Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KatarzynaBatkoToluc
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 168 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 144 | 0 |
Lubelskie | 0 | 0 |
Lubuskie | 81 | 0 |
Łódzkie | 177 | 0 |
Małopolskie | 183 | 0 |
Mazowieckie | 313 | 0 |
Opolskie | 71 | 0 |
Podkarpackie | 159 | 0 |
Podlaskie | 118 | 0 |
Pomorskie | 121 | 0 |
Śląskie | 167 | 0 |
Świętokrzyskie | 101 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 116 | 0 |
Wielkopolskie | 224 | 0 |
Zachodniopomorskie | 111 | 0 |
Listy
Przeczytano: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez RUTKI w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Twoja wiadomość
Do: sekretariat@gminarutki.pl
Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Wysłano: 2020-02-10 09:29
odczytano w dniu 2020-02-13 14:10.
Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez RZGÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
W dniu 2020-02-10 o 14:56, sprawa-20008@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
OR.1431.2.2020
W odniesieniu do powyższego wniosku ,udziela się następujących odpowiedzi :
I.**w zakresie pkt 1 zapytania:NIE,
II.w zakresie pkt 2 zapytania:odpowiedźa,
III. w zakresie pkt 3 zapytania:odpowiedź b, IV.w zakresie pkt 4
zapytania:4,V.w zakresie pkt 5 zapytania:0,VI.w zakresie pkt 6
zapytania: NIEDOTYCZY
Z poważaniem
--
ALICJA ZIMNA
Sekretarz Gminy Rzgów
tel. (63) 241-90-18 wew.21
kom. 795-505-559
sekretarz@gminarzgow.pl
Urząd Gminy Rzgów
ul. Konińska 8
62-586 Rzgów
tel. (63) 241-90-18
ug@gminarzgow.pl
W dniu 2020-02-10 o 14:56, sprawa-20008@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
> o samorządzie gminnym?
>
> 2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
> a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
> informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
> b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu
> przed jego przygotowaniem
> c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
> d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
> gminie osobą/osobami
> e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
> f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
>
> 3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
> będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
> wszystkie możliwe odpowiedzi):
> a) nie informowano o tym mieszkańców
> b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
> Informacji Publicznej
> c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
> samorząd
> d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
> e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę
> lub wójta/burmistrza/prezydenta
> f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
> nieprowadzonych przez samorząd
> g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
> podczas spotkań z mieszkańcami
> h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
> Prosimy o opisanie w jaki.
>
> 4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
> gminy?
>
> 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
> raportu o stanie gminy?
>
> 6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
> stanie gminy?
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-20008@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
>
OR.1431.2.2020W odniesieniu do powyższego wniosku ,udziela się następujących odpowiedzi :
I.**w zakresie pkt 1 zapytania:NIE,
II.w zakresie pkt 2 zapytania:odpowiedźa,
III. w zakresie pkt 3 zapytania:odpowiedź b, IV.w zakresie pkt 4
zapytania:4,V.w zakresie pkt 5 zapytania:0,VI.w zakresie pkt 6
zapytania: NIEDOTYCZYZ poważaniem
--
ALICJA ZIMNA
Sekretarz Gminy Rzgów
tel. (63) 241-90-18 wew.21
kom. 795-505-559
sekretarz@gminarzgow.plUrząd Gminy Rzgów
ul. Konińska 8
62-586 Rzgów
tel. (63) 241-90-18
ug@gminarzgow.pl
odpowiedź na wniosek przez ANDRYCHÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5
Dzień dobry,
w załączniku przesyłam odpowiedź .
Pozdrawiam
--
Agnieszka Gierszewska
Dyrektor Biura Burmistrza
Urząd Miejski w Andrychowie
Rynek 15
34-120 Andrychów
tel.33 842 99 02
agnieszka.gierszewska@andrychow.eu
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez GRYFINO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
W załączeniu odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z
dnia 10 lutego 2020 r.
