Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1680
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie00
Lubuskie810
Łódzkie1770
Małopolskie1830
Mazowieckie3130
Opolskie710
Podkarpackie1590
Podlaskie1180
Pomorskie1210
Śląskie1670
Świętokrzyskie1010
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2240
Zachodniopomorskie1110

Listy

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej. przez BIELSK PODLASKI w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry,

odpowiadając na wniosek o udostępnienie informacji publicznej na temat
raportu o stanie gminy, przesłany 10 lutego 2020 roku uprzejmie
informuję, że w załączniku przesyłam skan pisma z odpowiedzią na ww.
wniosek.

Z wyrazami szacunku,

Małgorzata Gałka

Urząd Miasta Bielsk Podlaski

ul. M. Kopernika 1

17-100 Bielsk Podlaski

Tel: 690 606 808

przesłano odpowiedź na błędny adres
1

Re: Fwd: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez NAWOJOWA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #6

Dzień Dobry!

W odpowiedzi na wniosek stowarzyszenia Sieć Obywatelska Watchdog Polska
skierowany do Gminy Nawojowa dot. udzielenia informacji publicznej,
poniżej zamieszczam odpowiedzi na nurtujące Państwa Pytania:

> ad. 1.  Rada Gminy Nawojowa nie podejmowała uchwały w sprawie
> szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy,

  ad. 2.  Nad raportem pracowali poszczególni pracownicy Urzędu Gminy
Nawojowa i jednostek organizacyjnych składając informacje do osoby
odpowiedzialnej za całość tj. sekretarza Gminy,

  ad. 3.  Społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można
zabrać głos na temat treści ww. raportu poinformowano na stronie
internetowej i na BIP Urzędu Gminy Nawojowa, gdzie był dostępny
formularz                     zgłoszenia do debaty i informacja o
terminie sesji.

  ad. 4.  Podczas debaty nad raportem o stanie Gminy Nawojowa, jeden
Radny zabierał głos.

  ad. 5.   Żaden z mieszkańców nie zgłosił się do zabrania głosu w
debacie na temat raportu o stanie gminy

  ad. 6.   Żaden z mieszkańców nie wypowiedział się w debacie na temat
raportu o stanie gminy

Z poważaniem Janusz Cabak - sekretarz Gminy Nawojowa

> --- Treść przekazanej wiadomości ---
> Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
> Data: Sun, 09 Feb 2020 21:06:52 -0000
> Nadawca: sprawa-18374@fedrowanie.siecobywatelska.pl
> Odpowiedź-Do: sprawa-18374@fedrowanie.siecobywatelska.pl
> Adresat: gmina@nawojowa.pl
>
>
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
> o samorządzie gminnym?
>
> 2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
> a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
> informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
> b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu
> przed jego przygotowaniem
> c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
> d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
> gminie osobą/osobami
> e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
> f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
>
> 3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
> będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
> wszystkie możliwe odpowiedzi):
> a) nie informowano o tym mieszkańców
> b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
> Informacji Publicznej
> c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
> samorząd
> d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
> e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę
> lub wójta/burmistrza/prezydenta
> f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
> nieprowadzonych przez samorząd
> g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
> podczas spotkań z mieszkańcami
> h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
> Prosimy o opisanie w jaki.
>
> 4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
> gminy?
>
> 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
> raportu o stanie gminy?
>
> 6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
> stanie gminy?
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-18374@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
>

--
Janusz Cabak
Sekretarz Gminy Nawojowa
ul. Ogrodowa 2
33-335 Nawojowa
+48 18 449 27 51

Obowiązek informacyjny w oparciu o art. 13 ust. 1 i 2 RODO zostaje
spełniony przez Administratora danych osobowych (*Gminę Nawojowa*)
poprzez umieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej pod adresem
https://bip.malopolska.pl/ugnawojowa,m,305437,ochrona-danych-osobowych.html
klauzuli informacyjnej

Odpowiedź na informację publiczną z dnia 09.02.2020 r. przez HALINÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #8

Dzień dobry,

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej z dnia 09.02.2020 r.

