane informacje.

--
Anna Kafara
Urząd Miasta i Gminy
28-160 Wiślica
ul. Okopowa 8
tel. 41 369 09 04
fax. 41 369 09 01
www.wislica.pl

3

RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez MAGNUSZEW w sprawie Monitoring samorządy #2281

Dzień dobry,

W odpowiedzi na Państwa pismo Urząd Gminy w Magnuszewie informuje:

- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała, - NIE

- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), - NIE

- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego), - NIE

- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała, - TAK - http://ugmagnuszew.bip.org.pl/pliki/ugmagnuszew/uchwala_nr_vii_263_17.pdf

- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016, - 2014 – 74, 2015 – 72, 2016 - 73

- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016, - 3

- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),- NIE

- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), - NIE

- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego, - NIE - http://ugmagnuszew.bip.org.pl/pliki/ugmagnuszew/uchwala_nr_vii_199_17.pdf

- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie, - NIE DOTYCZY

- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego), - NIE

- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny), - NIE DOTYCZY

- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016 – NIE DOTYCZY.

Z poważaniem

Barbara Sobota

Sekretarz Urzędu Gminy w Magnuszewie

odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznych przez SOCHACZEW w sprawie Monitoring samorządy #2394

Witam,

w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.

1

RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez MAJDAN KRÓLEWSKI w sprawie Monitoring samorządy #2196

W odpowiedzi na wniosek informuję ;
1. W gminie obowiązuje uchwała dotycząca kryteriów oceny wniosków o realizacje zadania publicznego - Uchwała Nr XXVII.223.2017 z dnia 21 listopada 2017r. www.majdankrolewski.pl BIP zakładka Prawo, Uchwały Rady Gminy ,

2. Nie utworzono Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego
3. Nie powołano w Gminie Rady Oświatowej,
4. Obowiązuje w Gminie Uchwała dot. konsultacji z mieszkańcami Uchwała Rady Gminy Nr XXXII.256.2013 z dnia 14 października 2013r.- www.majdankrolewski.pl BIP zakładka Prawo, Uchwały Rady Gminy,

5. Liczba podjętych Uchwał :
Początek kadencji 2014r. - 23 , 2015r.- 56, 2016r. - 81
5. W latach 2014-2016 przeprowadzono 7 konsultacji

6. Nie utworzono młodzieżowej rady gminy
7. Nie utworzono gminnej rady seniorów
8. Wyodrębniono fundusz sołecki - Uchwała nr XXXVII.299.2014 z dnia 25 marca 2014r. www.majdankrolewski.pl BIP zakładka prawo, Uchwały Rady Gminy
9. Zarządzenie Wójta Gminy w załączeniu
10. Nie funkcjonuje w Gminie budżet obywatelski

Janina Wójtowicz
Urząd Gminy
Majdan Królewski

5

FW: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez SKALBMIERZ w sprawie Monitoring samorządy #2031

Urząd Miasta i Gminy w Skalbmierzu przesyła odpowiedzi na pytania zawarte we wniosku o udostępnienie informacji publicznej :

Ad.1. nie
Ad.2. nie
Ad.3. nie
Ad.4. Uchwała Rady Miejskiej w Skalbmierzu Nr VII/24/2015 z dnia 26 marca 2015 r, link : http://www.skalbmierz.eobip.pl/bip_skalbmierz/index.jsp?place=Menu02&news_cat_id=1882&layout=1&page=0

Ad.5. liczba uchwała przyjętych przez Radę Miejską w Skalbmierzu :
- rok 2014 - 36 szt.
- rok 2015 - 58 szt.
- rok 2016 - 49 szt.
Ad.6. liczba przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami :
- rok 2014 - 0
- rok 2015 - 0
- rok 2016 - 2
Ad.7. nie
Ad.8. nie
Ad.9. Uchwała Rady Miejskiej w Skalbmierzu Nr VII/28/2015 z dnia 26 marca 2015 r, link : http://www.skalbmierz.eobip.pl/bip_skalbmierz/index.jsp?place=Menu02&news_cat_id=1886&layout=1&page=0

