Monitoring samorządy przez kamil.bregula
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 168 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 144 | 0 |
Lubelskie | 212 | 0 |
Lubuskie | 82 | 0 |
Łódzkie | 177 | 0 |
Małopolskie | 182 | 0 |
Mazowieckie | 313 | 0 |
Opolskie | 71 | 0 |
Podkarpackie | 159 | 0 |
Podlaskie | 118 | 0 |
Pomorskie | 121 | 0 |
Śląskie | 167 | 0 |
Świętokrzyskie | 101 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 116 | 0 |
Wielkopolskie | 224 | 0 |
Zachodniopomorskie | 111 | 0 |
Listy
Wysyłanie wiadomości e-mail: Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska -odpowiedź na wniosek przez MASZEWO w sprawie Monitoring samorządy #1749
Dzień dobry!
W załączeniu odpowiedź na Państwa wniosek.
Pozdrawiam
Elżbieta Ptasznik
Biuro Rady Miejskiej w Maszewie
Wiadomość jest gotowa do wysłania wraz z następującymi załącznikami (plikami
lub łączami):
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska -odpowiedź na wniosek
PG.140.1.10.2018 przez RUCIANE-NIDA w sprawie Monitoring samorządy #1968
<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
<HTML><HEAD>
<META content="text/html; charset=utf-8" http-equiv=content-type>
<META name=GENERATOR content="MSHTML 11.00.9600.18639"></HEAD>
<BODY>
<P><FONT size=2 face="">Dzień dobry,<BR>w załączeniu przesyłam odpowiedzi na
wniosek o udostępnienie informacji publicznej.<BR><BR><BR>Z
pozdrowieniami:<BR>Inspektor ds. Promocji Gminy<BR>Grzegorz Stanisław
Albin<BR>Urząd Miasta i Gminy Ruciane-Nida<BR>Al. Wczasów 4<BR>12-220
Ruciane-Nida<BR>e-mail: grzegorz.albin@ruciane-nida.pl<BR>tel. 87 42 54
431<BR><BR><BR></P></FONT></BODY></HTML>
Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez NOWOGARD w sprawie Monitoring samorządy #1757
Dzień dobry,
w załączniku przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.
Pozdrawiam
W dniu 30.01.2018 o 21:49, sprawa-6238@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
--
Sekretariat UM
Plac Wolności 1
72-200 Nowogard
tel 91 39 26 200/201
fax 91 39 26 206
2Dzień dobry,
w załączniku przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.Pozdrawiam
W dniu 30.01.2018 o 21:49, sprawa-6238@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:
>
> - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
> - czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
> - czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
> - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
> - informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
> - informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
> - czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
> - czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
> - czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
> - link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
> - czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
> - jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
> - jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-6238@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
>
> --
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>--
Sekretariat UM
Plac Wolności 1
72-200 Nowogard
tel 91 39 26 200/201
fax 91 39 26 206
Przeczytano: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez WIĄZOWNICA w sprawie Monitoring samorządy #2259
Twoja wiadomość
Do: sekretarz@wiazownica.com
Temat: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
Wysłano: 2018-01-30 21:52
odczytano w dniu 2018-02-12 08:08.
Fw: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez OSINA w sprawie Monitoring samorządy #1759
W odpowiedzi na Państwa wniosek przekazuję poniższe odpowiedzi:
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny
wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art.
19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a
jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest
dostępna ta uchwała,
Odp. Uchwała taka nie została podjęta
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust.
