Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1680
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie2120
Lubuskie820
Łódzkie1770
Małopolskie1820
Mazowieckie3130
Opolskie710
Podkarpackie1590
Podlaskie1180
Pomorskie1210
Śląskie1670
Świętokrzyskie1010
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2240
Zachodniopomorskie1110

Listy

Re: informacja publiczna przez MYKANÓW w sprawie Monitoring samorządy #87

Dzień dobry, w załączeniu przekazuję odpowiedź na wniosek z dnia 04.12.2017
Pozdrawiam
Ewa olejarz
Inspektor ds. kancelaryjnych

Odpowiedź - wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez KROCZYCE w sprawie Monitoring samorządy #60

Numer sprawy: UG-V.1431.00016.2017

Numer pisma: UG-V.KW-00427/17

Sieć Obywatelska Watchdog Polska

ul. Ursynowska 22/2

02-605 Warszawa

Dotyczy: wniosku o udostępnienie informacji publicznej data wpływu:
04.12.2017 r.

Szanowni Państwo!

W odpowiedzi na Państwa wniosek o udzielenie informacji publicznej
informuję:

1. Trwają pracę nad treścią uchwały dot. trybu i szczegółowych
kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach
inicjatywy lokalnej.

2. Na terenie Gminy Kroczyce nie ma powołanej rady gminnego pożytku
publicznego z powodu niewpłynięcia stosownego wniosku.

3. Na terenie Gminy Kroczyce nie ma powołanej rady oświatowej.

4. W Gminie Kroczyce została podjęta w dniu 18.08.2005r. uchwała dot.
zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami. Uchwała jest
dostępna na stronie internetowej Gminy Kroczyce BIP Urzędu Gminy Kroczyce.

5. W roku 2014- Rada Gminy Kroczyce podjęła 92 uchwały.

6. W roku 2015- Rada Gminy Kroczyce podjęła 97 uchwał.

7. W roku 2016- Rada Gminy Kroczyce podjęła 67 uchwał.

8. W roku 2014-przeprowadzono 6 konsultacji z mieszkańcami.

9. W roku 2015- przeprowadzono 7 konsultacji z mieszkańcami.

10. W roku 2016- przeprowadzono 8 konsultacji z mieszkańcami.

11. Na terenie Gminy Kroczyce nie utworzono młodzieżowej rady gminy.

12. Na terenie Gminy Kroczyce nie utworzono gminnej rady seniorów.

13. W Gminie Kroczyce, nie wyodrębniono funduszu sołeckiego. Uchwała w
sprawie niewyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego w budżecie
Gminy Kroczyce w 2018r z dnia 31 marca 2017 r. Dostępna w BIP Urzędu Gminy
Kroczyce.

14. W Gminie Kroczyce nie funkcjonuje budżet obywatelski.

Z poważaniem,

Ewa Kaziród-Kula

------------------------------------

Kierownik Referatu Zamówień Publicznych, Integracji Europejskiej,
Informatyki i Promocji

Urząd Gminy Kroczyce

ul. Batalionów Chłopskich 29

42-425 Kroczyce

tel. 34 315 2150 do 55 wew. 25

www.kroczyce.pl

Re: ***SPAM***Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez BESTWINA w sprawie Monitoring samorządy #1

Dzień dobry.

W nawiązaniu do Państwa wniosku przesyłam informację - odpowiedzi na zadane
pytania:

- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów
oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy
lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o
wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www
(link), pod którym jest dostępna ta uchwała, nie
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust.
1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), nie
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
nie
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a
jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym
jest dostępna ta uchwała, http://bestwina.pl/index.php?str=11&id_uchwaly=706
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach
2014-2016, 218
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
poszczególnych latach 2014-2016, 22
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym), nie
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym), nie
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o
funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www
BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody
na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie
adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała
o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego, nie
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku
z realizacją funduszu sołeckiego w gminie, -
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany
jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie
przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców
projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod
którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie
budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego), nie
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu
o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o
wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
(partycypacyjny), -
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w
poszczególnych latach 2014-2016. -

Pozdrawiam

*Arkadiusz Maj*
sekretarz Gminy Bestwina
tel. 32 2157700, fax. 32 2157712
info@bestwina.pl <edu@bestwina.pl>
________________________________________________________________________________________

