Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1680
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie00
Lubuskie810
Łódzkie1770
Małopolskie1830
Mazowieckie3130
Opolskie710
Podkarpackie1590
Podlaskie1180
Pomorskie1210
Śląskie1670
Świętokrzyskie1010
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2240
Zachodniopomorskie1110

Listy

Przeczytano: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez RUTKI w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Twoja wiadomość

Do: sekretariat@gminarutki.pl
Temat: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Wysłano: 2020-02-10 09:29

odczytano w dniu 2020-02-13 14:10.

Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez RZGÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

W dniu 2020-02-10 o 14:56, sprawa-20008@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
     OR.1431.2.2020

W odniesieniu  do powyższego wniosku ,udziela się następujących odpowiedzi :
I.**w zakresie pkt 1 zapytania:NIE,
II.w zakresie pkt 2 zapytania:odpowiedźa,
III. w zakresie pkt 3 zapytania:odpowiedź b, IV.w zakresie pkt 4
zapytania:4,V.w zakresie pkt 5 zapytania:0,VI.w zakresie pkt 6
zapytania: NIEDOTYCZY

Z poważaniem

--

ALICJA ZIMNA
Sekretarz Gminy Rzgów
tel. (63) 241-90-18 wew.21
kom. 795-505-559
sekretarz@gminarzgow.pl

Urząd Gminy Rzgów
ul. Konińska 8
62-586 Rzgów
tel. (63) 241-90-18
ug@gminarzgow.pl

odpowiedź na wniosek przez ANDRYCHÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #5

Dzień dobry,

w załączniku przesyłam odpowiedź .

Pozdrawiam

--
Agnieszka Gierszewska
Dyrektor Biura Burmistrza

Urząd Miejski w Andrychowie
Rynek 15
34-120 Andrychów
tel.33 842 99 02
agnieszka.gierszewska@andrychow.eu

1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez GRYFINO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

W załączeniu odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z
dnia 10 lutego 2020 r.

Agnieszka Grzegorczyk
Biuro Obsługi Rady
Urząd Miasta i Gminy w Gryfinie
tel. 91 416 20 11 wew.127

Niniejsza wiadomość (wraz z załącznikami) jest własnością Urzędu Miasta i
Gminy w Gryfinie i może zawierać informacje służbowe prawnie chronione.
Jeśli nie są Państwo właściwym adresatem lub otrzymali Państwo tę wiadomość
na skutek pomyłki, prosimy o tym fakcie niezwłocznie poinformować nadawcę i
usunąć otrzymaną wiadomość. Każde nieautoryzowane kopiowanie, ujawnianie lub
rozpowszechnianie załączonej informacji jest zabronione.

Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie jest Burmistrz
Miasta i Gminy Gryfino. Klauzule informacyjne dotyczące zasad przetwarzania
danych osobowych znajdują się na stronie BIP Urzędu Miasta i Gminy w
Gryfinie pod adresem http://bip.gryfino.pl/umgryfino/chapter_108442.asp

1

odp. na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez RADZIONKÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Odp: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KARTUZY w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry,

    W odpowiedzi na mailz dnia 10.02.2020r. w sprawie Raportu o stanie
Gminy Kartuzy.

Ad 1) Tak.

Ad 2) Nad raportem o stanie Gminy Kartuzy za 2018 rok pracowali
poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do osoby
odpowiedzialnej.

Ad 3) Informowałburmistrz podczas spotkań z mieszkańcami.

Ad 4) Podczas debaty na temat raportu o stanie Gminy Kartuzy głos
zabrało 12 radnych Rady Miejskiej w Kartuzach.

Ad 5) Do zabranie głosu w debacie na temat raportu o stanie Gminy
Kartuza zgłosiło się 18 mieszkańców.

Ad 6) W debacie na temat raportu o stanie Gminy Kartuzy wypowiedziało
się 16 mieszkańców.

Z poważaniem

--
Karolina Stawiarska-Kocent
Wydział Rozwoju
Urząd Miejski w Kartuzach
ul. gen. J. Hallera 1
83-300 Kartuzy
Tel. 58 69 45 215
k.kocent@poczta.kartuzy.pl

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej - raport o stanie gminy [Sprawa#BSE.1431.000002.2020] przez RYDUŁTOWY w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dokumenty: BSE.KW.000019.2020
Znak sprawy: BSE.1431.000002.2020
Rej. koresp. wych.: KW.001664.2020
Wysłane przez: Krzysztof Jędrośka

W odpowiedzi na Państwa wniosek z dnia 10 lutego 2020 r. w załączeniu przekazujemy naszą odpowiedź. Plik odpowiedzi podpisany jest zaawansowanym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą certyfikatu dostawcy usług zaufania.

