Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1680
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie00
Lubuskie810
Łódzkie1770
Małopolskie1830
Mazowieckie3130
Opolskie710
Podkarpackie1590
Podlaskie1180
Pomorskie1210
Śląskie1670
Świętokrzyskie1010
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2240
Zachodniopomorskie1110

Listy

Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez BUDRY w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Witam
Przesyłam informację w sprawie wniosku o raport o stanie gminy :
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?

Nie

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

Raport był dyskutowany na komisjach gminnych . Na sesji kilku radnych.

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?

Mieszkańcy nie zgłosili się.

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?

Nie wypowiadali się.

Pozdrawiam
Anna Kowalewska
Zastępca Wójta

e-mail: a.kowalewska@budry.pl
tel. 87 - 427-80-03 w. 34

Urząd Gminy w Budrach
Al. Wojska Polskiego 27
11-606 Budry

Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez STANISŁAWÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Witam,
W załączeniu przesyłam odpowiedź na poniższą wiadomość.

Z poważaniem,
Natalia Gajewska
Biuro Rady Gminy Stanisławów

2

Odpowiedź na wniosek przez ORNETA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

![](cid:part1.3A4696D5.F1F44D03@orneta.pl)

2

Informacja publiczna przez MILÓWKA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

W odpowiedzi na pismo które wpłynęło do tutejszego Urzędu Gminy w załączniku
przesyłam odpowiedzi na pytania. Elżbieta Motyka

1

odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez KOZŁÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #6

Dzień dobry,

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej. Proszę o potwierdzenie otrzymania wiadomości.

Z poważaniem,
Magdalena Magiera

Urząd Gminy w Kozłowie
Kozłów 60
32-241 Kozłów

1

odpowiedź na wniosek przez SORKWITY w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Witam, w załączeniu odpowiedź na wniosek z dnia 10 lutego 2020r w
sprawie udostęopnienia informacji publicznej.

--
Pozdrawiam
Magdalena Krawczyk

Rada Gminy Sorkwity
ul. Olsztyńska 16A, 11-731 Sorkwity
tel. 89 742-85-34
mail:rada@ugsorkwity.pl

KLAUZULA INFORMACYJNA

Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),
publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1 informujemy, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Sorkwity.
2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych
pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl.
3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji obowiązków prawnych ciążących na Administratorze.
4. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów
przechowywania określonych w przepisach odrębnych, w tym przepisów archiwalnych.
5. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia.
6. Odbiorcami Pani/Pana danych będą podmioty, które na podstawie zawartych umów przetwarzają dane osobowe
w imieniu Administratora.
7. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
8. - dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania,
a także - w przypadkach przewidzianych prawem - prawo do usunięcia danych i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec
przetwarzania Państwa danych.
9. - wniesienia skargi do organu nadzorczego w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się
z naruszeniem przepisów powyższego rozporządzenia tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2,
00-193 Warszawa.
10. Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom,
które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi
art. 22 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.

1

Fwd: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KOWARY w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Dzień Dobry,
w odpowiedzi na Państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia
03.02.2020r. uprzejmie informuję:
1\. Rada Miejska w Kowarach nie podjęła uchwały w sprawie szczegółowych
wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
o samorządzie gminnym.
2a). Nad raportem o stanie gminy pracowali poszczególni pracownicy wydziałów i
składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej.
3\. Społeczność lokalną informowano o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można
zabrać głos na temat w/w raportu, w następujący sposób:
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej,
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd,
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta
/burmistrza/ prezydenta,
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd,
g) informował wójt/ burmistrz/ prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami.
4\. Jeden radny zabrał głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy.
5\. 6. Nikt z mieszkańców nie zgłosił się do zabrania głosu oraz nie
wypowiedział się w debacie nad w/w raportem.

Osoby wytwarzające informację: Ryszard Rzepczyński/ Zastępca Burmistrza, Anna
Jabłońska-Zub/ Stanowisko ds. obsługi Rady Miejskiej.
Osoba odpowiedzialna za udostępnienie informacji publicznej: Żaneta Waligóra/
Stanowisko ds. prowadzenia dokumentacji pracowniczej i zarządzania informacją.

