Monitoring samorządy przez kamil.bregula
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 168 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 144 | 0 |
Lubelskie | 212 | 0 |
Lubuskie | 82 | 0 |
Łódzkie | 177 | 0 |
Małopolskie | 182 | 0 |
Mazowieckie | 313 | 0 |
Opolskie | 71 | 0 |
Podkarpackie | 159 | 0 |
Podlaskie | 118 | 0 |
Pomorskie | 121 | 0 |
Śląskie | 167 | 0 |
Świętokrzyskie | 101 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 116 | 0 |
Wielkopolskie | 224 | 0 |
Zachodniopomorskie | 111 | 0 |
Listy
RE: Odpowiedz na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez WÓLKA w sprawie Monitoring samorządy #1158
Dzień Dobry ,
W odpowiedzi na pytania zawarte we wniosku, przesyłam informacje uzyskane od pracowników Urzędu Gminy Wólka.
Pytanie:
Czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
Odpowiedz:
Uchwała Nr XII.76.2015 z dnia 9 września 2015 r. w sprawie w określenia trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej jest dostępna pod linkiem:
http://bip.wolka.pl/wiadomosci/638/wiadomosc/282662/uchwala_nr_xii762015_rady_gminy_wolka_z_dnia_9_wrzesnia_2015r_w_
Czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
Odpowiedz:
W Gminie Wólka nie utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego.
Pytanie:
Czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
Odpowiedz:
W Gminie Wólka nie powołano rady oświatowej.
Pytanie:
Czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
Odpowiedz:
Uchwała nr X.66.2015 z dnia 26 czerwca 2015 r. w sprawie zasad i trybu przeprowadzania konsultacji społecznych na ternie Gminy Wólka jest dostępna pod linkiem:
https://bip-files.idcom-web.pl/sites/3136/wiadomosci/271592/files/uch_66_2015.pdf
Żądana informacja:
Informacja o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
Odpowiedz:
W latach 2014-2016 Rada Gminy podjęła 185 uchwał.
Żądana informacja:
Informacja o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
Odpowiedz:
W Gminie Wólka w latach 2014-2015 przeprowadzono 12 konsultacji społecznych.
Pytanie:
Czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
Odpowiedz:
W Gminie Wólka nie utworzono młodzieżowej rady gminy.
Pytanie:
Czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
Odpowiedz:
W Gminie Wólka nie utworzono gminnej rady seniorów.
Pytanie:
Czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
Odpowiedz:
Uchwała Nr VII.37.2015 z dnia 2 marca 2015r. w sprawie wyrażenia zgody na wyodrębnienie w budżecie gminy środków stanowiących fundusz sołecki jest dostępna pod linkiem:
http://bip.wolka.pl/wiadomosci/638/wiadomosc/258409/uchwala_nr_vii372015_rady_gminy_wolka_z_dnia_2_marca_2015r_w_spr
Żądana informacja:
Link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
Odpowiedz:
Zarządzenie Nr 16.2016 Wójta Gminy z dnia 17.03.2016 w sprawie przyjęcia informacji o przebiegu wykonania budżetu Gminy Wólka oraz informacji o przebiegu wykonania planu finansowego Gminnej Biblioteki Publicznej w Wólce, za 2015 rok. zawierającego informacje związane z realizacją funduszu sołeckiego jest dostępne pod linkiem:
http://bip.wolka.pl/wiadomosci/642/wiadomosc/320608/zarzadzenie_nr_1616_wojta_gminy_wolka_z_dnia_17_marca_2016r_w_sp
Zarządzenie Nr 21.2017Wójta Gminy Wólka z dnia 31 marca 2017 r. w sprawie przyjęcia informacji o przebiegu wykonania budżetu Gminy Wólka oraz informacji o przebiegu wykonania planu finansowego Gminnej Biblioteki Publicznej w Wólce, za 2016 rok.
zawierającego informacje związane z realizacją funduszu sołeckiego jest dostępne pod linkiem:
http://bip.wolka.pl/wiadomosci/642/wiadomosc/371624/zarzadzenie_nr_2117_wojta_gminy_wolka_z_dnia_31_marca_2017_r_w_s
Pytanie:
Czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
Odpowiedz:
W Gminie Wólka nie funkcjonuje budżet obywatelski
Żądana Informacja:
Jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
Odpowiedz:
Nie dotyczy
Żądana Informacja:
Jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.
