Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KatarzynaBatkoToluc
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 168 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 144 | 0 |
Lubelskie | 0 | 0 |
Lubuskie | 81 | 0 |
Łódzkie | 177 | 0 |
Małopolskie | 183 | 0 |
Mazowieckie | 313 | 0 |
Opolskie | 71 | 0 |
Podkarpackie | 159 | 0 |
Podlaskie | 118 | 0 |
Pomorskie | 121 | 0 |
Śląskie | 167 | 0 |
Świętokrzyskie | 101 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 116 | 0 |
Wielkopolskie | 224 | 0 |
Zachodniopomorskie | 111 | 0 |
Listy
odpowiedź na informację publiczną przez SKAŁA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #7
Dzień dobry,
Urząd Miasta i Gminy w Skale, w załączeniu przesyła odpowiedź na informację
publiczną.
Pozdrawiam,
Katarzyna Karlik
Podinspektor
Referat Organizacyjny
<http://www.skala.pl> <http://www.skala.pl/>
https://skala.pl/wp-content/themes/skala/img/logo.png <http://www.skala.pl>
<mailto:sekretariat@skala.pl> sekretariat@skala.pl
<http://www.skala.pl> http://www.skala.pl
tel. 12/ 389 10 98 w.123; 12/ 389 10 06 w.123
faks 12/ 389 10 98 w.104; 12/ 389 10 06 w.104
Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #7
SG.1431.2.2020.JW
Odpowiadając na Państwa wniosek o treści jak poniżej, podaję wnioskowane
informacje:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym? - NIE
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza) - TAK
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
jego przygotowaniem - NIE
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
- NIE
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
gminie osobą/osobami - NIE
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu
podmiotowi - NIE
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki - NIE
3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
_*b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
Informacji Publicznej*_
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki.
4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
gminy? - JEDEN RADNY ZABRAŁ GŁOS
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy? - NIKT Z MIESZKANCÓW NIE ZGŁOSIŁ SIĘ DO UDZIAŁU
W DEBACIE
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy?- NIKT Z MIESZKANCÓW NIE ZABRAŁ GŁOSU
Z poważaniem
Jolanta Wolak
Sekretarz Gminy Wiśniowa
--
*Gmina Wiśniowa*
*Wiśniowa 441
32-412 Wiśniowa*
Tel: 12 271 40 86; 12 271 45 52
Fax: 12 271 45 50
Nip: 6811381938
Regon: 351556286
www.wisniowa.malopolska.pl <http://www.wisniowa.malopolska.pl/>
info@wisniowa.malopolska.pl
<mailto:info@wisniowa.malopolska.pl><https://poczta.home.pl/mail/write?to=info@ug-wisniwoa.pl>Informacja
dotycząca przetwarzania danych osobowych
<https://bip.malopolska.pl/gwisniowa,m,306932,klauzula-informacyjna-ochrony-danych-osobowych.html>
<https://poczta.home.pl/mail/write?to=info@ug-wisniwoa.pl>
W dniu 09.02.2020 o 22:13, sprawa-18447@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
1
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
> o samorządzie gminnym?
>
> 2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
> a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
> informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
> b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu
> przed jego przygotowaniem
> c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
> d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
> gminie osobą/osobami
> e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
> f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
>
> 3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
> będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
> wszystkie możliwe odpowiedzi):
> a) nie informowano o tym mieszkańców
> b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
> Informacji Publicznej
> c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
> samorząd
> d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
> e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę
> lub wójta/burmistrza/prezydenta
> f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
> nieprowadzonych przez samorząd
> g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
> podczas spotkań z mieszkańcami
> h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
> Prosimy o opisanie w jaki.
>
> 4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
> gminy?
>
> 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
> raportu o stanie gminy?
>
> 6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
> stanie gminy?
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-18447@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
>
Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #7
SG.1431.2.2020.JW
Odpowiadając na Państwa wniosek o treści jak poniżej, podaję wnioskowane
informacje:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym? - NIE
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza) - TAK
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
jego przygotowaniem - NIE
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
- NIE
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
gminie osobą/osobami - NIE
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu
podmiotowi - NIE
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki - NIE
3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
_*b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
Informacji Publicznej*_
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki.