Ad.10. nie dotyczy
Ad.11. nie
Ad.12 nie dotyczy
Ad.13 nie dotyczy

1

Informacja publiczna przez ROGOŹNO w sprawie Monitoring samorządy #1867

1

(bez tematu) przez NIECHANOWO w sprawie Monitoring samorządy #1825

Urząd Gminy w Niechanowie

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej

Urząd Gminy w Niechanowie
Tomczak Danuta

1

odpowiedź na wniosek przez SIEMYŚL w sprawie Monitoring samorządy #1777

**     witam **
**

*
    W odpowiedzi na Państwa wniosek informuję:
1)  czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów
oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy
lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o
wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www
(link), pod którym jest dostępna ta uchwała - brak uchwały,

2) czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e
ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie) -
nie utworzono,

 3) czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa
oświatowego) - nie powołano,

4) czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link)
BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała - uchwała Nr 233/XLIII/10 Rady
Gminy Siemyśl w sprawie określenia zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami Gminy Siemyśl (Dz. Urz. Woj.
Zachodniopomorskiego z 2010 r. Nr 72, poz. 1325 oraz z 2015 r. poz. 1116) -
bip.siemysl.pl/index.php?id=58119

5)  informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych
latach 2014-2016 -
w 2014 r. Rada Gminy Siemyśl podjęła 56 uchwał,
w 2015 r. Rada Gminy Siemyśl podjęła 57 uchwał,
w 2016 r. rada Gminy Siemyśl podjęła 66 uchwał,

6) informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
poszczególnych latach 2014-2016 - w latach 2014-2016 przeprowadzane były
co roku konsultacje, przedmiotem konsultacji były projekty uchwał Rady
Gminy Siemyśl w sprawie uchwalenia Programu współpracy Gminy Siemyśl z
organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3
ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie,

7) czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym) - nie utworzono,

 8) czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym) - nie utworzono,*

*9) czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o
funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony
www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o
wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to
wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna
jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie
funduszu sołeckiego - nie wyodrębniono funduszu sołeckiego
http://bip.siemysl.pl/index.php?id=196845,

10) link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w
związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie - brak zarządzeń,

11) czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) -
rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w
sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez
mieszkańców projekty, a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony
www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie
(uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego
(partycypacyjnego) - w Gminie Siemyśl nie funkcjonuje budżet obywatelski,

12) jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w
oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami,
wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
(partycypacyjny) - w Gminie Siemyśl nie funkcjonuje budżet obywatelski,

 13) jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w
poszczególnych latach 2014-2016 - nie było kwoty budżetu obywatelskiego.

Wójt Marek Dołkowski

*

*Urząd Gminy Siemyśl*
ul. Kołobrzeska 14
78-123 Siemyśl
http://www.siemysl.pl

Odp: Przekazana: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez RADOWO MAŁE w sprawie Monitoring samorządy #1770

Witam,
w odpowiedzi na Państwa e-maila w załączeniu wysyłam odpowiedzi na
zadane pytania.
Pozdrawiam

Edyta Bartosik
Urząd Gminy Radowo Małe
) +48 913972222
( tel:913972222) | * ebartosik@radowomale.pl
( mailto:iebartosik@radowomale.pl)

>>> Wiesław Mały 2018-02-01 11:18 >>>

Wiesław Mały- Zastępca Wójta Radowa Małego
Urząd Gminy Radowo Małe
)+48 91 3972222
( tel:913972222) | * wmaly@radowomale.pl
( mailto:ewmaly@radowomale.pl)

>>> <sprawa-6251@fedrowanie.siecobywatelska.pl> 30.01.2018 21:49 >>>
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie
następujących informacji:

- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów
oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy
lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o
wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www
(link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e
ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa
oświatowego),
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link)
BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych
latach 2014-2016,
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
poszczególnych latach 2014-2016,
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym),
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym),
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o
funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony
www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o
wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to
wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna
jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie
funduszu sołeckiego,
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w
związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) -
rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w
sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez
mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony
www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie
(uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego
(partycypacyjnego),
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w
oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami,
wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
(partycypacyjny),
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w
poszczególnych latach 2014-2016.

Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
na adres sprawa-6251@fedrowanie.siecobywatelska.pl

Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami
reprezentacji

--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział
Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

2

SKM_C25818020714400.pdf przez SIANÓW w sprawie Monitoring samorządy #1776

Urząd Gminy i Miasta w Sianowie  przesyła w załączeniu  skan odpowiedzi
na wniosek o udzielenie informacji  publicznej. Teresa Soróbka

--

LOGOTeresa Soróbka

Sekretarz
Urząd Gminy i Miasta w Sianowie
ul. Armii Polskiej 30
76-004: Sianów
tel. 94 346 95 14

2

ODPOWIEDŹ NA WNIOSEK O UDOSTĘPNIENIE INFORMACJI PUBLICZNEJ przez ZIĘBICE w sprawie Monitoring samorządy #494

Witam,

w załączeniu przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek o udostępnienie
informacji publicznej.

Proszę o przesłanie potwierdzenia otrzymania niniejszej wiadomości wraz
z załącznikiem.

Z poważaniem,

--
Aneta Sikorska
Referent ds. Administracyjno-Organizacyjnych
Urząd Miejski w Ziębicach
ul. Przemysłowa 10
57-220 Ziębice
tel. 74 8163 848
@: urzad@ziebice.pl

1

Odpowiedz na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez TUROŚŃ KOŚCIELNA w sprawie Monitoring samorządy #2179

Odpowiedz w załączniku

Pozdrawiam,

Sylwia Fiedorczuk

Sekretariat

Urząd Gminy Turośń Kościelna

ul. Białostocka 5

18-106 Turośń Kościelna

tel. 85-715-80-00

1

Odp. na wniosek o udostępnienie informacji przez ŚMIGIEL w sprawie Monitoring samorządy #1896

Dzień dobry,

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.

Z poważaniem

Danuta Szczepaniak

Kierownik Wydziału Organizacyjnego

tel. 65-518-69-06

dszczepaniak@smigiel.pl <mailto:dszczepaniak@smigiel.pl>

----------------------------------------------------------------------

Urząd Miejski Śmigla

Pl. Wojska Polskiego 6

64-030 Śmigiel

tel. 65-518-00-03

fax. 65-518-98-23

mailto:urzadmiejski@smigiel.pl

http://www.smigiel.pl <http://www.smigiel.pl/>

Chroń środowisko! Nie drukuj tego e-maila, jeżeli nie musisz.

Please take care of the environment! Print only if necessary.

3

Odpowiedź na wniosek o udostępnieni informacji publicznej. przez STAROGARD GDAŃSKI w sprawie Monitoring samorządy #2102

Dzień dobry!
W załączniku odpowiedź dot. wniosku o udostępnienie informacji publicznej.
Pozdrawiam
Anna Gracz

--
Anna Gracz

Wydział Informacji Społecznej
Urząd Miasta Starogard Gdański
83-200 Starogard Gdański, ul. Gdańska 6
Tel.: 58-530-60-93

1

Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez NOZDRZEC w sprawie Monitoring samorządy #2209

2

Wysyłanie wiadomości e-mail: OR.1431.3.2018 przez ŻUKOWO w sprawie Monitoring samorządy #2126

W załączeniu odpowiedź na wniosek z dnia 30.01.2018r.
Wiadomość jest gotowa do wysłania wraz z następującymi załącznikami
(plikami lub łączami):
OR.1431.3.2018

--
Pozdrawiam,
Brygida Markowska
Sekretarz Gminy Żukowo

Urząd Gminy w Żukowie
ul. Gdańska 52
tel.: (58) 685 83 01
fax.: (58) 685 83 30
<http://www.zukowo.pl>

2

dostęp do informacji przez SIEDLEC w sprawie Monitoring samorządy #1875

W odpowiedzi na Państwa meil uprzejmie informuję :
1) w gminie nie obowiazuje uchwała dotyczaca trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej,
2) w gminie nie utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego,
3) w gminie nie powołano gminnej rady oświatowej.
4) w gmnie nie utworzono młodzieżowej rady gminy,
5) w gminie nie utworzono gminnej rady seniorów.
Jesli chodzi o informacje dotyczace podejmowanych uchwał w poszczególnych latach znajdują się one w : www.siedlec.bip.net.pl/ zakładka organy gminy- rada gminy.