Urząd Miejski w Kowarach
ul. 1 Maja 1a
58-530 Kowary

Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez ZWOLEŃ w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Odpowiadając na Państwa zapytania na temat: "Mieszkańcy i radni wobec
raportu o stanie gminy" zawarte w mailu z dnia 9 lutego 2020r. Urząd
Miejski w Zwoleniu informuje:

1) nie

2) a, b

3) b

4) 0

5) 0

6) 0

odp. informacja publiczna przez ZAGÓRÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Dzień dobry.

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek otrzymany w dniu 12.02.2020 r.

Z poważaniem

Justyna Janowska

Inspektor ds. obsługi organów gminy

Urząd Miejski w Zagórowie

Ul. Kościelna 4

62-410 Zagórów

Tel.(063)274 88 01

1

RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez WYSZKÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry,

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.

z poważaniem

Sylwia Deptuła

Urząd Miejski w Wyszkowie

Wydział Rozwoju

Tel. 29 743 77 59

e-mail: <mailto:sylwia.deptula@wyszkow.pl> sylwia.deptula@wyszkow.pl

<http://www.wyszkow.pl/> www.wyszkow.pl

herb z podpisem

Informujemy, iż Pani/Pana dane osobowe przekazane nam za pośrednictwem poczty elektronicznej są przetwarzane w celu prowadzenia korespondencji z Państwem i w celu, dla którego zostały nam udostępnione. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Wyszkowa. Przysługują Pani/Panu prawa dostępu do danych osobowych. Pełna treść klauzuli dostępna jest w <http://bip.wyszkow.pl/index.php?cmd=zawartosc&opt=pokaz&id=15981> BIP Gminy Wyszków.

Ta wiadomość pocztowa i wszelkie załączone do niej pliki są poufne i podlegają ochronie prawnej. Jeśli nie jest Pani/Pan jej prawidłowym adresatem, jakiekolwiek jej ujawnienie, reprodukcja, dystrybucja lub inne rozpowszechnienie, są ściśle zabronione. Jeśli otrzymała Pani/Pan niniejszy przekaz wskutek błędu, proszę o niezwłocznie powiadomienie nadawcy i usunięcie otrzymanych informacji.

3

Informacja publiczna przez SADOWIE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Witam,

w załączeniu przesyłam odpowiedz na informację publiczną.

Z poważaniem,

Pietrzyk Katarzyna

1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez BAKAŁARZEWO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry,
w załączeniu odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.
Z poważaniem
Ewa Żukowska
Urząd Gminy Bakałarzewo
ul. Rynek 3, 16-423 Bakałarzewo
tel. 87 5694023 wew. 113

1

wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez REPKI w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #9

W odpowiedzi na wniosek o udostepnienie informacji publicznej z dnia 9
lutego 2020 r. (wpłynęło do Urzędu Gminy w dniu 11.02.2020r.) dotyczący
mieszkańców i radnych wobec raportu o stanie gminy informuję:

Ad. 1.

Rada Gminy nie podejmowała uchwały w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym.

Ad. 2.

Nad przygotowaniem raportu pracowali poszczególni pracownicy wydziałów i
składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (zastępcy
Wójta).

Ad. 3.

Informacja dotycząca zabrania głosu przez lokalną społeczność na temat
treści raportu była umieszczona na stronie internetowej Urzędu Gminy w
Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy.

Ad. 4.

Podczas debaty na temat raportu radni nie zabierali głosu.

Ad. 5.

Nikt z mieszkańców nie zgłosił się do zabrania głosu na temat raportu o
stanie gminy.

Ad.6.

Nikt z mieszkańców nie wypowiadał się w debacie na temat raportu o stanie
gminy.

z poważaniem

Iwona Floryszczyk

Urząd Gminy Repki

Tel. 25 878 50 65 713

--

Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) z dn. 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informujemy, że
administratorem Państwa danych osobowych jest Gmina Repki reprezentowana
przez Wójta Gminy, ul. Parkowa 7, 08-307 Repki, tel.: 25 787 50 23, e-mail:
gminarepki@list.pl. Klauzula informacyjna znajduje się na stronie
https://www.repki.pl

w zakładce Ochrona danych osobowych RODO.