Pozdrawiam,

Małgorzata Kręzel

Sekretariat

Urząd Miejski w Halinowie | ul. Spółdzielcza 1 | 05-074 Halinów

Tel. (22) 783 60 20 wew. 122 | Fax. (22) 783 61 07

Email: <mailto:halinow@halinow.pl> halinow@halinow.pl | Internet:
<http://www.halinow.pl> www.halinow.pl

1

odpowiedź na informację publiczną przez RZEKUŃ w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #9

Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na informację publiczną dotyczącą
raportu o stanie gminy.

--
Z poważaniem
Agnieszka Górska
inspektor ds. obsługi organów gminy
Urząd Gminy w Rzekuniu
ul. Kościuszki 33
07-411 Rzekuń
tel. 29 761 73 01 wew. 156

1

Re:Mieszkańcyi radni wobec raportu o stanie gminy przez KRZYNOWŁOGA MAŁA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #8

Witam,

Urząd Gminy Krzynowłoga Mała przesyła w załązceniu odpowiedź na wniosek.


Pozdrawiam

Anna Kawiecka

inspektor ds. kancelarii i archiwum

Urząd Gminy Krzynowłoga Mała

tel. 29 751 27 20 fax. 29 751 27 25

email:
gmina@krzynowlogamala.pl

www.
krzynowlogamala.pl



Treść otrzymanej wiadomości jest poufna i chroniona przepisami prawa, skierowana tylko do konkretnego odbiorcy. Odbiorcą może być jedynie jej adresat lub upoważniona przez adresata osoba. Jeśli odbiorca niniejszej wiadomości nie jest jej zamierzonym adresatem, lub upoważniono przez adresata osobą, niniejszym informuje, że wszelkie rozpowszechnianie lub powielanie niniejszej wiadomości jest zabronione. Jeżeli ta wiadomość dotarła do Ciebie omyłkowo, proszę bezzwłocznie zawiadomić nadawcę wysyłając odpowiedź na niniejszą wiadomość o treści „Wiadomość dotarła do mnie omyłkowo” i usunąć ją z poczty. Dziękuję

Tekst oryginalnej wiadomości:
Od:

sprawa-18601@fedrowanie.siecobywatelska.pl

Do:

gmina@krzynowlogamala.pl

Temat:
Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Data:
2020-02-09 22:43:42

Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.
4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-18601@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872

2

Fwd: Re: Fw: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez JASTARNIA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

--- Treść przekazanej wiadomości ---
Temat: Re: Fw: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Data: Fri, 14 Feb 2020 13:57:07 +0100
Nadawca: radamiasta@jastarnia.pl <radamiasta@jastarnia.pl>
Adresat: sprawa-19237@fedrowanie.siecobywatelska.pl

> ----- Original Message -----
> From: sprawa-19237@fedrowanie.siecobywatelska.pl
> To: sekretarz@jastarnia.pl
> Sent: Monday, February 10, 2020 9:46 AM
> Subject: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
>
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
> o samorządzie gminnym?Nie
> 2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
> a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
> informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
> b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu
> przed jego przygotowaniem
> c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
> d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
> gminie osobą/osobami
> e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
> f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
>
> 3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
> będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
> wszystkie możliwe odpowiedzi):
> a) nie informowano o tym mieszkańców
> b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
> Informacji Publicznej c) informowano w gazecie lub biuletynie
> informacyjnym wydawanym przez samorząd
> d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
> e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę
> lub wójta/burmistrza/prezydenta
> f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
> nieprowadzonych przez samorząd
> g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
> podczas spotkań z mieszkańcami
> h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
> Prosimy o opisanie w jaki.
>
> 4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
> gminy?3 radnych
>
> 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
> raportu o stanie gminy?nikt się nie złosił
>
> 6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
> stanie gminy?nikt się nie wypowiedział

Ewa Świątczak
Biuro Rady Miejskiej Jastarni

>
>

1

Udzielenie informacji publicznej przez NOWY DUNINÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #9

Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej.

Z wyrazami szacunku,

Katarzyna Stawicka
Urząd Gminy
w Nowym Duninowie
ul. Osiedlowa 1
09-505 Nowy Duninów

1

Informacja dot. raportu o stanie gminy przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

W załączeniu przesyłam odpowiedź na prośbę o udzielenie odpowiedzi w
sprawie raportu o stanie gminy.

