Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KatarzynaBatkoToluc
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 168 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 144 | 0 |
Lubelskie | 0 | 0 |
Lubuskie | 81 | 0 |
Łódzkie | 177 | 0 |
Małopolskie | 183 | 0 |
Mazowieckie | 313 | 0 |
Opolskie | 71 | 0 |
Podkarpackie | 159 | 0 |
Podlaskie | 118 | 0 |
Pomorskie | 121 | 0 |
Śląskie | 167 | 0 |
Świętokrzyskie | 101 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 116 | 0 |
Wielkopolskie | 224 | 0 |
Zachodniopomorskie | 111 | 0 |
Listy
Fwd: Udzielenie informacji przez DŁUGOSIODŁO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #7
Informacja publiczna przez BORZYTUCHOM w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
W odpowiedzi na zapytanie w ramach informacji publicznej
informuje jak niżej:
Pkt 1. Nie - radni nie przyjęli uchwały w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy.
Pkt 2. Nad przygotowaniem raportu pracowali pracownicy urzędu składając
informację do sekretarza, który koordynował prace nad raportem.
Pkt 3. Społeczność lokalną, o możliwości zabrania głosu w debacie
informowano na stronie BIP urzedu.
Pkt 4. W debacie głos zabrał 1 radny.
Pkt 5. Do udziału w debacie nikt z mieszkańców się nie zgłosił.
Pkt 6. Nikt z mieszkańców nie wypowiedział się w debacie.
Pozdrawiam L. Megier
Udzielenie informacji publicznej - Miasto Brańsk przez BRAŃSK w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
odpowiedź na wniosek przez OZORKÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #4
Witam serdecznie
W załączeniu przekazuję odpowiedź na Państwa wniosek złożony 3 lutego 2020
roku o udzielenie informacji publicznej na temat "Mieszkańcy i radni wobec
raportu o stanie Gminy Ozorków".
Z wyrazami szacunku
"Kontaktując się z Urzędem Gminy Ozorków za pośrednictwem wiadomości e-mail,
przekazujesz swoje dane osobowe w postaci: imienia i nazwiska, numeru IP,
adresu e-mail, numeru telefonu, stanowiska pracy. Prosimy o zapoznanie się z
treścią
<http://www.ug-ozorkow.pl/index.php/component/content/article/87-info-o-gmin
ie/839-obowiazek-informacyjny-dot-rodo> klauzuli obowiązku informacyjnego"
Przeczytano: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez PUSZCZA MARIAŃSKA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #9
Twoja wiadomość
Do: urzad@puszcza-marianska.pl
Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Wysłano: 2020-02-09 22:54
odczytano w dniu 2020-02-11 14:17.
Przeczytane: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez LIPNIK w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
To jest potwierdzenie dla wiadomości e-mail wysłanej przez Ciebie do
<ug@lipnik.pl> o 2020-02-10 14:13
To potwierdzenie mówi, że wiadomość została wyświetlona na komputerze
adresata o2020-02-11 14:22
Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy. przez Spytkowice (pow. wadowicki) w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #7
W rozpatrzeniu wniosku o udostępnienie informacji publicznej Urząd Gminy
Spytkowice ( powiat nowotarski) niniejszym informuje:
Ad.1
Radni nie podjęli uchwały w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
raportu o stanie gminy, o którym mowa w art.28aa ustawy o samorządzie
gminnym.
Ad. 2
a)
Ad.3
g)
Ad.4.
5 radnych
Ad.5
0 mieszkańców
Ad.6
0 mieszkańców
z poważaniem:
Grażyna Wojdyła - Sekretarz Gminy
--
mgr Grażyna Wojdyła
Sekretarz Gminy Spytkowice
34-745 Spytkowice 26
(1211132)
18 26 88 953
18 26 88 370 wew 21
Czas Pracy: Poniedziałek - Piątek od 7:45 do 15:45
odpowiedź 10.02.2020 (Inne) przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Ta wiadomość została wysłana automatycznie przez system eDOK
Do wiadomości dołączone są następujące załączniki:
odpowiedź IP — raport o stanie Gminy.docx.XAdES
odpowiedź IP — raport o stanie Gminy.docx
Re: FW: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez IŃSKO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dzień dobry.
W nawiązaniu do wniosku o udzielenie informacji publicznej udzielam
następującej informacji:
Ad.1
Odp.: Nie, Rada Miejska w Ińsku nie podjęła uchwąły w sprawie
szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy.