Odpowiedz:
Nie dotyczy
Pozdrawiam
Agnieszka Rybka
Inspektor ds. Rady Gminy i Kadr
-----Original Message-----
From: sprawa-5161@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-5161@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Tuesday, January 09, 2018 8:00 AM
To: wolka@bazagmin.pl
Subject: Wniosek o udostępnienie informacji publicznejStowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-5161@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
odpowiedź przez WIELKA NIESZAWKA w sprawie Monitoring samorządy #804
Dzień dobry
W załączeniu przesyłam odpowiedz na udostępnienie informacji publicznej
Sekretariat Wójta
Beata Borzęcka
Urząd Gminy w Wielkiej Nieszawce
tel. 56 678-10-19 , tel/fax 56 678-12-12
sekretariat@wielkanieszawka.pl
Fwd: Fwd: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez DOBRYSZYCE w sprawie Monitoring samorządy #1580
Witam,
w związku z wnioskiem przesłanym pocztą elektroniczną (e-mail )z dnia
09.01.2018r. ( data wpływu 11.01.2018r.) w sprawie udostępnienia
informacji publicznej poniżej przesyłam odpowiedzi.
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,\
Odp. Uchwała Nr XLVI/283/10 z dnia 28.10.2010r.
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
Odp. Nie
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
Odp. Nie
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
Odp. Tak obowiązuje Uchwała Nr XV/78/11 z dnia 28 września 2011 r.
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
Odp. W roku 2014 przyjęto 96 Uchwał.
W roku 2015 przyjęto 74 Uchwały.
W roku 2016 przyjęto 70 Uchwał.
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
Odp. Przeprowadzono 3 konsultacje z mieszkańcami w latach 2014-2016
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
Odp. Nie utworzono.
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
Odp. Nie utworzono.
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
Odp. Wyodrębniono fundusz sołecki na rok 2018 zgodnie z ustawą z dnia 21 lutego 2014 r. o funduszu sołeckim §2 pkt.3 " uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu ma zastosowanie do kolejnych lat budżetowych następujących po roku , w którym została podjęta " Uchwała Nr VII/32/15 z dnia 27 marca 2015 r. https://dobryszyce.i-bip.pl/index.php?lang=1&cat=12&z_dnia=128&subcat=846
Uchwała Nr IX/42/15 z dnia 22 kwietnia 2015 r. https://dobryszyce.i-bip.pl/index.php?lang=1&cat=12&find_number=IX%2F42%2F15&find_w_sprawie=&find_tresc=&find_sesja=&find=SZUKAJ
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
Odp. Gmina nie posiada wydzielonych zarządzeń.
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
Odp. Nie funkcjonuje.
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
Odp. Nie dotyczy.
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.
Odp. Nie dotyczy.
--- Treść przekazanej wiadomości ---
Temat: Fwd: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
Data: Thu, 11 Jan 2018 09:58:13 +0100
Nadawca: Urząd Gminy Dobryszyce <wojt.dobryszyce.era@gminypolskie.pl>
Adresat: Paulina Kuliberda <p.kuliberda@dobryszyce.pl>
--
----------------------------------------------------
Urząd Gminy Dobryszyce
(044) 681-11-93
www.dobryszyce.i-bip.pl
----------------------------------------------------
--- Treść przekazanej wiadomości ---
Temat: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
Data: Tue, 09 Jan 2018 06:56:32 -0000
Nadawca: sprawa-4012@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Odpowiedź-Do: sprawa-4012@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Adresat: wojt.dobryszyce.era@gminypolskie.pl
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adressprawa-4012@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez KALISZ POMORSKI w sprawie Monitoring samorządy $372
Dotyczy odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,- brak uchwał.
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),-nie.
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),- nie.
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,-brak uchwały.
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,- w roku 2014 - podjęto 109 uchwał , w roku 2015-podjeto 94 uchwały, w 2016 roku podjęto -86 uchwał.
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,- konsultacje w sprawie przyjęcia " Rocznego Programu Współpracy Gminy Kalisz Pomorski z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami na rok 2014, 2015, 2016.
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),-nie.
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),- nie.
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,- nie wyrażono zgody na Fundusz Sołecki: BiP Kaliszpom, uchwały: Uchwała XXXVI/264/13 , Uchwała LVI/397/14, Uchwała Nr VI/31/15.
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,-brak.
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),- nie.
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),-nie.
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.- brak.
Sporządził:k.Szałkowska Ins. ds.obsługi RM tel. 943617775
(bez tematu) przez GRÓJEC w sprawie Monitoring samorządy $298
Dzień dobry.
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek.