--
Angelika Gołaś
referent ds. zarządzania zasobami
tel. 89 623 20 75

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Świętajno, z
siedzibą w Urzędzie Gminy Świętajno, ul. Grunwaldzka 15, 12-140
Świętajno.
Więcej informacji na temat przetwarzania Pani/Pana danych osobowych
dostępnych jest na stronie internetowej pod adresem:
http://www.bip.swietajno.ug.gov.pl/10037/Ochrona_Danych_Osobowych_-_RODO/.

1

odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 9 lutego 2020r. -Gmina Gogolin przez GOGOLIN w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

W załączeniu przekazuję odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej z dnia 9 lutego 2020r. dot. raportu o stanie gminy.

Weronika Biela

Biuro Rady Miejskiej w Gogolinie

Urząd Miejski w Gogolinie

tel. +48 77 40 76 809

www.gogolin.pl

1

RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez SABNIE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #9

W załączeniu odpowiedź na wniosek.

Urząd Gminy Sabnie

Ul. Główna 73

08-331 Sabnie

1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji - Gmina Narol przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

OR.1431.2.2020                                          Narol, 18 lutego
2020 r.

Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa

Odpowiadając na poniższy wniosek o udostępnienie informacji publicznej,
przekazuję w poniższej wiadomości odpowiedź na Państwa pytania.

Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym?

*Nie, radni nie podjęli uchwały w tym zakresie.*

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)

*Pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (Zastępcy
Burmistrza Miasta i Gminy Narol ) *

b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
*g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami*
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki. *Również na upublicznionych zaproszeniach o
terminie zwołania sesji była informacja o debacie nad raportem o stanie
gminy.*

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

*Pan Przewodniczący Rady Miejskiej w Narolu omówił pokrótce raport i
przedstawił w tym zakresie informacje. Pozostali radni nie zabierali głosu.*

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy?

*Nikt z mieszkańców nie zgłosił się do zabrania głosu nad raportem.*

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy?

*Żaden z mieszkańców nie wypowiadał się w debacie nad raportem.*

--

*Daniel Lomber
*/Sekretarz/

/tel: 16 63 17 086 wew. 24
kom: 698 649 806
e-mail: sekretarz@narol.pl
/

Urząd Miasta i Gminy Narol
ul. Rynek 1, 37-610 Narol
tel: 16 63 17 086, 16 63 17 087
e-mail: urzad@narol.pl
www.narol.pl <http://www.narol.pl>

Działając na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i
Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(„RODO”) *informujemy, że przetwarzamy Państwa dane osobowe. *

Klauzula informacyjna RODO. <https://narol.itl.pl/RODO.pdf>

odp.na inf.publiczną przez NIEPORĘT w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #9

Dzień dobry w załączeniu przesyłam odpowiedź na informację publiczną

--
*Pozdrawiam
Urząd Gminy Nieporęt*
/tel. (22) 767 04 00/
herb *URZĄD GMINY NIEPORĘT
Plac Wolności 1, 05-126 Nieporęt*

/tel. (22) 767 04 00
fax (22) 767 04 41/
urzad@nieporet.pl <mailto:>
www.nieporet.pl <http://www.nieporet.pl>

/Spełniając obowiązek informacyjny wynikający z przepisów Rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/679 z dnia 27 kwietnia 2016
roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
informujemy, iż Administratorem danych osobowych jest Gmina Nieporęt
reprezentowana przez Wójta Gminy Nieporęt. Klauzula Informacyjna
przetwarzania danych osobowych przez Gminę Nieporęt dostępna jest
na stronie Urzędu Gminy Nieporęt (przejść do Klauzuli informacyjnej)
<https://www.nieporet.pl/klauzula-informacyjna-o-przetwarzaniu-danych-osobowych>./

