Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1680
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie00
Lubuskie810
Łódzkie1770
Małopolskie1830
Mazowieckie3130
Opolskie710
Podkarpackie1590
Podlaskie1180
Pomorskie1210
Śląskie1670
Świętokrzyskie1010
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2240
Zachodniopomorskie1110

Listy

FW: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

2

Odpowiedź na wniosek przez OLEŚNICA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

W załączeniu odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej.

Pozdrawiam

Joanna Skórska

Sekretarz Miasta i Gminy Oleśnica

tel. 41 377 40 34, 41 377 40 36 wew. 32

e-mail <mailto:sekretarz@gminaolesnica.pl> sekretarz@gminaolesnica.pl

............................................................................
.

Dbaj o środowisko! Zanim wydrukujesz, pomyśl, czy potrzebujesz.

1

Odpowiedź - informacja publiczna przez DĘBICA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Szanowni Państwo,

W odpowiedzi na prośbę związaną z udzieleniem informacji na zadane pytania,
w załączniku przekazuję odpowiedź.

Z poważaniem

---------------------------------

Patrycja Przydział

Urząd Gminy Dębica

ul. Stefana Batorego 13

14 680 33 32

<http://www.ugdebica.pl/> www.ugdebica.pl

1

Przeczytane: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez BELSK DUŻY w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #7

To jest potwierdzenie dla wiadomości e-mail wysłanej przez Ciebie do
<sekretarz@belskduzy.pl> o 2020-02-09 22:19

To potwierdzenie mówi, że wiadomość została wyświetlona na komputerze
adresata o2020-02-12 08:27

Przeczytano: ***SPAM*** Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez STARA BIAŁA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Twoja wiadomość

Do: sekretarz@starabiala.pl
Temat: ***SPAM*** Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Wysłano: 2020-02-09 23:00

odczytano w dniu 2020-02-12 08:20.

odpowiedzi - raport o stanie gminy Paszowice przez PASZOWICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

1. Nie przyjmowano uchwały w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
raportu.

2. Pracowali poszczególni pracownicy wydziałów i składali informację do
sekretarza, który opracował całość dokumentu.

3. O możliwości zabrania głosu informowano mieszkańców w aktualnościach
na stronie www oraz na wcześniejszej sesji.

4. Jeden radny zabrał głos podczas dyskusji nad raportem.

5. Nikt z mieszkańców nie zgłosił się do zabrania głosu.

6. Nikt z mieszkańców nie wypowiedział się się w debacie.

Zbigniew Mosoń

Przeczytano: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez ORCHOWO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Twoja wiadomość

Do: g.matkowski@orchowo.pl
Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Wysłano: 2020-02-10 14:50

odczytano w dniu 2020-02-12 08:27.

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez STRZELCE KRAJEŃSKIE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #3

Dzień dobry

Urząd Miejski w Strzelcach Krajeńskich przesyła w załączeniu odpowiedź
na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.

Pozdrawiam

--
*Jolanta Budacz*
Główny specjalista
Urząd Miejski w Strzelcach Krajeńskich
al. Wolności 48
66-500 Strzelce Krajeńskie
tel. 95 7636 313
mail: biuletyn@strzelce.pl
------------------------------------------------------------------------
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych dostępna
jest tutaj <https://strzelce.pl/klauzula/index.html>

1

Odpowiedź na wniosek. przez SŁAWOBORZE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

W załączeniu

1

Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez ORZYSZ w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Szanowni Państwo,

w odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej uprzejmie
przekazuję żądane informacje poniżej

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym?

NIE

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
A) PRACOWALI NAD NIM POSZCZEGÓLNI PRACOWNICY WYDZIAŁÓW I SKŁADALI
INFORMACJE DO KOORDYNATORA LUB OSOBY ODPOWIEDZIALNEJ (NP. SEKRETARZA)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu
podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
B) INFORMOWANO NA STRONIE INTERNETOWEJ GMINY LUB W BIULETYNIE INFORMACJI
PUBLICZNEJ
C) INFORMOWANO W GAZECIE LUB BIULETYNIE INFORMACYJNYM WYDAWANYM PRZEZ
SAMORZĄD
D) INFORMOWANO W RADIU BĄDŹ TELEWIZJI SAMORZĄDOWEJ
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
G) INFORMOWAŁ WÓJT/BURMISTRZ/PREZYDENT LUB INNY PRZEDSTAWICIEL URZĘDU
PODCZAS SPOTKAŃ Z MIESZKAŃCAMI
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki.

