Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KatarzynaBatkoToluc
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 168 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 144 | 0 |
Lubelskie | 0 | 0 |
Lubuskie | 81 | 0 |
Łódzkie | 177 | 0 |
Małopolskie | 183 | 0 |
Mazowieckie | 313 | 0 |
Opolskie | 71 | 0 |
Podkarpackie | 159 | 0 |
Podlaskie | 118 | 0 |
Pomorskie | 121 | 0 |
Śląskie | 167 | 0 |
Świętokrzyskie | 101 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 116 | 0 |
Wielkopolskie | 224 | 0 |
Zachodniopomorskie | 111 | 0 |
Listy
Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez BUDRY w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Witam
Przesyłam informację w sprawie wniosku o raport o stanie gminy :
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
Nie
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.
4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
Raport był dyskutowany na komisjach gminnych . Na sesji kilku radnych.
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Mieszkańcy nie zgłosili się.
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Nie wypowiadali się.
Pozdrawiam
Anna Kowalewska
Zastępca Wójta
e-mail: a.kowalewska@budry.pl
tel. 87 - 427-80-03 w. 34
Urząd Gminy w Budrach
Al. Wojska Polskiego 27
11-606 Budry
Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez STANISŁAWÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Witam,
W załączeniu przesyłam odpowiedź na poniższą wiadomość.
Z poważaniem,
Natalia Gajewska
Biuro Rady Gminy Stanisławów
2From: Urząd Gminy Stanisławów
Sent: Monday, February 10, 2020 4:22 PM
To: Tomasz Zdanowicz ; Natalia Krusiewicz ; dariusz.kraszewski@stanislawow.pl
Subject: FW: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
From: sprawa-18743@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-18743@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Sunday, February 9, 2020 11:00 PM
To: urzad.gminy@stanislawow.pl
Subject: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-18743@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
Odpowiedź na wniosek przez ORNETA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
![](cid:part1.3A4696D5.F1F44D03@orneta.pl)
Informacja publiczna przez MILÓWKA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
W odpowiedzi na pismo które wpłynęło do tutejszego Urzędu Gminy w załączniku
przesyłam odpowiedzi na pytania. Elżbieta Motyka
odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez KOZŁÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #6
Dzień dobry,
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej. Proszę o potwierdzenie otrzymania wiadomości.
Z poważaniem,
Magdalena Magiera
Urząd Gminy w Kozłowie
Kozłów 60
32-241 Kozłów
odpowiedź na wniosek przez SORKWITY w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Witam, w załączeniu odpowiedź na wniosek z dnia 10 lutego 2020r w
sprawie udostęopnienia informacji publicznej.
--
Pozdrawiam
Magdalena Krawczyk
Rada Gminy Sorkwity
ul. Olsztyńska 16A, 11-731 Sorkwity
tel. 89 742-85-34
mail:rada@ugsorkwity.pl
KLAUZULA INFORMACYJNA
Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),
publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1 informujemy, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Sorkwity.
2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych
pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl.
3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji obowiązków prawnych ciążących na Administratorze.
4. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów
przechowywania określonych w przepisach odrębnych, w tym przepisów archiwalnych.
5. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia.
6. Odbiorcami Pani/Pana danych będą podmioty, które na podstawie zawartych umów przetwarzają dane osobowe
w imieniu Administratora.
7. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
8. - dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania,
a także - w przypadkach przewidzianych prawem - prawo do usunięcia danych i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec
przetwarzania Państwa danych.
9. - wniesienia skargi do organu nadzorczego w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się
z naruszeniem przepisów powyższego rozporządzenia tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2,
00-193 Warszawa.
10. Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom,
które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi
art. 22 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.
Fwd: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KOWARY w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
Dzień Dobry,
w odpowiedzi na Państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia
03.02.2020r. uprzejmie informuję:
1\. Rada Miejska w Kowarach nie podjęła uchwały w sprawie szczegółowych
wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
o samorządzie gminnym.
2a). Nad raportem o stanie gminy pracowali poszczególni pracownicy wydziałów i
składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej.