Agnieszka Grzegorczyk
Biuro Obsługi Rady
Urząd Miasta i Gminy w Gryfinie
tel. 91 416 20 11 wew.127
Niniejsza wiadomość (wraz z załącznikami) jest własnością Urzędu Miasta i
Gminy w Gryfinie i może zawierać informacje służbowe prawnie chronione.
Jeśli nie są Państwo właściwym adresatem lub otrzymali Państwo tę wiadomość
na skutek pomyłki, prosimy o tym fakcie niezwłocznie poinformować nadawcę i
usunąć otrzymaną wiadomość. Każde nieautoryzowane kopiowanie, ujawnianie lub
rozpowszechnianie załączonej informacji jest zabronione.
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie jest Burmistrz
Miasta i Gminy Gryfino. Klauzule informacyjne dotyczące zasad przetwarzania
danych osobowych znajdują się na stronie BIP Urzędu Miasta i Gminy w
Gryfinie pod adresem http://bip.gryfino.pl/umgryfino/chapter_108442.asp
odp. na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez RADZIONKÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
> SO.1431.18.2020.
>
> W odpowiedzi na wniosek o dostęp do informacji publicznej:
>
> 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
> o samorządzie gminnym?
> *Radni nie podjęli uchwały w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
> raportu o stanie gminy.*
>
> 2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
> *a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
> informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza) *
>
> 3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
> będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
> wszystkie możliwe odpowiedzi):
> *b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
> Informacji Publicznej;
> h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
> Prosimy o opisanie w jaki.
> Informacja o możliwości zabrania głosu w debacie nad raportem o stanie
> gminy została wywieszona na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Radzionków
> oraz na tablicach informacyjnych na terenie miasta.*
>
> 4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
> gminy?
> *W debacie nad raportem o stanie gminy głos zabrało 5 radnych. *
>
> 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
> raportu o stanie gminy? *- 0*
>
> 6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
> stanie gminy? *- 0.*
>
> ***Sekretarz Miasta*
>
> */-/mgr inż. Rudolf Sobczyk*
>
Odp: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KARTUZY w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dzień dobry,
W odpowiedzi na mailz dnia 10.02.2020r. w sprawie Raportu o stanie
Gminy Kartuzy.
Ad 1) Tak.
Ad 2) Nad raportem o stanie Gminy Kartuzy za 2018 rok pracowali
poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do osoby
odpowiedzialnej.
Ad 3) Informowałburmistrz podczas spotkań z mieszkańcami.
Ad 4) Podczas debaty na temat raportu o stanie Gminy Kartuzy głos
zabrało 12 radnych Rady Miejskiej w Kartuzach.
Ad 5) Do zabranie głosu w debacie na temat raportu o stanie Gminy
Kartuza zgłosiło się 18 mieszkańców.
Ad 6) W debacie na temat raportu o stanie Gminy Kartuzy wypowiedziało
się 16 mieszkańców.
Z poważaniem
--
Karolina Stawiarska-Kocent
Wydział Rozwoju
Urząd Miejski w Kartuzach
ul. gen. J. Hallera 1
83-300 Kartuzy
Tel. 58 69 45 215
k.kocent@poczta.kartuzy.pl
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej - raport o stanie gminy [Sprawa#BSE.1431.000002.2020] przez RYDUŁTOWY w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dokumenty: BSE.KW.000019.2020
Znak sprawy: BSE.1431.000002.2020
Rej. koresp. wych.: KW.001664.2020
Wysłane przez: Krzysztof Jędrośka
W odpowiedzi na Państwa wniosek z dnia 10 lutego 2020 r. w załączeniu przekazujemy naszą odpowiedź. Plik odpowiedzi podpisany jest zaawansowanym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą certyfikatu dostawcy usług zaufania.