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
gminy?

7

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy?

0

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy?

0

Monika Łępicka-Gij

Sekretarz Gminy Orzysz

1

Gmina Kiszkowo - odpowiedź na wniosek o udost. inf. publ. przez KISZKOWO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Kiszkowo, dnia 12 lutego 2020 r.

RG.1431.1.2020

Dzień dobry,

w odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej złożony
przez Państwa organizację w dniu 10 lutego 2020 r., uprzejmie informuję, że:

1) *radni nie przyjęli uchwały w sprawie szczegółowych wymogów*
dotyczących raportu o stanie gminy,

2) *nad raportem pracowali poszczególni pracownicy referatów i składali
informacje do osoby odpowiedzialnej* (Sekretarza Gminy Kiszkowo),

3) o tym kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści
raportu informowano: *na stronie internetowej Gminy, w BIP-ie Gminy
Kiszkowo, w mediach społecznościowych, podczas spotkań z mieszkańcami*,

4) głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy zabrał *1 radny*,

5) *żaden mieszkaniec nie zgłosił się do zabrania głosu *w debacie na
temat raportu,

6) *żaden mieszkaniec nie wypowiedział się w debacie* na temat raportu.

--
Pozdrawiam,

Juliusz Rumas
referent
tel.: 61 429 70 53

Urząd Gminy Kiszkowo
ul. Szkolna 2
62-280 Kiszkowo
tel. 61 429 70 10
fax. 61 429 70 11

W załączeniu (skan w pdf) odpowiedź na wniosek z dnia 10-02-2020 r. przez CHMIELNIK w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

AD. 1431.10.2020

Sieć Obywatelska Watchdog Polska

W załączeniu (skan w pdf) odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej z dnia 10 lutego 2020 r.

Pozdrawiam
Tomasz Biernacki
Naczelnik Wydziału Administracji Urzędu Miasta i Gminy w Chmielniku
<http://www.chmielnik.com/> www.chmielnik.com

tel. 41 354 22 78 wew. 118

Administratorem Twoich danych jest Gmina Chmielnik z siedzibą w Chmielniku
(26-020) Plac Kościuszki 7
Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych: <mailto:rodo@chmielnik.com>
rodo@chmielnik.com

Pani/Pana dane będą przetwarzane w celach realizacji wybranych przez Państwa
spraw.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzamy, w zależności od sprawy:
. na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody;
. w związku z zawarciem oraz wykonaniem umowy, której Pani/Pan jest
stroną;
. w związku z wypełnieniem obowiązku prawnego ciążącym na
administratorze;
. w związku z ochroną Pani/Pana interesów;
. w związku z wykonaniem zadania realizowanego w interesie publicznym;
. w związku z sprawowaniem władzy publicznej.
Kategoriami odbiorców Pani/Pana danych osobowych są:
. organy uprawnione do otrzymania Pani/Pana danych na podstawie przepisów
prawa (np. organy kontroli),
. podmioty realizujące usługi na rzecz Urzędu Miasta i Gminy w
Chmielniku.
Pani/Pana dane będą przetwarzane przez okres w zależności od sprawy
określony w Instrukcji Kancelaryjnej, o której mowa w Rozporządzeniu
Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. (Dz.U. .z 2011 Nr 14 poz.
67) w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt
oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów
zakładowych.
Posiada Pani/Pan prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich
sprostowania, usunięcia jeżeli są niezgodne ze stanem rzeczywistym lub
ograniczenia przetwarzania.
Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany.
Posiada Pani/Pan prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych
w dowolnym momencie, gdy dane osobowe przetwarzamy tylko na podstawie
wyrażonej przez Panią/Pana zgody. Cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność
z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej
cofnięciem.
Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego
się ochroną danych osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych
narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia
27 kwietnia 2016 r. (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, Warszawa, ul.
Stawki 2)
Podanie danych osobowych w zależności od sprawy może być:
. warunkiem umownym, a ich niepodanie skutkuje brakiem możliwości
realizacji celów, dla których są gromadzone;
. warunkiem zawarcia umowy;
. warunkiem ustawowym a ich niepodanie skutkuje brakiem możliwości
realizacji sprawy powadzonej na podstawie przepisów prawa.
Szczegóły przetwarzania danych osobowych oraz przysługujące Pani/Panu prawa
znajdą Państwo na stronie <http://www.chmielnik.com/> www.chmielnik.com

