Monitoring samorządy przez kamil.bregula
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 168 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 144 | 0 |
Lubelskie | 212 | 0 |
Lubuskie | 82 | 0 |
Łódzkie | 177 | 0 |
Małopolskie | 182 | 0 |
Mazowieckie | 313 | 0 |
Opolskie | 71 | 0 |
Podkarpackie | 159 | 0 |
Podlaskie | 118 | 0 |
Pomorskie | 121 | 0 |
Śląskie | 167 | 0 |
Świętokrzyskie | 101 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 116 | 0 |
Wielkopolskie | 224 | 0 |
Zachodniopomorskie | 111 | 0 |
Listy
RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez IZBICKO w sprawie Monitoring samorządy #2282
W związku z Państwa zapytaniem poniżej przy pytaniach podaję odpowiedzi.
Z poważaniem
Sekretarz Gminy Marzena Baksik
-----Original Message-----
From: sprawa-4251@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-4251@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Tuesday, January 9, 2018 7:57 AM
To: marzena.s@izbicko.pl
Subject: Wniosek o udostępnienie informacji publicznejStowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała, NIE
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), NIE
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),NIE
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała, TAK WWW.IZBICKO.PL
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016, 2014 - 48; 2015 - 69; 2016 - 61
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016, 3
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), NIE
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), NIE
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego, TAK
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego), NIE
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016. NIEWnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-4251@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez OSIE w sprawie Monitoring samorządy #758
Osie dnia, 12.01.2018 r.
*Urząd Gminy Osie*
*ul. Dworcowa 6*
*86-150 Osie*
ORG.1431.4.2018
*Sz. P.*
*SZYMON ŁAJSZCZAK***
*Starszy analityk ds. prawnych***
*Polityka INSIGHT***
***ul. Słupecka 6 *
*02-309 Warszawa**
*
**
Urząd Gminy Osie w odpowiedzi na Pana wniosek
udostępnienie informacji publicznej poniżej udziela odpowiedzi :
1) wskazanie czy w postępowaniach prowadzonych w Państwa urzędzie
zastosowanie znalazła wprowadzona z dniem 1 czerwca 2017 r. instytucja
posiedzenia w trybie współdziałania (art. 106a k.p.a.), w szczególności
zaś czy:
a) do urzędu skierowano wnioski o przeprowadzenie posiedzenia w trybie
współdziałania - *nie***
b) zwołano z urzędu lub na wniosek posiedzenie w trybie współdziałania*-
nie***
2) przesłanie wszelkich wniosków o przeprowadzenie posiedzenia w trybie
współdziałania oraz wszelkich dokumentów skierowanych do urzędu lub
wytworzonych w urzędzie w związku z posiedzeniem (w szczególności
protokołów z posiedzeń oraz wydanych w związku z nim postanowień) – *nie
było***
3) wskazanie, czy w postępowaniach prowadzonych w Państwa urzędzie
zastosowanie znalazła zasada rozstrzygania wątpliwości co do treści
normy prawnej na korzyść strony (art. 7a k.p.a.) – *nie było*
4) przesłanie rozstrzygnięć, w których zasada rozstrzygania wątpliwości
co do treści normy prawnej na korzyść strony została powołana wprost –
*nie było***
5) wskazanie, czy w postępowaniach prowadzonych w Państwa urzędzie
zastosowanie znalazła zasada rozstrzygania wątpliwości faktycznych na
korzyść strony (art. 81a k.p.a.)- *nie było***
6) przesłanie rozstrzygnięć, w których zasada rozstrzygania wątpliwości
faktycznych na korzyść strony została powołana wprost – *nie było*
7) wskazanie, czy w skierowanych do stron zawiadomieniach o możliwości
wypowiedzenia się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych
żądań wskazano przesłanki zależne od strony, które nie zostały na dzień
wysłania informacji spełnione lub wykazane, co może skutkować wydaniem
decyzji niezgodnej z żądaniem strony (art. 79a k.p.a.) – *nie było*
8) przesłanie kopii zawiadomień zawierających wskazanie, o którym mowa w
art. 79a k.p.a. – *nie było*
9) wskazanie, czy w postępowaniach prowadzonych w Państwa urzędzie
zastosowanie znalazły przepisy wprowadzone w ramach działu IVa k.p.a., w
tym w szczególności czy:
a) zastosowano dyrektywy wymiaru kary wskazane w art. 189d k.p.a. – *nie
było***
b) odstąpiono od wymierzenia kary ze względu na wystąpienie siły wyższej
(art. 189e k.p.a.) –*nie było*
c) odstąpiono od wymierzenia kary ze względu na wystąpienie przesłanek
wskazanych w art. 189f k.p.a. -*nie było***
d) umorzono postępowanie lub zakończono postępowanie w innym trybie ze
względu na wystąpienie przedawnienia (art. 189g k.p.a.) – *nie było*
10) przesłanie kopii decyzji i postanowień wydanych z powołaniem
wskazanych przepisów działu IVa k.p.a. *– nie było.*
****
*/Z poważaniem/**//*
Beata Jagła
Sekretarz Gminy