Ad.2
Odp.: a
Ad.3
Odp.: b
Ad. 4
Odp.: Żaden radny nie zabrał głodu w debacie.
Ad. 5
Odp.: Żaden mieszkaniec nie zgłosił się do zabrania głosu.
Ad.6
Odp.: Żaden mieszkaniec nie wypowiedział się w debacie.
Informacje przygotował Jarosław Leśkiw - Sekretarz Gminy
Z poważaniem
Jarosław Leśkiw
Sekretarz Gminy
Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego w Ińsku
Urząd Gminy i Miasta w Ińsku
pow. stargardzki, woj. Zachodniopomorskie
tel. 91 562 10 26
fax. 91562 30 63
W dniu 2020-02-11 o 12:03, UGiM Ińsko pisze:
>
> *From:*sprawa-19592@fedrowanie.siecobywatelska.pl
> [mailto:sprawa-19592@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
> *Sent:* Monday, February 10, 2020 11:21 AM
> *To:* urzad@insko.pl
> *Subject:* Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
> o samorządzie gminnym?
>
> 2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
> a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
> informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
> b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu
> przed jego przygotowaniem
> c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
> d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
> gminie osobą/osobami
> e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
> f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
>
> 3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
> będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
> wszystkie możliwe odpowiedzi):
> a) nie informowano o tym mieszkańców
> b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
> Informacji Publicznej
> c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
> samorząd
> d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
> e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę
> lub wójta/burmistrza/prezydenta
> f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
> nieprowadzonych przez samorząd
> g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
> podczas spotkań z mieszkańcami
> h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
> Prosimy o opisanie w jaki.
>
> 4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
> gminy?
>
> 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
> raportu o stanie gminy?
>
> 6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
> stanie gminy?
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-19592@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
>
udostępnienie informacji publicznej przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dzień dobry,
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej przesłany w dniu 10.02.2020r. dot. raportu o stanie gminy.
Z poważaniem
Ewelina Siwek
Naczelnik Wydziału Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich
Urzędu Miejskiego w Korfantowie
tel. 77 4343820 wew. 33, fax. 77 4343817
<mailto:rm@korfanow.pl> rm@korfanow.pl; ewelina.siwek@korfantow.pl
<mailto:ewelina.siwek@korfantow.pl>
Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) - Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez OSIEK MAŁY w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres osiek.maly@wokiss.pl.
Uwaga: To potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.
FW: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez ŁONIÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, udostępniam następujące informacje publiczne:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym? - NIE
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.
4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy? - 3
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy? - 0
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy? - 0
Pozdrawiam,
Justyna Bartyzel
Sekretarz Gminy Łoniów
----------------------------------------------------------------
Łoniów 56
27-670 Łoniów
E-mail: jbartyzel@loniow.pl <mailto:jbartyzel@loniow.pl>
Tel.: +48 15 866 91 03 wew. 24
<http://www.loniow.pl/> www.loniow.pl <https://nowapoczta.ogicom.pl/#NOP>
----------------------------------------------------------------
Niniejsza wiadomość zawiera informacje poufne, przeznaczone tylko dla adresata lub upoważnionego pośrednika. Jeżeli otrzymali Państwo ten e-mail przez pomyłkę, prosimy o jego trwałe usunięcie oraz powiadomienie nadawcy o zaistniałej sytuacji. Informacje o zasadach przetwarzania danych osobowych dostępne korespondencyjnie oraz w siedzibie Urzędu Gminy Łoniów. Kontakt z inspektorem ochrony danych pod adresem: <mailto:iodo@loniow.pl> iodo@loniow.pl.
Odpowiedż na wniosek o udostępnienie informacji publicznejz dnia 10.02.2020r. przez MASZEWO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Administratorem Państwa danych osobowych jest Burmistrz Maszewa. Wszelkie informacje w zakresie ochrony danych osobowych dostępne są na stronie: http://bip.maszewo.pl/dokumenty/108
Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez ŚNIADOWO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Witam serdecznie,
Odpowiadając na Państwa e-maila poniżej przesyłam następującą informację:
Ad. 1 - Nie
Ad. 2 - a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy referatów i składali
informacje do Sekretarza Gminy
Ad. 3 - a) nie informowano o tym mieszkańców
Ad. 4 - 2 radnych
Ad. 5 - żaden mieszkańców nie zgłosił się do zabrania głosu.
Ad. 6 - żaden mieszkaniec nie wypowiedział się w debacie.