1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
Odp. Nie utworzono takiej rady
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
Odp. Nie powołano takiej rady
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a
jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym
jest dostępna ta uchwała,
Odp. Uchwała Nr XL /233/2010 Rady Gminy Osina z dnia 9 września 2010 roku w
sprawie określenia szczegółowego sposobu konsultowania z organizacjami
pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o
działalności pożytku publicznego i wolontariacie projektów aktów prawa
miejscowego w dziedzinach dotyczących działalności statutowej tych
organizacji oraz projektów rocznych programów współpracy z tymi
organizacjami.
http://bip.osina.pl/strony/532.dhtml
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach
2014-2016,
Odp. 2016 r. – 60 uchwał,
2015 r. – 43 uchwały,
2014 r. – 61 uchwał,
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
poszczególnych latach 2014-2016,
Odp. 2016 r. – 1,
2015 r. – 1,
2014 r. – 1,
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym),
Odp. Nie utworzono takiej rady
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym),
Odp. Nie utworzono takiej rady
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu
sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link),
pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na
wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu
strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o
odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
Odp. Uchwała Nr XXXII-195-2014 z dnia 31 marca 2014 r w sprawie wyrażenia
zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego
http://bip.osina.pl/unzip/1173.dhtml
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z
realizacją funduszu sołeckiego w gminie
Odp. Zarządzenie Nr 190/2014 Wójta Gminy Osina z dnia 18 kwietnia 2014
roku w sprawie ustanowienia Zasad wydatkowania Funduszu Sołeckiego w Gminie
Osina
http://bip.osina.pl/strony/2160.dhtml
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany
jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie
przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców
projekty, a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod
którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie
budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
Odp. Nie funkcjonuje taki budżet
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu
o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o
wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
(partycypacyjny),
Odp. Nie funkcjonuje taki budżet
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych
latach 2014-2016.
Odp. Nie dotyczy
Z poważaniem
Emilian Pisarek
Sekretarz Gminy Osina
-----Original Message-----
From: sprawa-6240@fedrowanie.siecobywatelska.pl
[mailto:sprawa-6240@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Tuesday, January 30, 2018 9:49 PM
To: ug@osina.pl
Subject: Wniosek o udostępnienie informacji publicznejStowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie
następujących informacji:- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny
wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art.
19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a
jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest
dostępna ta uchwała,
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust.
1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a
jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym
jest dostępna ta uchwała,
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach
2014-2016,
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
poszczególnych latach 2014-2016,
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym),
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym),
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu
sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link),
pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na
wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu
strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o
odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z
realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany
jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie
przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców
projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod
którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie
budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu
o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o
wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
(partycypacyjny),
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych
latach 2014-2016.Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na
adres sprawa-6240@fedrowanie.siecobywatelska.plSzymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami
reprezentacji--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział
Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
(bez tematu) przez PUCK w sprawie Monitoring samorządy #2084
W załączeniu przesyłam odpowiedzi na wniosek.
pozdrawiam
Bernadeta Thrun
Urząd Gminy Puck
ul. 10 Lutego 29
84-100 Puck
tel. 58 673-56-40
Re: Fwd: Fwd: Fwd: Fwd: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez RAWICZ w sprawie Monitoring samorządy #1866
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
W odpowiedzi na wniosek o dostęp do informacji publicznej informuję, że w gminie Rawicz nie powołano rady oświatowej w myśl art. 78 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (Dz. U. z 2017 r., poz. 59 ze zm. 949 i 2203).