2

Odp: FW: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez ZALESZANY w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry Poniżej zamieszczam odpowiedzi (także zaznaczając właściwe) do przedstawionych pytań: 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym? NIE 2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź) a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza) b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki. 3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi): a) nie informowano o tym mieszkańców b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki. 4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy? 15 radnych 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy? nikt 6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy? nikt Sebastian Nabrzeski Sekretarz Gminy Zaleszany Dnia 18 lutego 2020 10:09 Sekretariat &lt;ug@zaleszany.pl&gt; napisał(a):     From: sprawa-19044@fedrowanie.siecob [mailto:sprawa-19044@fedrowani Sent: Monday, February 10, 2020 9:12 AM To: ug@zaleszany.pl Subject: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy   Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych: 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym? 2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź) a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza) b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki. 3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi): a) nie informowano o tym mieszkańców b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki. 4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy? 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy? 6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy? Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-19044@fedrowanie.siecob Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji -- Sieć Obywatelska Watchdog Polska ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa tel: 22 844 73 55 www.siecobywatelska.pl www.watchdogportal.pl www.funduszesoleckie.pl www.informacjapubliczna.org NIP 526282872

RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez NOWY DWÓR MAZOWIECKI w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #9

W odpowiedzi na wniosek o udostepnienie informacji publicznej z dnia 9 lutego br. przesyłam odpowiedzi na zadane pytania:

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym? - NIE

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy? 3 Osoby

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy? Nikt

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy? Nikt

Z poważaniem

Sebastian Bańbura
Inspektor w Wydziale Organizacyjnym
Tel. (22) 512-22-05

_____

URZĄD MIEJSKI W NOWYM DWORZE MAZOWIECKIM
ul. Zakroczymska 30, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki
Tel. (22) 512-20-00
Fax (22) 512-21-01

<mailto:sekretariat@nowydwormaz.pl> sekretariat@nowydwormaz.pl
<http://www.nowydwormaz.pl/> www.nowydwormaz.pl

2

Odpowiedź na wniosek przez MORDY w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #8

Dzień dobry ,

W załączeniu przesyłam skan odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej dot. raportu o stanie gminy.

Z poważaniem

Monika Nasiłowska-Osik

Kierownik Referatu OA

Urząd Miasta i Gminy w Mordach

ul. Kilińskiego 9

08-140 Mordy

2

Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy Gmina Jejkowice przez JEJKOWICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry

w odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej Gmina
Jejkowice udziela następujących odpowiedzi na Państwa pytania:

1) nie

2) a

3) b

4) 3

5) 0

6) 0

Pozdrawiam

Urząd Gminy Jejkowice

Psota Justyna

W dniu 10.02.2020 o 10:37, sprawa-19418@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
--
Ta wiadomość i jakiekolwiek pliki przesłane wraz z nią, są poufne i przeznaczone wyłącznie do użytku osób i jednostek, do których wiadomość została adresowana.
Jeśli wiadomość została otrzymana pomyłkowo, prosimy o powiadomienie o tym nadawcy i usunięcie wiadomości.

Klauzula informacyjna
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy w Jejkowicach, ul. Główna 38a, 44-290 Jejkowice dalej ADO.
2. ADO przetwarza Pani/Pana adres e-mail wyłącznie w celu wymiany informacji drogą elektroniczną.
3. Jeśli kontaktujemy się z Panią/Panem za pomocą poczty elektronicznej, oznacza to że otrzymaliśmy adres konta mailowego bezpośrednio od Pani/Pana w celu kontaktu, bądź pozyskaliśmy adres poczty z legalnego źródła uprawniającego do kontaktu
z Panią/Panem.
4. Nie będziemy udostępniać innym podmiotom Pani/Pana adresu e-mail, chyba że będzie to wynikać z przepisu prawa.
5. Ma Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych, ich poprawiania, usunięcia, cofnięcia zgody, ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu.
6. Pani/Pana adres poczty elektronicznej będzie figurował w naszej bazie do momentu cofnięcia zgody na jego przetwarzanie.

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez PRZYRÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.

------

Dominika Kier

Referent

tel.: (34) 355 41 21

e-mail: przyrow@przyrow.pl <mailto:przyrow@przyrow.pl>

Administratorem Państwa danych osobowych jest Gmina Przyrów z siedzibą: ul.
Częstochowska 7, 42-248 Przyrów.

Dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia z Państwem korespondencji oraz
w celu, dla którego zostały nam udostępnione.

Pełna treść klauzuli informacyjnej dostępna jest pod adresem:
http://www.przyrow.pl/klauzula-korespondencja.

2

udzielenie informacji publicznej przez GIŻYCKO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

W kontekście wniosku o udostępnienie informacji publicznej udzielam
odpowiedzi na zadane pytania:

 Pyt. 1 Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym?

Odp. Nie

 Pyt. 2 Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź).

a)Pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)

Odp. Tak

b)Powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
jego przygotowaniem

Odp. Nie

c)Raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji

Odp. Nie

d)Raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
gminie osobą/osobami.

Odp. Nie

e)Całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi.

Odp. Nie

f)Raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

Odp. Nie dotyczy

Pyt. 3 Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):

a)Nie informowano o tym mieszkańców

Odp. Nie

b)Informowano na stronie internetowej gminy i w Biuletynie Informacji
Publicznej

Odp. Tak

c)Informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd

Odp. Tak

d)Informowano w radiu bądź w telewizji samorządowej

Odp. Nie

e)Informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/ burmistrza/ prezydenta

Odp. Tak

f)Informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd

Odp. Nie

g)Informował wójt/ burmistrz/ prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami

Odp. Nie

h)Władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki.

Odp. Nie dotyczy

Pyt. 4 Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
gminy?

Odp. 10 radnych

Pyt. 5 Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy?

Odp. 1 mieszkaniec

Pyt. 6 Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
stanie gminy?

Odp. 1 mieszkaniec

--

Anna Bardzik

Wydział Ogólny

Urząd Miejski w Giżycku

Witryna sieci Web: www.gizycko.pl

Telefon: 87 7324 143 | Faks: 874 285 241

al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko

Dokument ten zawiera informacje poufne, które mogą być również objęte tajemnicą służbową. Jest on przeznaczony do wyłącznego użytku adresata. Jeśli nie są Państwo jego adresatem, to wszelkie rozpowszechnianie, dystrybucja, reprodukcja, kopiowanie, publikacja lub wykorzystanie tego dokumentu lub informacji jest zabronione. Jeśli otrzymali Państwo tę wiadomość przez pomyłkę, prosimy o bezzwłoczne skontaktowanie się z nami oraz usunięcie wiadomości z Państwa komputera.

odpowiedź na wniosek w sprawie udostępnienia informacji publicznej dot. "Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy". przez WYSOKA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Dzień dobry ! Przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek w sprawie
udostępnienia informacji publicznej dot. "Mieszkańcy i radni wobec raportu
o stanie gminy".

Wioletta Kołodziej

Inspektor ds. obsługi Rady

Urząd Miasta i Gminy w Wysokiej

Plac Powstańcow Wielkopolskich 20/21

89-320 Wysoka

tel. (067)2871004 wew. 39

1

odpowiedź na informację publiczną przez RUDNIKI w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Przesyłam w załączeniu odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej - znak sprawy PRG.1431.2.2020

Z poważaniem

Iwona Napieraj - sekretarz gminy

Urząd Gminy w Rudnikach

ul. Wojska Polskiego 12A

46-325 Rudniki

Tel. +48 34 3595072 wew. 14

E-mail: <mailto:sekretarz@rudniki.pl> sekretarz@rudniki.pl

<http://www.rudniki.pl/> www.rudniki.pl

Chcesz wiedzieć więcej, co słychać w gminie Rudniki, polub nas na:
facebooku! <http://www.facebook.com/gmina.rudniki>

wstawka do e-maila

Ta wiadomość i wszystkie pliki przesłane wraz z nią, są poufne i
przeznaczone wyłącznie do użytku osób i jednostek, do których wiadomość
została adresowana. Jeśli wiadomość została otrzymana pomyłkowo, prosimy o
powiadomienie o tym nadawcy i usunięcie wiadomości.