Z poważaniem
Justyna Lewandowska
Inspektor
Sekretariat Burmistrza Gminy i Miasta Grójec
Tel. /48/ 664 23 01
Odpowiedź na wniosek z dnia 9 stycznia 2018 r. przez RZEZAWA w sprawie Monitoring samorządy #2031
Odpowiedź na wniosek z dnia 9 stycznia 2018 r.
Wysyłanie wiadomości e-mail: Odpowiedź na informacje publiczną przez LIBIĄŻ w sprawie Monitoring samorządy #1970
Dzień dobry,
w załączeniu przekazuję odpowiedź na informację publiczną która wpłynęła do Urzędu Miejskiego w Libiążu.
Agnieszka Dobrowolska
Wiadomość jest gotowa do wysłania wraz z następującymi załącznikami (plikami lub linkami):
Odpowiedź na informacje publiczną
UM Sieradz - odpowiedź organizacje przez SIERADZ w sprawie Monitoring samorządy #1677
W odpowiedzi na pismo z dnia 09.01.2018 roku, nr 798, przekazuję
następującą odpowiedź:
Ad1. Tak.
http://sieradz.eu/sites/default/files/pliki/organizacje_pozarzadowe/program_wspolpracy_z_organizacjami_pozarzadowymi_na_2018_r.pdf
Ad2. Nie
Ad3. Nie
Ad4. Nie
Ad5.2014 -96, 2015 - 104, 2016 - 83
Ad.6 Odpowiedź w tym zakresie zostanie przekazana do 11.02.2018 roku, ze
względu na konieczność zebrania informacji z różnych wydziału i ze
względu na nieobesność niektórych kierowników.
AD7. Tak
Ad.8 Nie
Ad.9 NIe
Ad.10 Nie
Ad.11 Nie
Ad.12 Nie
Ad.13 Nie dotyczy
--
Serdecznie pozdrawiam
Żanetta Marzuchowska
tel. 504 059 595
Odp. na wniosek o udost. inf. publicznej przez JASTARNIA w sprawie Monitoring samorządy $344
Dzień dobry,
W odpowiedzi na Państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznej Urząd Miejski w Jastarni uprzejmie informuje, że na stronie http://www.bip.jastarnia.pl/dokumenty/132 opublikowana jest obowiązująca w Gminie Jastarnia, Uchwała nr XVI/113/2012 Rady Miasta Jastarni w sprawie określenia trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej.
Informujemy również, że w Gminie Jastarnia nie utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego
i o wolontariacie), nie powołano też rady oświatowej w trybie art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego, nie utworzono młodzieżowej rady gminy w trybie art. 5b ust. 2 ustawy
o samorządzie gminnym), nie utworzono gminnej rady seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym). Gmina Jastarnia na swoim terenie nie ma sołectw więc nie dotyczy nas ustawa o funduszu sołeckim. W Gminie Jastarnia nie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny). Nie obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym).
Z poważaniem
Adrian Baranowski
Sekretarz Miasta
tel.: +48 58 675 19 20
Urząd Miejski w Jastarni
ul. Portowa 24
84-140 Jastarnia
www.jastarnia.pl
Niniejsza wiadomość e-mail jest ściśle poufna. Przeznaczona jest wyłącznie dla osoby wymienionej jako adresat niniejszego przekazu. Może zawierać informacje objęte tajemnicą prawną bądź zawodową. W przypadku wadliwego przekazu prosimy o natychmiastowe skontaktowanie się z nadawcą wiadomości wskazanym w nagłówku, usunięcie oraz niewykorzystywanie jakiejkolwiek jej części. Jednocześnie informujemy, że niniejsza wiadomość e-mail została skontrolowana i nie zawiera wirusów komputerowych.
P Czy musisz drukować tę wiadomość? Pomyśl o środowisku. Zachowaj ją w swojej skrzynce odbiorczej, lub przenieś do archiwum.
RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez GRODZISKO DOLNE w sprawie Monitoring samorządy $295
W związku z wnioskiem o udzielenie informacji publicznej z dnia 9 stycznia 2018 r udzielam odpowiedzi na poszczególne pytania:
- uchwała ws. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej została podjęta i znajduje się pod adresem: http://prawomiejscowe.pl/UrzadGminyGrodziskoDolne/document/106362/Uchwa%C5%82a-XXXIX_323_2013,
- nie utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego,
- nie powołano gminnej rady oświatowej,
- podjęto uchwałę ws. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (http://prawomiejscowe.pl/UrzadGminyGrodziskoDolne/document/104016/Uchwa%C5%82a-XII_93_11),
- liczba uchwał: 2014 - 77, 2015 - 86, 2016 - 109,
- w latach 2014-2016 przeprowadzono 5 konsultacji społecznych,
- nie utworzono młodzieżowej rady gminy,
- nie utworzono gminnej rady seniorów,
- wyodrębniono fundusz sołecki (http://prawomiejscowe.pl/UrzadGminyGrodziskoDolne/document/106249/Uchwa%C5%82a-XLIII_350_2014),
- nie wydano zarządzeń związanych z funduszem sołeckim,
- nie wyodrębniono funduszu obywatelskiego,
Z poważaniem
Grzegorz Potaczała
Sekretarz Gminy
Urząd Gminy Grodzisko Dolne
37-306 Grodzisko Dolne 125a
tel.: (17) 242 82 65 | fax: (17) 243 60 38 | kom.: 604 42 82 53
www.grodziskodolne.pl
-----Original Message-----
From: sprawa-4194@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-4194@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Tuesday, January 9, 2018 7:57 AM
To: sekretarz@grodziskodolne.pl
Subject: Wniosek o udostępnienie informacji publicznejStowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-4194@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
odpowiedź na wniosek przez UNIEJÓW w sprawie Monitoring samorządy #1697
Dzień dobry
W załączeniu przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek o udostępnienie
informacji publicznej.
W odpowiedzi zawarte są następujące linki:
4) <http://www.uniejow.bip.net.pl/?c=710>
http://www.uniejow.bip.net.pl/?c=710
9) <http://www.uniejow.bip.net.pl/?a=2608>
http://www.uniejow.bip.net.pl/?a=2608
Z poważaniem
Agnieszka Nowak
Inspektor ds. kadr i obsługi samorządu
Urząd Miasta w Uniejowie
dot. udzielena informacji publicznej przez BYTÓW w sprawie Monitoring samorządy $98
Bytów, dn. 23 stycznia 2018 r.
BRK.1431.1.2018.JP
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2
02-605 Warszawa
W odpowiedzi na wniosek o udzielenie informacji publicznej z dnia 9 stycznia
2018 r. przekazuję następujące informacje:
1. Czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów
oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej
(art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o
wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www
(link), pod którym jest dostępna ta uchwała.
Odpowiedź: TAK - link poniżej:
<http://bip.bytow.com.pl/Article/get/id,17689.html>
http://bip.bytow.com.pl/Article/get/id,17689.html
2. Czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e
ust. 1 ustawy
o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie)
Odpowiedź: NIE
3. Czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa
oświatowego).
Odpowiedź: NIE
4. Czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji
z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak,
to wnosimy
o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta
uchwała.
Odpowiedź: TAK - link poniżej:
<http://bip.bytow.com.pl/Article/get/id,16323.html>
http://bip.bytow.com.pl/Article/get/id,16323.html
lub bip.bytow.com.pl - Rada Miejska - Prawo miejscowe - Uchwały - Kadencja
2010 - 2014 - Pokaż Archiwalne - Nr Uchwały XXIX/249/2013 z dnia 27.03.2013
rok.
5. Informacja o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych
latach 2014-2016:
Odpowiedź: Liczba przyjętych uchwał przez Radę Miejską w Bytowie w
poszczególnych latach:
Rok 2014 - 116 przyjętych uchwał
Rok 2015 - 108 przyjętych uchwał
Rok 2016 - 121 przyjętych uchwał
6. Informacja o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
poszczególnych latach 2014-2016 -
Odpowiedź: Liczba przeprowadzonych konsultacji w poszczególnych latach:
Rok 2014 - 2
Rok 2015 - 1
Rok 2016 - 1
7. Czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym) Odpowiedź: NIE.
8. Czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym)
Odpowiedź: NIE.
9. Czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o
funduszu sołeckim),
a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym
dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie
funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP
(link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia
zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego.
Odpowiedź: TAK - link poniżej:
- Uchwała w sprawie wyrażenia zgody na wyodrębnienie w budżecie gminy Bytów
środków stanowiących fundusz sołecki
<http://bip.bytow.com.pl/Article/get/id,16559.html>
http://bip.bytow.com.pl/Article/get/id,16559.html
10. Link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w
związku
z realizacją funduszu sołeckiego w gminie.