Z poważaniem
Anna Nowak
Urząd Miejski Gminy Rawicz
Wydział Edukacji i Spraw Społecznych
W dniu 08.02.2018 o 13:10, Biuro Rady Miejskiej Gminy Rawicz pisze:
>
>
>
>
> --- Treść przekazanej wiadomości ---
> Temat: Fwd: Fwd: Fwd: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
> Data: Wed, 31 Jan 2018 13:32:13 +0100
> Nadawca: Biuro Rady Miejskiej Gminy Rawicz <biurorady@rawicz.eu>
> Adresat: ahamrol@rawicz.eu
>
>
>
>
>
>
> --- Treść przekazanej wiadomości ---
> Temat: Fwd: Fwd: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
> Data: Wed, 31 Jan 2018 12:40:12 +0100
> Nadawca: Grażyna Rzepecka <g.rzepecka@rawicz.eu>
> Adresat: Biuro Rady UMG Rawicz <biurorady@rawicz.eu>
>
>
>
>
> POZDRAWIAM
>
> --- Treść przekazanej wiadomości ---
> Temat: Fwd: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
> Data: Wed, 31 Jan 2018 06:58:14 +0100
> Nadawca: d.mencwel@rawicz.eu <d.mencwel@rawicz.eu>
> Adresat: g.rzepecka@rawicz.eu
>
>
>
>
>
>
> --- Treść przekazanej wiadomości ---
> Temat: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
> Data: Tue, 30 Jan 2018 20:49:55 -0000
> Nadawca: sprawa-6347@fedrowanie.siecobywatelska.pl
> Odpowiedź-Do: sprawa-6347@fedrowanie.siecobywatelska.pl
> Adresat: umg@rawicz.pl
>
>
>
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:
>
> - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
> - czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
> - czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
> - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
> - informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
> - informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
> - czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
> - czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
> - czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
> - link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
> - czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
> - jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
> - jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adressprawa-6347@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
>
> --
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>
informacja publiczna przez KŁODAWA w sprawie Monitoring samorządy $408
Kłodawa, 09.02.2018r.
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej
Burmistrz Kłodawy informuje co następuje:
- w gminie nie funkcjonuje uchwała dotycząca trybu i szczegółowych
kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach
inicjatywy lokalnej,
- nie utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego,
- w gminie nie powołano rady oświatowej,
- w gminie funkcjonuje uchwała dotycząca konsultacji z mieszkańcami,
- w latach 2014-2016 Rada Miejska w Kłodawie przyjęła 273 uchwały,
- w latach 2014-2016 przeprowadzono 2 razy konsultacje z mieszkańcami,
- w gminie nie funkcjonuje młodzieżowa rada gminy,
- w gminie nie utworzono rady seniorów,
- w budżecie gminy wyodrębniono środki na fundusz sołecki,
- od roku 2016 w gminie funkcjonuje budżet obywatelski. Konsultacje z
mieszkańcami oparte są na zarządzeniu burmistrza,
- budżet obywatelski w roku 2016 wynosił 300.000 zł.
Równocześnie informuję, że wszelkie uchwały, zarządzenia dotyczące w/w
kwestii dostępne są na stronie BIP Gminy Kłodawa -
http://bip.klodawa.wlkp.pl/.
Z poważaniem
Dawid Pudło
Kierownik Referatu Oświaty, Kultury i Sportu
Urząd Miasta i Gminy w Kłodawie
ul. Dąbska 17, 62-650 Kłodawa
tel. /63/ 2730622 w. 110
Re: Wniosek oudostępnienieinformacji publicznej przez WIERZBNO w sprawie Monitoring samorządy #2441
Wierzbno, dnia 9 lutego 2018 r.OR.1431.8.2018Sieć Obywatelska Watchdog Polskaul. Ursynowska 22/202-605 WarszawaW odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 30 stycznia 2018 r. uprzejmie informuje, iż w Gminie Wierzbno:1) nie obowiązuje uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny
wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej
(art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o
wolontariacie);2) nie utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego (art. 41e
ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie);3) nie powołano rady oświatowej (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego);4) obowiązuje uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym). Treść uchwały została opublikowana pod adresem: http://bip.gminawierzbno.pl/tmp/51692279-ucwaXNa_nr_171.pdfTreść str. 1 załącznika do uchwały została opublikowana pod adresem: http://bip.gminawierzbno.pl/tmp/51692769-zaXNzecznik_nr_1_do_uchwaXNy_171.pdfTreść str. 2 załącznika do uchwały została opublikowana pod adresem: http://bip.gminawierzbno.pl/tmp/51693070-zaXNzecznik_nr_1_do_ucwaXNy_171_1.pdf5) Rada Gminy podjęła:a) w 2014 roku 40 uchwał, b) w 2015 roku - 47 uchwał, c) w 2016 roku - 69 uchwał;6) przeprowadzono a) w 2014 roku - 1 konsultacje, b) w 2015 roku - 2 konsultacje, c) w 2016 roku - 1 konsultacje;7) nie utworzono młodzieżowej rady gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym);8) nie utworzono gminnej rady seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym);9) nie wyodrębniono funduszu sołeckiego. Treść uchwały Rady Gminy Wierzbno w sprawie nie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego w budżecie gminy na 2017 rok została opublikowana pod adresem http://bip.gminawierzbno.pl/tmp/2880117160-uchwala_XIV_74_2016_z_dnia_30_marca_2016.pdf 10) nie posiada wydzielonych zarządzeń Wójta wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego;11) nie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny);12) nie dotyczy;13) nie dotyczy.Z poważaniem,Monika GrabowskaReferent ds. sekretariatu i obsługi organów gminy-- Urząd Gminy w WierzbnieWierzbno 9007-111 Wierzbnotel. 25 793 44 95
odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez NOWY STAW w sprawie Monitoring samorządy #2068
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 30.01.2018 r.
