Monitoring samorządy przez kamil.bregula
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 168 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 144 | 0 |
Lubelskie | 212 | 0 |
Lubuskie | 82 | 0 |
Łódzkie | 177 | 0 |
Małopolskie | 182 | 0 |
Mazowieckie | 313 | 0 |
Opolskie | 71 | 0 |
Podkarpackie | 159 | 0 |
Podlaskie | 118 | 0 |
Pomorskie | 121 | 0 |
Śląskie | 167 | 0 |
Świętokrzyskie | 101 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 116 | 0 |
Wielkopolskie | 224 | 0 |
Zachodniopomorskie | 111 | 0 |
Listy
FW: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez EŁK w sprawie Monitoring samorządy $225
Odpowiadając na wniosek o udostepnienie informacji publicznej z dn. 9 stycznia 2018 r. informuję jak niżej:
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
NIE MA UCHWAŁY (kryteria oceny wniosków określane są w Regulaminie Pracy Komisji Konkursowej stanowiącym załącznik do Zarządzenia Wójta Gminy Ełk w sprawie powołania Komisji Konkursowej opiniującej złożone oferty w otwartym konkursie ofert na realizację zadań publicznych)
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie) - NIE
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego) - NIE
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
http://elk-ug.bip.eur.pl/public/get_file.php?id=410294
UCHWAŁA NR LII/367/2017 z dnia 29 września 2017 r.
w sprawie określenia szczegółowego sposobu konsultowania z organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 projektów aktów prawa miejscowego w dziedzinach dotyczących działalności statutowej tych organizacji
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016
2014 -141
2015-127
2016-136
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
2014-6
2015-2
2016-0
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym)- NIE
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym) - NIE
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego - TAK
http://elk-ug.bip.eur.pl/public/get_file_contents.php?id=292039
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie -
http://elk-ug.bip.eur.pl/public/?id=2551
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) - NIE
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny) - NIE
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016 - NIE DOTYCZY
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-4074@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
odpowiedź na wniosek o udostepnienie informacji przez SKIERNIEWICE w sprawie Monitoring samorządy #1679
Kamila Wójcik
Biuro Rady Gminy
Urząd Gminy
Skierniewice
ul.Reymonta 23
Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez CHODÓW w sprawie Monitoring samorządy $114
Nawiązując do informacji publicznej Urząd Gminy Chodów informuje, że
- ad. 1 nie została uchwalona uchwała dot. art. 19c ustawy o
działalności pożytku publicznego i o wolontariacie,
- ad. 2 nie powołano gminnej rady pożytku publicznego,
- ad.3 nie powołano gminnej rady oświatowej,
- ad.4 obowiązuje uchwała o konsultacjach - www.chodow.bip.nety.pl
/zakładka organy/,
- ad.5 liczba uchwał : 2014r. - 48, 2015r. - 59, 2016r. - 66
- ad.6 w latach 2014-2016 nie było konsultacji w trybie uchwały o
konsultacjach /art.5a ustawy o samorządzie gminnym/,
-ad.7 nie utworzono młodzieżowej rady gminy,
-ad.8 nie powołano gminnej rady seniorów,
- ad.9 jest wyodrębniony fundusz sołecki: www.chodow.bip.net.pl
/zakładka organy/ -treść uchwały,
- ad.10 nie wydano zarządzeń organu wykonawczego dot. realizacji
funduszu sołeckiego - sposób realizacji wskazuje ustawa o funduszu,
- ad.11 w gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski
Sekretarz Gminy
Henryka Trzaskalska
W dniu 2018-01-09 o 07:56, sprawa-3885@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:
>
> - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
> - czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
> - czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
> - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
> - informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
> - informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
> - czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
> - czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
> - czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
> - link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
> - czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
> - jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
> - jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-3885@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
>
> --
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>
RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej-odpowiedź Gmina Barwice przez BARWICE w sprawie Monitoring samorządy $22
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:
1.- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
2.- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
3.- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
4.- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
5.- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
6.- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
7.- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
8.- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
9.- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
10.- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
11.- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty, a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
12.- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
13.- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.
Dzień dobry!
W odpowiedzi na zadane wyżej pytania uprzejmie wyjaśniam i odpowiadam:
Ad.1.Gmina nie posiada uchwały dotyczącej szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego, jednak zasady wyboru dostępne są w regulaminie naboru- w ogłoszonym konkursie dostępnym na stronie: http://www.barwice.pl/news/otwarty-konkurs-ofert-2018-sport
Ad.2.Gmina nie posiada gminnej rady działalności pożytku publicznego.
Ad.3.Nie powołano w gminie rady oświatowej.