3\. Społeczność lokalną informowano o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można
zabrać głos na temat w/w raportu, w następujący sposób:
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej,
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd,
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta
/burmistrza/ prezydenta,
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd,
g) informował wójt/ burmistrz/ prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami.
4\. Jeden radny zabrał głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy.
5\. 6. Nikt z mieszkańców nie zgłosił się do zabrania głosu oraz nie
wypowiedział się w debacie nad w/w raportem.
Osoby wytwarzające informację: Ryszard Rzepczyński/ Zastępca Burmistrza, Anna
Jabłońska-Zub/ Stanowisko ds. obsługi Rady Miejskiej.
Osoba odpowiedzialna za udostępnienie informacji publicznej: Żaneta Waligóra/
Stanowisko ds. prowadzenia dokumentacji pracowniczej i zarządzania informacją.
Urząd Miejski w Kowarach
ul. 1 Maja 1a
58-530 Kowary
Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez ZWOLEŃ w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Odpowiadając na Państwa zapytania na temat: "Mieszkańcy i radni wobec
raportu o stanie gminy" zawarte w mailu z dnia 9 lutego 2020r. Urząd
Miejski w Zwoleniu informuje:
1) nie
2) a, b
3) b
4) 0
5) 0
6) 0
odp. informacja publiczna przez ZAGÓRÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
Dzień dobry.
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek otrzymany w dniu 12.02.2020 r.
Z poważaniem
Justyna Janowska
Inspektor ds. obsługi organów gminy
Urząd Miejski w Zagórowie
Ul. Kościelna 4
62-410 Zagórów
Tel.(063)274 88 01
RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez WYSZKÓW w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dzień dobry,
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.
z poważaniem
Sylwia Deptuła
Urząd Miejski w Wyszkowie
Wydział Rozwoju
Tel. 29 743 77 59
e-mail: <mailto:sylwia.deptula@wyszkow.pl> sylwia.deptula@wyszkow.pl
<http://www.wyszkow.pl/> www.wyszkow.pl
herb z podpisem
Informujemy, iż Pani/Pana dane osobowe przekazane nam za pośrednictwem poczty elektronicznej są przetwarzane w celu prowadzenia korespondencji z Państwem i w celu, dla którego zostały nam udostępnione. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Wyszkowa. Przysługują Pani/Panu prawa dostępu do danych osobowych. Pełna treść klauzuli dostępna jest w <http://bip.wyszkow.pl/index.php?cmd=zawartosc&opt=pokaz&id=15981> BIP Gminy Wyszków.
Ta wiadomość pocztowa i wszelkie załączone do niej pliki są poufne i podlegają ochronie prawnej. Jeśli nie jest Pani/Pan jej prawidłowym adresatem, jakiekolwiek jej ujawnienie, reprodukcja, dystrybucja lub inne rozpowszechnienie, są ściśle zabronione. Jeśli otrzymała Pani/Pan niniejszy przekaz wskutek błędu, proszę o niezwłocznie powiadomienie nadawcy i usunięcie otrzymanych informacji.
3
From: Gmina Wyszków [mailto:gmina@wyszkow.pl]
Sent: Tuesday, February 11, 2020 12:56 PM
To: pozyskiwaniefunduszy@wyszkow.pl
Subject: FW: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
From: sprawa-18791@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-18791@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Sunday, February 09, 2020 11:07 PM
To: gmina@wyszkow.pl
Subject: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
a) nie informowano o tym mieszkańców
b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez samorząd
g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu podczas spotkań z mieszkańcami
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób. Prosimy o opisanie w jaki.4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-18791@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872http://siecobywatelska.emaillabs.info.pl/open/?ot=MTU4MTI4NTk5MTg2LjQyMTYxLjEyMjg5NDE4NTExMTM0MzEyMTdAZmVkcm93YW5pZS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2EucGx8U3VuLCAwOSBGZWIgMjAyMCAyMjowNjozMSAtMDAwMHxnbWluYUB3eXN6a293LnBsfDEuc2llY29ieXdhdGVsc2thLnNtdHB8cmVkZ3JpZDF8MA%3D%3D
Informacja publiczna przez SADOWIE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Witam,
w załączeniu przesyłam odpowiedz na informację publiczną.