Anna Majewska
Sekretarz Gminy
82-230 Nowy Staw
ul. Gen. Józefa Bema 1
tel. 55 271 51 10 w. 25
e-mail: sekretarz@nowystaw.pl
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie inf. publicznej Gmina Zbójna przez ZBÓJNA w sprawie Monitoring samorządy #2192
Dzień Dobry, w załączniku przekazuję odp. na wniosek o udostępnienie informacji publicznej. Z poważaniem, Marta Poreda UG Zbójna
odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej przez PIASECZNO w sprawie Monitoring samorządy #2328
Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek w sprawie udostępnienia informacji publicznej z dnia 30 stycznia 2018 r.
Ewelina Seroczyńska
Wydział Kadr i Administracji
Urząd Miasta i Gminy Piaseczno
tel. 70 17 575
UM Siedlce informacja publiczna - uchwały, konsultacje, budzet obywatelski przez Siedlce w sprawie Monitoring samorządy #2382
<html xmlns:v="urn:schemas-microsoft-com:vml" xmlns:o="urn:schemas-microsoft-com:office:office" xmlns:w="urn:schemas-microsoft-com:office:word" xmlns:m="http://schemas.microsoft.com/office/2004/12/omml" xmlns="http://www.w3.org/TR/REC-html40"><head><meta http-equiv=Content-Type content="text/html; charset=iso-8859-2"><meta name=Generator content="Microsoft Word 12 (filtered medium)"><style><!--
/* Font Definitions */
@font-face
{font-family:"Cambria Math";
panose-1:2 4 5 3 5 4 6 3 2 4;}
@font-face
{font-family:Calibri;
panose-1:2 15 5 2 2 2 4 3 2 4;}
/* Style Definitions */
p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal
{margin:0cm;
margin-bottom:.0001pt;
font-size:11.0pt;
font-family:"Calibri","sans-serif";}
a:link, span.MsoHyperlink
{mso-style-priority:99;
color:blue;
text-decoration:underline;}
a:visited, span.MsoHyperlinkFollowed
{mso-style-priority:99;
color:purple;
text-decoration:underline;}
span.Stylwiadomocie-mail17
{mso-style-type:personal-compose;
font-family:"Calibri","sans-serif";
color:windowtext;}
.MsoChpDefault
{mso-style-type:export-only;}
@page WordSection1
{size:612.0pt 792.0pt;
margin:70.85pt 70.85pt 70.85pt 70.85pt;}
div.WordSection1
{page:WordSection1;}
--></style><!--[if gte mso 9]><xml>
<o:shapedefaults v:ext="edit" spidmax="1026" />
</xml><![endif]--><!--[if gte mso 9]><xml>
<o:shapelayout v:ext="edit">
<o:idmap v:ext="edit" data="1" />
</o:shapelayout></xml><![endif]--></head><body lang=PL link=blue vlink=purple><div class=WordSection1><p class=MsoNormal><o:p> </o:p></p></div></body></html>
Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez ŁANIĘTA w sprawie Monitoring samorządy #1623
W związku ze złożonym wnioskiem o udzielenie informacji poniżej podaję odpowiedzi.