Ad.4.Gmina posiada uchwałę w sprawie konsultacji z mieszkańcami. Adres uchwały: http://bip.barwice.pl/uploads/media/182_03.pdf
Ad.5.Ilość uchwał podjętych w latach:
-rok 2014 - 72, -rok 2015 - 63, ---rok 2016 - 64,
Ad.6.Konsultacje z mieszkańcami w latach 2014—2016:
2014- nie było przeprowadzanych,
2015- nie było przeprowadzanych
2016- raz przeprowadzono,
Ad.7.W gminie nie utworzono młodzieżowej rady gminy.
Ad.8.W gminie nie utworzono gminnej rady seniorów.
Ad.9. W gminie wyodrębniono fundusz sołecki od roku 2014. Adres uchwały: http://bip.barwice.pl/uploads/media/272_01.pdf
Ad.10. Brak zarządzeń w stosunku do funduszu sołeckiego.
Ad.11.W gminie nie funkcjonuje fundusz obywatelski.
Ad.12.Nie dotyczy.
Ad.13. Nie dotyczy.
Z poważaniem
Sekretarz – Jan Rudnikowicz
Re: Fwd: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez SOBÓTKA w sprawie Monitoring samorządy #454
W dniu 2018-01-18 o 09:12, Violetta Kościółek UMiG Sobótka pisze:
>
> W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej - sprawa
> 4769 Urząd Miasta i Gminy Sobótka
>
> 1. Tak - w gminie Sobótka obowiązuje uchwała dot. trybu i
> szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania
> publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o
> działalności pożytku publicznego i o wolontariacie)
>
> http://bip.sobotka.pl/strony/3547.dhtml
>
> 2. Nie. Nie utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego
> (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o
> wolontariacie).
>
> 3. Tak - - w gminie Sobótka obowiązuje uchwała dot. szczegółowego
> sposobu konsultowania z Gminną Radą działalności Pożytku Publicznego
> lub organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3
> ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku
> publicznego i o wolontariacie projektów prawa miejscowego w
> dziedzinach dotyczących działalności statutowej tych organizacji.
>
> http://bip.sobotka.pl/unzip/825.dhtml
>
>
> *4.Zgodnie z **Art. 78/, ust. 1 ustawy z dnia/**14 grudnia 2016
> r.**//**/Prawo oświatowe/****o**rgan stanowiący jednostki samorządu
> terytorialnego _może _powołać radę /oświatową/ działającą przy tym
> organie.* * Artykuł ten nie ma zatem charakteru obligatoryjnego
> tylko fakultatywny. W Gminie Sobótka nie powstała rada oświatowa.
>
> *5. 28.12.2012r. Rada Miejska w Sobótce podjęła uchwałę Nr
> XXVIII/318/12 w sprawie trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków
> o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej. Treść
> uchwały dostępna jest w Biuletynie Informacji Publicznej UMiG Sobótka
> (link: http://www.bip.sobotka.pl/strony/3323.dhtml)
>
> 6. Uchwałą Nr VIII/70/11 Rady Miejskiej w Sobótce z dnia 27 maja
> 2011r. określiła zasady i tryb przeprowadzania konsultacji z
> mieszkańcami Gminy Sobótka. Treść uchwały dostępna jest w Biuletynie
> Informacji Publicznej UMiG Sobótka (link do uchwały:
> http://www.bip.sobotka.pl/strony/1239.dhtml). Uchwała ta została w
> roku 2012 zmieniona Uchwałą Nr XXII/200/12 Rady Miejskiej w Sobótce z
> dnia 28.06.2012r. (link do uchwały zmieniającej:
> http://www.bip.sobotka.pl/strony/2281.dhtml). Obwieszczenie w sprawie
> ogłoszenia tekstu jednolitego ww. uchwały dostępne jest pod linkiem:
> http://www.bip.sobotka.pl/strony/3826.dhtml
>
> 7. W latach 2014-2016 Rada Miejska w Sobótce podjęła następującą ilość
> uchwał:
>
> - rok 2014 - 90 uchwał,
>
> - rok 2015 - 117 uchwał,
>
> - rok 2016 - 90 uchwał.
>
> Wszystkie uchwały dostępne są w Biuletynie Informacji Publicznej UMiG
> Sobótka.
>
> 8. W Gminie Sobótka nie utworzono młodzieżowej rady gminy.
>
> 9. W Gminie Sobótka nie utworzono gminnej rady seniorów.
>
> 10. Uchwałą Nr XLIII/439/14 z dnia 28.03.2014r. Rada Miejskiej w
> Sobótce wyraziła zgodę na wyodrębnienie w budżecie Gminy Sobótka
> środków stanowiących fundusz sołecki. Treść tej uchwały dostępna jest
> w Biuletynie Informacji Publicznej UMiG Sobótka (link do uchwały:
> http://www.bip.sobotka.pl/strony/4624.dhtml)
>
> 11.W Gminie Sobótka nie funkcjonuje budżet obywatelski.
>
> 12.