*Niniejsza korespondencja przeznaczona jest wyłącznie do osoby lub
podmiotu, do którego jest zaadresowana i może zawierać treść o charakterze
poufnym lub zastrzeżonym. Wgląd w treść e-maila otrzymanego omyłkowo,
dalsze jego przekazywanie, rozpowszechnianie lub innego rodzaju
wykorzystanie, bądź podjęcie jakichkolwiek działań w oparciu o zawarte w
nim informacje przez osobę lub podmiot nie będący jego adresatem, jest nie
dozwolone. Odbiorca korespondencji, który otrzymał ją omyłkowo, proszony
jest o zawiadomienie nadawcy i usunięcie tego materiału z komputera.*

P Czy musisz drukować tę wiadomość? Pomyśl o środowisku.

Fwd:odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez PILCHOWICE w sprawie Monitoring samorządy #103

--- Treść przekazanej wiadomości ---
Temat: odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej
Data: Mon, 18 Dec 2017 10:44:05 +0100
Nadawca: Elżbieta Wymysło <kierownik.rg@pilchowice.pl>
Adresat: UG Pilchowice <ug@pilchowice.pl>

W załączeniu odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej
z dnia 2017-12-02

--
Pozdrawiam,
Elżbieta Wymysło
Kierownik Referatu Rozwoju Gminy,
Pełnomocnik ds. Współpracy
z Organizacjami Pozarządowymi
i Przedsiębiorcami

Urząd Gminy Pilchowice
ul. Damrota 6
44-145 Pilchowice

Nr Pokoju 13
Tel. 32 332 71 64
kom. 793 009 265

------------------------------------------------------------------------
Email sprawdzony przez Arcabit Internet Security <http://www.arcabit.pl>
This email was scanned by Arcabit Internet Security <http://www.arcabit.pl>

1

EMAIL Wniosek o udostępnienie informacji publicznej dot. realizacji zadań publicznych [Sprawa#ZZ.III.1431.167.2017] przez SŁAWKÓW w sprawie Monitoring samorządy #130

Dokumenty: ZZ.III.KW.000549.2017
Znak sprawy: ZZ.III.1431.167.2017
Rej. koresp. wych.: rkw-EMAIL-000683/17
Wysłane przez: Marta Sekuła

--
Urząd Miasta Sławkowa
Rynek 1
41-260 Sławków
Wysłano z systemu FINN 8 SQL

2

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez WOŹNIKI w sprawie Monitoring samorządy #157

Szanowni Państwo

Na terenie Gminy Woźniki nie obowiązuje uchwała dotycząca inicjatywy
lokalnej; nie powołano Rady Działalności Pożytku Publicznego; nie
powołano Rady Oświatowej; nie przyjęto uchwał y o konsultacjach z
mieszkańcami; W latach 2014-2016 przyjęto 298 uchwał Rady Miejskiej; Nie
utworzono Młodzieżowej Rady Gminy; Nie utworzono Gminnej Rady Seniorów;
w gminie nie obowiązuje budżet obywatelski

Fundusz sołecki wyodrębniany jest w uchwale budżetowej (
http://www.bip.wozniki.pl/wiadomosci/10950/lista/budzet_2018 ) natomiast
jego realizacja następuje na podstawie uchwał sołectw (
http://www.bip.wozniki.pl/jednostki_pomocnicze/1/solectwa )
--

Pozdrawiam
Piotr Kalinowski
Urząd Miejski w Woźnikach

odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez Zabrze w sprawie Monitoring samorządy #160

Dzień dobry,

w załączeniu przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 2 grudnia 2017 roku.