Odpowiedź: linki poniżej do zarządzeń Burmistrza związanych z realizacją
funduszu sołeckiego w gminie Bytów:
- powołanie komisji do spraw oceny wniosków funduszu sołeckiego
<http://bip.bytow.com.pl/Article/get/id,17059.html>
http://bip.bytow.com.pl/Article/get/id,17059.html
- regulamin wydatkowania środków funduszu sołeckiego
<http://bip.bytow.com.pl/Article/get/id,17059.html>
ttp://bip.bytow.com.pl/Article/get/id,17059.html
- zmiana zarządzenia w sprawie ustanowienia regulaminu wydatkowania środków
z funduszu sołeckiego w gminie Bytów
<http://bip.bytow.com.pl/Article/get/id,17377.html>
http://bip.bytow.com.pl/Article/get/id,17377.html
11. Czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) -
rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w
sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez
mieszkańców projekty, a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www
(link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w
sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego).
Odpowiedź: TAK - linki poniżej:
<http://bip.bytow.com.pl/Article/get/id,16559.html>
http://bip.bytow.com.pl/Article/get/id,16559.html
<http://bip.bytow.com.pl/Article/get/id,16581.html>
http://bip.bytow.com.pl/Article/get/id,16581.html
<http://bip.bytow.com.pl/Article/get/id,16833.html>
http://bip.bytow.com.pl/Article/get/id,16833.html
<http://bip.bytow.com.pl/Article/get/id,17148.html>
http://bip.bytow.com.pl/Article/get/id,17148.html
<http://bip.bytow.com.pl/Article/get/id,17448.html>
http://bip.bytow.com.pl/Article/get/id,17448.html
12. Jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w
oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami,
wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski
(partycypacyjny).
Odpowiedź: nie dotyczy.
13. Jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w
poszczególnych latach 2014-2016.
Odpowiedź: Kwoty budżetu obywatelskiego w poszczególnych latach:
L.p.
ROK
Planowana kwota budżetu obywatelskiego
Wykorzystana kwota budżetu obywatelskiego
1.
2014
0,00 zł
0,00 zł
2.
2015
700 000,00 zł
699 995,77 zł
3.
2016
700 000,00 zł
638 484,13 zł
Pozdrawiam
----------------------------
Urząd Miejski w Bytowie
Joanna Piekarska - Kierownik Wydziału Organizacyjnego
Tel. 59 822 89-17
e-mail: <mailto:j.piekarska@bytow.com.pl> j.piekarska@bytow.com.pl
FW: informacja publiczna przez ZAKOPANE w sprawie Monitoring samorządy #2075
Szanowni Państwo,
Urząd Miasta Zakopane w załączeniu do niniejszej wiadomości przesyła skan
pisma z dnia 23 stycznia 2018 r., znak: ORG-I.1431.1.2018, stanowiące
odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.
Z poważaniem
Anna Łapsa
p.o. Naczelnika Wydziału Organizacyjnego
Urząd Miasta Zakopane
ul. Kościuszki 13
34-500 Zakopane
tel. 18 20 20 466
odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez KOMARÓWKA PODLASKA w sprawie Monitoring samorządy #1025
Dzień dobry.
W załączeniu Gmina Komarówka Podlaksa przesyła odpowiedź na wniosek o
udostępnienie informacji publicznej z dnia 9 stycznia 2018 roku.
Link do uchwały: http://edziennik.lublin.uw.gov.pl/#/legalact/2010/2306/
Sekretarz Gminy
Elżbieta Zienkiewicz
tel. 083 353-50-04
Opis: 100px-POL_gmina_Komarówka_PodlaskaCOA.svg
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 9 stycznia 2018 roku przez DZIERZKOWICE w sprawie Monitoring samorządy #988
<html xmlns:v="urn:schemas-microsoft-com:vml" xmlns:o="urn:schemas-microsoft-com:office:office" xmlns:w="urn:schemas-microsoft-com:office:word" xmlns:m="http://schemas.microsoft.com/office/2004/12/omml" xmlns="http://www.w3.org/TR/REC-html40"><head><meta http-equiv=Content-Type content="text/html; charset=iso-8859-2"><meta name=Generator content="Microsoft Word 15 (filtered medium)"><style><!--