>
> *Zarządzenie nr 79/2013 Burmistrza Miasta i Gminy Sobótka z 25.07.2013
> r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu Wykorzystywania Funduszu
> Sołeckiego w Gminie Sobótka*
>
> **Link do zarządzenia:
>
> http://bip.sobotka.pl/strony/3888.dhtml
>
odpowiedz przez LELKOWO w sprawie Monitoring samorządy $507
--
Agata Kaziniec
Młodszy referent sd. organizacyjnych, kadr
i obsługi Rady Gminy
(55) 2448152
Urząd Gminy Lelkowo
Lelkowo 21
14-521 Lelkowo
tel/fax: (55) 2448183
www.uglelkowo.pl
informacja publiczna przez PACZKÓW w sprawie Monitoring samorządy #2308
Wiadomość jest gotowa do wysłania wraz z następującymi załącznikami
(plikami lub linkami):
doc20180118091448015505.pdf
Fw: watchdog - wniosek przez TOMICE w sprawie Monitoring samorządy #2057
ROR.1431.4.2018.RG
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 9
stycznia 2018 r. Urząd Gminy w Tomicach przesyła odpowiedzi na pytania
zadane we wniosku:
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny
wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art.
19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a
jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest
dostępna ta uchwała - NIE,
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust.
1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie) - NIE,
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego) -
NIE,
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a
jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym
jest dostępna ta uchwała - TAK:
https://bip.malopolska.pl/ugtomice,a,1152586,uchwala-nr-xii862015-rady-gminy-tomice-z-dnia-29-grudnia-2015-r-w-sprawie-okreslenia-zasad-i-trybu-p.html,
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach
2014-2016: 2014 – 80, 2015 – 76, 2016 – 85,
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
poszczególnych latach 2014-2016: 2014 – 2, 2015 – 2, 2016 – 4,
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym) - NIE,
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym) - NIE,
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu
sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link),
pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na
wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu
strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o
odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego - TAK,
https://bip.malopolska.pl/ugtomice,a,870759,uchwala-nr-xxxii2662014-rady-gminy-tomice-z-dnia-28-marca-2014-r-w-sprawie-funduszu-soleckiego-w-201.html,
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z
realizacją funduszu sołeckiego w gminie:
https://bip.malopolska.pl/ugtomice,a,947007,zarzadzenie-nr-592014-wojta-gminy-tomice-z-dnia-4-lipca-2014-r-w-sprawie-wprowadzenia-regulaminu-try.html,
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany
jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie
przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców
projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod
którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie
budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) - NIE,
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu
o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o
wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
(partycypacyjny) - NIE DOTYCZY,
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych
latach 2014-2016: NIE DOTYCZY.
Informację wytworzył:
Grzegorz Łopatecki
Informację udostępnił:
Ryszard Góralczyk
Sekretarz Gminy Tomice
Urząd Gminy w Tomicach
ul. Wadowicka 51
34-100 Tomice
NIP: 551-11-63-935
tel./fax: 33 823 35 98
e-mail: gmina@tomice.pl
---
Ta wiadomość została sprawdzona na obecność wirusów przez oprogramowanie antywirusowe Avast.
https://www.avast.com/antivirus
ODP. na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z 09.01.208 przez PROSZOWICE w sprawie Monitoring samorządy #2018
Dzień dobry
w załączeniu przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek o dostęp do
informacji publicznej skierowany do naszego Urzędu w dn. 9.01.2018.
z poważaniem
--
__________________________________________________________
Magdalena Koperczak-Basta
Sekretarz Gminy Proszowice
Urząd Gminy i Miasta Proszowice
ul. 3 Maja 72
32-100 Proszowice
NIP: 682-10-90-177
tel. (12) 386-10-20, 386-10-05, 386-19-69 wew. 148
http://www.proszowice.pl
fb.com/proszowice
__________________________________________________________
Dokument ten zawiera informacje poufne, które mogą być również
objęte tajemnicą służbową. Jest on przeznaczony do wyłącznego
użytku adresata. Jeśli nie są Państwo jego adresatem, to wszelkie
rozpowszechnianie, dystrybucja, reprodukcja, kopiowanie, publikacja
lub wykorzystanie tego dokumentu lub informacji jest zabronione.
Jeśli otrzymali Państwo tę wiadomość przez pomyłkę, prosimy
o bezzwłoczne skontaktowanie się z nami oraz usunięcie wiadomości
z Państwa komputera. / This e-mail may contain confidential
and/or privileged information. If you are not the intended
recipient (or have received this e-mail by mistake) please
notify the sender immediately and destroy this e-mail.
Any unauthorized copying, disclosure or distribution
of the material in this e-mail is strictly forbidden.