4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
gminy? - JEDEN RADNY ZABRAŁ GŁOS
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy? - NIKT Z MIESZKANCÓW NIE ZGŁOSIŁ SIĘ DO UDZIAŁU
W DEBACIE
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy?- NIKT Z MIESZKANCÓW NIE ZABRAŁ GŁOSU
Z poważaniem
Jolanta Wolak
Sekretarz Gminy Wisniowa
--
*Gmina Wiśniowa*
*Wiśniowa 441
32-412 Wiśniowa*
Tel: 12 271 40 86; 12 271 45 52
Fax: 12 271 45 50
Nip: 6811381938
Regon: 351556286
www.wisniowa.malopolska.pl <http://www.wisniowa.malopolska.pl/>
info@wisniowa.malopolska.pl
<mailto:info@wisniowa.malopolska.pl><https://poczta.home.pl/mail/write?to=info@ug-wisniwoa.pl>Informacja
dotycząca przetwarzania danych osobowych
<https://bip.malopolska.pl/gwisniowa,m,306932,klauzula-informacyjna-ochrony-danych-osobowych.html>
<https://poczta.home.pl/mail/write?to=info@ug-wisniwoa.pl>
W dniu 09.02.2020 o 22:14, sprawa-18466@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
1
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
> o samorządzie gminnym?
>
> 2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
> a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
> informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
> b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu
> przed jego przygotowaniem
> c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
> d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
> gminie osobą/osobami
> e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
> f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
>
> 3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
> będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
> wszystkie możliwe odpowiedzi):
> a) nie informowano o tym mieszkańców
> b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
> Informacji Publicznej
> c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
> samorząd
> d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
> e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę
> lub wójta/burmistrza/prezydenta
> f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
> nieprowadzonych przez samorząd
> g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
> podczas spotkań z mieszkańcami
> h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
> Prosimy o opisanie w jaki.
>
> 4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
> gminy?
>
> 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
> raportu o stanie gminy?
>
> 6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
> stanie gminy?
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-18466@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
>
Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez WIŚNIOWA (woj. małopolskie) w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #7
SG.1431.2.2020.JW
Odpowiadając na Państwa wniosek o treści jak poniżej, podaję wnioskowane
informacje:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym? - NIE
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza) - TAK
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
jego przygotowaniem - NIE
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
- NIE
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
gminie osobą/osobami - NIE
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu
podmiotowi - NIE
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki - NIE
3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
_*b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
Informacji Publicznej*_
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki.
4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
gminy? - JEDEN RADNY ZABRAŁ GŁOS
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy? - NIKT Z MIESZKANCÓW NIE ZGŁOSIŁ SIĘ DO UDZIAŁU
W DEBACIE
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy?- NIKT Z MIESZKANCÓW NIE ZABRAŁ GŁOSU
Z poważaniem
Jolanta Wolak
Skretarz Gminy
--
*Gmina Wiśniowa*
*Wiśniowa 441
32-412 Wiśniowa*
Tel: 12 271 40 86; 12 271 45 52
Fax: 12 271 45 50
Nip: 6811381938
Regon: 351556286
www.wisniowa.malopolska.pl <http://www.wisniowa.malopolska.pl/>
info@wisniowa.malopolska.pl
<mailto:info@wisniowa.malopolska.pl><https://poczta.home.pl/mail/write?to=info@ug-wisniwoa.pl>Informacja
dotycząca przetwarzania danych osobowych
<https://bip.malopolska.pl/gwisniowa,m,306932,klauzula-informacyjna-ochrony-danych-osobowych.html>
<https://poczta.home.pl/mail/write?to=info@ug-wisniwoa.pl>
W dniu 09.02.2020 o 22:16, sprawa-18484@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
1
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
> o samorządzie gminnym?
>
> 2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
> a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
> informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
> b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu
> przed jego przygotowaniem
> c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
> d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
> gminie osobą/osobami
> e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
> f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
>
> 3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
> będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
> wszystkie możliwe odpowiedzi):
> a) nie informowano o tym mieszkańców
> b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
> Informacji Publicznej
> c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
> samorząd
> d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
> e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę
> lub wójta/burmistrza/prezydenta
> f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
> nieprowadzonych przez samorząd
> g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
> podczas spotkań z mieszkańcami
> h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
> Prosimy o opisanie w jaki.
>
> 4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
> gminy?
>
> 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
> raportu o stanie gminy?
>
> 6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
> stanie gminy?
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-18484@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
>
Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez ĆMIELÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2
02-605 Warszawa
20066@fedrowanie.siecobywatelska.pl
W odpowiedzi na Wniosek o udostępnienie następujących
informacji publicznych w sprawie udziału mieszkańców i radnych przy
przygotowaniu i uchwaleniu
raportu o stanie gminy Ćmielów za 2018 rok , Urząd Miasta i Gminy w
Ćmielowie udziela odpowiedzi , jak niżej :
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie
gminnym?
TAK
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje
do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie
osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie
można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie
możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie, w jaki. : sesje , komisje Rady Miejskiej
4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
0
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu
o stanie gminy?