Pozdrawiam
Wiesław Jemielity
Sekretarz Gminy Śniadowo
Odpowiedź informacja publiczna przez KORYCIN w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia
10.02.2020 r. informuję iż:
1) Radni nie przyjęli uchwały w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
raportu o stanie gminy.
2) a) (pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziału i składali
informacje do Sekretarza Gminy.
3) b) poinformowano na stronie internetowej gminy i w BIP.
4) Na BIPie jest dostępny protokół z sesji, w którym można zapoznać się z
przebiegiem obrad. Na stronie internetowej gminy dostępny jest film z obrad
sesji.
5) Żaden z mieszkańców nie zgłosił się do zabrania głosu.
6) Żaden z mieszkańców nie zabrał głosu, nie wypowiedział się w temacie
raportu.
W załączeniu - Klauzula RODO
Joanna Kulesa - Nasuta
Sekretarz Gminy Korycin
ul. Knyszyńska 2A
16-140 Korycin
Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane przez Urząd Gminy Korycin w związku
z realizacją zadań publicznych, wynikających z przepisów prawa. Szczegółowe
informacje związane zarówno z ich przetwarzaniem i realizacją praw osób,
których dane podlegają przetwarzaniu znajdują się na stronie BIP Urzędu w
zakładce "ochrona danych".
Gmina Sienno odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez SIENNO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #9
Gmina Sienno udzielam niniejszym odpowiedzi na wniosek o udostępnienie
informacji publicznej
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie
gminnym? - nie
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje
do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza) -X
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie
osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie
można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie
możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców - X
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki.
4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
Zamieszczona na https://bip.sienno.pl/index.php?ids=1559
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu
o stanie gminy? Zamieszczona na
https://bip.sienno.pl/index.php?ids=1559
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy? Zamieszczono na
https://bip.sienno.pl/index.php?ids=1559
Z poważaniem
Piotr Dąbrowski - sekretarz gminy
sekretarz@sienno.pl <mailto:sekretarz@sienno.pl>
517 530 115
odpowiedź przez KLUCZEWSKO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
W odpowiedzi Urząd Gminy Kluczewsko przesyła odpowiedź na wniosek o
udostępnienie informacji publicznej.
Z poważaniem
Sekretarz Gminy
Bożena Nowak
odpowiedz na inf. publiczną- Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez CZERNICE BOROWE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #7
1> W odpowiedzi na zapytanie z dnia 9 lutego 2020 r. zadane w trybie
> informacji publicznej -Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
> Urząd Gminy Czernice Borowe uprzejmie informuje:
> Ad.1
> Nie podjęto uchwały w przedmiotowej sprawie.
> Ad.2
> odp. a)
> Ad.3
> odp. b)
> Ad.4
> odp. 2
> Ad.5
> odp.0
> Ad.6
> odp. 0
>
>
> Bogumiła Cienkus
> Sekretarz Gminy
>
> HerbUrząd Gminy Czernice Borowe
> ul. Dolna 2, 06-415 Czernice Borowe
> tel. 23 674-62-15, faks 23 677-00-13
>
> www.czerniceborowe.pl <http://www.czerniceborowe.pl>,
> bip.czerniceborowe.pl <http://www.bip.czerniceborowe.pl>
> sekretarz@czerniceborowe.pl <mailto:sekretarz@czerniceborowe.pl>
>
> Informujemy, że Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt
> Gminy Czernice Borowe.
> Dane kontaktowe: Urząd Gminy Czernice Borowe ul. Dolna 2, 06-415
> Czernice Borowe, 23 674 62 15.
> Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych.Jest to osoba, z którą można
> się kontaktować we wszystkich
> sprawach dotyczących przetwarzania danych oraz korzystania z praw
> związanych z tym przetwarzaniem.