W dniu 09.01.2018 o 08:02, sprawa-5550@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
----------------------------------------------------------
1Dzień dobry
w załączeniu przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek o dostęp do
informacji publicznej skierowany do naszego Urzędu w dn. 9.01.2018.z poważaniem
--
__________________________________________________________Magdalena Koperczak-Basta
Sekretarz Gminy Proszowice
Urząd Gminy i Miasta Proszowice
ul. 3 Maja 72
32-100 Proszowice
NIP: 682-10-90-177tel. (12) 386-10-20, 386-10-05, 386-19-69 wew. 148
http://www.proszowice.pl
fb.com/proszowice
__________________________________________________________
Dokument ten zawiera informacje poufne, które mogą być również
objęte tajemnicą służbową. Jest on przeznaczony do wyłącznego
użytku adresata. Jeśli nie są Państwo jego adresatem, to wszelkie
rozpowszechnianie, dystrybucja, reprodukcja, kopiowanie, publikacja
lub wykorzystanie tego dokumentu lub informacji jest zabronione.
Jeśli otrzymali Państwo tę wiadomość przez pomyłkę, prosimy
o bezzwłoczne skontaktowanie się z nami oraz usunięcie wiadomości
z Państwa komputera. / This e-mail may contain confidential
and/or privileged information. If you are not the intended
recipient (or have received this e-mail by mistake) please
notify the sender immediately and destroy this e-mail.
Any unauthorized copying, disclosure or distribution
of the material in this e-mail is strictly forbidden.W dniu 09.01.2018 o 08:02, sprawa-5550@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:
>
> - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
> - czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
> - czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
> - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
> - informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
> - informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
> - czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
> - czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
> - czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
> - link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
> - czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
> - jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
> - jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-5550@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
>
> --
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego----------------------------------------------------------
odpowiedz na pismo z 9 stycznia 2018 r. przez KODEŃ w sprawie Monitoring samorządy #1023
Odpowiadając na Państwa pismo informuję:
1. 1.
Na terenie gminy nie obowiązuje taka uchwała
1. 2.
Nie utworzono.
1. 3.
Nie powołano
ad.4.
Tak.
https://ugkoden.bip.lubelskie.pl/index.php?id=347&p1=szczegoly&p2=1157513 https://ugkoden.bip.lubelskie.pl/index.php?id=347&p1=szczegoly&p2=1157513
ad.5.
https://ugkoden.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6
ad. 6.
Nie przeprowadzano.
ad. 7.
Nie.
ad. 8.
Nie.
ad. 9.
Tak. www https://ugkoden.bip.lubelskie.pl/index.php?id=347&p1=szczegoly&p2=1157509 https://ugkoden.bip.lubelskie.pl/index.php?id=347&p1=szczegoly&p2=1157509
ad. 10 10.
Nie podejmowano.
ad. 11-13.
Nie funkcjonuje.
Andrzej Krywicki
Odpowiedź na wniosek o udostepnienie informacji publicznej przez OPOCZNO w sprawie Monitoring samorządy #1643
Dzień dobry!
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej /scan pisma/.
Pozdrawiam
B. Kędziora
Biuro Rady Miejskiej w Opocznie
--------------------------------------------
Bogumiła Kędziora
Inspektor
Wydział Organizacyjny
Urząd Miejski w Opocznie
ul. Staromiejska 6, 26-300 Opoczno
tel. +48 44 736 31 09
fax. +48 44 736 31 11
RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez LESZNO w sprawie Monitoring samorządy $511
Szanowni Państwo,
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.
1
-----Original Message-----
From: sprawa-4580@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-4580@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Tuesday, January 9, 2018 7:57 AM
To: urzad@gminaleszno.pl
Subject: Wniosek o udostępnienie informacji publicznejStowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-4580@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez ZBĄSZYNEK w sprawie Monitoring samorządy #1457
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 09.01.2018 r. przesyłam następujące informacje:
1/ Na terenie Gminy Zbąszynek nie obowiązuje uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie).
2/ Na terenie Gminy Zbąszynek nie utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie).
3/ Na terenie Gminy Zbąszynek nie powołano rady oświatowej (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego).
4/ Na terenie Gminy Zbąszynek nie obowiązuje uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym).
5/ W latach 2014-2016 Rada Miejska w Zbąszynku przyjęła łącznie 255 uchwał. Rok 2014- 70 uchwał, rok 2015- 92 uchwały, rok 2016 - 93 uchwały.
6/ W latach 2014-2016 nie przeprowadzano konsultacji z mieszkańcami.
7/ Na terenie Gminy Zbąszynek nie utworzono młodzieżowej rady gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym).
8/ Na terenie Gminy Zbąszynek nie utworzono gminnej rady seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym).
9/ W Gminie Zbąszynek został wyodrębniony Fundusz Sołecki Uchwałą Nr XXXIX/23/2014 z dnia 27 marca 2014 roku Rady Miejskiej w Zbąszynku. http://www.bip.zbaszynek.pl/system/pobierz.php?plik=UCHWALA_NR_XXXIX_23_2014.pdf&id=6743
Organ wykonawczy nie wydał zarządzeń w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie.
10/ Na terenie Gminy Zbąszynek nie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców Projekty.