z poważaniem
Krzysztof Jędrośka
Sekretarz Miasta Rydułtowy
--
Urząd Miasta Rydułtowy
tel.: (32) 45 37 411
faks: (32) 45 37 410
e-mail: um@rydultowy.pl, gmrydultowy@sekap.pl
www: http://www.rydultowy.pl
bip: http://bip.rydultowy.pl/
Wysłano z systemu FINN 8 SQL
Odpowiedz "Raport o stanie Gminy Drohiczyn za 2018 r." przez DROHICZYN w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dzień dobry,
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej, który wpłynął
do Urzędu Miejskiego w Drohiczynie w dniu 10.02.2020 r. zgodnie z art. 6
ust.1 pkt 3 lit. c ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji
publicznej. (T. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1429 z późń. zm.) w załączeniu
przesyłam odpowiedz.
Radosław Konobrocki
Sekretarz Gminy Drohiczyn
Urząd Miejski w Drohiczynie
Ul. J.I. Kraszewskiego 5
17 - 312 Drohiczyn
Informuję, że Państwa dane osobowe przetwarzane są na podstawie: art. 6 ust.
1 lit. a oraz art. 6 ust. 1 lit. f ogólnego rozporządzenia o ochronie danych
osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. - w celu prowadzenia korespondencji
elektronicznej.
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej - Gmina Sieciechów przez SIECIECHÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #9
Szanowni Państwo,
Urząd Gminy Sieciechów w załączeniu przesyła odpowiedź na wniosek o
udostępnienie informacji publicznej.
Z poważaniem
Małgorzata Wrona
Inspektor
Urząd Gminy Sieciechów
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez NURZEC-STACJA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Witam
Zgodnie z wnioskiem z dnia 10.02.2020 r. (data wpływu do Urzędu Gminy),
w załączniku przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.
Proszę o potwierdzenie odbioru.
Jowita Radzikowska
--
Jowita Radzikowska
mł. referent ds. obsługi Rady Gminy i jej organów
Urząd Gminy Nurzec-Stacja
tel. 856575078 wew.37
Gmina Osieczna przez OSIECZNA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
Dzień dobry,
W załączeniu przesyłam odpowiedź na zapytanie w trybie dostępu do informacji
publicznej.
Pozdrawiam
Sławomir Kosmalski
UG Osieczna
Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy - odpowiedź - gmina Gierałtowice przez GIERAŁTOWICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dzień Dobry,
odpowiadając na Państwa wniosek, przesyłam odpowiedzi na zadane pytania.
1. Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym?
Odp: Rada Gminy Gierałtowice nie podjęła uchwały w sprawie szczegółowych
wymogów dotyczących raportu o stanie gminy.
2. Jak przygotowywano ww. raport
Odp: pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej - zastępcy wójta
3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie
można zabrać głos na temat treści ww. raportu
Odp: informowano na stronie internetowej gminy i w Biuletynie Informacji
Publicznej.
4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
Odp: w dyskusji zabrało głos dziewięciu radnych.
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu
o stanie gminy?
Odp: do debaty zgłosiło się dwóch mieszkańców.
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy?
Odp: w debacie zabrało głos dwóch mieszkańców.
Z poważaniem
Re: Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez KOLBUDY w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
--
Z poważaniem
Jolanta Dawidowska
Podinspektor ds. obsługi Rady Gminy
tel. 58 691 05 68
email: jolanta.dawidowska@ug.kolbudy.pl
Informujemy, że na stronie
http://www.kolbudy.pl/urzad/tablica-ogloszen/informacje-i-komunikaty-urzedowe/3646-klauzula-informacyjna-dla-klientow-gminy-kolbudy
można zapoznać się z właściwą klauzulą informacyjną dot. przetwarzania
Państwa danych osobowych w związku ze skierowaniem powyższego e-mail.
Niniejsza wiadomość może zawierać informacje poufne i/lub kierowana jest
tylko do określonego adresata i jest przeznaczona wyłącznie do jego
użytku.