Pozdrawiam
Wioleta Gola
Wydział Kontaktów Społecznych
Urząd Miejski w Zabrzu
tel. (32) 273 97 48
wgola@um.zabrze.pl<mailto:wgola@um.zabrze.pl>
www.um.zabrze.pl<http://www.um.zabrze.pl>
www.facebookzabrze.pl<http://www.facebookzabrze.pl>

1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej - Gmina Kuźnia Raciborska przez KUŹNIA RACIBORSKA w sprawie Monitoring samorządy #66

Dzień dobry,

W odpowiedzi na Państwa wniosek z dnia 02.12.2017 r. (data wpływu do
tutejszego Urzędu 04.12.2017 r.) informuję:

- link do uchwały dot. inicjatywy lokalnej:

http://kuznia-raciborska.bip.info.pl/dokument.php?iddok=8663&idmp=541&r=r

- nie utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego

- nie powołano w gminie rady oświatowej

- link do uchwały w sprawie zasad konsultacji w trybie art. 5a uosg:

http://kuznia-raciborska.bip.info.pl/dokument.php?iddok=12175&idmp=692&r=r

- liczba przyjętych uchwał:

2014 - 80

2015 - 119

2016 - 97

- liczba przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w trybie art. 5a
ust. 2 uosg w latach 2014-2016: 0

- nie utworzono młodzieżowej rady gminy

- nie utworzono gminnej rady seniorów

- link ws. wyodrębnienia funduszy sołeckiego:

http://kuznia-raciborska.bip.info.pl/dokument.php?iddok=9391&idmp=574&r=r

- brak zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją
funduszu sołeckiego

- w gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny).

Dominik Klimanek

Sekretarz

tel. 32 419 14 17

fax 32 419 14 32

Odpowiedź. przez KONIECPOL w sprawie Monitoring samorządy #53

Dzień dobry,
W załączniku przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.
Pozdrawiam,
Magdalena Szkutnik
Urząd Miasta i Gminy Koniecpo0l

1

odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez DĘBOWIEC w sprawie Monitoring samorządy #24

_W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji informuję:_

ad.1  W Gminie Dębowiec nie podjęto uchwały dot. trybu i kryteriów oceny
wniosków w ramach inicjatywy lokalnej.

ad.2 Nie utworzono gminnej Rady Działalności Pozytku Publicznego

ad.3 Nie powołano Gminnej Rady Oświatowej

ad.4 W gminie obowiązuje uchwała dot. konsultacji z mieszkańcami :
http://www.debowiec.bip.info.pl/dokument.php?iddok=986&idmp=154&r=r

Liczba uchwał podjętych:

2014r.  VI kadencja - 52, VII kadencja 14

2015r. - 99

2016 - 75

Liczba konsultacji:

2014- 3

2015 - 4

2016 - 5

ad.5 Nie utworzono młodzieżowej rady gminy

ad.6 nie utworzono gminnej rady seniorów

ad.7 w gminie wyodrębniono fundusz sołecki

uchwała:
http://www.debowiec.bip.info.pl/dokument.php?iddok=3691&idmp=403&r=r

zarządzenie:  w załączeniu

ad.8 w gminie nie funkcjonuje budżet partycypacyjny

pozdrawiam

Dorota Krzyżanek

Sekretarz Gminy Dębowiec

1

FW: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez BRENNA w sprawie Monitoring samorządy #9

W odpowiedzi na wniosek, informuję:

1. nie,
2. nie,
3. nie
4. tak UCHWAŁA NR XIX/209/12 RADY GMINY BRENNA z dnia 11 października
2012 r. w sprawie ustalenia zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z
mieszkańcami Gminy Brenna
<http://www.bip.brenna.org.pl/?c=mdTresc-cmPokaz-753>
http://www.bip.brenna.org.pl/?c=mdTresc-cmPokaz-753
5. w 2014 - 83 uchwały, w 2015 - 81 uchwał, w 2016 - 88 uchwał
6. 4
7. Nie
8. Nie
9. Nie ponieważ w Gminie Brenna nie ma sołectw
10. Nie dotyczy
11. nie
12. nie dotyczy
13. nie dotyczy

--

Pozdrawiam

Krzysztof Majeran

zastępca wójta/sekretarz

Urząd Gminy Brenna

43-438 Brenna

ul. Wyzwolenia 77

tel.: + 48 33 853 62 22

fax.: + 48 33 853 63 70

sekretarz@brenna.org.pl

www.brenna.org.pl

RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez OLSZTYN w sprawie Monitoring samorządy #93

Dzień dobry.

W załączeniu przekazuję odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.