/* Font Definitions */
@font-face
{font-family:"Cambria Math";
panose-1:2 4 5 3 5 4 6 3 2 4;}
@font-face
{font-family:Calibri;
panose-1:2 15 5 2 2 2 4 3 2 4;}
/* Style Definitions */
p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal
{margin:0cm;
margin-bottom:.0001pt;
font-size:11.0pt;
font-family:"Calibri",sans-serif;
mso-fareast-language:EN-US;}
a:link, span.MsoHyperlink
{mso-style-priority:99;
color:#0563C1;
text-decoration:underline;}
a:visited, span.MsoHyperlinkFollowed
{mso-style-priority:99;
color:#954F72;
text-decoration:underline;}
span.Stylwiadomocie-mail17
{mso-style-type:personal-compose;
font-family:"Calibri",sans-serif;
color:windowtext;}
.MsoChpDefault
{mso-style-type:export-only;
font-family:"Calibri",sans-serif;
mso-fareast-language:EN-US;}
@page WordSection1
{size:612.0pt 792.0pt;
margin:70.85pt 70.85pt 70.85pt 70.85pt;}
div.WordSection1
{page:WordSection1;}
--></style><!--[if gte mso 9]><xml>
<o:shapedefaults v:ext="edit" spidmax="1026" />
</xml><![endif]--><!--[if gte mso 9]><xml>
<o:shapelayout v:ext="edit">
<o:idmap v:ext="edit" data="1" />
</o:shapelayout></xml><![endif]--></head><body lang=PL link="#0563C1" vlink="#954F72"><div class=WordSection1><p class=MsoNormal><o:p> </o:p></p></div></body></html>
Odpowiedz na wniosek przez BEDLNO w sprawie Monitoring samorządy #1549
<html xmlns:v="urn:schemas-microsoft-com:vml" xmlns:o="urn:schemas-microsoft-com:office:office" xmlns:w="urn:schemas-microsoft-com:office:word" xmlns:m="http://schemas.microsoft.com/office/2004/12/omml" xmlns="http://www.w3.org/TR/REC-html40"><head><META HTTP-EQUIV="Content-Type" CONTENT="text/html; charset=us-ascii"><meta name=Generator content="Microsoft Word 12 (filtered medium)"><style><!--
/* Font Definitions */
@font-face
{font-family:"Cambria Math";
panose-1:2 4 5 3 5 4 6 3 2 4;}
@font-face
{font-family:Calibri;
panose-1:2 15 5 2 2 2 4 3 2 4;}
/* Style Definitions */
p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal
{margin:0cm;
margin-bottom:.0001pt;
font-size:11.0pt;
font-family:"Calibri","sans-serif";}
a:link, span.MsoHyperlink
{mso-style-priority:99;
color:blue;
text-decoration:underline;}
a:visited, span.MsoHyperlinkFollowed
{mso-style-priority:99;
color:purple;
text-decoration:underline;}
span.Stylwiadomocie-mail17
{mso-style-type:personal-compose;
font-family:"Calibri","sans-serif";
color:windowtext;}
.MsoChpDefault
{mso-style-type:export-only;}
@page WordSection1
{size:612.0pt 792.0pt;
margin:70.85pt 70.85pt 70.85pt 70.85pt;}
div.WordSection1
{page:WordSection1;}
--></style><!--[if gte mso 9]><xml>
<o:shapedefaults v:ext="edit" spidmax="1026" />
</xml><![endif]--><!--[if gte mso 9]><xml>
<o:shapelayout v:ext="edit">
<o:idmap v:ext="edit" data="1" />
</o:shapelayout></xml><![endif]--></head><body lang=PL link=blue vlink=purple><div class=WordSection1><p class=MsoNormal><o:p> </o:p></p></div></body></html>
FW: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez DESZCZNO w sprawie Monitoring samorządy #1394
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 9 stycznia 2018 roku informujemy:
1)w gminie nie obowiązuje uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej.
2)nie utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego
3)nie powołano rady oświatowej
4)obowiązuje uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami link: http://www.bip.deszczno.pl/unzip/deszczno_2432/22_06_2016_13_09_43XXII.188.2016_konsultacje.pdf
5)liczba przyjętych uchwał w 2014 r.-118 szt., 2015 r.-115 szt., 2016 r.-97 szt., 2017 r.-120szt.