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała, -*_nie obowiązuje _*
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), -
*_nie utworzono gminnej rady pożytku publicznego_ *
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),-***_nie powołano rady oświatowej_***
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,-*_uchwała zostanie podjęta w marcu br._***
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,-**_*w roku 2014 - 58 , 2015- 63, 2016 47 uchwał*_
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),*_- nie utworzono_*
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), -*_nie utworzono _*
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,*- _nie wyodrębniano funduszu sołeckiego _*
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),*_- nie funkcjonuje budżet obywatelski _*
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.
Z wyrazami szacunku.
Zbigniew Filipiak
Sekretarz Gminy
W dniu 2018-01-09 o 08:01, sprawa-5332@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
> - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
> - czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
> - czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
> - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
> - informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
> - informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
> - czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
> - czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
> - czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
> - link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
> - czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
> - jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
> - jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.
wniosek o udostępnienie danych przez RESZEL w sprawie Monitoring samorządy #1966
W załączeniu przesyłam informację odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.
Pozdrawiam,
Karolina Breziuk
Referent
Urząd Gminy w Reszlu
89 755 39 09
Odpowiedź o udostępnienie informacji publicznej - Gminy Skołyszyn przez SKOŁYSZYN w sprawie Monitoring samorządy #2241
Odpowiedź w załączeniu.
Fw: odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez MACIEJOWICE w sprawie Monitoring samorządy #2280
2From: Milena Rogulska
Sent: Friday, February 09, 2018 1:59 PM
To: sprawa-6761@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Subject: odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznejDzień dobry,
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 30 stycznia 2018 r.
Z poważaniem
Milena Rogulska
podinspektor ds. obsługi Rady Gminy
Urząd Gminy w Maciejowicach
tel. 25 682 57 37 wew. 37
odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez MACIEJOWICE w sprawie Monitoring samorządy #2280
Dzień dobry,
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 30 stycznia 2018 r.
Z poważaniem
Milena Rogulska
podinspektor ds. obsługi Rady Gminy
Urząd Gminy w Maciejowicach
tel. 25 682 57 37 wew. 37
odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji przez RAWICZ w sprawie Monitoring samorządy #1866
Witam
Przesyłam w załączniku odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji.
Proszę o zwrotne potwierdzenie jego otrzymania.
Podaję linki zawarte w załączonym piśmie:
http://bip.rawicz.pl/artykul/825/6353/uchwala-nr-vii-39-15-rady-miejskiej-gminy-rawicz-z-dnia-25-marca-2015-roku
http://bip.rawicz.pl/artykul/825/6423/uchwala-nr-xii-106-2015-rady-miejskiej-gminy-rawicz-z-dnia-30-wrzesnia-2015r
http://www.prawomiejscowe.pl/UrzadMiejskiGminyRawicz/document/236742/Uchwa%C5%82a-XXXVI_383_17
http://bip.rawicz.pl/artykul/189/1065/uchwala-nr-xvii-131-12-rady-miejskiej-gminy-rawicz-z-dnia-28-marca-2012-roku
http://bip.rawicz.pl/artykul/825/6341/uchwala-nr-vi-31-15-rady-miejskiej-gminy-rawicz-z-dnia-4-marca-2015-roku
https://rawicz.budzet-obywatelski.org/
--
Pozdrawiam,
Anna Hamrol
Inspektor ds. Rozwoju Obszarów Wiejskich i Organizacji Społecznych
ul. Piłsudskiego 21
63-900 Rawicz
e-mail: ahamrol@rawicz.eu
tel. 65 546 76 69
www.rawicz.pl
www.facebook.pl/rawicz.otwarty
Wysyłanie wiadomości e-mail: 20180209131624484 przez SOBKÓW w sprawie Monitoring samorządy #2037
Przesyłam w załączeniu odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji
publicznej z dnia 30.01.2018 r.