Informacji udzielił:
Jan Makarewicz
Sekretarz Gminy
-----Original Message-----
From: Urząd Miejski w Zbąszynku [mailto:urzad@zbaszynek.pl]
Sent: Tuesday, January 9, 2018 8:11 AM
To: Jan Makarewicz <sekretarz@zbaszynek.pl>
Subject: FW: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej-----Original Message-----
From: sprawa-5248@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-5248@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Tuesday, January 9, 2018 8:00 AM
To: urzad@zbaszynek.pl
Subject: Wniosek o udostępnienie informacji publicznejStowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-5248@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Wysyłanie wiadomości e-mail: Scan_20180118_082136.pdf przez LUBICZ w sprawie Monitoring samorządy #743
Dzień dobry,
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej z dnia 9 stycznia 2018 r.
Z poważaniem
Dorota Woźniak
UG Lubicz
Wiadomość jest gotowa do wysłania wraz z następującymi załącznikami (plikami
lub linkami):
Scan_20180118_082136.pdf
RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez BUDZYŃ w sprawie Monitoring samorządy $93
Budzyń, dnia 18 stycznia 2018 r.
Nr 1431.3.2018
Sieć Obywatelska
Watchdog Polska
W załączeniu przesyłam odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 9 stycznia 2018 r.
Z poważaniem
Ewa Kasperczak
Sekretarz Gminy Budzyń
1-----Original Message-----
From: sprawa-3837@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-3837@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Tuesday, January 9, 2018 7:56 AM
To: sekretarz@budzyn.pl
Subject: Wniosek o udostępnienie informacji publicznejStowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-3837@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Wysyłanie wiadomości e-mail: SKM_C224e18011808380.pdf przez OPORÓW w sprawie Monitoring samorządy #1644
Wiadomość jest gotowa do wysłania wraz z następującymi załącznikami
(plikami lub łączami):
SKM_C224e18011808380.pdf
FW: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez DREZDENKO w sprawie Monitoring samorządy #1396
Dzień dobry,
w nawiązaniu do wniosku o udostępnienie informacji publicznej z dnia
9.01.2018r. poniżej odpowiedzi oraz linki:
1. czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów
oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej
(art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o
wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www
(link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
- NIE
2. czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e
ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
http://www.bip.drezdenko.pl/plik,8148,uchwala-nr-viii-73-2015-rady-miejskiej
-w-drezdenku-z-dnia-17-czerwca-2015-r-w-sprawie-okreslenia-trybu-powolywania
-oraz-organizacji-i-trybu-dzialania-gminnej-rady-dzialalnosci-pozytku-public
znego-w-drezdenku.pdf
3. czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
-NIE
4. czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a
jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym
jest dostępna ta uchwała,
-PONIŻEJ LINKI DO UCHWAŁ DOT. KONSULTACJI SPOŁECZNYCH .
http://www.bip.drezdenko.pl/plik,8403,uchwala-nr-xi-95-2015-rady-miejskiej-w
-drezdenku-z-dnia-26-sierpnia-2015-r-w-sprawie-zasad-i-trybu-przeprowadzania
-konsultacji-spolecznych-z-mieszkancami-gminy-drezdenko.pdf
http://www.bip.drezdenko.pl/plik,8734,uchwala-nr-xv-180-2015-rady-miejskiej-
w-drezdenku-z-dnia-9-grudnia-2015-r-w-sprawie-przeprowadzenia-konsultacji-sp
olecznych-dotyczacych-zmiany-nazwy-placu-wilenskiego-w-miejscowosci-drezdenk
o.pdf
http://www.bip.drezdenko.pl/plik,9848,uchwala-nr-xxx-275-2016-rady-miejskiej
-w-drezdenku-z-dnia-28-wrzesnia-2016-r-w-sprawie-przeprowadzenia-konsultacji
-spolecznych-z-mieszkancami-gminy-drezdenko-dotyczacych-projektow-statutow-s
olectw.pdf
-POSIADAMY RÓWNIEŻ NA BIP ZAKŁADKĘ - KONSULTACJE SPOŁECZNE :
http://www.bip.drezdenko.pl/2529,konsultacje-spoleczne.html
5.informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach
2014-2016,
-W LATACH 2014-2016 RADA MIEJSKA W DREZDENKU PRZYJĘŁA 413 UCHWAŁ
6. informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
poszczególnych latach 2014-2016, W LAYACH 2014-2016 PRZEPROWADZONO - 29
KONSULTACJI
7. - czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym),
- TAK
8. czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym),
-NIE
9.czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o
funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www
BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody
na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie
adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała
o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
-TAK,
http://www.bip.drezdenko.pl/plik,7831,uchwala-nr-v-40-2015-rady-miejskiej-w-
drezdenku-z-dnia-11-marca-2015-r-w-sprawie-wyrazenia-zgody-na-wyodrebnienie-
w-budzecie-gminy-srodkow-stanowiacych-fundusz-solecki.pdf
10. link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w
związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
- http://www.bip.drezdenko.pl/2812,zarzadzenia-wydane-w-2017-r.html
-
http://www.bip.drezdenko.pl/plik,11181,zarzadzenie-burmistrza-nr-68-2017-w-s
prawie-zmiany-w-budzecie-na-2017-rok.zip
-
http://www.bip.drezdenko.pl/plik,11392,zarzadzenie-burmistrza-nr-71-2017-w-s
prawie-zmiany-w-budzecie-na-2017-rok.zip
11. czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) -
rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w
sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez
mieszkańców projekty, a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www
(link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w
sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
- NIE
12. jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w
oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami,
wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
(partycypacyjny),-------
13. jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w
poszczególnych latach 2014-2016.--------
Z poważaniem
Aleksandra Pietrzak
Urząd Miejski w Drezdenku
Stanowisko ds. kultury, sportu, turystyki i promocji
tel. 95 762 29 58
Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez TELATYN w sprawie Monitoring samorządy #1124