6)w latach 2014-2016 nie przeprowadzano konsultacji z mieszkańcami
7)nie utworzono młodzieżowej rady gminy
8)utworzono gminna radę seniorów, link:
http://www.bip.deszczno.pl/unzip/deszczno_2319/01_03_2016_09_54_44XIX.148.2016_GRS.pdf
9)wyodrębniono fundusz sołecki link:
http://www.bip.deszczno.pl/unzip/deszczno_1546/01_04_2014_09_17_47LIII.417.2014_fundusz_solecki.pdf
10) brak zarządzeń w związku z realizacją funduszu sołeckiego
11) nie funkcjonuje budżet obywatelski
_______________________________________________
Julita Ziomek
Urząd Gminy Deszczno
ul. Lubuska 90
66-446 Deszczno
e-mail: radagminy@deszczno.pl
Tel.: 95 728 76 50
Fax: 95 728 76 51
-----Original Message-----
From: Aleksander Szperka [mailto:sekretarz@deszczno.pl]
Sent: Wednesday, January 10, 2018 1:12 PM
To: 'Sekretariat UG Deszczno'
Subject: FW: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej-----Original Message-----
From: sprawa-5185@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-5185@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Tuesday, January 09, 2018 8:00 AM
To: sekretarz@deszczno.pl
Subject: Wniosek o udostępnienie informacji publicznejStowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-5185@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
FW: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez DESZCZNO w sprawie Monitoring samorządy #1394
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 9 stycznia 2018 roku informujemy:
1)w gminie nie obowiązuje uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej
2)nie utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego
3)nie powołano rady oświatowej
4)obowiązuje uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami link: http://www.bip.deszczno.pl/unzip/deszczno_2432/22_06_2016_13_09_43XXII.188.2016_konsultacje.pdf
5)liczba przyjętych uchwał w 2014 r.-118 szt., 2015 r.-115 szt., 2016 r.-97 szt., 2017 r.-120szt.
6)w latach 2014-2016 nie przeprowadzano konsultacji z mieszkańcami
7)nie utworzono młodzieżowej rady gminy
8)utworzono gminną radę seniorów, link:
http://www.bip.deszczno.pl/unzip/deszczno_2319/01_03_2016_09_54_44XIX.148.2016_GRS.pdf
9)wyodrębniono fundusz sołecki link:
http://www.bip.deszczno.pl/unzip/deszczno_1546/01_04_2014_09_17_47LIII.417.2014_fundusz_solecki.pdf
10) brak zarządzeń w związku z realizacją funduszu sołeckiego
11) nie funkcjonuje budżet obywatelski
_______________________________________________
Julita Ziomek
Urząd Gminy Deszczno
ul. Lubuska 90
66-446 Deszczno
e-mail: radagminy@deszczno.pl
Tel.: 95 728 76 50
Fax: 95 728 76 51
-----Original Message-----
-----Original Message-----
From: Aleksander Szperka [mailto:sekretarz@deszczno.pl]
Sent: Wednesday, January 10, 2018 1:12 PM
To: 'Sekretariat UG Deszczno'
Subject: FW: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej-----Original Message-----
From: sprawa-3983@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-3983@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Tuesday, January 09, 2018 7:57 AM
To: sekretarz@deszczno.pl
Subject: Wniosek o udostępnienie informacji publicznejStowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-3983@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Wysyłanie wiadomości e-mail: Udostępnienie informacji przez IWKOWA w sprawie Monitoring samorządy #1945
Wiadomość jest gotowa do wysłania wraz z następującymi załącznikami pliku lub łącza:
Udostępnienie informacji
Uwaga: W celu ochrony przed wirusami komputerowymi programy poczty e-mail mogą zapobiegać wysyłaniu i odbieraniu pewnych typów załączników plików. Sprawdź ustawienia zabezpieczeń poczty e-mail, aby określić obsługę załączników.
Odpowiedz na wniosek o dostęp do informacji publicznej przez CELESTYNÓW w sprawie Monitoring samorządy $103
Witam,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o dostęp do informacji
publicznej.
z poważaniem
Katarzyna Świderska
inspektor ds. obsługi Biura Rady
Urząd Gminy w Celestynowie
RE: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez SKOROSZYCE w sprawie Monitoring samorządy #2321
W załączeniu wnioskowane informacje
Bernard Rudkowski
Z-ca Wójta Skoroszyc
Sekretarz
Gmina Skoroszyce
z siedziba w Skoroszycach
ul. Powstańców Śląskich 17
48-320 Skoroszyce
NIP:753-24-06-077
Regon: 531412941
e-mail: b.rudkowski@skoroszyce.com.pl
Tel. bezpośredni 0774318975
Komórkowy: 507608667
tel. 0 77 431 80 82, 077 431 80 83 wew. 75
fax. 0 77 431 80 29
http://www.skoroszyce.pl
1-----Original Message-----
From: sprawa-5671@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-5671@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Tuesday, January 9, 2018 8:03 AM
To: sekretarz@skoroszyce.pl
Subject: Wniosek o udostępnienie informacji publicznejStowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji:
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
- informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
- informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych latach 2014-2016,
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego,
- link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego),
- jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami, wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet obywatelski (partycypacyjny),
- jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w poszczególnych latach 2014-2016.Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-5671@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Informacja publiczna przez KARCZEW w sprawie Monitoring samorządy $379
W nawiązaniu do wniosku o udostępnienie informacji publicznej przesyłam w załączeniu odpowiedź Burmistrza Karczewa.