Ta wiadomość pocztowa i wszelkie załączone do niej pliki są poufne i
podlegają ochronie prawnej. Jeśli nie jesteś jej prawidłowym adresatem,
jakiekolwiek jej ujawnienie, reprodukcja, dystrybucja lub inne
rozpowszechnienie, są ściśle zabronione. Jeśli otrzymaliście Państwo
niniejszy przekaz wskutek błędu, proszę

o niezwłocznie powiadomienie nadawcy i usunięcie otrzymanych informacji.

odpowiedz na IP przez LIPOWA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry,

w załączeniu przesyłam odpowiedz na wniosek z dnia 10 lutego 2020 r. w
sprawie raportu Gminy Lipowa.

Z poważaniem

Małgorzata Michalska - Gąsiorek

Urząd Gminy Lipowa

Biuro Rady Gminy

cid:image001.png@01D1FDF1.3DA6EAF0

ul. Wiejska 44

34-324 Lipowa

tel. 33 860 15 52

www.lipowa.pl

<mailto:m.michalska@lipowa.pl> m.michalska@lipowa.pl

<mailto:rada.gminy@lipowa.pl> rada.gminy@lipowa.pl

Spełniając obowiązek informacyjny wobec osób fizycznych, wynikający z
ochrony danych osobowych zgodnie z rozporządzeniem RODO informujemy, że
Państwa adres e-mailowy przetwarzany jest w naszym Urzędzie w bazie poczty
elektronicznej pod ww. adresem i mogą Państwo go przeglądać, uzupełniać,
zmieniać lub żądać usunięcia.

2

odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez WĘGORZEWO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Węgorzewo, dn. 13.12.2020 r.

Or. 1431.05.2020

Sz. P.

Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska

Dzień dobry

Urząd Miejski w Węgorzewie w odpowiedzi na wniosek w sprawie udostępnienia
informacji publicznych z 10.02.2020 r. informuje, że

Ad 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie
gminnym?

Odpowiedź- Radni Rady Miejskiej w Węgorzewie nie przyjęli uchwały w sprawie
szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w
art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?

Ad. 2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)

Odpowiedź - a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i
składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np.
sekretarza)

Ad. 3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):
Odpowiedź - b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
Informacji Publicznej

Ad. 4 Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
gminy?

Odpowiedź - Podczas debaty na temat raportu o stanie gminy głos zabrało 8
radnych Rady Miejskiej w Węgorzewie.

Ad. 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy?

Odpowiedź - Mieszkańcy nie zgłosili się do zabrania głosu w debacie nad
raportem o stanie gminy. Liczka zgłoszonych mieszkańców "0".

Ad. 6 Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy?

Odpowiedź - Mieszkańcy nie wypowiadali się w debacie na temat raportu o
stanie gminy. Liczba wypowiadających się mieszkańców "0".

Z poważaniem

=============================================

Izabela Buć-Filipczak

Rada Miejska w Węgorzewie

ul. Zamkowa 3

11-600 Węgorzewo

tel. 87 427 54 54

fax. 87 427 54 01

Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez PROSTKI w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry,

 w załączniku odpowiedź na Państwa pytania.