zakładka: Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Urzędzie
Miasta i Gminy w Chmielniku:
<https://www.chmielnik.com/asp/pl_start.asp?typ=14&menu=713&strona=1&sub=315
&subsub=322&subsubsub=348>
https://www.chmielnik.com/asp/pl_start.asp?typ=14&menu=713&strona=1&sub=315&
subsub=322&subsubsub=348

Niniejsza wiadomość pocztowa oraz wszelkie załączone do niej pliki są poufne
i podlegają prawnej ochronie. Jeśli nie jest Pani/ Pan jej zamierzonym
adresatem, prosimy o niezwłoczny kontakt z nadawcą i usunięcie tej
wiadomości wraz z załącznikami. Jeżeli nie jest Pani/ Pan zamierzonym
adresatem tej wiadomości jej dalsze rozpowszechnianie, udostępnianie lub
ujawnianie jej treści w całości lub w części jest zabronione - zastrzeżenie
to dotyczy zarówno samej wiadomości jak i załączników do niej.

This message and its attachments are confidential and protected by law. If
you are not the intended recipient of the message, please contact the sender
immediately and delete the message with its attachments. Also, in that case,
further dissemination of the message or its attachments, as well as sharing
or disclosing their content in its entirety or part is strictly forbidden.

1

FW: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez OŁAWA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

PR.1431.4.2020

Pan Szymon Osowski
Pani Katarzyna Batko-Tołuć

Sieć Obywatelska Watchdog Polska
sprawa-17876@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-17876@fedrowanie.siecobywatelska.pl>

Dot. wniosku o udzielenie informacji publicznej z 3.02.2020

Zgodnie z art. 10.1 Ustawy o dostępie do informacji publicznej z 6 września 2001r. (Dz.U.2019.1429 t.j. z dnia 2019.07.31) oraz ww. wnioskiem, poniżej udostępniam wnioskowane informacje publiczne:

Ad 1. Nie

Ad 2. Nad Raportem o stanie gminy pracowali poszczególni pracownicy Urzędu Gminy Oława i składali informacje do koordynatora – sekretarza gminy Oława

Ad 3. Społeczność lokalną informowano poprzez stronę internetową gminy www.gminaolawa.pl i Biuletyn Informacji Publicznej bip.gminaolawa.pl

Ad 4 - 0

Ad 5 - 0

Ad 6 - 0

Proszę o potwierdzenie otrzymanej wiadomości

Pozdrawiam

Joanna Szulżyk - insp. ds. promocji

Gmina Oława
pl. Marszałka J. Piłsudskiego 28, 55-200 Oława


tel. 71 313 30 44 wew., 214, 71-38-12-214, fax. 71 72 34 634

<mailto:promocja@GminaOlawa.pl> promocja@GminaOlawa.pl,
<http://www.gminaolawa.pl/> www.GminaOlawa.pl bip.gminaolawa.pl, <http://www.facebook.com/gminaOlawa> www.facebook.com/gminaOlawa

Niniejsza wiadomość pocztowa oraz wszelkie załączone do niej pliki są poufne i podlegają ochronie prawnej, jeśli nie jest Pani/Pan jej zamierzonym adresatem, prosimy o niezwłoczny kontakt z nadawcą przesłanej wiadomości wraz za załącznikami. Jeżeli nie jest Pani/Pan zamierzonym adresatem tej wiadomości, jej dalsze rozpowszechnianie, udostępnianie lub ujawnianie jej treści w całości lub w części jest zabronione – zastrzeżenie to dotyczy zarówno samej wiadomości, jak i załączników do niej.