z poważaniem
Krzysztof Jędrośka
Sekretarz Miasta Rydułtowy
--
Urząd Miasta Rydułtowy
tel.: (32) 45 37 411
faks: (32) 45 37 410
e-mail: um@rydultowy.pl, gmrydultowy@sekap.pl
www: http://www.rydultowy.pl
bip: http://bip.rydultowy.pl/
Wysłano z systemu FINN 8 SQL

1

Odpowiedz "Raport o stanie Gminy Drohiczyn za 2018 r." przez DROHICZYN w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry,

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej, który wpłynął
do Urzędu Miejskiego w Drohiczynie w dniu 10.02.2020 r. zgodnie z art. 6
ust.1 pkt 3 lit. c ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji
publicznej. (T. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1429 z późń. zm.) w załączeniu
przesyłam odpowiedz.

Radosław Konobrocki

Sekretarz Gminy Drohiczyn

Urząd Miejski w Drohiczynie

Ul. J.I. Kraszewskiego 5

17 - 312 Drohiczyn

Informuję, że Państwa dane osobowe przetwarzane są na podstawie: art. 6 ust.
1 lit. a oraz art. 6 ust. 1 lit. f ogólnego rozporządzenia o ochronie danych
osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. - w celu prowadzenia korespondencji
elektronicznej.

1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej - Gmina Sieciechów przez SIECIECHÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #9

Szanowni Państwo,
Urząd Gminy Sieciechów w załączeniu przesyła odpowiedź na wniosek o
udostępnienie informacji publicznej.

Z poważaniem

Małgorzata Wrona
Inspektor
Urząd Gminy Sieciechów

1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez NURZEC-STACJA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Witam

Zgodnie z wnioskiem z dnia 10.02.2020 r. (data wpływu do Urzędu Gminy),
w załączniku przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.

Proszę o potwierdzenie odbioru.

Jowita Radzikowska

--
Jowita Radzikowska
mł. referent ds. obsługi Rady Gminy i jej organów

Urząd Gminy Nurzec-Stacja
tel. 856575078 wew.37

1

Gmina Osieczna przez OSIECZNA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Dzień dobry,

W załączeniu przesyłam odpowiedź na zapytanie w trybie dostępu do informacji
publicznej.

Pozdrawiam

Sławomir Kosmalski

UG Osieczna

1

Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy - odpowiedź - gmina Gierałtowice przez GIERAŁTOWICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień Dobry,

odpowiadając na Państwa wniosek, przesyłam odpowiedzi na zadane pytania.

1. Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym?

Odp: Rada Gminy Gierałtowice nie podjęła uchwały w sprawie szczegółowych
wymogów dotyczących raportu o stanie gminy.

2. Jak przygotowywano ww. raport

Odp: pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej - zastępcy wójta

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie
można zabrać głos na temat treści ww. raportu

Odp: informowano na stronie internetowej gminy i w Biuletynie Informacji
Publicznej.

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

Odp: w dyskusji zabrało głos dziewięciu radnych.

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu
o stanie gminy?

Odp: do debaty zgłosiło się dwóch mieszkańców.

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy?

Odp: w debacie zabrało głos dwóch mieszkańców.

Z poważaniem

1

Re: Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez KOLBUDY w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

--
Z poważaniem

Jolanta Dawidowska

Podinspektor ds. obsługi Rady Gminy

tel. 58 691 05 68

email: jolanta.dawidowska@ug.kolbudy.pl

Informujemy, że na stronie
http://www.kolbudy.pl/urzad/tablica-ogloszen/informacje-i-komunikaty-urzedowe/3646-klauzula-informacyjna-dla-klientow-gminy-kolbudy
można zapoznać się z właściwą klauzulą informacyjną dot. przetwarzania
Państwa danych osobowych w związku ze skierowaniem powyższego e-mail.
Niniejsza wiadomość może zawierać informacje poufne i/lub kierowana jest
tylko do określonego adresata i jest przeznaczona wyłącznie do jego
użytku.
Jeśli Państwo nie jesteście odbiorcą, do którego wiadomość jest
skierowana, Prosimy odpowiadając zwrotnie na tę wiadomość przekazać
informację do nadawcy, a następnie usunąć tę wiadomość z Państwa
skrzynki odbiorczej i nadawczej.
Zabronione jest jakiekolwiek ujawnianie, kopiowanie, rozpowszechnianie
lub inne postępowanie dotyczące przedmiotowej wiadomości, pod rygorem
uznania takiego postępowania za naruszające prawo.

2

„Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy” przez WOŁCZYN w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej w temacie
„/Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy/” informuję jak niżej:

1.

Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa
ustawy o samorządzie gminnym? *Odpow**iedz:****TAK (Uchwała Nr
IV/36/2019 z dnia 29 stycznia 2019 r.)*

2.

Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź).
*Odpowiedź:* *a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów
i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej.*

3.

Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu. *Odpowiedź:
**h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny
sposób, **tj:****podczas transmitowanej sesji Rady Miejskiej w dniu
30 kwietnia 2019 r. i 31 maja 2019 r. *

4.

Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
gminy? *Odpowiedź: 0 - radnych*

5.

Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy? *Odpowiedź: **0 – mieszkańców*

6.

Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
stanie gminy? *Odpowiedź: **0 – mieszkańców. *

--
Julita Matelska
naczelnik Biura Rady Miejskiej

Urząd Miejski w Wołczynie
ul. Dworcowa 1
46-250 Wołczyn

tel. 77 4 188 344 wew. 205

1

informacja publiczna - Gmina Bielice przez BIELICE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry, poniżej przekazuję odpowiedzi na pytania:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
o samorządzie gminnym? TAK

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):

b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
Informacji Publicznej

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy? 1

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy? 0

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
stanie gminy? 0
--
Z poważaniem
Krystyna Rutkowska
Inspektor ds. nieruchomości
Urząd Gminy Bielice
tel. 91 5644 235 w.23

RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez WARKA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Witam,

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.

Z poważaniem,

Karolina Sałyga

Urząd Miejski w Warce

1

RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez ŁUBNIANY w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Sieć Obywatelska Watchdog Polska

Ul. Ursynowska 22/2, 02-605 Warszawa

RO.1431.3.2020.PP

Łubniany , dnia 13.02.2020r.

W odpowiedzi na Wasz wniosek z dnia 09 lutego 2020r., złożony w trybie udzielenia informacji publicznej, której pełną treść zamieszczam poniżej, informuję.

Ad. 1. Radni Gminy Łubniany do dnia sporządzenia tej odpowiedzi nie przyjęli uchwały w sprawie szczegółowych wymogów dot. raportu o stanie gminy, o którym mowa w art.28aa ustawy o samorządzie gminnym. Aktualnie nie pracuje się nad takim projektem.

Ad.2. „a” – Pracowali nad nim pracownicy poszczególnych komórek organizacyjnych urzędu oraz jednostek organizacyjnych gminy i składali informacje do koordynatora, w tym przypadku sekretarza gminy.

Ad.3. „b” – Informowano na stronie internetowej gminy i w Biuletynie Informacji Publicznej.

Dodatkowo opracowano i opublikowano informację nt. wymogów zgłoszenia się mieszkańców do dyskusji nad raportem. Opublikowano wzory zgłoszenia oraz list z podpisami poparcia, jak również terminem zgłaszania się do dyskusji.

Ad.4. 1 (jeden ) radny zabrał głos w debacie.

Ad.5. 0 (zero) mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie.

Ad. 6. 0 ( zero) mieszkańców wypowiedziało się w debacie.

- -

Piotr Pośpiech

Sekretarz Gminy Łubniany

Urząd Gminy w Łubnianach

ul. Opolska 104, 46-024 Łubniany

Tel.: 77 427 05 34

e-mail: <mailto:ug@lubniany.pl> ug@lubniany.pl

<https://www.facebook.com/gmina.lubniany/> <https://www.facebook.com/gmina.lubniany/> Facebook Gminy Łubniany

1

Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Dzień dobry. W odpowiedzi na kierowane zapytanie z dnia 03.02.2020 w
trybie dostępu do informacji publicznej dot. sporządzania raportu o
stanie gminy, w załączeniu przesyłam odpowiedź na kierowane pytania.

Biuro Rady Miejskiej w Międzylesiu
Aleksandra Nalborczyk
Inspektor
pok. Nr 15 (II p.), tel. 74 8 126 347 wew. 29

1

Udostępnienie informacji publicznej przez RADZYMIN w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #9

Szanowni Państwo,

W odpowiedzi na wniosek, przesyłam skan pisma - Nr sprawy: B.1431.18.2020.
Uprzejmie proszę o potwierdzenie otrzymania niniejszej korespondencji.

Pozdrawiam

Aleksandra Bandachowska
Sekretariat Burmistrza Radzymina
e: umig@radzymin.pl<mailto:e:%20umig@radzymin.pl>
t: 22 667 68 00<tel:22%20667%2068%2037> <tel:>

Urząd Miasta i Gminy Radzymin
pl. T. Kościuszki 2
05-250 Radzymin
www.radzymin.pl<http://www.radzymin.pl>
www.facebook.com/GRadzymin<http://www.facebook.com/GRadzymin>

[http://www.intranet.radzymin.pl/stopka/style/stopka.png]

2

Odpowiedź na informacje publiczną przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #4

W imieniu Gminy Domaniewice przesyłam odpowiedź na wniosek o udzielenie
informacji publicznej.