Z poważaniem

Katarzyna Jasiuczenia

Referat Organizacyjno-Administracyjny

Urząd Gminy Stawiguda

ul. Olsztyńska 10, 11-034 Stawiguda

tel. 89 512 64 75

www.stawiguda.pl <http://www.stawiguda.pl/>

Administratorem Pani / Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Stawiguda,
adres: 11-034 Stawiguda ul. Olsztyńska 10, email: stawiguda@stawiguda.pl
<mailto:stawiguda@stawiguda.pl>. Dane przetwarzane są w zależności od
sprawy na podstawie obowiązującego prawa, zawartych umów, udzielonych
zgód i w celu realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa,
zapisów umów lub zakresu udzielonych zgód. Odbiorcami danych mogą być
organy władzy publicznej, podmioty wykonujące zadania publiczne lub
działające na zlecenie Administratora lub organów władzy publicznej.
Dane będą przechowywane przez czas niezbędny do realizacji celów
przetwarzania oraz w związku obowiązkiem prawnym ciążącym na
Administratorze lub do czasu odwołania udzielonej zgody. Posiadają
Państwo prawa: dostępu do danych osobowych, żądania ich sprostowania,
usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych, przenoszenia,
wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do cofnięcia zgody w
każdym czasie, jeżeli zgoda była podstawą przetwarzania. Kontakt z
Administratorem: elektronicznie na email: stawiguda@stawiguda.pl
<mailto:stawiguda@stawiguda.pl>, korespondencyjnie na adres: Urząd
Gminy, 11-034 Stawiguda, ul. Olsztyńska 10. Posiadają Państwo prawo
wniesienia skargi do organu nadzorczego, W zależności od celów
przetwarzania podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym,
konsekwencją ich niepodania może być formalna i prawna niemożność
rozstrzygnięcia Państwa sprawy. Szczegółowe informacje udzielane będą
przez merytorycznych pracowników Administratora. Z inspektorem ochrony
danych mogą się Państwo kontaktować pod adresem email: iod@stawiguda.pl
<mailto:iod@stawiguda.pl>. Więcej informacji dotyczących przetwarzania
danych osobowych przez Administratora odnajdą Państwo klikając w ten
link https://www.stawiguda.pl/ochrona-danych-osobowych

W dniu 10.02.2020 o 13:17, sprawa-19680@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
--

1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez PRZYTUŁY w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień Dobry

W załączeniu odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej

z poważaniem

--
Urząd Gminy w Przytułach
ul. Supska 10
18-423 Przytuły
tel. 512413016

1

odp na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez MORAWICA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Witam,

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek z dnia 11.02.2020 r. w sprawie
udostępnienia informacji publicznej.

Małgorzata Orlińska

Urząd Miasta i Gminy w Morawicy

ul. Spacerowa 7,

26-026 Morawica

tel. (041)3114692 wew.209

1

Odpowiedź na wniosek o udostepnienie informacji publicznej przez BRUSY w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry!

W załączeniu przesyłam skan odpowiedzi na wniosek o udostepnienie informacji
publicznej.

Pozdrawiam

Adam Mochol

Inspektor

Wydział Organizacyjno-Prawny

tel. 52 39 69 324

Urząd Miejski w Brusach

ul. Na Zaborach 1, 89-632 Brusy

tel. 52 39 69 300, fax. 52 39 69 303

herb

2

Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez STAWIGUDA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry,

w załączniku odpowiedź na Państwa pytania.

Z poważaniem

Katarzyna Jasiuczenia

Referat Organizacyjno-Administracyjny

Urząd Gminy Stawiguda

ul. Olsztyńska 10, 11-034 Stawiguda

tel. 89 512 64 75

www.stawiguda.pl <http://www.stawiguda.pl/>

Administratorem Pani / Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Stawiguda,
adres: 11-034 Stawiguda ul. Olsztyńska 10, email: stawiguda@stawiguda.pl
<mailto:stawiguda@stawiguda.pl>. Dane przetwarzane są w zależności od
sprawy na podstawie obowiązującego prawa, zawartych umów, udzielonych
zgód i w celu realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa,
zapisów umów lub zakresu udzielonych zgód. Odbiorcami danych mogą być
organy władzy publicznej, podmioty wykonujące zadania publiczne lub
działające na zlecenie Administratora lub organów władzy publicznej.
Dane będą przechowywane przez czas niezbędny do realizacji celów
przetwarzania oraz w związku obowiązkiem prawnym ciążącym na
Administratorze lub do czasu odwołania udzielonej zgody. Posiadają
Państwo prawa: dostępu do danych osobowych, żądania ich sprostowania,
usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych, przenoszenia,
wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do cofnięcia zgody w
każdym czasie, jeżeli zgoda była podstawą przetwarzania. Kontakt z
Administratorem: elektronicznie na email: stawiguda@stawiguda.pl
<mailto:stawiguda@stawiguda.pl>, korespondencyjnie na adres: Urząd
Gminy, 11-034 Stawiguda, ul. Olsztyńska 10. Posiadają Państwo prawo
wniesienia skargi do organu nadzorczego, W zależności od celów
przetwarzania podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym,
konsekwencją ich niepodania może być formalna i prawna niemożność
rozstrzygnięcia Państwa sprawy. Szczegółowe informacje udzielane będą
przez merytorycznych pracowników Administratora. Z inspektorem ochrony
danych mogą się Państwo kontaktować pod adresem email: iod@stawiguda.pl
<mailto:iod@stawiguda.pl>. Więcej informacji dotyczących przetwarzania
danych osobowych przez Administratora odnajdą Państwo klikając w ten
link https://www.stawiguda.pl/ochrona-danych-osobowych