Z poważaniem,
Pietrzyk Katarzyna
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez BAKAŁARZEWO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dzień dobry,
w załączeniu odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.
Z poważaniem
Ewa Żukowska
Urząd Gminy Bakałarzewo
ul. Rynek 3, 16-423 Bakałarzewo
tel. 87 5694023 wew. 113
wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez REPKI w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #9
W odpowiedzi na wniosek o udostepnienie informacji publicznej z dnia 9
lutego 2020 r. (wpłynęło do Urzędu Gminy w dniu 11.02.2020r.) dotyczący
mieszkańców i radnych wobec raportu o stanie gminy informuję:
Ad. 1.
Rada Gminy nie podejmowała uchwały w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym.
Ad. 2.
Nad przygotowaniem raportu pracowali poszczególni pracownicy wydziałów i
składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (zastępcy
Wójta).
Ad. 3.
Informacja dotycząca zabrania głosu przez lokalną społeczność na temat
treści raportu była umieszczona na stronie internetowej Urzędu Gminy w
Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy.
Ad. 4.
Podczas debaty na temat raportu radni nie zabierali głosu.
Ad. 5.
Nikt z mieszkańców nie zgłosił się do zabrania głosu na temat raportu o
stanie gminy.
Ad.6.
Nikt z mieszkańców nie wypowiadał się w debacie na temat raportu o stanie
gminy.
z poważaniem
Iwona Floryszczyk
Urząd Gminy Repki
Tel. 25 878 50 65 713
--
Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) z dn. 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informujemy, że
administratorem Państwa danych osobowych jest Gmina Repki reprezentowana
przez Wójta Gminy, ul. Parkowa 7, 08-307 Repki, tel.: 25 787 50 23, e-mail:
gminarepki@list.pl. Klauzula informacyjna znajduje się na stronie
https://www.repki.pl
w zakładce Ochrona danych osobowych RODO.
Ta wiadomość pocztowa i wszelkie załączone do niej pliki są poufne i
podlegają ochronie prawnej. Jeśli nie jesteś jej prawidłowym adresatem,
jakiekolwiek jej ujawnienie, reprodukcja, dystrybucja lub inne
rozpowszechnienie, są ściśle zabronione. Jeśli otrzymaliście Państwo
niniejszy przekaz wskutek błędu, proszę
o niezwłocznie powiadomienie nadawcy i usunięcie otrzymanych informacji.
odpowiedz na IP przez LIPOWA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam odpowiedz na wniosek z dnia 10 lutego 2020 r. w
sprawie raportu Gminy Lipowa.
Z poważaniem
Małgorzata Michalska - Gąsiorek
Urząd Gminy Lipowa
Biuro Rady Gminy
cid:image001.png@01D1FDF1.3DA6EAF0
ul. Wiejska 44
34-324 Lipowa
tel. 33 860 15 52
www.lipowa.pl
<mailto:m.michalska@lipowa.pl> m.michalska@lipowa.pl
<mailto:rada.gminy@lipowa.pl> rada.gminy@lipowa.pl
Spełniając obowiązek informacyjny wobec osób fizycznych, wynikający z
ochrony danych osobowych zgodnie z rozporządzeniem RODO informujemy, że
Państwa adres e-mailowy przetwarzany jest w naszym Urzędzie w bazie poczty
elektronicznej pod ww. adresem i mogą Państwo go przeglądać, uzupełniać,
zmieniać lub żądać usunięcia.
odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez WĘGORZEWO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Węgorzewo, dn. 13.12.2020 r.
Or. 1431.05.2020
Sz. P.
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
Dzień dobry
Urząd Miejski w Węgorzewie w odpowiedzi na wniosek w sprawie udostępnienia
informacji publicznych z 10.02.2020 r. informuje, że
Ad 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie
gminnym?
Odpowiedź- Radni Rady Miejskiej w Węgorzewie nie przyjęli uchwały w sprawie
szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w
art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
Ad. 2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
Odpowiedź - a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i
składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np.
sekretarza)
Ad. 3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):
Odpowiedź - b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
Informacji Publicznej
Ad. 4 Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
gminy?