--
Z poważaniem, 

Magdalena Sut
INSPEKTOR
Urząd Gminy w Domaniewicach
ul. Główna 2
99-434 Domaniewice
te. 46 830-17-65

1

Udostępnienie informacji publicznej przez POKRZYWNICA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #9

W nawiązaniu do wiadomości z dnia 09.02.2020 r. informuję, że:
1. Radni nie przyjęli uchwały w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy.
2. Raport był przygotowywany poprzez pracę poszczególnych pracowników wydziałów i składanie informacji do koordynatora.
3. Mieszkańców poinformowano poprzez informacje w Biuletynie Informacji Publicznej.
4. Żaden z radnych nie zabrał głosu podczas debaty na temat raportu o stanie gminy.
5. Nikt z mieszkańców nie zgłosił się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy.
6. Nikt z mieszkańców nie wypowiedział się w debacie na temat raportu o stanie gminy.

-------------------
Pozdrawiam serdecznie
Patryk Bobowski
Samodzielny referent ds. księgowości budżetowej oświatowej i EDG
bobowski@pokrzywnica.pl
Tel: 23 691 88 67
Fax: 23 691 85 55

Urząd Gminy Pokrzywnica
Aleja Jana Pawła II 1
06-121 Pokrzywnica
NIP Gminy: 568-152-46-51
REGON Urzędu: 000541776

www.pokrzywnica.pl
bip.pokrzywnica.pl

[ https://bip.pokrzywnica.pl/artykuly/962/klauzula-ogolna | Klauzula RODO ]

Otrzymana przez Panią/Pana wiadomość oraz załączone do niej pliki są przeznaczone tylko dla wymienionych adresatów. Jeżeli nie są Państwo zamierzonym odbiorcą, proszę poinformować o tym fakcie nadawcę oraz usunąć wiadomość wraz z załącznikami ze swojego systemu. Prosimy także nie ujawniać nikomu otrzymanych informacji oraz nie sporządzać, nie zachowywać i nie dystrybuować żadnych kopii otrzymanych informacji.

Informacja publiczna przez ŚWIĘCIECHOWA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Witam,

w załączeniu przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek o udzielenie informacji publicznej.

z poważaniem
Magdalena Jaraczewska-Wieczorek
Biuro Rady Gminy

Gmina Święciechowa
ul. Ułańska 4
64-115 Święciechowa
tel. 655 333 519

OBOWIĄZEK INFORMACYJNY
Wiadomość zawiera informacje, które mogą być w całości lub części poufne i/lub objęte ochroną prawną i/lub tajemnicą służbową. Jeżeli wiadomość niniejsza została otrzymana przez pomyłkę, proszę zawiadomić nadawcę wysyłając odpowiedź na tę wiadomość. Jeśli nie są Państwo zamierzonym i/lub właściwym odbiorcą niniejszej wiadomości to nie mogą jej Państwo używać, ujawniać, rozpowszechniać, kopiować, drukować ani korzystać z niej. Informujemy, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy w Święciechowie, ul. Ułańska 4, 64-115 Święciechowa. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych: e-mail: inspektor@rodo-krp.pl, tel. +48 792 304 042.Pani/Pana dane osobowe (w szczególności: imię, nazwisko, e-mail, nr telefonu i dane podane w korespondencji) są przetwarzane m.in. w celu załatwiania sprawy i prowadzenia korespondencjii/lub w innych celach. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą przez okres niezbędny do realizacji celów, oraz czas wynikający z przepisów prawa. Pani/Pana dane osobowe mogą zostać przekazane do innych podmiotów. Prosimy o zapoznanie się z przysługującymi Pani/Panu uprawnieniami oraz pełną treścią obowiązku informacyjnego dostępnego pod adresem: http://bip.swieciechowa.pl/obowiazek-informacyjny.html

1

Odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Dzień dobry,

w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji
publicznej w zakresie opracowania i przyjęcia raportu o stanie gminy wraz z
załącznikami.

Z poważaniem

Kierownik Wydziału Obsługi Urzędu i Rady Miejskiej

Barbara Gargasz

Tel. 74-8654620

3

informacja publiczna przez NOWE MIASTO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #9

Dzień dobry

W załączniku przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.

Z poważaniem

Anna Kawecka

Urząd Gminy Nowe Miasto

ul. Apteczna 8

09-120 Nowe Miasto

1