W dniu 2018-01-09 o 07:58, sprawa-4905@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:
>
> - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
> - czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
> - czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
> - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
> - informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
> - informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
> - czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
> - czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
> - czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
> - link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
> - czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
> - jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
> - jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-4905@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
>
> --
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>
>
Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej - odpowiedź przez KARNICE w sprawie Monitoring samorządy $381
W załączeniu odpowiedź na poniższy wniosek.
Małgorzata Rudź
Samodzielny referent
Urząd Gminy Karnice
ul. 11 marca 7
72-343 Karnice
tel. 91 3877220
-----Oryginalna wiadomość-----
1
From: sprawa-4353@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Sent: Tuesday, January 9, 2018 7:56 AM
To: ug@karnice.pl
Subject: Wniosek o udostępnienie informacji publicznejStowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie
następujących informacji:- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny
wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art.
19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a
jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest
dostępna ta uchwała,
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust.
1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a
jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym
jest dostępna ta uchwała,
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach
2014-2016,
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
poszczególnych latach 2014-2016,
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym),
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym),
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu
sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link),
pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na
wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu
strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o
odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z
realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany
jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie
przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców
projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod
którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie
budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu
o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o
wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
(partycypacyjny),
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych
latach 2014-2016.Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na
adres sprawa-4353@fedrowanie.siecobywatelska.plSzymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami
reprezentacji--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział
Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego---
Ta wiadomość została sprawdzona na obecność wirusów przez oprogramowanie antywirusowe Avast.
https://www.avast.com/antivirus
odpowiedz na wniosek o udostepnienie danych - gmina Dobrzany przez DOBRZANY w sprawie Monitoring samorządy $187
Urząd Miejski w DobrzanachDobrzany, dnia 10 stycznia 2018
Ul. Staszica 1
73-130 Dobrzany
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej, Urząd Miejski
w Dobrzanach informuje, że w Gminie Dobrzany:
1)Nie została podjęta uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny
wniosków
o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej,
2)nie utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego,
3)nie powołano rady oświatowej,
4)nie ma podjętej uchwały dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji
z mieszkańcami,
5)nie utworzono młodzieżowej rady gminy,
6)nie utworzono gminnej rady seniorów,
7)w ramach budżetu Gminy wyodrębniono środki finansowe na fundusz
sołecki, uchwała dostępna jest pod adresem:
http://bip.dobrzany.pl/dokumenty/3441,
8)nie wyodrębniono budżetu obywatelskiego.
--
Anna Dumowska
Urząd Miejski w Dobrzanach
ul. Staszica 1
73-130 Dobrzany
tel. 915620201
Informacja publiczna, sprawa : OA.1431.4.2018.KR przez KAMIEŃSK w sprawie Monitoring samorządy #1599
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostepnienie informacji publicznej.
