Monitoring samorządy przez kamil.bregula
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 168 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 144 | 0 |
Lubelskie | 212 | 0 |
Lubuskie | 82 | 0 |
Łódzkie | 177 | 0 |
Małopolskie | 182 | 0 |
Mazowieckie | 313 | 0 |
Opolskie | 71 | 0 |
Podkarpackie | 159 | 0 |
Podlaskie | 118 | 0 |
Pomorskie | 121 | 0 |
Śląskie | 167 | 0 |
Świętokrzyskie | 101 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 116 | 0 |
Wielkopolskie | 224 | 0 |
Zachodniopomorskie | 111 | 0 |
Listy
wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez UCHANIE w sprawie Monitoring samorządy #1137
Dzień dobry.
Przesyłam informacje odnośnie zadanych pytań jak niżej:
- nie,
- nie,
- nie,
- obowiązuje uchwała w gminie opublikowana w Dz.U.Woj.Lubelskiego
http//edziennik.lublin. UW.gov.pl. WDU-L/2015/2354/akt.pdf oraz
http://edziennik.lublin.UW.gov.pl/WDU-L/2015/1514/akt.pdf ,
- 2014 - 60 uchwał, 2015 - 56 uchwał, 2016 - 50 uchwał,
- 2014 - 2, 2015 - 2, 2016 - 1,
- nie,
- nie,
- tak, BIP UG Uchanie, uchwały-budżet. Uchwała RG XXXI/195/2014,
- BIP UG Uchanie,
- nie,
- nie,
- nie było kwoty.
Z poważaniem. Osoby sporządzające informację: Stefania Kulik Skarbnik
Gminy, Ryszard Król Inspektor ds. rolnictwa leśnictwa i działalności
gospodarczej, Bożena Kuśmierczuk Inspektor ds. obsługi samorządu
terytorialnego oświaty kultury i sportu.
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez DRAWSKO w sprawie Monitoring samorządy $197
1.Czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała? NIE
2. Czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie? NIE
3. Czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego)? NIE
4. Czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała? TAK (brak możliwości dołączenia linku)
5. Informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016? W podanym okresie przyjęto 298 uchwał:
2014 – 133 uchwały,
2015 – 69 uchwał,
2016 – 96 uchwał.
6. Informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016. Przeprowadzono 2 konsultacje.
7. Czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym)? NIE
8. Czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym)? NIE
9. Czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego? TAK http://bip.gminadrawsko.pl/informacje/uchwala-nr-xlvii-z-dnia--marca--w-sp-wyrazenia-zgody-na-wyodrebnienie-w-budzecie-gminy-srodkow-stanowiacych-fundusz-solecki
10. Link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie. BRAK
11. Czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego)? NIE
12. Jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny) NIE DOTYCZY
13. Jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016? NIE DOTYCZY
W załączeniu skan uchwały do pytania nr 4.
Sekretariat Urzędu Gminy w Drawsku.
Odpowiedź na pismo z dnia 09.01.2018r na adres gmina@niegoslawice.pl przez NIEGOSŁAWICE w sprawie Monitoring samorządy #1421
Do Stowarzyszenia Sieć Obywatelska Watchdog Polska:
- w gminie nie obowiązuje uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów
oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy
lokalnej - art 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o
wolontariacie
- w gminie Niegosławice nie została utworzona gminna rada działalności
pożytku publicznego - art 41 e ust.1 ustawy o działalności pożytku
publicznego i o wolontariacie
- w gminie Niegosławice nie powołano rady oświatowej art 78 ust. 1 Prawa
oświatowego
- w gminie Niegosławice obowiązuje uchwała w sprawie określenia sposobu
konsultowania z organizacjami pozarządowymi i innymi uprawnionymi
podmiotami projektów aktów prawnych w dziedzinach dotyczących
działalności statutowej tych organizacji
http://dzienniki.luw.pl/#/legalact/2010/1686/
<http://dzienniki.luw.pl/#/legalact/2010/1686/>
- W latach 2014 - 2016 w Gminie Niegosławice przyjęto 183 uchwały
( XXXVII.226.2014 -258 - XXV.151.2016 )
- W latach 2014 - 2016 w Gminie Niegosławice przeprowadzono 2
konsultacji społecznych
- W Gminie Niegosławice nie utworzono Rady Młodzieży oraz Rady Seniorów.