Pani/Pana dane, ujawnione w korespondenci, przetwarzamy w celu zrealizowania Pani/Pana sprawy, tj. przede wszystkim prowadzenia korespondencji w określonej sprawie. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Oława z siedzibą - Pl. Marszałka Józefa Piłsudskiego 28, 55-200 Oława. Dane posiadamy bezpośrednio od Pani/Pana lub z baz danych, do których dostęp mają pracownicy Urzędu Gminy Oława (w takiej sytuacji przetwarzamy je w zakresie niezbędnym do zrealizowania Pani/Pana sprawy). Dane przetwarzamy do czasu realizacji danej sprawy, a następnie archiwizujemy na podstawie przepisów prawa. Ma Pani/Pan prawo do: dostępu danych, uzyskania ich kopii, sprostowania, wniesienia skargi do Prezesa UODO informacji o przetwarzaniu danych, a w zależności od sytuacji – do usunięcia danych (cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie danych osobowych w każdym czasie, jeżeli podanie tych danych zostało udzielone na podstawie Pani/Pana zgody). Pełna klauzula informacyjna znajduje się na stronie internetowej: <https://bip.gminaolawa.pl/m,729,ochrona-danych-osobowych.html> https://bip.gminaolawa.pl/m,729,ochrona-danych-osobowych.html.

3

Przeczytano: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez DZIWNÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Twoja wiadomość

Do: sekretarz@dziwnow.pl
Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Wysłano: 2020-02-10 11:06

odczytano w dniu 2020-02-12 07:57.

Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KRZYKOSY w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Dzień dobry,

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek z dnia 10 lutego 2020 r.

Z poważaniem,

2

Przeczytano: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez Siedlce w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #9

Twoja wiadomość

Do: boi@um.siedlce.pl
Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Wysłano: 09.02.2020 22:57

odczytano w dniu 12.02.2020 07:36.

Re: Fwd: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez NOWYŻMIGRÓD w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 10
lutego 2020 roku przesłany na adres: gmina@nowyzmigrod.eu, informuję że:

1) Rada Gminy Nowy Żmigród nie przyjmowała uchwały w sprawie
szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa
w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym,
2) Nad raportem o stanie gminy pracowali poszczególni pracownicy
wydziałów i składali informacje do koordynatora (sekretarza),
3) Społeczność lokalną informowano o możliwości zabrania głosu na temat
raportu o stanie gminy na stronie internetowej gminy oraz mediach
funkcjonujących na terenie gminy nie prowadzonych przez samorząd,
4) Trzech radnych zabierało głos podczas debaty na temat raportu o
stanie gminy,
5) Nie zgłosił się żaden mieszkaniec do zabrania głosu w debacie na
temat raportu o stanie gminy,
6) Żaden mieszkaniec nie wypowiedział się w debacie na temat raportu o
stanie gminy.

Z up Wójta
Mateusz Buczyński
Sekretarz Gminy

W dniu 2020-02-11 o 11:08, Urząd Gminy Nowy Żmigród pisze:

Przeczytano: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez ZAGÓRÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Twoja wiadomość

Do: umg@zagorow.pl
Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Wysłano: 2020-02-10 15:08

odczytano w dniu 2020-02-12 07:17.

Re: Fwd: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez STALOWA WOLA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry,
W załączeniu odpowiedź na Państwa zapytanie o informację publiczną.

Z poważaniem,


*Marcin Uszyński*
Sekretarz Miasta
Stalowej Woli
tel. 15 643 35 92


*Miasto
Stalowa Wola*





CHROŃ ŚRODOWISKO, jeśli nie musisz, nie drukuj tej wiadomości.