Sekretarz Gminy Ryszard Kurman
Re: Fwd: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez HAŃSK w sprawie Monitoring samorządy #1001
W Gminie Hańsk w latach 2014 - 2017 nie wyodrębniono funduszu sołeckiego
(art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim)
Stanisław Doliński - inspektor UG Hańsk
W dniu 2018-01-09 10:41:24 użytkownik Urząd Gminy Hańsk <gmina@hansk.pl> napisał:
--- Treść przekazanej wiadomości ---
Temat: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
Data: Tue, 09 Jan 2018 06:56:38 -0000
Nadawca: sprawa-4221@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Odpowiedź-Do: sprawa-4221@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Adresat: gmina@hansk.pl
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji: - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała, - czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), - czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego), - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała, - informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016, - informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016, - czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), - czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), - czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego, - link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie, - czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego), - jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny), - jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016. Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-4221@fedrowanie.siecobywatelska.pl Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji -- Sieć Obywatelska Watchdog Polska ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09 www.siecobywatelska.pl www.watchdogportal.pl www.funduszesoleckie.pl www.informacjapubliczna.org NIP 526282872 KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej przez KROBIA w sprawie Monitoring samorządy $473
Dzień dobry
W odpowiedzi na wniosek o udzielenie informacji publicznej przesyłam w
załączeniu skan pisma .
Pozdrawiam
Katarzyna Szablewska
Sekretarz Gminy Krobia
Urząd Miejski w Krobi
ul. Rynek 1, 63-840 Krobia
Tel.: (65) 57-12-810
Fax: (65) 57-38-780
Kom.: 504-103-256
cid:image002.jpg@01CFB60F.D18DF5A0
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji przez BRZEŻNO w sprawie Monitoring samorządy $88
Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji.
Grażyna Trojanowska
odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez TRZESZCZANY w sprawie Monitoring samorządy #1132
W załączeniu przesyłam skan odpowiedzi (pismo znak RGW.1431.1.2018 z dnia
12.01.2018 r.) na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.
U.G Trzeszczany.
odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji przez WOŁCZYN w sprawie Monitoring samorządy #2331
W odpowiedzi na poniższe pytania, informuję co następuje:
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów
oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy
lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o
wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www
(link), pod którym jest dostępna ta uchwała – *NIE*
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e
ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie) – *NIE *
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa
oświatowego) – *NIE*
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link)
BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała – *NIE*
- przyjęte uchwały przez radę w poszczególnych latach 2014-2016 –
*poprzednia kadencja *
*2014 – 63 uchwały*
*obecna kadencja *
*2014 – 13 uchwał*
*2015 – 86 uchwał *
*2016 – 83 uchwały*
- przeprowadzone konsultacje z mieszkańcami w poszczególnych latach
2014-2016 -
2014 - 0
2015 - 1
2016 – 2
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym) – *NIE* Młodzieżowa Rada Miejska działała w latach
2008/2009
http://www.bip.wolczyn.pl/index.php?gid=474a6210831428e6ba5d3a7ab58177c4&p=12&order=2&order_t=2#menuscroll
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym) – *NIE*
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o
funduszu sołeckim) – *TAK*
http://www.bip.wolczyn.pl/uchwaly/4936a305d1c471ff645750cf79bf27d5_1/uchw_302.pdf
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w
związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie – *BRAK ZARZĄDZEŃ*
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) -
rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w
sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez
mieszkańców projekty – *NIE *
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w
oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami,
wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
(partycypacyjny) - *NIE *
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w
poszczególnych latach 2014-2016 - w związku z powyższym *BRAK *Julita
Matelska Naczelnik Biura Rady Miejskiej Urząd Miejski w Wołczynie ul.