- W gminie wyodrębniono fundusz sołecki : wyrażenie zgody na fundusz
sołecki 2014 r - XXIX.157.2013 z 25.03.2013r. link:
http://bip.wrota.lubuskie.pl/ugniegoslawice/akty/20/typ/
<http://bip.wrota.lubuskie.pl/ugniegoslawice/akty/20/typ/>
i w dniu 31.03.2014 uchwałą XXXIX.240.2014 zgoda na wyodrębnienie w
budżecie gminy Niegosławice link:
http://bip.wrota.lubuskie.pl/ugniegoslawice/akty/20/typ/
<http://bip.wrota.lubuskie.pl/ugniegoslawice/akty/20/typ/>
- w gminie Niegosławice nie funkcjonuje budżet obywatelski
--
Pozdrawiam, Kubiszyn Marlena
Biuro Rady Gminy Niegosławice, 68 378 10 26
--
Pozdrawiam, Kubiszyn Marlena
odpowiedź na wniosek o udostęnienie informacji publicznej przez CZAPLINEK w sprawie Monitoring samorządy $135
Czaplinek, dnia 2018-01-23
Nr pisma OG.1431.4.2018
W odpowiedzi na maila w sprawie udostępnienia informacji publicznej poniżej
odpowiedzi na poszczególne zapytania:
1. Czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów
oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej
(art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o
wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www
(link), pod którym jest dostępna ta uchwała?
NIE
2. Czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e
ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie)?
NIE
3. Czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa
oświatowego)?
Gmina Czaplinek nie powołała rady oświatowej.
4. Czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a
jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym
jest dostępna ta uchwała?
TAK. http://www.czaplinek.bip.net.pl/?a=4941.
5. Informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych
latach 2014-2016?
W latach 2014-2016 Rada Miejska w Czaplinku przyjęła 355 uchwał.
6. Informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
poszczególnych latach 2014-2016?
2014 - 3
2015 - 2
2016 - 1
7. Czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym)?
W Gminie Czaplinek powołano Społeczną Radę Młodzieży na podstawie
Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Czaplinku oraz art. 7. ust. 1
pkt 17 i 19 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym.
8. Czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym)?
W Gminie Czaplinek powołano Społeczną Radę Seniora Zarządzeniem Nr 78/2013
z dnia 22 października 2013. Społeczną Radę Seniora powołano na podstawie
Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Czaplinku oraz art. 7. ust. 1
pkt 17 i 19 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym.
9. Czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o
funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www
BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody
na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie
adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała
o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego?
TAK. http://www.czaplinek.bip.net.pl/?a=6237.
10. Link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w
związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie?
Gmina Czaplinek nie posiada zarządzeń w sprawie realizacji funduszu
sołeckiego. Realizacja funduszu sołeckiego odbywa się na podstawie uchwały
Nr XIX/165/16
z dnia 30 marca 2016 r. w sprawie funduszu sołeckiego.
11. Czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) -
rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w
sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez
mieszkańców projekty, a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www
(link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w
sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego)?
NIE
12. Jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w
oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami,
wnosimy o wskazanie
w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny)?
NIE DOTYCZY
13. Jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w
poszczególnych latach 2014-2016.
NIE DOTYCZY
Pozdrawiam
Monika Doroba
Kierownik Referatu Planowania, Rozwoju Gospodarczego, Turystyki i Promocji
Urząd Miejski w Czaplinku
Tel. +48 94 375 47 90
Kom. +48 510 086 870
Re: Fwd: Fwd: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez MIĘDZYBÓRZ w sprawie Monitoring samorządy #413
<html> <head> </head> <body text="#000000" bgcolor="#FFFFFF"> --<br> Witam<br> <br> W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej odpowiadam:<br> <br> ad.1. TAK ;    <a class="moz-txt-link-abbreviated" href="http://www.bip.miedzyborz.pl">www.bip.miedzyborz.pl</a><br> ad.2.  NIE<br> ad.3. NIE<br> ad.4. TAK;    <a class="moz-txt-link-abbreviated" href="http://www.bip.miedzyborz.pl">www.bip.miedzyborz.pl</a><br> ad.5. 2014 - 18 uchwał; 2015 - 67 uchwał; 2016 - 57 uchwał<br> ad.6. NIE<br> ad.7. NIE<br> ad.8. NIE<br> ad.9. TAK;   <a class="moz-txt-link-abbreviated" href="http://www.bip.miedzyborz.pl">www.bip.miedzyborz.pl</a><br> ad.10. <a class="moz-txt-link-abbreviated" href="http://www.bip.miedzyborz.pl">www.bip.miedzyborz.pl</a><br> ad.11. NIE<br> ad.12. NIE<br> ad.13. NIE<br> <br> <pre class="moz-signature" cols="72">Danuta Piasecka Urząd Miasta i Gminy Międzybórz Inspektor ds społecznych i promocji gminy tel. 62 7856 373</pre> <p><br> </p> <pre class="moz-signature" cols="72">-- Danuta Piasecka Urząd Miasta i Gminy Międzybórz Inspektor ds społecznych i promocji gminy tel. 62 7856 373</pre> </body> </html>
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez PONIATOWA w sprawie Monitoring samorządy #1079
Przesyłam odpowiedź Burmistrza Poniatowej na złożony wniosek o
udzielenie informacji publicznej.