Witam
W załączniku przesyłamy odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej
Ewelina Galant-Woźniak
UG Telatyn
-----Oryginalna wiadomość-----
1
From: sprawa-5127@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Sent: Tuesday, January 9, 2018 7:59 AM
To: sekretariat@telatyn.pl
Subject: Wniosek o udostępnienie informacji publicznejStowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie
następujących informacji:- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny
wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art.
19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a
jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest
dostępna ta uchwała,
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust.
1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a
jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym
jest dostępna ta uchwała,
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach
2014-2016,
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
poszczególnych latach 2014-2016,
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym),
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym),
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu
sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link),
pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na
wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu
strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o
odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z
realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany
jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie
przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców
projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod
którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie
budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu
o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o
wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
(partycypacyjny),
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych
latach 2014-2016.Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na
adres sprawa-5127@fedrowanie.siecobywatelska.plSzymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami
reprezentacji--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział
Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego---
avast! antywirus: Przychodzace wiadomosc czysta.
Baza sygnatur wirusow (VPS): 180105-0, 2018-01-05
Przetestowano na: 2018-01-09 08:03:55
avast! - copyright (c) 1988-2017 AVAST Software.
https://www.avast.com/antivirus---
avast! antywirus: Wychodzace wiadomosc czysta.
Baza sygnatur wirusow (VPS): 180117-6, 2018-01-17
Przetestowano na: 2018-01-18 08:27:51
avast! - copyright (c) 1988-2018 AVAST Software.
https://www.avast.com/antivirus
Odpowiedz na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez JAWOR w sprawie Monitoring samorządy #369
W załączeniu przesyłamy pismo OR.1431.3.2018 z dnia 17 grudnia 2018 r.
Odpowiedź na udost. info. pub. przez GNIEWKOWO w sprawie Monitoring samorządy #710
Witam. Do niniejszej wiadomości załączam odpowiedź na Państwa wniosek, który
wpłynął do nas dnia 9 stycznia 2018 r.
Pozdrawiam
Sekretariat Urzędu Miejskiego w Gniewkowie
Bogumiła Michalska
52 354 30 08
Gniewkowo_logo2 małe
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji przez URZĘDÓW w sprawie Monitoring samorządy #1142
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji złożony przez
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska Urząd Miejski w Urzędowie
informuje: :
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny
wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art.
19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a
jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest
dostępna ta uchwała,
Odp:
TAK
https://ugurzedow.bip.lubelskie.pl/index.php?id=558
<https://ugurzedow.bip.lubelskie.pl/index.php?id=558&p1=szczegoly&p2=388262>
&p1=szczegoly&p2=388262
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust.
1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
Odp:
Nie została utworzona, przyjęto tryb jej powoływania i działania.
https://ugurzedow.bip.lubelskie.pl/index.php?id=72
<https://ugurzedow.bip.lubelskie.pl/index.php?id=72&p1=szczegoly&p2=99281>
&p1=szczegoly&p2=99281
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
Odp:
NIE
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a
jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym
jest dostępna ta uchwała,
Odp:
NIE
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach
2014-2016,
Odp:
2014 - 89
2015 - 93
2016 - 107
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
poszczególnych latach 2014-2016,
Odp:
2015 -1
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym),
Odp:
NIE
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym),
Odp:
NIE
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu
sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link),
pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na
wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu
strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o
odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
Odp:
Fundusz utworzono w 2009 roku, a obowiązująca uchwała to:
https://ugurzedow.bip.lubelskie.pl/index.php?id=582
<https://ugurzedow.bip.lubelskie.pl/index.php?id=582&p1=szczegoly&p2=788145>
&p1=szczegoly&p2=788145
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z
realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
Odp:
Brak zarządzeń
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany
jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie
przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców
projekty, a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod
którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie
budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
Odp:
NIE
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu
o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o
wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
(partycypacyjny),
Odp:
NIE
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych
latach 2014-2016.