Dworcowa 1 tel. 77 418 88 340 wew. 205 **
Re: Fwd: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez HAŃSK w sprawie Monitoring samorządy #1001
W dniu 2018-01-09 10:41:39 użytkownik Urząd Gminy Hańsk <gmina@hansk.pl> napisał:
W Gminie Hańsk w latach 2014 - 2017 nie wyodrębniono funduszu sołeckiego
(art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim)
Stanisław Doliński - inspektor UG Hańsk
--- Treść przekazanej wiadomości ---
Temat: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
Data: Tue, 09 Jan 2018 06:59:35 -0000
Nadawca: sprawa-5004@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Odpowiedź-Do: sprawa-5004@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Adresat: gmina@hansk.pl
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji: - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała, - czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), - czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego), - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała, - informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016, - informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016, - czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), - czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), - czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego, - link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie, - czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego), - jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny), - jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016. Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-5004@fedrowanie.siecobywatelska.pl Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji -- Sieć Obywatelska Watchdog Polska ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09 www.siecobywatelska.pl www.watchdogportal.pl www.funduszesoleckie.pl www.informacjapubliczna.org NIP 526282872 KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
odpowiedź na wniosek przez JANÓW LUBELSKI w sprawie Monitoring samorządy #1009
Sieć Obywatelska
Watchdog Polska
Szymon Osowski
Bartosz Wilk
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznych, z dnia 9
stycznia 2018 r., przesyłam odpowiedź z Gminy Janów Lubelski:
1) W gminie nie jest przyjęta uchwała dot. trybu i szczegółowych
kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach
inicjatywy lokalnej. Uchwała jest w przygotowaniu i planowane jest jej
procedowanie na najbliższych posiedzenia Komisji stałych i na sesji Rady
Miejskiej (styczeń - luty b. r.)
2) Nie utworzono gminnej rady działalności publicznego.
3) W gminie nie jest powołana rada oświatowa.
4) Obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji społecznych z mieszkańcami, uchwała dostępna jest pod adresem:
http://umjanowlubelski.bip.lubelskie.pl/index.php?id=55&p1=szczegoly&p2=1120
86 (BIP Urzędu Miejskiego w Janowie Lubelskim).
5) Rada Miejska w Janowie Lubelskim w kolejnych latach podjęła uchwały
w liczbie: 2014 r. - 83 uchwały, 2015 rok - 105 uchwał, 2016 rok - 102
uchwały.
6) Na podstawie uchwały uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji społecznych, przeprowadzono konsultacje: 2014 rok - 0, 2015 rok
- 3 konsultacje, 2016 rok - 0. W ramach rewitalizacji przeprowadzono w 2016
roku 5 spotkań konsultacyjnych. Konsultacje odbywały się na podstawie
wytycznych w zakresie rewitalizacji w programach operacyjnych na lata
2014-2020, wydanych przez Ministra Infrastruktury i Rozwoju. Rokrocznie
prowadzone są konsultacje dot. programu współpracy z organizacjami
pozarządowymi: 2014 - 1, 2015 rok - 1, 2016 rok - 1.
7) W Gminie Janów Lubelski nie została utworzona młodzieżowa rada
gminy.
8) W gminie nie utworzono gminnej rady seniorów.
9) Wyodrębniony jest w gminie fundusz sołecki. Uchwała dostępna jest
pod adresem:
umjanowlubelski.bip.lubelskie.pl/index.php?id=55&p1=szczegoly&p2=1090189
(BIP Urzędu Miejskiego w Janowie Lubelskim).
10) Zarządzenie Burmistrza Janowa Lubelskiego dot. realizacji funduszu
sołeckiego w załączniku.
11) W Gminie Janów Lubelski Budżet Obywatelski funkcjonuje od 2017 r. ,
realizacja zadań nastąpi w roku 2018. Informacje o budżecie obywatelskim
dostępne są pod adresem: http://bo.janowlubelski.pl/.
Z poważaniem
Ewa Misztal
Insp. ds. obsługi Rady Miejskiej
Referat Spraw Społecznych i Obywatelskich
Urząd Miejski w Janowie Lubelskim
Ul. Zamoyskiego 59
23 - 300 Janów Lubelski
Tel. 15/8724330, 320
Fax: 15/8724670
Re: Fwd: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez REJOWIEC FABRYCZNY w sprawie Monitoring samorządy #1091
W dniu 2018-01-12 o 09:29, Urząd Gminy Rejowiec Fabryczny pisze: W
odpowiedzi na wniosek
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
nie ma podjętej odrębnie uchwały.