Jeśli Państwo nie jesteście odbiorcą, do którego wiadomość jest
skierowana, Prosimy odpowiadając zwrotnie na tę wiadomość przekazać
informację do nadawcy, a następnie usunąć tę wiadomość z Państwa
skrzynki odbiorczej i nadawczej.
Zabronione jest jakiekolwiek ujawnianie, kopiowanie, rozpowszechnianie
lub inne postępowanie dotyczące przedmiotowej wiadomości, pod rygorem
uznania takiego postępowania za naruszające prawo.
2> Witam ,
>
> w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 10.02.2020r.
>
> w sprawie udzielenia informacji dot. raportu o stanie gminy.
>
> Bardzo proszę o potwierdzenie odebrania wiadomości.
„Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy” przez WOŁCZYN w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej w temacie
„/Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy/” informuję jak niżej:
1.
Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa
ustawy o samorządzie gminnym? *Odpow**iedz:****TAK (Uchwała Nr
IV/36/2019 z dnia 29 stycznia 2019 r.)*
2.
Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź).
*Odpowiedź:* *a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów
i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej.*
3.
Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu. *Odpowiedź:
**h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny
sposób, **tj:****podczas transmitowanej sesji Rady Miejskiej w dniu
30 kwietnia 2019 r. i 31 maja 2019 r. *
4.
Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
gminy? *Odpowiedź: 0 - radnych*
5.
Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy? *Odpowiedź: **0 – mieszkańców*
6.
Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
stanie gminy? *Odpowiedź: **0 – mieszkańców. *
--
Julita Matelska
naczelnik Biura Rady Miejskiej
Urząd Miejski w Wołczynie
ul. Dworcowa 1
46-250 Wołczyn
tel. 77 4 188 344 wew. 205
informacja publiczna - Gmina Bielice przez BIELICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dzień dobry, poniżej przekazuję odpowiedzi na pytania:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
o samorządzie gminnym? TAK
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
Informacji Publicznej
4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy? 1
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy? 0
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
stanie gminy? 0
--
Z poważaniem
Krystyna Rutkowska
Inspektor ds. nieruchomości
Urząd Gminy Bielice
tel. 91 5644 235 w.23
RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez WARKA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Witam,
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.
Z poważaniem,
Karolina Sałyga
Urząd Miejski w Warce
1
From: sprawa-18773@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-18773@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Sunday, February 9, 2020 11:05 PM
To: um@warka.org.pl
Subject: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-18773@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-18773@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872<http://siecobywatelska.emaillabs.info.pl/open/?ot=MTU4MTI4NTg3ODMzLjgyNjEuMTU2ODU3Mzc0NDAwMTkyMjYxNjFAZmVkcm93YW5pZS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2EucGx8U3VuLCAwOSBGZWIgMjAyMCAyMjowNDozOCAtMDAwMHx1bUB3YXJrYS5vcmcucGx8MS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2Euc210cHxyZWRncmlkMXww>
RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez ŁUBNIANY w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
Ul. Ursynowska 22/2, 02-605 Warszawa
RO.1431.3.2020.PP
Łubniany , dnia 13.02.2020r.
W odpowiedzi na Wasz wniosek z dnia 09 lutego 2020r., złożony w trybie udzielenia informacji publicznej, której pełną treść zamieszczam poniżej, informuję.
Ad. 1. Radni Gminy Łubniany do dnia sporządzenia tej odpowiedzi nie przyjęli uchwały w sprawie szczegółowych wymogów dot. raportu o stanie gminy, o którym mowa w art.28aa ustawy o samorządzie gminnym. Aktualnie nie pracuje się nad takim projektem.
Ad.2. „a” – Pracowali nad nim pracownicy poszczególnych komórek organizacyjnych urzędu oraz jednostek organizacyjnych gminy i składali informacje do koordynatora, w tym przypadku sekretarza gminy.
Ad.3. „b” – Informowano na stronie internetowej gminy i w Biuletynie Informacji Publicznej.