Marta Kwiecień
41 387 10 22 wewn. 13
Wiadomość jest gotowa do wysłania wraz z następującymi załącznikami (plikami
lub linkami):
20180209131624484
Miasto i Gmina Radoszyce - Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez RADOSZYCE w sprawie Monitoring samorządy #2021
Dzień dobry,
Szanowni Państwo,
w załączeniu przekazuję odpowiedź Burmistrza Miasta i Gminy Radoszyce
Pana Michała Pękali - znak: OOG.1431.3.2018 na wniosek Członków Zarządu
Stowarzyszenia Sieć Obywatelska Watchdog Polska o udostępnienie
informacji publicznej z dnia 30 stycznia 2018 roku.
Uprzejmie proszę o potwierdzenie otrzymania niniejszego maila.
Z poważaniem
mgr Damian Rozmus
Podinspektor ds. Rady Miejskiej
Urząd Miasta i Gminy w Radoszycach
ul. Żeromskiego 28, 26 - 230 Radoszyce
tel. (41) 37-35-083 wew. 230, fax (41) 37-35-084
Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez WOLSZTYN w sprawie Monitoring samorządy #1920
W załączeniu odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.
-----Oryginalna wiadomość-----
1
From: sprawa-6401@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Sent: Tuesday, January 30, 2018 9:49 PM
To: burmistrz@wolsztyn.pl
Subject: Wniosek o udostępnienie informacji publicznejStowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie
następujących informacji:- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny
wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art.
19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a
jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest
dostępna ta uchwała,
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust.
1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a
jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym
jest dostępna ta uchwała,
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach
2014-2016,
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
poszczególnych latach 2014-2016,
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym),
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym),
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu
sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link),
pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na
wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu
strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o
odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z
realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany
jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie
przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców
projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod
którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie
budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu
o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o
wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
(partycypacyjny),
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych
latach 2014-2016.Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na
adres sprawa-6401@fedrowanie.siecobywatelska.plSzymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami
reprezentacji--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział
Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Odpowiedź - informacja publiczna przez RESKO w sprawie Monitoring samorządy #1773
Witam,
1) ad. pytanie nr 1 - tak, uchwała znajduje się na bip.resko.pl/prawo
lokalne/uchwały rady miejskiej/uchwały rady miejskiej 2010/sesja rady
miejskiej z dnia 30 września 2010 r./uchwała nr XLVI/299/10 w sprawie
określenia trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację
zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej
link:
http://bip.resko.pl/unzip/resko_3300/09_02_2018_12_30_09DOC090218-09022018125952.pdf
2) ad. pytanie nr 4 - tak, uchwała znajduje się na bip.resko.pl/prawo
lokalne/uchwały rady miejskiej/uchwały rady miejskiej 2005/sesja rady
miejskiej z 09.03.05/uchwała nr XXX/200/05 w sprawie zasad i trybu
przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami gminy
link:
http://bip.resko.pl/pliki/resko/uchwaly/2005/XXX_200_05.pdf?PHPSESSID=8ed2d355f26ce3973516d3ff6b10f6f3
3) ad. pytanie nr 6 - informacje dostępne są na
bip.resko.pl/informacje/obwieszczenia i ogłoszenia
4) ad.pytanie nr 7 - tak, utworzono Młodzieżową Radę Miejską uchwałą
Rady Miejskiej w Resku nr VIII/54/15 z dnia 24 czerwca2015 r.
Z poważaniem
Joanna Kondrat
RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez ŚREM w sprawie Monitoring samorządy #1897
W odpowiedzi na Państwa wniosek o udzielnie informacji publicznej poniżej przesyłamy odpowiedzi na przedmiotowe kwestie:
1) czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
- W gminie Śrem nie obowiązuje przedmiotowa uchwała.
2) czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
- W gminie Śrem nie utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego.
3) czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
- W gminie Śrem nie powołano gminnej rady oświatowej.
4) czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
- W gminie Śrem obowiązuje uchwały dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami:
Uchwala Rady Miejskiej w Śremie Nr 188/XIX/2016 z dnia 24 marca 2016 r. w sprawie przeprowadzania konsultacji dotyczących budżetu obywatelskiego
Uchwała Rady Miejskiej w Śremie Nr 380/XLVI/98 z dnia 6 maja 1998r. w sprawie zasad i tryby przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami gminy Śrem (w załączeniu).
Obecnie trwają prace nad nową uchwałą w przedmiotowym zakresie. Zmiana uchwały planowana jest w marcu 2018 roku.
5) informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
Rada Miejska w Śremie:
w 2014 r. w okresie od stycznia do listopada - podjęto 127 uchwał; od listopada – grudnia ( nowa kadencja) podjęto 21 uchwał = RAZEM –podjęto 148 uchwał;
w 2015 r. podjęła 148 uchwał;
w 2016 r. podjęła 111 uchwał.
6) informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
W przedmiotowym przedziale czasu w gminie Śrem przeprowadzono wyłącznie trzy konsultacje dotyczące budżetu obywatelskiego
7) czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
W gminie Śrem nie utworzono młodzieżowej rady gminy.
8) czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
W gminie Śrem nie utworzono gminnej rady seniorów.
9) czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
W gminie Śrem wyodrębniono fundusz sołecki - Uchwała nr 446/XLIV/2014 Rady Miejskiej w Śremie z dnia 27 marca 2014 r. w sprawie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego w 2015 roku (http://umsrem.bip.eur.pl/public/get_document_contents.php?id_contents=41848) zmieniona uchwałą nr 471/XLV/2014 z dnia 24 kwietnia 2014 r (http://umsrem.bip.eur.pl/public/get_document.php?id=37814&id_contents=41846)
10) link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
ZARZĄDZENIE NR 171/2017 BURMISTRZA ŚREMU z dnia 21 grudnia 2017 r. w sprawie zasad i trybu wykonywania przez sołtysów przedsięwzięć wynikających z ustawy o funduszu sołeckim (http://umsrem.bip.eur.pl/public/get_document_contents.php?id_contents=49220)
11) czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty, a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
W gminie Śrem funkcjonuje Budżet Obywatelski Śremu. Uchwała regulujące w załączeniu. Strona internetowa poświęcona Budżetowi Obywatelskiemu Śremu - budzetobywatelski.srem.pl
12) jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie
realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
jw.
13) - jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.
Kwoty i kryterium podziału wniosków Budżetu Obywatelskiego Śremu
Pierwsza edycja
Głosowanie 20 do 29 listopada 2015 r. – realizacja wybranych projektów 2016 r.
Pula Budżetu Obywatelskiego Śremu – 500.000 zł
- Projekt o charakterze ogólnogminnym - spełnia przynajmniej jedno z poniższych kryteriów: szacunkowy koszt realizacji przekracza kwotę środków projektu lokalnego, dotyczy potrzeb mieszkańców więcej niż jednego obszaru gminy Śrem, miejsce realizacji nie jest przypisane do jednego
z obszarów gminy Śrem. - 250.000 zł
- Projekt o charakterze lokalnym to taki, który dotyczy głównie potrzeb mieszkańców jednego z dwóch wyodrębnionych obszarów gminy Śrem:
- obszaru miejskiego: teren w granicach administracyjnych miasta Śrem 125.000 zł
-obszaru wiejskiego: teren w granicach sołectw. 125.000 zł
Druga edycja
głosowanie 16 września do 25 września 2016 r. – realizacja wybranych projektów 2017 r.