Z poważaniem
Krzysztof Szczegielniak
Sekretarz Gminy Karczew
****************************
e-mail. sekretarz@karczew.pl
tel. (22)7806516 wew. 108
fax. (22)7806536
****************************
Re: Wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez JAŚLISKA w sprawie Monitoring samorządy $348
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej informuję,
że:
- nie obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów
oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy
lokalnej;
- w Gminie Jaśliska nie ma utworzonej gminnej rady działalności pożytku
publicznego;
- nie ma powołanej rady oświatowej;
- obowiązuje uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z
mieszkańcami -
http://www.biuletyn.net/nt-bin/start.asp?podmiot=jasliska/&strona=submenu_aktualnosci.asp&typ=podmenu&menu=39&podmenu=127&str=1&id=1419
- Rada Gminy Jaśliska w latach 2014-2016 podjęła łącznie 222 uchwały;
- w latach 2014-2016 przeprowadzono 8 konsultacji z mieszkańcami gminy;
- nie została utworzona młodzieżowa rada gminy;
- nie utworzono gminnej rady seniorów;
- w gminie został wyodrębniony fundusz sołecki:
http://www.biuletyn.net/nt-bin/start.asp?podmiot=jasliska/&strona=submenu_aktualnosci.asp&typ=podmenu&menu=39&podmenu=98&str=1&id=1082
- brak zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w związku z realizacją
funduszu sołeckiego;
- w gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski.
--
Z poważaniem
Monika Dubiel
tel. 13 43 10 581
URZĄD GMINY JAŚLISKA
38-485 Jaśliska 171
W dniu 2018-01-09 07:56, sprawa-4287@fedrowanie.siecobywatelska.pl
napisał(a):
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie
> następujących informacji:
>
> - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych
> kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach
> inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku
> publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie
> adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała,
> - czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (art.
> 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o
> wolontariacie),
> - czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa
> oświatowego),
> - czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
> konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie
> gminnym), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www (link)
> BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała,
> - informacji o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych
> latach 2014-2016,
> - informacji o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w
> poszczególnych latach 2014-2016,
> - czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o
> samorządzie gminnym),
> - czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o
> samorządzie gminnym),
> - czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o
> funduszu sołeckim), a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony
> www BIP (link), pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o
> wyrażeniu zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego; jeśli nie, to
> wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna
> jest obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodrębnienie
> funduszu sołeckiego,
> - link do obowiązujących zarządzeń organu wykonawczego, wydanych w
> związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie,
> - czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) -
> rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w
> sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane
> przez mieszkańców projekty,a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adres
> strony www (link), pod którym dostępna jest uchwała/zarządzenie
> (uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego
> (partycypacyjnego),
> - jeżeli w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) w
> oparciu o inną konstrukcję prawną niż formę konsultacji z mieszańcami,
> wnosimy o wskazanie w jakiej formie realizowany jest budżet
> obywatelski (partycypacyjny),
> - jaka była kwota budżetu obywatelskiego (partycypacyjnego) w
> poszczególnych latach 2014-2016.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres sprawa-4287@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski, Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami
> reprezentacji
>
> --
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII
> Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej. przez ZADZIM w sprawie Monitoring samorządy #1710
odpowiedź przez RZECZYCA w sprawie Monitoring samorządy #1672
Szanowni Państwo,
przesyłamy odpowiedź do pisma z dnia 9.01.2018 r.
--
-----------------------------------------------
Monika Wieteska
Inspektor ds.
Kancelaryjno-Organizacyjnych
Urząd Gminy w Rzeczycy
ul. Tomaszowska 2
97-220 Rzeczyca
tel. 44 7105 111
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187
- 188
- 189
- 190
- 191
- 192
- 193
- 194
- 195
- 196
- 197
- 198
- 199
- 200
- 201
- 202
- 203
- 204
- 205
- 206
- 207
- 208
- 209
- 210
- 211
- 212
- 213
- 214
- 215
- 216
- 217
- 218
- 219
- 220
- 221
- 222
- 223
- 224
- 225
- 226
- 227
- 228
- 229
- 230
- 231
- 232
- 233
- 234
- 235
- 236
- 237
- 238
- 239
- 240
- 241
- 242
- 243
- 244
- 245
- 246
- 247
- 248
- 249
- 250
- 251
- 252
- 253
- 254
- 255