Dodatkowo opracowano i opublikowano informację nt. wymogów zgłoszenia się mieszkańców do dyskusji nad raportem. Opublikowano wzory zgłoszenia oraz list z podpisami poparcia, jak również terminem zgłaszania się do dyskusji.
Ad.4. 1 (jeden ) radny zabrał głos w debacie.
Ad.5. 0 (zero) mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie.
Ad. 6. 0 ( zero) mieszkańców wypowiedziało się w debacie.
- -
Piotr Pośpiech
Sekretarz Gminy Łubniany
Urząd Gminy w Łubnianach
ul. Opolska 104, 46-024 Łubniany
Tel.: 77 427 05 34
e-mail: <mailto:ug@lubniany.pl> ug@lubniany.pl
<https://www.facebook.com/gmina.lubniany/> <https://www.facebook.com/gmina.lubniany/> Facebook Gminy Łubniany
1
From: sprawa-18843@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-18843@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Sunday, February 9, 2020 11:14 PM
To: ug@lubniany.pl
Subject: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-18843@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-18843@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872<http://siecobywatelska.emaillabs.info.pl/open/?ot=MTU4MTI4NjQzNDc4LjM4MDY2LjM5OTU0MTQ3NDc1NDc2MTcxNjlAZmVkcm93YW5pZS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2EucGx8U3VuLCAwOSBGZWIgMjAyMCAyMjoxMzo1NCAtMDAwMHx1Z0BsdWJuaWFueS5wbHwxLnNpZWNvYnl3YXRlbHNrYS5zbXRwfHJlZGdyaWQxfDA%3D>
Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
Dzień dobry. W odpowiedzi na kierowane zapytanie z dnia 03.02.2020 w
trybie dostępu do informacji publicznej dot. sporządzania raportu o
stanie gminy, w załączeniu przesyłam odpowiedź na kierowane pytania.
Biuro Rady Miejskiej w Międzylesiu
Aleksandra Nalborczyk
Inspektor
pok. Nr 15 (II p.), tel. 74 8 126 347 wew. 29
Udostępnienie informacji publicznej przez RADZYMIN w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #9
Szanowni Państwo,
W odpowiedzi na wniosek, przesyłam skan pisma - Nr sprawy: B.1431.18.2020.
Uprzejmie proszę o potwierdzenie otrzymania niniejszej korespondencji.
Pozdrawiam
Aleksandra Bandachowska
Sekretariat Burmistrza Radzymina
e: umig@radzymin.pl<mailto:e:%20umig@radzymin.pl>
t: 22 667 68 00<tel:22%20667%2068%2037> <tel:>
Urząd Miasta i Gminy Radzymin
pl. T. Kościuszki 2
05-250 Radzymin
www.radzymin.pl<http://www.radzymin.pl>
www.facebook.com/GRadzymin<http://www.facebook.com/GRadzymin>
[http://www.intranet.radzymin.pl/stopka/style/stopka.png]
2From: sprawa-18704@fedrowanie.siecobywatelska.pl <sprawa-18704@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Sent: Sunday, February 9, 2020 10:56 PM
To: Sekretariat UMIG <umig@radzymin.host-exchange.eu>
Subject: [Spam] [SPF Softfail] Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminyNa podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-18704@fedrowanie.siecobywatelska.pl<mailto:sprawa-18704@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl<http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl<http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl<http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org<http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872
Odpowiedź na informacje publiczną przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #4
W imieniu Gminy Domaniewice przesyłam odpowiedź na wniosek o udzielenie
informacji publicznej.
--
Z poważaniem,
Magdalena Sut
INSPEKTOR
Urząd Gminy w Domaniewicach
ul. Główna 2
99-434 Domaniewice
te. 46 830-17-65
Udostępnienie informacji publicznej przez POKRZYWNICA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #9
W nawiązaniu do wiadomości z dnia 09.02.2020 r. informuję, że:
1. Radni nie przyjęli uchwały w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy.
2. Raport był przygotowywany poprzez pracę poszczególnych pracowników wydziałów i składanie informacji do koordynatora.
3. Mieszkańców poinformowano poprzez informacje w Biuletynie Informacji Publicznej.
4. Żaden z radnych nie zabrał głosu podczas debaty na temat raportu o stanie gminy.