Odpowiedź - Podczas debaty na temat raportu o stanie gminy głos zabrało 8
radnych Rady Miejskiej w Węgorzewie.
Ad. 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy?
Odpowiedź - Mieszkańcy nie zgłosili się do zabrania głosu w debacie nad
raportem o stanie gminy. Liczka zgłoszonych mieszkańców "0".
Ad. 6 Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy?
Odpowiedź - Mieszkańcy nie wypowiadali się w debacie na temat raportu o
stanie gminy. Liczba wypowiadających się mieszkańców "0".
Z poważaniem
=============================================
Izabela Buć-Filipczak
Rada Miejska w Węgorzewie
ul. Zamkowa 3
11-600 Węgorzewo
tel. 87 427 54 54
fax. 87 427 54 01
Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez PROSTKI w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dzień dobry,
w załączniku odpowiedź na Państwa pytania.
Z poważaniem
Katarzyna Jasiuczenia
Referat Organizacyjno-Administracyjny
Urząd Gminy Stawiguda
ul. Olsztyńska 10, 11-034 Stawiguda
tel. 89 512 64 75
www.stawiguda.pl <http://www.stawiguda.pl/>
Administratorem Pani / Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Stawiguda,
adres: 11-034 Stawiguda ul. Olsztyńska 10, email: stawiguda@stawiguda.pl
<mailto:stawiguda@stawiguda.pl>. Dane przetwarzane są w zależności od
sprawy na podstawie obowiązującego prawa, zawartych umów, udzielonych
zgód i w celu realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa,
zapisów umów lub zakresu udzielonych zgód. Odbiorcami danych mogą być
organy władzy publicznej, podmioty wykonujące zadania publiczne lub
działające na zlecenie Administratora lub organów władzy publicznej.
Dane będą przechowywane przez czas niezbędny do realizacji celów
przetwarzania oraz w związku obowiązkiem prawnym ciążącym na
Administratorze lub do czasu odwołania udzielonej zgody. Posiadają
Państwo prawa: dostępu do danych osobowych, żądania ich sprostowania,
usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych, przenoszenia,
wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do cofnięcia zgody w
każdym czasie, jeżeli zgoda była podstawą przetwarzania. Kontakt z
Administratorem: elektronicznie na email: stawiguda@stawiguda.pl
<mailto:stawiguda@stawiguda.pl>, korespondencyjnie na adres: Urząd
Gminy, 11-034 Stawiguda, ul. Olsztyńska 10. Posiadają Państwo prawo
wniesienia skargi do organu nadzorczego, W zależności od celów
przetwarzania podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym,
konsekwencją ich niepodania może być formalna i prawna niemożność
rozstrzygnięcia Państwa sprawy. Szczegółowe informacje udzielane będą
przez merytorycznych pracowników Administratora. Z inspektorem ochrony
danych mogą się Państwo kontaktować pod adresem email: iod@stawiguda.pl
<mailto:iod@stawiguda.pl>. Więcej informacji dotyczących przetwarzania
danych osobowych przez Administratora odnajdą Państwo klikając w ten
link https://www.stawiguda.pl/ochrona-danych-osobowych
W dniu 10.02.2020 o 13:17, sprawa-19680@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
--
1Dzień dobry,
w załączniku odpowiedź na Państwa pytania.
Z poważaniem
Katarzyna Jasiuczenia
Referat Organizacyjno-Administracyjny
Urząd Gminy Stawiguda
ul. Olsztyńska 10, 11-034 Stawiguda
tel. 89 512 64 75
www.stawiguda.pl <http://www.stawiguda.pl/>
Administratorem Pani / Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Stawiguda,
adres: 11-034 Stawiguda ul. Olsztyńska 10, email: stawiguda@stawiguda.pl
<mailto:stawiguda@stawiguda.pl>. Dane przetwarzane są w zależności od
sprawy na podstawie obowiązującego prawa, zawartych umów, udzielonych
zgód i w celu realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa,
zapisów umów lub zakresu udzielonych zgód. Odbiorcami danych mogą być
organy władzy publicznej, podmioty wykonujące zadania publiczne lub
działające na zlecenie Administratora lub organów władzy publicznej.