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),- nie utworzono
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),- nie powołano
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
Tak ale Uchwała funkcjonuje od roku 2017 Nr XXVII/175/2017 w sprawie określenia zasad i trybu przeprowadzania konsultacji społecznych z mieszkańcami Gminy Rejowiec Fabryczny
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
czy chodzi o uchwały Rady Gminy ogólnie podjętych w tych latach, czy zawężającą do wspomnianych dziedzin
2014 -Rada Gminy podjęła ogólnie 69
2015 - Rada Gminy podjęła ogólnie 73
2016 - Rada Gminy podjęła ogólnie 70
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016, - przeprowadzono raz w 2017 roku
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), - nie utworzono
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), - nie utworzono
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie, - fundusz sołecki
Uchwała Nr XLIII /246/2014 Rady Gminy Rejowiec Fabryczny z dnia 27 marca
2014r.w sprawie wyrażenia zgody na wyodrębnienie w budżecie gminy
środkówstanowiących fundusz sołecki - nadal obowiązuje
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
nie funkcjonuje
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
- tylko fundusz sołecki
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016 - nie ma
Wiesław Korzeniewski
Sekretarz Gminy
> ---
>
>
>
>
>
>
>
> .
>
>
odpowiedz udostępnienie informacji publicznej przez KOSÓW LACKI w sprawie Monitoring samorządy $445
Gmina Kosów Lacki przekazuje w załączeniu odpowiedz na wniosek o
udostępnienie informacji publicznej przesłany drogą elektroniczną w
dniu 09.01.2018r. przez Sieć Obywatelską Watchdog Polska.
Grabowska Angelika
Urząd Miasta i Gminy w Kosowie Lackim
ul. Kolejowa 2
08-330 Kosów Lacki
tel. 257879105
Odpowiedz na wniosek przez BOGUCHWAŁA w sprawie Monitoring samorządy $61
<HTML><HEAD></HEAD>
<BODY dir=ltr>
<DIV dir=ltr>
<DIV style="FONT-SIZE: 12pt; FONT-FAMILY: 'Calibri'; COLOR: #000000">
<DIV> </DIV></DIV></DIV></BODY></HTML>
FW: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez KWILCZ w sprawie Monitoring samorządy $501
ROO.1431.2.2018.DK
W nawiązaniu do złożonego wniosku o udostępnienie informacji publicznej informuję:
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
Gmina Kwilcz nie posiada uchwały dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
Nie utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
Nie powołano
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
Uchwała Nr VII/43/2011(http://bip.kwilcz.pl/content.php?cms_id=18||m=11)
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
2014 – 21 uchwał, 2015 - 83 uchwały, 2016 – 85 uchwał
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
2014 – 2, 2015 – 1, 2016 - 1
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
Nie utworzono
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
Nie utworzono
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
http://bip.kwilcz.pl/content.php?cms_id=11||m=11
Uchwała Nr XL/308/2014 Rady Gminy Kwilcz z dnia 25 marca 2014 r. w sprawie wyrażenia zgody na wyodrębnienie w budżecie Gminy Kwilcz środków stanowiących fundusz sołecki
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
http://bip.kwilcz.pl/content.php?cms_id=194||w=5
Zarządzenie Nr 65A/2016 Wójta Gminy Kwilcz z dnia 15 lipca 2016r. w sprawie powołania Zespołu Oceniającego wnioski o przyznanie środków z funduszu sołeckiego
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
Nie funkcjonuje budżet obywatelski
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
Nie dotyczy
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.
Nie dotyczy
Pozdrawiam,
Daniel Kozubowski
Sekretarz Gminy
Urząd Gminy Kwilcz
ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 23
64 - 420 Kwilcz
NIP: 787-10-16-657, REGON: 000535853
www.kwilcz.pl
tel. 61 29 15 065 wew. 43
----------------------------------------------------
Uwaga: Wiadomość jest przeznaczona tylko dla jej adresata. Dostęp osób trzecich do tej wiadomości jest zabroniony. Jeśli nie jest Pan/i adresatem niniejszej wiadomości, informujemy, że rozpowszechnianie lub kopiowanie oraz jakiekolwiek czynienie z niej użytku jest zakazane i może naruszać prawo. Dziękujemy za poinformowanie nadawcy oraz za usunięcie wiadomości bez otwierania załączników.