Jolanta Żurek
inspektor ds obsługi organów gminy

Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez SOBOLEW w sprawie Monitoring samorządy #2393

Witam,
przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji

- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny
wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art.
19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a
jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest
dostępna ta uchwała - NIE,
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust.
1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie) - NIE,
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego) -
NIE,
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a
jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym
jest dostępna ta uchwała - NIE,
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach
2014-2016
a) w roku 2014 - podjęto 86 uchwał,
b) w roku 2015 - podjęto 90 uchwał,
c) w roku 2016 - podjęto 66 uchwał.
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
poszczególnych latach 2014-2016,
a) w 2014 r. ogłaszane były trzykrotnie konsultacje z mieszkańcami
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym) – tak, ale kadencja Młodzieżowej Rady upłynęła z dniem 31 sierpnia
2014 r.
http://www.bip.sobolew.pl/upload/Uchwa%C5%82a.XXIII.179.2013.2013-04-18.pdf,
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym) - NIE,
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu
sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link),
pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na
wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu
strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o
odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego - TAK uchwała
nr VIII/45/2015
http://www.bip.sobolew.pl/upload/uchwa%C5%82a%20wyodr%C4%99bnienie%20%C5%9Brodk%C3%B3w%20na%20fundusz%20so%C5%82ecki.pdf,
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z
realizacją funduszu sołeckiego w gminie – w załączeniu przesyłam zarządzenie
nr 14/2012,
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany
jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie
przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców
projekty, a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod
którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie
budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) - NIE,
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu
o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o
wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
(partycypacyjny) – w Gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski,
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych
latach 2014-2016 – nie było takiej kwoty.

Pozdrawiam
Mariola Kępka

-----Oryginalna wiadomość-----

1

odpowiedź na wniosek przez PŁASKA w sprawie Monitoring samorządy #2146

Urząd Gminy Płaska w załączeniu przesyła odpowiedź na wniosek udostępnienie
informacji

pozdrawiam

Maciej Zdancewicz

1

[ePUAP] Nowa korespondencja przez WĄGROWIEC w sprawie Monitoring samorządy #1911

Na Twoją wirtualną skrzynkę ePUAP wpłynął nowy dokument. Aby go odczytać skorzystaj z odnośnika:

* do dokumentu: https://epuap.gov.pl/wps/portal/aplikacje/skrzynka?documentGuid=5358772c-812b-473c-a214-7ff9e2e3ce90
--
http://epuap.gov.pl

Urząd Miasta Tarnowa przez Tarnów w sprawie Monitoring samorządy #2055

Dzień dobry, w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek z dnia 9 stycznia
2018 r. - wersja podpisana i edytowalna oraz skan uchwały.

Z poważaniem
Iwona Bieńkowska
Główny Specjalista
Wydział Organizacyjny
Urząd Miasta Tarnowa

Tarnów, dnia 23 stycznia 2018 r.
WOR-ROR.1431.9.2018

Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowa 22/2
02-605 Warszawa

W związku z Państwa wnioskiem, który wpłynął do Urzędu Miasta Tarnowa w dniu
9 stycznia 2018 r. o udostępnienie informacji publicznej, na podstawie art.
13 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji
publicznej (Dz. U. 2016 r., poz. 1764 z późn. zm.), informuję, iż ze
względu na obszerny zakres danych zawartych we wniosku odpowiedź zostanie
udzielona Państwu w terminie do dnia 16 lutego 2018 r.

Z poważaniem
Iwona Bieńkowska
Główny Specjalista
Wydział Organizacyjny
Urząd Miasta Tarnowa

3

odpowiedź na wniosek przez SKARŻYSKO-KAMIENNA w sprawie Monitoring samorządy #2032

W odpowiedzi na Państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznej
informuję:
1. Tak link: http://umskarzysko.bip.doc.pl/index.php?wiad=20201&t=1
2. Nie
3. Nie
4. Tak link: http://umskarzysko.bip.doc.pl/index.php?wiad=20205&t=1
5. 2014 - 114 uchwały; 2015 - 170 uchwał; 2016 - 123 uchwały
6. 2014 - 2; 2015 - 3; 2016 - 6
7. Tak
8. Nie
9. Nie
10. nie dotyczy
11. Tak linki:
http://umskarzysko.bip.doc.pl/upload/doc/11449_20140929_105600.pdf

http://umskarzysko.bip.doc.pl/upload/doc/37778_20160727_110231.pdf

http://umskarzysko.bip.doc.pl/upload/doc/37781_20160728_130601.pdf
12. nie dotyczy
13. 2014 - 00zł; 2015 - 00zł; 2016 - 400000zł

Agnieszka Jarosińska
Urząd Miasta
w skarżysku-Kamiennej
tel. 41 2520106