Dane będą przechowywane przez czas niezbędny do realizacji celów
przetwarzania oraz w związku obowiązkiem prawnym ciążącym na
Administratorze lub do czasu odwołania udzielonej zgody. Posiadają
Państwo prawa: dostępu do danych osobowych, żądania ich sprostowania,
usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych, przenoszenia,
wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do cofnięcia zgody w
każdym czasie, jeżeli zgoda była podstawą przetwarzania. Kontakt z
Administratorem: elektronicznie na email: stawiguda@stawiguda.pl
<mailto:stawiguda@stawiguda.pl>, korespondencyjnie na adres: Urząd
Gminy, 11-034 Stawiguda, ul. Olsztyńska 10. Posiadają Państwo prawo
wniesienia skargi do organu nadzorczego, W zależności od celów
przetwarzania podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym,
konsekwencją ich niepodania może być formalna i prawna niemożność
rozstrzygnięcia Państwa sprawy. Szczegółowe informacje udzielane będą
przez merytorycznych pracowników Administratora. Z inspektorem ochrony
danych mogą się Państwo kontaktować pod adresem email: iod@stawiguda.pl
<mailto:iod@stawiguda.pl>. Więcej informacji dotyczących przetwarzania
danych osobowych przez Administratora odnajdą Państwo klikając w ten
link https://www.stawiguda.pl/ochrona-danych-osobowychW dniu 10.02.2020 o 13:17, sprawa-19680@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
> o samorządzie gminnym?
>
> 2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
> a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
> informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
> b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu
> przed jego przygotowaniem
> c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
> d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
> gminie osobą/osobami
> e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
> f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
>
> 3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
> będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
> wszystkie możliwe odpowiedzi):
> a) nie informowano o tym mieszkańców
> b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
> Informacji Publicznej
> c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
> samorząd
> d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
> e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę
> lub wójta/burmistrza/prezydenta
> f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
> nieprowadzonych przez samorząd
> g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
> podczas spotkań z mieszkańcami
> h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
> Prosimy o opisanie w jaki.
>
> 4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
> gminy?
>
> 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
> raportu o stanie gminy?
>
> 6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
> stanie gminy?
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-19680@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
>
--
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez PRZYTUŁY w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dzień Dobry
W załączeniu odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej
z poważaniem
--
Urząd Gminy w Przytułach
ul. Supska 10
18-423 Przytuły
tel. 512413016
odp na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez MORAWICA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Witam,
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek z dnia 11.02.2020 r. w sprawie
udostępnienia informacji publicznej.
Małgorzata Orlińska
Urząd Miasta i Gminy w Morawicy
ul. Spacerowa 7,
26-026 Morawica
tel. (041)3114692 wew.209
Odpowiedź na wniosek o udostepnienie informacji publicznej przez BRUSY w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dzień dobry!
W załączeniu przesyłam skan odpowiedzi na wniosek o udostepnienie informacji
publicznej.
Pozdrawiam
Adam Mochol
Inspektor
Wydział Organizacyjno-Prawny
tel. 52 39 69 324
Urząd Miejski w Brusach
ul. Na Zaborach 1, 89-632 Brusy
tel. 52 39 69 300, fax. 52 39 69 303
herb
Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez STAWIGUDA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dzień dobry,
w załączniku odpowiedź na Państwa pytania.
Z poważaniem
Katarzyna Jasiuczenia
Referat Organizacyjno-Administracyjny
Urząd Gminy Stawiguda
ul. Olsztyńska 10, 11-034 Stawiguda
tel. 89 512 64 75
www.stawiguda.pl <http://www.stawiguda.pl/>
Administratorem Pani / Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Stawiguda,
adres: 11-034 Stawiguda ul. Olsztyńska 10, email: stawiguda@stawiguda.pl
<mailto:stawiguda@stawiguda.pl>. Dane przetwarzane są w zależności od
sprawy na podstawie obowiązującego prawa, zawartych umów, udzielonych
zgód i w celu realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa,
zapisów umów lub zakresu udzielonych zgód. Odbiorcami danych mogą być
organy władzy publicznej, podmioty wykonujące zadania publiczne lub
działające na zlecenie Administratora lub organów władzy publicznej.