--- Treść przekazanej wiadomości ---
Temat:
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
Data:
Tue, 09 Jan 2018 06:56:48 -0000
Nadawca:
sprawa-4564@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Odpowiedź-Do:
sprawa-4564@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Adresat:
office@kwilcz.pl
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-4564@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
FW: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez DRELÓW w sprawie Monitoring samorządy #986
Witam.
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej uprzejmie Informuję, iż:
ad1. Nie
ad2. Nie
ad3. Tak link uchwała XXIII/204/2017 link: http://drelow.e-bip.eu/index.php?id=184&p1=szczegoly&p2=232811
ad4. Uchwały w latach 2014-33 poprzednia kadencja + 21 obecna kadencja = 54, 2015-60, 2016-72
ad5. Konsultacje 2014-1, 2015-1, 2016-1
ad6. Nie
ad.7 Nie
ad8. Tak uchwała XXIV/183/2014 z dnia 31.03.2014 link: http://drelow.e-bip.eu/index.php?id=184&p1=szczegoly&p2=41393
ad9. Nie
ad10. Nie
ad11. Nie.
Ad12. 0 zł
Urszula Abramowicz
inspektor ds. mienia komunalnego
Urząd Gminy Drelów
ul. Szkolna 12
21-570 Drelów
tel. 83 372 32 29
-----Original Message-----
From: Urząd Gminy Drelów (sekretariat) [mailto:drelow@drelow.pl]
Sent: Thursday, January 11, 2018 12:48 PM
To: mienie.komunalne@drelow.pl
Subject: FW: Wniosek o udostępnienie informacji publicznejDanuta Ołtuszyk
Inspektor ds. organizacji i kadr
=========================
Urząd Gminy w Drelowie
Ul. Szkolna 12, 21-570 Drelów
Tel. (83) 372 32 21; 372 32 20
Tel. /Fax.: (83) 372 00 37
E-mail: drelow@drelow.pl-----Original Message-----
From: sprawa-4989@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-4989@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Tuesday, January 9, 2018 8:00 AM
To: drelow@drelow.pl
Subject: Wniosek o udostępnienie informacji publicznejStowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-4989@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
odpowiedź przez BLIZANÓW w sprawie Monitoring samorządy $49
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 09.01.2018r.
Urząd Gminy Blizanów
Marzena Kmieć
( 62) 7512-108
odpowiedź na wniosek przez ŁOMAZY w sprawie Monitoring samorządy #1051
Dzień dobry. W załączeniu przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek z dnia
9 stycznia 2018r w sprawie udzielenia informacji publicznej dotyczący
Gminy Łomazy. Pozdrawiam. M Łojewska UG Łomazy
--
*Marianna Łojewska*
tel: 83 341 70 38
*Urząd Gminy Łomazy*
ul. Plac Jagielloński 27
21-532 Łomazy
www.lomazy.pl <http://www.lomazy.pl>
lomazy
Odpowiedź na wniosek przez CHOTCZA w sprawie Monitoring samorządy $124
<html xmlns:v="urn:schemas-microsoft-com:vml" xmlns:o="urn:schemas-microsoft-com:office:office" xmlns:w="urn:schemas-microsoft-com:office:word" xmlns:m="http://schemas.microsoft.com/office/2004/12/omml" xmlns="http://www.w3.org/TR/REC-html40"><head><meta http-equiv=Content-Type content="text/html; charset=iso-8859-2"><meta name=Generator content="Microsoft Word 15 (filtered medium)"><style><!--
/* Font Definitions */
@font-face
{font-family:"Cambria Math";
panose-1:2 4 5 3 5 4 6 3 2 4;}
@font-face
{font-family:Calibri;
panose-1:2 15 5 2 2 2 4 3 2 4;}
/* Style Definitions */
p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal
{margin:0cm;
margin-bottom:.0001pt;
font-size:11.0pt;
font-family:"Calibri","sans-serif";
mso-fareast-language:EN-US;}
a:link, span.MsoHyperlink
{mso-style-priority:99;
color:#0563C1;
text-decoration:underline;}
a:visited, span.MsoHyperlinkFollowed
{mso-style-priority:99;
color:#954F72;
text-decoration:underline;}
span.Stylwiadomocie-mail17
{mso-style-type:personal-compose;
font-family:"Calibri","sans-serif";
color:windowtext;}
.MsoChpDefault
{mso-style-type:export-only;
font-family:"Calibri","sans-serif";
mso-fareast-language:EN-US;}
@page WordSection1
{size:612.0pt 792.0pt;
margin:70.85pt 70.85pt 70.85pt 70.85pt;}
div.WordSection1
{page:WordSection1;}
--></style><!--[if gte mso 9]><xml>
<o:shapedefaults v:ext="edit" spidmax="1026" />
</xml><![endif]--><!--[if gte mso 9]><xml>
<o:shapelayout v:ext="edit">
<o:idmap v:ext="edit" data="1" />
</o:shapelayout></xml><![endif]--></head><body lang=PL link="#0563C1" vlink="#954F72"><div class=WordSection1><p class=MsoNormal><o:p> </o:p></p></div></body></html>
Odpowiedź na informację publiczną z dnia 09.01.2018 r. przez ALEKSANDRÓW (woj. lubelskie) w sprawie Monitoring samorządy #961
<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
<HTML><HEAD>
<META content="text/html; charset=iso-8859-2" http-equiv=Content-Type>
<META name=GENERATOR content="MSHTML 8.00.6001.23588">
<STYLE></STYLE>
</HEAD>
<BODY bgColor=#ffffff>
<DIV> </DIV></BODY></HTML>
RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez GAWŁUSZOWICE w sprawie Monitoring samorządy $237
W odpowiedzi na wniosek o udostepnienie informacji publicznej przesyłam odpowiedź w załączeniu. Z poważaniem W.Kowalik
1-----Original Message-----
From: sprawa-4092@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-4092@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Tuesday, January 9, 2018 7:57 AM
To: sekretarz@gawluszowice.pl
Subject: Wniosek o udostępnienie informacji publicznejStowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-4092@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez HACZÓW w sprawie Monitoring samorządy $306
Witam.
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej
z dnia 9 stycznia 2018r.
Anna Musiał
Sekretarz Gminy Haczów
informacja publiczna przez BIEŻUŃ w sprawie Monitoring samorządy $44
W załączeniu przesyłam odpowiedź na informację publiczną.
Urząd Miasta i Gminy Bieżuń
ul. Warszawska 2
09-320 Bieżuń
tel. 23 657 80 56
fax: 23 657 80 39
e-mail: umig@biezun.pl
http://www.biezun.pl
odpowiedź przez GAWŁUSZOWICE w sprawie Monitoring samorządy $237
Dzień dobry,
W odpowiedzi na wniosek o udostepnienie informacji publicznej z dnia 9
stycznia 2018 w załączeniu przesyłam odpowiedzi na pytania
Sekretarz Urzędu
Wiktor Kowalik
Wiadomość jest gotowa do wysłania wraz z następującymi załącznikami (plikami
lub linkami):
SKMBT_C454e18011209430
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187
- 188
- 189
- 190
- 191
- 192
- 193
- 194
- 195
- 196
- 197
- 198
- 199
- 200
- 201
- 202
- 203
- 204
- 205
- 206
- 207
- 208
- 209
- 210
- 211
- 212
- 213
- 214
- 215
- 216
- 217
- 218
- 219
- 220
- 221
- 222
- 223
- 224
- 225
- 226
- 227
- 228
- 229
- 230
- 231
- 232
- 233
- 234
- 235
- 236
- 237
- 238
- 239
- 240
- 241
- 242
- 243
- 244
- 245
- 246
- 247
- 248
- 249
- 250
- 251
- 252
- 253
- 254
- 255