0
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy?
0
Ćmielów , 2020 - 02 - 20
Jarosław Nowak
Skarbnik Miasta i Gminy Ćmielów
Odpowiedź dot. informacji publicznej w przedmiocie mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez WŁOSZCZOWA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
Szanowni Państwo
w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek z dnia 10.02.2020 r. o
udostępnienie informacji publicznej w przedmiocie
mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy.
Z poważaniem
--
Anna Malinowska
Naczelnik Wydziału Organizacyjnego
Urząd Gminy Włoszczowa
29-100 Włoszczowa
ul. Partyzantów 14
tel. 41 394 26 69 wew. 112
e-mail: a.malinowska@gmina-wloszczowa.pl
RODO – Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych znajduje się na stronie BIP Urzędu Gminy Włoszczowa,
stronie http://wloszczowa.pl/p,176,polityka-ochrony-danych-osobowych) oraz tablicy ogłoszeń.
Ta wiadomość pocztowa i wszelkie załączone do niej pliki są poufne i podlegają ochronie prawnej. Jeśli nie jesteś jej prawidłowym adresatem, jakiekolwiek jej ujawnienie, reprodukcja,
dystrybucja lub inne rozpowszechnienie, są ściśle zabronione. Jeśli otrzymał Pan/i niniejszy przekaz wskutek błędu, proszę o niezwłocznie powiadomienie nadawcy i usunięcie otrzymanych informacji.
Odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej. przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
--
Kinga Wielgos
Urząd Miejski w Błażowej
Plac Jana Pawła II 1
36-030 Błażowa
tel. 17 23 01 728
Odpowiedź na wniosek przez PYRZYCE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam skan pisma.
--
Pozdrawiam,
Aneta Mróz
Sekretariat Burmistrz Pyrzyc
Urząd Miejski Pyrzyce
Plac Ratuszowy 1
74-200 Pyrzyce
91 39 70 310
sekretariat@pyrzyce.um.gov.pl
Odp na wniosek o UIP w spr. raportu o stanie gminy przez LUBOMIA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
W odpowiedzi na wniosek (e-mail) z dnia 10.02.2020 r o udostępnienie
informacji publicznej Urząd Gminy Lubomia w załączeniu przesyła
wymagane informacje. Z poważaniem Janusz Zakrzyk
--
Janusz Zakrzyk
Pełnomocnik ds. OIN
Urząd Gminy Lubomia
ul. Szkolna 1
44-360 Lubomia
Tel. 32 451 66 14 wew. 36
informacja publiczna przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #7
Dzień dobry,
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.
Z poważaniem
Marta Budzyńska
Sekretarz Gminy Wadowice
Urząd Miejski w Wadowicach
Pl. Jana Pawła II 23
34-100 Wadowice
Tel. 33 873-18-11
RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez PLESZEW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
Przekazuję informacje dotyczące poniższego emaila:
1. Informacja dostępna na stronie bip.pleszew.pl
2. Raport został opracowany w Urzędzie Miasta i Gminy w Pleszewie przez pracowników.
3, 4, 5, 6 - Informacja dostępna na stronie bip.pleszew.pl
z poważaniem
Andrzej Liskowski
Kierownik
Wydział Rozwoju i Analiz
tel. (62) 74 28 341
fax. (62) 74 28 301
www.pleszew.pl<http://www.pleszew.pl/>
[plemio]
Urząd Miasta i Gminy w Pleszewie,
63-300 Pleszew, ul Rynek 1, NIP: 608-00-74-221 (Miasto i Gmina Pleszew),
konto Bank Spółdzielczy w Pleszewie 78 84070003 00110011 2000 0001
2From: sprawa-19985@fedrowanie.siecobywatelska.pl<mailto:sprawa-19985@fedrowanie.siecobywatelska.pl> <sprawa-19985@fedrowanie.siecobywatelska.pl<mailto:sprawa-19985@fedrowanie.siecobywatelska.pl>>
Sent: Monday, February 10, 2020 2:52 PM
To: Sekretriat UMiG PLESZEW <sekretariat@pleszew.pl<mailto:sekretariat@pleszew.pl>>
Subject: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminyNa podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-19985@fedrowanie.siecobywatelska.pl<mailto:sprawa-19985@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl<http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl<http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl<http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org<http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872
Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez JAROSŁAW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dzień dobry,
w załączeniu odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.
Pozdrawiam,
Artur Bżdżoła
Urząd Gminy Jarosław
1From: sprawa-18930@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Sent: Monday, February 10, 2020 8:40 AM
To: ug@jaroslaw.pl
Subject: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminyNa podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-18930@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872