Dane będą przechowywane przez czas niezbędny do realizacji celów
przetwarzania oraz w związku obowiązkiem prawnym ciążącym na
Administratorze lub do czasu odwołania udzielonej zgody. Posiadają
Państwo prawa: dostępu do danych osobowych, żądania ich sprostowania,
usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych, przenoszenia,
wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do cofnięcia zgody w
każdym czasie, jeżeli zgoda była podstawą przetwarzania. Kontakt z
Administratorem: elektronicznie na email: stawiguda@stawiguda.pl
<mailto:stawiguda@stawiguda.pl>, korespondencyjnie na adres: Urząd
Gminy, 11-034 Stawiguda, ul. Olsztyńska 10. Posiadają Państwo prawo
wniesienia skargi do organu nadzorczego, W zależności od celów
przetwarzania podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym,
konsekwencją ich niepodania może być formalna i prawna niemożność
rozstrzygnięcia Państwa sprawy. Szczegółowe informacje udzielane będą
przez merytorycznych pracowników Administratora. Z inspektorem ochrony
danych mogą się Państwo kontaktować pod adresem email: iod@stawiguda.pl
<mailto:iod@stawiguda.pl>. Więcej informacji dotyczących przetwarzania
danych osobowych przez Administratora odnajdą Państwo klikając w ten
link https://www.stawiguda.pl/ochrona-danych-osobowych
W dniu 10.02.2020 o 13:42, sprawa-19741@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
--
1Dzień dobry,
w załączniku odpowiedź na Państwa pytania.
Z poważaniem
Katarzyna Jasiuczenia
Referat Organizacyjno-Administracyjny
Urząd Gminy Stawiguda
ul. Olsztyńska 10, 11-034 Stawiguda
tel. 89 512 64 75
www.stawiguda.pl <http://www.stawiguda.pl/>
Administratorem Pani / Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Stawiguda,
adres: 11-034 Stawiguda ul. Olsztyńska 10, email: stawiguda@stawiguda.pl
<mailto:stawiguda@stawiguda.pl>. Dane przetwarzane są w zależności od
sprawy na podstawie obowiązującego prawa, zawartych umów, udzielonych
zgód i w celu realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa,
zapisów umów lub zakresu udzielonych zgód. Odbiorcami danych mogą być
organy władzy publicznej, podmioty wykonujące zadania publiczne lub
działające na zlecenie Administratora lub organów władzy publicznej.
Dane będą przechowywane przez czas niezbędny do realizacji celów
przetwarzania oraz w związku obowiązkiem prawnym ciążącym na
Administratorze lub do czasu odwołania udzielonej zgody. Posiadają
Państwo prawa: dostępu do danych osobowych, żądania ich sprostowania,
usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych, przenoszenia,
wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do cofnięcia zgody w
każdym czasie, jeżeli zgoda była podstawą przetwarzania. Kontakt z
Administratorem: elektronicznie na email: stawiguda@stawiguda.pl
<mailto:stawiguda@stawiguda.pl>, korespondencyjnie na adres: Urząd
Gminy, 11-034 Stawiguda, ul. Olsztyńska 10. Posiadają Państwo prawo
wniesienia skargi do organu nadzorczego, W zależności od celów
przetwarzania podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym,
konsekwencją ich niepodania może być formalna i prawna niemożność
rozstrzygnięcia Państwa sprawy. Szczegółowe informacje udzielane będą
przez merytorycznych pracowników Administratora. Z inspektorem ochrony
danych mogą się Państwo kontaktować pod adresem email: iod@stawiguda.pl
<mailto:iod@stawiguda.pl>. Więcej informacji dotyczących przetwarzania
danych osobowych przez Administratora odnajdą Państwo klikając w ten
link https://www.stawiguda.pl/ochrona-danych-osobowychW dniu 10.02.2020 o 13:42, sprawa-19741@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
> o samorządzie gminnym?