Odp:
Brak
Z poważaniem,
Wiesława Ciupak
Sekretarz Gminy
(81) 82 25 009
RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez STRZELCE WIELKIE w sprawie Monitoring samorządy #1687
Dzień dobry,
w załączniku przesyłamy odpowiedź na wniosek o dostęp do informacji publicznej.
1-----Original Message-----
From: sprawa-5396@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-5396@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Tuesday, January 09, 2018 8:01 AM
To: ugstrzelce@post.pl
Subject: Wniosek o udostępnienie informacji publicznejStowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-5396@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Wysyłanie wiadomości e-mail: odpowiedź na udostępnienie informacji publicznej - 2018 przez GIŻYCKO w sprawie Monitoring samorządy $245
W załączeniu przesyłam odpowiedź na zapytanie o udzielenie informacji
publicznej z dnia 9 stycznia 2018r.
Z poważaniem,
Barbara Sosnowicz
Inspektor
Referat Spraw Społecznych i Organizacyjnych
Urząd Gminy Giżycko
Wiadomość jest gotowa do wysłania wraz z następującymi załącznikami
(plikami lub łączami):
odpowiedź na udostępnienie informacji publicznej - 2018
odpowiedz na wniosek przez ŻYCHLIN w sprawie Monitoring samorządy #1721
Szanowni Państwo,
w załaczeniu przesyłam odpowiedz na wniosek o udostepnienie informacji publicznej
Z poważaniem, Janina Stasiak
Sekretariat
tel: 24 24 351 20 33 , 285 10 06
fax: 24 351 20 31
sekretariat@gminazychlin.pl
--------------------------------------------------------------------------------
Gmina Żychlin
NIP: 7752406961; REGON 611015514
Konto Bankowe BS w 88 9022 0007 0000 2408 2008 0007
--------------------------------------------------------------------------------
Informacja zawarta w niniejszej korespondencji jest POUFNA. Korespondencja skierowana jest wyłącznie do osoby (firmy) wymienionej wyżej. Rozpowszechnianie, kopiowanie, ujawnianie lub przekazywanie osobom trzecim w jakiejkolwiek formie informacji zawartych w niniejszym dokumencie w całości lub w części jest zakazane. Jeżeli nie jesteście Państwo adresatem wiadomości prosimy o natychmiastowe powiadomienie nadawcy poprzez odesłanie maila i usunięcie go.
The information contained in this message is CONFIDENTIAL and is intended for the addressee only. Any unauthorized use, dissemination of the information or copying of this message is prohibited. If you are not the addressee, please notify the sender immediately by return e-mail and delete this message.
__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja silnika detekcji 16751 (20180117) __________
Wiadomoć została sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.
http://www.eset.pl lub http://www.eset.com
Fwd: Re: Pd: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez JADÓW w sprawie Monitoring samorządy $328
--- Treść przekazanej wiadomości ---
Temat: Re: Pd: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
Data: Wed, 17 Jan 2018 15:28:48 +0100
Nadawca: Justyna Winnicka-Bayram <justyna.winnicka@jadow.az.pl>
Adresat: sprawa-4258@ferdowanie.siecobywatelska.pl
W dniu 2018-01-17 o 13:30, jadow pisze:
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 9
stycznia 2018r. gmina Jadów informuje, że :
- w 2011 roku została podjęta Uchwała Nr XII/75/2011 z dnia 25.11.2011
r. w sprawie: uchwalenia programu współpracy Gminy Jadów z organizacjami
pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o
działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2012. Uchwała
znajduje się na stronie www.bip.jadow.az.pl <http://www.bip.jadow.az.pl>
pod linkiem http://bip.jadow.az.pl/userfiles/file/uch74.pdf
- w gminie nie funkcjonuje rada działalności pożytku publicznego
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa
oświatowego) – nie powołano
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link)
BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała – uchwala z 2011 roku link
http://bip.jadow.az.pl/userfiles/file/uch47.pdf
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych
latach 2014-2016 – w okresie 2014-2016 Rada Gminy Jadów podjęła łącznie
249 uchwał tj. w 2014- 78 uchwał, w 2015 – 91 i w 2016 – 80 uchwał.
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
poszczególnych latach 2014-2016,
2014 – 1 konsultacje, w 2015 – brak, w 2016 brak
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym) – nie
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym) – nie
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o
funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony
www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o
wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to
wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna
jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie
funduszu sołeckiego - uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie
funduszu sołeckiego w gminie Jadów była podjęta 26 czerwca 2009r.
Niestety nie jesteśmy w stanie podać linku, gdyż obowiązujący BIP
zawiera uchwały od 2010 roku.