5. Nikt z mieszkańców nie zgłosił się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy.
6. Nikt z mieszkańców nie wypowiedział się w debacie na temat raportu o stanie gminy.
-------------------
Pozdrawiam serdecznie
Patryk Bobowski
Samodzielny referent ds. księgowości budżetowej oświatowej i EDG
bobowski@pokrzywnica.pl
Tel: 23 691 88 67
Fax: 23 691 85 55
Urząd Gminy Pokrzywnica
Aleja Jana Pawła II 1
06-121 Pokrzywnica
NIP Gminy: 568-152-46-51
REGON Urzędu: 000541776
www.pokrzywnica.pl
bip.pokrzywnica.pl
[ https://bip.pokrzywnica.pl/artykuly/962/klauzula-ogolna | Klauzula RODO ]
Otrzymana przez Panią/Pana wiadomość oraz załączone do niej pliki są przeznaczone tylko dla wymienionych adresatów. Jeżeli nie są Państwo zamierzonym odbiorcą, proszę poinformować o tym fakcie nadawcę oraz usunąć wiadomość wraz z załącznikami ze swojego systemu. Prosimy także nie ujawniać nikomu otrzymanych informacji oraz nie sporządzać, nie zachowywać i nie dystrybuować żadnych kopii otrzymanych informacji.
Informacja publiczna przez ŚWIĘCIECHOWA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
Witam,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek o udzielenie informacji publicznej.
z poważaniem
Magdalena Jaraczewska-Wieczorek
Biuro Rady Gminy
Gmina Święciechowa
ul. Ułańska 4
64-115 Święciechowa
tel. 655 333 519
OBOWIĄZEK INFORMACYJNY
Wiadomość zawiera informacje, które mogą być w całości lub części poufne i/lub objęte ochroną prawną i/lub tajemnicą służbową. Jeżeli wiadomość niniejsza została otrzymana przez pomyłkę, proszę zawiadomić nadawcę wysyłając odpowiedź na tę wiadomość. Jeśli nie są Państwo zamierzonym i/lub właściwym odbiorcą niniejszej wiadomości to nie mogą jej Państwo używać, ujawniać, rozpowszechniać, kopiować, drukować ani korzystać z niej. Informujemy, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy w Święciechowie, ul. Ułańska 4, 64-115 Święciechowa. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych: e-mail: inspektor@rodo-krp.pl, tel. +48 792 304 042.Pani/Pana dane osobowe (w szczególności: imię, nazwisko, e-mail, nr telefonu i dane podane w korespondencji) są przetwarzane m.in. w celu załatwiania sprawy i prowadzenia korespondencjii/lub w innych celach. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą przez okres niezbędny do realizacji celów, oraz czas wynikający z przepisów prawa. Pani/Pana dane osobowe mogą zostać przekazane do innych podmiotów. Prosimy o zapoznanie się z przysługującymi Pani/Panu uprawnieniami oraz pełną treścią obowiązku informacyjnego dostępnego pod adresem: http://bip.swieciechowa.pl/obowiazek-informacyjny.html
Odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji
publicznej w zakresie opracowania i przyjęcia raportu o stanie gminy wraz z
załącznikami.
Z poważaniem
Kierownik Wydziału Obsługi Urzędu i Rady Miejskiej
Barbara Gargasz
Tel. 74-8654620
informacja publiczna przez NOWE MIASTO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #9
Dzień dobry
W załączniku przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.
Z poważaniem
Anna Kawecka
Urząd Gminy Nowe Miasto
ul. Apteczna 8
09-120 Nowe Miasto
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187