>
> 2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
> a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
> informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
> b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu
> przed jego przygotowaniem
> c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
> d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
> gminie osobą/osobami
> e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
> f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
>
> 3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
> będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
> wszystkie możliwe odpowiedzi):
> a) nie informowano o tym mieszkańców
> b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
> Informacji Publicznej
> c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
> samorząd
> d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
> e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę
> lub wójta/burmistrza/prezydenta
> f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
> nieprowadzonych przez samorząd
> g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
> podczas spotkań z mieszkańcami
> h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
> Prosimy o opisanie w jaki.
>
> 4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
> gminy?
>
> 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
> raportu o stanie gminy?
>
> 6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
> stanie gminy?
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-19741@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
>
--
Re: Fwd: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez KAMIENICA w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #6
GMINA KAMIENICA
Sieć Obywatelska
Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 |
02-605 Warszawa
W odpowiedzi na pismo w sprawie raportu o stanie Gminy Kamienica
przesyłam w załączeniu odpowiedzi na pytania
Z poważaniem W.Sadowski - Wójt Gminy
wniosek o udostępnienie informacji publicznej dot. raportu o stanie gminy. przez TARNOWO PODGÓRNE w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #2
Szanowni Państwo,
W nawiązaniu do złożonego wniosku o udostępnienie informacji publicznej, w załączeniu przesyłam odpowiedź w sprawie.
Łączę wyrazy szacunku,
Tomasz Musielak
Podinspektor
w Wydziale Obsługi Klienta i Informacji Publicznej
Urząd Gminy Tarnowo Podgórne
ul. Poznańska 115
62-080 Tarnowo Podgórne
tel. 618959215
fax. 618146120
www.tarnowo-podgorne.pl
RE: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie Gminy przez ŻABNO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #7
Sieć Obywatelska
Watchdog Polska
ORG.1431.3.2020 Żabno, dnia 13 lutego 2020r.
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 10 lutego 2020. Urząd Miejski w Żabnie informuje:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie Gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
TAK - https://bip.malopolska.pl/umwzabno,a,1587497,uchwala-nr-vi7619-rady-miejskiej-w-zabnie-z-dnia-4-kwietnia-2019-r-w-sprawie-okreslenia-szczegolowyc.html
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
b) informowano na stronie internetowej Gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie Gminy?
Żaden z Radnych nie zabierał Głosu
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie Gminy?
Żaden z mieszkańców nie zgłosił się do zabrania głosu w debacie
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie Gminy?
Żaden z mieszkańców nie zgłosił się do zabrania głosu w debacie
Z poważaniem
Mateusz Libera
Wysyłanie wiadomości e-mail: Klauzula informacyjna – dostęp do informacji publicznej Suchań.pdf, SKM_C300i20021307420.pdf przez SUCHAŃ w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek o udostępnienie
informacji publicznej z dnia 10 lutego 2020 r., w sprawie raportu o
stanie gminy.
Z poważaniem
Grażyna Siwek
Urząd miejski w Suchaniu
ul. Pomorska 72
73-132 Suchań
Wiadomość jest gotowa do wysłania wraz z następującymi załącznikami
(plikami lub linkami):
Klauzula informacyjna – dostęp do informacji publicznej Suchań.pdf
SKM_C300i20021307420.pdf
Odpowiedź na wniosek przez GÓRNO w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1
Dzień dobry
W odpowiedzi na Państwa wniosek z dnia 10.02.2020 r. Urząd Gminy Górno
informuje co następuje:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o
którym mowa wart. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
Ad. 1 Radni nie przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy.
2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
Ad. 2 a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza) .
3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):
Ad. 3 Informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
Informacji Publicznej.
4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?
Ad. 4 Trzech radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o
stanie gminy.
5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy?
Ad. 5 Nie wpłynęło zgłoszenie od mieszkańców.
6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy?
Ad. 6 Mieszkańcy nie wypowiadali się w debacie na temat raportu ostanie
gminy.
Pozdrawiam
Marek Kaleta
U.G. Górno
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187