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w
związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie – wszystkie
zarządzenia znajdują się pod linkiem
http://bip.jadow.az.pl/index.php?id=1016
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) -
rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w
sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez
mieszkańców projekty, a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony
www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie
(uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego
(partycypacyjnego) – nie funkcjonuje
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w
oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami,
wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
(partycypacyjny) – nie dotyczy
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w
poszczególnych latach 2014-2016 – nie dotyczy
--
Justyna Winnicka-Bayram, Urząd Gminy Jadów - Kierownik Referatu
Organizacyjno Społecznego, tel. 25 785-44-09 mail :
justyna.winnicka@jadow.az.pl
1--- Treść przekazanej wiadomości ---
Temat: Re: Pd: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
Data: Wed, 17 Jan 2018 15:28:48 +0100
Nadawca: Justyna Winnicka-Bayram <justyna.winnicka@jadow.az.pl>
Adresat: sprawa-4258@ferdowanie.siecobywatelska.plW dniu 2018-01-17 o 13:30, jadow pisze:
>
> Dnia 9 stycznia 2018 07:56 jadow
> <sprawa-4258@fedrowanie.siecobywatelska.pl> napisał(a):
>
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o
> udostępnienie następujących informacji:
>
> - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych
> kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach
> inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku
> publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o
> wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta
> uchwała,
> - czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art.
> 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o
> wolontariacie),
> - czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa
> oświatowego),
> - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu
> przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy
> o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu
> strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
> - informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w
> poszczególnych latach 2014-2016,
> - informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami
> w poszczególnych latach 2014-2016,
> - czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o
> samorządzie gminnym),
> - czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o
> samorządzie gminnym),
> - czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy
> o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu
> strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca
> uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego;
> jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link),
> pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia
> zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
> - link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w
> związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
> - czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) -
> rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na
> uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z
> budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak,
> to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym
> dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie
> budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
> - jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny)
> w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z
> mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest
> budżet obywatelski (partycypacyjny),
> - jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w
> poszczególnych latach 2014-2016.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie
> elektronicznej na adres sprawa-4258@fedrowanie.siecobywatelska.pl
> <mailto:sprawa-4258@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
>
> Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
> --
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII
> Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 9
stycznia 2018r. gmina Jadów informuje, że :- w 2011 roku została podjęta Uchwała Nr XII/75/2011 z dnia 25.11.2011
r. w sprawie: uchwalenia programu współpracy Gminy Jadów z organizacjami
pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o
działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2012. Uchwała
znajduje się na stronie www.bip.jadow.az.pl <http://www.bip.jadow.az.pl>
pod linkiem http://bip.jadow.az.pl/userfiles/file/uch74.pdf- w gminie nie funkcjonuje rada działalności pożytku publicznego
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa
oświatowego) – nie powołano- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link)
BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała – uchwala z 2011 roku link
http://bip.jadow.az.pl/userfiles/file/uch47.pdf- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych
latach 2014-2016 – w okresie 2014-2016 Rada Gminy Jadów podjęła łącznie
249 uchwał tj. w 2014- 78 uchwał, w 2015 – 91 i w 2016 – 80 uchwał.- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
poszczególnych latach 2014-2016,2014 – 1 konsultacje, w 2015 – brak, w 2016 brak
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym) – nie- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym) – nie- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o
funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony
www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o
wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to
wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna
jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie
funduszu sołeckiego - uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie
funduszu sołeckiego w gminie Jadów była podjęta 26 czerwca 2009r.
Niestety nie jesteśmy w stanie podać linku, gdyż obowiązujący BIP
zawiera uchwały od 2010 roku.- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w
związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie – wszystkie
zarządzenia znajdują się pod linkiem
http://bip.jadow.az.pl/index.php?id=1016- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) -
rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w
sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez
mieszkańców projekty, a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony
www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie
(uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego
(partycypacyjnego) – nie funkcjonuje- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w
oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami,
wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
(partycypacyjny) – nie dotyczy- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w
poszczególnych latach 2014-2016 – nie dotyczy--
Justyna Winnicka-Bayram, Urząd Gminy Jadów - Kierownik Referatu
Organizacyjno Społecznego, tel. 25 785-44-09 mail :
justyna.winnicka@jadow.az.pl
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187
- 188
- 189
- 190
- 191
- 192
- 193
- 194
- 195
- 196
- 197
- 198
- 199
- 200
- 201
- 202
- 203
- 204
- 205
- 206
- 207
- 208
- 209
- 210
- 211
- 212
- 213
- 214
- 215
- 216
- 217
- 218
- 219
- 220
- 221
- 222
- 223
- 224
- 225
- 226
- 227
- 228
- 229
- 230
- 231
- 232
- 233
- 234
- 235
- 236
- 237
- 238
- 239
- 240
- 241
- 242
- 243
- 244
- 245
- 246
- 247
- 248
- 249
- 250
- 251
- 252
- 253
- 254
- 255