W dniu 10.02.2020 o 13:42, sprawa-19741@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
--

1

Re: Fwd: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KAMIENICA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #6

GMINA KAMIENICA

                                                Sieć Obywatelska
Watchdog Polska
                                                ul. Ursynowska 22/2 |
02-605 Warszawa

 W odpowiedzi na pismo w sprawie raportu o stanie Gminy Kamienica
przesyłam w załączeniu odpowiedzi na pytania

Z poważaniem   W.Sadowski - Wójt Gminy

1

wniosek o udostępnienie informacji publicznej dot. raportu o stanie gminy. przez TARNOWO PODGÓRNE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2

Szanowni Państwo,

W nawiązaniu do złożonego wniosku o udostępnienie informacji publicznej, w załączeniu przesyłam odpowiedź w sprawie.

Łączę wyrazy szacunku,
Tomasz Musielak
Podinspektor
w Wydziale Obsługi Klienta i Informacji Publicznej

Urząd Gminy Tarnowo Podgórne
ul. Poznańska 115
62-080 Tarnowo Podgórne
tel. 618959215
fax. 618146120

www.tarnowo-podgorne.pl

1

RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie Gminy przez ŻABNO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #7

Sieć Obywatelska

Watchdog Polska

ORG.1431.3.2020 Żabno, dnia 13 lutego 2020r.

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 10 lutego 2020. Urząd Miejski w Żabnie informuje:

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie Gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?

TAK - https://bip.malopolska.pl/umwzabno,a,1587497,uchwala-nr-vi7619-rady-miejskiej-w-zabnie-z-dnia-4-kwietnia-2019-r-w-sprawie-okreslenia-szczegolowyc.html

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
b) informowano na stronie internetowej Gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie Gminy?

Żaden z Radnych nie zabierał Głosu

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie Gminy?

Żaden z mieszkańców nie zgłosił się do zabrania głosu w debacie

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie Gminy?

Żaden z mieszkańców nie zgłosił się do zabrania głosu w debacie

Z poważaniem

Mateusz Libera

1

Wysyłanie wiadomości e-mail: Klauzula informacyjna – dostęp do informacji publicznej Suchań.pdf, SKM_C300i20021307420.pdf przez SUCHAŃ w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry,

w załączeniu przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek o udostępnienie
informacji publicznej z dnia 10 lutego 2020 r., w sprawie raportu o
stanie gminy.

Z poważaniem

Grażyna Siwek

Urząd miejski w Suchaniu

ul. Pomorska 72

73-132 Suchań

Wiadomość jest gotowa do wysłania wraz z następującymi załącznikami
(plikami lub linkami):
Klauzula informacyjna – dostęp do informacji publicznej Suchań.pdf
SKM_C300i20021307420.pdf

2

Odpowiedź na wniosek przez GÓRNO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1

Dzień dobry

W odpowiedzi na Państwa wniosek z dnia 10.02.2020 r. Urząd Gminy Górno
informuje co następuje:

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o

którym mowa wart. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?

Ad. 1 Radni nie przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy.

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)

Ad. 2 a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza) .

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):

Ad. 3 Informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
Informacji Publicznej.

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

Ad. 4 Trzech radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o
stanie gminy.

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy?

Ad. 5 Nie wpłynęło zgłoszenie od mieszkańców.

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy?

Ad. 6 Mieszkańcy  nie wypowiadali się w debacie na temat raportu ostanie
gminy.

Pozdrawiam

Marek Kaleta

U.G. Górno