--

Piotr Stolarski

Kierownik Referatu Informatyki

Urząd Gminy Olsztyn

Pl. Marszałka Józefa Piłsudskiego 10

42-256 Olsztyn

tel. 571 403 414

--- Treść przekazanej wiadomości ---

Temat:

Wniosek o udostępnienie informacji publicznej

Data:

Sat, 02 Dec 2017 22:40:03 -0000

Nadawca:

sprawa-3578@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-3578@fedrowanie.siecobywatelska.pl>

Odpowiedź-Do:

sprawa-3578@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-3578@fedrowanie.siecobywatelska.pl>

Adresat:

sekretariat@olsztyn-jurajski.pl <mailto:sekretariat@olsztyn-jurajski.pl>

Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:

- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.

Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-3578@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-3578@fedrowanie.siecobywatelska.pl>

Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez NĘDZA w sprawie Monitoring samorządy #90

--

*Krystian Dolipski*
/Sekretarz Gminy/
*t.* 32 66 60 463
*w.* /nedza.pl/ <http://nedza.pl> *e.* /sekretarz@nedza.pl/
<mailto:sekretarz@nedza.pl>
*a.* ul. Jana III Sobieskiego 5, 47-440 Nedza
<https://maps.google.com/?q=ul.%20Jana%20III%20Sobieskiego%205,+47-440+N%C4%99dza>

1

odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez MSTÓW w sprawie Monitoring samorządy #85

Mstów, dnia 18.12.2017r.

                            Sieć Obywatelska Watchdog Polska

                            ul. Ursynowska 22/2

                            02-605 Warszawa

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej
informujemy iż, w Gminie Mstów:

1) brak obowiązującej uchwały dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny
wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej;

2) nie utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego;

3) nie powołano rady oświatowej;

4) obowiązuje uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z
mieszkańcami:

http://www.biuletyn.net/nt-bin/_private/mstow/1648.pdf

5) liczba przyjętych uchwał w latach 2014 - 2016: 295

6) liczba przeprowadzonych konsultacji w latach 2014 - 2016: 4

7) nie utworzono młodzieżowej rady gminy;

8) nie utworzono gminnej rady seniorów;

9) wyodrębniono w gminie fundusz sołecki:

http://www.biuletyn.net/nt-bin/_private/mstow/1752.pdf

10) brak obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w
związku z realizacją funduszu sołeckiego;

11) w gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski.

Z poważaniem

--

1

odpowiedź na wniosek przez KRZYŻANOWICE w sprawie Monitoring samorządy #65

Witam

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej z dnia 02.12.2017 r.

Pozdrawiam

Urząd Gminy Krzyżanowice

Referat Organizacyjny
Inspektor Małgorzata Cichoń

1

Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez ZBROSŁAWICE w sprawie Monitoring samorządy #162

Witam,

W odpowiedzi na wniosek o udzielenie informacji publicznej z dnia 02
grudnia 2017 r. (data wpływu do tutejszego urzędu 02.12.2017 r.),
informuję, że odpowiedź zostaje przesłana w załączeniu.
Forma doręczenia zgodna z wnioskiem, czyli przesłanie drogą
elektroniczną na adres e-mail: <sprawa-3647@fedrowanie.siecobywatelska.pl>

W dniu 2017-12-02 o 23:40, sprawa-3647@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
--
Pozdrawiam

Katarzyna Lizoń
Wydział Organizacyjny
Urząd Gminy Zbrosławice
tel. (32)233 70 40

1

odpowiedź przez ŻARNOWIEC w sprawie Monitoring samorządy #165

Dzień dobry!

W załączeniu odpowiedź na wniosek.

Z poważaniem Renata Koźlicka

1

odpowiedź na wniosek przez RADZIECHOWY-WIEPRZ w sprawie Monitoring samorządy #118

Dzień dobry, w załączeniu przekazuję odpowiedź na Państwa wniosek.

Z poważaniem E. Semik

1

Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez KNURÓW w sprawie Monitoring samorządy #50

Dzień dobry

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej uprzejmie
informuję, że wnioskowane informacje w zakresie budżetu obywatelskiego,
znajdują się pod następującymi adresami www:

dla edycji 2017:
http://www.knurow.pl/gmina/I_edycja_Budzetu_obywatelskiego.html

dla edycji 2018: https://knurow.budzet-obywatelski.org/

W zakresie pozostałych pytań informuję co następuje:

* /pyt. czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych
kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach
inicjatywy lokalnej/

odp. nie

* /pyt. czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego /

odp. nie

* /pyt. czy powołano w gminie radę oświatową /

odp. nie

* /pyt. czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu
przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami /

odp. nie

* /pyt. liczba przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach
2014-2016 /

odp.