KALUZULA INFORMACYJNA

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Rudniki, ul.
Wojska Polskiego 12A, 46-325 Rudniki - dalej ADO. Kontakt z inspektorem
ochrony danych w Urzędzie Gminy w Rudnikach jest możliwy pod adresem e-mail
<mailto:odo@rudniki.pl> ido@rudniki.pl i nr tel. 34 3595072 w.11. Pani/Pana
dane przetwarzane będą wyłącznie w celu wymiany informacji drogą
elektroniczną. Jeśli kontaktujemy się z Panią/Panem za pomocą poczty
elektronicznej, oznacza to że otrzymaliśmy adres konta mailowego
bezpośrednio od Pani/Pana w celu kontaktu, bądź pozyskaliśmy adres poczty z
legalnego źródła uprawniającego ADO do kontaktu z Panią/Panem. Nie będziemy
udostępniać innym podmiotom Pani/Pana adresu e-mail, chyba że będzie to
wynikać z przepisu prawa, lub wyrażonej przez Panią/Pana zgody. Dane nie
będą przekazane odbiorcom do państwa trzeciego lub organizacji
międzynarodowej Ma Pani / Pan prawo dostępu do swoich danych, ich
poprawiania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, otrzymania ich kopii
oraz prawo do cofnięcia zgody w każdym czasie, bez wpływu na zgodność z
prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej
cofnięciem. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu nawiązania
kontaktu za pomocą poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej będzie
zapisany w naszej bazie do momentu cofnięcia przez Panią/Pana zgody na jego
przetwarzanie.

2

Odp na wniosek przez MORĄG w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

W odpowiedzi na wniosek o udzielenie informacji poniżej odpowiedzi na pytania.

Krzysztof Kosowski

Biuro Rady Miejskiej w Morągu.

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?

NIE

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki. – INFORMACJA NA TABLICY INFORMACYJNEJ URZĘDU MIEJSKIEGO W MORĄGU

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

0

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?

0

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?

0

odpowiedź dotycząca raportu o stanie gminy za 2018 rok przez MALBORK w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

1. Nie

2. c)

3. b), d)

4. 8

5. 1

--
Ewa Dąbrowska
Sekretarz Miasta Malborka
tel. +48 55 629 04 21, 601079549
e-mail: e.dabrowska@um.malbork.pl

Pobierz bezpłatną aplikację BLISKO
<https://www.sisms.pl/rejestracja/nadawca/07038902/Miasto-Malbork>

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej. przez SUŁOSZOWA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #7

Dzień dobry.

W odpowiedzi na Państwa wniosek o udzielnie informacji publicznej z dnia
9 lutego 2020 r., Urząd Gminy Sułoszowa informuje iż:

1. Radni Rady Gminy Sułoszowa nie podjęli uchwały w sprawie
szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy.

2. Punkt a

3. Punkt b.

4. 2 radnych zabrało głos w debacie,  (wotum zaufania - 13 radnych za
udzieleniem)

5. Nie zgłosił się żaden mieszkaniec.

6. Żaden mieszkaniec nie wypowiedział się podczas debaty.

Joanna Glanowska

--
Joanna Glanowska
Podinspektor ds. ewidencji ludności

Urząd Gminy Sułoszowa
Sułoszowa ul. Krakowska 139,32-045 Sułoszowa
tel. 12 389 60 28 wew. 15
glanowska@suloszowa.pl

Odpowiedź na wniosek o dostępie do informacji Publicznej. przez MAKÓW PODHALAŃSKI w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #6

Dzień Dobry !

Urząd Miejski w Makowie Podhalańskim w załączeniu przesyła odpowiedź na
wniosek o dostępie do informacji publicznej z dnia 09.02.2020 r.

z poważaniem

Urząd Miejski w Makowie Podhalański
ul. Szpitalna 3
34-220 Maków Podhalański

1

RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez OBORNIKI w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Urząd Miejski w Obornikach przesyła poniżej (wtrącenia w tekście) odpowiedzi na pytania zawarte w złożonym wniosku o udotępnienie informacji publicznej.

Z poważaniem,
Barbara Talarek

Wydział Organizacyjno-Administracyjny
Urząd Miejski w Obornikach
ul. marsz. J. Piłsudskiego 76
64-600 Oborniki
tel.: 61 65 59 114,
tel. kom.: 607 783 327

1