Niniejsza wiadomość (łącznie z załącznikami) może zawierać poufne,
zastrzeżone, uprzywilejowane i / lub służbowe informacje. Informacje te
są przeznaczone do wykorzystania wyłącznie przez osoby lub podmioty
wskazane powyżej. Jeśli nie jesteś zamierzonym odbiorcą tej wiadomości,
proszę powiadom natychmiast nadawcę i usuń wiadomość wraz z
załącznikami. Ujawnianie, powielane, dystrybucja lub inne wykorzystanie
tej wiadomości lub załączników przez osobę lub podmiot inny niż
zamierzony odbiorca jest zabronione.

This message (including any attachments) may contain confidential,
proprietary, privileged and/or business information. The information is
intended to be for the use of the individual or entity designated above.
If you are not the intended recipient of this message, please notify the
sender immediately, and delete the message and any attachments. Any
disclosure, reproduction, distribution or other use of this message or
any attachments by an individual or entity other than the intended
recipient is prohibited.

W dniu 11.02.2020 o 09:07, UM pisze:

3

Przeczytano: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez RADZANÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #9

Twoja wiadomość

Do: ugradzanow@hot.pl
Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Wysłano: 2020-02-09 22:55

odczytano w dniu 2020-02-11 17:09.

RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez NOWA SUCHA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #9

Witam,

W odpowiedzi na Państwa zapytanie przesyłam następujące informacje:

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?

Nie było takiej uchwały.

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

0

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?

0

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?

0

Pozdrawiam,

Maciej Mońka

1

RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez DĄBROWA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

W odpowiedzi na otrzymaną korespondencję elektroniczną i wniosek o
udostępnienie informacji publicznej, informujemy że :

1) Radni nie przyjęli uchwały w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie
gminnym.

2) Sposób opracowania raportu :
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy i składali informacje do
koordynatora - sekretarza gminy

3) Sposób informowania społeczności lokalnej o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu
b) informowano na stronie internetowej gminy i w Biuletynie Informacji
Publicznej

4. Radni nie zabrali głosu podczas debaty na temat raportu o stanie gminy.

5. Mieszkańcy nie zgłosili się do zabrania głosu w debacie na temat raportu
o stanie gminy.

6. Mieszkańcy nie wzięli udziału w debacie na temat raportu o stanie gminy.

Pozdrawiam serdecznie

Z upoważnienia Wójta Gminy Dabrowa

Ilona Lenart

Sekretarz Gminy

Informacja publiczna - raport o stanie gminy przez SIENIAWA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Urząd Miasta i Gminy w Sieniawie w odpowiedzi na Państwa wniosek o
udostępnienie informacji publicznych, który wpłynął w dniu 11 lutego 2020 r.
na podstawie art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2011 r. o dostępie do
informacji publicznej, udzielając odpowiedzi na zadane w treści wniosku
pytania, przekazuje następujące informacje:

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie
gminnym? - Rada Miejska w Sieniawie nie podjęła uchwały w sprawie
szczegółowych wymiotów dotyczących raportu o stanie gminy.

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź):
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje
do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie
osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie
można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie
możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki.

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
- 1 radny.

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu
o stanie gminy? - brak zgłoszeń mieszkańców.

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy? - nie dotyczy (brak zgłoszeń mieszkańców).

Z poważaniem,

Barbara Matyja | Sekretarz Miasta i Gminy Sieniawa

Urząd Miasta i Gminy w Sieniawie

tel: 16 6227301 wew. 24

fax: 16 6227301 wew. 35

<http://www.sieniawa.pl/> www.sieniawa.pl

email: <mailto:sekretarz@sieniawa.pl> sekretarz@sieniawa.pl

1

Odpowiedz na wniosek przez RZĄŚNIK w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #9

Witam,

w załączeniu przekazuje odpowiedź na Państwa pismo w sprawie udzielenia
informacji publicznej na temat raportu o stanie gminy.

Pozdrawiam.

--
Urząd Gminy Rząśnik
ul. Jesionowa 3
07-205 Rząśnik
tel. (29) 59 29 260
www.rzasnik.pl
www.bip.rzasnik.pl

1

Przeczytano: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez Tarnobrzeg w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Twoja wiadomość

Do: um@um.tarnobrzeg.pl
Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Wysłano: 10.02.2020 09:09

odczytano w dniu 11.02.2020 15:24.