Pula Budżetu Obywatelskiego Śremu – 600.000 zł
- Projekt o charakterze ogólnogminnym - spełnia przynajmniej jedno z poniższych kryteriów: szacunkowy koszt realizacji przekracza kwotę środków projektu lokalnego, dotyczy potrzeb mieszkańców więcej niż jednego obszaru gminy Śrem, miejsce realizacji nie jest przypisane do jednego
z obszarów gminy Śrem. - 300.000 zł
- Projekt lokalny miejski - dotyczy potrzeb mieszkańców obszaru miejskiego - teren w granicach administracyjnych miasta Śrem - 150.000 zł
- Projekt lokalny wiejski - dotyczy potrzeb mieszkańców obszaru wiejskiego - teren w granicach sołectw - 150.000 zł
Trzecia edycja
głosowanie 15 września do 24 września 2017 r. – realizacja wybranych projektów nastąpi w 2018 r.
Pula Budżetu Obywatelskiego Śremu – 700.000 zł
- Projekt o charakterze ogólnogminnym - spełnia przynajmniej jedno z poniższych kryteriów: szacunkowy koszt realizacji przekracza kwotę środków projektu lokalnego, dotyczy potrzeb mieszkańców więcej niż jednego obszaru gminy Śrem, miejsce realizacji nie jest przypisane do jednego
z obszarów gminy Śrem. - 350.000 zł
- Projekt lokalny miejski - dotyczy potrzeb mieszkańców obszaru miejskiego - teren w granicach administracyjnych miasta Śrem - 175.000 zł
- Projekt lokalny wiejski - dotyczy potrzeb mieszkańców obszaru wiejskiego - teren w granicach sołectw - 175.000 zł
Adrian Wartecki
Pion Obsługi Inwestorów i Informatyzacji
Zespół Obsługi Inwestorów i Komunikacji Społecznej
Urząd Miejski w Śremie
Pl. 20 Października 1
63 - 100 Śrem
tel. +48 61 28 47 116
fax. +48 61 28 35 337
srem.pl
facebook.com/Gmina Śrem
2
-----Original Message-----
From: Urząd Miejski w Śremie [mailto:urzad@srem.pl]
Sent: Wednesday, January 31, 2018 9:39 AM
To: dorota.tomyslak@urzad.srem.pl; adrian.wartecki@urzad.srem.pl
Subject: FW: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
Urząd Miejski w Śremie
Pl. 20 Października 1
63 – 100 Śrem
tel. +48 61 28 47 100
fax. +48 61 28 35 337
<mailto:urzad@srem.pl> urzad@srem.pl
srem.pl
facebook.com/Gmina Śrem
-----Original Message-----
From: <mailto:sprawa-6378@fedrowanie.siecobywatelska.pl> sprawa-6378@fedrowanie.siecobywatelska.pl [ <mailto:sprawa-6378@fedrowanie.siecobywatelska.pl> mailto:sprawa-6378@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Tuesday, January 30, 2018 9:50 PM
To: <mailto:umiejski@srem.pl> umiejski@srem.pl
Subject: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres <mailto:sprawa-6378@fedrowanie.siecobywatelska.pl> sprawa-6378@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
<http://www.siecobywatelska.pl> www.siecobywatelska.pl
<http://www.watchdogportal.pl> www.watchdogportal.pl
<http://www.funduszesoleckie.pl> www.funduszesoleckie.pl
<http://www.informacjapubliczna.org> www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187
- 188
- 189
- 190
- 191
- 192
- 193
- 194
- 195
- 196
- 197
- 198
- 199
- 200
- 201
- 202
- 203
- 204
- 205
- 206
- 207
- 208
- 209
- 210
- 211
- 212
- 213
- 214
- 215
- 216
- 217
- 218
- 219
- 220
- 221
- 222
- 223
- 224
- 225
- 226
- 227
- 228
- 229
- 230
- 231
- 232
- 233
- 234
- 235
- 236
- 237
- 238
- 239
- 240
- 241
- 242
- 243
- 244
- 245
- 246
- 247
- 248
- 249
- 250
- 251
- 252
- 253
- 254
- 255