> Szczegółowe informacje i zasady przetwarzania danych znajdują się pod
> adresem: RODO - Klauzula informacyjna >>>
> <http://czerniceborowe.pl/asp/pl_start.asp?typ=14&menu=360&strona=1>
FW: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy Trzebielino przez TRZEBIELINO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
From: sprawa-19176@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-19176@fedrowanie.siecobywatelska.pl> [mailto:sprawa-19176@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Monday, February 10, 2020 9:36 AM
To: sekretariat@trzebielino.pl <mailto:sekretariat@trzebielino.pl>
Subject: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Odpowiedź na zapytanie w trybie informacji publicznej:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym? Tak w 2019 roku
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy? - 0
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy? - 0
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy? - 0
Grażyna Bodnar
Sekretarz Gminy Trzebielino
Tel 59 8580223
<http://siecobywatelska.emaillabs.info.pl/open/?ot=MTU4MTMyMzc4MjYzLjMyMTQyLjcyOTQ3NzYxNjY3NDQ0ODA3MzZAZmVkcm93YW5pZS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2EucGx8TW9uLCAxMCBGZWIgMjAyMCAwODozNjoyMiAtMDAwMHxzZWtyZXRhcmlhdEB0cnplYmllbGluby5wbHwxLnNpZWNvYnl3YXRlbHNrYS5zbXRwfHJlZGdyaWQxfDA%3D>
RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez BRENNA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
W odpowiedzi na Państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznej podajemy żądane dane:
Ad.1 – Rada nie przyjęła takiej uchwały,
Ad.2 – Raport przygotowywała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczonymi osobami w UG,
Ad.3 – Informacje te były umieszczone na stronie internetowej gminy oraz w gazecie samorządowej,
Ad.4 – 3 radnych zabrało głos,
Ad.5 - 0,
Ad.6 – 0.
pozdrawiam,
Izabela Heller
Sekretarz Gminy Brenna
Zastępca Kierownika USC
Urząd Gminy Brenna
ul. Wyzwolenia 77
43-438 Brenna
tel.: +48 33 85 36 222 wew. 220
fax.: +48 33 85 36 370
i.heller@brenna.org.pl
www.brenna.org.pl
Niniejsza wiadomość oraz wszelkie przesłane wraz z nią załączniki mają charakter poufny i są przeznaczone wyłącznie do odbiorcy, do którego są adresowane. Jeżeli wiadomość ta została otrzymana w wyniku pomyłki, prosimy o jej usunięcie i powiadomienie o tym fakcie nadawcy.
From: UG Brenna [mailto:poczta@brenna.org.pl]
Sent: Tuesday, February 11, 2020 8:09 AM
To: i.heller@brenna.org.pl
Subject: FW: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
pozdrawiam
Aneta Gołda
Sekretariat
Urząd Gminy Brenna
ul. Wyzwolenia 77
43-438 Brenna
tel.: +48 33 85 36 222 wew. 101
fax.: +48 33 85 36 370
<mailto:poczta@brenna.org.pl> poczta@brenna.org.pl
<http://www.brenna.org.pl/> www.brenna.org.pl
Niniejsza wiadomość oraz wszelkie przesłane wraz z nią załączniki mają charakter poufny i są przeznaczone wyłącznie do odbiorcy, do którego są adresowane. Jeżeli wiadomość ta została otrzymana w wyniku pomyłki, prosimy o jej usunięcie i powiadomienie o tym fakcie nadawcy.
From: sprawa-19339@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-19339@fedrowanie.siecobywatelska.pl> <sprawa-19339@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-19339@fedrowanie.siecobywatelska.pl> >
Sent: Monday, February 10, 2020 10:09 AM
To: poczta@brenna.org.pl <mailto:poczta@brenna.org.pl>
Subject: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-19339@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-19339@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872<http://siecobywatelska.emaillabs.info.pl/open/?ot=MTU4MTMyNTc0MzQzLjM3MjEyLjc3MjA2MDc0MTI2Mjc1NzAwNDRAZmVkcm93YW5pZS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2EucGx8TW9uLCAxMCBGZWIgMjAyMCAwOTowOTowMyAtMDAwMHxwb2N6dGFAYnJlbm5hLm9yZy5wbHwxLnNpZWNvYnl3YXRlbHNrYS5zbXRwfHJlZGdyaWQxf>
Odp. informacja publiczna przez WIŃSKO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Witam, w załączeniu wysyłam skan pisma.
--
Urząd Gminy Wińsko
Pl. Wolności 2
56-160 Wińsko
Tel. 71/ 38 04 200
Przeczytano: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez PRZECISZÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #6
Twoja wiadomość
Do: sekretarz@przeciszow.iap.pl
Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Wysłano: 2020-02-09 22:09
odczytano w dniu 2020-02-11 13:11.
RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez SKOROSZYCE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dzień dobry
W załączeniu odpowiedź na pytania
1. Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
NIE
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
NIE ZABIERALI
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
NIE ZGŁOSIŁ SIĘ NIKT
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
NIKT SIĘ NIE WYPOWIADAŁ
Bernard Rudkowski
Z-ca Wójta Skoroszyc
Sekretarz
Gmina Skoroszyce
z siedziba w Skoroszycach
ul. Powstańców Śląskich 17
48-320 Skoroszyce
NIP:753-24-06-077
Regon: 531412941
e-mail: <mailto:b.rudkowski@skoroszyce.pl> b.rudkowski@skoroszyce.pl
Tel. bezpośredni 0774318975
Komórkowy: 507608667
tel. 0 77 431 80 82, 077 431 80 83 wew. 75
fax. 0 77 431 80 29
<http://www.skoroszyce.pl/> http://www.skoroszyce.pl
1
From: sprawa-18866@fedrowanie.siecobywatelska.pl <sprawa-18866@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Sent: Sunday, February 9, 2020 11:21 PM
To: sekretarz@skoroszyce.pl
Subject: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-18866@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-18866@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872<http://siecobywatelska.emaillabs.info.pl/open/?ot=MTU4MTI4Njg1MDg4LjgyNjEuMTM4MTExNDcxODc0NjcwNjMzMzZAZmVkcm93YW5pZS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2EucGx8U3VuLCAwOSBGZWIgMjAyMCAyMjoyMDo1MCAtMDAwMHxzZWtyZXRhcnpAc2tvcm9zenljZS5wbHwxLnNpZWNvYnl3YXRlbHNrYS5zbXRwfHJlZGdya>
Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
W dniu 10.02.2020 o 11:08, sprawa-19536@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
Odpowiadając na na wniosek o udostępnienie informacji publicznej informuję:
Ad.1 - NIE;
Ad.2 - odp. a
Ad.3 - odp. b
Ad. 4 - 0
Ad. 5. - 0
Ad.6 - 0
Kierownik referatu organizacyjnego Jolanta Piątek.
Stanowisko ds. obsługi sekretariatu
tel./fax +48 91 466 79 50 / +48 91 466 79 51
herb Morynia
Urząd Miejski w Moryniu
Plac Wolności 1
74-503 Moryń
tel./fax +48 91 466 79 50 / +48 91 466 79 51
www.moryn.pl <https://www.moryn.pl>
--- OBOWIĄZEK INFORMACYJNY RODO ---
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych)[Dz. U. UE.L.2016.119.1, dalej
jako RODO], informuję, że Administratorem Pani/Pana danych osobowych
jest: Gmina Moryń reprezentowana przez Burmistrza Morynia, z siedzibą w
Moryniu(74-503), ul. Plac Wolności 1, tel. +48 (91) 466 79 67, e-mail:
um@moryn.pl. Pełna treść klauzuli informacyjnej dostępna jest w
Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Moryń pod adresem:
http://bip.moryn.pl/strony/6322.dhtml
W dniu 10.02.2020 o 11:08, sprawa-19536@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
> o samorządzie gminnym?
>
> 2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
> a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
> informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
> b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu
> przed jego przygotowaniem
> c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
> d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
> gminie osobą/osobami
> e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
> f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
>
> 3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
> będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
> wszystkie możliwe odpowiedzi):
> a) nie informowano o tym mieszkańców
> b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
> Informacji Publicznej
> c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
> samorząd
> d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
> e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę
> lub wójta/burmistrza/prezydenta
> f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
> nieprowadzonych przez samorząd
> g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
> podczas spotkań z mieszkańcami
> h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
> Prosimy o opisanie w jaki.
>
> 4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
> gminy?
>
> 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
> raportu o stanie gminy?
>
> 6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
> stanie gminy?
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-19536@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
>
Odpowiadając na na wniosek o udostępnienie informacji publicznej informuję:Ad.1 - NIE;
Ad.2 - odp. a
Ad.3 - odp. b
Ad. 4 - 0
Ad. 5. - 0
Ad.6 - 0
Kierownik referatu organizacyjnego Jolanta Piątek.
Stanowisko ds. obsługi sekretariatu
tel./fax +48 91 466 79 50 / +48 91 466 79 51
herb Morynia
Urząd Miejski w Moryniu
Plac Wolności 1
74-503 Moryń
tel./fax +48 91 466 79 50 / +48 91 466 79 51www.moryn.pl <https://www.moryn.pl>
--- OBOWIĄZEK INFORMACYJNY RODO ---
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych)[Dz. U. UE.L.2016.119.1, dalej
jako RODO], informuję, że Administratorem Pani/Pana danych osobowych
jest: Gmina Moryń reprezentowana przez Burmistrza Morynia, z siedzibą w
Moryniu(74-503), ul. Plac Wolności 1, tel. +48 (91) 466 79 67, e-mail:
um@moryn.pl. Pełna treść klauzuli informacyjnej dostępna jest w
Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Moryń pod adresem:
http://bip.moryn.pl/strony/6322.dhtml
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187