J. Dacka Urząd Miejski w Poniatowej
Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez KRASNOSIELC w sprawie Monitoring samorządy $469
W związku z prośbą o udostępnienie informacji z publicznej z dnia 09.01.2017 r. poniżej udzielam odpowiedzi:
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
- Uchwała XXX/166/17
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
- NIE
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
- NIE
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
- Nr XXIII/123/17
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
- strona BIP Urząd Gminy Krasnosielc
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016, liczba przeprowadzonych konsultacji 4.
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
NIE
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
NIE
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
XXV/135/17
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
-
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
NIE
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.
-
Paulina Załęska
Sekretariat Urzędu Gminy Krasnosielc
W zał. odp na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez CHODECZ w sprawie Monitoring samorządy #694
Prosimy o potwierdzenia otrzymania odpowiedzi na wniosek o udostępnienie
informacji publicznej.
Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez LUBARTÓW w sprawie Monitoring samorządy #1042
Dzień dobry,
W załączeniu Urząd Miasta Lubartów przesyła odpowiedź na wniosek nr 4628
oraz 5045.
Katarzyna Gruba
Sekretariat Urzędu
W dniu 2018-01-09 o 07:56, sprawa-4628@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
--
Katarzyna Gruba
Urząd Miasta Lubartów
Sekretariat Burmistrza
ul. Jana Pawła II 12
21-100 Lubartów
tel. 81 855-22-73
fax. 81 855-20-16
poczta@um.lubartow.pl
www.lubartow.pl
2Dzień dobry,
W załączeniu Urząd Miasta Lubartów przesyła odpowiedź na wniosek nr 4628
oraz 5045.Katarzyna Gruba
Sekretariat Urzędu
W dniu 2018-01-09 o 07:56, sprawa-4628@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:
>
> - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
> - czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
> - czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
> - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
> - informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
> - informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
> - czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
> - czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
> - czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
> - link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
> - czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
> - jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
> - jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-4628@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
>
> --
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>--
Katarzyna Gruba
Urząd Miasta Lubartów
Sekretariat Burmistrza
ul. Jana Pawła II 12
21-100 Lubartów
tel. 81 855-22-73
fax. 81 855-20-16
poczta@um.lubartow.pl
www.lubartow.pl
Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez JUTROSIN w sprawie Monitoring samorządy $366
Witam,
Urząd Miasta i Gminy w Jutrosinie udziela odpowiedzi na następujące pytania:
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny
wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art.
19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a
jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest
dostępna ta uchwała - NIE
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust.
1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie) - NIE
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego) -
NIE
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a
jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym
jest dostępna ta uchwała - TAK
http://bip.jutrosin.eu/dokument/1190
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach
2014-2016
ROK 2014 - 47
ROK 2015 - 49
ROK 2016 - 45
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
poszczególnych latach 2014-2016
ROK 2014 - 1
ROK 2015 - 1
ROK 2016 - 1
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym) - NIE
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym) - NIE
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu
sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link),
pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na
wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu
strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o
odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego - TAK
http://bip.jutrosin.eu/dokument/1785
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z
realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
http://bip.jutrosin.eu/files/2472/objasnienia_do_wydatkow.pdf
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany
jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie
przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców
projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod
którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie
budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) - NIE
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu
o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o
wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
(partycypacyjny) - NIE
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych
latach 2014-2016 - NIE.
Z poważaniem,
/-/ Katarzyna Zuziak
Sekretariat UMiG
FW: skany- odpowiedzi w formie elektronicznej przez GRYFINO w sprawie Monitoring samorządy $302
1-----Original Message-----
From: Ewa Filip [mailto:ewa.filip@gryfino.pl]
Sent: Monday, January 22, 2018 2:17 PM
To: 'sprawa-4209@fedrowanie.siecobywatelska.pl'
Subject: FW: skany- odpowiedzi.