- ilość uchwał podjętych przez Radę Miasta Knurów w 2014 roku -138

- ilość uchwał podjętych przez Radę Miasta Knurów w 2015 roku - 184

- ilość uchwał podjętych przez Radę Miasta Knurów w 2016 roku – 157

* /pyt. liczba przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
poszczególnych latach 2014-2016 /

odp.

liczba konsultacji z organizacjami pozarządowymi w 2014 roku - 3

liczba konsultacji z organizacjami pozarządowymi w 2015 roku - 3

liczba konsultacji z organizacjami pozarządowymi w 2016 roku – 4

* /pyt. czy utworzono młodzieżową radę gminy/

odp. tak, utworzono Młodzieżową Radę Miasta Knurów.

* /pyt. czy utworzono gminną radę seniorów /

odp. nie

* /pyt.czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki /

odp. nie dotyczy

z poważaniem,

Krzysztof Stryczek

/Kierownik Biura ds. Funduszy Strukturalnych, Promocji,//
//Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi //
//
//Urząd Miasta Knurów//
//ul.Ogana 5//
//44-190 Knurów//
//tel. 32 339 22 84/

----- Oryginalna wiadomość -----

Od: sprawa-3535@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Do: um@knurow.pl
Data: 2017-12-02 23:40
Temat: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie
następujących informacji:

- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów
oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy
lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o
wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www
(link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e
ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link)
BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych
latach 2014-2016,
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
poszczególnych latach 2014-2016,
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym),
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym),
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o
funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony
www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o
wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to
wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna
jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie
funduszu sołeckiego,
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w
związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) -
rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w
sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez
mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony
www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie
(uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w
oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami,
wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
(partycypacyjny),
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w
poszczególnych latach 2014-2016.

Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na
adres sprawa-3535@fedrowanie.siecobywatelska.pl

Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami
reprezentacji

--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział
Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

Imielin - odpowiedź na wniosek z 04.12.2017 r. przez IMIELIN w sprawie Monitoring samorządy #35

Urząd Miasta Imielin

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek Stowarzyszenia Sieć
Obywatelska Watchdog Polska o udostępnienie informacji z dnia 04.12.2017
roku.

Z poważaniem
Maria Janusz

-

1

Odpowiedź przez KRUPSKIMŁYN w sprawie Monitoring samorządy #61

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o informację publiczną nr
Or.1431.16.2017 z dnia 14.12.2017 roku.

Sekretariat - Ewelina Breguła

Urząd Gminy Krupski Młyn

1

Korespondencja wygenerowana automatycznie z EZD Urzędu Miasta Częstochowy (koresp.id:19518022) przez Częstochowa w sprawie Monitoring samorządy #21

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej

-----------------------------------------------------
identyfikator korespondencji : 19518022
sygnatura korespondencji : 316101/17
-----------------------------------------------------

Marzena Cuprjak-Wagner
główny specjalista
Wydział Polityki Społecznej
ul. Focha 19/21
42-217 Częstochowa
tel.: 34 37 07 497

1

Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez LĘDZINY w sprawie Monitoring samorządy #68

Dzień dobry,
w odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej w załączeniu
przesyłam odpowiedź.

Z poważaniem
Małgorzata Ścierska
Wydział Organizacyjny
Urząd Miasta Lędziny

-----Oryginalna wiadomość-----

1

(bez tematu) przez RUDZINIEC w sprawie Monitoring samorządy #124

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji
publicznej.

Zuzanna Wollek-Gaida

Sekretarz Gminy Rudziniec

tel. (32) 4000 710

1

Udzielenie informacji publicznej przez LUBLINIEC w sprawie Monitoring samorządy #71

Dzień dobry,
W załączeniu przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek o udzielenie
informacji publicznej.

Z poważaniem.
Monika Wymysło
Urząd Miejski w Lublińcu
Tel. 034 353 01 00 wew. 132

2