W nawiązaniu do złożonego w formie elektronicznej wniosku udzielamy
odpowiedzi.
Pozdrawiam
Ewa Filip
Wydział Edukacji i Spraw Społecznych
tel. 91 416 20 11 w. 461
Niniejsza wiadomość (wraz z załącznikami) jest własnością Urzędu Miasta i
Gminy w Gryfinie i może zawierać informacje służbowe prawnie chronione.
Jeśli nie są Państwo właściwym adresatem lub otrzymali Państwo tę wiadomość
na skutek pomyłki, prosimy o tym fakcie niezwłocznie poinformować nadawcę i
usunąć otrzymaną wiadomość. Każde nieautoryzowane kopiowanie, ujawnianie lub
rozpowszechnianie załączonej informacji jest zabronione.
informacja publiczna - odpowiedź przez ANDRYCHÓW w sprawie Monitoring samorządy #1901
W związku z Państwa wnioskami o udzielenie informacji publicznej, w
załączeniu przekazuję odpowiedź.
Z poważaniem
Renata Hojny
Wydział Administracji
Urzędu Miejskiego w Andrychowie
Gm Jedlinsk odpowiedź informacja publiczna na wniosek z 09.01.2018r. przez JEDLIŃSK w sprawie Monitoring samorządy $352
Grzegorz Walczak
Urząd Gminy Jedlińsk
Ul. Warecka 19
26-660 Jedlińsk
Szymon Osowski, Bartosz Wilk
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872
e-mail sprawa-4294@fedrowanie.siecobywatelska.pl
<mailto:sprawa-4294@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
W odpowiedzi na wniosek przesłany pocztą elektroniczną o udostępnienie
informacji publicznej w formie informacji przesłanej pocztą elektroniczną na
adres sprawa-4294@fedrowanie.siecobywatelska.pl
<mailto:sprawa-4294@fedrowanie.siecobywatelska.pl> który to wniosek został
przysłany z adresu mailowego:
<mailto:sprawa-4294@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
sprawa-4294@fedrowanie.siecobywatelska.pl dnia 2018-01-09 w trybie art. 2
ust 1 ustawy z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej
(Dz. U. z 2001r. Nr 112, poz. 1198 z późn. zm.) - w załączeniu przesyłam
odpowiedź skan plik PDF - zawierającą żądaną informację publiczną.
G. Walczak
Udostępnienie inf. publicznej przez DZIADOWA KŁODA w sprawie Monitoring samorządy #357
Witam
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej
Z poważaniem
Marzena Cichosz
informacja publiczna przez BIELINY w sprawie Monitoring samorządy $38
Przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej
Agata Sala
Inspektor ds. obsługi rady gminy i ewidencji działalności gospodarczej
Poprawiona odpowiedz na wniosek oudostępnienie informacji publicznej - Gmina Dydnia przez DYDNIA w sprawie Monitoring samorządy $207
dzień dobry
W załączonym pliku przesyłam właściwą odpowiedź na wniosek o udzielenie
informacji publicznej we wcześniejszym przez pomyłkę błędnie podałam
liczbę uchwał podjętych przez Radę Gminy Dydnia w latach 2014 - 2016.
Pozdrawiam
Beata Czerkies
Sekretarz Gminy Dydnia
PK ! 2‘oWf Ą [Content_Types].xml ˘( ´”ËjĂ0E÷…ţ�ѶŘJş(ĄÄɢŹehúŠ4NDőBŁĽţľă81Ą$14ÉĆ ĎÜ{Ď1�ŃÚšl µw%ë=–�“^i7+Ů×ä-d&á”0ŢAÉ6€l4Ľ˝L60#µĂ’ÍS
OśŁś�Xř Ž*•ŹV$:ĆB~‹đű^ď�K︔§Ú�
/P‰…IŮëš~7$
˛ěąi¬łJ&B0ZŠDuľtęOJľK(HąíÁąxG
ŚL¨+Çvşşš¨dcÓ»°ÔĹW>*®Ľ\XR§mpúŞŇZ}í˘—€HwnMŃV¬ĐnĎ”Ă-ě")/ŇZwB`ÚŔË4ľÝń� ®°sîDXÁôójżĚ;A*Ęť�©�Ëc´Öť‰Ö 4ßţŮ
[›S‘Ô9Ž> •řŹ±÷{ŁVç4p€�ôéW×&’őŮóA˝’¨Ů|»d‡? ˙˙ PK !
‘·ď N